[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 250 Laatste
Acties:
  • 847.674 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Doe (probeer) ik ook wel maar een goed sambal recept is altijd welkom. Ik flikker die meuk zelfs op een broodje hagelslag.

[Afbeelding]

Dit moet een soort Sriracha gaan worden middels fermentatie, mocht ik over enkele weken dus ineens niets meer posten dan weet je de oorzaak.
_/-\o_ _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-06 09:37
Gelukszoekr schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Welcome BACK into the cryptoverse....

Ik word een moe van die kerel. Ik ben wat simpeler en kijk liever naar Doopiecash.

Hey, welkom bij Doopiecash, Ik ben Chris. Ik ben Berry en vandaag gaan we het hebben over...
Ik vind hem ook een beetje vervelend worden en er is redelijk wat herhaling maar volg hem toch. De tijd dat ik hem volg heeft 'ie een realistische kijk op dingen, geen geschreeuw en over de top voorspellingen en hou ook wel van z'n zakelijke wiskundige kijk. In grote lijnen klopt het ook meestal wat hij zegt (zolang ik hem volg).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

@knakworst goos? Ah toe nou?

Btc boven de 47, ETH boven de 3100 en C98 weer boven de 5.

Doe eens lief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Gelukszoekr schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Echt niet allemaal heel interessant, en veel herhaling maar ik kan er wel naar luisteren. Ik mag die gasten wel. Al doe ik niet aan trading, ik heb Chris wel hoog zitten

Ik vond de cryptocast ook wel weer aardig, als je geïnteresseerd bent in fundamentals
[YouTube: 💡 In discussie met energiecriticus Alex de Vries | Cryptocast 182]
Ik vind de nieuwe opstelling wel prima. Eerste deel op de FM en het andere deel in de podcast.

Ik vind Alex tamelijk herhalen en hoop scenario's bestudeerd te hebben. Zijn antwoorden zijn hetzelfde en bij andere vragen komt hij op hetzelfde antwoord (al reeds gegeven) terug. Edoch, hij heeft wel een punt, maar accepteert niet dat het nu niet goed is. Dat is jammer, want men is bezig het te verbeteren en dat kost tijd. Een nieuw geldstelsel is niet geïntroduceerd in 1 nacht, wat hij volgens mij wel vindt.
Bert was ook enorm scherp en duldt ook tegenspraak wat ik zeer respecteer.

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Hallo, ik ben net gestart met een klein bedragje in crypto te steken om het eens uit te testen. De verschillende crypto topics hier op GoT vind ik alvast heel interessant om snel veel bij te leren.
Naast het feit dat ik het alvast heel leuk vind om met cijfertjes te spelen, strategiëen te bedenken en meer te weten te komen achter de technologie erachter, ben ik ook wel nieuwsgierig naar het mogelijks rendement.
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hier financieel structureel aan verdienen? Of is het voor de meesten meer een hobby omdat het leuk is, maar financieel eigenlijk eerder break-even of zelfs negatief uitkomt?
(En ja natuurlijk weet ik dat er risico's zijn en dat je niks for granted kan nemen, maar ik ben vooral nieuwsgierig hoe de tweakers hier over die twee categoriëen verdeeld zijn).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 15:38
twee categoriëen? zoals ik hier heb gezien, mensen die rekt zijn en mensen die nog rekt gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 20:14

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI8gItDaTVTaSNCs7TVakgiQzsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Sorry, my bad. Ik kocht net voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje crypto. Dus dan gaan we down, it is known.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BioHazard schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:09:
Sorry, my bad. Ik kocht net voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje crypto. Dus dan gaan we down, it is known.
Volgende keer vantevoren melden d:)b

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:02
geusie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:01:
Hallo, ik ben net gestart met een klein bedragje in crypto te steken om het eens uit te testen. De verschillende crypto topics hier op GoT vind ik alvast heel interessant om snel veel bij te leren.
Naast het feit dat ik het alvast heel leuk vind om met cijfertjes te spelen, strategiëen te bedenken en meer te weten te komen achter de technologie erachter, ben ik ook wel nieuwsgierig naar het mogelijks rendement.
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hier financieel structureel aan verdienen? Of is het voor de meesten meer een hobby omdat het leuk is, maar financieel eigenlijk eerder break-even of zelfs negatief uitkomt?
(En ja natuurlijk weet ik dat er risico's zijn en dat je niks for granted kan nemen, maar ik ben vooral nieuwsgierig hoe de tweakers hier over die twee categoriëen verdeeld zijn).
Uiteindelijk zit iedereen hier voor het zelfde doel. Er financieel beter van worden. De een lukt dit, de ander niet. Het heeft te maken met ervaring, kennis en geluk en geduld.

Je kan naar mijn idee bezig zijn met crypto onderverdelen in 2 categorieën.

