Die mag zo in een huiskamer topic zonder captionKhaelos schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]
Dan maar even een babe.. wel een rooie voor de rooie dag

Bitcoin is klaar met de vrije val. Goed zo
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die mag zo in een huiskamer topic zonder captionKhaelos schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door MaStar op 10-09-2021 19:56 ]
Ik ook niet. Dat hele identificatie beleid wat ze hanteren weerhoudt me van het aanmaken van een account.Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:59:
[...]
Dat is dan sinds paar dagen. Want heb er dinsdag nog fiat ingedaan.
[...]
Ik ken de Bitvavo route wel. Maar dan moet ik eerst een Bitvavo account openen. Daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.
Dit x 1000MaStar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:53:
BTC onder de 40k$ AUB.
Ik snap niet dat mensen zo in paniek raken dat iets een paar maanden zakt. Terwijl het nog steeds 10x is zo hoog staat als een jaar eerder.
Al zakt het nog jaren. Geeft iedereen alleen maar meer tijd en kans veel meer bitcoin in te kopen voor de toekomst.....![]()
Khaelos schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]
Er is toch niemand in paniek? Ik snap niet dat er altijd mensen langskomen om te roepen dat er paniek is, terwijl er geen paniek is.MaStar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:53:
BTC onder de 40k$ AUB.
Ik snap niet dat mensen zo in paniek raken dat iets een keer een aantal weken zakt. Terwijl het nog steeds 10x is zo hoog staat als een jaar eerder.
Al zakt het nog jaren. Geeft ons (iedereen) alleen maar meer tijd en kans veel meer bitcoin in te kopen voor de toekomst en er op termijn nog meer van te profiteren.....![]()
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sowieso, als je het moet hebben van een 10% daling van BTC, ontbreekt het ook wel aan lange termijn visie volgens mij... Daling is wel lekker om in te kopen natuurlijk, maar 10% zet ook weinig zoden aan de dijk.St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:01:
[...]
Er is toch niemand in paniek? Ik snap niet dat er altijd mensen langskomen om te roepen dat er paniek is, terwijl er geen paniek is.
En ik snap dat je aan je eigen portemonnee denkt, maar er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die ook aan de eigen portemonnee denken. Dus hoe eerder 1 miljoen per BTC hoe beter.
[ Voor 7% gewijzigd door vickypollard op 10-09-2021 20:04 ]
Ain't nobody got time for that, Lambo nu.MaStar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:53:
BTC onder de 40k$ AUB.
Ik snap niet dat mensen zo in paniek raken dat iets een keer een aantal weken zakt. Terwijl het nog steeds 10x is zo hoog staat als een jaar eerder.
Al zakt het nog jaren. Geeft ons (iedereen) alleen maar meer tijd en kans veel meer bitcoin in te kopen voor de toekomst en er op termijn nog meer van te profiteren.....![]()
nothing stops this train
Lijkt er wel een beetje op ja, maar te vroeg om te zeggen denk ikKol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:27:
KSM op de 30 minuten chart: bullflag in the making?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wie is Dowjons?A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:56:
Dowjons ziet er een beetje onbetrouwbaar uit ook
Al een tijdje en Nasdaq heeft ook neigingen... Erg onstabiel allemaal.A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:56:
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 10-09-2021 21:08 ]
Dit laatsteSt@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:01:
[...]
Er is toch niemand in paniek? Ik snap niet dat er altijd mensen langskomen om te roepen dat er paniek is, terwijl er geen paniek is.
En ik snap dat je aan je eigen portemonnee denkt, maar er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die ook aan de eigen portemonnee denken. Dus hoe eerder 1 miljoen per BTC hoe beter.
zelfs de beursen gingen te goed, dat was ook echt neit houdbaarQunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:05:
[...]
Al een tijdje en Nasdaq heeft ook neigingen... Erg onstabiel allemaal.
Maar wat gaan we doen A87? To Bull or not to Bull...? Heb je niet even zo'n prachtige blauwe kaart?A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:56:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja zo'n kaart, dat zou idd enorm helpen in deze situatiezwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:10:
[...]
Maar wat gaan we doen A87? To Bull or not to Bull...? Heb je niet even zo'n prachtige blauwe kaart?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We zijn idd al een tijdje stuurloos hier zonder de charts van @A87zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:10:
[...]
