BTC nu net onder de 200D MA.. hopelijk klimt ie er weer bovenop.
Het kan altijd erger:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/safemoon/
Weinig Safemoonboys ook over hier in de chat.
We zullen zien of die Amerikanen het weer verprutsen.
Wacht maar tot die x100000 doet en BTC flipt.BTC100K2021 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
Het kan altijd erger:
EDIT: Tot spijt een heleboel lifesavings die daar in verloren gaan,
[ Voor 11% gewijzigd door JW04 op 10-09-2021 15:29 ]
dit ? YouTube: Arnold V What If I Told YouStokstaart schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:16:
[...]
Nee @A87 heeft wel andere mooie youtube producties.. Deel es wat ouwe dibbes
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Joh, komt wel goed. Zo erg dipt het allemaal niet. Ik zweef ook ergens tussen -2% en +2%. Nouja, met mijn PF uiteraard. Als je nou zoals hierboven staat Safemoon hebt gekocht in de dip, dan ben je de sjaak
Ik had nog een klein bagje die ik heb omgezet naar POTS gisteren
[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 10-09-2021 15:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ben toch erg benieuwd naar de komende dagen voor Cardano en hun Alonzo HFC.
Ik kijk het positief tegemoet, no FUD!
Pagina (9)69, bijna 1k, 69k incoming
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb 7 miljoen shiba. Telt dat ook?BTC100K2021 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
Het kan altijd erger:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Naar wat ben je benieuwd? HF event gaat gewoon vlekkeloos verlopen. Verwacht echter niet dat er 5 min. nadien al deftige dApps beschikbaar zijn.keanu_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:32:
irony > *
@MicroWhale hebberig ik heb er maar 900.000. lol
Ik ben sinds een week bevestigd als investeerder voor sundaeswap op heco. Mijn gedachte is simpel, wellicht is ada kut(gesimplificeerd) er zijn wel een shitload aan holders die er iets mee willen. Volume zal er iig zijn dus wat mij betreft is investeren in een van de eerste heco exchanges een prima short/mid investment. 50% van mijn ada is geborgen op dit moment,keanu_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:32:
Als ie naar de euro gaat krijg je er 3m van me... hebben we allebei de helft.pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:39:
@MicroWhale hebberig ik heb er maar 900.000. lol
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zo denkt iedereen erover
irony > *
Jij durft!!MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:36:
[...]
Ik heb 7 miljoen shiba. Telt dat ook?
Op naar de 2 nullen opzij.
Wanneer krijgt Shiba smartcontracts of wordt het geaccepteerd in el salvador?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Mijn portfolio is 70% safemoon, 10% shib.
Voor de rest nog wat shitcoins.
De update gaat imo ook vlekkeloos verlopen, daar ben ik ook van overtuigd! Ik ben benieuwd naar hoe de markt erop gaat reagerenUncle_Charles schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:37:
[...]
Naar wat ben je benieuwd? HF event gaat gewoon vlekkeloos verlopen. Verwacht echter niet dat er 5 min. nadien al deftige dApps beschikbaar zijn.
Ik ben sws een long-term HODLer voor ADA
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 10-09-2021 15:48 ]
Geen flauw idee, maar had het gevoel dat ik er niet bij hoorde vroeger, toen het hier over shitcoins ging. Dus toen heb ik deze maar gekocht zodat ik er over mee kon praten.PlanR schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:46:
[...]
Jij durft!!
Op naar de 2 nullen opzij.
Wanneer krijgt Shiba smartcontracts of wordt het geaccepteerd in el salvador?
Er is niets mis mee om 20% BTC in je PF te hebben.thomassie12 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:48:
Mijn portfolio is 70% safemoon, 10% shib.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Short term dip om daarna gestaag omhoog te gaan (mits BTC geen roet in 't eten gooit)keanu_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:48:
[...]
De update gaat imo ook vlekkeloos verlopen, daar ben ik ook van overtuigd! Ik ben benieuwd naar hoe de markt erop gaat reageren
Ik ben sws een long-term HODLer voor ADA
irony > *
Wat een slightly bearish dagje vandaag wederom zeg.
Ik heb mijn 'El Salvador' BTC aankoop weer terug in fiat geplaatst en had al 1,5 week behoorlijk wat winsten in fiat staan. Ik ga maar eens even een kleine poos afwachten wat de markt nu gaat doen...
Ik heb mijn 'El Salvador' BTC aankoop weer terug in fiat geplaatst en had al 1,5 week behoorlijk wat winsten in fiat staan. Ik ga maar eens even een kleine poos afwachten wat de markt nu gaat doen...