Het traden. Dit is het actief kopen en verkopen van munten. Dit kan je leren door veel te lezen, te bekijken, en te proberen. Hier is geen garantie op succes, maar met een goede risicoanalyse en oefening zou je hier op den duur wel een zakcentje mee kunnen verdienen. Maar vergis je niet. Het kan jaren leren voor je dit spelletje goed doorhebt, en dan ben je er ook veel tijd aan kwijt. De munt welke je wilt traden maakt nikt uit. Dit is heel actief bezig zijn met charts

Of investeren. Hier ga je je verdiepen in de verschillende munten. Ga voor jezelf nadenken of een bepaald project bestaansrecht heeft. Dan koop je een munt omdat je vertrouwen hebt in een voorspoedige toekomst. Dit vergt veel tijd om te leren waar de munten voor staan. Dan is het een kwestie van kopen en wachten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06:43
Wel aardig bouncje. Hopelijk geen tijdelijke..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HOVJVQQ1evxGi0UlI6kt--nSIM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LwRTIM7HFHFFL8c0aEUF6F01.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VICOEQ3iGSPe8kwDevD2bG6PI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024

• malarkan
Deman23 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:17:
Wel aardig bouncje. Hopelijk geen tijdelijke..
das inderdaad een beste van een 600+ dollar.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:14
Wel weer mooi dat de percentages op de launchpool is weer ietsjes omhoog zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 07:55
Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:45:
[...]

Bert was ook enorm scherp en duldt ook tegenspraak wat ik zeer respecteer.
Hij was inderdaad super scherp en had de feiten ook zo paraat, o.a. waarom hij de index van Cambridge beter vond. Had wel een mic-drop momentje toen hij de Twitter-feed van Alex even ging voorlezen 😅

Vanaf 53 minuten en 23 seconden voor de geïnteresseerden.

[ Voor 7% gewijzigd door EBOOZ op 26-08-2021 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-06 10:25
Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:36:
[...]

[...]

Gave kruidentuin goos, elke avond weer een feestje op die manier.

@Taro hopelijk mag het, en anders excuus. De koers kan echter wel wat peper in zijn kont gebruiken toch?

Ok, het recept is eigenlijk vrij simpel en de hoeveelheid van de ingrediënten is aanpasbaar, het is namelijk geen scheikunde.

2 tips:
  • Waag het niet om tijdens het maken in je ogen te wrijven, dat trek je niet. Krab niet aan edele delen, dat trek je ook niet.
  • Wanneer je gaat bakken, zet je papegaai, parkiet of welke gevleugelde vriend op het balkon, in de tuin, op het toilet, weg met die rakker. Anders maken ze een enkele duikvlucht naar de bodem.
Basis ingredienten:
  • Stuk of 30 a 40 Spaanse pepers zeer fijn gesnipperd of vermalen. (zaadjes gedeeltelijk of volledig eruithalen).
  • 2 rode uien, gesnipperd.
  • 8 teentjes knoflook, gesnipperd/geraspt/geperst, who cares
  • 250 gram ongezouten macademia noten of anders cashews. Deze voor 90% in keukenmachine tot bijna poeder vermalen en de overige 10% net een stukje grover voor wat structuur en bite.
  • Sap van 2 limoenen
  • Limoenrasp van 1 limoen
  • Flesje bier van goede kwaliteit, flink koud
  • Eetlepel Bruine basterdsuiker of palmsuiker, welke je het lekkerst vind/in huis hebt
  • Mespunt trassi (excuus :) )
  • 1 kaffir limoenblad (is optioneel, velen houden hier niet van).
Bereiding is vooral relaxed doen, logisch blijven nadenken over vocht/droog verhouding en je tijd nemen.

Neem een flinke wok, liever te groot als te klein en verhit deze. Speel met je vuur, de ingrediënten moeten rustig aan karameliseren. Dus niet te laag want dan geven ze geen smaak af maar zeker niet te hoog ook, dan wordt het bitter.

Bereiding:
  • Voeg 6 eetlepels (zonnebloem) olie toe (GEEN olijfolie)
  • Fruit de ui aan tot deze smaak afgeeft
  • Voeg na een minuut ongeveer de knoflook toe
  • Voordat de knoflook begint te kleuren, voeg je de pepers vervolgens toe.
Dit bak je op je gemak een minuut of 10 a 15. Blijven roeren en spelen met de hoogte van je vuur. Liever te langzaam als te snel. Bedrijf de liefde zoals een kok in een restaurant, geen quickie zoals een fastfood restaurant.
  • Zodra de pepers mooi garen en wat donkerder worden en een geheel gaan vormen met de ui en knoflook, zet dan je vuur laag.
  • Voeg de trassi en de gemalen noten toe, zowel de fijne als grovere. Laat dit wederom een minuut of 3 rustig bakken maar blijf roeren want het bakt nu makkelijker aan door de droogte van de noten.
Mocht je merken dat je pan iets minder goed was als gehoopt en iets aanbakken, voeg dan nog wat olie toe zodat het niet aanbakt.

Op een gegeven moment zal je merken dat de scherpte van de eerste paar minuten in de lucht van de pepers langzaamaan vervangen worden door de zoete lucht van de noten. Dan ben je op de goede weg.

