"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Mee eens, b.v. met DOT werkt dit bijna verslavend. 12% op Kraken, iedere maand wat DOT bij-DCAen en nog meer rente trekken. LekkerMooody schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:28:
[...]
Vooral dat compounden hoor ik hier te weinig. Focus op een klein aantal coins en laat ze rente trekken i.p.v. tig mandjes te moeten onderhouden die op hun gat liggen niets te doen.
Anoniem: 1032405
Die van mij zat standaard rond de 45/46 graden, maar heb er zojuist een paar extra luchtgaatjes in geboord rond de fan. Heb hem toch een paar graden naar beneden gekregen
:strip_exif()/f/image/bMPNVsOJdYArOM81OrQnH815.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben wel nieuwsgierig, heb een vrij belabberde case (Aliexpress), misschien eens upgraden binnenkort.
Daar ga je spijt van krijgen goos!Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:51:
@Qunix, hoe warm wordt jouw RPI node?
Die van mij zat standaard rond de 45/46 graden, maar heb er zojuist een paar extra luchtgaatjes in geboord rond de fan. Heb hem toch een paar graden naar beneden gekregen![]()
[Afbeelding]
Ben wel nieuwsgierig, heb een vrij belabberde case (Aliexpress), misschien eens upgraden binnenkort.
in de winter
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik zal mijn verkopen hier melden.Tartarus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:42:
Zeg, willen jullie de volgende keer ff een half uur van tevoren waarschuwen als er nog een gevalletje ATA zich voordoet. Dan kan ik eindelijk een beetje mijn fouten herstellen.
BVD
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Juist niet toch? De warmte ontsnapt uit de CPU mijn kamer in, dus verwarmd mijn huis!Ngangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Daar ga je spijt van krijgen goos!
in de winter
Standje sambal deze winter.
Gewoon hodlen. De volgende moonshot is gelijk naar de $5knakworst schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:12:
ATA stort weer inelkaar. Je verwacht het niet. Eigenlijk wel dus, maar de moonshot boven 2 dollar zeker niet.
Je verwacht het nietknakworst schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:12:
ATA stort weer inelkaar. Je verwacht het niet. Eigenlijk wel dus, maar de moonshot boven 2 dollar zeker niet.

Heerlijk droog, de Monthy Python award is voor jou vanavond.
Staking op bitvavo is echt nog simpeler dan op Binance:Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:57:
Is het de moeite om te staken op Bitvavo? Procenten op BTC zijn wel heel laag, ik kan precies ook niet meteen terugvinden of dit voor een bepaalde periode is of niet. Er staat wel dat je altijd kan uitstappen. Ben ik nog niet in thuis, jullie hebben hier vast meer ervaring in?
Schuifje aan dat je het wil, coins kopen, chillen.
Bij sommige coins heb je een cooldown van 24h, hou daar even rekening mee.
Verder is het de makkelijkste manier om een paar eurocenten per week erbij te krijgen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Oke, er staan dus ook echt geen vaste termijnen op als ik het goed begrijp? Merci!D_Jeff schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Staking op bitvavo is echt nog simpeler dan op Binance:
Schuifje aan dat je het wil, coins kopen, chillen.
Bij sommige coins heb je een cooldown van 24h, hou daar even rekening mee.
Verder is het de makkelijkste manier om een paar eurocenten per week erbij te krijgen
Ik lees ook gewoon op Bitvavo dat het kan, maar ik vertrouw meer op jullie gebruikerservaringen eigenlijk 🤭Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:41:
[...]
Oke, er staan dus ook echt geen vaste termijnen op als ik het goed begrijp? Merci!
Dat klopt wel, heb een tijdje ONT gehad daar met de staking optie aan. Deze verkocht/kocht ik met enige regelmaat zonder dat ik daar ooit problemen mee heb ondervonden.Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:43:
[...]
