[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 250 Laatste
Acties:
  • 847.679 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:51:
@Qunix, hoe warm wordt jouw RPI node?

Die van mij zat standaard rond de 45/46 graden, maar heb er zojuist een paar extra luchtgaatjes in geboord rond de fan. Heb hem toch een paar graden naar beneden gekregen :)

[Afbeelding]

Ben wel nieuwsgierig, heb een vrij belabberde case (Aliexpress), misschien eens upgraden binnenkort.
Momenteel nog hard bezig met syncen, dus veel power nodig.

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=35Ul&p=1

Het zijn allemaal officiële Raspberry Pi dingen, zoals de case, ventilatortje, etc... De ventilator maakt wel een geluid op een bepaalde toonhoogte wat ik nogal vervelend vind. Dus als dit blijft, doe ik het uit (na het syncen). Temperatuur komt niet hoger dan 56 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Xamsix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Ben het wel met je eens. Maar dat gaat er meer om nog dat mensen die normaal "blij" zijn dat Bitcoin omlaag gaat, toch niet bijkopen bij een lage stand. Want dan wordt het opeens te spannend, of kan het NOG wat lager. We hebben op ongeveer 28k gestaan onlangs, als je toen niet inkocht, dan ga je het nu bij een goede dip ook niet doen. Dus dan kan het idd zuur zijn als iemand behoorlijk wat geld ziet verdampen, dat iemand met 10 euro aan de zijlijn roept; oh lekker hij zakt, dan kan ik nog bijkopen (but you won't).

Heb er zelf niet zo'n last van omdat ik het topic niet te serieus neem (focus vooral op posts van een handjevol mensen), maar kan me er wat bij voorstellen.
bij mij is het daar naast dat er dan op basis van niet bestaande, ooit voor de lol genoemde redenen gedacht wordt dat het daalt.

zelfde dat er om 15-16 uur NL tijd altijd een dip komt omdat "de Amerikanen wakker worden"

en dan juichen dat dat gebeurt terwijl ik denk: Deze deksel komt ooit terug op de neus.

Ik heb uberhaupt weinig last van Schadenfreude, ik heb liever dat mensen niet zo rekt gaan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Iemand verkoopt 1/3 van zijn pf, verliest dus op 2/3 geld door de daling, maar met die 1/3 om te herpositioneren wel juichen om de daling.

Ik vind helemaal mooie ding joh :Y

En zo proberen we allemaal wel iets met deze volatiele magische internet munten.

• malarkan
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:24:
[...]

Zou goed kunnen dan pas ik mijn plan weer aan, dat mag toch?
Je plan is op een mythe gebaseerd dus graag zelfs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42
Ach. We hebben allemaal hetzelfde doel. Alleen gebruiken we andere wegen.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
malarkan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Je plan is op een mythe gebaseerd dus graag zelfs!
Dat doe ik tegen de tijd wel als mijn plan niet werkt, tot nu ga ik lekker verder MIJN plan :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

Ja het ging je om de toonzetting. Je vind dat het niet kan om te juichen om een daling, maar juichen om een winst mag dan wel?
Volgens mij ontloop je juist mijn tegen argument ;)
Ok, komt ie.

Er is helemaal niets mis met een keertje juichen, blijdschap tonen, ff lekker uit je plaat gaan op welk moment dan ook op een forum als dit. Leef je lekker uit, worden we allemaal blijer van.

De vele meme's, foto's, K babes, humor, zwarte humor, zijn hier het bewijs van.

Relativeren is king in crypto en daar drijft dit topic op, samen met de al genoemde humor en sarcasme. Zonder die heilige drie-eenheid, zou ik hier allang niet meer komen. De absurditeit waarmee hier serieuze zaken als financiën worden begroet zijn elke dag weer een feestje voor mij.

Dit is zowel bij de "oudjes" als bij de "noobs" (waar ik ook toe behoor) heerlijk om te zien.

Echter, zodra mensen continue, maar dan ook echt continue, en dan heb ik het niet alleen over onze organische dumpert, lopen te hopen op crashes, op dalingen, op heftige dips, week in, week uit, dag in, dag uit, en dat ook blijven roeptoeteren dan zou je op enig moment toch wel een keertje kunnen verwachten dat dit ooit, wellicht, soms, desalwelteplus, enige wrevel op zou kunnen wekken.

Want hoe lekker het ook is om laag in te kopen, we zitten inmiddels op een punt in de cycle dat de experts zich nog afvragen of de bull zich nog wel door zal zetten etc etc.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mannen, ik ben tot het diepe zelfinzicht gekomen dat ik een compleet waardeloze crypto speculateur ben. Dacht dat ik met een master degree rationeel genoeg zou zijn om een weloverwogen strategie toe te passen, maar mijn ratio wordt compleet gemanipuleerd door emotie. Ik beleef een onafgebroken stroom momenten van angst en hebzucht, en klik daarbij zowat willekeurig op buy of sell. Het is een wonder dat ik niet compleet rekt ben.

