Self reflection is the school of wisdom
Deels wel inderdaad. Hij is niet goed om zichzelf te positioneren om aan te vallen.Montaner schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:51:
[...]
Laat dus zien dat hij niet kan racen.. ook de reden waarom hij op die plek ligt nu natuurlijk.
...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Toch Bottas ze laatste jaar. Zou leuk zijn als die gewoon had van ik ga er voorbijsiggy schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:51:
[...]
w.t.f.?
Enige wat Bottas mag doen is achter Hamilton finishen. Zeker nu elk puntje goed gebruikt kan worden door Hamilton.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
...
DUGG
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
En Gasly zit te lachen…Geronimous schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:52:
oei oei, dit is wel een beetje dom Perez...
Misschien moeten ze Gasly een nieuwe kans geven. Die heeft zich mega ontwikkeld de laatste 2 seizoenen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Waiting on the world to change
Dat je daar nog over moet nadenken...DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:52:
Het gaat denk ik geen RBR 1-2 worden...
"When you grow up your heart dies"
...
- DaniëlWW2
- Niet online
In iedergeval een UI.pinda powerrr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:53:
Benieuwd hoe consequent de stewards zijn vandaag.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waarschijnlijk heeft VER géén vignet op z'n auto... Moet dus over de binnendoorwegen, héDaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:51:
[...]
Echt hoor, ik typ het, plaats het en denk, iemand gaat hier leuk over doen.![]()
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Komop hoor jongens :’). Nog even en jullie willen Albon terug. Maar niet PER ze beste race neePatrickC schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:52:
Is The Hulk nog vrij? PER 🤬
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
EN VER heeft al bijna een vrije pitstop op HAM nu 18s
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Is gras blauw?cy-gor25 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Zou bottas het durven?
Ja verschil is te groot lijkt mij..cy-gor25 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Zou bottas het durven?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 4% gewijzigd door Zorro op 04-07-2021 15:55 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hail to the king baby!
Waiting on the world to change
En snel... Moet dit niet normaal na de race?
Dat lijkt me ook jaZorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Bottas sneller dan Hamilton, Norris sneller dan Button, wordt nog leuk
Ah, Jenson is terug. Wist ik niet.Zorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Denk niet dat ze hem er na 1 seizoen uitgooien. Hij heeft 96 punten, hoeveel had Albon er vorig jaar?MazeWing schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:53:
Perez moet zich gaan ontwikkelen anders is ie volgend jaar weg bij RBR.
Misschien moeten ze Gasly een nieuwe kans geven. Die heeft zich mega ontwikkeld de laatste 2 seizoenen.
Hij moet idd nog het eea leren, ja.
Denk het wel, en straks een stop voor frisse banden (fastest lap), die wordt verpest, zodat Hamilton hem weer voorbij kan.cy-gor25 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Zou bottas het durven?
...
Die moet straks toch wel dichterbij kunnen komen lijkt me.
Wordt nog leuke wedstrijd.
Als BOT echt zo veel sneller is dan HAM kan je dat toch niet achter HAM houden denk ik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
kiezen mensen
(ik kies deze als dom en de vorige niet
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En als ie er voorbij gaat, zit ie na de zomerstop bij Williams.Luapper schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Als Bottas er niet voorbij gaat weten we 100% zeker dat ie volgens jaar nog bij Merc rijdt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Niet online
Normaal gesproken wel ja en zitten we weer twee uur te wachten.DoeEensGek schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
[...]
En snel... Moet dit niet normaal na de race?
Zegt genoeg dat leclerc hem 2 x inhaalt ondank DRS. Slechte zaak.urk_forever schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Ik snap niet zo goed waarom PER niet uit die DRS trein kan komen. In die trein heeft iedereen DRS dus zou toch alsnog de snellere auto, de RBR dus, wel in moeten kunnen halen
Ninja edit skills moeten aangescherpt merk ik
Sneller dan Button.... Zou hij willenZorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Bottas sneller dan Hamilton, Norris sneller dan Bottas, wordt nog leuk
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Van z'n lang zal ze leven niet... Er staat 5s voor dus het zou nooit 10s geworden zijn. Het is ook inherent aan dit circuit dat je in bepaalde bochten aan het wheel bangen slaat...sambalbaj schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
komt ie nog goed weg, had +10 mogen zijn
"When you grow up your heart dies"
Zorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UzOpYxChfIOMYK5HPeRCv43Z.gif?f=user_large)
Heb ik toch nog iemand verslagen met mijn ninja-edit

Vooralsnog heeft hij hem nogPWM schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
Hoop echt dat VER niet gaat pitten voor dat punt. Het gaat echt een keer mis.
Scheelt dat Norris dicht bij de Mercedessen zit.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 04-07-2021 15:57 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
je kan het als twee incidenten zien: 1 het insturen op LEC, 2 het geen ruimte biedensjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:56:
[...]
Van z'n lang zal ze leven niet... Er staat 5s voor dus het zou nooit 10s geworden zijn. Het is ook inherent aan dit circuit dat je in bepaalde bochten aan het wheel bangen slaat...
Als ze willen voorkomen dat BOT dat gaat doen zullen wel moeten zometeen.... HAM gaat 't waarschijnlijk niet meer redden.PWM schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
Hoop echt dat VER niet gaat pitten voor dat punt. Het gaat echt een keer mis.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ric heeft ook drs dus per kan niksd0s schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:55:
[...]
Zegt genoeg dat leclerc hem 2 x inhaalt ondank DRS. Slechte zaak.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En gelukkig zorgt Perez Norris ervoor dat Mercedes geen ruimte heeft om een pitstop te doen voor de FL. Tsja, in het sim racing is hij ook vaak de teammaat van Verstappen
[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 04-07-2021 15:57 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeg je nu dat Max de GOAT is?werphengel schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:54:
Max moet gewoon dit goat in stand gouden

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.