Ik lees ook gewoon op Bitvavo dat het kan, maar ik vertrouw meer op jullie gebruikerservaringen eigenlijk 🤭
met lasers (maar wel serieuze analyse)Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:51:
Volgend vraagje.
Ik volg nu al een tijdje Benjamin Cowen. Zijn er zo nog kanalen (YouTube of iets anders) die jullie volgen? Ik zoek de meer inhoudelijke/technische. Lees: geen roepers met laser-eyes 😅
zonder lasers:
Bij je instellingen zet je aan of uit of je staking wilt.Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:49:
Oke, dan ga ik dat eens uittesten. Via de app lukt het niet meteen. Zal morgen eens via pc proberen.
Dit geldt dan voor alle muntjes op Bitvavo welke staking geven.
Op maandag betaald men staking uit, dit kan je per munt dan bekijken.
De percentages zijn niet geweldig, er zijn veel betere sites voor staking maar het is zeker leuk meegenomen.
Die had ik inderdaad gevonden, maar als ik ingeschakeld heb en er terug uit ga is dat vinkje terug uitgeschakeld, vreemd.Ngangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:56:
[...]
Bij je instellingen zet je aan of uit of je staking wilt.
Dit geldt dan voor alle muntjes op Bitvavo welke staking geven.
Op maandag betaald men staking uit, dit kan je per munt dan bekijken.
De percentages zijn niet geweldig, er zijn veel betere sites voor staking maar het is zeker leuk meegenomen.
:strip_exif()/f/image/SRDUT7bqti0qIAzUakgB2nZQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen ongein. Gewoon straight omhoog in een pump van 45 graden.
Ook leuk om eens door je handelgeschiedenis te sneupen:
:strip_exif()/f/image/J2aXcWP8RwuqJP3gS4YREMEw.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar heb ik toen nog een shitcoin voor gekocht die een rugpull deed. Goede keuze geweest, had het beter in ETH kunnen laten staan

Op pc je account openen. Dan naar "settings" (rechts bovenin scherm). Naar beneden scrollen en bij "Account settings" staking op "enabled" zetten.Beug schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:49:
Oke, dan ga ik dat eens uittesten. Via de app lukt het niet meteen. Zal morgen eens via pc proberen.
En misschien wel noodzakelijk dat je eerst crypto hebt die te staken zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door Urbanus op 26-08-2021 00:20 . Reden: toevoeging ]
Hmmm… als dat werkt moet ik ook es een rondje lopen in BruggeJoosie200 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 00:27:
Rondlopen in Brugge terwijl bitcoin 47.5k doet, thuiskomen met bitcoin op de 49k.
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Is alleen al de moeite waard voor bier, bier en meer bier. En oh met chocola kun je je vrouw omkopen om meer met crypto bezig te zijnSkrunsies schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 00:30:
[...]
Hmmm… als dat werkt moet ik ook es een rondje lopen in Brugge
Valt me nog mee met de pullback naar 47.5k. Blijkt mijn rebuy wel scherper gekund te hebben. Maar mijn tweedaagse in Brugge was gratisch dankzij de rebounce. Meer stash bitcoin en bier, minder fiat. Winwin zou ik zeggen.
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 26-08-2021 00:41 ]
Die komt over 2 dagen terug, dus de 50K+ ookRay_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 06:08:
Is er weer iemand naar Brugge gegaan ofzo?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Wordt een beetje herhaling zo, maar prima dat BTC stand houdt.
De quant-network subreddit was altijd super rustig.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 00:04:
Zit nu voor de lol weer eens op Bitvavo. Quant heeft een prachtige 1y grafiek zeg.
[Afbeelding]
Geen ongein. Gewoon straight omhoog in een pump van 45 graden.
Ook leuk om eens door je handelgeschiedenis te sneupen:
[Afbeelding]
Daar heb ik toen nog een shitcoin voor gekocht die een rugpull deed. Goede keuze geweest, had het beter in ETH kunnen laten staan
Nu zit het helemaal vol met moonboys met hun predictions en ze roepen allemaal dat we in de “early adapter stage” zitten.
