Zo, taart is op, groene kaarsen in de prullenbak gemikt!
We merkten het al.YES schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:04:
Zo, taart is op, groene kaarsen in de prullenbak gemikt!

Hup tijd voor taart twee als lunch
Lunch wordt frites met kippenpotenJoosie200 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:06:
[...]
We merkten het al.
Hup tijd voor taart twee als lunch
Daarna bier drinken
Jullie zijn vanaf nu zelf verantwoordelijk voor de groene kaarsen
Gefeliciteerd nog!!YES schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:10:
[...]
Lunch wordt frites met kippenpoten![]()
Daarna bier drinken![]()
Zero.
Geen vega optie hebben, nou ik blijf wel thuis hoorYES schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:10:
[...]
Daarna bier drinken![]()

Ook lekkerYES schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:10:
[...]
Daarna bier drinken![]()
Hoe kom je erbij dat ik geen vega opties zou hebben! Overigens weet ik niet of ik een levensgevaarlijke paraplusamurai uit zou nodigen hoorPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:15:
[...]
Geen vega optie hebben, nou ik blijf wel thuis hoor
Frites zijn toch gewoon vega?
Als ik een broodje hamburger serveer is dat ook prima voor de vega-aanhanger. Hetzelfde broodje, maar dan zonder de hamburger.
Als ik een broodje hamburger serveer is dat ook prima voor de vega-aanhanger. Hetzelfde broodje, maar dan zonder de hamburger.
[ Voor 68% gewijzigd door St@m op 12-09-2021 12:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik wil een kaassoufle bij mijn patat, zodat ik de patatjes in de kaas kan dopen en daarna lekker het krokante kostje kan oppeuzelenSt@m schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:18:
Ja, die kun je zelf wel halen dan, niet anderen opzadelen met jouw principesPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:19:
[...]
Ik wil een kaassoufle bij mijn patat, zodat ik de patatjes in de kaas kan dopen en daarna lekker het krokante kostje kan oppeuzelen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bier ook:St@m schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:18:
/f/image/cWEDUp4jgWnh3SG4KTLxc61u.png?f=fotoalbum_large)
Dus 2/3 van de door mij genoemde opties zijn vega. En dan heb ik nog lang niet het complete assortiment genoemd. Dus niet zeuren @Pingo76
Ik ga zo een frietje halen bij Frituur nr1 in Antwerpen, kan ik het declareren @YES ?
Zero.
Bedankt,Justevo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 00:13:
[...]
AVAX is uit de falling wedge gebroken op de daily. Als je de high van $58 nu breekt ga je exact dezelfde run krijgen als in augustus en kom je uit op de fib van 1.618 van rond de $190. Hij houdt de support nu heel mooi vast al een tijdje.
Voor AVAX is het echt nog lang niet voorbij, dat moet nog gebeuren. Mits je de high van $58 dus breekt.
Mede door jouw vooruitzicht had ik AVAX gekocht niet voor heel goedkoop, maar heeft mijn verlies van XRP dik goedgemaakt
Fed presidents sell individual stock holdings to address ethics concerns.
Precies op de 4.236 Fib extensie van de S&P500. (Aldus BC backer).
Cathy Woods heeft haar Tesla stock verkocht.
Heel interessant!
Heel interessant!
Gefeliciteerd @YES geniet ervan
Je declareert wel in BTC he, om het onttopic te houdenPelox schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:26:
Ik ga zo een frietje halen bij Frituur nr1 in Antwerpen, kan ik het declareren @YES ?
Leg uit?elektriekert schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:27:
Fed presidents sell individual stock holdings to address ethics concerns.
Heel interessant!
Alles wat je noemt is wel Vega, maar niet vegan. (Die mogen niks wat van dieren komt).YES schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:21:
[...]
Bier ook:
[Afbeelding]
Dus 2/3 van de door mij genoemde opties zijn vega. En dan heb ik nog lang niet het complete assortiment genoemd. Dus niet zeuren @Pingo76
Ik prefereer toch gewoon stuk vlees of vis elke avond op m’n bord btw.
