"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat me beangstigt is dat de mensen die reageren geen flauw idee hebben hoe banken in elkaar zitten en waarom ze dit soort dingen doen. Reacties als 'dat kun je een kind niet aandoen' gaan helemaal niet over de kern van de zaak, want het beleid 'kinderen pesten' bestaat niet. En 'geld verdienen met stortingen' ook niet. Het is een manier om witwassen te voorkomen (ouders gebruiken de rekening(en) van hun kind omdat er al een stortingslimiet op hun eigen rekeningen zit en ze daarboven ook 9,50€ moeten betalen). En dan ga je denken: Hoe vaak stort ik geld? 0x per jaar. Hoe vaak storten mijn kinderen geld? 0x per jaar. Wij zitten safe. Dus waarom de verontwaardiging? Standaard reactie op beperking van een vrijheid die je nooit neemt?
Ook opvallend: Dat de maatregel weinig effectief zal zijn (bijv. meer rekeningen bij meer banken openen) of dat er weinig wordt gedaan om witwassen te registreren en actief te bestrijden, komt in de hele reacties niet voor. Ga die transacties maar eens actief na en ga met de FIOD de transacties na van de personen die buitenproportioneel storten. Als ze zo'n gezin een 'financiële audit' krijgt, schrikken ze harder dan dat ze 9,50€ aan transactiekosten moeten betalen lijkt me. Maar ja, dan heb je het weer over mankracht.
Wat me ook opviel was dat de reactie 'Crypto is de oplossing!!1!!!' er ook een aantal keer tussen stond, maar dat die dus compleet genegeerd werden. Dat terwijl er wel een kern van waarheid in zit: Waar heb je nu nog een bank voor nodig? Twee dingen: voor formele transacties (belastingdienst, notaris & bank-bank betalingen naar bedrijven) en voor een hypotheek. Voor al het andere (betaling van boodschappen, diensten en goederen per kaart, sparen, beleggen) kun je prima een crypto-gerelateerd product gebruiken. Daar werd in de reacties op de post helaas compleet aan voorbij gegaan omdat er gefocused werd op één miniscule uitwerking van een bank zijn anti-witwasbeleid.
Crypto is al ver gekomen, maar deze post maakte me ook duidelijk dat 9 van de 10 mensen totaal nog niet beseft dat het bestaat, laat staan dat het een dienst/product is dat je nu al kan gebruiken om een aantal van je bankzaken te vervangen. Helaas, denk ik dat we nog tot minimaal 2030 aan banken vastzitten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Samenvatting:MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:57:
Vanmorgen mijn portie humor/verontwaardiging weer gehad voor vandaag zeg. Er stond een post op LinkedIn waarin gereageerd werd op het feit dat Rabobank (en wss andere banken ook) 9,50€ gaan vragen voor elke storting na de 4e storting op een kinderrekening.
Wat me beangstigt is dat de mensen die reageren geen flauw idee hebben hoe banken in elkaar zitten en waarom ze dit soort dingen doen. Reacties als 'dat kun je een kind niet aandoen' gaan helemaal niet over de kern van de zaak, want het beleid 'kinderen pesten' bestaat niet. En 'geld verdienen met stortingen' ook niet. Het is een manier om witwassen te voorkomen (ouders gebruiken de rekening(en) van hun kind omdat er al een stortingslimiet op hun eigen rekeningen zit en ze daarboven ook 9,50€ moeten betalen). En dan ga je denken: Hoe vaak stort ik geld? 0x per jaar. Hoe vaak storten mijn kinderen geld? 0x per jaar. Wij zitten safe. Dus waarom de verontwaardiging? Standaard reactie op beperking van een vrijheid die je nooit neemt?
Ook opvallend: Dat de maatregel weinig effectief zal zijn (bijv. meer rekeningen bij meer banken openen) of dat er weinig wordt gedaan om witwassen te registreren en actief te bestrijden, komt in de hele reacties niet voor. Ga die transacties maar eens actief na en ga met de FIOD de transacties na van de personen die buitenproportioneel storten. Als ze zo'n gezin een 'financiële audit' krijgt, schrikken ze harder dan dat ze 9,50€ aan transactiekosten moeten betalen lijkt me. Maar ja, dan heb je het weer over mankracht.
