AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
wat je ook kan doen is naar een volgende exchange gaan, dan heb je dat gevoel misschien minder....rickkier schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:59:
Dag lieve mensen,
Ik heb al sinds een paar jaar een te grote portefeuille op BitVavo staan. Ik prijs mij zielsgelukkig dat dit nog steeds niet fout is gegaan. Ik weet dat ik over moet naar een Ledger, maar ook daar ben ik een beetje paranoïde over.
Ik heb al een Legder in huis, gekocht via Amazon. Aangekocht met een niet bestaand postadres en een apart aangemaakt mailadres.
Vraag 1: kan ik controleren of deze ledger legit is, en niet voorgeprogrammeerd door fraudeurs? Er zaten geen 20 woorden bij, dus dat is al wat.
Vraag 2: ik zie die 20 woorden in huis niet zitten. Ik kan het op staal onder een vloer of iets dergelijks bewaren, maar wat te doen met een woningbrand tijdens een vakantie?
Begraven in de tuin, als er iemand bij ons indringt en deze houdt tijdens de vakantie de gordijnen 3 weken dicht, heeft ‘ie tijd zat alles binnenste buiten te keren? Ik snap dat een dief het maar moet weten, maar toch. Op vakantie meenemen lijkt me ook niets.
Vraag 3: bewaren jullie alle woorden bij elkaar of worden er een paar apart gehouden?
Vraag 4: is er niet een boek bij de boekhandel, wat gekocht kan worden waarmee je met een cijfercode de woorden zou kunnen opzoeken? Dan zou je dit boek ook een exemplaar bij familie kunnen zetten, zonder dat zij er iets mee kunnen.
Het zomaar in een kluisje gooien, is dus niks voor mij.
Hebben jullie tips voor mij om eindelijk over te stappen naar Not your keys not your coins?
Alvast dank!
nothing stops this train
Idd. Ik zit nu op 731 exchangesKol Nedra schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:40:
[...]
wat je ook kan doen is naar een volgende exchange gaan, dan heb je dat gevoel misschien minder....
Misschien zit ie er al,Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Inderdaad, kunnen we Teddybear niet naar dit forum toe halen
Teddybear
(T)eddybear
(T)aro
Taro!
Wat een deductie, wat een fantastisch gebruik van de hersencelletjes. Herucle Poirot zou trots op je zijnelektriekert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:44:
[...]
Misschien zit ie er al,
Teddybear
(T)eddybear
(T)aro
Taro!
Lijkt ook iets van een vaag w-tje in te zitten.
Je seed intypen op een toetsenbord als je een ledger hebt is not done…St@m schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:03:
[...]
De ledger geeft je je seed. Deze kun je vervolgens versleuteld opslaan in een passwordmanager ofzo. Je ledger heeft ook een pincode, als je die gewoon niet vergeet heb je je speed ook nooit nodig.
Niet zo paranoïde doen
Mensen in het Gooi worden ook niet dagelijks overvallen, en daar is genoeg te halen zonder moeilijke seeds e.d.
Je zit jezelf para te staren in de chain van polkadot. Als je gewoon echt dot voor ata had ingewisseld had je al een rit van 1.5 naar 1.7 te pakken.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:34:
[...]
Wow, zojuist m'n DOT omgewisseld voor ATA.
Waar trouwens de mythe vandaan komt dat als groeien als BTC sideways gaat is mij niet bekend. Ga heel langzaam maar zeker gewoon rekt.
No financial advice
@rickkier Willekeurig Engelstalige roman, inderdaad, misschien heb je er wel al één liggen. Mooie code maken, echt 007.
Ik heb iets vergelijkbaars in een ander huis / andere stad liggen, mocht hier ooit de tent affikken en ik tegelijk alle backups van mijn wachtwoordmanager kwijtraken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit is goud!Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:14:
[...]
Nee met een paraplu, ik heb namelijk een extreem sterke achtergrond in schermen. Zo heb ik mijn mannelijke huisbaas het ziekenhuis gekregen
Hij dacht daar komt dat kleine vrouwtje (ik ben 162 cms) mer haar paraplu, dat is hem achteraf toch bitter tegengevallen
Verwijderd
elektriekert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:51:
[...]
Dit is goud Bitcoin, store of value!
En mbox moon.