Maar wat gaan we doen A87? To Bull or not to Bull...? Heb je niet even zo'n prachtige blauwe kaart?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Precies en ik wil vannacht niet gehunt worden tijdens mijn slaap.Ronald.42 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:13:
[...]
We zijn idd al een tijdje stuurloos hier zonder de charts van @A87
Mij kunnen ze niet hunten geen sl en geen verkoop orders, HODL tot groenzwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:16:
[...]
Precies en ik wil vannacht niet gehunt worden tijdens mijn slaap.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hier hetzelfde...En all in ook nog....Ach ja wie niet waagt die niet wint.Ronald.42 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:23:
[...]
Mij kunnen ze niet hunten geen sl en geen verkoop orders, HODL tot groen
https://opensea.io/seaart
Jup hier ook alle fiat die op binance stond zit erin, ik was juist zo lekker behouden bezig.zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:27:
[...]
Hier hetzelfde...En all in ook nog....Ach ja wie niet waagt die niet wint.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Same here! Dacht slim te zijn en zit nu met een grote bag ADA.Ronald.42 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:23:
[...]
Mij kunnen ze niet hunten geen sl en geen verkoop orders, HODL tot groen
God morks in wysterious ways.
Ja iets van 7 uur geleden was dat. Is nu keihard op weg naar beneden.
[ Voor 9% gewijzigd door Tartarus op 10-09-2021 21:55 ]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ij-laagste-punt-sinds-meiAantal Bitcoin op beurzen dicht bij laagste punt sinds mei
Er is is een connectie te zien tussen de prijs en de 'voorraad'. Minder bitcoin bij beurzen, betekent minder potentiële verkoopdruk in het orderboek, en dus een stijgende prijs. Het is een van de basisprincipes van de economie: vraag en aanbod (die in dit geval afneemt).
nothing stops this train
Ja, zie het. wmhah keihard naar beneden...Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:55:
[...]
Ja iets van 7 uur geleden was dat. Is nu keihard op weg naar beneden.
God morks in wysterious ways.
hoe dan ook alle "nieuwe" munten.enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:27:
Wat is dat Bitvavo fucking irritant met hun withdrawal locks. Is er ergens een lijstje met wat je wel kan withdrawen? Heb geen zin om elke munt na te gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door twain4me op 10-09-2021 22:10 ]
Nou lekker overzichtelijk.
je kan ook met ze chatten
Waar zit die chat functie dan? Op de mail negeerde ze de vraag.
heb je mijn edit gezien in voorgaand bericht .. denk dat je daar wel genoeg info uit kan halen.enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:08:
[...]
Waar zit die chat functie dan? Op de mail negeerde ze de vraag.
Jammer dat ze nog geen kans hebben gehad om met mij te chattentwain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:14:
[...]
heb je mijn edit gezien in voorgaand bericht .. denk dat je daar wel genoeg info uit kan halen.
op dit moment staat dat chat wolkje uit denk ik, ze zullen wel gewoon op het terras zitten ofzo. Of (en die kans is groter) ze lezen hier mee en ze zijn bang dat ik weer met ze ga chatten.
Nou die site ken ik al natuurlijk, maar wat heeft dat met mijn vraag te maken? Als ze nou gewoon een slotje als icoontje zouden toevoegen was het duidelijktwain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:14:
[...]
heb je mijn edit gezien in voorgaand bericht .. denk dat je daar wel genoeg info uit kan halen.
op dit moment staat dat chat wolkje uit denk ik, ze zullen wel gewoon op het terras zitten ofzo. Of (en die kans is groter) ze lezen hier mee en ze zijn bang dat ik weer met ze ga chatten.
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 10-09-2021 22:19 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
MOVR staat nu op $425. Ongelooflijk. Is dat wel houdbaar? De rest zakt in elkaar en alle munnie gaat naar Moonriver?Bananeman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:08:
[...]
Ik heb er ook mooi van geprofiteerd, al had ik een stuk minder KSMs dan jij. Toch lekker gratis geld, zit inmiddels alweer in meer KSM en DOT
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als fees en min. amount op 0 staan in de fees lijst is volgens mij alleen TRX waarbij opname aan staan dus bij de rest staat de opname uit. (is geen wetenschap)enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:18:
[...]
