[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 250 Laatste
Acties:
  • 849.195 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ronald.42 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:26:
[...]

Maar de crypto's klotsen over de plinten, wat zijn we toch heerlijk rijk :+
een huis vol doge.. je moet het maar willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:58:
[...]

een huis vol doge.. je moet het maar willen.
Dan is er wel leven in de brouwerij tis hier nu uitgestorven.

Zit van ellende jack bottleneck te Joe toeben
YouTube: Jack Bottleneck - No Way

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald.42 op 11-09-2021 21:27 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:52
Ronald.42 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 21:25:
[...]

weinig te melden idd. Zit chagrijnig naar mn long te kijken. Geen beste zaterdagavond besteding eigenlijk. Taro’s short was een mooie take profit geweest. Achteraf that is, dan is alles makkelijk :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:57

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Nice. Doe ik ook een duit in het zakje in afwachting wat btc gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dooie boel hier deze avond bear market confirmed?

Ach ja

-O-

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 11-09-2021 22:45 ]

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Goedenavond allemaal, ik weet niet of dit mag in dit forum, maar ik zou graag jullie hulp willen inschakelen.

Een vriend van mij is (waarschijnlijk) opgelicht via een website genaamd OTPFX.com.

Via zijn Coinbase account is er voor bijna €5000, aan BTC verstuurd naar een onbekend wallet adres https://www.blockchain.co...fuKW5oyZhQytbiCHoJNXGWaFe
code:
1
1PYxCXtMkfuKW5oyZhQytbiCHoJNXGWaFe

Dit is de transactie :https://www.blockchain.co...dfd46e0f5787b3129d133cc6b
Ik probeer hem zo veel mogelijk te helpen, maar heb geen idee hoe. Zelf heeft hij helemaal geen verstand van Crypto, vandaar dat hij het heeft uitbesteed. Helaas met het resultaat dat hij z'n spaargeld mogelijk kwijt is...

Is er een mogelijkheid om dit geld terug te krijgen, of hebben jullie advies?
Alle hulp wordt gewaardeerd, alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFC6L18MwwmwrpbXe4rfWsODa_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e9tP24JyoNaL1iG1g7hy3eZt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUsswf-4OP1moUeptwK1Nah7kws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PUheuvuiuW9darXw3i5T6ew8.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@jaco32 Prima om dat hier te posten. Maar, heb je ook details rondom de gebeurtenis? Heeft hij nog toegang tot zijn account? Heeft hij melding gedaan bij Coinbase? Zijn er andere signalen van hacks?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
[...]

Ik kan van vermoeidheid mijn ogen amper open houden, zit nu aan de (alcoholvrij) bier en chips daarna ga mag ik slapen.

• jaco32
Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:47:
@jaco32 Prima om dat hier te posten. Maar, heb je ook details rondom de gebeurtenis? Heeft hij nog toegang tot zijn account? Heeft hij melding gedaan bij Coinbase? Zijn er andere signalen van hacks?
Bedankt! Hij heeft nog toegang tot zijn Coinbase account. Hoe de transactie naar de "onbekende" wallet is gedaan, is mij ook een raadsel. Hij zegt zelf nooit zijn inloggegevens van Coinbase te hebben gegeven. Verder als ik otpfx.com Google zie ik alleen maar spam staan.
Verder heeft hij geprobeerd contact op te nemen met Coinbase, dit zonder succes.
Ook otpfx geprobeerd te bellen maar hier ook geen contact.

[ Voor 10% gewijzigd door jaco32 op 11-09-2021 22:54 . Reden: Extra informatie ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@jaco32 Dan moet hij waarschijnlijk opbiechten wat er de afgelopen dagen werkelijk is gebeurd? Want men schrijft niet zomaar even wat Bitcoin van je Coinbase account af...

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• jaco32
@Taro inderdaad, ik vind het ook raar. Ik ga het navragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
jaco32 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:45:

Zelf heeft hij helemaal geen verstand van Crypto
...
of hebben jullie advies?
Ja

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Is het tegenwoordig nodig om verstand van crypto te hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:56
Sorry even offtopic.. moet het even kwijt.. ik zit al uren gebiologeerd naar 9-11 beelden te kijken. Weet het nog als de dag van gisteren, ik was 20 jaar en was onderweg vanuit mijn kamer naar huis. Zoveel ellende, verschrikkelijk. En nu maak ik me soms druk om die klote muntjes.. pff.