Volgende keer roep ik dat ik shitcoin x verkocht heb maar heb ik stiekem een shitload vol. Kijken of ze dan nog steeds moon gaan.
oh lol, nu tijd om mbox te converten?knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
En mbox moon.
Volgende keer roep ik dat ik shitcoin x verkocht heb maar heb ik stiekem een shitload vol. Kijken of ze dan nog steeds moon gaan.
wat is het eigenlijk voor iets? de nieuwe bitcoin? 👀
nothing stops this train
Ik heb ook maar mijn winst gepakt. Alle mbox verkocht 0,77 euro in the pocket!knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:35:
Ik heb trouwens mijn 'gratis' mbox verkocht voor 8.06, doe er je voordeel mee
Zero.
Als je zenuwachtig aan het worden bent is het misschien een idee om een flufje te verkopen en het ergens anders in te pompen. Scheelt een hoop stress weet ik uit ervaring.rickkier schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:59:
Dag lieve mensen,
Ik heb al sinds een paar jaar een te grote portefeuille op BitVavo staan. Ik prijs mij zielsgelukkig dat dit nog steeds niet fout is gegaan. Ik weet dat ik over moet naar een Ledger, maar ook daar ben ik een beetje paranoïde over.
Ik heb al een Legder in huis, gekocht via Amazon. Aangekocht met een niet bestaand postadres en een apart aangemaakt mailadres.
Vraag 1: kan ik controleren of deze ledger legit is, en niet voorgeprogrammeerd door fraudeurs? Er zaten geen 20 woorden bij, dus dat is al wat.
Vraag 2: ik zie die 20 woorden in huis niet zitten. Ik kan het op staal onder een vloer of iets dergelijks bewaren, maar wat te doen met een woningbrand tijdens een vakantie?
Begraven in de tuin, als er iemand bij ons indringt en deze houdt tijdens de vakantie de gordijnen 3 weken dicht, heeft ‘ie tijd zat alles binnenste buiten te keren? Ik snap dat een dief het maar moet weten, maar toch. Op vakantie meenemen lijkt me ook niets.
Vraag 3: bewaren jullie alle woorden bij elkaar of worden er een paar apart gehouden?
Vraag 4: is er niet een boek bij de boekhandel, wat gekocht kan worden waarmee je met een cijfercode de woorden zou kunnen opzoeken? Dan zou je dit boek ook een exemplaar bij familie kunnen zetten, zonder dat zij er iets mee kunnen.
Het zomaar in een kluisje gooien, is dus niks voor mij.
Hebben jullie tips voor mij om eindelijk over te stappen naar Not your keys not your coins?
Alvast dank!
Zero.
Kom dan!Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:14:
[...]
Nee met een paraplu, ik heb namelijk een extreem sterke achtergrond in schermen. Zo heb ik mijn mannelijke huisbaas het ziekenhuis gekregen
Hij dacht daar komt dat kleine vrouwtje (ik ben 162 cms) mer haar paraplu, dat is hem achteraf toch bitter tegengevallen
:strip_exif()/f/image/Xko27y0Djpwy7SqpYa2Zkhqc.jpg?f=fotoalbum_large)
En een 69k "babe" van een tweakster met pit en een degen... Ik ben voorVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:13:
[...]
Een pittige tante dus. Heb je ooit overwogen een Bitcoin babe te worden? De 69k kan wel wat pit gebruiken, als ik bovenstaand zo lees lijk je de perfecte kandidaat.
Tekst erbij: 'Sell it, if you dare. I will put you in the hospital before you can press that sell button.'
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 26-08-2021 20:36 ]
Mijn advies zou zijn om je cryptovermogen te verdelen over meerdere online platforms, exchanges en eventueel je Ledger. Zodoende spreid je je risico. Alles op 1 plek bewaren is imo nooit een goed plan, een Ledger is ook niet heilig.rickkier schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:59:
Het klinkt alsof je een mooi vermogen hebt opgebouwd. Je zou kunnen compounden met je crypto als je de juiste platforms kiest. Je rentes zou je kunnen herinvesteren in crypto, maar ook maandelijks kunnen cashen in fiat en kunnen gebruiken voor levensonderhoud. Je bent zodoende je eigen bank
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 26-08-2021 20:40 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het hoeft ook niet altijd moeilijk te zijnPingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:46:
[...]