Graag verkoop ik ze wat van mijn bag binnenkort
Aaand, it's gone..BTFD schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:30:
Hoop dat we de higher low kunnen houden, maar ben er bang voor..
Op naar de 46, anders 44, zo niet $0.06..
[ Voor 53% gewijzigd door BTFD op 26-08-2021 07:38 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als de daling verder doorzet ziet het er slecht uit.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:31:
Goedemorgen bebbies, de daling is ingezet. Hopen dat ie doorzet nu!
Ik weet; Iets met azijn in de koffie!
[ Voor 6% gewijzigd door BTFD op 26-08-2021 09:47 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ja maar... ja maar... het zou toch alleen donderdag dipdag zijn?roflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:37:
[...]
Als de daling verder doorzet ziet het er slecht uit.
lower low zou inderdaad wel eens een vreemd weekend kunnen inluiden, maar na 6 groene weken kan dat wel voor komen.
Stand houdt boven... 6 cent?Sideshowbobbie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:00:
[...]
Wordt een beetje herhaling zo, maar prima dat BTC stand houdt.
Eens, je moet juist hopen dat het stijgt. Positief denken. Als ik er nu geld bijgooi is het volgende week meer.BTFD schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:45:
Blijf het ook altijd raar vinden als mensen HOPEN dat die weer zakt, omdat ze in het verleden verkeerde keuzes gemaakt hebben. Sommige zien namelijk aardig wat verdampen en dan hoopt iemand zich terug te kunnen kopen om dat tientje verlies, weer goed te maken..
Ik weet; Iets met azijn in de koffie!
Hopen dat het naar beneden gaat en dan geld bijgooien en dan hopen dat het weer omhoog gaat is niet de goede denkmanier
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dan pakt het sowieso altijd goed voor je uit. Geen reden tot paniek.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ydm2dxV87sHCelpGXo1HB750.jpg?f=user_large)
Ga het toch proberen rond de 46K, dat zou dan uitkomen op de D MA200 incl. onderkant Bullmarkt band, waardoor je nog altijd een HL hebt t.o.v. de 19de. In theorie een mooi moment om bouncen..
Ik denk de Amerikanenroflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:47:
Zeker die aziaten weer.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Oh Knakworst, je bent telkens zo snel en consequent met het posten van deze twee memes (en andersom, met … we were talking about moon and Lambo’s again) dat ik geloof dat je dit gescript hebt.
IF down 1,5% last hour THEN post GIF at GoT SC
Maktub
MrMrq schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:17:
[...]
Oh Knakworst, je bent telkens zo snel en consequent met het posten van deze twee memes (en andersom, met … we were talking about moon and Lambo’s again) dat ik geloof dat je dit gescript hebt.
IF down 1,5% last hour THEN post GIF at GoT SC
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)
Ik post ze alleen bij dikke candles hoor.
Op de 1-minuut grafiek...
Nog steeds bullish richting eind van het jaar overigens. Mooi moment om nog eens extra bij te kopen!
MrKennedy1985 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:39:
Zou gister dan toch de retest zijn geweest in het bearish drop - retest - drop patroon? Als we de 46 hoog niet aan kunnen houden dan zie ik het met recht een dalende donderdag worden.
Nog steeds bullish richting eind van het jaar overigens. Mooi moment om nog eens extra bij te kopen!
:strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet zo'n knutselaar, wie verkoopt er één voor wat crypto(gains)?Firestorm schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:25:
[...]
https://www.instructables.com/Rocket-Ship-Lamp/
Leuk knutselprojectje voor als je niet meer hoeft te werken vanwege dikke crypto gains
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Aliexpress staat er vol meeWiley99 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:47:
[...]
Niet zo'n knutselaar, wie verkoopt er één voor wat crypto(gains)?
https://nl.aliexpress.com/item/1005002761129007.html
Eerste review: "de lamp niet komen"wlchris schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:52:
[...]
