Binnenkort cbridge V2 en layer2finance v1. Genoegen nemen met huidige prijzen is jezelf echt tekort doen
Als je alleen snel groene Kaarsen wilt najagen dan snap ik je opmerking. Maar denk niet dat je helemaal door hebt wat celr aan het doen is.
Like every other coin.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Binnenkort cbridge V2 en layer2finance v1. Genoegen nemen met huidige prijzen is jezelf echt tekort doen
Het zijn net voetbalclubs. De een is fan van Ajax, de ander van PSV. En ze gaan allebei de titel winnen want ze hebben zulke goede spelers gekocht.
Benjamin heeft een filmpje gemaakt voor ome Charles.
Hoe bedoel je? celr is geen valse belofte zoals bv ada. Die gasten zijn as we speak aan het deliveren. Check volume van cbridge nu maar eens. Afgelopen 24 uur al 10 miljoen, schiet echt de pan uit. Celr is echt een hidden gem tussen de sol, one en matic.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
[...]
Like every other coin.
Het zijn net voetbalclubs. De een is fan van Ajax, de ander van PSV. En ze gaan allebei de titel winnen want ze hebben zulke goede spelers gekocht.
https://cbridge-stat.s3.u...mainnet/cbridge-stat.json
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 12-09-2021 17:17 ]
Heb Benji 1m ADA gegeven om wat te shillen! #becauseIcanDarrell schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:14:
Benjamin heeft een filmpje gemaakt voor ome Charles.
[YouTube: Cardano: Smart Contract Eve]
irony > *
Wat ik bedoel is elke crypto komt met nieuwtjes. En ze zijn allemaal beter dan de ander. Ga voor de grap eens wat beschrijvingen lezen op CMC. Als je die mag geloven moet je overal in investeren.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:16:
[...]
Hoe bedoel je? celr is geen valse belofte zoals bv ada. Die gasten zijn as we speak aan het deliveren. Check volume van cbridge nu maar eens. Afgelopen 24 uur al 10 miljoen, schiet echt de pan uit. Celr is echt een hidden gem tussen de sol, one en matic.
https://cbridge-stat.s3.u...mainnet/cbridge-stat.json
Wat in crypto telt is momentum. Je lift erop mee, en stapt hopelijk op tijd uit. Daarnaast maximum supply. De reden dat SOL nu op $180 staat.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-09-2021 17:22 ]
Wie zit er op een layer 2 te wachten als layer 1 ook vlot en goedkoop is. Lightning, eth 2.0, bsc, etc.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Klopt helemaal, ADA levert vandaag helemaal niets af!mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:16:
[...]
celr is geen valse belofte zoals bv ada. Die gasten zijn as we speak aan het deliveren.
irony > *
Denk dat ADA de bluf van het jaar is !🤣 of niet.
86 miljard dollar market cap voor ADA, de munt met 1 miljoen veelbelovende losse eindjes in een saus van niet-praktische programmeertaal.

Dacht dat de saus hoofdzakelijk uit mijn ego bestondBTC100K2021 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:26:
86 miljard dollar market cap voor ADA, de munt met 1 miljoen veelbelovende losse eindjes in een saus van niet-praktische programmeertaal.
[Afbeelding]
irony > *
Zijn we het allemaal eens dat Bitcoin dominance overroepen is? Wie gaat er BTC nog laten stijgen?
Aanradertje? Ben overtuigd. Paar euri’s erop.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Scholll
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Denk niet dat de grote jongens willen / mogen investeren in iets anders dat BTC en ETH. Dus die zullen de koers wel weer omhoog brengen. (of omlaag)forzaracing schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:29:
Zijn we het allemaal eens dat Bitcoin dominance overroepen is? Wie gaat er BTC nog laten stijgen?
Binance? Zit voor mij al een paar dagen potdicht, vannacht weer ff proberen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ok, duidelijkDarrell schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:01:
[...]
Binance alleen dan wel even je wekker zetten om 02:30. Percentages varierend tussen de 11 en 17% voor 30, 60 of 90 dagen.
En anders SGN met metamask. Is geloof ik iets van 12%.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat ben ik jaloers op Lark zijn haardos
irony > *
Binance inderdaad, Zoals @Kol Nedra aangeeft vanaf 02:10 weer plekjes vrij. Ondertussen al een keer of 10 DOT gestaked en daar was qua tijd geen pijl op te trekken maar altijd tussen 02:00 en 02:30.Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:36:
[...]
Binance? Zit voor mij al een paar dagen potdicht, vannacht weer ff proberen.
Je woonde toch bij je schoonouders?Uncle_Charles schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Een kans om mijn ranch te bezoeken & mee stront te scheppen.
[Afbeelding]
Drol!
Ik heb af en toe wel gaten in mn geheugen, maar dit herinner ik me echt niet. Enlighten me....elektriekert schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:39:
[...]
Je woonde toch bij je schoonouders?