Wat een deductie, wat een fantastisch gebruik van de hersencelletjes. Herucle Poirot zou trots op je zijn
Staat het daar in euro's?roflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:43:
Nexo account aangemaakt. Winst gepakt op nexo gestort. Daar wat rente trekken en inzetten in de bear.
Zero.
Ik was bijna overtuigd op continuïteit van de bullrun, daarvoor moesten de indicatoren van reliëf run worden weggestreept.. Maar nu zie ik alts in dubbele rode cijfers schieten na een run van BTC omhoog waarbij losses niet worden goedgemaakt ondanks prima laatste week.. Gaat toch duiden op einde bullrun ondanks uitzoomen.. Ik wil er niet aan en hodl... Maar doe mij een dosis hopiim aub
Eén dagje rood en we zitten weer diep in de bearmarket.Ezekielll schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:52:
Hmmm
Ik was bijna overtuigd op continuïteit van de bullrun, daarvoor moesten de indicatoren van reliëf run worden weggestreept.. Maar nu zie ik alts in dubbele rode cijfers schieten na een run van BTC omhoog waarbij losses niet worden goedgemaakt ondanks prima laatste week.. Gaat toch duiden op einde bullrun ondanks uitzoomen.. Ik wil er niet aan en hodl... Maar doe mij een dosis hopiim aub
Pas als we onder de 30k vallen, zou je je eventueel druk kunnen maken. Paar dagen geleden de 50k aangetikt, nu weer op 47k, prima.Ezekielll schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:52:
Hmmm
Alts in rode cijfers is logisch. De meeste hebben geen nut en zijn toch 500% gegaind. Slaat nergens op, veel te veel hopium in de bullmarket.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 26-08-2021 21:01 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En moet ik die 47k nu zien als weerstand of als steun ?Mooody schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:59:
[...]
Pas als we onder de 30k vallen, zou je je eventueel druk kunnen maken. Paar dagen geleden de 50k aangetikt, nu weer op 47k, prima.
Dit was al voorspeld.
Voorlopig is deze stelling de laatste drie weken waarheid gebleken.
Morgen gaat alles in het groen en de alts doen een 3dubbele salto omhoog.
Steun, want de val van 49k is opgevangen door de ~47k band.dorbie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
En moet ik die 47k nu zien als weerstand of als steun ?
Ben zelf geen TA-addict. Toch zie ik sinds de 30k-dip op 20 juli een boter-kaas-en-eieren-patroontje met higher lows. Wanneer we niet door de vorige higher low zakken, is er niets aan de hand. In dit geval dus ff lekker boven de 44.5k blijven.dorbie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
En moet ik die 47k nu zien als weerstand of als steun ?
Helaas daalt het niet hard genoeg voor mij, ik wil per se die 2000 EUR marge aanhoudenTartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:00:
Het is toch dalende donderdag vandaag?
Dit was al voorspeld.
Voorlopig is deze stelling de laatste drie weken waarheid gebleken.
Morgen gaat alles in het groen en de alts doen een 3dubbele salto omhoog.
Nexo springt gelijk in het groenroflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:43:
Nexo account aangemaakt. Winst gepakt op nexo gestort. Daar wat rente trekken en inzetten in de bear.
Thanks
[ Voor 26% gewijzigd door Crawl NL op 26-08-2021 21:11 ]
Ik hoop dat het niet verder daalt. Niet om jou tegen je schenen te slaan, maar omdat een higher low altijd beter is.Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:08:
Helaas daalt het niet hard genoeg voor mij, ik wil per se die 2000 EUR marge aanhoudenAch de avond is nog jong
Die gaat er nog wel komen dit weekendPingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:08:
[...]
Helaas daalt het niet hard genoeg voor mij, ik wil per se die 2000 EUR marge aanhoudenAch de avond is nog jong
Ik ben (gelukkig) niet van suikerTartarus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:14:
[...]
Ik hoop dat het niet verder daalt. Niet om jou tegen je schenen te slaan, maar omdat een higher low altijd beter is.
Nog verder?Pingo76 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:08:
[...]
Moeten we de lynch-crew oproepen mensen? Oh laten we wel opletten dat ze geen paraplu of degen heeft anders zijn we de sjaak!
Binnenkort een shitcoindorbie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:18:
Heb de indruk dat BTC een stablecoin geworden is
Proberen erop te traden dan! 46750 in, 47200 uit. Totdat hij een gekke sprong maakt… precies de verkeerde kant opdorbie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:18:
Heb de indruk dat BTC een stablecoin geworden is
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Heb je überhaupt Lightning?
