[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.086 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

crypto kwam ff me strot uit.
maar als ze nou ff die uitkering wat hoger gooien dan hoef je hier nooit meer te komen

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 10-09-2021 12:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:13

YES

Moderator General Chat
A87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:11:
[...]

maar als ze nou ff die uitkering wat hoger gooien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAfi1efECrLUo4r84LKRXluueHc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/K56MDh95VX2aiZ6yk7rCBfGU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Alles gaat op aan eten en huur en rektoroni. heb nu van die litecoin muntjes lopen in een trade in binance

[ Voor 74% gewijzigd door A87 op 10-09-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

twit schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:10:
[...]

Kijk wie we daar hebben! Bullrun part 3 confirmed, en nu mét Alibaba, Jaapio EN A87. Dat gaat me er eentje worden.
De winter komt er aan, zomer is voorbij helaas :X. Dat wordt vooral weer binnen zitten met crypto wallets.
Ik zit liever in de zon met een goede sigaar.
maar je moet toch wat

SHOW ME THE MONEY

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 10-09-2021 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

maar als ze nou ff die uitkering wat hoger gooien dan hoef je hier nooit meer te komen
De Wajong bedoel je?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:52
welcome back A87!! 🙌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Welkom terug _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Chaes schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
[...]

De DOT-KSM tandem is weer onderweg inderdaad :)
KSM moon soon, naar nieuwe ATH 🙌
bijna tegen zijn resistance aan, daarna kan ie doorknallen 👀

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2021 12:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:40:
[...]

KSM soon moon naar nieuwe ATH 🙌
bijna tegen zijn resistance aan, daarna kan ie doorknallen 👀
Da's nog +30% icm zo'n lage BTC zie ik het voorlopig even niet gebeuren. Maar hoop het voor je :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Ada lijkt weer wat te gaan stijgen. Wellicht een opkomende run tot zondag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mijn PF doet het best redelijk sinds de grote dip van de zevende. Veel hangt af van welke kant BTC gaat kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tR4Lfy_qDs32jbPAnp6IZ1bmY4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EiwoRvEAWdWh17eBXZffBDxo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
KSM nu precies 1 BNB, geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik had eens de funding voor de Binance card leeg gehaald om te zien wat er gebeurt als je een refund krijgt. Dan ontstaat er gewoon een negatieve BNB balans die vermoedelijk verrekend wordt bij volgende cashbacks of transfers van Spot naar Funding wallet. Ik vraag me af hoe lang deze negatief kan staan zonder er iets aan te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpRFC6u63aqha5IdUNj2Yp0bdgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DfMFbYClGQPmkNydtB2sZgSx.jpg?f=fotoalbum_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Geen babe voor de 69k, maar een kenteken, net zo lkkr.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/max0L6J5LcUz7GyrFol7jI2cuOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zhj3C9ttFnFHl07iZAnqgJlD.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

[...]

WELKOM TERUG MAAT. DE CIRKEL IS ROND.

MAAN.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Als @twain4me nou even optieft dan kan de bull weer verder marcheren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:31
[...]

Ah hij is er weer. Welkom terug, ik kijk nu alweer uit naar je kleurplaten en tegeltjes spreuken.

Oja, ben jij toevallig de maker van low budget stories.....is een Nederlander en zit zoveel bogdanof in dat ik steeds dacht dat jij de maker was.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

StevenzeN schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:03:
[...]

Hi Chaes, jouw signature roept al een poosje vragen bij mij op. Wat is "the City"?

Gr
The City of London :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
JW04 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:02:
Als @twain4me nou even optieft dan kan de bull weer verder marcheren ;)
Dan zal je @Taro lief aan moeten kijken, want uit mijzelf verlaat ik de chat vol pepervreugde natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Pelox schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:46:
Geen babe voor de 69k, maar een kenteken, net zo lkkr.

[Afbeelding]
Reaguurder gespot? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:08:
[...]