Omdat je al een paar minuten nu op laag vuur bezig bent, kunnen we bijna de suiker toevoegen. De hoeveelheid is aan jullie. Des te meer suiker, des te zoeter en ook iets minder heet. Hetzelfde geldt zo meteen voor het limoensap. Doe je meer suiker, dan ook meer limoensap en vice versa. Alles draait om balans.
  • Voeg de suiker toe. En blijven roeren met die luie donders. Na een paar minuten, wanneer de suiker karameliseert merk je dat de sambal echt mooier donker begint te worden en iets te glimmen.
  • Voeg het limoensap, de rasp en het eventuele keffir blad toe.
Vanaf dit moment is het van belang om het geheel minimaal 30-45 minuten te laten pruttelen met regelmatig roeren. Waarom zolang? Deze tijd is nodig om alle ingrediënten in balans te krijgen en hierdoor is het ook langer houdbaar. In goed schoongemaakte potten kan dit gewoon 4-6 weken in de koelkast.
  • Aan het einde het keffir blad verwijderen.
Belangrijk!! Omdat ik niet weet hoe goed jullie woks zijn, hoe laag jullie vuur kan, hoe hoog jullie spelen met vuur en hoeveel geduld jullie hebben, de volgende tip:

Zodra je de sambal 30-45 minuten laat pruttelen moet het wel vochtig genoeg zijn om te kunnen pruttelen. Dus als je denkt dat het daarvoor te droog is, voeg wat water toe. Dit zorgt voor een goede homogeniteit van het gerecht, en zorgt tevens voor het losmaken van de meeste smaken op de bodem van je wok.

Doe dit op gevoel.
  • Denk je dat het te weinig is? Geen probleem, voeg steeds iets toe.
  • Denk je dat het teveel is? Ook geen probleem, iets langer dan de genoemde 30-45 minuten laten pruttelen tot er meer vocht verdampt is.
Gelukt? Af laten koelen, verdelen in potjes en genieten maar. Werkt geweldig in een gebakken rijst, op een boterham met vleeswaren/kaas, uiteraard als sambal, maar is ook fantastisch om mee te laten smelten in een tosti.

Oh en waar dat koude flessie bier voor was? Wat denk je nou zelf?
1 flesje maar?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bij BNB op Binance kun je alleen nog maar per duppie instellen Raaaaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Iedereen weet wat de boodschap is maar de mods hebben geen reden om het te verwijderen. Het is hoe we verzet kunnen bieden aan de tirannie van de mods.

Vive la résistance!

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
YES schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Iedereen weet wat de boodschap is maar de mods hebben geen reden om het te verwijderen. Het is hoe we verzet kunnen bieden aan de tirannie van de mods.

Vive la résistance!

Rage Against the Machine!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
YES schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Vive la résistance!

Heft vork.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

[...]

[...]

Gave kruidentuin goos, elke avond weer een feestje op die manier.

@Taro hopelijk mag het, en anders excuus. De koers kan echter wel wat peper in zijn kont gebruiken toch?

Ok, het recept is eigenlijk vrij simpel en de hoeveelheid van de ingrediënten is aanpasbaar, het is namelijk geen scheikunde.

2 tips:
  • Waag het niet om tijdens het maken in je ogen te wrijven, dat trek je niet. Krab niet aan edele delen, dat trek je ook niet.
  • Wanneer je gaat bakken, zet je papegaai, parkiet of welke gevleugelde vriend op het balkon, in de tuin, op het toilet, weg met die rakker. Anders maken ze een enkele duikvlucht naar de bodem.
Basis ingredienten:
  • Stuk of 30 a 40 Spaanse pepers zeer fijn gesnipperd of vermalen. (zaadjes gedeeltelijk of volledig eruithalen).
  • 2 rode uien, gesnipperd.
  • 8 teentjes knoflook, gesnipperd/geraspt/geperst, who cares
  • 250 gram ongezouten macademia noten of anders cashews. Deze voor 90% in keukenmachine tot bijna poeder vermalen en de overige 10% net een stukje grover voor wat structuur en bite.
  • Sap van 2 limoenen
  • Limoenrasp van 1 limoen
  • Flesje bier van goede kwaliteit, flink koud
  • Eetlepel Bruine basterdsuiker of palmsuiker, welke je het lekkerst vind/in huis hebt
  • Mespunt trassi (excuus :) )
  • 1 kaffir limoenblad (is optioneel, velen houden hier niet van).
Bereiding is vooral relaxed doen, logisch blijven nadenken over vocht/droog verhouding en je tijd nemen.

Neem een flinke wok, liever te groot als te klein en verhit deze. Speel met je vuur, de ingrediënten moeten rustig aan karameliseren. Dus niet te laag want dan geven ze geen smaak af maar zeker niet te hoog ook, dan wordt het bitter.

Bereiding:
  • Voeg 6 eetlepels (zonnebloem) olie toe (GEEN olijfolie)
  • Fruit de ui aan tot deze smaak afgeeft
  • Voeg na een minuut ongeveer de knoflook toe
  • Voordat de knoflook begint te kleuren, voeg je de pepers vervolgens toe.
Dit bak je op je gemak een minuut of 10 a 15. Blijven roeren en spelen met de hoogte van je vuur. Liever te langzaam als te snel. Bedrijf de liefde zoals een kok in een restaurant, geen quickie zoals een fastfood restaurant.
  • Zodra de pepers mooi garen en wat donkerder worden en een geheel gaan vormen met de ui en knoflook, zet dan je vuur laag.
  • Voeg de trassi en de gemalen noten toe, zowel de fijne als grovere. Laat dit wederom een minuut of 3 rustig bakken maar blijf roeren want het bakt nu makkelijker aan door de droogte van de noten.
Mocht je merken dat je pan iets minder goed was als gehoopt en iets aanbakken, voeg dan nog wat olie toe zodat het niet aanbakt.

