Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik snap dat het zo overkomt. Ik troll altijd maar een beetje omdat ik me verveel, maar ik hodl natuurlijk.Darrell schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Ik vind alleen Jaapio een beetje radeloos door de panelen zwalken. De rest heeft zn standpunt wel klaar.
Want als er één medium is zonder toekomst is het fiat wel. Waarom zou je iets verzamelen dat de centrale banken kunnen creëren wanneer ze willen?
Bitcoin Bull/bear blablabla. Koers groen jeej. Candles rood oei. Up/down? Target sir? When sell? Buy now?
Bitcoin zit sinds 2009 in een bullmarkt.
* Jaapio is bullish als fuck.
Nog maar 5 jaartjes volhouden! FIATVerwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Ik snap dat het zo overkomt. Ik troll altijd maar een beetje omdat ik me verveel, maar ik hodl natuurlijk.
Want als er één medium is zonder toekomst is het fiat wel. Waarom zou je iets verzamelen dat de centrale banken kunnen creëren wanneer ze willen?
Bitcoin Bull/bear blablabla. Koers groen jeej. Candles rood oei. Up/down? Target sir? When sell? Buy now?
nothing stops this train
Yep, eens. Ik zie de volgende short scalp wanneer 47200 het niet houdt. Buy orders staan vervolgens klaar op 46600, maar later deze week is 44k niet uitgesloten. Het zou enorm bullish zijn wat mij betreftAmd RuLuzzz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Dit was een pullback die er aan zat te komen. Helaas heb ik zelf mijn uitstap punt net gemist.
Zo lang als de 47K gehouden wordt er een HL geregistreerd en is er in mijn ogen nog niet veel aan de hand. Verliezen wij de 47k dan zie ik de 44k in bereik. De prijs mag van mij nog even iets verder dippen om de laatste 2 tredes van mijn ladder te hitten, 47k & 46,8.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik weet dat je aan het trollen bent maar ik hap daar niet minder graag omVerwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Ik snap dat het zo overkomt. Ik troll altijd maar een beetje omdat ik me verveel, maar ik hodl natuurlijk.
FIAT moet rollen toch?Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Dus ik ben gisteren fiat REKT gegaan op een DCA crypto fluf, voelt heerlijk.
Vandaag fiat REKT gegaan op een nieuwe TV, voelt heerlijk.
Voor morgen maar wat nieuwe fiat REKT mogelijkheden bedenken. Iemand een goede suggestie?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
@Verwijderd en trollen? Lijkt me stug...Darrell schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:03:
[...]
Ik weet dat je aan het trollen bent maar ik hap daar niet minder graag om
Ga er maar van uit dat het lucratief is. Dat hoef ik jou niet uit te leggen.Mooody schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Buiten de Polkadot crowdfund om bedoel je? Geen idee, is het interessant?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zojuist toch maar even het .gif'je vervangen op mijn cpu koeler, reminder om niet te gaan panic sellen!
:strip_exif()/f/image/o24ky4JRqg5mZZZeefw82DLs.jpg?f=fotoalbum_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
??????????????Firestorm schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:43:
[...]
Je weet dat je ook satoshi's kan kopen? 5k inleg, blijft 5k inleg, ongeacht instapmoment. De vraag die je moet stellen is: gaat het omhoog of omlaag vanaf NU, dat bepaalt of je koopt of verkoopt.
Ik snap m niet, back to SHIB dan maar.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Sowieso DOGE en SHIB! Weet je hoe duur de bitcoin nu is. Is niet leuk meer zo, kan er nooit één kopen.RazorMaron schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:17:
[...]
??????????????
Ik snap m niet, back to SHIB dan maar.
