Leek me met zowel een werk als prive telefoon toch wel handig om een Brodit houder aan te schaffen. Deze heb ik rechts van het scherm gemonteerd. Qua functionaliteit erg tevreden mee (dit is de Qi met swivel). Montage was ook niet ingewikkeld, wel een beetje prutsen om de schroeven in de gaatjes te krijgen.
Het is me na een paar dagen wel opgevallen dat het kunststof dat het dashboard bedekt krom is geworden waar de houder gemonteerd is.

Omdat dit niet een officieel ondersteunde plek is geef ik Brodit niet de schuld, en waarschijnlijk komt het wel weer goed als ik de houder verwijder. Aangezien er hier volgens mij meerdere mensen zijn die hem rechts hebben, is dit herkenbaar of heb ik mogelijk iets fout gedaan?
Het is me na een paar dagen wel opgevallen dat het kunststof dat het dashboard bedekt krom is geworden waar de houder gemonteerd is.

Omdat dit niet een officieel ondersteunde plek is geef ik Brodit niet de schuld, en waarschijnlijk komt het wel weer goed als ik de houder verwijder. Aangezien er hier volgens mij meerdere mensen zijn die hem rechts hebben, is dit herkenbaar of heb ik mogelijk iets fout gedaan?
[ Voor 8% gewijzigd door jjkester op 11-08-2026 17:24 ]
:strip_exif()/f/image/i90jh9ow6k73aHch67EB0Y8C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/70XjtviBPnTlNyiL74YQd04H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8XgvwIeWFnSQbrq2xy3nzq2w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Z88Wkd96qdgQeClLcLTpqdS.jpg?f=fotoalbum_large)