Ik heb Pollie 1 inmiddels ook vervangen voor Pollie 2. Moet zeggen dat de donkere Graphite velgen erg netjes staan op het Midnight Blue. Zal later nog eens wat beauty shots maken. Gevoelsmatig lijkt er iets meer geluid uit de motor te komen, maar misschien komt dat doordat er geen motor voorin meer zit, waardoor je het beter hoort. Besturing lijkt ook wat lichter (vervelend), ik vond firm altijd perfect, zou nu nog een tandje zwaarder mogen. Ook de limiter is helaas weg, ik mocht altijd graag neurotisch met maximumsnelheid + 8 op de linkerbaan rijden bij trajectcontroles, maar misschien is het tijd om te ontspannen en de ACC weer te proberen.
Edit: Wat horkeriger gereden. Een single motor remt beduidend minder af op de motor dan een dual motor, misschien logisch ook wel. Ik snap nu eerdere discussies over het gebruik van het rempedaal van andere gebruikers wat beter
Edit: Wat horkeriger gereden. Een single motor remt beduidend minder af op de motor dan een dual motor, misschien logisch ook wel. Ik snap nu eerdere discussies over het gebruik van het rempedaal van andere gebruikers wat beter
[ Voor 15% gewijzigd door ach-jee op 24-09-2025 19:14 ]