:strip_exif()/f/image/MGj2X921fOLuycvh0kGRFxvb.jpg?f=fotoalbum_large)
Minimaal 8 komen er van launchpad of launchpool.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 25-08-2021 14:25 ]
Winst = winst, voor hetzelfde geld wordt je geconfronteerd met een gigantische rode paalAlterMann schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:32:
En ik was nog wel blij dat ik m'n C98 voor $2 had verkocht
Dan nog maakt het niets uit dunkt me, aangezien je het gratis krijgt op je BNB Vault. Dus HODL ze allemaal tot ze x100 doen en daarna door tot x1000.Prozaq schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Winst = winst, voor hetzelfde geld wordt je geconfronteerd met een gigantische rode paal
*kijkt naar Prozaq zijn avatar*........Prozaq schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Winst = winst, voor hetzelfde geld wordt je geconfronteerd met een gigantische rode paal
Mwah, valt wel mee
Beauty Perversion is in the eye of the beholderNgangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:39:
[...]
*kijkt naar Prozaq zijn avatar*........
Mwah, valt wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
[EDIT: NIEUWE] Auto kopen en later inruilen, gegarandeerd rekt voor 1000'en euro's!Ngangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:04:
[...]
FIAT moet rollen toch?
Dus ik ben gisteren fiat REKT gegaan op een DCA crypto fluf, voelt heerlijk.
Vandaag fiat REKT gegaan op een nieuwe TV, voelt heerlijk.
Voor morgen maar wat nieuwe fiat REKT mogelijkheden bedenken. Iemand een goede suggestie?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Onder de 46600 zit een aardige inefficiëntie tot aan 45750, whales zien die graag opgevuld. Ik denk dat je buy van 46600 redelijk conservatief is.Jedi_Pimp schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:59:
[...]
Yep, eens. Ik zie de volgende short scalp wanneer 47200 het niet houdt. Buy orders staan vervolgens klaar op 46600, maar later deze week is 44k niet uitgesloten. Het zou enorm bullish zijn wat mij betreft![]()
[Afbeelding]
Zet jij de order vaak op hele bedragen of rond je die een beetje af? Zoals de 46600 of toch iets meer safe gaan door 46610 te nemen?
product kopen met cashback card, ongeopend laten en later terugsturen voor refund?UniMatrix schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:42:
[...]
[EDIT: NIEUWE] Auto kopen en later inruilen, gegarandeerd rekt voor 1000'en euro's!
nothing stops this train
Gespreid, dus in dit geval bijvoorbeeld:Amd RuLuzzz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:43:
[...]
Onder de 46600 zit een aardige inefficiëntie tot aan 45750, whales zien die graag opgevuld. Ik denk dat je buy van 46600 redelijk conservatief is.
Zet jij de order vaak op hele bedragen of rond je die een beetje af? Zoals de 46600 of toch iets meer safe gaan door 46610 te nemen?
46500
46550
46600
46620
46650
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
En ik maar vloeken en tieren vanochtend..
Ik heb echt helemaal niets met auto'sUniMatrix schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:42:
[...]
[EDIT: NIEUWE] Auto kopen en later inruilen, gegarandeerd rekt voor 1000'en euro's!
geen idee hoe je dat doet, TRX is sinds 11:40 uur deze dag alleen stijgende (tegenover usdt pair)PWM schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:46:
Net de TRX route naar Bitvavo gedaan. Toch ruim 2% kwijt geraakt onderwegKlote Binance
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 25-08-2021 14:53 ]
nothing stops this train
Alles gaat alweer up, maar pas op, het kan tijdelijk zijn natuurlijk. Zou wel mooi zijn als dit de "correctie" al was maar ik hou nog wel rekening met een treetje lager.
Ik gok data ADA up blijft gaan of gelijk blijft tot 13 september, de voorgestelde smart contract launch.Sluw schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Alles gaat alweer up, maar pas op, het kan tijdelijk zijn natuurlijk. Zou wel mooi zijn als dit de "correctie" al was maar ik hou nog wel rekening met een treetje lager.
Daarna MOON of REKT
De boog kan niet altijd gespannen staan heNgangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:39:
[...]
*kijkt naar Prozaq zijn avatar*........
Mwah, valt wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
knakworst schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:24:
Hoezo Binance shitcoins gaan door het dak???