Dan zal je @Taro lief aan moeten kijken, want uit mijzelf verlaat ik de chat vol pepervreugde natuurlijk niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:15
deleted

[ Voor 97% gewijzigd door veertje op 10-09-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou dan delete ik mijn reactie ook maar weer

[ Voor 13% gewijzigd door YES op 10-09-2021 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Deleten...

Nieuwe trend?

[ Voor 18% gewijzigd door Ronald.42 op 10-09-2021 13:13 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
twain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:08:
[...]

Wellicht verwar ik je dan met een ander, ik dacht dat je alleen in bearmarkets op het forum te vinden was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:05
anti elppa schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:02:
[...]

Ah hij is er weer. Welkom terug, ik kijk nu alweer uit naar je kleurplaten en tegeltjes spreuken.

Oja, ben jij toevallig de maker van low budget stories.....is een Nederlander en zit zoveel bogdanof in dat ik steeds dacht dat jij de maker was.
Nee @A87 heeft wel andere mooie youtube producties.. Deel es wat ouwe dibbes

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Wat zouden jullie doen met mijn overgediversifieerd portfolio, alles gekocht midden mei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-IIlHNjXXVmz3Kna8_PIUPTUu8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TIjNBzaZNCgpHRjIqD5FFSMe.png?f=user_large

Mijn gedacht is alles wat op meer dan 20% verlies staat er uit te gooien en te verdelen over de 4 coins die in het groen staan en dus betere vooruitzichten hebben. Kwestie van het "onkruid" te verwijderen en de "bloemen" te behouden.

Of Solana kopen maar als ik ik kijk naar de exponentiële stijging lijkt me dat te gevaarlijk?

Ik heb al een deel winst eruit gehaald waardoor het echte gemiddelde meer rond de -5% ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kreeg hem net opgestuurd, kan best :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Rakward schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:19:
Wat zouden jullie doen met mijn overgediversifieerd portfolio, alles gekocht midden mei:

[Afbeelding]

Mijn gedacht is alles wat op meer dan 20% verlies staat er uit te gooien en te verdelen over de 4 coins die in het groen staan en dus betere vooruitzichten hebben. Kwestie van het "onkruid" te verwijderen en de "bloemen" te behouden.

Of Solana kopen maar als ik ik kijk naar de exponentiële stijging lijkt me dat te gevaarlijk?

Ik heb al een deel winst eruit gehaald waardoor het echte gemiddelde meer rond de -5% ligt.
Ik zou BTC en ETH sowieso houden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

[Afbeelding]

Je hebt niet bijgekocht in de dip maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

[Afbeelding]

Elrond ergens laten staken en niet meer naar omkijken komende 5 jaar... Fantastisch project

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:42:
@Verwijderd, is de sambal in in de potten op de foto van duizend pagina's terug gebakken? Ik vind het een lichte kleur hebben :)

Ik hou wel van badjak, wat voor sambal is dat eigenlijk?
Dit is inderdaad een Badjak variant, echter er zijn redenen waarom deze wellicht lichter is.

Zoals Jaapio als aangeaf, er zit een flinke hoeveelheid gemalen pindas in, dit maakt het lichter.
Als je de pepers langer bakt, worden ze donkerder
Als je langer bakt na het toevoegen van de suiker zal deze karameliseren, donkerder worden en ook de pepers zelf nog een slag dieper rood maken.

Als @Verwijderd deze voor de 2e keer maakt en voor de meeste stappen iets langer wacht, dan zal je hem dieper rood zien.