Maar goed.. when moon.

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Goedenavond allemaal, ik weet niet of dit mag in dit forum, maar ik zou graag jullie hulp willen inschakelen.

Een vriend van mij is (waarschijnlijk) opgelicht via een website genaamd OTPFX.com.

Via zijn Coinbase account is er voor bijna €5000, aan BTC verstuurd naar een onbekend wallet adres https://www.blockchain.co...fuKW5oyZhQytbiCHoJNXGWaFe
code:
1

Ik probeer hem zo veel mogelijk te helpen, maar heb geen idee hoe. Zelf heeft hij helemaal geen verstand van Crypto, vandaar dat hij het heeft uitbesteed. Helaas met het resultaat dat hij z'n spaargeld mogelijk kwijt is...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat heeft OTPFX mee te maken met een account bij/van Coinbase?

En waarschijnlijk geen 2 factor authentication aangezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Pelox schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:11:
Sorry even offtopic.. moet het even kwijt.. ik zit al gebiologeerd naar 9-11 beelden te kijken. Weet het nog als de dag van gisteren, ik was 20 jaar en was onderweg vanuit mijn kamer naar huis. Zoveel ellende, verschrikkelijk. En nu maak ik me soms druk om die klote muntjes.. pff.

Maar goed.. when moon.
Wat mij destijds en nu nog enorm raakt, zijn de voicemails en telefoongesprekken vanuit de vliegtuigen naar hun geliefden (partner, kinderen etc. etc.).

• jaco32

code:
1

[Afbeelding]

[Afbeelding]
@Taro @Qunix
Even een aanvulling op bovenstaand bericht.

Hij heeft zich in februari aangemeld via
OTPFX.com. Hier kreeg hij een account. Via telefoon en anydesk heeft hij begeleiding gehad om een account op Coinbase te maken (hierdoor hebben zei dus zijn inloggegevens). Vervolgens moest hij dus geld storten op Coinbase. Circa €1000 in februari en €4000 gisteren. De transacties naar OTPFX deden zij zelf mbv Anydesk.
Echter is sinds gisteren de website van OTPFX uit de lucht. Hierdoor gingen bij hebben de alarmbellen af. Na wat googlen is hij er dus achter gekomen dat het een scam bedrijf is.

Is het verstandig om een refund bedrijf in te schakelen zoals https://refundcart.com/index.html,
of heeft iemand nog ander advies? Alvast bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:11:
Sorry even offtopic.. moet het even kwijt.. ik zit al uren gebiologeerd naar 9-11 beelden te kijken. Weet het nog als de dag van gisteren, ik was 20 jaar en was onderweg vanuit mijn kamer naar huis. Zoveel ellende, verschrikkelijk. En nu maak ik me soms druk om die klote muntjes.. pff.

Maar goed.. when moon.
Ik kijk er niet meer naar net als tjernobyl en fukushima ik wordt er alleen maar terneergeslagen van.

Ik kan me nog wel heugen dat ik uit de kroeg kwam en dacht dat er nog een film op was, maar het was het nieuws.

Het is onvoorstelbaar wat de mensheid zichzelf aandoet.

Dat soort zaken sta ik liever niet te veel bij stil....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
jaco32 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:18:
[...]

@Taro even een aanvulling op bovenstaand bericht.

Hij heeft zicht in februari aangemeld via
OTPFX.com. Hier kreeg hij een account. Via telefoon en anydesk heeft hij begeleiding gehad om een account op Coinbase te maken (hierdoor hebben zei dus zijn inloggegevens). Vervolgens moest hij dus geld storten op Coinbase. Circa €1000 in februari en €4000 gisteren. De transacties naar OTPFX deden zij zelf mbv Anydesk.
Echter is sinds gisteren de website van OTPFX uit de lucht. Hierdoor gingen bij hebben de alarmbellen af. Na wat googlen is hij er dus achter gekomen dat het een scam bedrijf is.