[Afbeelding]
Minimaal 8 komen er van launchpad of launchpool.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9kE3Fx6s4Auu1kx3mXOqWauZ.png?f=user_large)
Defi ADA FOMO
Ja, ik zit er in
Waarom 0,01 BTC als je 1 miljoen SHIB kan kopen?YES schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:23:
[...]
Sowieso DOGE en SHIB! Weet je hoe duur de bitcoin nu is. Is niet leuk meer zo, kan er nooit één kopen.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Kun je in elk geval zeggen dat je cryptomiljonair bentRazorMaron schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
Waarom 0,01 BTC als je 1 miljoen SHIB kan kopen?
voor 0.01 BTC krijg je iets meerRazorMaron schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
Waarom 0,01 BTC als je 1 miljoen SHIB kan kopen?
70% of all #bitcoin has not moved in at least six months. Bitcoiners are HODLING on to their coins—that's the signal. The daily up and down is just noise. pic.twitter.com/G6ZZoPrlAH
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 25 augustus 2021
Hoeveel daarvan is ook wel niet op beursadressen waar je de verkopen dus niet ziet?
Niet van die moeilijke vragen stellenRakward schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Hoeveel daarvan is ook wel niet op beursadressen waar je de verkopen dus niet ziet?
wat zijn dat?Rakward schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Onzichtbare cryptobouters misschien?
[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 25-08-2021 15:54 ]
ADA gaat net zo lang omhoog zolang BTC zegt dat het mag.UniMatrix schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:56:
[...]
Ik gok data ADA up blijft gaan of gelijk blijft tot 13 september, de voorgestelde smart contract launch.
Daarna MOON of REKT
Alleen DODO is nog DOOD.
Yup, en dat geld voor alle alt coins.Nopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:45:
[...]
ADA gaat net zo lang omhoog zolang BTC zegt dat het mag.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En voor alle Shitcoins.
Neuh niet echt. Die moonden gewoon samen met BTC.roflexx schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:05:
Was begin van de grote dip paar maanden terug ook niet ontstaan toen al die shitcoins naar de moon gingen?
Zodra BTC zakte, zakte BNB keihard mee, en liepen alle Shitcoins ook meteen leeg. Want de meeste hangen aan de BNB prijs
Denk meer dan 70%Rakward schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
best hoog eigenlijk, maar dan moet de waarde ook niet hoger worden van Cake, anders is het nog meer waard ^^
Ik verwacht dat als bearmarket er is dat ik wel een mooie fluff Cake ga kopen van mijn winsten en lekker lang erop laat staan
eventueel nog wat enkele andere DeFi projecten, moet er echt meer in verdiepen
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 25-08-2021 16:13 ]
nothing stops this train
Dat is dan ook meteen de reden dan het nooit zo hoog kan blijven. Als er ergens geld te verdienen valt gaan er vanzelf meer mensen heen = minder winst.Kol Nedra schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:12:
Hmmm op PCS he als je nu voor $100 aan Cake koopt (~4 Cake) en je laat het staan voor 5 jaar lang, dan is het $2595 waard (automatic compound mits de APY van 92.13% niet veranderd, maar verwacht dat het lager gaat worden )
best hoog eigenlijk, maar dan moet de waarde ook niet hoger worden van Cake, anders is het nog meer waard ^^
Naar mijn mening heeft het dan ook echt geen zin om die percentages door te berekenen over langere periodes want je haalt ze toch nooit..
Vijf jaar is in crypto-land heel lang. Ik zou dat persoonlijk niet aandurven met het oog op regelgeving en gelazer met de exchanges etc.Kol Nedra schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:12:
Hmmm op PCS he als je nu voor $100 aan Cake koopt (~4 Cake) en je laat het staan voor 5 jaar lang, dan is het $2595 waard (automatic compound mits de APY van 92.13% niet veranderd, maar verwacht dat het lager gaat worden )
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Dat is ook zo, maar dan nog stel dat het ~23% wordt, nog steeds een heel mooi percentage.Nopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Dat is dan ook meteen de reden dan het nooit zo hoog kan blijven. Als er ergens geld te verdienen valt gaan er vanzelf meer mensen heen = minder winst.
Naar mijn mening heeft het dan ook echt geen zin om die percentages door te berekenen over langere periodes want je haalt ze toch nooit..
nothing stops this train
zeer grote bedragen ik ook niet, blijft riskyzzzzz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Vijf jaar is in crypto-land heel lang. Ik zou dat persoonlijk niet aandurven met het oog op regelgeving en gelazer met de exchanges etc.
nothing stops this train
Mooi man, ik zit ballsdeep in SFP. Al die launchpads had ik moeten houden... had ik maar...knakworst schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:45:
Ik zit in zo'n liquidity pool ATA-BNB op apeswap, die rijst momenteel de pan uit. Waar gaat dit heen met al die Binance shitcoins.
Alleen DODO is nog DOOD.
SFP enkel omdat het een binance launchpad is die nog niet x50 gedaan heeft en omdat de BTC/SFP er bullish uitziet.
De tijd leert of het tij keert
Dit idd. De apy bij pcs op de cakepool was in jan-feb nog 300-400% ofzo.. Die gaat echt nog wel lager zakken.Nopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Dat is dan ook meteen de reden dan het nooit zo hoog kan blijven. Als er ergens geld te verdienen valt gaan er vanzelf meer mensen heen = minder winst.
Crypto.com CRO apy stelt ook niet veel meer voor in vergelijking met een paar maanden terug.
Die is nu 10%, wat kreeg je een paar maand geleden nog dan?Raaafie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Dit idd. De apy bij pcs op de cakepool was in jan-feb nog 300-400% ofzo.. Die gaat echt nog wel lager zakken.
Crypto.com CRO apy stelt ook niet veel meer voor in vergelijking met een paar maanden terug.
Daarnaast, aangezien je crypto.com gebruikt, hoelang duurt een SEPA bij hun? In mijn ervaring zou dat 15 min - 60 minuten moeten duren maar blijkbaar bij crypto.com een stuk langer?
Mooi, dan kan je zometeen weer bij kopen als je overtuigd bent dat de koers nu voorlopig omhoog gaat!malarkan schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:23:
ok die kaars had ik niet verwacht die kant op
En daarna daalt de koers weer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als dan net in de vorige diepte gekocht hebt kun je nu toch weer even verkopen? Toch 2-3 % ofzoRichh schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Mooi, dan kan je zometeen weer bij kopen als je overtuigd bent dat de koers nu voorlopig omhoog gaat!
En daarna daalt de koers weer
Paar maanden terug kreeg ik daar nog +-30% via de DeFi wallet app.Nopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Die is nu 10%, wat kreeg je een paar maand geleden nog dan?
Daarnaast, aangezien je crypto.com gebruikt, hoelang duurt een SEPA bij hun? In mijn ervaring zou dat 15 min - 60 minuten moeten duren maar blijkbaar bij crypto.com een stuk langer?
Ik heb het platform eigenlijk niet meer gebruikt afgelopen maanden dus kan je helaas niks zeggen over de SEPA overboeking..
Waar blijven de memes?
Waar is de babe?
[ Voor 17% gewijzigd door YES op 25-08-2021 16:36 ]
Zie bovenYES schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:34:
Moet niet iemand even MOON roepen?
Waar blijven de memes?
Snap ik niet goed, tenzij je het tijdens een rode candle deed. Of het koersverschil tussen Bitvavo en Binance niet hebt laten compenseren in die groene candle.PWM schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:46:
Net de TRX route naar Bitvavo gedaan. Toch ruim 2% kwijt geraakt onderwegKlote Binance
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ja! @Verwijderd or @knakworst 48k!YES schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:34:
Moet niet iemand even MOON roepen?
Waar blijven de memes?