Nou die site ken ik al natuurlijk, maar wat heeft dat met mijn vraag te maken? Als ze nou gewoon een slotje als icoontje zouden toevoegen was het duidelijk
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 10-09-2021 22:39 ]
Haha nee, -2.843
klinkt leuker dan het is... ze zijn wel een beetje saai.. er zijn in iedergeval 2 transcripts terug te lezen van mij in dit topicPingo76 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:16:
[...]
Jammer dat ze nog geen kans hebben gehad om met mij te chatten
Al gesloten met >10%.168 al wel geraakt, maar niet gewacht op 166.enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:40:
[...]
En jij nog aan het wachten tot die de 166 raakt?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit is echt jouw gebied heTaro schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:48:
[...]
Al gesloten met >10%.168 al wel geraakt, maar niet gewacht op 166.
Ik trade het beste in dalende/sideways gebieden inderdaad. Bij een daling kan ik terugvallen op MA's, bij een stijging niet.malarkan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:48:
[...]
Dit is echt jouw gebied hesideways = good ways?
hoeveel kreeg men ook alweer voor 1 KSM parachain, hoeveel MOVR?resusaapje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:36:
[...]
MOVR staat nu op $425. Ongelooflijk. Is dat wel houdbaar? De rest zakt in elkaar en alle munnie gaat naar Moonriver?
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2021 23:02 ]
nothing stops this train
Netjes. Zit nog meer short in zou je denken....Taro schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:48:
[...]
Al gesloten met >10%.168 al wel geraakt, maar niet gewacht op 166.
Ja zo'n gevoel had ik al. ik blijf nog ver van shorts vandaan, ookal zijn sommige wel voorspelbaar. ben toch meer van het gewoon kopen/verkopen..Taro schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:50:
[...]
Ik trade het beste in dalende/sideways gebieden inderdaad. Bij een daling kan ik terugvallen op MA's, bij een stijging niet.
Bij welke move ga je voor een short op naar de MA25 (of wat zou de volgende MA zijn waar je dan op terugvalt?)?Taro schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:54:
Hier nog even de toelichting ivm mijn SOL keuze, 1D MA7 geraakt, het punt waar ik gisteren rekening mee hield + wat marge naar boven ivm bullishness. Gisteren 163 (vandaar 166), vandaag 167,71, dus net iets erboven aangetikt.
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 10-09-2021 22:56 ]
Ik probeer de afgelopen weken wat te doen met shorts en longs. Heeft me al wel leergeld gekost door liquidaties, dat maakt het ook zo zuur. Ook wel twee keer succesjes gehad en met winst gesloten, maar ik vind het toch lastig om zoals Taro de boel goed in te schatten. Zal vast ook ervaring zijn en Taro heeft gewoon veel gelukmalarkan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:55:
[...]
Ja zo'n gevoel had ik al. ik blijf nog ver van shorts vandaan, ookal zijn sommige wel voorspelbaar. ben toch meer van het gewoon kopen/verkopen..
Ik begin er niet aan. Crypto is voor mij hetzelfde als roulette en shorts en longs zijn roulette x10.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:59:
[...]
Ik probeer de afgelopen weken wat te doen met shorts en longs. Heeft me al wel leergeld gekost door liquidaties, dat maakt het ook zo zuur. Ook wel twee keer succesjes gehad en met winst gesloten, maar ik vind het toch lastig om zoals Taro de boel goed in te schatten. Zal vast ook ervaring zijn en Taro heeft gewoon veel geluk![]()
Heb nu al een aantal dagen een long lopen die onder water staat maar die ook nog wel wat ruimte naar beneden heeft. Maar toch begin ik een beetje te vrezen dat hij ergens de komende dagen/week geliquideerd wordt, BTC ziet er echt niet heel sterk uit eigenlijk.
Als deze long ook geliquideerd wordt ga ik wel even pauze nemen met longs en kijken wat er gaat gebeuren. Lijkt me gewoon schitterend om een long open te hebben als de bullrun toch nog even doorzet, maar dat is echt nog wel onzeker momenteel, zo lijkt het.
Zero.
Als de hefboom hoog genoeg is is het 100% gelijk aan kop en munt gokken en dan dus met fees voor de bank daardoor kan je dat eigenlijk niet "winnen" op de langere temijn.Pelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:01:
[...]
Ik begin er niet aan. Crypto is voor mij hetzelfde als roulette en shorts en longs zijn roulette x10.
