[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.053 views

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
kijken wat het na 14:30 word met ADA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08
Kijk toevalig RTL Z, Bulls & Bears is nu bezig en de 15 crypto minuten beginnen zo. Benieuwd wat ze te zeggen hebben.

*update: wat een slecht programma. :r

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 11-09-2021 14:34 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:28:
[...]

Oké vreemd want dan loopt je glazen bol wat scheef 🤪
Gelukkig geen glazen bol hier ;). De dip van deze week is vooralsnog niet goedgemaakt, maar ik mag hopen dat ik er over een uur ofzo naast zit en iedereen met ADA een hogere koers dan eerder deze week ziet.

Zou een leuke uitzondering op buy the rumour, sell the news zijn.

Wel geinig dat je eerst zelf een vraag stelt en vervolgens zodra de koers bekend is wijsneus uit gaat lopen hangen. Stel de vraag dan niet als je alleen een kloppend antwoord wilt, want in Crypto is niets te voorspellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 11-09-2021 14:27 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik word de laatste weken altijd rond 14:00 uitgelogd bij Binance, ook al ben ik bijv. 5 minuten daarvoor nog actief geweest. Ben ik de enige?

Wel een voordeel, kon daardoor niet direct de lopende ETH 15x long sluiten, dus die laat ik nu nog mooi even in het groen doorgaan ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:30:
Ik word de laatste weken altijd rond 14:00 uitgelogd bij Binance, ook al ben ik bijv. 5 minuten daarvoor nog actief geweest. Ben ik de enige?

Wel een voordeel, kon daardoor niet direct de lopende ETH 15x long sluiten, dus die laat ik nu nog mooi even in het groen doorgaan ;)
Same here, ook op de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
zenith schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:50:
[...]

hoe laat begint dat, weet je dat misschien? Heb ADA sinds gisteren in een long zitten, op dit moment op +330% _/-\o_
Volgens het "sell the news" principe kan ie net zo goed dus in elkaar knikkeren omdat de contracts al lang ingeprijsd zijn en men winst pakt (ik ga ervan uit dat je doelde op een extra verwachte stijging)

[ Voor 7% gewijzigd door vickypollard op 11-09-2021 14:39 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:10:

Het zijn bizarre tijden wat dat betreft, en ook onzeker. Het fiat systeem is niet gezond.
25m2 woningen zijn in amsterdam verkocht voor 3+ ton

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:55
Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:26:
[...]

Gelukkig geen glazen bol hier ;). De dip van deze week is vooralsnog niet goedgemaakt, maar ik mag hopen dat ik er over een uur ofzo naast zit en iedereen met ADA een hogere koers dan eerder deze week ziet.

Zou een leuke uitzondering op buy the rumour, sell the news zijn.

Wel geinig dat je eerst zelf een vraag stelt en vervolgens zodra de koers bekend is wijsneus uit gaat lopen hangen. Stel de vraag dan niet als je alleen een kloppend antwoord wilt, want in Crypto is niets te voorspellen.
Mijn reactie was dan ook een geintje gap. Wel grappig dat jij pas na 10 minuten op je staart getrapt bent en je reactie gaat editen :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37

Darrell

Fiat moonboy

Ik wel vaker dan eerst maar niet dagelijks. 1 keer per week of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:50:
[...]

Mijn reactie was dan ook een geintje gap. Wel grappig dat jij pas na 10 minuten op je staart getrapt bent en je reactie gaat editen :)
was niet echt duidelijk een geintje gozer. Zal wel een inside joke geweest zijn ofzo ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:50:
[...]

10? 1 minuut. Ik moest namelijk even terugscrollen een pagina omdat ik mij in eerste instantie niet kon voorstellen dat jij degene was die eerst de vraag stelde en tevens dit antwoord gaf.

Maareh thumbs up voor je humor dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAYRnAqPVcSQRngSkpeJq7lxYPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5GFk2iVK2m3ISo0e31bqfrxq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
lol zuurpruimen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef Nance niet eens te openen om te zien dat het geen goeie dag is, als er hier op elkaar gezeken wordt is het altijd een rode dag

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:04:
ik hoef Nance niet eens te openen om te zien dat het geen goeie dag is, als er hier op elkaar gezeken wordt is het altijd een rode dag
_O-

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ligt mastercardbetalingen naar binance eruit? Krijg een foutmelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08
Tja.. zelfs dieven willen geen fiat meer..

https://nos.nl/artikel/23...rs-uit-op-lego-en-pokemon

Zero.