Maar als ik vegan moet worden in ruil voor een 200K btc dan wordt de keuze wel lastig haha
Je kan het proberen.Pelox schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:26:
** En weer ontopic aub **
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 12-09-2021 13:17 ]
36K? ETH? If so, dan ben je mijn heldzwembroek schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:39:
Ik voel een moon aankomen vannacht....nog 1 keer wat ETH bijgekocht...toch 36k aan het einde van het jaar was het toch? The death or the gladiolos....
Moon vannacht, helemaal mee eens. Laat het maar knallen na 22:00 uur.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik denk 8-10k eth einde dit jaar.Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:38:
[...]
36K? ETH? If so, dan ben je mijn held. If BTC, dan voel ik een lichte teleurstelling opkomen hehe.
Moon vannacht, helemaal mee eens. Laat het maar knallen na 22:00 uur.
Lijkt mij ook, met 8K zou ik echt zeer blij zijn, dat zou betekenen dat we nog een paar mooie maanden te gaan hebben.
** En weer ontopic aub **
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 12-09-2021 13:17 ]
Al lang niet meer echt de koersen er live bij gehad, maar het voelt alsof er nog een klein zetje nodig is.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ha, 36k eth zou me wat zijn.Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:06:
[...]
Lijkt mij ook, met 8K zou ik echt zeer blij zijn, dat zou betekenen dat we nog een paar mooie maanden te gaan hebben.
Euhm… Ark invest heeft 3%… dat is 3% van hun tesla shares verkocht dus euhm… wat bedoel je precies?elektriekert schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:27:
\ Cathy Woods heeft haar Tesla stock verkocht.
Heel interessant!
als ik Tesla aandelen had zou ik het ook verkopen..... te overgewaardeerd
RAMP gaat losbreken denk ik, moon soon!!
RAMP gaat losbreken denk ik, moon soon!!
Feestje toch
Och, valt mee: m'n meeste ETH heb ik gekocht toen hij op $125 stond, en dat is minder dan 2 jaar geleden, december 2019. En dat is 32x lager dan de ATH.Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:28:
[...]
Feestje toch. Moeten we flink voor graven in de geschiedenisboeken voor zulke gains.
36k is ongeveer 10x, dat kan dus best nog voor de bull run instort. Ik zeg februari.
Ff vraag je als ik bij Bitvavo via de webinterface naar Trades ga en dan op verkoop klik, zie ik dan bij koers op wat voor punt ik heb verkocht ? Heb namelijk net een fluffie ETH verkocht
[ Voor 13% gewijzigd door Pingo76 op 12-09-2021 13:45 ]
Je ziet het bij de transactie historie.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[quote]troje schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:46:
Plaatje weggehaald voordat de boormachinges gepakt worden.
Dus ff voor mijn beeldvoorming, ik het voor deze koers verkocht ja?
Plaatje weggehaald voordat de boormachinges gepakt worden.
[ Voor 46% gewijzigd door Pingo76 op 12-09-2021 13:54 ]
ja en ik zou nog wat meer blokken, je kunt nu nog een vermenigvuldiging doenPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:49:
[...]
[Afbeelding]
Nou voor dat bedrag hoef je geen boormachine aan te schaffen hoormalarkan schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:53:
[...]
ja en ik zou nog wat meer blokken, je kunt nu nog een vermenigvuldiging doen
DOT 🙌 die gaat de $500+ aantikken in 2025
edit; misschien iets te hoog, zou betekenen eej hogere marketcap als die van ETH nu 😅
nieuwe range ~$325+
edit; misschien iets te hoog, zou betekenen eej hogere marketcap als die van ETH nu 😅
nieuwe range ~$325+
[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2021 14:01 ]
Nog geen 5% deze swing. Ik ben benieuwd.Pharminepulse schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:49:
Dot gaat lekker!
Heb wel het idee dat de KSM-DOT trein erg wordt beïnvloed door de BTC koers. Is al vaker na een mooie swing nog harder gecorrigeerd. Dat gevoel heb ik bij KSM-DOT sterker dan bij andere alts, maar misschien ook omdat ik daar sterker op gericht ben
KSM steekt wel een kaarsje aan voor @YES, congrats!