Mijn korte ervaring en met longs/short is dat je beter je stop loss heel strak kan zetten. Als je een goede short of long hebt ingeschat dan wordt dat heel snel duidelijk en loopt die snel weg van je instap prijs. Als die niet heel snel wegloopt van je instap prijs dan zit je in een risky short/long en kun je maar beter direct een beetje verlies nemen. Als je dan een keer een echte goede te pakken hebt dan maak je dat ruim goed. Je kan het exact doen met een risk reward calculator of gewoon op gevoel.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:59:
[...]
Ik probeer de afgelopen weken wat te doen met shorts en longs. Heeft me al wel leergeld gekost door liquidaties, dat maakt het ook zo zuur. Ook wel twee keer succesjes gehad en met winst gesloten, maar ik vind het toch lastig om zoals Taro de boel goed in te schatten. Zal vast ook ervaring zijn en Taro heeft gewoon veel geluk![]()
Heb nu al een aantal dagen een long lopen die onder water staat maar die ook nog wel wat ruimte naar beneden heeft. Maar toch begin ik een beetje te vrezen dat hij ergens de komende dagen/week geliquideerd wordt, BTC ziet er echt niet heel sterk uit eigenlijk.
Als deze long ook geliquideerd wordt ga ik wel even pauze nemen met longs en kijken wat er gaat gebeuren. Lijkt me gewoon schitterend om een long open te hebben als de bullrun toch nog even doorzet, maar dat is echt nog wel onzeker momenteel, zo lijkt het.
Crypto is voor mij niet hetzelfde als roulette. Shorts en longs zijn voor mij wel roulette, maar dan nog wel met betere mogelijkheden tot inschatten van je kansen. Gisteren zei ik hier al iets over een long openen als Bitcoin het ooit voor elkaar krijgt terug te zakken naar 18/19k (Taro had het daarover volgens mij), zoiets lijkt me geniaal, met genoeg collateral om een eventuele wick te overleven en laat dan de volgende bullrun maar komen.Pelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:01:
[...]
Ik begin er niet aan. Crypto is voor mij hetzelfde als roulette en shorts en longs zijn roulette x10.
Ja daar heb je wel een goed punt. Mijn huidige long staat ver genoeg in het rood dat het de moeite niet waard is de positie nu te sluiten. Dat had wellicht in een eerder stadium wel gekund en had ik nu gewoon kunnen afwachten of opnieuw een long openen om kleinere winsten te pakken.enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:09:
[...]
Mijn korte ervaring en met longs en short is dat je beter je stop loss heel strak kan zetten. Als je een goede short of long hebt ingeschat dan wordt dat heel snel duidelijk en loopt die snel weg van je instap prijs. Als die niet heel snel wegloopt van je instap prijs dan zit je in een risky short en kun je maar beter direct een beetje verlies nemen. Als je dan een keer een echte goede te pakken hebt dan maak je dat ruim goed. Je kan het exact doen met een risk reward calculator of gewoon op gevoel.
Bij mijn huidige Bitcoin long heb ik take profit op 1.000.000 staan voor de grap.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:11:
[...]
Ja daar heb je wel een goed punt. Mijn huidige long staat ver genoeg in het rood dat het de moeite niet waard is de positie nu te sluiten. Dat had wellicht in een eerder stadium wel gekund en had ik nu gewoon kunnen afwachten of opnieuw een long openen om kleinere winsten te pakken.
Maar het meest episch lijkt me toch wel een long die je maanden of jaren open laat staan, gewoon de dood of de gladiolen en dan echt smerig veel winst pakken. Een gevaarlijke droom waarschijnlijk
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 10-09-2021 23:18 ]
je betaald wel rente, dus al die weken/maanden/jaren sideways en down gaan wel van de winst af.. gewoon hodlen is zo verkeerd niet hoorYES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:11:
[...]
Ja daar heb je wel een goed punt. Mijn huidige long staat ver genoeg in het rood dat het de moeite niet waard is de positie nu te sluiten. Dat had wellicht in een eerder stadium wel gekund en had ik nu gewoon kunnen afwachten of opnieuw een long openen om kleinere winsten te pakken.