Zo, helder momentje achter de rug. Terug naar trading view :P

• Pingo76
Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:37:
[...]

Echter, zodra mensen continue, maar dan ook echt continue, en dan heb ik het niet alleen over onze organische dumpert, lopen te hopen op crashes, op dalingen, op heftige dips, week in, week uit, dag in, dag uit, en dat ook blijven roeptoeteren dan zou je op enig moment toch wel een keertje kunnen verwachten dat dit ooit, wellicht, soms, desalwelteplus, enige wrevel op zou kunnen wekken.
I'll take that as a compliment :+

• Griffx
Stel die 46000 wordt niet gehouden. Is dan de volgende resist in de 44000? Of zit er nog 1 tussen?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
Hoe was het ook weer: Volgens experts gaan we naar 20K dan naar 0 of eerste naar 100K dan naar saturn of pluto

Relax, neem een biertje en laat je verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:35
Griffx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:43:
Stel die 46000 wordt niet gehouden. Is dan de volgende resist in de 44000? Of zit er nog 1 tussen?
44K --> $0.06

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

[...]

Ok, komt ie.

Er is helemaal niets mis met een keertje juichen, blijdschap tonen, ff lekker uit je plaat gaan op welk moment dan ook op een forum als dit. Leef je lekker uit, worden we allemaal blijer van.

Relativeren is king in crypto en daar drijft dit topic op, samen met de al genoemde humor en sarcasme. Zonder die heilige drie-eenheid, zou ik hier allang niet meer komen. De absurditeit waarmee hier serieuze zaken als financiën worden begroet zijn elke dag weer een feestje voor mij.

Dit is zowel bij de "oudjes" als bij de "noobs" (waar ik ook toe behoor) heerlijk om te zien.

Want hoe lekker het ook is om laag in te kopen, we zitten inmiddels op een punt in de cycle dat de experts zich nog afvragen of de bull zich nog wel door zal zetten etc etc.
Hodl --> rekt

Vallende messen vangen --> rekt

DCA starten --> rekt

Alles verkocht in fiat en blootgesteld aan inflatie en negatieve rente --> rekt

Fiat winst in zonnepanelen gezet met huidig weer --> rekt

Nieuwe auto gekocht van de gains die meteen minder waard is --> rekt

Kortom, iedereen is bij voorbaat rekt, wat je ook doet. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Maar, 1 BTC = 1 BTC.

Dusja.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:04

YES

Moderator General Chat
Lekker uitgeslapen want vandaag vrij.

Kijk ik naar de koers, holy fuck, rekt.

Baas maar opbellen of ik toch gewoon mag werken vandaag -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 13:37

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

En de kaarsjes zijn weer groen :9 We mogen weer over op moon ipv rekt

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
[...]

Ok, komt ie.

Ok, je hebt gelijk, het ontgaat mij volledig _O-

Iedereen weet dat we op de lange termijn toch wel naar de maan en daar voorbij gaan, dus iedereen kan profijt halen uit (inkopen bij) een lagere koers.

Tenzij je volgende week die lambo wilt kopen, maar dan heb je je verwachtingen niet helemaal 'gerelativeerd'.

En verder geldt vooral dit:
stribi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:44:
Hoe was het ook weer: Volgens experts gaan we naar 20K dan naar 0 of eerste naar 100K dan naar saturn of pluto

Relax, neem een biertje en laat je verrassen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:10
Leven en laten leven. Wat een gezeur om iemand die, zoals ik het lees, met een paar tientjes aan het leren is hoe handelen met crypto werkt en blij wordt als haar orders geraakt worden.
Ik ben ook allergisch voor verschillende (andere) soorten reacties hier (en het vreselijk overmatige gebruik van de onterechte d in persoonsvormen) maar daar lees ik dan maar overheen (ik werd er ook al eens op gewezen dat mijn reacties pijnlijk zijn voor mensen met onoverkomelijke taalproblemen).
Of willen we een extra lijstje gedragsregels en een langetenenpolitie?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
Wiley99 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:56:
Leven en laten leven. Wat een gezeur om iemand die, zoals ik het lees, met een paar tientjes aan het leren is hoe handelen met crypto werkt en blij wordt als haar orders geraakt worden.
Ik ben ook allergisch voor verschillende (andere) soorten reacties hier (en het vreselijk overmatige gebruik van de onterechte d in persoonsvormen) maar daar lees ik dan maar overheen (ik werd er ook al eens op gewezen dat mijn reacties pijnlijk zijn voor mensen met onoverkomelijke taalproblemen).
Nee hoor, hoefd niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:14
Mooi. Heb een klein verliesje goed gemaakt door mee te liften op MLN en net op tijd verkocht voor de dump.
Nu nog een paar duizend keer zien te herhalen en dan sta ik quitte.