• vickypollard
Ik dacht dat leverage op Binance niet mogelijk was voor Nederlanders? Hoe doe je dat?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Darrell schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:08:
Ja ik ook al sinds enkele dagen. Met welke bank probeer jij? N26 lukt mij niet.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:39
vickypollard schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:15:
[...]

Ik dacht dat leverage op Binance niet mogelijk was voor Nederlanders? Hoe doe je dat?
*Crypto Whales excluded

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hoge fees kosten! 1.5% volgens mij...

Bitvavo fixes this 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als jullie denken een kutdag te hebben;

Ik zou vanavond gaan pokeren met de vriendenploeg. Al 2 weken naar uit aan het kijken. Vrouwtje met 2 vriendinnen een weekendje weg, de kleine zou logeren bij opa en oma.

Maar nu zit ik na een lange nacht op de bank met een menneke dat al bijna 14 uur lang om de 3 kwartier alles uit zijn kleine lichaampje kotst.

De kleine niet logeren dus, geen legendarisch poker avondje voor mij, én een half rode sideways crypto dag.

En toch, als ik mocht kiezen zou ik ervoor kiezen dat hij instant opknapt want heb echt medelijden met em :+

Rekt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:20:

Ik zou vanavond gaan pokeren met de vriendenploeg. Al 2 weken naar uit aan het kijken. Vrouwtje met 2 vriendinnen een weekendje weg, de kleine zou logeren bij opa en oma.

Maar nu zit ik na een lange nacht op de bank met een menneke dat al bijna 14 uur lang om de 3 kwartier alles uit zijn kleine lichaampje kotst.

De kleine niet logeren dus, geen legendarisch poker avondje voor mij, én een half rode sideways crypto dag.

En toch, als ik mocht kiezen zou ik ervoor kiezen dat hij instant opknapt want heb echt medelijden met em :+

Rekt.
met hem in je laatste zin bedoel je de btc-koers? of toch de kleine?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Rekt.
Virtuele knuffel aan de kleine man. Altijd vervelend als die kleintjes zo ziek zijn. :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:22:
[...]

met hem in je laatste zin bedoel je de btc-koers? of toch de kleine?
Nee de Bitcoin koers :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
couldnt agree more. arme ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:39

Rekt.
Wat als je dat legendarisch poker avondje nu naar jouw crypto mansion verplaatst :Y

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Verwijderd

MrFX schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:25:
[...]

Wat als je dat legendarisch poker avondje nu naar jouw crypto mansion verplaatst :Y
Impossible.

De locatie is 40% van de ervaring.

Daarnaast gaat het hoogstwaarschijnlijk wel tot een uur of 6, half 7 door. Dan moet je de volgende dag minstens tot 12 uur echt niets hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Tartarus schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:15:
[...]

Ja ik ook al sinds enkele dagen. Met welke bank probeer jij? N26 lukt mij niet.
ING. Is niet de eerste keer dat het eruit ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:19:
[...]

hoge fees kosten! 1.5% volgens mij...

Bitvavo fixes this 👀
1.8%. Ben ik anders ook wel kwijt aan fees met de bitvavo route

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
vickypollard schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:15:
[...]

Als je al een futures (leverage) account had, dan kan je die nog enige tijd gebruiken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• vickypollard
Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:34:
[...]

Als je al een futures (leverage) account had, dan kan je die nog enige tijd gebruiken.
Mazzel! Kun je lekker mee scoren..

• Kol Nedra
  • Nu online
Darrell schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:28:
[...]

ja maar dat is ergens tussen de 0.15% en 0.5%

nothing stops this train

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
[...]

ING. Is niet de eerste keer dat het eruit ligt.
Goed om te te weten dat het niet aan mijn bank ligt.
Om de zoveel dagen blijven proberen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het inmiddels wel errug spannend worden bij Binance met alle betalingsproblemen in en uit. Heb voor de zekerheid mn account daar maar even leeg gemaakt until further notice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:16
SOL doet ook weer ff pumpje ADA blijft achter .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Rekt.
Beterschap voor de kleine!