Andere producten gemaakt tijdens sambal maken aangezien ik niet graag groenten weggooi:

Chili olie, gemaakt van de zaadlijsten en de zaadjes van de pepers welke in de sambal gingen (de pepers in de pot zijn puur voor de fruitigheid en visueel effect).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQpg2Cled0bJCFzdJUSis3L5gfk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D7F706oChhaxGHl7mtwsSv9e.png?f=fotoalbum_large

Chili flakes, gemaakt van 48 uur lang gedroogde pepers bij 45 graden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vKJrSAqjkqUHQtitJ93904HjII=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZMX5yNUNbWlrieq3q3lCzn2q.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:05

[Afbeelding]

Persoonlijk ben ik nu alleen aan het bijkopen. Verkopen moet je aan gaan denken richting einde jaar als ook het onkruid weer groen is..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Welkom terug kerel, de eerste maanden in crypto moest ik echt aan je wennen, maar ik ben blij dat je terug bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

[Afbeelding]

De geleden verliezen geven dan toch alleen maar meer potentie om te groeien? Met zulke verliezen zou ik het echt niet verkopen. Maar ik ken die projecten ook niet zo, dus weet ook niet wat de potentie is en wat er komende periode op de rol staat.

O.b.v. verhouding van je PF kan je bijv. wel iets verkopen bijv. en in potentials die bijv. binnenkort events hebben wat meer in stoppen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BiT2T0SOgcNXqIzLgV7Y7nD9FCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3wdJkFH9tWDXeDOYOMzNocPM.jpg?f=fotoalbum_large

Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stokstaart schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:24:
[...]

Persoonlijk ben ik nu alleen aan het bijkopen. Verkopen moet je aan gaan denken richting einde jaar als ook het onkruid weer groen is..
Same here, ik had niet verwacht zo regelmatig nog een DCA te doen nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
Pingo76 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:22:
[...]
Ik zou BTC en ETH sowieso houden :9
Zoiezo van plan want staan niet fel in het rood.
roflexx schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:22:
[...]
Je hebt niet bijgekocht in de dip maanden?
Nee, ik wil een gezonde cash reserve hebben. Heb ook al geld uit aandelen gehaald omdat ik merkte dat ik te veel aan het investeren was.
Vis schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:23:
[...]
Elrond ergens laten staken en niet meer naar omkijken komende 5 jaar... Fantastisch project
Zal me eens verdiepen in Elrond, toen een beetje op willekeur gekocht zonder veel onderzoek te hebben gedaan.
Stokstaart schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:24:
[...]
Tjah, glazen bol... Volgens sommige ging BTC 2 jaar geleden al naar 1 miljoen. :+
RickvN schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:26:
[...]

De geleden verliezen geven dan toch alleen maar meer potentie om te groeien? Met zulke verliezen zou ik het echt niet verkopen. Maar ik ken die projecten ook niet zo, dus weet ook niet wat de potentie is en wat er komende periode op de rol staat.

O.b.v. verhouding van je PF kan je bijv. wel iets verkopen bijv. en in potentials die bijv. binnenkort events hebben wat meer in stoppen.
Of om te blijven verliezen.

Of misschien 50% van elk zwaar verlieslatend aandeel verkopen en investeren in een stijger, dan spreid ik het risico meer.

Als ik te lang naar men portfolio staar maak ik men eigen gek |:(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43

[Afbeelding]

Hodl tot het einde der tijden. Ik verkoop sowieso nooit op verlies. Dood of de gladiolen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
StevenzeN schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:33:
[...]

Hodl tot het einde der tijden. Ik verkoop sowieso nooit op verlies. Dood of de gladiolen.
Dat heb ik met Mina. Kan nu wat winst pakken, maar we gaan hodlen tot we erbij neervallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:24:
[...]

Dit is inderdaad een Badjak variant, echter er zijn redenen waarom deze wellicht lichter is.

Zoals Jaapio als aangeaf, er zit een flinke hoeveelheid gemalen pindas in, dit maakt het lichter.
Als je de pepers langer bakt, worden ze donkerder
Als je langer bakt na het toevoegen van de suiker zal deze karameliseren, donkerder worden en ook de pepers zelf nog een slag dieper rood maken.

Als @Verwijderd deze voor de 2e keer maakt en voor de meeste stappen iets langer wacht, dan zal je hem dieper rood zien.