Aliexpress staat er vol mee
https://nl.aliexpress.com/item/100500276112900j7.html
Is vast een teken...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wiley99 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:55:
[...]
Eerste review: "de lamp niet komen"
Is vast een teken...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv1xDHhTsWT5DcFjIGuT28Uk.jpg?f=user_large)
Dat geef ik wel gewoon cash weer uit dan kunnen die centen die mijn werkgever wel bij hun stort gewoon richting crypto
https://www.nu.nl/economi...-500-euro-te-storten.html
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het wordt echt steeds gekker.Ronald.42 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:06:
Die rabobank toch, alsof ik mijn belasting vrije geld bij hun zou willen parkeren.
Dat geef ik wel gewoon cash weer uit dan kunnen die centen die mijn werkgever wel bij hun stort gewoon richting crypto
Gewoon op een regenachtige zondag in elkaar zetten joh, hier hoeft maar weinig aan geknutseld te worden. Hartstikke leuk en in het ergste geval bespaar je wat sats en leer je er ook nog wat van.Wiley99 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:47:
[...]
Niet zo'n knutselaar, wie verkoopt er één voor wat crypto(gains)?
Ronald.42 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:06:
Die rabobank toch, alsof ik mijn belasting vrije geld bij hun zou willen parkeren.
"Contant geld speelt nog altijd een belangrijke rol in de maatschappij, maar aan het gebruik van grote sommen geld zijn risico's verbonden zoals witwassen en andere criminele activiteiten"
De echte reden is dat het banken geld kost om onze Euro's fysiek op te slaan. Ze willen ons geld sowieso niet meer, er is teveel in omloop. Vandaar ook de lage rentes.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 26-08-2021 09:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wwft compliance. En wwft compliance. Oja, had ik wwft compliance al genoemd?Mooody schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:15:
[...]
[...]
Alsof criminelen het boeit dat ze iets meer moeten betalen om hun Euro's wit te wassen.
De echte reden is dat het banken geld kost om onze Euro's fysiek op te slaan. Ze willen ons geld sowieso niet meer, er is teveel in oploop. Vandaar ook de lage rentes.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 26-08-2021 09:18 ]
En zo breken ze langzaam de euro tot aan de grond af. Netjes!Ronald.42 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:06:
Als dat witwassen echt zo'n ding is dan verplaatsen ze dat naar crypto's natuurlijk. Er is altijd wel een oplossing. Tot ze ook dat de nek om gaan draaien natuurlijk maar dan zijn de winsten al behaald door de meeste hier
Je vergeet natuurlijk frieten (en bierJoosie200 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 00:39:
[...]
Is alleen al de moeite waard voor bier, bier en meer bier. En oh met chocola kun je je vrouw omkopen om meer met crypto bezig te zijnOf Belgische wafels, nougat/marsepein al snap ik de connectie niet echt met Brugge.
Valt me nog mee met de pullback naar 47.5k. Blijkt mijn rebuy wel scherper gekund te hebben. Maar mijn tweedaagse in Brugge was gratisch dankzij de rebounce. Meer stash bitcoin en bier, minder fiat. Winwin zou ik zeggen.
Welke valuta blijft dan over om je winsten in om te zetten?Vibravis schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:45:
[...]
En zo breken ze langzaam de euro tot aan de grond af. Netjes!