Is het verstandig om een refund bedrijf in te schakelen zoals https://refundcart.com/index.html,
Nee, doei knaken ;w ;w

Ik ben helemaal niet bekend met OTPFX overigens maar zou er wel even research gaan doen voordat ik gratis geld geef. Ik wil ook niet beweren dat elke debiel crypto kan kopen maar zelfs als je er tegen aan hikt moet het nog lukken.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 11:14
Dikke RIP, spijtig om te horen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
** Onnodig **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 23:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 09-07 17:10
8)7 }:O

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 23:36 ]

• enomiss
Klopt. Ik heb een klap van de molen gehad toen een boze koe mij opjaagde en toen was ik opeens wakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-07 19:11
StevenzeN schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:21:
[...]

Nee, doei knaken ;w ;w

Ik ben helemaal niet bekend met OTPFX overigens maar zou er wel even research gaan doen voordat ik gratis geld geef. Ik wil ook niet beweren dat elke debiel crypto kan kopen maar zelfs als je er tegen aan hikt moet het nog lukken.
idd, goegelen op otpfx geeft genoeg info, dat is toch wel het eerste wat je doet lijkt me

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

@Taro @Qunix

Wat denk je nu zelf als je dit leest?

"De transacties naar OTPFX deden zij zelf mbv Anydesk. "

Doet bij mij alle alarmbellen afgaan. Zeg maar dag tegen het geld, de oorzaak ligt bij de persoon die je hier vertegenwoordigt. Jammer, maar helaas. Game over.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:34:
[...]

Doet bij mij alle alarmbellen afgaan. Zeg maar dag tegen het geld, de oorzaak ligt bij de persoon die je hier vertegenwoordigt. Jammer, maar helaas. Game over.
Ja dit is echt een typische scam :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

roflexx schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:07:
[...]

Is het tegenwoordig nodig om verstand van crypto te hebben?
Nu niet, maar als de markt weer op zijn gat ligt, is het wel verrekte handig om al die shit eruit te filteren.

"Bull market make you feel good, but bear market will make you rich."

Iemand die er tijd in steekt, zal ongetwijfeld verstandigere keuzes kunnen maken dan iemand die doet wat een Youtuber zegt wat we moeten doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 11-09-2021 23:42 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• jaco32
Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:34:
[...]

Inderdaad helaas, hij had wat meer research moeten doen. Nu kom je daar op een pijnlijke manier achter.
Maar zou zo een refund bedrijf nog wat kunnen betekenen denk jij? Denk het persoonlijk niet, maar heb er zelf geen ervaring mee.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

@Taro @Qunix

Wanneer je een duur apparaat uitzoekt, wil je nog wel eens veel tijd investeren om alles uit te zoeken. Daarna ga je overstag en geef je je geld uit. Bij crypto zie ik heel vaak dit juist niet.
Hopelijk een wijze, en dure les, want het is weg. :X

Ik zou wel per direct het account laten verwijderen bij Coinbase en ook hen verwittigen wat er gebeurd is. Wie weet kunnen ze in logboeken zien of ze nog iets kunnen doen om het voor een volgend slachtoffer te voorkomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jaco32 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:43:
[...]

Inderdaad helaas, hij had wat meer research moeten doen. Nu kom je daar op een pijnlijke manier achter.
Maar zou zo een refund bedrijf nog wat kunnen betekenen denk jij? Denk het persoonlijk niet, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Nee, die rekenen waarschijnlijk alleen maar extra marge. Neem je verlies en ga door met je leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 11:14
Ik zou uitkijken dat ie niet dubbel wordt opgelicht door in zee te gaan met dat soort clubjes die je belangen zogenaamd behartigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
jaco32 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:43:
[...]

Heel veel mensen zijn weleens in een scam getrapt of zijn besodemieterd. Zelfs hier op/via het forum ;w

Ik ben zelf 2x genaaid. Beide keren voor 0.5 eth, op dat moment een nietszeggend bedrag.

