• thomvh
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:59
Juancho schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:12:
[...]

Die popup heb ik dus al gehad, geïnstalleerd maar zoals meerderen hier werkt het daar na niet meer in de NL taal. Dus wat nu... de push vanuit Google is immers al geweest. Dus Gemini is, waar dan ook, al geïnstalleerd op mijn wagen. Nu alleen nog actief zien te krijgen en hoe dat moet gaan werken vraag ik me dus af. En of daar een OTA voor nodig is (ik zit zoals gezegd nog op 4.x) weet ik niet. Dat gaan we dus dan maar zien na de afspraak bij de Volvo dealer.
Ik gok dat je net als bij mij. Rustig moet wachten tot Google vind dat jouw account ook actief mag op Nederlands. Dit heeft echt niks met Polestar te maken ben ik bang 😅. Ik zit ook nog steeds rustig te wachten hoor.
Pagina: 1 ... 250 251 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.