Als dat witwassen echt zo'n ding is dan verplaatsen ze dat naar crypto's natuurlijk. Er is altijd wel een oplossing. Tot ze ook dat de nek om gaan draaien natuurlijk maar dan zijn de winsten al behaald door de meeste hier
Ff een offtopic vraagje, ik ben niet zo huishoudelijk aangelegd. Ik heb net Karvan Cévitam blends gekocht, moet ik dit nou wel of niet in de koelkast bewaren. In de appie spraken 3 medewerkers elkaar tegen hierover terwijl ik de vraag aan 1 persoon stelde
GefeliciteerdPingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:59:
Yes we raken de 39K EURO
Ff een offtopic vraagje, ik ben niet zo huishoudelijk aangelegd. Ik heb net Karvan Cévitam blends gekocht, moet ik dit nou wel of niet in de koelkast bewaren. In de appie spraken 3 medewerkers elkaar tegen hierover terwijl ik de vraag aan 1 persoon stelde

off topic: gewoon in de koelkast zetten en er zelf bij gaan zitten om een beetje in de gaten te houden of het goed gaat met je blends.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 26-08-2021 10:02 ]
Ja ik heb een plan ja, ik heb vorig week 1/3 van mijn PFje verkocht boven 41K EURO en ik dat weer inkopen een onsje onder de 39K EURO. Dank je wel voor je felicitatie
Misschien lukt je plan, maar zakken we door de support. Dan zou je willen dat we de 39k niet hadden aangeraakt haha.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Ja ik heb een plan ja, ik heb vorig week 1/3 van mijn PFje verkocht boven 41K EURO en ik dat weer inkopen een onsje onder de 39K EURO. Dank je wel voor je felicitatieik hoop dat mijn plan lukt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bewaaradvies: na openen rechtop in de koelkast bewaren.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:59:
Yes we raken de 39K EURO
Dus eigenlijk net zoals je crypto’s
Dat je een plan hebt snap ik, dat hebben we allemaal. De een doet aan DCA, de ander HODL, sommige traden, weer anderen combineren van alles.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Ja ik heb een plan ja, ik heb vorig week 1/3 van mijn PFje verkocht boven 41K EURO en ik dat weer inkopen een onsje onder de 39K EURO. Dank je wel voor je felicitatieik hoop dat mijn plan lukt.
Maar om nu elke keer wanneer de koers zakt om dan als een 5 jarige in een snoepzaak met een hele euro van mama te gaan lopen juichen is voor sommige anderen in dit topic wellicht minder leuk. Ik zeg niet dat je het er niet over moet hebben maar het enthousiasme wat je elke keer hebt wanneer de markt een flinke dip maakt en sommigen hier serieuze flufs zien verdwijnen (waar ik zelf niet toe behoor overigens) is schrijnend om te zien.
Crypto is een beweegelijke markt dat weet je als je erin stapt, bovendien zie ik na elke Dalende Donderdag een stijging. Wat mij betreft zijn posts niets anders dan de rektoni posts, of de posts van dat bitcointje dat omlaag dendert.Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:06:
[...]
Dat je een plan hebt snap ik, dat hebben we allemaal. De een doet aan DCA, de ander HODL, sommige traden, weer anderen combineren van alles.
Maar om nu elke keer wanneer de koers zakt als een 5 jarige in een snoepzaak met een hele euro van mana te gaan lopen juichen is voor sommige anderen in dit topic wellicht minder leuk. Ik zeg niet dat je het er niet over moet hebben maar het enthousiasme wat je elke keer hebt wanneer de markt een flinke dip maakt en sommigen hier serieuze flufs zien verdwijnen (waar ik zelf niet toe behoor overigens) is schrijnend om te zien.
hodl bitcoin, meest veilige. geen risico dat je fiat in je handjes houdt...Servor schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:08:
Volgens mij weet iedereen welk risico ze lopen toch?
Kom nou, als je niet kan verdragen dat iemand anders het goed af gaat terwijl jij geld ziet verdwijnen, ben je ook niet helemaal stabiel.Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:06:
[...]
Dat je een plan hebt snap ik, dat hebben we allemaal. De een doet aan DCA, de ander HODL, sommige traden, weer anderen combineren van alles.
Maar om nu elke keer wanneer de koers zakt om dan als een 5 jarige in een snoepzaak met een hele euro van mama te gaan lopen juichen is voor sommige anderen in dit topic wellicht minder leuk. Ik zeg niet dat je het er niet over moet hebben maar het enthousiasme wat je elke keer hebt wanneer de markt een flinke dip maakt en sommigen hier serieuze flufs zien verdwijnen (waar ik zelf niet toe behoor overigens) is schrijnend om te zien.
Daarnaast maak je pas verlies (of winst) op het moment dat je verkoopt. Dus jij hoeft geen verlies te nemen en mss is die ander niet slim genoeg om winst te nemen.
Ik vind het een hoog snowflake gehalte hebben.
Iedereen snapt dat, niets moeilijks aan, het is geen rocket science. En als je het verschil niet ziet tussen jouw posts tov de rekt posts of de overige, dan ben ik klaar want dan gaan we elkaar ook niet begrijpen.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Crypto is een beweegelijke markt dat weet je als je erin stapt, bovendien zie ik na elke Dalende Donderdag een stijging. Wat mij betreft zijn posts niets anders dan de rektoni posts, of de posts van dat bitcointje dat omlaag dendert.
ik zou eens vragen om de afgelopen jaren bij langs te gaan en te kijken in hoeverre de dalende donderdag niet gevolgd werd door verschrikkelijke vrijdag, of dat Dalende donderdag nog steeds een mythe is, die toevallig nu 3 week op een rij uitkomt.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Crypto is een beweegelijke markt dat weet je als je erin stapt, bovendien zie ik na elke Dalende Donderdag een stijging. Wat mij betreft zijn posts niets anders dan de rektoni posts, of de posts van dat bitcointje dat omlaag dendert.
ik vind het behoorlijk snowflake als je gelooft in een dalende donderdag.Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Kom nou, als je niet kan verdragen dat iemand anders het goed af gaat terwijl jij geld ziet verdwijnen, ben je ook niet helemaal stabiel.
Daarnaast maak je pas verlies (of winst) op het moment dat je verkoopt. Dus jij hoeft geen verlies te nemen en mss is die ander niet slim genoeg om winst te nemen.
Ik heb het hier niet over mezelf, ging puur over toonzetting. Zoals ik al aangaf, ik heb er niet veel inzitten en wat er in zit staat nog steeds dik in de plus, Dat zal pas rond de 31K, dollars uiteraard, veranderen. Mijn PF bestaat overigens voor 70% aan door dips verdiende ETH en BTC.Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Kom nou, als je niet kan verdragen dat iemand anders het goed af gaat terwijl jij geld ziet verdwijnen, ben je ook niet helemaal stabiel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 26-08-2021 10:20 ]
Dat is een mythe, crypto daalt altijd op zondag.malarkan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:14:
[...]
ik zou eens vragen om de afgelopen jaren bij langs te gaan en te kijken in hoeverre de dalende donderdag niet gevolgd werd door verschrikkelijke vrijdag, of dat Dalende donderdag nog steeds een mythe is, die toevallig nu 3 week op een rij uitkomt.
Of zou er geen vast patroon bestaan?
Dan geldt mijn tekst voor anderenNgangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:15:
[...]
Ik heb het hier niet over mezelf, ging puur over toonzetting. Zoals ik al aangaf, ik heb er niet veel inzitten en wat er in zit staat nog steeds dik in de plus, Dat zal pas rond de 31K, dollars uiteraard, veranderen.
En mag jij dan wel juichen als je dikke winst maak terwijl ik als noob op ATH heb ingekocht? Vind ik ook heul niet leuk boehoee
Volgens mij is iedereen hier volwassen
Het risico dat hij dan door je geplande entry zakt is vele malen hoger, waardoor je meer verliest. Al die tijd die je zit te wachten met een zak geld leverd je ook niets op.
Waar zeg ik dat ik geloof in dalende donderdag?malarkan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:14:
[...]
ik vind het behoorlijk snowflake als je gelooft in een dalende donderdag.
Bedankt voor het maken van mijn punt. Vermoed alleen dat je het zelf niet door hebt.Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:21:
[...]