Wat me ook opviel was dat de reactie 'Crypto is de oplossing!!1!!!' er ook een aantal keer tussen stond, maar dat die dus compleet genegeerd werden. Dat terwijl er wel een kern van waarheid in zit: Waar heb je nu nog een bank voor nodig? Twee dingen: voor formele transacties (belastingdienst, notaris & bank-bank betalingen naar bedrijven) en voor een hypotheek. Voor al het andere (betaling van boodschappen, diensten en goederen per kaart, sparen, beleggen) kun je prima een crypto-gerelateerd product gebruiken. Daar werd in de reacties op de post helaas compleet aan voorbij gegaan omdat er gefocused werd op één miniscule uitwerking van een bank zijn anti-witwasbeleid.
Crypto is al ver gekomen, maar deze post maakte me ook duidelijk dat 9 van de 10 mensen totaal nog niet beseft dat het bestaat, laat staan dat het een dienst/product is dat je nu al kan gebruiken om een aantal van je bankzaken te vervangen. Helaas, denk ik dat we nog tot minimaal 2030 aan banken vastzitten.
Bullish
Zero.
Ik wel, maar had toch het idee dat adoptie door retail iets sneller zou gaan totdat ik met mijn neus in de reacties op die post terecht kwam. Blijkt het al die tijd gewoon wishful thinking van mijn kant te zijn geweest.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb geen idee, maar heb je ook gekeken hoe het zit op de BUSD en USDT pairs bijvoorbeeld?Ponk123 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:16:
Ik probeerde gisteren via Binance polkadot te kopen, DOT/EUR, alleen viel het me op dat de prijs op binance 30-50 eurocent hoger zat dan de actuele koersprijs op coinmarketcap/yahoo finance. Vandaag is dit ook nog het geval, weet iemand hoe dit zit? Het was me niet eerder opgevallen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zonder enige aanleiding, TA, nieuwsartikel of wat dan ook, vermoed ik puur op basis van goed humeur, heerlijk langzame groene candles vandaag.
Tijd voor een lekker bakkie espresso Macchiato nu.
Eerlijk is eerlijk we worden helemaal uitgeknepen door zowel banken als de overheid die alles tot achter de comma onder controlle heeft voor ons. Belasting over belasting en alles om "fraude/witwassen" te voorkomen aka verdorven inkomsten.MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:57:
Vanmorgen mijn portie humor/verontwaardiging weer gehad voor vandaag zeg. Er stond een post op LinkedIn waarin gereageerd werd op het feit dat Rabobank (en wss andere banken ook) 9,50€ gaan vragen voor elke storting na de 4e storting op een kinderrekening.
Hier sinds kort ook wat meer op de achtergrond gezet. Moet zeggen dat zo'n kastje een stuk minder afleidend is dan een tabblad.Ngangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:26:
...de koers stond op een minimklein schermpje ...
:strip_exif()/f/image/Y0xh6ACOTDgpVee8TUqJMqEc.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe meer bullish nieuws hoe meer er bij der kapper over crypto gepraat wordt hoe groter de kans dat de Beer langskomt.Vis schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:01:
Zie het dan ook echt niet zo snel gebeuren en al helemaal niet dit jaar nog, teveel bullish nieuws en ontwikkelingen.
:strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large)
Awel, ben ook al heel de ochtend aan het hopen op een rustige dag op economisch/financieel gebied - laat alles gewoon even stil en ik verwacht eind dit weekend terug het niveau van voor de flashcrashNgangatar schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:26:
Ik heb er zin in vandaag. 2 dagen compleet ondergesneeuwd in het werk, de koers stond op een minimklein schermpje en blijkbaar gebeurde er ook niet veel. Zijwaarts is even bijkomen van van de week blijkbaar op een paar coins na.