[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 12-09-2021 13:57 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
I know, maar beter nu leren dan over 4 jaar dat niet doen met een 1000-voudig bedragPingo76 schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:53:
[...]
Nou voor dat bedrag hoef je geen boormachine aan te schaffen hoormaar goed ik haal het weg. Had gewoon ff bevestiging nodig.
$150 zou al heel wat zijn!Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:55:
nieuwe range ~$325+
Dat zal wel idd.. ik heb 50% verkocht de afgelopen maanden. 100% verkopen zoals bij ada rond de 1.25 doe ik nooit meer..Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:55:
nieuwe range ~$325+

Zero.
Als de aandelenmarkt gaat instorten gaat Crypto waarschijnlijk er achteraan.
Er wordt volgens sommige nog een extensie verwacht, nog een maanden 3 of 6 bull en dan weer een aantal jaar bear.
Is niet anders, hier ook ada gekocht op 0.70 en weggedaan op 1.10. Mooie winst. Toen weer op 1.30 gekocht maanden later en weg op 1.70? Ach!Pelox schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:03:
[...]
Dat zal wel idd.. ik heb 50% verkocht de afgelopen maanden. 100% verkopen zoals bij ada rond de 1.25 doe ik nooit meer..
Winst is winst.
Prima terrasweer!
Dat laatste!PlanR schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:07:
[...]
Is niet anders, hier ook ada gekocht op 0.70 en weggedaan op 1.10. Mooie winst. Toen weer op 1.30 gekocht maanden later en weg op 1.70? Ach!
Winst is winst.
Prima terrasweer!
:strip_exif()/f/image/rMF5UgZ9MCaWgFj1UTVbANDy.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Een middagje pluggen met een kratje Steenbrugge
Doen jullie beide overigens beter dan ik, ik ben houtrot aan het vullen in het kozijn van de erker. Te gierig om daar de pf voor aan te spreken
[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 12-09-2021 14:33 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dan zal ik maar niet over KLM zijn plannen praten. Dat ontspoorde ook snel in het WTF topicStevenzeN schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:35:
[...]
Doe nou nieeeeehieeeeeeet! Kan ie weer aan iedereen vertellen dat ie vega is.
Voor het eerst maar eens wat gaan dag-handelen met een flufje. Heb een zakje VET gekocht en hoop op een kleine rebound zo aan het einde van het weekend. Dan er uit schoppen en morgen weer een nieuwe dag. Eens kijken wat de maandag ons gaat brengen. Al die nieuwe hippe muntjes vallen amper bij te houden. Gelukkig worden ze hier met regelmaat aangeprezen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETH gaat ook nog stijgen hè...Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:55:
nieuwe range ~$325+
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat hij ADA verkeerd heeft geschreven.
dat zou wat zijn; ADA met marketcap van 10-15 trillion..... mag hoor 😄
2122 is 't zover! Tegen dan zijn smart contracts ook stilaan klaar.Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:51:
[...]
dat zou wat zijn; ADA met marketcap van 10-15 trillion..... mag hoor 😄
irony > *
@Mooody heb jij je celr in staking staan of iig een gedeelte?
Gezonde organische groei op de daily.roflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:38:
Happy 8cent CELR!
Alles in staking hier.roflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:56:
@Mooody heb jij je celr in staking staan of iig een gedeelte?
In wielertermen heet dit ‘surplace’.
Er gebeurt werkelijk helemaal niets.
Binance alleen dan wel even je wekker zetten om 02:30. Percentages varierend tussen de 11 en 17% voor 30, 60 of 90 dagen.Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:58:
Waar kun je celer goed staken?
En anders SGN met metamask. Is geloof ik iets van 12%.
Gelukkis is dit geen wielerforumfRiEtJeSaTe schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:59:
In wielertermen heet dit ‘surplace’.
Ik hoop met celer over een jaar leuk passief inkomen te ontvangen.. maar die staking rewards via Binance zullen vast ook afnemen naarmate de prijs stijgt toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
staken kan toch vanaf 02:10 toch?Darrell schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:01:
[...]