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Die disclaimer zie ik de laatste week even vaak als: NFAUncle_Charles schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:49:
[...]
Short term dip om daarna gestaag omhoog te gaan (mits BTC geen roet in 't eten gooit)
Mijn standaard disclaimer is 'things might be delayed and / or not working'Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:49:
[...]
Die disclaimer zie ik de laatste week even vaak als: NFA
irony > *
@MicroWhale was wel een heftige investering rond 700 euro hoop dat goed komt.😂
Is nog wel een beetje in de taboe sfeer maar is inderdaad niets mis mee, zelfde geldt ook voor ETH. Veel mensen schamen zich er een beetje voor maar als je een PF met stabiele munten als Safemoon, Shib en Doge heb kan je best een gokje wagen met een klein beetje BTC en/of ETH.Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:48:
[...]
Er is niets mis mee om 20% BTC in je PF te hebben.
700?pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:50:
@MicroWhale was wel een heftige investering rond 700 euro hoop dat goed komt.😂
Hoe doe je dat? Bij mij waren ze gratis.
Wat een bandbreedte dit. Gaat bijna op aandelen lijken.
Vond het erg lastig om dat soort coins aan te schaffen.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:51:
[...]
Is nog wel een beetje in de taboe sfeer maar is inderdaad niets mis mee, zelfde geldt ook voor ETH. Veel mensen schamen zich er een beetje voor maar als je een PF met stabiele munten als Safemoon, Shib en Doge heb kan je best een gokje wagen met een klein beetje BTC en/of ETH.
Bij de rest van mijn portfolio zit er echt een foundation achter die coins die ik vertrouw en waar ik toekomst in zie.
Als je je er niet goed bij voelt moet je het vooral niet doen. Dan kan je beter veilig 100% in SHIB blijven zitten.thomassie12 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:52:
[...]
Vond het erg lastig om dat soort coins aan te schaffen.
Bij de rest van mijn portfolio zit er echt een foundation achter die coins die ik vertrouw en waar ik toekomst in zie.
All die altcoins doen nog precies hetzelfde allemaal tegelijkertijd 
Het zou moeten bewegen als bitcoin niets doet. maak geen reet uit waar je in zit ;S
Het zou moeten bewegen als bitcoin niets doet. maak geen reet uit waar je in zit ;S
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 10-09-2021 15:54 ]
Overigens nu de derde bounce op 45.6k in korte tijd. In combinatie met lower highs vormt zich een driehoek, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. En ik begin te twijfelen of mijn long wel zo'n goede keuze was twee dagen terug
LONGYES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:56:
Overigens nu de derde bounce op 45.6k in korte tijd. In combinatie met lower highs vormt zich een driehoek, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. En ik begin te twijfelen of mijn long wel zo'n goede keuze was twee dagen terug
Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt, of dat dat bestaat.twain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:47:
[...]
Daar heb ik dan een stuk minder probelemen mee..
[Afbeelding]
Huuuhuuuu pferd, daar heb je Dimitri, is even vragen..
Ja, als ie maar niet gehunt wordt door de bears.
Even een andere vraag, hoeveel notificaties had je toen je weer inlogde? Je bent volgens mij behoorlijk vaak getagd hier

Indien twijfel, check m'n signature.
irony > *
Samen uit, samen thuis (kapot)
Ik vermoed dat @Taro moest bellen van mijnheer Theodorus Weakers dat er een que was volgelopen en @A87 toch echt even moest inloggen.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:01:
[...]
Ja, als ie maar niet gehunt wordt door de bears.
Even een andere vraag, hoeveel notificaties had je toen je weer inlogde? Je bent volgens mij behoorlijk vaak getagd hier
....Ik heb nu ook een houseplaatje gemaaktelektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:01:
[...]
Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt, of dat dat bestaat.
Huuuhuuuu pferd, daar heb je Dimitri, is even vragen..
Je vin'em vas goe, en je wil 'em vas remixe....
UberLurker Departement #GG.
Was dat 1994 cd2Skrunsies schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:06:
[...]
....Ik heb nu ook een houseplaatje gemaakt
Je vin'em vas goe, en je wil 'em vas remixe....
Niet als het naar 6 cent daalt

* Palindrome Kijk al even vanaf de zijlijn
Geen twijfel.Uncle_Charles schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:03:
[...]
Indien twijfel, check m'n signature.
Ff een wick naar 45.1
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig. Ook niet zo gek dat men niet staat te springen om in te stappen met die flashcrashes iedere keer.