[ Voor 24% gewijzigd door Tartarus op 26-08-2021 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Dat staken van BNB voor MBOX op Binance is nogal wat zeg. Elke keer weer BNB Rewards claimen, MBOX ontvangen, proberen te staken in de MBOX pool, achter komen dat je minimaal 0,01 MBOX moet hebben. Nog een uur wachten, weer rewards claimen, nu wel genoeg om te staken in MBOX, achter komen dat daar inmiddels ook 0,0001 klaar staat om te claimen, maar ja dat zie je nadat je al gestaked hebt, dus die staat daar maar weer te wachten tot de volgende ronde.
Begint bijna op werken te lijken O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Ik denk dat ik ook maar ga verkopen en heel hard ga roepen dat bearmarket moet beginnen!

• Pingo76
Wiley99 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:56:
Jij snapt het ik werk met gelT dat voor anderen niet eens wisselgelT is. Ik snap ook de aversie niet naar een persoon die het anders doet. Ik zelf vind verschillende inzichten fantastisch. Ik vind @Mooody (als hij niet in en "Daddy is grumpy is today" bui is) fantastische dingen schrijven. Sommige dingen van hem noteer ik zelfs!

En de persoon die iets heeft geschreven in de trant van dat wij ons laten leiden door namen en die dus niet serieus nemen (Pancake, Sushi) ben ik enorm dankbaar _/-\o_ Want dat deed ik ook en hij heeft me wel van gedachten doen veranderen over dat soort namen. Namelijk om ze niet meteen af te schrijven op basis van naam!

Dus ik zou zeggen kom lekker met je verschillende inzichten, boeiend om te lezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
RoNoS schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:00:
Dat staken van BNB voor MBOX op Binance is nogal wat zeg. Elke keer weer BNB Rewards claimen, MBOX ontvangen, proberen te staken in de MBOX pool, achter komen dat je minimaal 0,01 MBOX moet hebben. Nog een uur wachten, weer rewards claimen, nu wel genoeg om te staken in MBOX, achter komen dat daar inmiddels ook 0,0001 klaar staat om te claimen, maar ja dat zie je nadat je al gestaked hebt, dus die staat daar maar weer te wachten tot de volgende ronde.
Begint bijna op werken te lijken O-)
Ja zo doe ik dat ook.
Echter doe ik 0.01 redeemen en daarna dat kleine beetje extra er bij terug staken.
Je snapt het wel. Zo hoef je niet telkens uren te wachten tot je uiteindelijk aan de 0.01 bent gekomen.
Dus redeem en dan stake.

• RoNoS
Tartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:07:
[...]

Ja zo doe ik dat ook.
Echter doe ik 0.01 redeemen en daarna dat kleine beetje extra er bij terug staken.
Je snapt het wel. Zo hoef je niet telkens uren te wachten tot je uiteindelijk aan de 0.01 bent gekomen.
Dus redeem en dan stake.
Maar als je redeemt telt dat het hele uur niet meer mee toch? Dus dan had je net zo goed die 0,01 kunnen laten staan in je wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
RoNoS schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Maar als je redeemt telt dat het hele uur niet meer mee toch? Dus dan had je net zo goed die 0,01 kunnen laten staan in je wallet
Ha, weer wat geleerd dan. Bedankt.

• RoNoS
Tartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:09:
[...]

Ha, weer wat geleerd dan. Bedankt.
Hmm, nu ga ik ook twijfelen, met snapshots zou het wel moeten kunnen.
Maar aangezien ik na het eerste uur nog niets kreeg, dacht ik dat het er minimaal het gehele uur op moet staan
Please note:
Snapshots of user balances and total pool balances will be taken each hour to calculate user rewards, which will also be updated each hour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:07:
[...]