Zonder enige aanleiding, TA, nieuwsartikel of wat dan ook, vermoed ik puur op basis van goed humeur, heerlijk langzame groene candles vandaag.
Tijd voor een lekker bakkie espresso Macchiato nu.
gaaf ding zeg. nooit eerder gezien.Ray_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:34:
[...]
Hier sinds kort ook wat meer op de achtergrond gezet. Moet zeggen dat zo'n kastje een stuk minder afleidend is dan een tabblad.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Effectief - naar kapper geweest - begon over crypto en hoe zijn VeChain was gestegen en hij het had omgezet naar Ethereum Cash - dag erna Elon FUD en weekjes erna China FUD - kut kappersknakworst schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:38:
[...]
Hoe meer bullish nieuws hoe meer er bij der kapper over crypto gepraat wordt hoe groter de kans dat de Beer langskomt.
[Afbeelding]
Maatje van mij gebruikt software op een tablet voor streaming. Ik ga eens googlen zie ikRay_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:34:
[...]
Hier sinds kort ook wat meer op de achtergrond gezet. Moet zeggen dat zo'n kastje een stuk minder afleidend is dan een tabblad.
[Afbeelding]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zoals @Wowhead hierboven al aangeeft worden die dingen voornamelijk voor livestreams gebruikt. Zijn kleine knoppen met LCD's waar je macro's op kunt zetten, dus handig voor veel meer dan alleen een Twitch stream.
Onderste rijtje is nu voor een paar Hue-lampen op het bureau, maar ik heb er ook veelgebruikte Git-macro's in zitten.
Of je kunt dit ook zien als adoptie, hoe meer erover gepraat wordt. Tuurlijk, er zal winst genomen worden tijdens de wilde rit omhoog, alleen kan het ook zomaar zo zijn dat we telkens minder harde dalingen gaan zien althans dat is mijn visie. De markt wordt bepaald door de grote investeerders dus die zullen uiteindelijk bepalen tot hoever een dip gaat. En die grote investeerders willen ook maar 1 ding: uiteindelijk naar die 1m per coin.knakworst schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:38:
[...]
Hoe meer bullish nieuws hoe meer er bij der kapper over crypto gepraat wordt hoe groter de kans dat de Beer langskomt.
[Afbeelding]
Hodl is dus de beste tactiek voor de kleine investeerder, ride the waves.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Echt lang duurt het niet maar je verwacht dat dit soort dingen gewoon instant zijntroje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:43:
Meer mensen hier die Bitvavo wallet verificatie zo traag vinden? Kan dat niet sneller?
Heb je een link?MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:57:
Aangezien ik het niet kan vinden zo 123. Ben benieuwd welke voorwaarden.
Nevermind. Gaat over contant geld storten.
Het lijkt erop dat er iemand bij Bitvavo handmatig die verificaties doet. Matig werk lijkt me.Sethro schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:52:
[...]
Echt lang duurt het niet maar je verwacht dat dit soort dingen gewoon instant zijn
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik shill DOT al tenminste 14 maandenStevenzeN schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:11:
Goed om te zien dat DOT hier ook steeds meer geshilled word met @Mooody als OG.
Ik ben dan ook niet objectief
Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Had het toen ook al niet zo op Charles zie ik
De ICO in 2018 was vrij heet, maar in de periode 2019-2020 werd er weinig om Polkadot gegeven. Ze werkten in de luwte aan het product. Pas als de prijs stijgt, stijgt de interesse

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-09-2021 09:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wow, ik wist niet dat, dat ging met een Stream Deck! Ik zat de laatste tijd te denken om een Smart mirror te gaan maken.Ray_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:34:
[...]
[Afbeelding]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Er wordt ook uitgelegd dat Ethereum ontwikkelaars niet gaat overstappen totdat er een Ethereum-VM is ontwikkeld? Haskell is namelijk een opvallende keuze van Cardano.

Why Haskell? Wie heeft er het lef om dit te vragen op de Cardano Reddit?