Andere producten gemaakt tijdens sambal maken aangezien ik niet graag groenten weggooi:

Chili olie, gemaakt van de zaadlijsten en de zaadjes van de pepers welke in de sambal gingen (de pepers in de pot zijn puur voor de fruitigheid en visueel effect).

[Afbeelding]

Chili flakes, gemaakt van 48 uur lang gedroogde pepers bij 45 graden.

[Afbeelding]
Hoe maakt je die Chili olie precies? Welke olie gebruik je daar voor?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

[...]

ik ga liever rekt dan verkopen met 70% verlies.... je hebt toch wel dyor gedaan voordat je iets koopt? gewoon hodl

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2021 13:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:40:
[...]

ik ga liever rekt dan verkopen met 70% verlies.... je hebt toch wel dyor gedaan voordat je iets koopt? gewoon hodl
“Mannen” die aan DYOR doen en niet headfirst vol fiat in een project duiken omdat het project leuk klinkt :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Pingo76 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:42:
[...]

“Mannen” die aan DYOR doen en niet headfirst vol fiat in een project duiken omdat het project leuk klinkt :')
afhankelijk van het bedrag wat je er in gooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
[...]
[...]
Dat hangt natuurlijk van je PF af. Als je 70% verlies staat op een dood project kun je hodlen tot je een ons weegt. Of proberen die laatste 30% te investeren in iets waar wel potentie in zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:42:
[...]

DYOR is een vies woord. Gewoon gokken en keihard rekt gaan. En hopelijk toch één keer geluk hebben en perongeluk schathemeltje rijk worden. En dan hier komen opscheppen natuurlijk.

Maar dan niet met the coin that shall not be named, natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
[...]

[...]

Dus als je REKT gaat heb je geen verlies? Is dit een soort van schrodinger's cat filosofie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MF Doom schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:39:
[...]

Hoe maakt je die Chili olie precies? Welke olie gebruik je daar voor?
De zaadlijsten en de pitjes welke je over hebt uit je spaanse pepers na het sambal maken die droog je in een oven gedurende 6 uur op 45 a 50 graden. Daarna doe je ze in een wekpot en giet je er een olie naar keuze op.

Eet je bijvoorbeeld graag Spaghetti Aglio e Olio dan gebruik je een heel goede olijfolie.
Eet je graag oosters, dan is het een idee om 4 delen neutrale olie te gebruiken zoals zonnebloemolie, en een 1 deel sesamolie.

Ik heb zelf in de keuken op die manier verschillende varianten staan.

Het drogen doe je overigens zodat de olie langer houdbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
JW04 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:44:
[...]
Dus als je REKT gaat heb je geen verlies? Is dit een soort van schrodinger's cat filosofie?
Gewoon als uitgangspunt hebben dat alle fiat die je erin gedumpt hebt sowieso weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:44:
[...]

DYOR is een vies woord. Gewoon gokken en keihard rekt gaan. En hopelijk toch één keer geluk hebben en perongeluk schathemeltje rijk worden. En dan hier komen opscheppen natuurlijk.

Maar dan niet met the coin that shall not be named, natuurlijk
Inderdaad. Ik weet zeker dat hier meerdere mensen zijn met een flufje shib in hun wallet die dit niet willen toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[...]

Ik heb in de eerste maand ook soms verkocht met een minimaal verlies om dan later te zien dat een munt altijd wel weer omhoog gaat, soms later, soms eerder.

Inmiddels verkoop ik niets meer met verlies omdat ik alleen investeer in munten waarop ik ofwel op lange termijn echt een mooi product in zie en dus vertrouwen heb ik een goede afloop, ofwel omdat het een dusdanige shitcoin is dat er een marginaal bedrag inzit waarvan ik toch niet merk als ik het verkoop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
StevenzeN schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:46:
[...]