Ja zo doe ik dat ook.
Dus redeem en dan stake.
Het is in ieder geval niet de makkelijkste route ever :). Zeker niet gezien de percentages maar hey, gegeven paard niet in de waffel kijken toch ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind het met de dip nog meevallen. Krijg nu wel zin in nacho/dorito met huisgemaakte dip :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Firestorm schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:53:
En de kaarsjes zijn weer groen :9 We mogen weer over op moon ipv rekt

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Joosie200 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:12:
Ik vind het met de dip nog meevallen. Krijg nu wel zin in nacho/dorito met huisgemaakte dip :9
Recept?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pingo76
Veel van deze Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/gasparij/gasparij1509/gasparij150900012/45836390-geel-oranje-rijpe-habanero-hot-chili-peper-uit-de-cara%C3%AFben-of-mexico-ge%C3%AFsoleerd-op-wit.jpg pepers er in doen iig. "Major organic dumps" gegarandeerd >:)

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:08
Moooooon!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:08
Grapje, wie keek er?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Even allemaal groen roepen om in de sfeer te blijven:

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

|:( Ik _/-\o_

Altijd bij een rekt of een moon en mijn 2e gedachte was dan altijd, op welk tijdframe dan? Aangezien het bij mij op 4H staat standaard.

Tegenwoordig heb ik gewoon mijn portfolio in CMC open, zie ik het in 1 oogopslag aan de prijzen, ongeacht candles oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:53
Ik check altijd op dag. Vooralsnog niets aan de hand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGnbW7euYEfcyJwC4JMuHjhmgGc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d683Vp9TwSFwRh2mvOiR8haF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dat wordt vanavond euroknallers eten... biefstuk zit er niet in..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

https://www.ah.nl/allerha...o-s-met-kaas-en-koriander en met 1 druk op de knop op je boodschappenlijstje.

Moet je alleen zelf nog even kijken welke dip je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:48:
Gelukkig ben ik vega :+

• Griffx
Domme vraag misschien.
Ik ben begonnen met BTC/EUR maar wil verder met BTC/BUSD moet ik die BTC/EU eerst omzetten, of kan ik die BUSD BTC aankopen en er overheen kieperen?

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-06 10:25
twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:48:
Vries altijd een lekkere lap vlees in voor als de candles rood kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Griffx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:49:
Domme vraag misschien.
Ik ben begonnen met BTC/EUR maar wil verder met BTC/BUSD moet ik die BTC/EU eerst omzetten, of kan ik die BUSD BTC aankopen en er overheen kieperen?
Wellicht begrijp ik je vraag verkeerd maar een poging:

1 btc = 1 btc, en het maakt niet uit met welke eenheid je het ooit aankocht. Dus het komt op 1 grote hoop na je aankopen.

• Firestorm

Firestorm

Domme vraag misschien.
hangt er vanaf, wat heb je nu? BTC of eur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-06 10:25
Domme vraag misschien.
Ja er zou moeten als het goed is een BUSD/EUR trading pair moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Ja er zou moeten als het goed is een BUSD/EUR trading pair moeten zijn.
Volgens mij is de vraag dat als hij eerst met bijv EUR pair kocht, en als hij nu koopt met BUSD pair, of de BTC dan op dezelfde stack terecht komt. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben gezien de al drie afwijkende/aanvullende antwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Dat weet ik. :9

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Als je btc hebt gekocht voor euro's kun je de btc gewoon weer verkopen voor busd..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is de vraag dat als hij eerst met bijv EUR pair kocht, en als hij nu koopt met BUSD pair, of de BTC dan op dezelfde stack terecht komt. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben gezien de al drie afwijkende/aanvullende antwoorden.
Die inderdaad.
Ik had eerst aangekocht met Euro, en nu met BUSD.
Check 1 BTC is 1 BTC en pas bij verkoop kies je je pair.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 26-08-2021 11:57 ]

PC Specs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

je 'hebt' geen pair, je handelt middels een pair. je hebt btc, eur, of een andere shitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Griffx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:56:
[...]

Die inderdaad.
Ik had eerst aangekocht met Euro, en nu met BUSD.
Dan komt het inderdaad op dezelfde hoop terecht.

Zie het als vroeger in Europa, in NL kocht je een zak knikkers met guldens, in BE met Francs. Thuis kwam het gewoon op dezelfde hoop terecht, mits het dezelfde soort knikkers waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 07:55
Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:48:
[...]

https://www.ah.nl/allerha...o-s-met-kaas-en-koriander en met 1 druk op de knop op je boodschappenlijstje.

Moet je alleen zelf nog even kijken welke dip je wil.
Damn, licht pittig? Krijg het er al heet van...

• Pingo76
Masstje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:58:
[...]

Watje :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Masstje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:58:
[...]

