je loopt achter STR ook al +1DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:57:
En daar gaat Alonso op een ronde...
BOT zit in de DRS van HAM
PSN: xMaurice93
BOT bijna in DRS zo te zien.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja hoor, dat denk ik zeker wel. Ik denk dat hij zich al genaaid genoeg gevoeld heeft. Heeft al eerder op kleine momenten laten zien dat hij nit zomaar opzij stapt voor lewis, dit seizoen nog...cy-gor25 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Zou bottas het durven?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De pole was onder de 1.04. Ze rijden nu in de 1.08. Dat is gewoon ontzettend traag. Met verse bandjes en lege tank zijn ze makkelijk sneller zonder enig risico.PWM schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
Hoop echt dat VER niet gaat pitten voor dat punt. Het gaat echt een keer mis.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hoe bedoel je dat? Leclerc was er in de bocht toch voorbij? Dat was toch altijd de regel?siggy schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
Wat hebben die stewards gesnoven zeg. Plant je auto aan de buitenkant, rijd het gravel in en de ander krijgt een penalty. Waar komt dit ineens vandaan? Regeltjes veranderen elke race, op die manier valt er niet te racen.
Denk je nu echt dat Bottas van Mercedes de toestemming krijgt om Hamilton WK punten af te snoepen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
+5
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Daar kunnen ze BOT nog altijd voor opofferen… om HAM te helpen in de strijd om het WK… en een stoeltje voor 2022.Arjan90 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:57:
[...]
En gelukkig zorgt Perez Norris ervoor dat Mercedes geen ruimte heeft om een pitstop te doen voor de FL. Tsja, in het sim racing is hij ook vaak de teammaat van Verstappen
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Perez….
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Perez is zo dom..
Gaat lekker
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit was gewoon dom van LEC. Geen penalty voor Checo m.i.
+5 again
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Perez gaat voor achter Haas eindigen, puur op tijdstraffen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit vond ik geen straf, meer eigen schuld Leclerc
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Haha, vind dit mooi voor Leclerc, hij heeft er zoveel uitgetikt..
...
ULTRACOMBO for perez, 2x +5
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit willen we toch elke week zien? Stewards waarschijnlijk niet....
Waiting on the world to change
Ik moet zeggen, nu was hij er niet voorbij.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daar kon Perez nou niet veel aan doen. In ieder geval vermaak
Wtf doet Perez!!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
PER heeft altijd zijn mindere races… dit zal er dan wel zo eentje zijn.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Leclerc zit nu toch op een plek waar t niet kan. Echt niet kan. Daar haalt nooit iemand in...
Perez vergooit zijn kansen nu bij Red Bull.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is denk ik meer een twijfelgeval welke kant het op gaat vallen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bottas is intussen lekker bezig... ineens een gat van 1.6s...........
...
Hahahahah BOT mag achter HAM blijven cruisen. Auw auw auw
BOT wordt écht gepiepeld door MERC ...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Man, man, man... Mercedes wat zijn jullie een bagger team... Laat die jongens toch racen...
"When you grow up your heart dies"
Jaaa hoor, Bottas moet hem gewoon inhalen.
Bottas toon is wat. Toch je laatste jaar joh
Lol Mercedes......
Wat een kansloos team is Mercedes toch.
Bottas heeft de gag ball weer in…
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Man wat triest dit
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Wtf.. BOT mag HAM niet inhalen… wat een verrassing!
Ik zag de tijden al ineens oplopen, hij zat al in DRS en flink ook.
Waiting on the world to change
En dan ben je het sulletje Bottas. En nu is het jammer dat Perez zijn ruiten heeft ingegooid.
Mooi bottas niet inhalen, kansen voor norris!
erutangiS
Wtf Mercs.. schandalig om niet eens de snellere coureur voor te laten gaan. Bottas zou nu gewoon een FU moeten doen en de radio eruit trekken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat was "Valterri, its James".
En Bingo.
En Bingo.
Mercedes kansloos. Hopelijk haalt Noris ze beiden in.
...
Nou kom op NOR.
Rijdt beide mercs even voobij.
Rijdt beide mercs even voobij.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je naar het voorwiel van perez kijkt is hij strak ingestuurd maar heeft hij gewoon flink onderstuur. Misschien schade of gewoon slecht afgesteld
Als daar een penalty voor komt......DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:00:
Dit is denk ik meer een twijfelgeval welke kant het op gaat vallen.
Broertje van Lelcerc deed dat in de F3 enkele malen, totdat die crasht door foute inschatting. Zit in de familie.
Bottas mag Hamilton niet racen. Wouw, wat een legende......
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Haha niet eens Bottas laten inhalen zodat Hamilton op zijn DRS kan meeliften. Triest
MCL roept over de radio, DOOR open for us.!
bot mag ham niet inhalen.
bot mag ham niet inhalen.
Let op Norris gaat Hamilton pakken.
Als Bottas hier gehoor aan geeft heeft Mercedes de ballen van Valtteri dus ergens in een kluisje liggen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ga de ballen uit m'n broek lachen als Norris ze weer inhaalt

Krijgen sommigen hier misschien toch nog gelijk, 10s penalty (5 plus 5 is...). Leclerc is daar wel erg enthousiast hoor. Perez hoeft het ook niet cadeau te geven lijkt me want dan is hij voor de opvolgende bochten het bokje.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik snap het wel. Nu hebben ze nog een buffer met Bottas, anders kunnen ze misschien nog wel volledig buiten het podium vallen met Hamilton.
BOT weet dat 'ie klaar is bij MERC. Ik was er de eerste de beste keer langs geklapt bij HAM.
NOR moet maar even gás gaan geven, dan BOT ook buiten de punten.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Haha, wat als bottas hem toch inhaalt?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik zeg het vaker. Ik wil zo graag een autobiografie lezen van Bot waarin hij alles eerlijk zegt.
Maar dat zal pas na enkele jaren mogen ivm tekenen van diverse zwijgcontracten.
Maar dat zal pas na enkele jaren mogen ivm tekenen van diverse zwijgcontracten.
"Do not race him" kan nog goed uitkomen voor Norris
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Absolute BS teamorders... Kijken wat Bottas doet... geeft hij mij gelijk dat ie een ruggegraat heeft laten groeien? Of pakt dit mooi uit voor Norris? Het is nog 21 ronden....
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Stel dat HAM weer met drie wielen de laatste ronde ingaat door een ongelukje.. Moet BOT dan ook achter hem blijven rijden..?
BW flag MAZ.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Kom maar op Norris ja. Auto is een raket op de rechte stukken en je houdt de snellere coureur zo tegen.Maurice079 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:01:
Ik ga de ballen uit m'n broek lachen als Norris ze weer inhaalt

Als ik bottas was had ik gewoon de vinger aan Hamilton gegeven. Even all dat negatieve nieuws van de af schudden.
Kom op Lando, geef Mercedes ervan langs... Je kunt het...!
"When you grow up your heart dies"
Alle aandacht nu voor Norris 
Hup Lando!

Hup Lando!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Wat rijdt Norris een ge-wel-di-ge race! Blijft heel mooi dichtbij. Benieuwd wat Gasly nu kan doen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.