En bekijk het van de zonnige kant: Nu verlies je alleen op de cryptobeurs en niet ook nog eens met pokeren :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Wow...FOMOers stappen in bij ADA.....

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• pletter
  • Laatst online: 15:16
Lekker laten gaan ADA je gaat toch naar de klote met die coin.🤣

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mooooon

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Je leeft onder een steen. Ik kan je bombarderen met feiten.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Rekt.
Sigarenrook en een nipje wiskey doen wonderen.. gewoon veder laten kotsen onder de pokertafel, kan hij vast aan "later" wennen.. :+

That day @Verwijderd brouth the: projectiel-kotsende peuter.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 11-09-2021 16:58 ]

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:53
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:47:
[...]

Ik vind het inmiddels wel errug spannend worden bij Binance met alle betalingsproblemen in en uit. Heb voor de zekerheid mn account daar maar even leeg gemaakt until further notice.
Ik heb inmiddels een account aangemaakt bij FTX, vind ik best een goed alternatief voor Binance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss

Rekt.
Het universum maakt tijd voor je vrij. Vanavond doe je een legendarische trade die je leven verandert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
enomiss schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:49:
[...]

Het universum maakt tijd voor je vrij. Vanavond doe je een legendarische trade die je leven verandert.
Helemaal rekt gaan kan hij er nu niet bij hebben

• enomiss
Wat is Kraken toch een enorme k*tsite wat software betreft. Ongelooflijk wat een bagger die advanced trading en apps (en hoezo 3 verschillende en niet een all-in-one app). Ik kan werkelijk 50 bugs opnoemen die me constant helemaal gek maken in de advanced trading omgeving. Heb niet eens meer tijd over om te traden. Moet constant tabbladen vernieuwen en alles opnieuw instellen. Ik gebruik Edge en Firefox.

[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 11-09-2021 17:02 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:26

resusaapje

h less

enomiss schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:55:
Wat is Kraken toch een enomre k*tsite wat software betreft. Ongelooflijk wat een bagger die advanced trading en apps (en hoezo 3 verschillende en niet een all-in-one app). Ik kan werkelijk 50 bugs opnoemen die me constant helemaal gek maken in de advanced trading omgeving. Heb niet eens meer tijd over om te traden. Moet constant tabbladen vernieuwen en alles opnieuw instellen. Ik gebruik Edge en Firefox.
Haha, ja.

Ik heb daar wat munten staan, maar doe er niks. Positief gestemd ben ik over OKEx en Kucoin. Maar ik mis Nance :|

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat is Kraken toch een enorme k*tsite wat software betreft. Ongelooflijk wat een bagger die advanced trading en apps (en hoezo 3 verschillende en niet een all-in-one app). Ik kan werkelijk 50 bugs opnoemen die me constant helemaal gek maken in de advanced trading omgeving. Heb niet eens meer tijd over om te traden. Moet constant tabbladen vernieuwen en alles opnieuw instellen. Ik gebruik Edge en Firefox.
Is sinds 2017 zo.

Weg

• Kol Nedra
  • Nu online
ben ik mee eens, maartoch is Kraken mijn nr1 platform.
maargoed ik ben ook geen trader, wel swingtrades (beetje) maar meer positietrading; zoals afgelopen dump kwam goed uit :*)
resusaapje schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:02:
[...]

Haha, ja.

Ik heb daar wat munten staan, maar doe er niks. Positief gestemd ben ik over OKEx en Kucoin. Maar ik mis Nance :|
OKEx heb ik naar gekeken, misschien dat ik daar ook ooit ga doen om zo meer risico te spreiden...