Op een gegeven moment zal je merken dat de scherpte van de eerste paar minuten in de lucht van de pepers langzaamaan vervangen worden door de zoete lucht van de noten. Dan ben je op de goede weg.

Omdat je al een paar minuten nu op laag vuur bezig bent, kunnen we bijna de suiker toevoegen. De hoeveelheid is aan jullie. Des te meer suiker, des te zoeter en ook iets minder heet. Hetzelfde geldt zo meteen voor het limoensap. Doe je meer suiker, dan ook meer limoensap en vice versa. Alles draait om balans.
  • Voeg de suiker toe. En blijven roeren met die luie donders. Na een paar minuten, wanneer de suiker karameliseert merk je dat de sambal echt mooier donker begint te worden en iets te glimmen.
  • Voeg het limoensap, de rasp en het eventuele keffir blad toe.
Vanaf dit moment is het van belang om het geheel minimaal 30-45 minuten te laten pruttelen met regelmatig roeren. Waarom zolang? Deze tijd is nodig om alle ingrediënten in balans te krijgen en hierdoor is het ook langer houdbaar. In goed schoongemaakte potten kan dit gewoon 4-6 weken in de koelkast.
  • Aan het einde het keffir blad verwijderen.
Belangrijk!! Omdat ik niet weet hoe goed jullie woks zijn, hoe laag jullie vuur kan, hoe hoog jullie spelen met vuur en hoeveel geduld jullie hebben, de volgende tip:

Zodra je de sambal 30-45 minuten laat pruttelen moet het wel vochtig genoeg zijn om te kunnen pruttelen. Dus als je denkt dat het daarvoor te droog is, voeg wat water toe. Dit zorgt voor een goede homogeniteit van het gerecht, en zorgt tevens voor het losmaken van de meeste smaken op de bodem van je wok.

Doe dit op gevoel.
  • Denk je dat het te weinig is? Geen probleem, voeg steeds iets toe.
  • Denk je dat het teveel is? Ook geen probleem, iets langer dan de genoemde 30-45 minuten laten pruttelen tot er meer vocht verdampt is.
Gelukt? Af laten koelen, verdelen in potjes en genieten maar. Werkt geweldig in een gebakken rijst, op een boterham met vleeswaren/kaas, uiteraard als sambal, maar is ook fantastisch om mee te laten smelten in een tosti.

Oh en waar dat koude flessie bier voor was? Wat denk je nou zelf?
Sorry voor de late reactie, druk op het werk in het begin, maar ontzettend bedankt voor dit recept! Heb hem opgeslagen in een tekstverwerker.

Ik ga deze zeker ff proberen! En laat dan absoluut weten of het is geslaagd, al dan niet via PB.

Echt top man! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:04:
[...]

Sorry voor de late reactie, druk op het werk in het begin, maar ontzettend bedankt voor dit recept! Heb hem opgeslagen in een tekstverwerker.

Ik ga deze zeker ff proberen! En laat dan absoluut weten of het is geslaagd, al dan niet via PB.

Leuk dat je enthousiast bent :). Succes, al is er maar 1 iemand die er plezier van heeft is dit het waard. Superleuk ook om als cadeau een klein potje aan maten te geven die lekker eten waarderen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-06 12:07
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:04:
[...]

Hoho! Niet via PM! Iedereen hier wil het graag weten als jij brandwonden in je keel hebt omdat er normal enkel
Schültenbrau doorheen gaat >:)

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tabacca schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:20:
[...]

Hoho! Niet via PM! Iedereen hier wil het graag weten als jij brandwonden in je keel hebt omdat er normal enkel
Schültenbrau doorheen gaat >:)
Komt goed. Er gaat minimaal 1 Reaper doorheen >:)

Moet wel iets van hitte inzitten natuurlijk. Anders kun je net zo goed die paprika sambal uit de winkel halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Daar gaat mbox weer haha

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Wat kun je er eigenlijk mee? Ik ben die als een malle aan het staken, maar wat levert het op? Meer mbox? Wat kan ik daar mee dan?

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-06 15:51
SOL komt terug boven water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Komt goed. Er gaat minimaal 1 Reaper doorheen >:)
Een Reaper???
Dat wordt aardig wat Sambal dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUJeEVXeypIChuj2VJp1eIMUInw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KrXkyhDosCg4YMbrWSDrvuet.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-06 09:37
RoNoS schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:21:
[...]