Binance alleen dan wel even je wekker zetten om 02:30. Percentages varierend tussen de 11 en 17% voor 30, 60 of 90 dagen.
En anders SGN met metamask. Is geloof ik iets van 12%.
iig dit geld wel voor defi staken LINK en BTC op Binance...
thx iig 🙂
:strip_exif()/f/image/QAjq8mUBuYXSp0kVCNAM1Mcb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of we dit nog gaan zien in de prijs vam Cake...
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2021 15:07 ]
Bij mij is het altijd ergens tussen 02:00 en 02:30.Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:04:
[...]
staken kan toch vanaf 02:10 toch?
thx iig 🙂
[Afbeelding]
Hmm ik ga meer cake kopen en in staking zetten:)Kol Nedra schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:04:
[...]
staken kan toch vanaf 02:10 toch?
thx iig 🙂
[Afbeelding]
2x uitgetest;StevenzeN schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:08:
[...]
Bij mij is het altijd ergens tussen 02:00 en 02:30.
02:09 kun je nog niet staken en om 02:10 wel ✅
Welke site kun je ook alweer coins vergelijken naar marketcap? Dus stel Celr heeft marketcap DOT dan prijs ...? Ik kan 'm niet meer vinden
https://thecoinperspective.com/compareMr.P!nk schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:31:
Welke site kun je ook alweer coins vergelijken naar marketcap? Dus stel Celr heeft marketcap DOT dan prijs ...? Ik kan 'm niet meer vinden
irony > *
Dik erover alroflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:13:
Celr 9cent soon?!
Al eroverheen wow haharoflexx schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:13:
Celr 9cent soon?!
Paar uur geleden weer ingekocht met CELR en net weer verkocht met winst. 
Ik blijf er nu van weg.
Ik blijf er nu van weg.
Jammer. Celr gaat naar de dollar.GioStyle schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:38:
Paar uur geleden weer ingekocht met CELR en net weer verkocht met winst.
Ik blijf er nu van weg.
Bijna bij z'n ATH, ben benieuwd of ie er doorheen knalt als een malle CELER 🚀
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
NFA maar dit is echt pas het begin.
Komend kwartaal gaat Celer pas los.
En waarom denk je dat?Darrell schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:42:
[...]
NFA maar dit is echt pas het begin.
Komend kwartaal gaat Celer pas los.
Omdat het echte product volgende maand pas live gaat en cbridge wat explosief gebruikt wordt een upgrade naar V2 krijgt.
https://blog.celer.networ...-ama-held-on-aug-27-2021/
Buy the rumour sell the news.Darrell schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
[...]
Omdat het echte product volgende maand pas live gaat en cbridge wat explosief gebruikt wordt een upgrade naar V2 krijgt.
https://blog.celer.networ...-ama-held-on-aug-27-2021/
Anoniem: 315056
Ben benieuwd naar de koers van SOL wanneer die smart contracts release vandaag op ADA komt.
Krijgen we nog een ADA pump ? doet geen reed.
Anoniem: 315056
Idd. Ik vind het ook verrassend. Ik verwacht vanavond wel wat beweging bij ADA, SOL etc..pletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:04:
Natuurlijk. Eens er effectief werkende / populaire / impactvolle dApps zijn #supplyshockpletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:04:
irony > *
Die pump is al geweest. Sell the news.pletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:04:
Gaat geen fluit uitmaken. We hebben een flash crash gehad nadat SOL skyhigh is gegaan. En dit is het resultaat. Als SOL flink omlaag zou moeten was het nu al gebeurd.Anoniem: 315056 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:04:
Ben benieuwd naar de koers van SOL wanneer die smart contracts release vandaag op ADA komt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9BgcFkpYBpSYb7f1vtBOoAOI.jpg?f=user_large)
Ik heb geen ADA maar wil wel weten wat ik gemist heb.
Een kans om mijn ranch te bezoeken & mee stront te scheppen.pletter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:07:
Ik heb geen ADA maar wil wel weten wat ik gemist heb.
:strip_exif()/f/image/JVM4aNzsDcMMamThC7ssWO36.jpg?f=fotoalbum_large)
irony > *
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!