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig. Ook niet zo gek dat men niet staat te springen om in te stappen met die flashcrashes iedere keer.
Ja inderdaad, ook echt binnen een minuut weer op de 45.6kDarrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:08:
Ff een wick naar 45.1
stoploss kan je niet echt gebruiken met crypto. pamp ietDarrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:08:
Ff een wick naar 45.1
Volatiele kutmarkt, alles in stonks.Darrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:08:
Ff een wick naar 45.1
Let een beetje op je taalgebruik. @YES leest ook mee en die is nogal van het rapporteren.
Vorige week een market cap van 2.35T nu 2.07,… tja
Reported for slander!Darrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:16:
[...]
Let een beetje op je taalgebruik. @YES leest ook mee en die is nogal van het rapporteren.
Volume op Solana is een keer zoveel dan BTC, dat maakt het er ook niet beter op.
Weet iemand of het mogelijk is om zonder ETH in je walllet te hebben USDT te versturen? Ik probeer USDT te versturen maar krijg de melding dat de fee in gewijzigd en ik het opnieuw moet proberen. Er wordt een standaard bedrag aan USDT ingehouden. Ik kan dat ook niet wijzigen. (Vanaf Bitvavo)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja misselijk volk inderdaad.Darrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:16:
[...]
Van waar naar waar? Normaal wel lijkt me. Maar waarom USDT sturen? Je betaalt doorgaans hoge fees.zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:20:
Weet iemand of het mogelijk is om zonder ETH in je walllet te hebben USDT te versturen? Ik probeer USDT te versturen maar krijg de melding dat de fee in gewijzigd en ik het opnieuw moet proberen. Er wordt een standaard bedrag aan USDT ingehouden. Ik kan dat ook niet wijzigen. (Vanaf Bitvavo)
Ik moet of ETH verzenden naar mijn Metamask of USDT. Geen andere keus.Chaes schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:21:
[...]
Van waar naar waar? Normaal wel lijkt me. Maar waarom USDT sturen? Je betaalt doorgaans hoge fees.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In de oorlog wisten er wel raad mee. verklikkers.😁
Ja van die lui die zich niet normaal kunnen uitdrukken, zo vulgair, bah. Meteen reporten die teringhonden.
Vooral na de oorlog dacht ikpletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:23:
In de oorlog wisten er wel raad mee. verklikkers.😁
Done.YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ja van die lui die zich niet normaal kunnen uitdrukken, zo vulgair, bah. Meteen reporten die teringhonden.
Ah oke. Met Metamask heb ik zelf geen ervaring helaas. Maar lijkt me dat je normaliter geen ETH nodig hebt om USDT te versturen.zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:22:
[...]
Ik moet of ETH verzenden naar mijn Metamask of USDT. Geen andere keus.
Zeker!Beug schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
Hodl'en jullie btc/eth gewoon door de dips?
Diamond hands or bust babyBeug schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Metamask kan ook gewoon BSC coins aan hoor, maar moet je wel het netwerk toevoegen.zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:22:
[...]
Ik moet of ETH verzenden naar mijn Metamask of USDT. Geen andere keus.
A87 is terug. Signs.pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:27:
Naar de klote of niet dat is de vraag.
Hoppa, charts weer gesloten, ignorance is bliss
Beug schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:28:
Ja, ik heb voorlopig gewoon bijgekocht. Maar als het blijft dippen... blijven kopen? 😁
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/THdRt6KEWlpVcOCOJiN81aSg.jpg?f=user_large)
leuk is dat heh in altcoin/BTC je kan geen kant op.. als je verkoopt zit je in BTC lol
Ondertussen kunnen ze in El Salvador weer de prijskaartjes opnieuw afdrukken
** Knip **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 10-09-2021 20:14 ]
Did he go to the supermarket? Good, dump it.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
en ze hebben tegen 50K dollar voor een groot gedeelte ingekocht 200mil als het goed is., zit je al met 10% verlies in een paar dagen....knakworst schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:30:
Ondertussen kunnen ze in El Salvador weer de prijskaartjes opnieuw afdrukken
deze vieze ponzi gaat gewoon weer omhoog straks
Kijk das klare taal. *bookmarked voor future reference.A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:34:
deze vieze ponzi gaat gewoon weer omhoog straks
Het is Echt Xtreem hoe vaak iemand hier terugkomt over iets.
En long gegaan. Dan weet je het. Ze hunten je.
Als ik wist dat er een dip zou komen verkocht ikBeug schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
HODL!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!