1 van de scams heeft me trouwens wel 3 forumvrienden opgeleverd en dat is veel meer waard :(:)

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 11-09-2021 23:53 ]

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• enomiss
Ik lig op een boot ergens aan de cote d'azur met 10 babes op m'n dek.
Vraagt een van de babes aan me: hoe ben je eigenlijk zo schathemeltje rijk geworden?
Ik vroeg mensen via een obscure site en soms op Twitter, Discord of Telegram om geld naar me te sturen.
Roept een andere babe: wauwie hey, ik wist niet dat het zo makkelijk was.
Nog een andere babe trekt een fles champagne open.
Ik duik het water in en omringt door stilte zie ik opeens een zeepaardje voor mijn neus zwemmen en deze kijkt me aan en zegt: blub blub blub join me in the hot tub.
Ik denk wtf is dit nou?
Ik zwem paniekerig naar boven en het zeepaardje zuigt zich vast aan mijn dikke teen.
Ik kijk naar beneden en realiseer me dit was slechts een natte droom...
Ik knipper met m'n ogen, het is m'n vriendin.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 12-09-2021 00:06 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 22:11
....and with that bombshell it's time to M00000000000000

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:10
Damn.. toch nano moeten kopen.. in plaats van low-ball buyorders :')

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Khaelos schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:55:
Omdat de tech?

Nano is x6 gegaan in 12 maanden.
Ethereum is x9 gegaan in 12 maanden.
Slechts een voorbeeld.

Dus beter om gewoon de simpele keuzes te hebben gemaakt vorig jaar, hoeft je nu ubershitcoin Nano niet te noemen in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 12-09-2021 00:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Mooody schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:03:
[...]

Omdat de tech?

Nano is x6 gegaan in 12 maanden.
Ethereum is x9 gegaan in 12 maanden.
Slechts een voorbeeld.

Dus beter om gewoon de simpele keuzes te hebben gemaakt vorig jaar, hoeft je nu ubershitcoin Nano niet te noemen in dit topic.
Nee meer gezien als daytrader.. ik dacht die gaat nog wel iets omlaag maar maakte een 15%ish sprongetje omhoog :+
Dus daar had ik makkelijk een extra zakcentje uit kunnen slaan :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:45
Over oplichting gesproken:
Geen pancakeswap meer voor mij. Jiet opgelicht ofzo (dit keer) maar was er wel klaar mee.

Te lage gains momenteel, teveel risico. En teveel stress. Dus: telegram groepen verwijderd, alle supershitcoins verkocht. Stuk meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:13:
[...]

Wat mij destijds en nu nog enorm raakt, zijn de voicemails en telefoongesprekken vanuit de vliegtuigen naar hun geliefden (partner, kinderen etc. etc.).
Ik was toen daar in opleiding in PA op 20 minuten rijden van het vliegtuig wat hier het veld inkwam. Ik had tot toen nog nooit van Bin Laden gehoord, maar de US-collega's vertelden het meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
9/11 tjah... Ik was 14. Dan draait de wereld toch voornamelijk om jezelf. Dus nooit heel veel van meegekregen. Was aan het voetbaltrainer. Dus ook weinig live van meegekregen.

Daarom kijk en luister ik dat soort dingen ook niet terug nu. Zou me waarschijnlijk lekker depressief maken, het maakt me bang voor dingen waarvan de kans astronomisch klein is, en daar wordt weer fijn misbruik van gemaakt door (geo)politici..

Het is zeker een enorme gebeurtenis. En zeer treurig voor de nabestaanden. Maar vooral op politiek terrein heeft het verregaande gevolgen gehad. Voor 9/11 waren er bijna wekelijks aanslagen in het midden oosten... Maarja, ver van bed show.

Wat dat betreft heeft het het westen wel de ogen geopend voor wat terrorisme is en doet...

En toch zie je ook nu weer dat Afghanistan wordt ingezet als schaakstuk voor een wereldmacht strijd...

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 12-09-2021 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En we zakken weer verder.. ik ga slapen.. zorgen jullie even voor een mooie pump.

[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 12-09-2021 00:33 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

en weer omhoog... dinsdag is het gewoon weer 48k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[b]waah in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"

En toch zie je ook nu weer dat Afghanistan wordt ingezet als schaakstuk voor een wereldmacht strijd...
dat is al best een tijdje bezig: Wikipedia: First Anglo-Afghan War
Wikipedia: Great Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
roflexx schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:14:
[...]

Avax is paar weken geleden al uitgebroken. Ik verwacht daar niet veel meer van en heb alles verkocht met mooie winst.
This didn't age well :) ik had ook alles verkocht maar toen in de dip weer flufje teruggekocht gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
Ik vol verwachting kijken... Nano koper op 9.34 Euro hier.... RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
wimpie007 schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:41:
[...]