Drol!
irony > *
Ja na jaren hype, ik moet het nog zien in hoeverre die smart contracts straks echt toepasbaar zijn. Punt was dat celr gewoon shit released ipv jaren lang gelul er omheen.Uncle_Charles schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:22:
[...]
Klopt helemaal, ADA levert vandaag helemaal niets af!
3% toepasbaar. Voldoende toch?mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:41:
[...]
Ja na jaren hype, ik moet het nog zien in hoeverre die smart contracts straks echt toepasbaar zijn. Punt was dat celr gewoon shit released ipv jaren lang gelul er omheen.
irony > *
Kan zijn, zegt helaas niets over de koers of toekomstige prijs van beide muntjes.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:41:
[...]
Ja na jaren hype, ik moet het nog zien in hoeverre die smart contracts straks echt toepasbaar zijn. Punt was dat celr gewoon shit released ipv jaren lang gelul er omheen.
Celr, geen idee wat het doet.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:41:
[...]
De reden dat Cardano zo traag gaat is door alle academische poespas controle.
Heb het net geplust!Uncle_Charles schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:40:
[...]
Ik heb af en toe wel gaten in mn geheugen, maar dit herinner ik me echt niet. Enlighten me....
Het moeilijke aan de juiste coins te kiezen is om tussen al het marketinggeweld de juiste coin te vinden met dikke tech maar een waardeloos marketingsapparaat. Ik hou van mensen die in de luwte werken, een mooi product afleveren en het dan pas gaan promoten.
Daarom zit ik al een poosje niet meer in ADA
Haha, die was ik even uit het oog verloren

irony > *
Dat is ook precies wat ik zo fijn vind aan celer en haat aan cardano.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:41:
[...]
Dan had ik je quant aangeraden, alleen dat staat flink in de plus nuStevenzeN schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:44:
Het moeilijke aan de juiste coins te kiezen is om tussen al het marketinggeweld de juiste coin te vinden met dikke tech maar een waardeloos marketingsapparaat. Ik hou van mensen die in de luwte werken, een mooi product afleveren en het dan pas gaan promoten.
elektriekert schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:48:
[...]
Dan had ik je quant aangeraden, alleen dat staat flink in de plus nu
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pMewJ9fazCKmRazq5OOADij1.jpg?f=user_large)
pletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:01:
Ook maar gokje gewaagt in Celr 😀
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqXG3BRz5L7ErLn8chsM0Gi4.jpg?f=user_large)
Nu nog in Celer stappen vandaag is grote kans om een (flinke) daling mee te pakken ... Zorg er wel voor dat je met een langere termijn erin gaat, want iets met green candles chasen is nooit slim 😉 Maar hodl dus en stake that shit
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Algo maakt ook weer een ritje naar de maan!
@Vis aan dalingen ben al gewent komt een wel goed.
zeg vriend, ik vroeg het 2 dagen terug al, maar is dat kanaal van jou?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Komt niet aan op een dag/week toch. (Liefste wel hehe)Anoniem: 315056 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:56:
heb ook maar wat CELR aangekocht, hopen dat het nu niet begint te zakken..
5% van m’n pf op de CELR. Zien wel!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Thanks, sold.roflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:06:
Algo maakt ook weer een ritje naar de maan!
Ingeruild voor POLS.
Helemaal mee eens. Ik ga niet voor de 1 dollar verkopen maar celr koop je wel voor wat langere termijn. Ik zit er sinds april in en heb nu een leuke winst te pakken, maar heb het gevoel dat celr nog echt in de begin fase zit. De boel gaat sowieso nu corrigeren omdat het richting AtlTH raaktVis schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:03:
Nu nog in Celer stappen vandaag is grote kans om een (flinke) daling mee te pakken ... Zorg er wel voor dat je met een langere termijn erin gaat, want iets met green candles chasen is nooit slim 😉 Maar hodl dus en stake that shit
Anoniem: 1032405
Benieuwd wat de weekly close doet straks.
Ik koop graag bags. Zijn meestal niet duur.Anoniem: 1032405 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:15:
[...]
Welkom bij het POLS team!
[Afbeelding]
Ik hodl de bags al een tijdje, moest uiteindelijk aan krachttraining gaan doen om het dragelijk te houden.
Onderwaterbags, toch zwaarder dan de benaming doet vermoeden.
Op marktplaats heb je designerbags voor een flufje van wat het normaal kost.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:18:
[...]
Ik koop graag bags. Zijn meestal niet duur.
Zo ook crypto in de bearmarkt.
Zo te zien vloeit er wel gellllllllllllllllllllllllllllllllllllllld naar ADA
Ik zie niks?pletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:39:
Zo te zien vloeit er wel gellllllllllllllllllllllllllllllllllllllld naar ADA
Cbridge is live, het werkt en hoe, je kan het proberen door je funds met bizar lage fees heen en weer te brengen. Als je zegt lees cmc eens dan krijg ik het idee dat je geen kennis hebt wat celr doet en wat ze al draaiend hebben. Daarom noemde ik Ada met hoop geschreeuw en weinig wol tov celr, die geen piep geeft maar wel tech in productie heeft staan.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:21:
[...]