Helft van de jalapeno vervangen door iets wat meer van je gading is. Ofwel fijngesneden paprika of nog beter, lente uit. Iets fris en hartigs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Helft van de jalapeno vervangen door iets wat meer van je gading is. Ofwel fijngesneden paprika of nog beter, lente uit. Iets fris en hartigs.
Goeie tip: lente uit... is hier al herfst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Masstje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Dat zal me leren off topic te gaan _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-06 14:21
Tijdens het afstuderen voor de grap wat crypto's gekocht en vervolgens tot dit jaar niks meer mee gedaan. Voornamelijk ook gefocust op bitcoin in het nieuws en de wat minder mainstreamcoins eigenlijk totaal vergeten. Door m'n overzicht op livecoinwatch heb ik gelukkig nog een vermoeden wat ze hebben gedaan in de afgelopen 4 jaar.

Kwam er gisteren toevallig achter dat m'n cardano's het goed hebben gedaan (was me niet opgevallen). Daarnaast zijn m'n bitcoins in totaal 329% gestegen. Rest is minder geslaagd, maar waren ook kleine bedragen ( <50 dollar).

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

totale portfolio is toch gewoon 3,5x over de kop gegaan. Tussenduur nooit verkocht of bijgekocht. Toch nog wat nuttigs gedaan in m'n laatste jaar hbo :+

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:58:
[...]

Dan komt het inderdaad op dezelfde hoop terecht.

Zie het als vroeger in Europa, in NL kocht je een zak knikkers met guldens, in BE met Francs. Thuis kwam het gewoon op dezelfde hoop terecht, mits het dezelfde soort knikkers waren.
ja zo simpel is dat echt niet!

mini's, mini-bonken, bonken, reuzen, reuzen-reuzen en maxi's, katteogen,candy's,piraten etc etc

heb je verdorie een dag taak aan... en dan heb je ook nog die rare duitse knikkers welke eigenlijk helemaal geen knikkers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Masstje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

bosui.. (en nee dat komt niet uit het bos, dat is gewoon een bosje uitjes)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:05:
[...]

bosui.. (en nee dat komt niet uit het bos, dat is gewoon een bosje uitjes)
Leer hier vandaag meer van koken dan shitcoins... 8)

• Firestorm

Firestorm

twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

ja zo simpel is dat echt niet!

mini's, mini-bonken, bonken, reuzen, reuzen-reuzen en maxi's, katteogen,candy's,piraten etc etc

heb je verdorie een dag taak aan... en dan heb je ook nog die rare duitse knikkers welke eigenlijk helemaal geen knikkers zijn.
Je vergeet de beste: kogellagers! Geschooid van de plaatselijke garage :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Gewoon 2 Carolina Reapers erdoor.

Niet van dat benauwde. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Domme vraag misschien.
Alles komt op 1 hoop terecht onder de noemer BTC. Maakt niet uit met welk munt of coin je het hebt gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
20 nieuwe coins erbij, bij Bitvavo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Lol straks 10.000 verschillende coins op de markt :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:07

Darrell

Fiat moonboy

Ligt aan mij of zijn er nauwelijks sellwalls tot aan 51k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Darrell schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:23:
Ligt aan mij of zijn er nauwelijks sellwalls tot aan 51k?
De bots creeëren die nog wel zodra we weer wat in die richting komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
Wowhead schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:23:
"Smooth Love Potion" is erbij gekomen, misschien moet ik die kopen om vrijdagavond niet weer alleen aan de bier en chips te zitten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:18:
zouden ze ook nog een shitcoin launchpad gaan bouwen?

• malarkan
Wowhead schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:23:
hebben we dat niet al bereikt? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Gewoon 2 Carolina Reapers erdoor.

Niet van dat benauwde. >:)
Das toch iets raars. Toen ik een jaar of 15 was, kon het niet heet genoeg zijn en vond ik het prettig wanneer ik in de fik stond. Tegenwoordig gaat het me meer om de smaak en gebruik ik pepers als smaakmaker ipv dat ik niets meer proef.

Vroeger als ik sambal maakte wilde een maatje altijd een potje van me hebben. Vond ie leuk en de smaak was toch zoals die in de supermarkt variant van oelek.

Toen ik zelf een variant op Brandal en Badjak maakte met onder andere smaakmakers als macademia noten, knoflook en citroenblad erin verwerkt, wilde plots de halve familie en kenissenkring het hebben en heb ik zelfs 2 jaar lang een kilo of 3 maandelijks verkocht aan een wat luxere chinees in de buurt tot ik het zat was en hem het recept heb verkocht. Zij gaven dit niet mee met de meeneemmaaltijden maar zetten dit op tafel neer bij sommige gerechten.

Toch kan ik altijd wel schik hebben als er weer een paar zotten een gruwelijk hete peper roosteren op een BBQ en deze wegeten alsof het een gegrilde paprika is :)

Reapers zijn voor mij echt een "nogo", dat trek ik niet. Zelfs geen likje.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 26-08-2021 12:30 ]

• Pingo76
twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:27:
[...]