This didn't age well :) ik had ook alles verkocht maar toen in de dip weer flufje teruggekocht gelukkig
Ik ook maar ook alweer verkocht:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
Na jaren pseudopsychologische studies over de impact van grafische plaatjes op het brein heb ik op mijn hoogtepunt een kunstwerk kunnen maken. Mijn kunstwerk is via het Polygon netwerk als NFT hier te koop:
https://opensea.io/assets...2253251395716037327454209

Beter dan deze meuk toch?

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 12-09-2021 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ronald.42 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:20:
[...]

Ik kijk er niet meer naar net als tjernobyl en fukushima ik wordt er alleen maar terneergeslagen van.

Ik kan me nog wel heugen dat ik uit de kroeg kwam en dacht dat er nog een film op was, maar het was het nieuws.

Het is onvoorstelbaar wat de mensheid zichzelf aandoet.

Dat soort zaken sta ik liever niet te veel bij stil....
Wellicht dat mijn geheugen me in de steek laat.. maar waarom kwam jij smiddags uit de kroeg, donderdagmiddag denk ik zelf :p Nantes - PSV 4-1

Edit: het was Champions League dus woensdag..aanslagen waren in de middag.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 12-09-2021 00:59 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
nano kun je rond de ~1025 sats beste kopen, nano/btc is downwaards :+

[ Voor 59% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2021 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
enomiss schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:55:
Na jaren pseudopsychologische studies over de impact van grafische plaatjes op het brein heb ik op mijn hoogtepunt een kunstwerk kunnen maken. Mijn kunstwerk is als NFT hier te koop:
https://opensea.io/assets...2253251395716037327454209
Deze komen ook in de aanbieding:
Je kunt de nieuwe, hopelijk trotse, eigenaar worden van de allereerste emoticons ter wereld! De ietwat simpele emoji’s bestaande uit een dubbele punt, een minnetje en een haakje worden namelijk geveild. Door middel van een online veiling kan iedereen tot en met 23 september een bod uitbrengen op de emoticons van Scott Fahlman.
Afbeeldingslocatie: https://img.metronieuws.nl/images/EXA2rweURmQXUZ0Y5IIFgkJDvE4=/670x0/smart/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F09%2Femoticon-3.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

er is geen emoticon voor wat ik nu voel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik snap alleen niet waarom ik mijn NFT niet kan terugvinden onder Explore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:22:
[...]

jicht, astma, drank problemen, wat zijn we toch een heerlijk krakkemikkig.
Van die lijst heb ik alleen echt last van astma, dat zit me regelmatig echt dwars. Een putje voor het sporten is tegenwoordig bijna noodzaak terwijl ik de afgelopen drie jaar juist weer wat fitter geworden ben. Het voelt als een soort nederlaag tegen de astma, gewoon kut dus eigenlijk.

Drank problemen heb ik ook natuurlijk, maar ik denk sowieso gewoon in mogelijkheden! :9B :9B :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Vieze markt. Gaat steeds verder richting de 6 dollarcent |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Tartarus schreef op zondag 12 september 2021 @ 03:21:
Vieze markt. Gaat steeds verder richting de 6 dollarcent |:(
Niet zoveel last van met mijn pump en dump speculatiepoepmunt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
St@m schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:58:
[...]

Wellicht dat mijn geheugen me in de steek laat.. maar waarom kwam jij smiddags uit de kroeg, donderdagmiddag denk ik zelf :p Nantes - PSV 4-1

Edit: het was Champions League dus woensdag..aanslagen waren in de middag.
Volgens mij was het dinsdag toch?
Wij hadden een constructief overleg over het dorpsfeest :9B
En in die tijd was het nog niet van de piepende mobieltjes.

Als btc vanavond nog pumpt zou het mij verassen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315056

Wat verwachten jullie van ADA vandaag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:22
Anoniem: 315056 schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:02:
Koers naar beneden eerlijk gezegd, maar ik ga hodl'en.