Wat ik bedoel is elke crypto komt met nieuwtjes. En ze zijn allemaal beter dan de ander. Ga voor de grap eens wat beschrijvingen lezen op CMC. Als je die mag geloven moet je overal in investeren.
Wat in crypto telt is momentum. Je lift erop mee, en stapt hopelijk op tijd uit. Daarnaast maximum supply. De reden dat SOL nu op $180 staat.
Sol heeft een andere supply idd. Maar ik noem die omdat die in hetzelfde domein zit. Celr zit qua supply op zelfde hoogte als matic. Maar matic doet geen zkrollups bv.
Als straks eind October ivm layer2finance het opzetten van nodes publiekelijk beschikbaar wordt zal je zien dat de prijs van een celr token omhoog zal gaan.
Heb je matic trein gemist dan is dit je kans om de werkende trein van celr nu mee te pakken.
Staat rente te trekken op CDC. Was vergelijkbaar met staking dacht ik.roflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:56:
@Mooody heb jij je celr in staking staan of iig een gedeelte?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kan op Binance voor 11-17%.roflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:56:
@Mooody heb jij je celr in staking staan of iig een gedeelte?
lol denk je dat ik dat maak lmaoanti elppa schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:06:
[...]
zeg vriend, ik vroeg het 2 dagen terug al, maar is dat kanaal van jou?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ja en dat je hier maar zat te trollen de hele tijd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat krijg je daar dan want volgens mij is Sgn van celr zelf met 15% de hoogste, binance heeft ook vaak apy rond de 13%Mooody schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:54:
[...]
Staat rente te trekken op CDC. Was vergelijkbaar met staking dacht ik.
Binance geeft 16.87% apy met 90 dagen locked.mannowlahn schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:07:
[...]
Wat krijg je daar dan want volgens mij is Sgn van celr zelf met 15% de hoogste, binance heeft ook vaak apy rond de 13%
Ja alleen is die continue uitverkochtStevenzeN schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:10:
[...]
Binance geeft 16.87% apy met 90 dagen locked.
wow!!! die gaat gewoon naar de $5!!WhySoSerious schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:33:
ADA even pumpje.
Hopen dat ETH nog ff een onsje onder de 28K EURO komt dan kan de fluffie die ik vandaag net boven 29K EURO hebt verkocht inkopen
En dan morgen lekker staking meepakken, hopen dat ik voor LINK deze week wel staking krijg...

voorlopig komt eth niet boven de 28k hoorPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:26:
Hopen dat ETH nog ff een onsje onder de 28K EURO komt dan kan de fluffie die ik vandaag net boven 29K EURO hebt verkocht inkopenEn dan morgen lekker staking meepakken, hopen dat ik voor LINK deze week wel staking krijg...
Van mij mag je ze voor 27k euro kopen. Misschien zelfs 26k.Pingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:26:
Hopen dat ETH nog ff een onsje onder de 28K EURO komt dan kan de fluffie die ik vandaag net boven 29K EURO hebt verkocht inkopenEn dan morgen lekker staking meepakken, hopen dat ik voor LINK deze week wel staking krijg...
25K hier.. koopjeknakworst schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:28:
[...]
Van mij mag je ze voor 27k euro kopen. Misschien zelfs 26k.
Het is toch nu al boven de 28K EURO? Ik wacht nu tot ETH er net iets onder komt.... Heb je bier optwain4me schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:28:
[...]
voorlopig komt eth niet boven de 28k hoor
The flippening!! Solana is XRP voorbij!
Polkadot is Doge voorbij!!
top 15 veel veranderd:
Uniswap stond op plek 12, 2 weken terug, Terra flinke gain, LINK stond paar weken terug ook ~18
Polkadot is Doge voorbij!!
top 15 veel veranderd:
Uniswap stond op plek 12, 2 weken terug, Terra flinke gain, LINK stond paar weken terug ook ~18
:strip_exif()/f/image/KTKlJIoIsTbdofCtDiMHqdSs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2021 20:35 ]
24k bied ik ze voor aanPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:30:
[...]
Het is toch nu al boven de 28K EURO? Ik wacht nu tot ETH er net iets onder komt.... Heb je bier op?
kijk naar jezelf ik denk dat je wat puntjes over het hoofd ziet..Pingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:30:
[...]
Het is toch nu al boven de 28K EURO? Ik wacht nu tot ETH er net iets onder komt.... Heb je bier op?
ooh shit ja, ik bedoel dus dat onder 2800 EURO moet komentwain4me schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:32:
[...]
kijk naar jezelf ik denk dat je wat puntjes over het hoofd ziet..

[ Voor 15% gewijzigd door Pingo76 op 12-09-2021 20:35 ]
Nog een post in EURO's en ik rapporteer je
With an umbrella
ETH gaat denk ik met een slakkengang vandaag onder de 2800 EURO, niet leuk
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!