Flufje terug ingekocht op 45.1k
All aboard, to the moon and beyond!
All aboard, to the moon and beyond!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Proost. Ik trek net een affligemmetje openPelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:39:
Ik ga maar gewoon bier drinken.. heb ik meer aan.
Ik pak een straffe Hendrik. Want amai das wel nodig nu. Dju héDarrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:41:
[...]
Proost. Ik trek net een affligemmetje open
ik ook en toch houdt hij nog telkens eerder op.St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:41:
Ik verwacht nu dan ook wel een fatsoenlijke 42k test
nothing stops this train
Bitcoins met korting oh oh oh ohKol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:47:
korrrrtinggggggg!!
fluffje hier, fluffje daar...... ✅
Hoop het ook, anders gaan we waarschijnlijk de 39K aan tikken. anyhow we gaan ooit weer een keer omhoogroflexx schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:50:
Hopelijk is dit de bounce:)
waarom zou dat 39k als volgende punt hebben, ik zie overal 42k als punt aangewezen worden?jorwas schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:54:
[...]
Hoop het ook, anders gaan we waarschijnlijk de 39K aan tikken. anyhow we gaan ooit weer een keer omhoog
Hold dan maarjorwas schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:54:
[...]
Hoop het ook, anders gaan we waarschijnlijk de 39K aan tikken. anyhow we gaan ooit weer een keer omhoog
Ja dat zal ook wel, denk dat er nog wel een wickje naar beneden zal komen dan, en weer snel omhoog.malarkan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:55:
[...]
waarom zou dat 39k als volgende punt hebben, ik zie overal 42k als punt aangewezen worden?
Waar koop je nog een bags vol shitcoins voor een handje vol geld?Joosie200 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:50:
[...]
Bitcoins met korting oh oh oh oh
Trekt alle altcoins mee oh oh oh
Bitcoins met korting oh oh oh oh
Maar straks naar de maan oh oh oh
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 10-09-2021 17:02 ]
448880?Joosie200 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:01:
Op de 1min window lijkt 45045 voor nu de bodem. Is mijn rebuy op 45100 niet slecht getimed.
Op de 1h/4h timeframes zie ik nog steeds higher lows.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 10-09-2021 17:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
BinanceJoosie200 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:05:
[...]
Welke exchange? Check bitcoinwisdom en die neemt bitfinex als default.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Bitconnect bestond ongeveer 2 jaar, dus je hebt nog een maand of 6
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
jaelektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:14:
Als @A87 terug is, gaat de markt dan omhoog of omlaag?
winst, wat is dat?PlanR schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:16:
Ik ga er ook uit voor 50%. Helaas.
Gaan we dieper (veel dieper), inkopen.
Gaan we omhoog, evengoed.
Ga de winst niet verspelen.
irony > *
Buy high, sell low, jij hebt het begrepenPlanR schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:16:
Je wordt vooral gehunt op je 100x longselektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:14:
Gelukkig heb ik een paar stakes die uitkomen binnen 3 maandenelektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:14:
[...]
Bitconnect bestond ongeveer 2 jaar, dus je hebt nog een maand of 6
PlanR schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:16:
He hebt gelijk hij staat 10 procent in de min.pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:20:
Cardano gokje 10% min
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik ga te vaak uiteten ( elke week haha)Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:21:
Braaf een mooie weekend DCA in BTC gedaan.
Nu lekker uit eten voor het eerst in ruim anderhalf jaar. Zin in! Kom maar op met dat ?? gangen verrassingsmenu.
Same here, althans, 2 x per maand ofzo pre corona
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 10-09-2021 17:26 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik verblijf permanent in een hotel. Elke dag eten geserveerd krijgen.
Van je cryptowinsten?GioStyle schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:26:
[...]
Nee, van de verliezen waardoor ik mijn huis moest verkopen.
hotel mam & papGioStyle schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:26:
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:33:
Ik heb zojuist mijn laatste fiat geïnvesteerd.