Ik word vandaag wakker, open mijn Bitvavo app en ik zie dat mijn CELR muntjes zijn verdwenen. Ik denk: "Shit, wat is dit?" Een bug? Ben ik gepiepeld? Kijk ik niet goed? Ben ik nog niet goed wakker? Ik wrijf goed in mijn ogen. Ik heropen mijn Bitvavo app en nog steeds zijn mijn CELR muntjes verdwenen. Blijkt dat mijn verkooporder is gehit vannacht. Heb 10% winst op CELR gemaakt met een trade binnen 48 uur. _/-\o_ :D _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://whatsappbin.b-cdn.net/wp-content/uploads/2019/04/If-you-dont-find-a-way-to-earn-while-you-sleep-Warren-Buffet.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door GioStyle op 12-09-2021 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 10:35
Anoniem: 315056 schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:02:
Die heb ik gisteren verkocht. Ik verwacht een typisch gevalletje ‘sell the News’.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

YES schreef op zondag 12 september 2021 @ 01:26:
[...]

Van die lijst heb ik alleen echt last van astma, dat zit me regelmatig echt dwars. Een putje voor het sporten is tegenwoordig bijna noodzaak terwijl ik de afgelopen drie jaar juist weer wat fitter geworden ben. Het voelt als een soort nederlaag tegen de astma, gewoon kut dus eigenlijk.

Drank problemen heb ik ook natuurlijk, maar ik denk sowieso gewoon in mogelijkheden! :9B :9B :9B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9qahuw0MnzllqpN68xpVvNM5QM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ekaYGGKXlPXZwKAetYJFNVv7.jpg?f=user_large

Gefeliciteerd met je baardag! :9B

Blaas de rode candles maar gauw uit en dat de crypto's maar mogen moonen als kers op de taart. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 14:06
Van Harte gefeliciteerd @YES !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-07 06:46
@YES, Congrats and have a nice one! *O*

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06
Gefeliciteerd @YES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gefeliciteerd @YES! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
Congrats @YES :)F oOo

Regel jij ff groene kaarsen voor.op de taart? :+

[ Voor 50% gewijzigd door Khaelos op 12-09-2021 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:55:
Ik had voor het GPU topic een overzichtje gemaakt van wanneer een kaart een beetje interessant is voor miners en je dus snel moet zijn als je die ergens voor die prijs ziet.

Helemaal rechts zijn die prijzen en die zijn echt gigantisch gezakt, wordt berekend aan de hand van de huidige koers van de coins en hashrate van elke kaart.

[Afbeelding]

Leuk om te zien dat kaarten daar boven ook blijven liggen in de webshops.
Mooi lijstje.

Als deze cijfers correct zijn dan is overstappen voor mij pas interessant met een 3080 of hoger, aangezien ik nu ook al 42 ETHhash haal op mijn 2080 en dan is 54 ETHhash op de 3070TI het verschil niet waard.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:18:
Zo mensen ben helemaal kapot heb geen moer gedaan, 20 uur reizen in de week is me niet in de koude kleren gaan zitten. Heb me afhaalpasta gehaald en ga nu nieuwe aflevering Billions kijken daar hebben ze regelmatig ook over crypto 8)
Dat reizen is bizar en gaat inderdaad niet in je koude kleren zitten. Meestal is dan het beste om een ouderwets papieren boek of een tijdschrift te pakken want een mobiel device is leuk en prima met een reis van een uur, maar als je reistijd ook moet gebruiken om bij te komen zoals jij nu, dan is een stuk papier gewoon relaxter.

Oogjes dicht en spotify, nog beter evt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:55:
Gokje, ik heb al mijn Cardano na de kleine pump verkocht en voor extra Polkadot ingewisseld.

Zoals omschreven hier en hier wordt het tijd voor Polka crowdloans. Ik verwacht dat men deze binnenkort aankondigt, wellicht wacht men wel op definitieve voortzetting van de bullmarket voor extra vuurwerk. Aangezien ik duidelijke signalen rondom de voortzetting van de bullmarket verwacht tussen week 37 en week 43 verwacht ik dus ook wat van Polkadot.

Na een flinke DOT stijging zal ik wel weer terug in ADA stappen met een deel, maar ik verwacht meer van DOT de komende maand. Ook is die 12% staking fijner. Daarnaast bevalt me traden op ADA momenteel niet. Te onvoorspelbaar. DOT en KSM bewegen vertraagt lekker mee met Bitcoin waves waardoor ik makkelijk kan vermeerderen en terug in staking stoppen. ADA blijft soms eigenwijs hangen. Eigenlijk een zeer sterk teken, daarom ga ik er sowieso in terug.

