Ik heb een jaar of 2.5 geleden hetzelfde gehad. Kon mijn auto laten staan omdat ik echt weg moest en toen ik een paar uur later terugkwam verdwenen de meldingen langzaam. Op een gegeven moment deed ie het weer. De sleepdienst was al gebeld en we konden hem zo op de sleepwagen rijden.Stimulate14 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:08:
[...]
Oké dikke karma denk ik, na de boodschappen wegrijden en op een kruispunt stil komen te staan. Harde reset, 15 min de auto uit en Support gebeld. Na de reboot getest en toen kon ik naar huis rijden, langzaam (just in case). Thuis geparkeerd en zonder nieuwe foutmeldingen. Morgen kijken wat de wagen doet en anders de dealer bellen. Dit was overigens ook het advies van Support.
🤣.
[Afbeelding]
De wagen heeft een ruime week, bijna 2, bij de garage gestaan, ze hebben niets gevonden en maar een reguliere SW update gedaan. Daarna kreeg ik m weer terug. Zonder duidelijke oorzaak of fix.
Sindsdien nooit meer gehad klop klop.
Ik hoorde later van een kennis met een Ioniq 5 dat er ook zoiets bij hem was gebeurd. Daar leek het een soort sequence te zijn van acties in de auto waardoor ie in een onduidelijke state kwam. Ik kan me bij mijn acties in de P2 niet herinneren dat ik gekke dingen heb gedaan. Hij was wel volgeladen met koffers en mensen. Dat heb ik altijd als reden gezien... wellicht onterrecht.
[ Voor 14% gewijzigd door Paku op 27-08-2026 08:28 ]
Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"