Wat kun je er eigenlijk mee? Ik ben die als een malle aan het staken, maar wat levert het op? Meer mbox? Wat kan ik daar mee dan?
Verkopen voor een betere prijs?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
Lachen dit, een post op Dumpert over Bitcoin in 2011;

https://www.dumpert.nl/item/1597461_1531cce4

CTRL+F de reactie van "Teddybear" even, Nostradamus V2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
StevenzeN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:50:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KgQ0vH-BtDUlQ34X-1Fx_YHlYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtE1KZWiQ8WX8EEwfylqjGDC.jpg?f=fotoalbum_large

Hahahaha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Bitcoin is net als een kleuter die voor het eerst in een speeltuin is. Schommel. Nee, toch naar de wip-wap. Oh, saai, 30 seconden later naar de glijbaan.

Kies eens een richting man.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +11 Henk 'm!

StevenzeN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:50:

Holy crap die zit echt een partij griezelig spot on :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpDikjZuT_YO8cIjJaOnQcQqONE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UwfY0jmxfd5LKDRVkR86f4q.jpg?f=fotoalbum_large

• Pingo76
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:59:
[...]

[Afbeelding]
Inderdaad, kunnen we Teddybear niet naar dit forum toe halen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
[...]

[Afbeelding]
en dat met 0 kudo's...

vooral de "nog niet gek genoeg om Kanye of Jennifer te kiezen" was best wel geinig :D

de sars veel enger...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:04:
[...]

Inderdaad, kunnen we Teddybear niet naar dit forum toe halen :+
Vermoedelijk is Teddybear inmiddels bizar loaded, en zit hij of zij op een privé eiland met een halfnaakte harem van het geslacht naar keuze.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

[Afbeelding]
Bril fokking jant. Maar heeft die teddybeer toen ook een flufje bitcoin gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[Afbeelding]
Ik vond Ted in de films over zijn leven ook altijd al zijn tijd ver vooruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wi4yWSvUsaqjYneFqz5jZ9_ZOhY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DcZZQFKi6dK35Vk6mjEE5CvN.jpg?f=user_large

• Qunix
knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:06:
[...]

Bril fokking jant. Maar heeft die teddybeer toen ook een flufje bitcoin gekocht?
Toendertijd was Bitcoin ongeveer 10 a 12 dollar waard....
In november dat jaar rond de 3 á 4 dollar.

[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 17:13 ]

• roflexx
Had ik maar een tijdmachine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Dat hoeft dan weer niet, maar meer "had ik maar de dip in maart 2020 gekocht :F
Of de lange dip in 2019.

[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 17:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Owc856-68nGDDY9dE85haacvYwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2UGITjKKopab6tHpkJFM7gB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTb-LwqT5DDmGQiVCj3NPEpkHNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnJpKUjV7h5ytF9O0SAV1UsW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpJ1L2GCSC4cCjye28XCNZTnL_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8SpcvoRfCDy2sLDlRRmt63g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8h5HhYmgGXVvmtZnrHhK5rW1o5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tbcJewX3BM1XX48ytqLnPfbz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDufSvnb8OgQ80kccdiF6rZv7x4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7s37tcWe72IbHHWm149dKazY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0VcWe8sYgOSXwU_QiPerl8ZigM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/au2ISZ03fVBY8B1UkICdeAd4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nooit om toestemming vragen. Of je gaat ervoor en accepteert de gevolgen, of je volgt de regels en plaatst het niet ;)

Zelf ben ik ook peper fan (toevallig enkele jaren geleden door @Anoniem: 1032405 gestart nav een post in het moestuintopic...), heb een half terras vol staan met planten en heb dat natuurlijk inmiddels volledig geautomatiseerd wat betreft voeding en water geven, zodat ik er geen tijd meer aan hoef te besteden. Time is money en die tijd besteed ik liever aan crypto :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Taro schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:33:
[...]

Nooit om toestemming vragen. Of je gaat ervoor en accepteert de gevolgen, of je volgt de regels en plaatst het niet ;)

Zelf ben ik ook peper fan (toevallig enkele jaren geleden door @Anoniem: 1032405 gestart nav een post in het moestuintopic...), heb een half terras vol staan met planten en heb dat natuurlijk inmiddels volledig geautomatiseerd wat betreft voeding en water geven, zodat ik er geen tijd meer aan hoef te besteden. Time is money en die tijd besteed ik liever aan crypto :)
en dat heb je natuurlijk ook betaald met de dikke gains :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-06 15:51
[...]

[Afbeelding]
Misschien de oprichter 😱🤣

• Tartarus
We gaan weer lekker zijdelings zeg 8)7
Het was wel goed voor mijn productiviteit tijdens werk.
Veel minder vaak op mijn telefoon gekeken. Dat is een plus.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nog een peperfan hier. Dit jaar voor het eerst eigen planten, o.a. jalapeño, madame jeanette en carolina reaper. Volgend jaar wil ik ook e.e.a. automatiseren dus dat wordt een mooi projectje voor a.s. winter.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
de gespreksonderwerpen van dit topic zijn volatieler dan de cryptokoersen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQROHdjeuJZF7H0WqJrZ4iK1LVo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QgNHavxv5dKSDDaODA0jVYRk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Aan de peperfans: er is een kruiden en moestuin topic waar redelijk wat peperkwekers zitten.

Altijd leuk om even te sneupen, ook voor automatisering en recepten ;)

Ontopic: maar een saaie crypto dag, het wil niet stijgen maar ook niet echt crashen.