Dan geldt mijn tekst voor anderen![]()
En mag jij dan wel juichen als je dikke winst maak terwijl ik als noob op ATH heb ingekocht? Vind ik ook heul niet leuk boehoee![]()
Volgens mij is iedereen hier volwassen
Zou goed kunnen dan pas ik mijn plan weer aan, dat mag toch?malarkan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:14:
[...]
ik zou eens vragen om de afgelopen jaren bij langs te gaan en te kijken in hoeverre de dalende donderdag niet gevolgd werd door verschrikkelijke vrijdag, of dat Dalende donderdag nog steeds een mythe is, die toevallig nu 3 week op een rij uitkomt.
Precies dit!Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:06:
[...]
Maar om nu elke keer wanneer de koers zakt om dan als een 5 jarige in een snoepzaak met een hele euro van mama te gaan lopen juichen is voor sommige anderen in dit topic wellicht minder leuk
And, there is no such thing als "Dalende Donderdag" maak jezelf niks wijs en ga vooral geen patronen zoeken! Als het allemaal zo makkelijk was, was iedereen NA Donderdag miljonair..
Ben het wel met je eens. Maar dat gaat er meer om nog dat mensen die normaal "blij" zijn dat Bitcoin omlaag gaat, toch niet bijkopen bij een lage stand. Want dan wordt het opeens te spannend, of kan het NOG wat lager. We hebben op ongeveer 28k gestaan onlangs, als je toen niet inkocht, dan ga je het nu bij een goede dip ook niet doen. Dus dan kan het idd zuur zijn als iemand behoorlijk wat geld ziet verdampen, dat iemand met 10 euro aan de zijlijn roept; oh lekker hij zakt, dan kan ik nog bijkopen (but you won't).Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:15:
[...]
Ik heb het hier niet over mezelf, ging puur over toonzetting. Zoals ik al aangaf, ik heb er niet veel inzitten en wat er in zit staat nog steeds dik in de plus, Dat zal pas rond de 31K, dollars uiteraard, veranderen. Mijn PF bestaat overigens voor 70% aan door dips verdiende ETH en BTC.
Heb er zelf niet zo'n last van omdat ik het topic niet te serieus neem (focus vooral op posts van een handjevol mensen), maar kan me er wat bij voorstellen.
PSN/Steam: Xamsix
Echt heAnoniem: 472287 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:23:
Iedereen is weer op elkaar aan 't zeiken.
Crypto. Prachtig.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Anoniem: 472287
Maakt u zich geen zorgen. Ook voor de eenzame momenten is er altijd iemand in de Slowchat te vinden om op te zeiken!Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
[...]
Echt heEen aantal van die posts maken me weer blij dat ik vrijdag avond alleen aan de chips en bier zit
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer?Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
[...]
Echt heEen aantal van die posts maken me weer blij dat ik vrijdag avond alleen aan de chips en bier zit
Meisjes plagen....
Anoniem: 472287
Het is sinds vorig weekend zeker 70% minder gezellig hier. BTC -70% incoming.Ronald.42 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:27:
Afgaande op het humeur momenteel in dit topic moeten we wel rekt gaan 😭
Je gaat door voor 1 gratis SHIBURonald.42 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:27:
Afgaande op het humeur momenteel in dit topic moeten we wel rekt gaan 😭
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dan stap ik full in 😂😂Anoniem: 472287 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:28:
[...]
Het is sinds vorig weekend zeker 70% minder gezellig hier. BTC -70% incoming.
Zolang er NFT's van een steen verkocht worden voor 1.1 miljoen zal het wel goed komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 26-08-2021 10:30 ]
Maakt u zich geen zorgen bitcoin zal 100K binnen afzienbare tijd (4e KW 2021 of 1e KW 2022) bereiken.
Ja het ging je om de toonzetting. Je vind dat het niet kan om te juichen om een daling, maar juichen om een winst mag dan wel?Ngangatar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
Bedankt voor het maken van mijn punt. Vermoed alleen dat je het zelf niet door hebt.
Volgens mij ontloop je juist mijn tegen argument
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!