Inderdaad. Ik weet zeker dat hier meerdere mensen zijn met een flufje shib in hun wallet die dit niet willen toegeven.
mooi man, staken van een flufje shib, jezelf miljonair noemen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
malarkan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:50:
[...]

mooi man, staken van een flufje shib, jezelf miljonair noemen :D
Multi-miljonair 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Heb ik ook maar dat is een dusdanig klein stukkie PF dat ik dat niet hoef te verkopen wanneer het in de min staat. Als dat over 20 jaar in de min staat waar de kans groot van is, dan is het een prima reminder :).

Zodra je PF voor laten we zegggen 50% uit dat soort munten bestaat, dan ben je met een compleet andere tak van sport bezig.

Ik kijk naar Shib in mijn PF zoals sommige mensen kijken naar een hondje met 2 wieltjes ipv benen, maar dat toch zijn best doet om de beste te zijn. Vol vertedering maar zonder enige verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
YES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:45:
[...]

Gewoon als uitgangspunt hebben dat alle fiat die je erin gedumpt hebt sowieso weg is.
En als ik er sats voor betaald heb? Als ik rekt ga op mijn PF dan hoef ik geen huizen te verkopen, minder eten of meer werken, desalniettemin zie ik het absoluut niet als verloren vermogen. Zolang het niet volledig verdampt is blijft het vermogen, iets waar ik ook belasting over moet betalen dus het bestaan ervan ontkennen is nogal masochistisch wat mij betreft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Speciaal voor A87 en omdat het vrijdag is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5ElUGnTVKu1egquIvHTIOCL4iw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7nUtRU1V5Ta7ow1y9qb41Xdg.png?f=fotoalbum_large

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JW04 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:53:
[...]
En als ik er sats voor betaald heb? Als ik rekt ga op mijn PF dan hoef ik geen huizen te verkopen, minder eten of meer werken, desalniettemin zie ik het absoluut niet als verloren vermogen. Zolang het niet volledig verdampt is blijft het vermogen, iets waar ik ook belasting over moet betalen dus het bestaan ervan ontkennen is nogal masochistisch wat mij betreft.
Sinds wanneer is er iets mis met masochisme? Wat krijgen we nou? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Geef het “onkruid” niet de schuld. Je moet jezelf 2 dingen afvragen:
1. Heb ik dit “onkruid” niet te laat gekocht, waardoor ik het nu (waarschijnlijk ten onrechte) als onkruid bestempel.
2. Ben ik misschien te ongeduldig? (Crypto is geen magische geldmachine, het draait om de juiste keuzes maken en geduld te hebben)

Verder zou ik gewoon de coins in winst afromen naar BTC en/of ETH en je verliezen nog even tijd gunnen om winstmakend te worden. De bullrun is immers nog niet over.

Beetje het tegenovergestelde dan wat jij voorstelt dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 10-09-2021 18:47 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54

[Afbeelding]

Nu zou ik er helemaal niets mee doen, behalve misschien winst nemen van Luna. Wacht tot BTC omhoog gaat, dan gaan al je shitcoins ook wel mee. Dan vervolgens convergeren naar 75 % btc/eth en 25% in een paar anderen waar jij vertrouwen in hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

[Afbeelding]

Ik zou ADA, EGLD, BTC, ETH, DOT en KSM houden. De rest verkopen en verdelen over bovengenoemden. Minimaal de helft in BTC en ETH. De rest is aan jou. Ik zou voor DOT en KSM gaan. 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
JW04 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:53:
[...]
1. Ik had er een smiley bij moeten zetten dat het niet al te serieus bedoelt was.

2. Ik snap @Kol Nedra zijn uitgangspunt wel, als je toch al dik in de min staat maar wel vertrouwen hebt in crypto en de projecten waar je in zit, zou ik het er ook zeker niet uithalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:58:
[...]

Ik zou ADA, EGLD, BTC, ETH, DOT en KSM houden. De rest verkopen en verdelen over bovengenoemden. Minimaal de helft in BTC en ETH. De rest is aan jou. Ik zou voor DOT en KSM gaan. 8)
Ja dat zou ik ook doen, vol in DOT O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Krse-oLori9tJRoizhmkltHmSsM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9zY1PImjjf6vGOsM2QP5yLSD.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:18

[Afbeelding]

Ligt ook een beetje aan de bedragen die je terugkrijgt. Als je door de verkoop van ICP nog €10 terug krijgt, wat ga je daar dan mee doen? Lekker laten staan.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
bregweb schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:10:
[...]

Ligt ook een beetje aan de bedragen die je terugkrijgt. Als je door de verkoop van ICP nog €10 terug krijgt, wat ga je daar dan mee doen? Lekker laten staan.
Ja ik heb ooit eens bedragen gepost en daar was niemand hier gelukkig mee, dus ik laat ze vanaf nu weg.

Laten we zeggen dat de hele portfolio samen een simpele 2dehands auto waard is en het dus niet waard is met een boormachine langs te komen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Rakward schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:14:
[...]

Ja ik heb ooit eens bedragen gepost en daar was niemand hier gelukkig mee, dus ik laat ze vanaf weg.

Laten we zeggen dat de hele portfolio samen een simpele 2dehands auto waard is en het dus niet waard is met een boormachine langs te komen. ;)
Alles lekker laten staan tot het een nieuwe auto is.

Eerste TP op AVAX bijna aangetikt.... komt BTC weer langs hoor 8)7
Ah, misschien nog een keer een poging.

Jeej, nu door de 50 heen en dan m00n!

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 10-09-2021 14:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Rakward schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:14:
[...]
Dat is nou precies wat iemand, die zoveel heeft dat ie bang is voor dat iemand met een boormachine langskomt, zou zeggen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Er is maar 1 manier om dat zeker te weten, je hebt dus zelf shib in je wallet en wilt dat niet toegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
twain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:23:
[...]

Er is maar 1 manier om dat zeker te weten, je hebt dus zelf shib in je wallet en wilt dat niet toegeven.
Allang gedaan jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
We zitten op de bodem, vanaf nu stijgen we alleen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44
Veertien14 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:27:
Niet voordat we nog een keer de 44k gaan testen volgens de meeste TA's.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kijk, goed onderbouwde stellingen, daar houden we van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
Veertien14 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:27:
Groot orakel, vertel ons meer! Wanneer moet ik verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Egeau schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:29:
[...]

Groot orakel, vertel ons meer! Wanneer moet ik verkopen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:28:
[...]

Niet voordat we nog een keer de 44k gaan testen volgens de meeste TA's.
Hmm, de 44k testen is op zich nog wel oké. Liever niet te ver daaronder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:23:
[...]

Jawel joh, zelfs met het aantal erbij een weekkie terug ofzo :). Gaat echt over miljoenen en miljoenen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:45:
[...]

De zaadlijsten en de pitjes welke je over hebt uit je spaanse pepers na het sambal maken die droog je in een oven gedurende 6 uur op 45 a 50 graden. Daarna doe je ze in een wekpot en giet je er een olie naar keuze op.

Eet je bijvoorbeeld graag Spaghetti Aglio e Olio dan gebruik je een heel goede olijfolie.
Eet je graag oosters, dan is het een idee om 4 delen neutrale olie te gebruiken zoals zonnebloemolie, en een 1 deel sesamolie.

Ik heb zelf in de keuken op die manier verschillende varianten staan.

Het drogen doe je overigens zodat de olie langer houdbaar is.
Dank je! Krijg gelijk honger en zin om ook wat sambal te gaan maken. Ga volgend weekend wat je recept uitproberen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MF Doom schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:36:
[...]

Dank je! Krijg gelijk honger en zin om ook wat sambal te gaan maken. Ga volgend weekend wat je recept uitproberen. :)
Succes man!