Saaie range dit wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ik ben een fan van peper

Noten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Is dit financieel advies? Moet ik all in gaan in CHZ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

*Dat ging helemaal fout.*

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 26-08-2021 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Tartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:53:
[...]

Is dit financieel advies? Moet ik all in gaan in CHZ?
Doe maar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

resusaapje

h less

ArtPhil-Flower schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Van Hanegem zou zeggen: Ik leupt gistah ovah straat.
Rotterdammerts: geen -t? Dan -t. Wel -t? Dan geen -t.

Voorbeeld: ik hebt Bitcoin. Hij heb geen bitcoin.
De Rotterdammert bepaal zelf wat er uit zijn muil komp. Ja tog, niet dan, nou dan!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
resusaapje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Rotterdammerts: geen -t? Dan t. Wel t? Dan geen - t.

Voorbeeld: ik hebt Bitcoin. Hij heb geen bitcoin.
De Rotterdammert bepaal zelf wat er uit zijn muil komp. Ja tog, niet dan, nou dan!
Als import Rotterdam kan ik nog steeds niet wennen, dat elke zin hier MOET eindigen met "ja tog!" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Hoe gezond is dat hele NFT gebeuren eigenlijk voor crypto?

https://coinmarketcap.com...-catch-its-not-even-real/

Dit slaat toch helemaal nergens op.

• Kol Nedra
ik snap die bears niet hoor, waarom zou je je bitcoin verkopen voor fiat? 😐

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:19:
ik snap die bears niet hoor, waarom zou je je bitcoin verkopen voor fiat? 😐
Zodat je mogelijk over enige tijd nog meer Bitcoin terug kunt kopen?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het gaat nu weer even allemaal naar beneden maar niet getreurd dat duurt niet lang meer. Zodra ADA op 1 dollar staat, in dit tempo nog een dag of 7, kunnen we weer omhoog.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:27:
Het gaat nu weer even allemaal naar beneden maar niet getreurd dat duurt niet lang meer. Zodra ADA op 1 dollar staat, in dit tempo nog een dag of 7, kunnen we weer omhoog.
Omhoog naar de 5 dollar? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
$150 toch? Toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Van mij mag het. >:)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
waar blijft de supercycle omhoog -O-

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:06:
[...]

Als import Rotterdam kan ik nog steeds niet wennen, dat elke zin hier MOET eindigen met "ja tog!" :P
Als ras echte Rotterdammert gaat het me vrij makkelijk af. (geboren en getogen op de grens Kralingen/Crooswijk)
Zoals we dat zo mooi kunnen zegge, me crypto winsten gaan helemaal naar de klote.

Wel een lastige periode. Raap ik nog wat flufjes altcoins op in de hoop dat btc een bounce maakt
Of pak ik ze te duur als btc er doorheen zakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 26-08-2021 18:40 ]

PC Specs

• Ronald.42
  • Niet online
Even geduld nog, heb het deze week nog wat te druk met werken.
Geen tijd voor crypto, mischien het weekend weer even wat flufjes kopen >:)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
never ending battle tussen die 2 🥲

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ZpV3tOo_4nAmZktC7lm7fw0RAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mg6Do3G7EGuOcpCRlmCnNARn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:34
Hoe verleidelijk het ook is: Post nooit foto’s van je portefeuille, hoeveel peper je op een dag oogst, wat voor aantal je van een bepaalde peper hebt, etc. Je weet nooit wie er met welke intenties meeleest. Er zijn meerdere gevallen bekend waarbij mensen met pepers thuis zijn opgezocht en overvallen. Denk dus niet dat het jou niet zal overkomen. Wil je toch laten zien wat voor mooie oogst je gemaakt hebt? Benoem dan het percentage.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickkier
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08-2021
Dag lieve mensen,

Ik heb al sinds een paar jaar een te grote portefeuille op BitVavo staan. Ik prijs mij zielsgelukkig dat dit nog steeds niet fout is gegaan. Ik weet dat ik over moet naar een Ledger, maar ook daar ben ik een beetje paranoïde over.

Ik heb al een Legder in huis, gekocht via Amazon. Aangekocht met een niet bestaand postadres en een apart aangemaakt mailadres.

Vraag 1: kan ik controleren of deze ledger legit is, en niet voorgeprogrammeerd door fraudeurs? Er zaten geen 20 woorden bij, dus dat is al wat.

Vraag 2: ik zie die 20 woorden in huis niet zitten. Ik kan het op staal onder een vloer of iets dergelijks bewaren, maar wat te doen met een woningbrand tijdens een vakantie?
Begraven in de tuin, als er iemand bij ons indringt en deze houdt tijdens de vakantie de gordijnen 3 weken dicht, heeft ‘ie tijd zat alles binnenste buiten te keren? Ik snap dat een dief het maar moet weten, maar toch. Op vakantie meenemen lijkt me ook niets.

Vraag 3: bewaren jullie alle woorden bij elkaar of worden er een paar apart gehouden?