Daarbij: De Ethereum ontwikkelaars die willen neuzen op andere platforms, konden dat al geruime tijd doen op bijv Cosmos, Solana e.d. De meeste ontwikkelaars gaan geen "old skool" programmeertaal uit de kast halen, om hun project te herschrijven. Een serieus project dat al draait, ga je toch niet op een ongetest netwerk plaatsen?
Ik denk dat Cardano het moet hebben van nieuwe ontwikkelaars, die direct bereid zijn om Haskell te leren (of dat al konden <-- kleine kans). De grote bestaande projecten (oftewel: de meeste liquiditeit bij bijv defi, stable coins en nft op dit moment) zie ik niet verplaatsen naar Cardano.
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 10-09-2021 09:28 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jammer, doe nog zo mijn best leuke filmpjes te makenMooody schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:06:
[...]
irony > *
Dit kan ook een optie zijn? Kan op PC, tablet en telefoon. Ik moet het zelf nog installeren op iPad maar maatje gebruikt het dagelijks. https://www.touch-portal.com/
Soms is je best doen niet genoeg, Charles.Uncle_Charles schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:12:
[...]
Jammer, doe nog zo mijn best leuke filmpjes te maken
Mooody schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:14:
[...]
Soms is je best doen niet genoeg, Charles.

Heerlijk, ik zei dit zelf letterlijk tegen een collega gisteren. Op de naam na dan.
Ik ga even melkschuim van mijn keyboard halen

Cool! Dus er zijn koers-widgets die je onder zo'n knop kan hangen?Ray_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:34:
[...]
[Afbeelding]
En de pf weer wat door mekaar geschud 😏.
Alles gaat in de hold voor een langere tijd.
De pf ziet er nu als volgt uit :
30% ETH
20% BTC
20% SOL
10% Cosmos
10% Polkadot
10% Cardano
Dat het maar weer mag stijgen. Op naar de moon ✌🏻✌🏻. Alvast een goed weekend allemaal.
Ik gebruik deze: https://github.com/tubededentifrice/streamdeck-crypto maar eigenlijk kan alles wat een api heeft aangestuurd/uitgelezen worden.MicroWhale schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:25:
[...]
Cool! Dus er zijn koers-widgets die je onder zo'n knop kan hangen?
ik ben nog redelijk optijd met DOT, veel rond de ~$12 gekocht, schatting GAK= $16Mooody schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:06:
[...]
Ik shill DOT al tenminste 14 maanden(naja "shill", elke zeekomkommer die zich er een klein beetje in verdiepte kon ruiken dat het een goed project was) edit: Kunnen zeekomkommers ruiken?
Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
De ICO in 2018 was vrij heet, maar in de periode 2019-2020 werd er weinig om Polkadot gegeven. Ze werkten in de luwte aan het product. Pas als de prijs stijgt, stijgt de interesse
nothing stops this train
1 BC = 1 BC. (laten we zeggen met de adoptie rate dat over 5 jaar je overal kan betalen met BC.
Je werkgever zal altijd via FIAT betalen ivm restricties mogen zij geen Crypto betalen voor je salaris.
Dus je BC is gelimiteerd tot staking, actief traden om meer BC te krijgen of via FIAT bij te kopen.
FIAT inflatie zorgt er voor dat jij minder BC krijgt voor je geld over de komende jaren, dus mischien in een doom situatie bij een hyper inflatie kost je BC dan 1000 euro.
Dan kost je brood die je met bc betaald als over een paar jaar BC overall als betaalmiddel werkt toch ook net als bij fiat gewoon 100 euro als dat dan de prijs is? Want de koers gaat gewoon omhoog om je BC te kopen als er meer inflatie is. en iedereen die dan in BC instapt tijdens een financiele crisis bijvoorbeeld betaald dan allicht zoveel voor een beetje BC, leuk dat je BC die je al had dan zoveel waard is maar door fiat deflatie geen kont waard.
Ik snap niet goed hoe Crypto ooit helemaal los van FIAT kan komen als je FIAT nodig hebt om Crypto te vergaren.