Huidige Kraken staking:
54% DOT
22.7% KSM (een ander deel zit al in crowdloans)
17.8% SOL
5.5% ETH en KAVA

Ik ga af en toe wat in ETH2.0 DCA'n
`

Lijkt mij een prima move, ook ik heb alts verkocht voor DOT afgelopen week.

Account geopend op Kraken maar twijfel nog of ik daar aan de gang ga. Die Parachains zijn erg leuk maar daar wil ik na de bull pas wat mee doen. Staken is leuk dat het auto compound is ivm Binance en geen limitatie qua dagen, maar de menu's etc op Kraken vallen mij heel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Short term ADA zal wel bearish zijn, long term is de HODL voor mij ;).
Verwacht geen groot vuurwerk, maar kijk er wel met spanning naartoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315056

keanu_ schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:26:
Short term ADA zal wel bearish zijn, long term is de HODL voor mij ;).
Verwacht geen groot vuurwerk, maar kijk er wel met spanning naartoe!
Is er een uur gecommuniceerd voor de release vandaag? Hopelijk heeft het ook een positieve invloed op mijn SOL coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Laatst online: 11-05 14:19
Verwacht inderdaad ook nog iets verdere daling van ADA zoals hierboven aangegeven sell the event.
Vannacht is hier natuurlijk al een stapje in gezet.

Maar gelet op het feit dat nu al meer dan 70% in stake zit en zometeen alle projecten op de chain ook op 1 of andere manier ADA nodig zullen hetzij voor liquiditeit of staking verwacht ik op lange termijn zeker een stijging.
Als iedereen fanatiek blijft staken droogt de ADA op exchanges en dergelijke vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Laatst online: 11-05 14:19
Anoniem: 315056 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:28:
[...]

Is er een uur gecommuniceerd voor de release vandaag? Hopelijk heeft het ook een positieve invloed op mijn SOL coins :)
Epoch switch is rond 21:45 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08

oNo

Dat EGLD blijft maar gaan.
Heb de helft nog gelukkig (van m'n lottery ticket)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:03:
[...]

Nice. Doe ik ook een duit in het zakje in afwachting wat btc gaat doen.

[YouTube: Soundgarden - Burden In My Hand]
Tx, das een lekker stukkie muziek om de dag mee te starten na een lekkere wandeling en een prima setting voor mijn playlist zo meteen :).

Even lekker een ochtendje Crypto, wat use-cases onderzoeken van munten die @Mooody de afgelopen tijd genoemd heeft welke ik nog niet met aandacht had doorgenomen. CELR had ik onlangs al doorgenomen na een tip van hem en voorlopig betaald zich dat prima uit.

Een paar andere alts zijn al verkocht en in BTC en DOT gegaan. Maar wil er nog een paar kwijt welke in de plus staan en wederom de helft in BTC/ETH stoppen en in een nieuw PF project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:44:
[...]

Nee, die rekenen waarschijnlijk alleen maar extra marge. Neem je verlies en ga door met je leven.
Helaas heeft dit niets met crypto te maken, had net zo goed met een online investment in koikarpers kunnen zijn. Toch zal dit het volgende negatieve crypto praatje op verjaardagen worden in die mijnheer zijn omgeving als hij het al toe durft te geven.

Dat iemand er in trapt om op deze manier zaken te doen, dat kan ik met veel moeite best nog geloven, want het is schering en inslag helaas. Wat ik niet begrijp is dat iemand een extra funding doet na een half jaar maar in de tussentijd niet de passwords etc heeft veranderd terwijl men weet dat deze bekend zijn bij een 3e partij welke je "geholpen" hebben.

Pijnlijk, lullig en 100% fluiten naar je bitcoins... En potverdikkie nog een respectabel bedrag ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Gefeliciteerd @YES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@YES Congratz!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Kom op bitcoin!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Thanks gasten!
@Khaelos goede groene kaarsen geregeld zo? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:22:
Thanks gasten!
Grats goos!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Thanks gasten!
Zon verjaardagsfeestje duurt toch een hele dag ? Dus vanmiddag en vanavond ook nog maar wat taart en groene kaarsjes regelen :*)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Van harte @YES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Deze is voor Visca *O*

Dat de 47 en 48 mogen volgen vandaag.