In een kartonnen doos van 2 m³...
Met zonnepanelen en een doos als garage voor de lambo.
LAMBO CONFIRMED IK GA ALL IN MENSEN!Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:33:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Kun je tenminste RTLZ kijken zodat je weet waarom je geld verdwijnt.Ronald.42 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:36:
Ik ben maar aan mijn registratie bij de giro begonnen, die crypto is toch om te janken afgelopen week.
holysh1tballs....... al dat geld in bitcoin mis je 🥲
nothing stops this train
goed bezig! verspreiden is slim 👍Ronald.42 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:36:
Ik ben maar aan mijn registratie bij de giro begonnen, die crypto is toch om te janken afgelopen week.
nothing stops this train
Mn vriendin betaald:)Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:40:
[...]
ik ga max 3x per jaar uit eten, echt de max...
Geld is maar geld. Kwestie van je prioriteiten stellen.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:40:
[...]
ik ga max 3x per jaar uit eten, echt de max...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Naar de snackbar voor een frietje sate.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:46:
[...]
Geld is maar geld. Kwestie van je prioriteiten stellen.
Ik ga max. 1x per week uit eten zodat ik niet te dik word.
Verwijderd
roflexx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:43:
Ik begon na een week over crypto tegen mn vriendin , een week later zei ze zou ik geld overmaken dat je bijstort in je wallet? Sindsdien maakt ze elke maand geld over voor dca:)
roflexx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:25:
[...]
Ik ben zeer bullish:)
Ik net tegemn vriendin mn crypto zakt weer ik wil bijstorten maar gisteren al gedaan. Voor ik het wist had ze geld op mn rekening gestort haha
Je hebt het maar goed voor elkaar ouwe
Het omgekeerde van wat hij roeptelektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:14:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tot de bear komtVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:
[...]
[...]
[...]
Jij onthoudt ook alles:)Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:
[...]
[...]
[...]
Verwijderd
Ik wou dat ik een vrouw had die alles betaalde... Hier is het juist andersom. Zodra mijn loon gestort wordt, stort ik direct een klein beetje zakgeld in crypto zodat ze er niet bij kan...Waah schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:58:
[...]
Tot de bear komtdan wordt het 3 jaar droog staan tot de volgende bull run begint
![]()
lekker he, die gaat Solana flippen!Prozaq schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:08:
Jeetje wat een cumrocket die KSM
nothing stops this train
Ja als je de afgelopen jaren in crypto geïnvesteerd hebt ging je echt langzaam naar de kloten..pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:31:
@knakworst we hebben dit vaker gezien en we gingen langzaam naar de klote dus hecht ik er weinig waarde
aan🤣
nothing stops this train
Wel een gedoe trouwens dat registreren en die vragen ook voor dat je daadwerkelijk wat kunt doen.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:44:
[...]
goed bezig! verspreiden is slim 👍
ik focus me vooral op divident aandelen...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dikke prima, laatste lichtpuntje in mijn pf nadat ik gelukkig op tijd dot gisteravond van de hand heb gedaan en net weer ben ingestapt. Ik snap het alleen niet zo waarom ksm zo gewaardeerd wordt, mijn beperkte dyor heeft me geleerd dat dit slechts een proeftuin is voor dot? Of geeft dit misschien aan dat de use case van het project van 0 belang is? ik weet het antwoord denk ik alKol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:12:
[...]
lekker he, die gaat Solana flippen!
[Afbeelding]
Ik begin echt een grafhekel te krijgen aan al die YouTubers die zo half verbaasd op die thumbnail staan. Letterlijk 9/10 kanalen kan je samenvatten in: het kan omlaag en het kan omhoog, maar ik weet het ook niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:24:
[YouTube: NFT verkocht voor $24 miljoen! Cardano meest actieve programmeurs | BTC koers & nieuws vandaag |#493]
interessant..... zelfs Flow wordt genoemd![]()
en ja ben bullish voor Flow
Nou hopelijk gaat hij de komende 300+ dagen nog omhoog want ik heb het vaststaan in de parachain KILTPelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:36:
Ik had potjandrie alles in ksm moeten gooien! Wat is dat nou ineens??