[ Voor 15% gewijzigd door Wowhead op 10-09-2021 09:42 ]
BTC weer ongesteld
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je werkgever mag jou wel degelijk uitbetalen in crypto, alles boven hit minimumloon mag, mits er overeenstemming is van beide betrokkenen, uitbetaald worden in andere vermogensrechten.Wowhead schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:39:
Ik snap dit nog steeds niet.
1 BC = 1 BC. (laten we zeggen met de adoptie rate dat over 5 jaar je overal kan betalen met BC.
Je werkgever zal altijd via FIAT betalen ivm restricties mogen zij geen Crypto betalen voor je salaris.
Dus je BC is gelimiteerd tot staking, actief traden om meer BC te krijgen of via FIAT bij te kopen.
FIAT inflatie zorgt er voor dat jij minder BC krijgt voor je geld over de komende jaren, dus mischien in een doom situatie bij een hyper inflatie kost je BC dan 1000 euro.
Dan kost je brood die je met bc betaald als over een paar jaar BC overall als betaalmiddel werkt toch ook net als bij fiat gewoon 100 euro als dat dan de prijs is?
Ik snap niet goed hoe Crypto ooit helemaal los van FIAT kan komen als je FIAT nodig hebt om Crypto te vergaren.
BC? Zit er weer leven in bitconnect?Wowhead schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:39:
Dan kost je brood die je met bc betaald als over een paar jaar BC overall als betaalmiddel werkt toch ook net als bij fiat gewoon 100 euro als dat dan de prijs is? Want de koers gaat gewoon omhoog om je BC te kopen als er meer inflatie is. en iedereen die dan in BC instapt tijdens een financiele crisis bijvoorbeeld betaald dan allicht zoveel voor een beetje BC, leuk dat je BC die je al had dan zoveel waard is maar door fiat deflatie geen kont waard.
Wat iedereen verwachtte dat minimaal 100 dollar eerder zou gebeuren.mr.DJ95 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:37:
Wat is Solana aan het doen? Dacht even een sterke BTC/SOL pair te pakken voor korte termijn .
Had ik dat maar voor die ene keer naast me neer gelegd... SOLroflexx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:13:
[...]
Regel nummer 1 dont chase green candles

https://www.npo3.nl/brandpuntplus/jongeren-in-woningnood
Stel... Stel, het is 2032 en zowel de euro als de dollar zijn failliet. Het is bittere ellende, en de wereld is in rep en roer. Jouw euro's die je nog hebt worden niet meer geaccepteerd want ze zijn niets waard. Het enige qua waarde wat het heeft is wcpapier en papier voor in de open haard. Toch wil je ergens nog wat eten scoren, dus je gaat naar een boer toe en vraagt of je iets mag ruilen voor een fles melk en een stuk kaas. Hoeveel moet je inleveren voor een fles melk en stuk kaas? Nou, dat bepaalt de waarde van melk en kaas. Hoeveel satoshi's wilt de boer hebben van je, wetende dat dit wel waarde heeft?Wowhead schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:39:
Nu is de koppeling van alles wat men koopt wereldwijd verbonden met de dollar. De euro is ook verbonden met de dollar. Dus als je iets in euro's koopt, dan betaal je via een vrije koers ook wat de dollar waard is.
Heeft er iemand toegang of toegang gehad op dat abonnement 'intelligentcryptocurrency.com' of een andere dienst? Heeft dat meerwaarde, of spek je alleen de portemonnee van de aanbieder zelf?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
verklaard wel een boel... super lastig om te concentreren en je smartchain af te maken.elektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:05:
Charles Hoskinson woont bij zijn schoonouders, bron:
Ik ken ze niet, maar het ruikt naar het laatste. Je moet jezelf altijd afvragen wat de youtuber hieraan verdient om jou naar die site te lokken. Geldt overigens met andere producten ook zoals tutorials en zo.Jacco011 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:37:
Ik volg op Youtube naast 'Coin Bureau' ook 'Intelligent Cryptocurrency - Dirk Crypto Diggy'. De laatste bied zoals andere Youtubers tegen betaling een Discord en dagelijkse Mail met trading Info en "voorspellingen".
Heeft er iemand toegang of toegang gehad op dat abonnement 'intelligentcryptocurrency.com' of een andere dienst? Heeft dat meerwaarde, of spek je alleen de portemonnee van de aanbieder zelf?
Vrijevaldag, mensen!!! En dat na doomsdag.St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:38:
Je zou toch zeggen dat die 45.6 zo onderhand wel getest is..
Op zohédikkebnbdag ga ik weer inleggen.
Wees blij dat het geen vrijevaldag is (vooralsnog). We blijven netjes binnen de bandbreedte.Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:40:
[...]
Vrijevaldag, mensen!!! En dat na doomsdag.
Op zohédikkebnbdag ga ik weer inleggen.
Ik hou wel van badjak, wat voor sambal is dat eigenlijk?
Ik wil de vreugde en positiviteit niet verpesten vandaag, maar de dag is nog jong.St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:41:
[...]
Wees blij dat het geen vrijevaldag is (vooralsnog). We blijven netjes binnen de bandbreedte.

Nou groot orakel, vertel, wat staat er te gebeuren? Wat heeft u gezien in uw glazen bol.Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:42:
[...]
Ik wil de vreugde en positiviteit niet verpesten vandaag, maar de dag is nog jong.
Is het niet zo dat hoe vaker iets getest wordt, hoe meer solide het als support gezien wordt? Of is het juist, hoe vaker de test, hoe groter de kans dat die support gebroken wordt?St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:44:
[...]
Nou groot orakel, vertel, wat staat er te gebeuren? Wat heeft u gezien in uw glazen bol.
De een zegt het een, de ander zegt het ander inderdaadYES schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:45:
[...]
Is het niet zo dat hoe vaker iets getest wordt, hoe meer solide het als support gezien wordt? Of is het juist, hoe vaker de test, hoe groter de kans dat die support gebroken wordt?
Maar goed, voorlopig is het support.
Daar heb ik dan een stuk minder probelemen mee..Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:42:
[...]
Ik wil de vreugde en positiviteit niet verpesten vandaag, maar de dag is nog jong.

Damn, busted!elektriekert schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:05:
Charles Hoskinson woont bij zijn schoonouders, bron:
irony > *
Ik consult nu voor jou gratis... Eens kijken....St@m schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:44:
[...]
Nou groot orakel, vertel, wat staat er te gebeuren? Wat heeft u gezien in uw glazen bol.
Ik zie.. Ik zie, shitcoins... Heel veel shitcoins...!
Verwijderd
Klopt, komt denk ik door de cashewnoten. Hij is zeker goed doorgebakken. Normaal is mijn sambal altijd donkerrood/bruin achtig. Badjak is ook 1 van mijn faforieten en die maak ik later dit seizoen nog, want er komt nog een boel aan.Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:42:
@Verwijderd, is de sambal in in de potten op de foto van duizend pagina's terug gebakken? Ik vind het een lichte kleur hebben
Ik hou wel van badjak, wat voor sambal is dat eigenlijk?
Ik heb er gisteren trouwens behoorlijk veel van lopen vreten tijdens het koken (proeven) en ook van de verse pepers.
Vanmorgen een flinke supply burn dus...
Onderbuik gevoel, maar dan anders.
Oftewel, de shitcoins in jouw supply zijn weer een stuk schaarser geworden?Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:50:
[...]
Klopt, komt denk ik door de cashewnoten. Hij is zeker goed doorgebakken. Normaal is mijn sambal altijd donkerrood/bruin achtig. Badjak is ook 1 van mijn faforieten en die maak ik later dit seizoen nog, want er komt nog een boel aan.
Ik heb er gisteren trouwens behoorlijk veel van lopen vreten tijdens het koken (proeven) en ook van de verse pepers.