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 11-09-2021 17:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:19:
[...]

ben ik mee eens, maartoch is Kraken mijn nr1 platform.
maargoed ik ben ook geen trader, wel swingtrades (beetje) maar meer positietrading; zoals afgelopen dump kwam goed uit :*)
Dat is juist zo jammer. Qua producten, service en betrouwbaarheid is Kraken goed. Maar zo jammer dat ze niet meer investeren in hun tools... ik heb het nog maar eens aangegeven via de support chat... als meer mensen dat zouden doen...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

** Zie de topicwarning. **

[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 18:05 ]

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021

Kan je die positie nog steeds openen dan? dacht dat het tijdelijk niet beschikbaar was voor NL'ers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
@A87
We krijgen deze maand Tegemoetkoming bij onze uitkering dit moeten we goed investeren.

Weg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, dan post ik het wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yQMRHtc-8_GFjvQ2EAkAjbTcvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/69Scyh24GhiFwH6AYF3ilUDy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Oke all-in!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:11
[...]

Leg me dat eens uit of reken eens voor? Ik begrijp dat echt niet. Ik zet elke week of twee weken euro's voor de card over en ik weet altijd binnen een half uurtje 5-10 euro winst te maken op een paar 100 (voor de card dus, boormachines kunnen weer weg, die euro's zijn bij de Jumbo en Drankdozijn voordat je mijn adres achterhaald hebt)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik wacht op mijn Tegemoetkoming van mijn uitkering dan kan ik weer all in.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7i5GAJL0q-Tt75XeojbU2oO47A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYupk3lKeKLvbHzpVavGlR5A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:47:
[...]

Leg me dat eens uit of reken eens voor? Ik begrijp dat echt niet. Ik zet elke week of twee weken euro's voor de card over en ik weet altijd binnen een half uurtje 5-10 euro winst te maken op een paar 100 (voor de card dus, boormachines kunnen weer weg, die euro's zijn bij de Jumbo en Drankdozijn voordat je mijn adres achterhaald hebt)
Jup, gewoon Ada, bitcoin cash of welk andere coin versturen die geen ruk kost om te versturen via bitvavo. Daarna met een klein beetje marge een order in Binance inladderen en voordat je er erg in hebt is hij uitgevoerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik had voor het GPU topic een overzichtje gemaakt van wanneer een kaart een beetje interessant is voor miners en je dus snel moet zijn als je die ergens voor die prijs ziet.

Helemaal rechts zijn die prijzen en die zijn echt gigantisch gezakt, wordt berekend aan de hand van de huidige koers van de coins en hashrate van elke kaart.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q0mMGJK.png

Leuk om te zien dat kaarten daar boven ook blijven liggen in de webshops.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 11-09-2021 17:56 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• malarkan
JDx schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:55:
Ik had voor het GPU topic een overzichtje gemaakt van wanneer een kaart een beetje interessant is voor miners en je dus snel moet zijn als je die ergens voor die prijs ziet.

Helemaal rechts zijn die prijzen en die zijn echt gigantisch gezakt, wordt berekend aan de hand van de huidige koers van de coins en hashrate van elke kaart.

[Afbeelding]

Leuk om te zien dat kaarten daar boven ook blijven liggen in de webshops.
en dit is per hoeveel dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:56:
[...]

en dit is per hoeveel dagen?
Profit is per maand.

Bij geen stroomkosten btw.

En bij de AMD drop zie je ook dat die 6900 XT erg lang beschikbaar blijft.

[ Voor 22% gewijzigd door JDx op 11-09-2021 17:58 ]

• malarkan
JDx schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:56:
[...]

Profit is per maand.

Bij geen stroomkosten btw.

En bij de AMD drop zie je ook dat die 6900 XT erg lang beschikbaar blijft.
ja precies, en dat de kaarten tov de MSRP extreem overdreven duur zijn (en alsnog uit kunnen mits je panelen of goedkoop stroom hebt ;))

• JDx

JDx

Ben ik ^

malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:59:
[...]

ja precies, en dat de kaarten tov de MSRP extreem overdreven duur zijn (en alsnog uit kunnen mits je panelen of goedkoop stroom hebt ;))
Ja zo lang minen zo blijft, blijft de vraag naar videokaarten in theorie oneindig.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:06
Even een vraagje van een noob: zodra de koers van Bitcoin omhoog gaat, betekent dat de koersen van de altcoins ook omhoog gaan? Andersom werkt het sowieso kan ik nu uit ervaring vertellen. :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
trader1212 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 17:29:
[...]

Kan je die positie nog steeds openen dan? dacht dat het tijdelijk niet beschikbaar was voor NL'ers
Ja, dat is hier de afgelopen dagen al meerdere keren langsgekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
GioStyle schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:06:
Even een vraagje van een noob: zodra de koers van Bitcoin omhoog gaat, betekent dat de koersen van de altcoins ook omhoog gaan? Andersom werkt het sowieso kan ik nu uit ervaring vertellen. :D
Nee, uiteraard niet, dat is afhankelijk van verschillende factoren.

Als BTC/USD omhoog gaat en altcoin/BTC dan niet daalt, dan stijgt de USD koers van de altcoin wel. Maar in veel gevallen zal altcoin/BTC dalen als BTC/USD stijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 18:10 ]

• Pingo76
Zo mensen ben helemaal kapot heb geen moer gedaan, 20 uur reizen in de week is me niet in de koude kleren gaan zitten. Heb me afhaalpasta gehaald en ga nu nieuwe aflevering Billions kijken daar hebben ze regelmatig ook over crypto 8)

• New Yorker
  • Niet online
Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:18:
Zo mensen ben helemaal kapot heb geen moer gedaan, 20 uur reizen in de week is me niet in de koude kleren gaan zitten. Heb me afhaalpasta gehaald en ga nu nieuwe aflevering Billions kijken daar hebben ze regelmatig ook over crypto 8)
Ja maar die serie geeft een slechte naam voor crypto

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Gaan we poging doen om iig de 46k weer eens te breken? 40 BTC walletje op Binance moet kunnen.. Ook ik heb een keer een leverage long lopen op Binance (zelfde verhaal, had al tijdje futures account) nu ik toch niet veel beters te doen had vanmiddag. Go go go :)

Hm. Zie nu dat iets daarboven dan ook de 1h MA99 zit.. Die hebben we al tijdje niet gekraakt en zien we ongetwijfeld als flinke weerstand?

[ Voor 21% gewijzigd door twit op 11-09-2021 18:47 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:45:
Gaan we poging doen om iig de 46k weer eens te breken? 40 BTC walletje op Binance moet kunnen.. Ook ik heb een keer een leverage long lopen op Binance (zelfde verhaal, had al tijdje futures account) nu ik toch niet veel beters te doen had vanmiddag. Go go go :)

Hm. Zie nu dat iets daarboven dan ook de 1h MA99 zit.. Die hebben we al tijdje niet gekraakt en zien we ongetwijfeld als flinke weerstand?
Nee, dat mag niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/erpusMKFWG6VjuDJbSK6NwZMxOk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RFSIxGax7DnOxQvhoHm3fyL8.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Gokje, ik heb al mijn Cardano na de kleine pump verkocht en voor extra Polkadot ingewisseld.

Zoals omschreven hier en hier wordt het tijd voor Polka crowdloans. Ik verwacht dat men deze binnenkort aankondigt, wellicht wacht men wel op definitieve voortzetting van de bullmarket voor extra vuurwerk. Aangezien ik duidelijke signalen rondom de voortzetting van de bullmarket verwacht tussen week 37 en week 43 verwacht ik dus ook wat van Polkadot.

Na een flinke DOT stijging zal ik wel weer terug in ADA stappen met een deel, maar ik verwacht meer van DOT de komende maand. Ook is die 12% staking fijner. Daarnaast bevalt me traden op ADA momenteel niet. Te onvoorspelbaar. DOT en KSM bewegen vertraagt lekker mee met Bitcoin waves waardoor ik makkelijk kan vermeerderen en terug in staking stoppen. ADA blijft soms eigenwijs hangen. Eigenlijk een zeer sterk teken, daarom ga ik er sowieso in terug.

Huidige Kraken staking:
54% DOT
22.7% KSM (een ander deel zit al in crowdloans)
17.8% SOL
5.5% ETH en KAVA

Ik ga af en toe wat in ETH2.0 DCA'n

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 11-09-2021 19:06 ]

• PlanR
enomiss schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:55:
Gokje, ik heb al mijn Cardano na de kleine pump verkocht en voor extra Polkadot ingewisseld.

Zoals omschreven hier en hier wordt het tijd voor Polka crowdloans. Ik verwacht dat men deze binnenkort aankondigt, wellicht wacht men wel op definitieve voortzetting van de bullmarket voor extra vuurwerk. Aangezien ik duidelijke signalen rondom de voortzetting van de bullmarket verwacht tussen week 37 en week 43 verwacht ik dus ook wat van Polkadot.

Na een flinke DOT stijging zal ik wel weer terug in ADA stappen met een deel, maar ik verwacht meer van DOT de komende maand. Ook is die 12% staking fijner. Daarnaast bevalt me traden op ADA momenteel niet. Te onvoorspelbaar. DOT en KSM bewegen lekker mee met Bitcoin waves waardoor ik makkelijk kan vermeerderen en terug in staking stoppen. ADA blijft soms eigenwijs hangen. Eigenlijk een zeer sterk teken, daarom ga ik er sowieso in terug.
En Shiba?

• enomiss

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Shiba is een kloon van meme coin Dogecoin, welke gebasseerd is op Luckycoin, wat weer een clone is van Litecoin, wat een fork is van Bitcoin.

Wat voegt Shiba toe aan zijn verhaal? Zinloze riooldrap is het.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-09-2021 19:02 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• PlanR
Kan mooi uitpakken!

Heb TRB QNT KSM & DOT aan m’n pf toegevoegd sinds de dip. Jep en tientjes aan Shiba, Yolo.

Ada… Kan het woord smart contract niet meer horen. 8)7

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Mooody schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:00:
[...]

Shiba is een kloon van meme coin Dogecoin, welke gebasseerd is op Luckycoin, wat weer een clone is van Litecoin, wat een fork is van Bitcoin.

Wat voegt Shiba toe aan zijn verhaal?
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar Shiba Inu is in tegenstelling tot Doge wel aan het uitbreiden met hun shiba swap, sinds een week ook verkrijgbaar op Coinbase pro, en de geruchten worden sterker dat het ook op Robinhood komt deze maand.
Daarnaast stappen er steeds meer wales in, of dat nu positief is is iets anders :+

Ach we zien wel, het staat niet in de weg, in de gedrochten van mijn portofolio.

laten we nou niet gaan doen of we er voor de tech in zitten :+ O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 11-09-2021 19:06 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:29:
leuk is dat heh in altcoin/BTC je kan geen kant op.. als je verkoopt zit je in BTC lol
_O-

Beetje late reactie maar lees hem nu pas. Goud!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• r0bb
Zooo m'n DIA krijgt er ook zin in 🚀

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 21:46
Iemand idee waarom DIA ineens in de lucht gaat? Kan niets vinden op twittert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:55:

Na een flinke DOT stijging zal ik wel weer terug in ADA stappen met een deel, maar ik verwacht meer van DOT de komende maand. Ook is die 12% staking fijner. Daarnaast bevalt me traden op ADA momenteel niet. Te onvoorspelbaar. DOT en KSM bewegen vertraagt lekker mee met Bitcoin waves waardoor ik makkelijk kan vermeerderen en terug in staking stoppen. ADA blijft soms eigenwijs hangen. Eigenlijk een zeer sterk teken, daarom ga ik er sowieso in terug.

Huidige Kraken staking:
54% DOT
22.7% KSM (een ander deel zit al in crowdloans)
17.8% SOL
5.5% ETH en KAVA

Ik ga af en toe wat in ETH2.0 DCA'n
Cardano inleveren voor DOT is geen gokje. Zou iedereen moeten doen O-)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
New Yorker schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:37:
[...]

Ja maar die serie geeft een slechte naam voor crypto
Je hebt gelijk, ik kijk voornamelijk voor het karakter (niet de acteur) Bobby Axelrod, ik kan dat karakter wel waarderen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MF Doom schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:57:
[...]

Wat ik me nou afvraag @Slux of je het Chinese karakter voor Draak speciaal hebt gekozen bij het sentiment van de crypto markt. Ik vind het namelijk zeer bullish. Dat heeft alles te maken met de uitspraak van het karakter, namelijk Lóng :7
Nee hoor is het jaar dat ik was geboren 17/08/1976 draak/leeuw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OO HANS'' Pamp it

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Pingo76
Slux schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:18:
[...]

Nee hoor is het jaar dat ik was geboren 17/08/1976 draak/leeuw
Ik ben in hetzelfde jaar geboren ook als leeuw 8)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:19:
[...]

Ik ben in hetzelfde jaar geboren ook als leeuw 8)
waren die niet bijna uitgestorven? Wel toevallig dat er 2 in de chat zitten, misschien moeten we subsidie aanvragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:21:
[...]

waren die niet bijna uitgestorven? Wel toevallig dat er 2 in de chat zitten, misschien moeten we subsidie aanvragen.
18-8-81 present :w

• Pingo76
Wat een mooi patroon is dat zeg <3 !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:27:
[...]

Wat een mooi patroon is dat zeg <3 !
Lang geleden dat een vrouw mij een mooi patroon noemde _O-

[ Voor 19% gewijzigd door Skrunsies op 11-09-2021 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:06
CELR gaat ook lekker vandaag... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 17:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GcfbUPb9_CGpjsXIVqSV3lls2Qo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRV3YWOoLXEpC86c6rI5JkYr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvNJnodqmYRO-jEMW9V5rlUpRUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9riMxgHUs1zfvOWEIQXL53v.jpg?f=fotoalbum_large

Kom net deze tegen op een crypto minded kantoor :D
Een oude mining rig en een merchandise wall

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
damn wrong bet, had ik maar het dubbele gekocht van wat ik eigenlijk in mijn gedachten 8)7 ,
CLV gaat hard,
maar ja beter iets dan niets :(

[ Voor 5% gewijzigd door info33 op 11-09-2021 19:39 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32

YES

Moderator General Chat
Gedronken vanmiddag? Belangrijk om te weten hoe optimistisch ik gestemd ben over mijn eigen long >:)

• Pingo76
YES schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:39:
[...]

Gedronken vanmiddag? Belangrijk om te weten hoe optimistisch ik gestemd ben over mijn eigen long >:)
De linker of de rechter :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:39:
[...]

La Chouffe IPA...

Maar heb de short inmiddels met >10% gesloten. Gisteravond SOL en FTM gekocht, paar uurtjes geleden ook verkocht met een mooi percentage en vandaag maar liefst +-10 leverage trades achter elkaar met winst afgesloten. Ik stop er voor vandaag mee, kan alleen maar slechter gaan :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:45:
[...]

La Chouffe IPA...

Maar heb de short inmiddels met >10% gesloten. Gisteravond SOL en FTM gekocht, paar uurtjes geleden ook verkocht met een mooi percentage en vandaag maar liefst +-10 leverage trades achter elkaar met winst afgesloten. Ik stop er voor vandaag mee, kan alleen maar slechter gaan :)
Poeh, netjes zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gezien mijn astma heb ik in beide longen niet veel vertrouwen helaas :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Terug van 2,5 weken off-the-grid rond te trekken in de wildernis. Was in augustus hard aan het twijfelen om met verlies te verkopen wegens weinig vertrouwen in de crypto-markt de voorbije maanden en 2,5 weken zonder internet was mijns inziens nogal riskant, maar uiteindelijk besloten om al mijn DOT en drie flufjes BTC aan hun aankoopprijs te verkopen via take profit orders. Deze verkooporders werden vorige week gehit en ook een BTC buy limit vervuld aan ~$43k tijdens de korte crash waardoor mijn crypto-portefeuille nu enkel uit BTC bestaat (GAK: $35k). Voorlopig een pak meer gemoedsrust dan de periode mei-augustus. Nu ik weer achter de controls zit, hou ik ETH, LINK en DOT in de gaten om kort te houden (geen HODL).

Nu even jullie posts met veel thumb-ups bijbenen :)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

YES schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:49:
[...]

Gezien mijn astma heb ik in beide longen niet veel vertrouwen helaas :+
jicht, astma, drank problemen, wat zijn we toch een heerlijk krakkemikkig.

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:22:
[...]

jicht, astma, drank problemen, wat zijn we toch een heerlijk krakkemikkig.
Maar de crypto's klotsen over de plinten, wat zijn we toch heerlijk rijk :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 247 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!