Ben nu een paar uurtjes aan het Bollinger Band traden op de 3m met x10's, in dit soort ranges/bandbreedtes werkt dat erg goed en is geen hogere wiskundePlanR schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:21:
[...]
Proberen erop te traden dan! 46750 in, 47200 uit. Totdat hij een gekke sprong maakt… precies de verkeerde kant op
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb ook een node en heb me geprobeerd in lightning channels te verdiepen maar ik snap er nog weinig van en het is me niet duidelijk genoeg hoe sats heen en weer gaan. Ik brand mijn vingers dus niet daaraan.Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:22:
@Verwijderd, zit je in een "ring of fire" met je Lightning node?
Heb wel lightning dus maar wat is een ring of fire dan?
Ben der voorzichtig mee bezig met 'Goodcrypto'. Trailing buy e.d.PlanR schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:21:
[...]
Proberen erop te traden dan! 46750 in, 47200 uit. Totdat hij een gekke sprong maakt… precies de verkeerde kant op
Verwijderd
Nog geen lightning, moet me daar nog in verdiepen maar heb ook nog een boel andere dingen lopen momenteel die wat aandacht vergen...Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:22:
Een sambal-recept onder anderen?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:27:
[...]
Nog geen lightning, moet me daar nog in verdiepen maar heb ook nog een boel andere dingen lopen momenteel die wat aandacht vergen...
Verwijderd
Heb diverse oogstjes lopen momenteel idd. Ben ook gestopt met roken en vrij fanatiek weer aan het sporten. (Teveel bull, moet weer beer worden) Daarnaast mag ik gaan proberen 2 jaar aan praktijk opdrachten in 3 maanden te proppen voor een opleiding die ik momenteel volg.
Kortom; ik heb mezelf weer mooi in de nesten gewerkt.

Verkoper was ook crypto-addict en gebruikt de verkoop van artikelen om crypto mee te kopen, dus bij voorkeur betaling via crypto. Transactie is gegaan via ETH.
#organischegroei
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 26-08-2021 21:43 ]
Goed bezig man. Lekker in je vel zitten (letterlijk en figuurlijk) is vet goed voor je, misschien helpt het zelfs bij je studie!Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:32:
[...]
Heb diverse oogstjes lopen momenteel idd. Ben ook gestopt met roken en vrij fanatiek weer aan het sporten. (Teveel bull, moet weer beer worden) Daarnaast mag ik gaan proberen 2 jaar aan praktijk opdrachten in 3 maanden te proppen voor een opleiding die ik momenteel volg.
Kortom; ik heb mezelf weer mooi in de nesten gewerkt.
Scheelt dat je je crypto gewoon lekker kan HODL 4 evah, die gaan toch wel moon of rekt en zo merk je vanzelf of die opleiding nou nodig is of niet.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Een ring of fire is een mini verbinding tussen 3 of meer participanten die tegelijk een kanaal openen op Lightning. Je opent een kanaal met liquiditeit en als alle participanten hetzelfde bedrag in sats doen, dan kan je dus met z'n zovelen een ring of fire maken.
Dus a opent een kanaal naar b, b naar c en c terug naar a. Dan doe je een rebalance en blijft het kanaal open. Het idee voor nu is dus liquiditeit toe te voegen aan het netwerk. En meerdere "ring of fire-s" kunnen ervoor zorgen dat een betaling eventueel via jouw node gaat en je een kleine fee kan ontvangen wat je hebt ingesteld.
Later is dit niet interessant, maar nu je er vroeg bij bent kan jouw node een belangrijk knooppunt worden (als hij publiekelijk benaderbaar is).
[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 21:48 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Of ik, kan ik weer de bak inYES schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
Nog verder?
Moeten we de lynch-crew oproepen mensen? Oh laten we wel opletten dat ze geen paraplu of degen heeft anders zijn we de sjaak!
Die bands zeggen iets over (implied) volatiliteit als in variantie vanaf de mean, toch?Taro schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:25:
[...]