Vraag 4: is er niet een boek bij de boekhandel, wat gekocht kan worden waarmee je met een cijfercode de woorden zou kunnen opzoeken? Dan zou je dit boek ook een exemplaar bij familie kunnen zetten, zonder dat zij er iets mee kunnen.

Het zomaar in een kluisje gooien, is dus niks voor mij.

Hebben jullie tips voor mij om eindelijk over te stappen naar Not your keys not your coins?

Alvast dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:19

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
resusaapje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Rotterdammerts: geen -t? Dan t. Wel t? Dan geen - t.
an!
En niet te vergeten die T mot nat zijn, Ze poetsen ook gewoon beter dan ze lullen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
rickkier schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:59:
Dag lieve mensen,

Ik heb al sinds een paar jaar een te grote portefeuille op BitVavo staan. Ik prijs mij zielsgelukkig dat dit nog steeds niet fout is gegaan. Ik weet dat ik over moet naar een Ledger, maar ook daar ben ik een beetje paranoïde over.

I
Wat is je adres kom ik ff langs met een boormachine om je te "helpen", je mag je adres dm' en :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VICOEQ3iGSPe8kwDevD2bG6PI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Wat is je adres kom ik ff langs met een boormachine om je te "helpen", je mag je adres dm' en :+
wat is groot, misschien staat er maar €100 op en vind hij het al te groot 😉

• Pingo76
Kol Nedra schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:02:
[...]

wat is groot, misschien staat er maar €100 op en vind hij het al te groot 😉
Voor mij is dat ook groot :') En een strafblad voor ernstige mishandeling heb ik al, en nee ik maak geen grap. Ik heb echt drie maanden in de bak gezeten hiervoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Dag lieve mensen,

Ik heb al een Legder in huis, gekocht via Amazon. Aangekocht met een niet bestaand postadres en een apart aangemaakt mailadres.

Vraag 1: kan ik controleren of deze ledger legit is, en niet voorgeprogrammeerd door fraudeurs? Er zaten geen 20 woorden bij, dus dat is al wat.

Vraag 2: ik zie die 20 woorden in huis niet zitten. Ik kan het op staal onder een vloer of iets dergelijks bewaren, maar wat te doen met een woningbrand tijdens een vakantie?
Begraven in de tuin, als er iemand bij ons indringt en deze houdt tijdens de vakantie de gordijnen 3 weken dicht, heeft ‘ie tijd zat alles binnenste buiten te keren? Ik snap dat een dief het maar moet weten, maar toch. Op vakantie meenemen lijkt me ook niets.

Vraag 3: bewaren jullie alle woorden bij elkaar of worden er een paar apart gehouden?

Vraag 4: is er niet een boek bij de boekhandel, wat gekocht kan worden waarmee je met een cijfercode de woorden zou kunnen opzoeken? Dan zou je dit boek ook een exemplaar bij familie kunnen zetten, zonder dat zij er iets mee kunnen.

Hebben jullie tips voor mij om eindelijk over te stappen naar Not your keys not your coins?

Alvast dank!
De ledger geeft je je seed. Deze kun je vervolgens versleuteld opslaan in een passwordmanager ofzo. Je ledger heeft ook een pincode, als je die gewoon niet vergeet heb je je speed ook nooit nodig.

Niet zo paranoïde doen :p
Mensen in het Gooi worden ook niet dagelijks overvallen, en daar is genoeg te halen zonder moeilijke seeds e.d.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:03:
[...]

Voor mij is dat ook groot :') En een strafblad voor ernstige mishandeling heb ik al, en nee ik maak geen grap. Ik heb echt drie maanden in de bak gezeten hiervoor :+
Triggered 👀

Crypto gerelateerde mishandeling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:05:
[...]

Triggered 👀

Crypto gerelateerde mishandeling?
Ruzie met de huisbaas, die wilde via een illegale manier mijn huur met 200% verhogen. Dat feest is niet doorgegaan, hij een retourtje ziekenhuis, ik een retourtje gevangenis. En beide een preek van de rechter dat wij normaal met elkaar om moeten gaan. Aangezien zowel ik en huisbaas niet meer op de peuterschool zitten :+

Maar een crypto gerelateerde mishandeling kan er ook wel bij >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Leuke marketing toch? :)

• twain4me

twain4me

Dag lieve mensen,

het is alweer even geleden maar dat kan de software van ledger volgens mij
wtf... 3 weken over een inbraak doen? alles gaat over riscio vs buit. ze staan binnen 10 min weer buiten. of het moet over miljoenen gaan en een redelijke kans dat daadwerkelijk ook te vinden.. maar dan nog zullen ze eerder overgaan tot een overval, dan hoeven ze namelijk niet te zoeken. jij bent de zwakste schakel vergeet dat nooit.
doe waar je je prettig bij kan voelen, wat ik doe maakt niets uit.
dat maak je die code toch zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
MrMrq schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:58:
[...]

Hoe verleidelijk het ook is: Post nooit foto’s van je portefeuille, hoeveel peper je op een dag oogst, wat voor aantal je van een bepaalde peper hebt, etc. Je weet nooit wie er met welke intenties meeleest. Er zijn meerdere gevallen bekend waarbij mensen met pepers thuis zijn opgezocht en overvallen. Denk dus niet dat het jou niet zal overkomen. Wil je toch laten zien wat voor mooie oogst je gemaakt hebt? Benoem dan het percentage.
Komen ze dan langs met een schoffel? :o

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:07:
[...]