Laat die verbazing maar achterwege.Pelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:36:
[ Voor 20% gewijzigd door Tartarus op 10-09-2021 18:49 ]
Ik 50% de overige 50% in stakingcursquidHome schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Nou hopelijk gaat hij de komende 300+ dagen nog omhoog want ik heb het vaststaan in de parachain KILT
Zero.
zijn die echt 300 dagen gelocked?cursquidHome schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Nou hopelijk gaat hij de komende 300+ dagen nog omhoog want ik heb het vaststaan in de parachain KILT
irony > *
Dat soort enorme swings zijn niet te voorspellen. Moet je toevallig in zitten... Je kunt wel leren patronen in de charts te herkennen, zodat je, op basis van de time window waarmee je kijkt, iets kunt proberen te zeggen over de koers voor de komende korte/middellange/lange termijn. Daarmee kun je wel iets concreter aan de slag, maar het kost wel meer tijd.Pelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:36:
[ Voor 32% gewijzigd door vickypollard op 10-09-2021 19:39 . Reden: voorbeeldje ]
Jep, maar hopelijk krijgen we KILT binnenkort en kunnen we die voor super veel verpatsen net als movr. Maar waarschijnlijk hoop ik te veel en mag ik blij zijn als ik er een biertje van kan kopen
Waren er maar meerdere wegen die naar Rome leidden...Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Ik baal er overigens wel van dat ik geen vers fiat op Binance kan krijgen omdat deposit via N26 MasterCard een of ander vaag foutmelding geeft.
Ik denk dat N26 Binance op de blacklist heeft staan of zo
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Klopt, N26 werkt niet met binance. Had vergelijkbare problemen met terugboeken naar creditcard van RabobankTartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Laat die verbazing maar achterwege.
Morgen is er een ander munt die dat doet. En vooraleer je hier daarover leest zal die net zo hard weer aan het zakken zijn. Zo ook KSM. Die is alweer onderweg terug naar beneden.
Ik baal er overigens wel van dat ik geen vers fiat op Binance kan krijgen omdat deposit via N26 MasterCard een of ander vaag foutmelding geeft.
Ik denk dat N26 Binance op de blacklist heeft staan of zo
Dat is dan sinds paar dagen. Want heb er dinsdag nog fiat ingedaan.Prozaq schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:56:
[...]
Klopt, N26 werkt niet met binance. Had vergelijkbare problemen met terugboeken naar creditcard van Rabobank
Ik ken de Bitvavo route wel. Maar dan moet ik eerst een Bitvavo account openen. Daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.Wiley99 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:56:
[...]
Waren er maar meerdere wegen die naar Rome leidden...
Dan komt die ondoorgrondelijke Engelse uitdrukking van pas: you can't have your cake and eat it too.Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:59:
[...]
Dat is dan sinds paar dagen. Want heb er dinsdag nog fiat ingedaan.
[...]
Ik ken de Bitvavo route wel. Maar dan moet ik eerst een Bitvavo account openen. Daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik sta al langer droog, dus die 3 jaar extra overleef ik ook nog welWaah schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:58:
[...]
Tot de bear komtdan wordt het 3 jaar droog staan tot de volgende bull run begint
![]()
Verdiende loon! Hoppa!
even gewoon een tip, zowel die zonnepanelen als die lambo hebben een naam als het gaat om brand icm met een kartonnen "huis" misschien wel wat duurder voor de verzekering.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:33:
Daarom gewoon voor een Bentley gaantwain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:46:
[...]
even gewoon een tip, zowel die zonnepanelen als die lambo hebben een naam als het gaat om brand icm met een kartonnen "huis" misschien wel wat duurder voor de verzekering.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq