Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Absence of proof != Proof of absencesjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Onderzoek heeft meerdere keren uitgewezen dat er in de buitenlucht praktisch geen besmettingen plaatsvinden. Ik denk dus dat het nog wel meevalt. We zullen het zien binnen nu en 10 dagen...
Ach, als ik een Hamiltalk hoor (leuk woord trouwens), dan zet ik die op hetzelfde niveau als "my tires are gone", "best fans" en ik zie bij 300 km/h dat de vleugel van de auto voor mij doorbuigt. Heeft voor mij geen waarde, ik acht het allemaal niet waar.pro_6or schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:37:
Maar je ziet hoe goed de Hamiltalks werken, zelfs hier in dit topic gaan mensen erin geloven en het een volwaardig discussie punt maken. En hij heeft alleen (volcontinu) insinuaties gedaan.
Laat je niet afleiden, Max is in een hoogstens gelijkwaardige auto (kijk naar alle circuits) bezig om de 7 voudig WK te verslaan. Of het lukt, misschien. Maar laat je niet in de luren leggen door de praatjes van Lewis.
Volgens mij moet je ook testen voor toegang als ik het goed begrepen heb. Maar daar kan iemand die op het circuit is meer over vertellen. Ook kan er altijd iets tussendoor glippen. Maar om heel eerlijk te zijn gaan we een beetje off-topic...Ik heb het liever over de komende race...Will_M schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:58:
[...]
We / ze weten helaas niet wat de "Delta" variant nog gaat aanrichten én hoeveel mensen uit 't VK die variant nu mee brengen naar 't vaste land (en dus ook naar 't circuit in Oostenrijk).
Time Will Tell!!!
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 04-07-2021 14:01 ]
"When you grow up your heart dies"
Koningsdag "in de buitenlucht aan een drukke gracht in Amsterdam" of rustig in een parkje zitten maakt vast nog wel verschil. Iets met minimaal 1,5 meter enzo.sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Onderzoek heeft meerdere keren uitgewezen dat er in de buitenlucht praktisch geen besmettingen plaatsvinden. Ik denk dus dat het nog wel meevalt. We zullen het zien binnen nu en 10 dagen...
Zo te zien waait het op de RB ring net zo hard als in de Ikea dus binnen buiten maakt niet zoveel uit in zo'n geval.
Maargoed hoop dat iedereen lekker geniet, nog een klein beetje oppast en niet teveel souvenirs mee terugneemt.
Hamilton is gewoon een beetje sandyvagina dat er nu zoveel fans voor iemand anders zijn
Maar goed, laat t lekker in zn hoofd gaan zitten en zich ergeren aan de oranje waas als ie voorbij zoeft
Ik zie daar veel liever mensen zitten die ook kennis van zaken hebben.
EY! Hij weet veel van Alfa Romeostreamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:05:
Tju... Xander de Buisonjé zit er weer...
Er zijn een hele hoop oorzaken.:CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:39:
[...]
Omdat het probleem volgens mij onvermijdelijk was en om Vettel vooral veilig en beleefd lijkt te zijn heb ik een beetje moeite met de straf. Eerlijk gezegd ben ik geneigd om de schuld neer te leggen die als eerste en als laatste vetrokken. De auto die als eerste vertrok omdat de rest daar op moest wachten en dat voor een deel bepaalde hoeveel auto's er tegelijk op de baan waren. Ironisch genoeg is dat Alonso zelf. (Ik probeer niet te zeggen dat hij schuld heeft, wel dat hij een oorzaak is).
De auto's die als laatste vertrokken zijn de Mercedessen en Russel. Daarvan zou je kunnen zeggen dat die hadden kunnen uitrekenen dat er eigenlijk geen ruimte op de baan was en dat ze in de file zouden komen. Maar ja, dat is normaal gesproken niet iets waar ze rekening mee hoeven te houden.
Men vertrekt te laat uit de pits, waardoor de laatste 2 autos niet bijv achter de 1e 2 kunnen aanduiken tussen bocht 8 en 9.
Sommige laten een te groot gat vallen, leclerc, sainz, bottas, waardoor er niet genoeg tijd is voor iedereen op de korte baan.
Sommige halen in, omdat ze te laat zijn vertrokken, norris, hamilton, bottas, russell, hun kont afvegend met de event notes, waardoor de gaten van bijv. verstappen en vettel, voor turn 9 dicht valllen.
Maar 1 ding is in ieder geval complete onzin, de 1e treft geen blaam (Alonso), degene die zich opoffert door als 1e te gaan, daardoor geen tow heeft, de rest kan hem prima volgen.
Het halve veld verkloot de boel, maar Alonso rijdt gewoon netjes zijn ronde. Niemand hoeft op hem te wachten, ze kunnen allemaal zelf als 1e gaan, uiteindelijk zullen er in q2 15 autos tegelijk op de baan zijn.
erutangiS
Ja, van die versies die nog roesten in de folder destijds...
Laten we hopen dat het vanaf volgend jaar anders zal zijn als Ziggo de rechten niet meer heeftstreamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:05:
Tju... Xander de Buisonjé zit er weer...
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Mooie vlag ook ditredfoxert schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:04:
Stukje van de pre-race build up met Max en Checo bij de oranje tribune(s): YouTube: F1 LIVE: Austrian GP Grand Prix Build Up
Op 3:45
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik ook (denk ik) alleen wij worden niet uitgenodigd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
at your service
https://twitter.com/searc...ng&src=typed_query&f=liveThe_Butler schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:09:
Sky zegt dat het miezert? Kan team Tweakers op locatie komen met een weer update?
Ziggo idem, maar dat het zojuist droog was.The_Butler schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:09:
Sky zegt dat het miezert? Kan team Tweakers op locatie komen met een weer update?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Houden we het droog vandaag of beginnen we de inters op te warmen?
Ey, waar zit jij met je gedachten?Novarion schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:10:
“Jack heeft al wat druppels op zijn voorhuid.”
Vaccineren of een test. Overigens is al meer dan 50% van de besmettingen in NL van de delta variant. Dus het risico op import valt ook wel mee.sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:00:
[...]
Volgens mij moet je ook testen voor toegang als ik het goed begrepen heb. Maar daar kan iemand die op het circuit is meer over vertellen. Ook kan er altijd iets tussendoor glippen. Maar om heel eerlijk te zijn gaan we een beetje off-topic...Ik heb het liever over de komende race...
Will_M schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:06:
[...]
Ja, van die versies die nog roesten in de folder destijds...
Ik hoop echt dat ik nog wat water in mijn oren had, maar dat verstond ik echt..
Ik moest speciaal terugspoelen om te checken of ik het goed gehoord hadNovarion schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:10:
Voorruit dus
Of Ho-Pin TungWill_M schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:10:
Ik zou bijvoorbeeld Stéphane Kox daar wel eens willen horen / zien....
Die zie (en hoor) ik ook heel graag
Edit: (naam opgezocht en nu goed erin gezet)
[ Voor 11% gewijzigd door streamnl op 04-07-2021 14:16 ]
[Reinier schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:15:
[...]
Ik moest speciaal terugspoelen om te checken of ik het goed gehoord had
Voorruit dus

[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 04-07-2021 14:18 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hij zei voorruit...Novarion schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:14:
[...]
Ik hoop echt dat ik nog wat water in mijn oren had, maar dat verstond ik echt..
Sorry waar?Novarion schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:10:
Dus ik ben niet de enige die het hoorde? Hahaha.Reinier schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:15:
[...]
Ik moest speciaal terugspoelen om te checken of ik het goed gehoord had
Voorruit dus
Voorruit, bril. Logisch ook natuurlijk.
Thanks voor de check
Iemand een idee wat voor auto's dit zijn?
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
KTM X-BowsACID-dude schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:18:
https://youtu.be/k8MT-mADOro?t=1733
-
In plaatjes denken is niet leuk....
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 04-07-2021 14:22 ]
Daar hebben F1 auto's en de RB KTM gelukkig geen last van
Zijn dat niet de Red Bull Drift Brothers?ACID-dude schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:18:
https://youtu.be/k8MT-mADOro?t=1733
Lekker fietsen kijken tot 1 minuut voor de start, niks Ziggo voorbeschouwing
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
(een wingsuitvlucht, niet Jack zijn voorhuid... voordat jullie mij voortaan raar aankijken...)
[ Voor 51% gewijzigd door streamnl op 04-07-2021 14:23 ]
Lijkt me stug, die KTM's hebben juist aardig wat grip, om lekker te driften lijken me ladingen andere auto's beter geschikt.
De voorhuid van Dzjekstreamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:22:
Dit staat nog bovenaan op mijn "to-do-list"!!!
Tenzij je z'n vriendin bentHollowGamer schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:24:
Is die Xander altijd zo aanwezig?
Zijn vriendin(en) ook niet.... Komt goed uit, dus
at your service
Het zijn inderdaad Red Bull KTM X Bows...PalingDrone schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:22:
[...]
Lijkt me stug, die KTM's hebben juist aardig wat grip, om lekker te driften lijken me ladingen andere auto's beter geschikt.
een treffende spreuk
Het is droog!The_Butler schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:09:
Remlicht kaduuk? Weer Mercedes engine problemen?The_Butler schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:27:
Russel geeft aan dat er iets erg mis is met de achterkant van zijn wagen?
een treffende spreuk
Jammer
Hier (zuidwest van Eindhoven) is het nu goed donker geworden en begint het te regenen.
Had het liever andersom gehad
(niet lullig bedoeld, heel veel plezier daar!!).
Zullen we die bewaren tot op Silverstone?pro_6or schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:31:
[...]
Remlicht kaduuk? Weer Mercedes engine problemen?
"100 per cent something is not right with the rear of the car. 100 per cent."