Wat is een launchpad?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Na de dollar implementatie ajb :).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Een shitcoin katapult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
[...]

de BNB's kun je al kopen, halfway there I'd say

• twain4me
  • Nu online

twain4me

daar wordt die troep de wereld mee ingeschoten.. (muntjes worden er mee "gelanceerd")

ik zie het meer als olli's poepkanon..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Das toch iets raars. Toen ik een jaar of 15 was, kon het niet heet genoeg zijn en vond ik het prettig wanneer ik in de fik stond. Tegenwoordig gaat het me meer om de smaak en gebruik ik pepers als smaakmaker ipv dat ik niets meer proef.

Vroeger als ik sambal maakte wilde een maatje altijd een potje van me hebben. Vond ie leuk en de smaak was toch zoals die in de supermarkt variant van oelek.

Toen ik zelf een variant op Brandal en Badjak maakte met onder andere smaakmakers als macademia noten, knoflook en citroenblad erin verwerkt, wilde plots de halve familie en kenissenkring het hebben en heb ik zelfs 2 jaar lang een kilo of 3 maandelijks verkocht aan een wat luxere chinees in de buurt tot ik het zat was en hem het recept heb verkocht. Zij gaven dit niet mee met de meeneemmaaltijden maar zetten dit op tafel neer bij sommige gerechten.

Toch kan ik altijd wel schik hebben als er weer een paar zotten een gruwelijk hete peper roosteren op een BBQ en deze wegeten alsof het een gegrilde paprika is :)

Reapers zijn voor mij echt een "nogo", dat trek ik niet. Zelfs geen likje.
Hup! delen dat recept! Of we sturen de knokploeg langs met de boormachines...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:28

knakworst

Get more sats!

Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:18:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGchZGJOqSL5SFN9KePns0WlWnE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2pxeyisAmFYObmz6jZlDUPjX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Firestorm schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:33:
[...]

Wat dacht je ervan dat hij gewoon maakt en ieder van ons een potje geeft tijdens de meet, vind ik een veel beter plan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

[...]

@Ngangatar Ik ben ook wel geïnteresseerd. Heb hier nog een beste bats pepers die verwerkt moeten worden binnenkort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GfZitdA5-DnIVQIxYD0zq7r5FI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gYqdF10giA7oIekyULrK83Xe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

gewoon je eigen receptuur ontwikkelen stelletje luilakken.

staat er weer lekker bij @Anoniem: 1032405 ik heb dit jaar helemaal niets :( gelukkig nog wel e.e.a. in de vriezer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik hou me ook aanbevolen voor een goed sambalrecept. Tenzij je het patent aan de chinees verkocht hebt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

twain4me schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:52:
gewoon je eigen receptuur ontwikkelen stelletje luilakken.

staat er weer lekker bij @Anoniem: 1032405 ik heb dit jaar helemaal niets :( gelukkig nog wel e.e.a. in de vriezer
Doe (probeer) ik ook wel maar een goed sambal recept is altijd welkom. Ik flikker die meuk zelfs op een broodje hagelslag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LnVcgQLObymmBRwtaw45DcV-_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OCgI6nbvIXECMreXIbkJIxdA.jpg?f=fotoalbum_large

Dit moet een soort Sriracha gaan worden middels fermentatie, mocht ik over enkele weken dus ineens niets meer posten dan weet je de oorzaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 15:38
Meld even dat het om BTC Moon sambal gaat anders komt Taro weer langs met blauwe letters ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nu hou ik het maar weer ontopic voordat ik niets meer post door een permaban.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Petertje750 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:59:
Meld even dat het om BTC Moon sambal gaat anders komt Taro weer langs met blauwe letters ...
De crypto's liggen ook redelijk te fermenteren dus geheel offtopic is het niet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:59:
Nu hou ik het maar weer ontopic voordat ik niets meer post door een permaban.
Blijft een dingetje he, dat dt.

Vul nu eens loop in op de plek van houdt. Ben je dan nog steeds van mening dat er een t achter moet?

Edit: dat was een sneaky edit

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 26-08-2021 13:01 ]

• Pingo76
Petertje750 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:59:
Alleen die verrekte BTC moet ff door die 39K EURO grens heen richting 38K EURO -O- Maar het blijft maar dansen rond de 39K EURO en 40K EURO grens!

Trouwens volgen jullie bepaalde youtubers (cryptowise) en zo ja wie? Wat is jullie mening over "coinskid"?

[ Voor 13% gewijzigd door Pingo76 op 26-08-2021 13:04 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Darrell schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:01:
[...]

Vul nu eens loop in op de plek van houdt. Ben je dan nog steeds van mening dat er een t achter moet?