Ben nu een paar uurtjes aan het Bollinger Band traden op de 3m met x10's, in dit soort ranges/bandbreedtes werkt dat erg goed en is geen hogere wiskunde
[Afbeelding]
En is het dan bij de upper band = sell vanwege hoge volatiliteit en andersom bij de lower band?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die ring of fire heeft ie na het eten van de zelf gemaakte sambal van @NgangatarQunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:22:
Zouden we die specifieke ring, geheel in xbox 360 termen, niet beter "The ring of Death" kunnen noemen na het eten van genoemde sambalelektriekert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:06:
[...]
Die ring of fire heeft ie na het eten van de zelf gemaakte sambal van @Ngangatar
[ Voor 5% gewijzigd door Pingo76 op 26-08-2021 22:10 ]
Ja, de koers beweegt op en neer met ongeveer dezelfde uitslagen rond het gemiddelde. Ik sell 50% een stukje onder de bovenste lijn, 50% er direct onder. En dan begin ik met 50% short opbouwen, dan iedere xx USD voeg ik 25% van het restant toe aan de short om de gemiddelde inkoopprijs te verhogen. Zie ik de eerste rode candle, dan voeg ik direct het volledige restant toe. Richting de lower band doe je dit precies andersom. Soms wordt een band niet geraakt, dan is het een kwestie van snel handmatig verkopen of inkopen om niet uit de pas te gaan lopen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:01:
[...]
Die bands zeggen iets over (implied) volatiliteit als in variantie vanaf de mean, toch?
En is het dan bij de upper band = sell vanwege hoge volatiliteit en andersom bij de lower band?
Heb even de MA's weggehaald, nu zie je alleen Bollinger lijnen:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik vind dit toch lastig. Kan je liquiditieit niet 'gejat' worden? Ik zal in een Telegram groep waar het over channels et cetera ging. Die hadden het echt over behoorlijke bedragen/sats aan liquiditeit op hun channels. Ik durf het dus nog niet echt aan omdat het te complex/onduidelijk is hoe of wat er met je liquiditeit gebeurd in zo'n channel..Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:45:
Ik ben in een diep zwart gat gevallen om te begrijpen wat het is allemaal...
Een ring of fire is een mini verbinding tussen 3 of meer participanten die tegelijk een kanaal openen op Lightning. Je opent een kanaal met liquiditeit en als alle participanten hetzelfde bedrag in sats doen, dan kan je dus met z'n zovelen een ring of fire maken.
Dus a opent een kanaal naar b, b naar c en c terug naar a. Dan doe je een rebalance en blijft het kanaal open. Het idee voor nu is dus liquiditeit toe te voegen aan het netwerk. En meerdere "ring of fire-s" kunnen ervoor zorgen dat een betaling eventueel via jouw node gaat en je een kleine fee kan ontvangen wat je hebt ingesteld.
Later is dit niet interessant, maar nu je er vroeg bij bent kan jouw node een belangrijk knooppunt worden (als hij publiekelijk benaderbaar is).
Zo lees ik de Bollinger ook altijd ja.Jedi_Pimp schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:01:
[...]
Die bands zeggen iets over (implied) volatiliteit als in variantie vanaf de mean, toch?
Een kleine toelichting is hier wel gewenst, voor alle onwetende lezers (zoals ik)elektriekert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:50:
[...]
Je seed intypen op een toetsenbord als je een ledger hebt is not done…
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Ja heb daar nog 2 hotelletjes staan en een dozijntje appartementcomplexen.roflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:22:
Bezit er hier iemand onroerend goed in dubai?
Dat fabrieksbaantje van me is meer voor de sociale contacten.
https://mempool.space/tx/...5cc0dae677d01044e309cf869
$1.040.643.107,95
56540 BTC
Blijkt een miner van Blockstream te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 26-08-2021 22:26 ]
Via Palm Invest tochVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:25:
[...]
Ja heb daar nog 2 hotelletjes staan en een dozijntje appartementcomplexen.
Dat fabrieksbaantje van me is meer voor de sociale contacten.
In het geval een hacker een keylogger heeft geïnstalleerd omdat je mega rijk bent met je Ledger. Tenminste, ik gok dat ie daarop doelt. Ik zwaai elke avond even naar mijn webcam en typ doei, voor mijn eigen hackertje.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:25:
[...]
Een kleine toelichting is hier wel gewenst, voor alle onwetende lezers (zoals ik)
Geen Linux op je laptop hebbenYES schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:30:
[...]
In het geval een hacker een keylogger heeft geïnstalleerd omdat je mega rijk bent met je Ledger. Tenminste, ik gok dat ie daarop doelt. Ik zwaai elke avond even naar mijn webcam en typ doei, voor mijn eigen hackertje.
Linux heb ik op een virtuele machine draaien, voor mijn domotica. Ik ga er sowieso vanuit dat er een half dozijn hackers meekijkt en extreem getraumatiseerd zijn door welke p*rno ik kijk, dat ik de hele dag maar over crypto loop te zwammen en hopeloos improductief ben wat betreft werk.
Ik geef het ze te doen, arme zielen.
Wat een onzin.. Dit is niet zomaar een dagje rood. We hebben al vele dips meegemaakt en daar werd ik echt niet huiverig om. Ik geloof in de markt cycli, hoop op een extra validatie van het s2f model etc. Ik zit er tevens in met winst vanaf 2017 dus een nieuwe bear markt overleef ik ook wel.. Ik geef alleen aan dat:knakworst schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:58:
[...]
Eén dagje rood en we zitten weer diep in de bearmarket.
[Afbeelding]
- wanneer we te lang tussen 40 en 50 k blijven hangen het momentum te laag wordt
- dit tevens bij grotere groep mensen het vertrouwen in s2f model verliest
- de eerdere cycli van x aantal dagen tot nieuwe ath ten opzichte halving niet behaald wordt... Ligt rond 2e helft september
- de alts echt niet allemaal 500 procent gains hebben gemaakt afgelopen maanden zoals moody beschrijft. Vele high cap alts zitten nog steeds ruim onder ATH van paar maanden terug
Er dus kans is dat wanneer een nieuwe ATH uitblijft komende 1,5 maand een vergelijking met 2013 weer minder wordt en het alsnog meer lijkt op een lange uit ebbing van btc om vervolgens nog te dalen in vergelijking met 2018
Daarnaast weet ik dondersgoed dat de markt er heeeel anders uit ziet dan 2018 vanwege de uitgesproken statements van grote beleggers en investeerders die voor minimaal 5 jaar willen investeren.. Ben alleen benieuwd of deze ook aangehaakt blijven wanneer er weinig beweging in komt en of ath dit jaar uitblijft
Just my 2 cents... Op langere termijn blijf ik sowieso bullish alleen begin twijfels te krijgen bij deze "bullmarkt"
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 26-08-2021 22:42 ]
mag ik toch een TL:DR doen: je weet dus neit wat er gaat gebeurenEzekielll schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:40:
[...]
Wat een onzin.. Dit is niet zomaar een dagje rood. We hebben al vele dips meegemaakt en daar werd ik echt niet huiverig om. Ik geloof in de markt cycli, hoop op een extra validatie van het s2f model etc. Ik zit er tevens in met winst vanaf 2017 dus een nieuwe bear markt overleef ik ook wel.. Ik geef alleen aan dat:
- wanneer we te lang tussen 40 en 50 k blijven hangen het momentum te laag wordt
- dit tevens bij grotere groep mensen het vertrouwen in s2f model verliest
- de eerdere cycli van x aantal dagen tot nieuwe ath ten opzichte halving niet behaald wordt... Ligt rond 2e helft september
- de alts echt niet allemaal 500 procent gains hebben gemaakt afgelopen maanden zoals moody beschrijft. Vele high cap alts zitten nog steeds ruim onder ATH van paar maanden terug
Er dus kans is dat wanneer een nieuwe ATH uitblijft komende 1,5 maand een vergelijking met 2013 weer minder wordt en het alsnog meer lijkt op een lange uit ebbing van btc om vervolgens nog te dalen in vergelijking met 2018
Daarnaast weet ik dondersgoed dat de markt er heeeel anders uit ziet dan 2018 vanwege de uitgesproken statements van grote beleggers en investeerders die voor minimaal 5 jaar willen investeren.. Ben alleen benieuwd of deze ook aangehaakt blijven wanneer er weinig beweging in komt en of ath dit jaar uitblijft
Just my 2 cents... Op langere termijn blijf ik sowieso bullish alleen begin twijfels te krijgen bij deze "bullmarkt"
Jaapio zijn salaris waarschijnlijk. Komt het vanuit Dubai?Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:25:
Iemand heeft net een miljard overgemaakt met een fee van 9 dollar.
https://mempool.space/tx/...5cc0dae677d01044e309cf869
$1.040.643.107,95
56540 BTC
Blijkt een miner van Blockstream te zijn.
Wie niet.roflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:22:
Bezit er hier iemand onroerend goed in dubai?
Zero.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Laat maar groeien. Ik blijf net zolang staken totdat de farming op Binance voorbij is. En daarna blijf ik weer wachten tot ‘ie x10 of zelfs x100 doet vooraleer ik tot verkopen over ga.roflexx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:14:
Mobox 9dollar hahaha
zelfs je tekst heeft een voorkeur voor rechts...Dhr. Satoshi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:21:
Oh ik moet zo lachen he. Stupiditeit is endless.
De voorloper van:flessuh schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:14:
Dit topic doet me op dit soort dagen denken aan deze reclame
[YouTube: Marketingmannen - Fruit Joy stoplicht ijsje]
Zero.
Verwijderd
Het monster al door de APK? Moeten nog even testenDhr. Satoshi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:21:
Oh ik moet zo lachen he. Stupiditeit is endless.
Kan ik mooi opscheppen dat ik ooit nog door de mcdrive ben geweest met Satoshi en een spinnend 2 liter blokje.
Ontopic: HODL
Verwijderd
Werk'n voor geld? Geld voor je laten werk'n.Dhr. Satoshi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:38:
Hij staat er al bijna 2 weken. Ik loop er morgen maar es even langs voor een update.
Ontopic: HODL
Ze Noem`m mij nog steeds de oude arbeiderbetaster.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:40:
[...]
Werk'n voor geld? Geld voor je laten werk'n.
Iemand wel es op Jaapio zn feest geweest?
[ Voor 24% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 26-08-2021 23:43 ]
Waarom betast jij arbeiders?Dhr. Satoshi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:42:
[...]
Ze Noem`m mij nog steeds de oude arbeiderbetaster.
https://www.coindesk.com/...manufacturer-spondoolies/
Zo "ver" in de bull cycle snap ik dat nooit zo goed. Tegen de tijd dat het op de markt is....Qunix schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:52:
Blockstream heeft bekend gemaakt dat zij ASIC Bitcoin miner (en chips) gaan produceren.
https://www.coindesk.com/...manufacturer-spondoolies/
Maar goed, nog maar een HJ los trekken dan maar.
Billions is meer mijn serie daar komt crypto ook in voor, in beperkte mate met hetzelfde bullshit argumentYES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:03:
Hier ook mensen die The Blacklist kijken/gekeken hebben? Mooie serie als je niet te serieus ingaat op alle verhalen/verhaallijnen want werkelijk waar elke complottheorie komt erin voor. Het geinige is dat crypto er af en toe ook in voor komt, maar dan wel altijd als geld waarin ciminelen zich laten uit betalen want ja, het is niet te traceren. Zo ironisch![]()
Maar goed, nog maar een HJ los trekken dan maar.
"Ik zou ook niet nu op de piek van de markt kopen"Waah schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:58:
[...]
Zo "ver" in de bull cycle snap ik dat nooit zo goed. Tegen de tijd dat het op de markt is....
En uiteindelijk is er nog een melt up
Ik denk dat het nog prima te doen is. Waarschijnlijk tot wanneer bitcoin minder rendabel is vanaf 2032 en ze het van de fees moeten hebben.
Volgende halvings:
3,125 in ±2024
1,5625 in ±2028
0,078125 in ±2032
Billions, afgehaakt na 2 of 3 seizoenen. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?Pingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Billions is meer mijn serie daar komt crypto ook in voor, in beperkte mate met hetzelfde bullshit argument
Zero.
Die ken ik niet, beetje vergelijkbaar met The Blacklist dan? Ik vind The Blacklist lekker wegkijken (niet te complex) dus als het er een beetje op lijkt, zal Billions ook wel leuk zijnPingo76 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Billions is meer mijn serie daar komt crypto ook in voor, in beperkte mate met hetzelfde bullshit argument
Nope. Totaal niet eigenlijk.YES schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:07:
[...]
Die ken ik niet, beetje vergelijkbaar met The Blacklist dan? Ik vind The Blacklist lekker wegkijken (niet te complex) dus als het er een beetje op lijkt, zal Billions ook wel leuk zijn
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ut8IttTXDXoCl96Xwnksk2zC.jpg?f=fotoalbum_large)