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 12-09-2021 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
Van harte @ visca

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Thanks gasten!
Is allemaal geregeld, sit back and enjoy! 🤩

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thanks gasten!
Wacht nog maar even met uitblazen :Y)

Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aaaaaand it’s gone. Again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ja ik had een uur geleden verkocht. Graag gedaan.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 15:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxJIox_jVGXl4SNowdhqvldqrqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QTw2NwFCH0vQJWhpEz9WFpwR.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:22
Moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:20:
[...]

Dat reizen is bizar en gaat inderdaad niet in je koude kleren zitten. Meestal is dan het beste om een ouderwets papieren boek of een tijdschrift te pakken want een mobiel device is leuk en prima met een reis van een uur, maar als je reistijd ook moet gebruiken om bij te komen zoals jij nu, dan is een stuk papier gewoon relaxter.

Oogjes dicht en spotify, nog beter evt.
Ik ga lezen op mijn ereader dat is net zo relaxed als een boek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Gefeliciteerd @YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:15:
[...]

Mooi lijstje.

Als deze cijfers correct zijn dan is overstappen voor mij pas interessant met een 3080 of hoger, aangezien ik nu ook al 42 ETHhash haal op mijn 2080 en dan is 54 ETHhash op de 3070TI het verschil niet waard.
En dit zijn zelfs de maximale hashrates waar ook al gebruik is gemaakt van de LHR unlock van bijvoorbeeld NBminer, waarbij je met een LHR ~70 procent ipv ~50 procent van de non-LHR versie kan halen.

Vind de 3070 zelf ook een hele leuke kaart, ook voor gaming, 3080 hoeft niet, 3060 trekt het net niet, vandaar waarschijnlijk ook slecht te krijgen en heeft een van de slechtste MSRP/winkelprijs verhoudingen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Merk wel dat ik steeds de difficulty aan moet passen
Highest Avg Difficulty of 8,928.566 TH was recorded on Saturday, September 11, 2021
https://etherscan.io/chart/difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:03:
[...]

En dit zijn zelfs de maximale hashrates waar ook al gebruik is gemaakt van de LHR unlock van bijvoorbeeld NBminer, waarbij je met een LHR ~70 procent ipv ~50 procent van de non-LHR versie kan halen.

Vind de 3070 zelf ook een hele leuke kaart, ook voor gaming, 3080 hoeft niet, 3060 trekt het net niet, vandaar waarschijnlijk ook slecht te krijgen en heeft een van de slechtste MSRP/winkelprijs verhoudingen.
Ik wacht nog wel even. De 2080 draait alles qua gaming wat ik wil in high op 3440x1440 en mining is prima.

Mocht ik overstappen over een half jaar of een jaar, dan zal het minimaal een 3080TI worden. Dan zal de rest van de PC ook vervangen worden overigens, alleen videokaart is in mijn ogen nooit een optie.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 12-09-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ngangatar schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:16:
[...]

Ik wacht nog wel even. De 2080 draait alles qua gaming wat ik wil in high op 3440x1440 en mining is prima.

Mocht ik overstappen over een half jaar of een jaar, dan zal het minimaal een 3080TI worden. Dan zal de rest van de PC ook vervangen worden overigens, alleen videokaart is in mijn ogen nooit een optie.
Of samen met 500.000 miners, handelaren en gamers in de rij staan voor non-LHR drops van NBB.

Zie een mini herstel in de koersen, maar Ravencoin is nog steeds beroerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ik voel een moon aankomen vannacht....nog 1 keer wat ETH bijgekocht...toch 36k aan het einde van het jaar was het toch? The death or the gladiolos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58
zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:03:
Heeft iedereen de riemen vast? Dit kan niet lang meer goed gaan zou je zeggen....
zwembroek schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:39:
Ik voel een moon aankomen vannacht....nog 1 keer wat ETH bijgekocht...toch 36k aan het einde van het jaar was het toch? The death or the gladiolos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zat er toch niet zo gek veel naast met mijn 44k? Van te voren op tijd uitgestapt in de dip all in en nu wat extra.

Pagina: 1 ... 248 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!