Fixed it. Sorry ik zat niet op te letten
Ik gebruik altijd m'n CC.. is instantNopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Die is nu 10%, wat kreeg je een paar maand geleden nog dan?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9T9lKutifmUg9wAgsMcU0XLO.gif?f=user_large)
Klopt, kost ook geld. Aangezien de 2% cashback de enige reden is dat ik er geld heen stuur is dat een beetje jammer.
[ Voor 42% gewijzigd door Nopheros op 25-08-2021 16:44 ]
Never been anything else.roflexx schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:43:
En we zijn weer bullish!
totdat we 1% dalen natuurlijk
Verwijderd
Zij bleven trouw en bullish pumpen toen Bitcoin even wankelde.
Dus bedankt launchpad shitcoins, geweldig gedaan. Sterf nu maar weer af.
Ik zie alleen maar onlyfans ads. Cookies, big data, en eigen search geschiedenis.roflexx schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:46:
De hoeveelheid crypto ads die ik krijg op fb is trouwens niet normaal.
Ik vroeg niet voor niets om de BNB meme. Ik weet dingen.
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:46:
Dus bedankt launchpad shitcoins, geweldig gedaan. Sterf nu maar weer af.
@Verwijderd AKA 50Cents, ten voeten uit
Gert-Jan Theodorus, jij hier? Althans, je bent denk ik die broer van Willem? Hier bekend onder de naam Wokkel.gjtokkel schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:52:
Leuk initiatief hier onder.
https://www.change.org/p/...-environment-from-bitcoin
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 25-08-2021 17:02 ]
En zoals Jaapio al zei, sterft C98 af vanaf het moment dat BTC weer een moontje doet.knakworst schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:55:
Ondertussen ATA +86 procent. Fundamentals.
daar is een prima (wel definitieve) oplossing voorroflexx schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:46:
De hoeveelheid crypto ads die ik krijg op fb is trouwens niet normaal.
- Click in the top right of Facebook.
- Select Settings & Privacy > Settings.
- Click Your Facebook Information in the left column.
- Click Deactivation and Deletion.
- Choose Permanently Delete Account then click Continue to Account Deletion.
- Click Delete Account, enter your password and then click Continue.
4 jaar geleden gedaan, wat een heerlijkheid.twain4me schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
daar is een prima oplossing voorgraag gedaan
Thanks!twain4me schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
daar is een prima (wel definitieve) oplossing voorgraag gedaan
lol, niet echt doen als je nog wil kunnen smoelenboeken hoor
Wait what? CC deposit is toch gratis?Nopheros schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:43:
[Afbeelding]
[...]
Klopt, kost ook geld. Aangezien de 2% cashback de enige reden is dat ik er geld heen stuur is dat een beetje jammer.
volgens deze chat al een paar dagen niet meer.
Op Binance. Crypto.com gaat het nu over.twain4me schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:12:
[...]
volgens deze chat al een paar dagen niet meer.
Al heb ik wel wat dagen gemist hier, toch maar eens nakijken dan
ohw, ja dat heb ik dan weer gemistAlterMann schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Op Binance. Crypto.com gaat het nu over.
[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 25-08-2021 17:16 ]
Geen familie. T is Tokkel, Tar...Ngangatar schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Gert-Jan Theodorus, jij hier? Althans, je bent denk ik die broer van Willem? Hier bekend onder de naam Wokkel.
stond net in de tuin dozen met printplaten uit te zoeken... ik ben helemaal gekookt, dat rare gele ding in de lucht is knap heet, kan die niet gewoon weer uit, dan beginnen we daar wel weer mee in april 2022AlterMann schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Maandag he, dan missen we wel eens wat
Gok dat hij teveel bezig was met Willem Ockels
twain4me schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:09:
kijk al die pracht projecten toch eens organisch groeien.. .. tokenomics, pow's, pos, allemaal gebroedelijk naast elkaar..
Niet volgens crypto.com, is ook nooit zo geweest voor zover ik weet?
Maar als het wel gratis blijkt te zijn dan hoor ik het graag.
Netherlands
2.99%
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gTuopsgyCTVXD0AV5w6Dvp4F.jpg?f=fotoalbum_large)