Maar het meest episch lijkt me toch wel een long die je maanden of jaren open laat staan, gewoon de dood of de gladiolen en dan echt smerig veel winst pakken. Een gevaarlijke droom waarschijnlijk
Oh ja, rente. Bah. Nog niet aan gedachttwain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:16:
[...]
je betaald wel rente, dus al die weken/maanden/jaren sideways en down gaan wel van de winst af.. gewoon hodlen is zo verkeerd niet hoor![]()
uiteindelijk is de grotere hefboom eigenlijk met name voor markten waarbij anders niet te traden is omdat ze alleen als je heeeeeeeeeeeeeeeel erg ver inzoemt in beweging zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als de volgende candle rood is en grondig door de MA7 breekt.enomiss schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:55:
[...]
Bij welke move ga je voor een short op naar de MA25 (of wat zou de volgende MA zijn waar je dan op terugvalt?)?
nothing stops this train
Bulgarije?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Geen idee wat Bulgarije met de in beslag genomen Bitcoins heeft gedaan. Hodlen?
Bron uit het verleden : https://bitcoinmagazine.n...je-bitcoin-schatkist-euroBulgarije heeft 213.519 Bitcoin (BTC) in staatskas, bijna meer dan aan goudreserves
Hodl. Ben niet van plan met verlies te verkopen 🙂 Geduld is een schone deugd.RaptorXS schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:43:
[...]
[...]
Bron uit het verleden : https://bitcoinmagazine.n...je-bitcoin-schatkist-euro
[ Voor 166% gewijzigd door A87 op 11-09-2021 01:07 ]
Line crossed ?A87 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 01:05:
zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:10:
[...]
[Afbeelding]
Daarom heb ik hodl.
Line crossed
UberLurker Departement #GG.
bijna meer, klinkt toch nog net iets beter dan: net iets minderRaptorXS schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:43:
[...]
[...]
Bron uit het verleden : https://bitcoinmagazine.n...je-bitcoin-schatkist-euro
Ik had ook een behoorlijke blunder, keek na een erg drukke werkweek eergisteren op m'n Binance account: heb ik nog een long positie open zwaar out of the money. Geen S/L gezet omdat dat pas kan als je positie hebt genomen (en dit was ik dus vergeten)YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:59:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
A87 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 01:05:
zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:10:
[...]
[Afbeelding]
Daarom heb ik hodl.
Line crossed
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 11-09-2021 02:32 ]
Zover ik nog weet waren die bitcoins in beslag genomen ivm de legendarische BTC-e beurs.twain4me schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 01:40:
[...]
bijna meer, klinkt toch nog net iets beter dan: net iets minder
anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:35:
[...]
Na zo haal ik dat niet uit zijn video's. Wel heeft hij het altijd over terug testen van de 20/21 ma of ema. Dat riep hij 2 dagen terug nog. Ik support die gedachte ook altijd. Meeste weten dat ik dat herfst 2020 ook vaak riep.
Wat hij wel zegt dat als we nog wat dieper gaan we zeker nog 3 maanden moeten consolideren om weer up te gaan.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dank dat je voor eventuele twijfelaars nog even je identiteit hebt willen bevestigen. Nu weten we het zeker: het is de enige echte 😊😊A87 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 02:11:
DAAAR KOMT IE THE MEEGAAAaaaaA PUMP
DIT IS NIET NMEER NORMAAL DIT IS DIE Ordinaire OVERSEXTE MEGAPUMP TORRIE schlemiele stablecoin hacks
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op de weekly ga ik voor een ascending triangle...dus grote kans dat die naar boven uitbreekt...Kyumia schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:19:
Het lijkt erop dat ETH/BTC nu in een descending triangle uitkomt. Aankomende paar uren zijn bepalend mocht het met mijn noob TA skills deze keer weer eens correct zijn.
Prima video weer.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik hoop het, want we krijgen er nog meerresusaapje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:36:
[...]
MOVR staat nu op $425. Ongelooflijk. Is dat wel houdbaar? De rest zakt in elkaar en alle munnie gaat naar Moonriver?
Gaat nog veel meer van komen, helaas zijn crypto nog te volatiel en te "onvriendelijk" voor veel mensen om daarover na te denken als een alternatief voor hun centen.malarkan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:09:
https://www.ad.nl/economi...-betaalde-rente~a59435d1/
ja en nog weer iets leuks tegen de banken.. gaat leuk laatste tijd
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq