Aka I told ya so. Isn't 42 the answer to everything anyways vond Ik een mooie line.
Ik twijfel erover om wat collateral toe te voegen aan mijn long, zodat hij een wick tot of net onder de 42k overleeft. Aan de andere kant, als het nog verder omlaag dondert kost het me nog meer..
De vraagstukken die je in het weekend zo in je schoot geworpen krijgt!
De vraagstukken die je in het weekend zo in je schoot geworpen krijgt!

Of niet en hij blijft de 8wma als basis houden:vickypollard schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:11:
Denk dat ie vandaag nog richting de 43 aantikt:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yhXcp8CmIhhNY8uZdcHNbhyU.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik houd zelf al enige tijd rekening met een stevige financiële crisis. Stonks en vastgoed staan imho te hoog en het volladen van het winkelwagentje in de supermarkt kost inmiddels een fortuin.malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:09:
https://www.ad.nl/economi...-betaalde-rente~a59435d1/
ja en nog weer iets leuks tegen de banken.. gaat leuk laatste tijd
Ik zie hier nog wel een sneeuwbal ontstaan.
Ik ben fanRsj schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:40:
[...]
Op de weekly ga ik voor een ascending triangle...dus grote kans dat die naar boven uitbreekt...[Afbeelding]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Klopt. Ik ben echter bang dat crypto hier ook niet tegen bestand zal zijn en net zo hard zal meezakken. Dat scenario zagen we natuurlijk ook in maart 2020, al is de situatie bij een puur financiele crisis wellicht anders.merauder schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:26:
[...]
Ik houd zelf al enige tijd rekening met een stevige financiële crisis. Stonks en vastgoed staan imho te hoog en het volladen van het winkelwagentje in de supermarkt kost inmiddels een fortuin.
Ik zie hier nog wel een sneeuwbal ontstaan.
Aan de andere kant denk ik: Waar moet al dat geld dan heen op het moment? Rentes staan zo laag, dat je eigenlijk geen andere keus hebt dan investeren in crypto/aandelen/goud/vastgoed. Geld op je spaarrekening kost enorm veel geld.
Er gaat momenteel zeer veel geld in verzamelobjecten. Oude merkspullen, limited edition schoenen, designer tassen, horloges, stripboeken, rare (bootleg) LP's en niet te vergeten de sportplaatjes. Vergis je niet in de prijzen voor de juiste spullen daarin.Azer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:30:
[...]
Klopt. Ik ben echter bang dat crypto hier ook niet tegen bestand zal zijn en net zo hard zal meezakken. Dat scenario zagen we natuurlijk ook in maart 2020, al is de situatie bij een puur financiele crisis wellicht anders.
Aan de andere kant denk ik: Waar moet al dat geld dan heen op het moment? Rentes staan zo laag, dat je eigenlijk geen andere keus hebt dan investeren in crypto/aandelen/goud/vastgoed. Geld op je spaarrekening kost enorm veel geld.
Verwijderd
Dat zijn nu eens allemaal de laatste dingen waar ik mijn spaargeld aan zou spenderen.Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:40:
[...]
Er gaat momenteel zeer veel geld in verzamelobjecten. Oude merkspullen, limited edition schoenen, designer tassen, horloges, stripboeken, rare (bootleg) LP's en niet te vergeten de sportplaatjes. Vergis je niet in de prijzen voor de juiste spullen daarin.
Neevickypollard schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:11:
Denk dat ie vandaag nog richting de 43 aantikt:
[Afbeelding]
De vraag was waar mensen hun geld aan uit moeten geven en waarom het niet in Crypto zou vloeien. Ik noemde puur een reden.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:45:
[...]
Dat zijn nu eens allemaal de laatste dingen waar ik mijn spaargeld aan zou spenderen.
Een maatje van mij is overigens handelaar in voetbalplaatjes. Maakt een steady 250 tot 300 euro winst op maandbasis en bouwt ondertussen een zeer waardevol "PF" op.
Ieder zijn ding.
Beneden , jij bekijkt de chart verkeerd omTartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:55:
[...]
Ja iets van 7 uur geleden was dat. Is nu keihard op weg naar beneden.
Zolang de rente zo laag blijft zal het nog wel even doorgaan, maar hij zal een keer omhoog moeten. Bij het minste geringste vermoeden daarvan reageren de financiële markten nu al, dus dat wordt oppassen voor je aandelen. Hoewel de huizenkrapte een werkelijke fysieke realiteit is, zullen de prijzen ook wel aangepast moeten worden als de rente stijgt en de hypotheekrenteaftrek verder wordt afgebouwd. Particuliere stenen zijn dus misschien de veiligste haven hoewel je die ook niet op de top moet kopen.
Kortom, ik hoop dat ik goed kan laveren tussen/met aandelen, vastgoed en crypto en natuurlijk de vaste reservefiat.
Kortom, ik hoop dat ik goed kan laveren tussen/met aandelen, vastgoed en crypto en natuurlijk de vaste reservefiat.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Waar baseer je dat op? Normaal gesproken krijg je rente omdat geld schaars is, nu drukken we gewoon elk jaar wat bij en wordt geld niet meer schaars. We mogen ook bijdrukken, we hebben immers goud losgelaten als waarborg.Wiley99 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:56:
Zolang de rente zo laag blijft zal het nog wel even doorgaan, maar hij zal een keer omhoog moeten.
Hattrick: Thorgal Eagles
Deels mee eens. De lage rente geeft mensen kans om zichzelf rijk te lenen. De andere kant van de medaille is echter dat het steeds lastiger wordt om als particulier toegang te krijgen tot deze leningen.Wiley99 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:56:
Zolang de rente zo laag blijft zal het nog wel even doorgaan, maar hij zal een keer omhoog moeten. Bij het minste geringste vermoeden daarvan reageren de financiële markten nu al, dus dat wordt oppassen voor je aandelen. Hoewel de huizenkrapte een werkelijke fysieke realiteit is, zullen de prijzen ook wel aangepast moeten worden als de rente stijgt en de hypotheekrenteaftrek verder wordt afgebouwd. Particuliere stenen zijn dus misschien de veiligste haven hoewel je die ook niet op de top moet kopen.
Zolang er nog kopers zijn voor een woning gaat het goed, zodra die afhaken gaat ook de woningmarkt rekt.
Omdat de wereld (mensheid) nog lang niet klaar is voor alles gratis. Ik ben geen financieel expert maar in mijn ogen moet er een stimulans zijn voor een maatschappij om welvaart te vergaren, anders doet de meerderheid niets meer dan strikt noodzakelijk. Maar dat wordt al snel off topic hier, mijn belangrijkste punt was: spreiden en opletten blijvenbregweb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:00:
[...]
Waar baseer je dat op? Normaal gesproken krijg je rente omdat geld schaars is, nu drukken we gewoon elk jaar wat bij en wordt geld niet meer schaars. We mogen ook bijdrukken, we hebben immers goud losgelaten als waarborg.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zolang er alleen maar meer mensen bij komen zal er altijd vraag naar vastgoed zijn.merauder schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:13:
[...]
Zolang er nog kopers zijn voor een woning gaat het goed, zodra die afhaken gaat ook de woningmarkt rekt.
Ja er zal vast ooit een dipje komen maar die zijn meestal maar voor korte duur, en rekt zal het nooit gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 11-09-2021 10:17 ]
Huizen zullen/kunnen minder waard worden maar de vraag blijft. Bovendien zijn er voorlopig ook nog altijd huizen die niet voor veel te veel gekocht zijn, dus die kunnen lagere prijzen lijden.
Dat geldt niet perse voor aandelen en crypto, die zijn van meer factoren afhankelijk.
Dat geldt niet perse voor aandelen en crypto, die zijn van meer factoren afhankelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Wiley99 op 11-09-2021 10:20 ]
Daarom is het verstandig om in assets te zitten wat niet bijgedrukt kan worden zoals goud, zilver en bitcoin
fiat gaat falen, maar wanneer is de vraag...