Ruzie met de huisbaas, die wilde via een illegale manier mijn huur met 200% verhogen. Dat feest is niet doorgegaan, hij een retourtje ziekenhuis, ik een retourtje gevangenis. En beide een preek van de rechter dat wij normaal met elkaar om moeten gaan. Aangezien zowel ik en huisbaas niet meer op de peuterschool zitten :+

Maar een crypto gerelateerde mishandeling kan er ook wel bij >:)
Een pittige tante dus. Heb je ooit overwogen een Bitcoin babe te worden? De 69k kan wel wat pit gebruiken, als ik bovenstaand zo lees lijk je de perfecte kandidaat.

Tekst erbij: 'Sell it, if you dare. I will put you in the hospital before you can press that sell button.'

• twain4me

twain4me

Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Komen ze dan langs met een schoffel? :o
neu, met roti :+

• Pingo76
Nee met een paraplu, ik heb namelijk een extreem sterke achtergrond in schermen. Zo heb ik mijn mannelijke huisbaas het ziekenhuis gekregen :+

Hij dacht daar komt dat kleine vrouwtje (ik ben 162 cms) mer haar paraplu, dat is hem achteraf toch bitter tegengevallen _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Pingo76 op 26-08-2021 19:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:14:
[...]

Nee met een paraplu, ik heb namelijk een extreem sterke achtergrond in schermen. Zo heb ik mijn mannelijke huisbaas het ziekenhuis gekregen :+
Ze zitten hier allemaal bij hun schermen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Een pittige tante dus. Heb je ooit overwogen een Bitcoin babe te worden? De 69k kan wel wat pit gebruiken, als ik bovenstaand zo lees lijk je de perfecte kandidaat.

Tekst erbij: 'Sell it, if you dare. I will put you in the hospital before you can press that sell button.'
Ik heb de uitstraling van een teletubbie, dus dat gaat em niet worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Dag lieve mensen,

Alvast dank!
Maak 3 lijstjes en elk lijstje kan max 2 dezelfde woorden bevatten.

Dus:
aaaaaabbb
bbbcccccc
ddddddeee
eeeffffff

etc.

Dan heb je dus 2 lijstjes nodig om de woorden te zien. En dus veilig als je ieder lijstje ergens anders bewaard (1 bij je ouders, 1 bi mij, en 1 zelf). Plus het zijn 24 woorden ;)

Over je ledger, je kan je internet uitzetten (router stroom eruit en alle andere wifi en bluetooth verwijderen), vervolgens dat ding aansluiten op je computer en hem resetten (factory reset).
Als deze optie er niet is, is hij comprimised.

[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Oh en nog iets:

https://github.com/bitcoi...ster/bip-0039/english.txt Hier kan je alle woorden zien. De vraag is, in welke volgorde welke te kiezen van de 24...

Laat de computer maar random woorden kiezen en doe het absoluut niet zelf, want het is veelvuldig bewezen dat een mens niet goed een lijst kan samenstellen uit deze worden compleet willekeurig.

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 19:23 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:16:
[...]

Ik heb de uitstraling van een teletubbie, dus dat gaat em niet worden :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-nuw6DCfEdBVM1tfMXM30fajfk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gcbZrECoYuIXWQJCZUhTkTP4.jpg?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door twain4me op 26-08-2021 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Her vervelende van deze meme is, dat het verdomd accuraat is :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
Dag lieve mensen,

Alvast dank!
Joh, cashen man! Al die stress kan het niet waard zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

StevenzeN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:31:
[...]

Joh, cashen man! Al die stress kan het niet waard zijn.
Ja.. en dan zeker een villa in 't Gooi kopen :') lig je nog iedere nacht wakker, wachtend op een inbreker.

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 26-08-2021 19:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog een dollar en ATA flipt ADA. Geef het een dag. ATA heeft een werkende website dus de flippening is onvermijdelijk.

https://www.ata.network/about

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:33:
Nog een dollar en ATA flipt ADA. Geef het een dag. ATA heeft een werkende website dus de flippening is onvermijdelijk.

https://www.ata.network/about
Wow, zojuist m'n DOT omgewisseld voor ATA.

Waar trouwens de mythe vandaan komt dat als groeien als BTC sideways gaat is mij niet bekend. Ga heel langzaam maar zeker gewoon rekt.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 26-08-2021 19:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb trouwens mijn 'gratis' mbox verkocht voor 8.06, doe er je voordeel mee ;)

[ Voor 63% gewijzigd door knakworst op 26-08-2021 19:35 ]

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:35:
Ik heb trouwens mijn 'gratis' mbox verkocht voor 8.06, doe er je voordeel mee ;)
Ik heb mijn voordeel tussen februari en juni al gevonden. Ik pas even in het shitcoincasino. Het voordeel was namelijk een goede les :p

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 26-08-2021 19:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:35:
Dus hij gaat nog verder stijgen.
Pagina: 1 ... 174 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!