AutocorREKT.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Darrell schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:01:
[...]

Van Hanegem zou zeggen: Ik leupt gistah ovah straat.

God morks in wysterious ways.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

We kunnen het weer over lambo's gaan hebben.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 00:23
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Alleen die verrekte BTC moet ff door die 39K EURO grens heen richting 38K EURO -O- Maar het blijft maar dansen rond de 39K EURO en 40K EURO grens!

Trouwens volgen jullie bepaalde youtubers (cryptowise) en zo ja wie? Wat is jullie mening over "coinskid"?
Dollar staat weer 47k, dat bekt lekkerder dan 39k :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Doe (probeer) ik ook wel maar een goed sambal recept is altijd welkom. Ik flikker die meuk zelfs op een broodje hagelslag.

[Afbeelding]

Dit moet een soort Sriracha gaan worden middels fermentatie, mocht ik over enkele weken dus ineens niets meer posten dan weet je de oorzaak.
Pindakaas met een goeie sambal badjak extra heet (Koningsvogel), en daarboven dikke chocolade vlokken O+ (chocolade vlokken mag ook vervangen worden door goede kipfilet plakjes)

Puur genot, net als de koers van Bitcoin ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 20:31
Ik had een hoekje in de kweekkast vrij en had als probeersel wat zaadjes van een peper er in gedaan die ik uit het avondeten had gered en best lekker was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfX9wIl75t6Jsj8S2rTCAf_NIQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSgfUaf2K7hIfKS7JzYRA0Gg.jpg?f=fotoalbum_large

Hartstikke leuk natuurlijk, maar dan zie je ineens die kwekerij van @Anoniem: 1032405 voorbij komen. Ik ga wel weer terug naar mijn tomaten en komkommers.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-06 15:51
Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Voorlopig enkel Benjamin Cowen.

• Qunix
Iemand ervaring met LND toevallig?
(Lightning Network Daemon)

Ik wil mijn node gebruiken om de API aan te roepen.

Edit, ik kan ook geen topic reeks vinden over developen op Lightning (of de mainchain).

[ Voor 28% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:02
Beug schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:19:
[...]

Voorlopig enkel Benjamin Cowen.
Welcome BACK into the cryptoverse....

Ik word een moe van die kerel. Ik ben wat simpeler en kijk liever naar Doopiecash.

Hey, welkom bij Doopiecash, Ik ben Chris. Ik ben Berry en vandaag gaan we het hebben over...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-06 15:51
Gelukszoekr schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Welcome BACK into the cryptoverse....

Ik word een moe van die kerel. Ik ben wat simpeler en kijk liever naar Doopiecash.

Hey, welkom bij Doopiecash, Ik ben Chris. Ik ben Berry en vandaag gaan we het hebben over...
Doopiecash heb ik er ook tussen staan maar nog niet echt gevolgd, zal ik eens gaan doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:02
Beug schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:26:
[...]

Doopiecash heb ik er ook tussen staan maar nog niet echt gevolgd, zal ik eens gaan doen.
Echt niet allemaal heel interessant, en veel herhaling maar ik kan er wel naar luisteren. Ik mag die gasten wel. Al doe ik niet aan trading, ik heb Chris wel hoog zitten

Ik vond de cryptocast ook wel weer aardig, als je geïnteresseerd bent in fundamentals

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Amd RuLuzzz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Dollar staat weer 47k, dat bekt lekkerder dan 39k :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2oQi7_6r89PN7X1ZrwwrBAXMPg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/53moBLZ4N2BpXuTEXXMPiMVI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:38:
[...]

@Ngangatar Ik ben ook wel geïnteresseerd. Heb hier nog een beste bats pepers die verwerkt moeten worden binnenkort.

[Afbeelding]
Gave kruidentuin goos, elke avond weer een feestje op die manier.

@Taro hopelijk mag het, en anders excuus. De koers kan echter wel wat peper in zijn kont gebruiken toch?

Ok, het recept is eigenlijk vrij simpel en de hoeveelheid van de ingrediënten is aanpasbaar, het is namelijk geen scheikunde.

