RazorMaron schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:30:
[...]
Ik ben nog redelijk nieuw dus ik zou vooral niks van me aannemen.
Maar de huidige cycle is best lang bezig en vgm is september wel een maand waarin het altijd een stuk slechter gaat, die twee combined zorgt ervoor dat we evt aan een nieuwe cycle gaan beginnen.
de huidige aandelencycle zit voor mijn gevoel zeker in de verlenging, maar dan is mijn eerste vraag, waarom...
In mijn optiek is belangrijkste reden dat bizar veel geld uit de geldpers eindigd in de aandelenmarkt en de huizenmarkt.. zolang die geldpers overuren blijft draaien, groeien de bomen in theorie tot in de hemel..
en worden dips gewoon opgekocht met letterlijk nieuw geld, dus is er geen crash. zodra die geldpersen uitgaan wordt het een heel ander verhaal.
je zou ook de corona dip ( je zou het bijna vergeten, maar die hebben we ook gehad) als een soort jump start van een nieuwe cycli beschouwen. de echte dip is namelijk gewoon weg gekocht met het nieuwe geld.
al met al DYOR laat je niet beinvloeden anders dan dat je je eigen plan moet trekken,
Maar het blijft cryto... twittert musk morgen dat die een hond koopt loopt iedereen weer doge in.
Doet charles een mededeling dat hij een mededelig gaat doen van een mededeling.. schiet ada in een paar dagen naar 3 euro.
toptip: print deze uit, hang hem boven je bed, en kijk ernaar als iemand je aan het overtuigen is en de fomo toeslaat.