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 11-09-2021 10:36 ]
nothing stops this train
Als fiat faalt, faalt alles ook crypto.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:36:
Daarom is het verstandig om in assets te zitten wat niet bijgedrukt kan worden zoals goud, zilver en bitcoin
Huizen zijn nooit minder waard geworden, prijzen zullen misschien wat zakken in een dipje maar echt geen tientalen procenten.Wiley99 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:19:
Huizen zullen/kunnen minder waard worden maar de vraag blijft. Bovendien zijn er voorlopig ook nog altijd huizen die niet voor veel te veel gekocht zijn, dus die kunnen lagere prijzen lijden.
Morgen ADA Smart Contract live? Gaan we nog iets in de prijs zien of weet ieerreen dat het wss een wassen neus is?
Die zal waarschijnlijk wat dalen, over Alonzo is al hevig gespeculeerd. (Buy the rumour, sell the news)r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:50:
Morgen ADA Smart Contract live? Gaan we nog iets in de prijs zien of weet ieerreen dat het wss een wassen neus is?
Plus dat diegenen die net een huis gekocht hebben en bij een crash een procentuele daling zien toch niet gaan verkopen omdat ze er net zitten en diegenen die al 5 of meer een huis hebben dusdanig lager hebben gekocht dat ze zich geen zorgen maken.Slux schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:42:
[...]
Huizen zijn nooit minder waard geworden, prijzen zullen misschien wat zakken in een dipje maar echt geen tientalen procenten.
Stenen blijven voorlopig een prima basis.
Zoals @elektriekert zegt, buy the rumour. Daarnaast is er natuurlijk ook aardig wat negatief nieuws over de "wassen neus".r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:50:
ADA had je al moeten verkopen OF moet je nu juist langer vasthouden. Iets met momentum.
Nouja, voor goud & zilver is er ook een nut, daarom zal daar altijd wel vraag naar zijn. Bitcoin is een fancypantsy piramidespel, als mensen daar afhaken heb je er niets aan, je kan er geen sieraden van maken ofzoKol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:36:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat ik me nou afvraag @Slux of je het Chinese karakter voor Draak speciaal hebt gekozen bij het sentiment van de crypto markt. Ik vind het namelijk zeer bullish. Dat heeft alles te maken met de uitspraak van het karakter, namelijk LóngSlux schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:16:
[...]
Zolang er alleen maar meer mensen bij komen zal er altijd vraag naar vastgoed zijn.
Ja er zal vast ooit een dipje komen maar die zijn meestal maar voor korte duur, en rekt zal het nooit gaan.
Of hij is net als ik geboren in het jaar van de DraakMF Doom schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:57:
[...]
Wat ik me nou afvraag @Slux of je het Chinese karakter voor Draak speciaal hebt gekozen bij het sentiment van de crypto markt. Ik vind het namelijk zeer bullish. Dat heeft alles te maken met de uitspraak van het karakter, namelijk Lóng
Elrond kruipt ook richting z'n ATH
My precious 🤗
My precious 🤗
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het beste jaar al zeg ik zelfPingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:01:
[...]
Of hij is net als ik geboren in het jaar van de Draak
Vraagje, is deze pagina nog toegankelijk voor jullie? Als ik er op klik dan laadt hij de projecten etc. niet: https://www.kraken.com/u/earn/parachains
https://www.kraken.com/u/earn/parachains werkt hier prima.Chaes schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:05:
Vraagje, is deze pagina nog toegankelijk voor jullie? Als ik er op klik dan laadt hij de projecten etc. niet: https://www.kraken.com/u/earn/parachains
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Thanks. Vreemd, werkt al paar dagen niet voor mij...Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:06:
[...]
https://www.kraken.com/u/earn/parachains werkt hier prima.
Soms wel, soms niet. Als ik op jouw link click blijft hij idd laden (projecten worden niet getoond), maar als ik vervolgens op Earn (bovenaan) en dan Parachains click werkt het wel.Chaes schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:05:
Verwijderd
Als Bitcoin long term wil slagen als volwassen asset zal het stresstesten als een financiële crisis moeten kunnen overleven, ook speculatief.
Goud en vastgoed heeft zich in het verleden bewezen, Bitcoin (nog) niet. In mijn optiek een essentieel onderdeel in de evolutie van een asset.
Het zijn bizarre tijden wat dat betreft, en ook onzeker. Het fiat systeem is niet gezond.
De toekomst zal ons leren wat er gaat gebeuren, maar één ding is zeker: it ain't gonna be pretty.
Als fiat écht valt met hyperinflatie tot gevolg, de markten en economieën instorten, bedrijven kapot gaan en alles en iedereen in paniek raakt, dan hou ik serieus mijn hart vast voor wat komen gaat.
Goud en vastgoed heeft zich in het verleden bewezen, Bitcoin (nog) niet. In mijn optiek een essentieel onderdeel in de evolutie van een asset.
Het zijn bizarre tijden wat dat betreft, en ook onzeker. Het fiat systeem is niet gezond.
De toekomst zal ons leren wat er gaat gebeuren, maar één ding is zeker: it ain't gonna be pretty.
Als fiat écht valt met hyperinflatie tot gevolg, de markten en economieën instorten, bedrijven kapot gaan en alles en iedereen in paniek raakt, dan hou ik serieus mijn hart vast voor wat komen gaat.
Ja ik heb exact hetzelfde. Via Earn werkt het inderdaad wel.Bananeman schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:09:
[...]
Soms wel, soms niet. Als ik op jouw link click blijft hij idd laden (projecten worden niet getoond), maar als ik vervolgens op Earn (bovenaan) en dan Parachains click werkt het wel.
Interessant, heel interessant
Geinig, werkte hier tot gisteren prima. Na een Windows-update vannacht nu niet meer.Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:06:
[...]
https://www.kraken.com/u/earn/parachains werkt hier prima.
Later even checken wat die update was en of het er überhaupt wel mee te maken heeft.
Ben je verbonden via 5G?Chaes schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:10:
[...]
Ja ik heb exact hetzelfde. Via Earn werkt het inderdaad wel.
Interessant, heel interessant
Life can be so simpleBananeman schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:09:
[...]
Soms wel, soms niet. Als ik op jouw link click blijft hij idd laden (projecten worden niet getoond), maar als ik vervolgens op Earn (bovenaan) en dan Parachains click werkt het wel.
En juist daarom zit ik er nu aan te denken om goud te gaan kopen van een deel cryptowinst, maar waar?? Zoveel partijen.. welke is goed.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:10:
Als Bitcoin long term wil slagen als volwassen asset zal het stresstesten als een financiële crisis moeten kunnen overleven, ook speculatief.
Zero.
Misschien wordt het toch tijd om een boormachine te bestellenPelox schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:25:
[...]
En juist daarom zit ik er nu aan te denken om goud te gaan kopen van een deel cryptowinst.
Die heb ik al, mocht de boel echt klappen.Pingo76 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:26:
[...]
Misschien wordt het toch tijd om een boormachine te bestellen
Ondertussen ben ik aardig rekt gegaan afgelopen week.. net even uitgerekend

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 11-09-2021 11:32 ]
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PMDQOlnAZ4Z6cszNRVdPXBEE.jpg?f=user_large)
Goud heeft ook een flinke prijsstijging meegemaakt. Afgezet tegen USD. Of is USD gewoon minder waard geworden?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Keertje switchen tussen Staking tabje en dan terug naar Parachains, dan zie ik wel de projecten.Chaes schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:05:
Ik gok dat laatste.troje schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
Goud heeft ook een flinke prijsstijging meegemaakt. Afgezet tegen USD. Of is USD gewoon minder waard geworden?
Zero.
Een factor 6 in de laatste 15 jaar. Best flink.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
REKT :
‘Lamborghini-wrak dat je zelf in elkaar moet zetten is een koopje’
Een Lamborghini Countach 5000S uit 1982 komt op 26 september onder de hamer op een veiling in het Britse Berkshire. De auto is gespoten in de verkeerde kleur en ligt helemaal uit elkaar, maar gaat naar verwachting toch bijna 2 ton opbrengen.
Een Lamborghini Countach 5000S uit 1982 komt op 26 september onder de hamer op een veiling in het Britse Berkshire. De auto is gespoten in de verkeerde kleur en ligt helemaal uit elkaar, maar gaat naar verwachting toch bijna 2 ton opbrengen.
1 btc = 288kRaptorXS schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:42:
REKT :
[Afbeelding]
1 btc = Lambo confirmed
ligt eraan wat er te komen staat......als de big reset de bedoeling is dat 75% vd bevolking moet overlijden dan zullen de huizenprijzen hard dalen.Slux schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:42:
[...]
Huizen zijn nooit minder waard geworden, prijzen zullen misschien wat zakken in een dipje maar echt geen tientalen procenten.
omdat de rente zo laag is met lenen van geld heeft ervoor gezorgd dat de huizenprijzen zijn gestegen (iets met misbruik van situatie)
ik verwacht wanneer mijn kinderen 25+ zijn dat ze met fedcoin moeten betalen... 😌
nothing stops this train
Vind wel meevallen als je kijkt wat btc heeft gedaan laatste 15jaartroje schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:35:
[...]
Een factor 6 in de laatste 15 jaar. Best flink.
Big reset hahahahaKol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:01:
[...]
ligt eraan wat er te komen staat......als de big reset de bedoeling is dat 75% vd bevolking moet overlijden dan zullen de huizenprijzen hard dalen.
omdat de rente zo laag is met lenen van geld heeft ervoor gezorgd dat de huizenprijzen zijn gestegen (iets met misbruik van situatie)
ik verwacht wanneer mijn kinderen 25+ zijn dat ze met fedcoin moeten betalen... 😌
Nee nee, je had vanmorgen iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met REKT, inmiddels zijn we dus allemaal in FIAT gegaan door jou, dusseh stick to the plan!
75% van de bevolking moet overlijden? Ehh... Welke krant of nieuwsites lees jij dan joh?Kol Nedra schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:01:
[...]
ligt eraan wat er te komen staat......als de big reset de bedoeling is dat 75% vd bevolking moet overlijden dan zullen de huizenprijzen hard dalen.
Als 75% van de bevolking er aan gaat, maak ik me niet zo druk om mijn huis, crypto of mijn eigen welzijn vermoed ik
Dat LUNA blijft ook maar gaan hè. Wilde ooit instappen op $4, maar niet gedaan. Denk dat ie nog lang niet klaar is met stijgen...
75% moet overlijden?Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:10:
[...]
75% van de bevolking moet overlijden? Ehh... Welke krant of nieuwsites lees jij dan joh?HetLangeFransje of EenHoax=AltijdWaar.egt?
![]()
Als 75% van de bevolking er aan gaat, maak ik me niet zo druk om mijn huis, crypto of mijn eigen welzijn vermoed ik.
Hebben we dan nu eindelijk een mogelijkheid tot het eeuwige leven? Want momenteel overlijd volgens mij 99,9999999999% van de bevolking nog... Enkel Sinterklaas is een uitzondering dacht ik.
Klein pumpje. Wie hier is aan het kopen?
Hangt een klein beetje af van de termijn en het ging hier over beschikbaarheid op huizenmarktWaah schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:22:
[...]
75% moet overlijden?
Hebben we dan nu eindelijk een mogelijkheid tot het eeuwige leven? Want momenteel overlijd volgens mij 99,9999999999% van de bevolking nog... Enkel Sinterklaas is een uitzondering dacht ik.
En klaas is een prima uitzondering, voor de rest is 80 oud genoeg.
Ok, net een grote cactus verpot.... Dus stick to the plan is inmiddels stick to the plantNgangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:07:
[...]
Nee nee, je had vanmorgen iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met REKT, inmiddels zijn we dus allemaal in FIAT gegaan door jou, dusseh stick to the plan!
De parachains op Kraken, zien er best relaxed uit en lijkt me leuk om een KSM te kopen om te staken daar. Alleen is dit niet het compleet verkeerde moment om iets zolang vast te zetten als noob die zijn KSM nog moet kopen?
De Kerstman vergetenWaah schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:22:
[...]
75% moet overlijden?

Daar loop ik ook al een tijdje over na te denken.Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:28:
De parachains op Kraken, zien er best relaxed uit en lijkt me leuk om een KSM te kopen om te staken daar. Alleen is dit niet het compleet verkeerde moment om iets zolang vast te zetten als noob die zijn KSM nog moet kopen?
Achteraf te lang over nagedacht. Had je je KSM in Moonriver gestoken. Dan had het niet uitgemaakt wat de waarde volgend jaar zou zijn als je hem terug gekregen had.
Je hoeft alleen nog maar een ‘Moonriver’ projectje te vinden en je bent klaar
UberLurker Departement #GG.
True, maar ik ben net 2 dagen op Kraken ingeschreven, had deze chains nog niet gezien. Ik denk dat het beter is om lekker op het beertje te wachten en het dan over een tijdje te doen.Skrunsies schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:36:
[...]
Daar loop ik ook al een tijdje over na te denken.
Achteraf te lang over nagedacht. Had je je KSM in Moonriver gestoken. Dan had het niet uitgemaakt wat de waarde volgend jaar zou zijn als je hem terug gekregen had.
Of dat. Of nu meer in DOT te gaan. Persoonlijk denk ik dat de parachain op DOT een hogere hype krijgen dan wat KSM gedaan heeft. Is het alleen maar omdat mensen zien wat ze ‘gemist’ hebben bij KSM met oog op Moonriver.Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:37:
[...]
True, maar ik ben net 2 dagen op Kraken ingeschreven, had deze chains nog niet gezien. Ik denk dat het beter is om lekker op het beertje te wachten en het dan over een tijdje te doen.
Maar ja misschien ook niet
Verwijderd
Skrunsies schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:36:
[...]
Daar loop ik ook al een tijdje over na te denken.
Dat bedoel ik!
Maar waar kan ik het muntje van van Andy Williams vinden ?
Ik verveel me, en wat doe je dan? Ik zou wat in het huishouden kunnen gaan doen. Een goed boek lezen. Iets creatiefs maken. Gamen?
Nah, laten we er een onnozele TA zaterdagmiddag van maken. Wie verzint er een simpele maar vooral onnozele TA welke nergens op slaat?
Ik doe zelf een aftrap. Aangezien we een fikse dump kregen na een licht naar boven gaande zijwaartse move, krijgen we nu een nog fiksere pump vanwege een licht dalende zijwaartse move.
Nah, laten we er een onnozele TA zaterdagmiddag van maken. Wie verzint er een simpele maar vooral onnozele TA welke nergens op slaat?
Ik doe zelf een aftrap. Aangezien we een fikse dump kregen na een licht naar boven gaande zijwaartse move, krijgen we nu een nog fiksere pump vanwege een licht dalende zijwaartse move.
/f/image/BeQtB8we3qEVCJu1naNIBHHW.png?f=fotoalbum_large)
Bij Moonriver moet ik steeds denken aan het nummer van Mike Oldfield. ( Moonlight shadow )
Ik zal wel te oud worden voor die 💩 Vage namen, vage projecten
Ik zal wel te oud worden voor die 💩 Vage namen, vage projecten

Mike Oldfield, damn you are old! Maar ik kan me dat nummer ook nog prima herinneren haha op de radio.Skrunsies schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:45:
Bij Moonriver moet ik steeds denken aan het nummer van Mike Oldfield. ( Moonlight shadow )
Ik zal wel te oud worden voor die 💩 Vage namen, vage projecten![]()
Valt mee. Ben net 40 geworden. Maar heb nogal wat brede muziek smaak ( of geen smaak natuurlijkNgangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:46:
[...]
Mike Oldfield, damn you are old! Maar ik kan me dat nummer ook nog prima herinneren haha op de radio.

Das gewoon de vaste baan van Sinterklaas. De pieten doen al het werk voor Sinterklaas al.... Dus sinterklaas wil zelf ook wel wat doen.
Let maar eens op:
Zelfde kleuren kleding.
Mijter in de winter is te koud, dus doet die een muts op.
Staf is onhandig bij het sleerijden.
Allebei een boek met lijstjes van stoute en lieve kinderen.