2 tips:
  • Waag het niet om tijdens het maken in je ogen te wrijven, dat trek je niet. Krab niet aan edele delen, dat trek je ook niet.
  • Wanneer je gaat bakken, zet je papegaai, parkiet of welke gevleugelde vriend op het balkon, in de tuin, op het toilet, weg met die rakker. Anders maken ze een enkele duikvlucht naar de bodem.
Basis ingredienten:
  • Stuk of 30 a 40 Spaanse pepers zeer fijn gesnipperd of vermalen. (zaadjes gedeeltelijk of volledig eruithalen).
  • 2 rode uien, gesnipperd.
  • 8 teentjes knoflook, gesnipperd/geraspt/geperst, who cares
  • 250 gram ongezouten macademia noten of anders cashews. Deze voor 90% in keukenmachine tot bijna poeder vermalen en de overige 10% net een stukje grover voor wat structuur en bite.
  • Sap van 2 limoenen
  • Limoenrasp van 1 limoen
  • Flesje bier van goede kwaliteit, flink koud
  • Eetlepel Bruine basterdsuiker of palmsuiker, welke je het lekkerst vind/in huis hebt
  • Mespunt trassi (excuus :) )
  • 1 kaffir limoenblad (is optioneel, velen houden hier niet van).
Bereiding is vooral relaxed doen, logisch blijven nadenken over vocht/droog verhouding en je tijd nemen.

Neem een flinke wok, liever te groot als te klein en verhit deze. Speel met je vuur, de ingrediënten moeten rustig aan karameliseren. Dus niet te laag want dan geven ze geen smaak af maar zeker niet te hoog ook, dan wordt het bitter.

Bereiding:
  • Voeg 6 eetlepels (zonnebloem) olie toe (GEEN olijfolie)
  • Fruit de ui aan tot deze smaak afgeeft
  • Voeg na een minuut ongeveer de knoflook toe
  • Voordat de knoflook begint te kleuren, voeg je de pepers vervolgens toe.
Dit bak je op je gemak een minuut of 10 a 15. Blijven roeren en spelen met de hoogte van je vuur. Liever te langzaam als te snel. Bedrijf de liefde zoals een kok in een restaurant, geen quickie zoals een fastfood restaurant.
  • Zodra de pepers mooi garen en wat donkerder worden en een geheel gaan vormen met de ui en knoflook, zet dan je vuur laag.
  • Voeg de trassi en de gemalen noten toe, zowel de fijne als grovere. Laat dit wederom een minuut of 3 rustig bakken maar blijf roeren want het bakt nu makkelijker aan door de droogte van de noten.
Mocht je merken dat je pan iets minder goed was als gehoopt en iets aanbakken, voeg dan nog wat olie toe zodat het niet aanbakt.

Op een gegeven moment zal je merken dat de scherpte van de eerste paar minuten in de lucht van de pepers langzaamaan vervangen worden door de zoete lucht van de noten. Dan ben je op de goede weg.

Omdat je al een paar minuten nu op laag vuur bezig bent, kunnen we bijna de suiker toevoegen. De hoeveelheid is aan jullie. Des te meer suiker, des te zoeter en ook iets minder heet. Hetzelfde geldt zo meteen voor het limoensap. Doe je meer suiker, dan ook meer limoensap en vice versa. Alles draait om balans.
  • Voeg de suiker toe. En blijven roeren met die luie donders. Na een paar minuten, wanneer de suiker karameliseert merk je dat de sambal echt mooier donker begint te worden en iets te glimmen.
  • Voeg het limoensap, de rasp en het eventuele keffir blad toe.
Vanaf dit moment is het van belang om het geheel minimaal 30-45 minuten te laten pruttelen met regelmatig roeren. Waarom zolang? Deze tijd is nodig om alle ingrediënten in balans te krijgen en hierdoor is het ook langer houdbaar. In goed schoongemaakte potten kan dit gewoon 4-6 weken in de koelkast.
  • Aan het einde het keffir blad verwijderen.
Belangrijk!! Omdat ik niet weet hoe goed jullie woks zijn, hoe laag jullie vuur kan, hoe hoog jullie spelen met vuur en hoeveel geduld jullie hebben, de volgende tip:

Zodra je de sambal 30-45 minuten laat pruttelen moet het wel vochtig genoeg zijn om te kunnen pruttelen. Dus als je denkt dat het daarvoor te droog is, voeg wat water toe. Dit zorgt voor een goede homogeniteit van het gerecht, en zorgt tevens voor het losmaken van de meeste smaken op de bodem van je wok.

Doe dit op gevoel.
  • Denk je dat het te weinig is? Geen probleem, voeg steeds iets toe.
  • Denk je dat het teveel is? Ook geen probleem, iets langer dan de genoemde 30-45 minuten laten pruttelen tot er meer vocht verdampt is.
Gelukt? Af laten koelen, verdelen in potjes en genieten maar. Werkt geweldig in een gebakken rijst, op een boterham met vleeswaren/kaas, uiteraard als sambal, maar is ook fantastisch om mee te laten smelten in een tosti.

Oh en waar dat koude flessie bier voor was? Wat denk je nou zelf?

Pagina: 1 ... 173 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!