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 4 juli 2021
George Russell's team radio message on his laps to the grid... 📻#SkyF1 #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/MMUcDdaPaR
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Hij zij dat er iets 100% niet goed voelde aan de achterkant, dus ik gok banden / airo / ophanging?pro_6or schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:31:
[...]
Remlicht kaduuk? Weer Mercedes engine problemen?
Team zegt dat ze niks aan de data kunnen zien, radio bericht is nog niet online gezet
at your service
Natuurlijk wel. Het staat zo geprogrammeerd. If Russel puntenkansen Then auto stuk.sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:32:
Ze zijn de achterkant van de wagen van Russell druk aan het bestuderen... Het zal toch weer niet hè...
Die man mag ook gewoon niet positief aan de race beginnen wanneer hij het goed doet met de quali..sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:32:
Ze zijn de achterkant van de wagen van Russell druk aan het bestuderen... Het zal toch weer niet hè...
Zit je overdekt?z0bin schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:33:
[Afbeelding] het begint zelfs op te klaren. Foto vanaf de Max tribune noord
Als het de banden waren dan is er niks aan de hand wat dat zijn gelukkig niet de banden waarop hij de race start.The_Butler schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:34:
[...]
Hij zij dat er iets 100% niet goed voelde aan de achterkant, dus ik gok banden / airo / ophanging?
Team zegt dat ze niks aan de data kunnen zien, radio bericht is nog niet online gezet
twijfel, twijfel.
Zou leuk zijn om te zien, toch?
Ligt eraan hoe oud de Grand Prestige is. Kruikje kan je jaren bewaren.streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:38:
Hmm, had enkele Leffe Zomer koud gezet maar ik vind een Grand Prestige beter bij het weer passen...
twijfel, twijfel.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb er een koel Praght blond biertje bij gepakt...streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:38:
Hmm, had enkele Leffe Zomer koud gezet maar ik vind een Grand Prestige beter bij het weer passen...
twijfel, twijfel.
Ja die 7 dagen vliegen voorbij...Pierre schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:39:
Een grid Walk bij Ziggo lang geleden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat is net die tow die hij kreeg volgens mij...Nieknikey schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:41:
Wat een discussie hier over of de PU van Honda al dan niet sjofel zou zijn. Zoveel vermogen heeft die niet hoor, Norris zijn McLaren wint gewoon 1 tiende op het rechte stuk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Deze is gewoon van de AH. Dit jaar dus.Quad schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:39:
[...]
Ligt eraan hoe oud de Grand Prestige is. Kruikje kan je jaren bewaren.
Gaan echt wel op voordat ze "over datum" zijn
(ik heb nog 1 flesje Hertog Jan Grand Prestige vatgerijpt 2020, die gaat open op mijn trouwdag)
Ken ik niet. Proost alvast!sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:40:
[...]
Ik heb er een koel Praght blond biertje bij gepakt...
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 04-07-2021 14:44 ]
Hij staat gewoon op de grid.Rivanov schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:43:
RUS pit start?
Hoop dat het met de race beter gaat dan met hoe wij gespeeld hebben
Waiting on the world to change
Thanks. Het is een biertje van hoge gisting van Polderpionier een brouwerij uit Dronten...
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 04-07-2021 14:44 ]
Hij voelde iets dat niet goed zat aan de achterkant van de wagen. Het team zag niks op de data. Het is dus te hopen dat het de bandjes waren en niet de wagen.nachtnet schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:43:
Zet ziggo hier aan, iemand een update waarom RUS terug de pitlane in ging?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, Koot & Bie Encyclopedie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eerst deze band dan maar het Wilhelmus na de race laten doen? Duimen...gambieter schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:46:
Ok, Within Temptation het Wilhelmus laten doen op Zandvoort?
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Yep, wat dat betreft is de derrière een perfecte maatstaf...nachtnet schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:46:
@sjaoolmaar als coureur wat voelt zal hij meestal gelijk hebben
Data zegt helaas niet altijd alles.
Nee, hij won 1 tiende met tow ten opzichte van Max met tow. Max zijn pole lap was ook in een tow.
Max Reed met z'n pole lap vooraan, dus had geen tow?Nieknikey schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:49:
[...]
Nee, hij won 1 tiende met tow ten opzichte van Max met tow. Max zijn pole lap was ook in een tow.
---RAWE CEEK!!!---
Bewust verloren begrijp ikpinda powerrr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:43:
Ik ben op tijd terug van het toernooi!![]()
Hoop dat het met de race beter gaat dan met hoe wij gespeeld hebben![]()
Iedereen alvast een héle fijne race toegewenst met hopelijk wederom het Wilhelmus aan 't einde..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
⏩ PVOutput☀️
Max reed in de voorste redbull, maar achter de mercs.NoFearCreations schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:50:
[...]
Max Reed met z'n pole lap vooraan, dus had geen tow?
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/DyNdcN4h7fsViGweCYrx5tpj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gyK32DmVD12f5UiILsGc305x.jpg?f=fotoalbum_large)