Allebei een baard.
Ja, sinterklaas is dun, en de kerstman dik. Maar wees eerlijk: na maanden pepernoten en dan 2 dagen gourmetten bij allerlei gezinnen terwijl je pieten het zware werk doen terwijl je zelf lekker in je stuurhut blijft of op een paard rondrijdt... Dan zie je er ook uit als kerstman.
Als we dan toch met TA bezig zijn:Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:44:
Ik verveel me, en wat doe je dan? Ik zou wat in het huishouden kunnen gaan doen. Een goed boek lezen. Iets creatiefs maken. Gamen?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Yokskuzo7pU9IlUqjjZSYnip.jpg?f=fotoalbum_large)

Ga je toch even die 1500 recepten van De blauwe hap doorlezen.Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:44:
[Afbeelding]
ADA is lekker bezig.
Ook wat ERG gekocht, schijnt ook een goed project te zijn. Niet heel veel ingestoken omdat het meer speculatie is.
Ook wat ERG gekocht, schijnt ook een goed project te zijn. Niet heel veel ingestoken omdat het meer speculatie is.
Heb me zelf genoeg gebrand aan ADA blijf er ver van weg.
Daarom HODL, dan heb je daar geen last vanpletter schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:11:
grappig is dat. voor mij is er geen winst groter gehaald dan op ADApletter schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:11:
Cardano is de shit vandaag.
Je mag bovenstaande zin vrij interpreteren.
Je mag bovenstaande zin vrij interpreteren.
[ Voor 46% gewijzigd door GioStyle op 11-09-2021 13:20 ]
Hier ook, met die 2.4B ADA uit het genesis block kan ik mn ranch best onderhouden en de dieren te eten geven.malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:17:
[...]
grappig is dat. voor mij is er geen winst groter gehaald dan op ADA
:strip_exif()/f/image/cJXGGmJN0B83u4vzM8eyvy6i.jpg?f=fotoalbum_large)
irony > *
Oké vreemd want dan loopt je glazen bol wat scheef 🤪Ngangatar schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:56:
[...]
Zoals @elektriekert zegt, buy the rumour. Daarnaast is er natuurlijk ook aardig wat negatief nieuws over de "wassen neus".
ADA had je al moeten verkopen OF moet je nu juist langer vasthouden. Iets met momentum.
ADA in de dip voor €1,98 gekocht. Kijk eens waar het nu staat…
Yup same here, net een dikke 10% winst gepaktGioStyle schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:31:
ADA in de dip voor €1,98 gekocht. Kijk eens waar het nu staat…
-geen bedragen-
[ Voor 91% gewijzigd door GioStyle op 11-09-2021 13:35 ]
10% procent winst was voldoende tekst geweest 😉peakaboo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:32:
[...]
Yup same here, net een dikke 10% winst gepakt ** Knip **
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 13:37 ]
@peakaboo Je kunt hier beter geen bedragen noemen, alleen percentages.
@Skrunsies Niet zo handig om dan die tekst te quoten
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 11-09-2021 13:34 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Shit, sorry zo had ik er niet over nagedacht. Wou inderdaad alleen maar een tip geven.Taro schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:33:
@peakaboo Je kunt hier beter geen bedragen noemen, alleen percentages.
Maar je hebt gelijk.
hoe laat begint dat, weet je dat misschien? Heb ADA sinds gisteren in een long zitten, op dit moment op +330%r0bb schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:50:
https://wen.pm/#goguenzenith schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:50:
[...]
hoe laat begint dat, weet je dat misschien? Heb ADA sinds gisteren in een long zitten, op dit moment op +330%
Gaat samen met de nieuwe epoch
Yes, thanks!! duurt nog lang hehekeanu_ schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:59:
[...]
https://wen.pm/#goguen
Gaat samen met de nieuwe epoch
Kom ik hier aankakken met mijn 5 euro inleg op ADApeakaboo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:32:
[...]
Yup same here, net een dikke 10% winst gepakt
Cardano maakt m'n dag weer goed
Zal wel veel 'geld' van ETH en BTC naar cardano gaan op het moment.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!