Vanmorgen een flinke supply burn dus...![]()
Onderbuik gevoel, maar dan anders.
Daarom vind ik het ook verschrikkelijk dat onze boeren weggepest worden. Die zijn onze hedge voor wat komen gaat.Qunix schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:35:
[...]
Stel... Stel, het is 2032 en zowel de euro als de dollar zijn failliet. Het is bittere ellende, en de wereld is in rep en roer. Jouw euro's die je nog hebt worden niet meer geaccepteerd want ze zijn niets waard. Het enige qua waarde wat het heeft is wcpapier en papier voor in de open haard. Toch wil je ergens nog wat eten scoren, dus je gaat naar een boer toe en vraagt of je iets mag ruilen voor een fles melk en een stuk kaas. Hoeveel moet je inleveren voor een fles melk en stuk kaas? Nou, dat bepaalt de waarde van melk en kaas. Hoeveel satoshi's wilt de boer hebben van je, wetende dat dit wel waarde heeft?
Nu is de koppeling van alles wat men koopt wereldwijd verbonden met de dollar. De euro is ook verbonden met de dollar. Dus als je iets in euro's koopt, dan betaal je via een vrije koers ook wat de dollar waard is.
Er zit ook een golden cross aan te komen, dus kies de kleur van de lambooo maar vast uit.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:52:
Bitcoin oogt maar wat zwakjes, sommige alts beginnen ook in te leveren.
Zou me dus niets verbazen als we dit weekend flink gaan pumpen.
Dikke manupilaazie.

Dit zijn de berichten die ik wil lezen. Goede hopium is niet makkelijk meer aan te komen tegenwoordig-Sander- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]
Er zit ook een golden cross aan te komen, dus kies de kleur van de lambooo maar vast uit.
Nou, nu dan maar he, of zie ik het niet goed? op de 1h.-Sander- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]
Er zit ook een golden cross aan te komen, dus kies de kleur van de lambooo maar vast uit.
Ik kijk naar de verkeerde kleur lijntjes, laat maar.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 10-09-2021 11:02 ]
Verwijderd
Wanneer verwacht men die golden cross? Ergens eind deze maand I guess?-Sander- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]
Dat is wel erg koel! Ik heb een van mij Pi's aan een oud 24" scherm gehangen, 4 pane Binance in een browser, kan ik de hele dag een oogje werpen op de koersen. Wel alleen in mijn kantoor, in de woonkamer is zo'n spiegel natuurlijk erg vet. WAF is misschien een ding als ik onze 1,5x2m spiegel ermee wil vullenDa_maniaC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:07:
[...]
Wow, ik wist niet dat, dat ging met een Stream Deck! Ik zat de laatste tijd te denken om een Smart mirror te gaan maken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Roze met wat paarstinten en gouden velgen.
Pic?-Sander- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]
Kan iemand Bitcoin omhoog schoppen?
Op hetzelfde moment als US infrastructure bill FUD #opportuniteitenVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:01:
[...]
Wanneer verwacht men die golden cross? Ergens eind deze maand I guess?
Dikke tech.
DOT en KSM vertrekken gewoon-Muncky- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:41:
Ah, ik lees het al. PF volgende week maar weer openen om te zien dat het NOG verder down is.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
De DOT-KSM tandem is weer onderweg inderdaad
De reden ontgaat me even, maar KSM werd ook al wat afgeremd door de correctie vanochtend, dus mogelijk 'het vervolg'?Chaes schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
[...]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hi Chaes, jouw signature roept al een poosje vragen bij mij op. Wat is "the City"?Chaes schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
[...]
Gr
Smart Guy die Dr. Mo(on) !Darrell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:34:
Dr. Mo Dong van Celer Network aan het woord.
Dikke tech.
[YouTube: #L2Show presents Layer 2 scalability platform Celer Network]
Fijn interview 👌🏼
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kijk wie we daar hebben! Bullrun part 3 confirmed, en nu mét Alibaba, Jaapio EN A87. Dat gaat me er eentje worden.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!