En aan iedereen die zich dood irriteert aan de sambal flush, mijn oprechte excuses, geen idee dat dat hier zo populair zou zijn... _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:39:
[...]

Succes man!

En aan iedereen die zich dood irriteert aan de sambal flush, mijn oprechte excuses, geen idee dat dat hier zo populair zou zijn... _/-\o_
Iedereen die zich eraan irriteert kan die posts rapporteren en die krijgen dan een permaban want verraders moeten we hier niet.

Zegt iemand die regelmatig posts rapporteert :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:43
@Ngangatar misschien is deze link ook interessant. indonesisch kookboek selamat makan koninklijkmarine

https://www.kvmo.nl/image...klijkmarine1269977934.pdf

😋als je van spicy houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-09 23:39
staat SMBL al op CMC ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

pletter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:47:
@Ngangatar misschien is deze link ook interessant. indonesisch kookboek selamat makan koninklijkmarine

https://www.kvmo.nl/image...klijkmarine1269977934.pdf

😋als je van spicy houd.
Wat ongelooflijk gaaf. Ik ben gek op oude kookboeken en heb er hier een aantal die ik zelfs wil laten restaureren zodra ik iemand weet die dit goed kan.

Ik ga hem downloaden en volgend weekend zeker al een recept proberen. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@Ngangatar had de tip paar jaar geleden gekregen van een vriend die bij de Marine zat'

dus deze pdf altijd bewaard. is ook online te vinden. veel plezier er mee.

Plus 50 soorten sambal,😏 krijg je het warm van.

[ Voor 13% gewijzigd door pletter op 10-09-2021 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44
Heeft iedereen de riemen vast? Dit kan niet lang meer goed gaan zou je zeggen....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:03:
Heeft iedereen de riemen vast? Dit kan niet lang meer goed gaan zou je zeggen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqD17sA2oSJJ_eVhZMmKJ5m9E-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GqKw5u3dEtkHazdWOZbgkWXs.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@zwembroek ik kom van diep kan wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Weekendddip is vroeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abvmEN42lZf_Du0e_NtW5nIcl9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0xbjFHBcnnfJsN29s81rqRYT.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
*insert gecensureerd plaatje over die niet zo heel fijne munten markt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Is het al bearmarkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:11:
[...]

*insert gecensureerd plaatje over die niet zo heel fijne munten markt*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens bouced BTC meteen alweer iets. Oh nee, toch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Nee maar ergens op de wereld is het wel vrijdagmiddag en na drie uur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:03:
Ah joh, gaat al ~53 uur goed ofzo in deze range. Op de daily al 4 higher lows achter elkaar :P Ziet er gewoon prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@merauder als het zo is, heb ik paar euro klaar staan.

[ Voor 4% gewijzigd door pletter op 10-09-2021 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Welke site gebruiken jullie om te checken hoeveel % staking je voor verschillende munten kan krijgen?

Of is dat gewoon spitten door de verschillende exchanges en vergelijken?

Het gaat voornamelijk om top 20 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pff, mijn buy the dip deze week backfired ook hard zeg. Was de inleg al binnen een uur kwijt en we zakken alleen maar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Weer lekker een maandje voor niks gewerkt. Gelukkig is het weekend, kan ik daar niks op verliezen..

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 10-09-2021 15:21 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Erazzzer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Pff, mijn buy the dip deze week backfired ook hard zeg. Was de inleg al binnen een uur kwijt en we zakken alleen maar verder.
St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:13:
[...]

Ah joh, gaat al ~53 uur goed ofzo in deze range. Op de daily al 4 higher lows achter elkaar :P Ziet er gewoon prima uit!
Als je het over BTC hebt is dat vrijwel onmogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Erazzzer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMEYDg86klE0-aW-RM9W1BlhV4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001

Erazzzer

Fear me, I'm German!

St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:21:
[...]

[...]

Als je het over BTC hebt is dat vrijwel onmogelijk..
Alle munten in totaal.
Pagina: 1 ... 242 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!