Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Laten ze hem weer vrij koppen, loopt gelukkig goed af
Geel? Ik zou rood nog overwegen als scheids.Quad schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:34:
En dit is dan geen geel voor Vinicius?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar verder goed gedaan van Psv!
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
DorpsgekHarribo schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:35:
En Vinicius krijgt geen geel voor dat geplaatste elleboogje?... Ok...
Tomorrow is not today!
geld zat, dus mag geen probleem zijnAgent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:37:
Ik verwacht een boete voor Feyenoord zo. Volgens mij komt er een Vuurwerk / spandoek actie
Boetes zullen ondertussen toch wel in de begroting meegenomen worden?Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:37:
Ik verwacht een boete voor Feyenoord zo. Volgens mij komt er een Vuurwerk / spandoek actie
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
nggyu nglyd
Hup Feyenoord.
[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 01-10-2021 11:16 ]
Je hebt gelijk, maar er was contact.Quad schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:40:
Nu weer de herhaling van Sangaré, dat is toch echt helemaal niks he, SG speler moet wat mij betreft met terugwerkende kracht worden geschorst, wat een...
Achteraf eenvoudig om te zeggen maar misschien had je bij 4-1 de mensen met geel eraf moeten halen?
Hebben ze geen VAR? Of was het een tweede gele kaart en daarna dus rood! Als in, dan doet de VAR niks?Quad schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:40:
Nu weer de herhaling van Sangaré, dat is toch echt helemaal niks he, SG speler moet wat mij betreft met terugwerkende kracht worden geschorst, wat een...
[ Voor 12% gewijzigd door Han op 30-09-2021 20:44 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat tweede.Han schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:43:
[...]
Hebben ze geen VAR? Of was het een tweede gele kaart en daarna dus rood! Als in, dan doet de VAR niks?
Bij de kaartjes in de prijsOPSLAGHOND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:39:
[...]
Boetes zullen ondertussen toch wel in de begroting meegenomen worden?
Die gele kaart voor Gakpo dan, dat was ook compleet niets.Quad schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:40:
Waardeloze beslissingen van een matige scheids, er gebeurde in deze wedstrijd vrijwel niets ‘geelwaardigs’.
Behalve die arm van Vinícius, dat was er dan weer wel één…
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 30-09-2021 20:56 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die Arne Slot staat een potje gel*l uit te kramen.
Nee. Feyenoord is geen spelbepalende ploeg. Nooit geweest, en zullen ze nooit worden. Ajax of Barcelona kunnen dat. Al de anderen mogen hooguit meehobbelen in het spel.
Geef de rest de/een bal, en ze gaan handballen of hockey spelen. Ze gaan niet beter voetballen.
Feyenoord - Ajax in 2019 zeker niet gezien?mavaros schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:55:
Het is maar goed dat ik in een parallel universum woon.
Nee. Feyenoord is geen spelbepalende ploeg. Nooit geweest, en zullen ze nooit worden. Ajax of Barcelona kunnen dat. Al de anderen mogen hooguit meehobbelen in het spel.
Geef de rest de/een bal, en ze gaan handballen of hockey spelen. Ze gaan niet beter voetballen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar ik ben blij dat de tribune weer bevolkt wordt.
Grote familie of standaard naam in Afrika?Maarten_E schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:01:
Even serieus: Komt ieder team tegenwoordig met zijn eigen Traoré ofzo? Zie die naam continu voorbij komen in opstellingen.
Zoals Jansen, Janssen en De Vries etc..
Wat laat jij jezelf kennen zeg!mavaros schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:55:
Het is maar goed dat ik in een parallel universum woon.
In EL ook, in conference league niet? Heb er niks over gehoord.Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:02:
Blijft raar dat er alleen in CL een var is.
ESPN 2!Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:56:
Leo Driessen godsjammerlijk
Geen Leo > Leo
🚨Coëfficiëntenalarm.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 30 september 2021
✅ Wéér 0,8 punten erbij
✅ 6 volle punten dit seizoen
✅ Beste van Europa dit seizoen. Dik.
✅ Puike balans AZ en PSV
✅ Ajax perfect in CL
✅ Frankrijk dicht genaderd pic.twitter.com/rVqP2TcPnd
Jeroen Verhoeven was ook robuust!mavaros schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:09:
Feyenoord heeft een robuuste keeper, en dat is ook een belangrijk dingetje in het voetbal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit is een prima start en Feyenoord maakt er tot nu toe een leuke wedstrijd van.
Eindelijk.
[ Voor 94% gewijzigd door mavaros op 30-09-2021 21:16 ]
Is Koeman niks voor Feyenoord?remco112 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:15:
Slot is hét bewijs dat een trainer van grote invloed is op het spel wat gespeeld wordt!
Misschien neemt hij Depay en Luuk de Jong gratis mee?
Nee Dank. Misschien psv. Lekker wisselen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:18:
[...]
Is Koeman niks voor Feyenoord?
Koeman was geweldig bij Feyenoord. Die andere twee hoef ik nooit te zien in een Feyenoord-shirt, alhoewel Depay wel helemaal gek is van Rotterdam. (Kan ik snappenOPSLAGHOND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:18:
[...]
Is Koeman niks voor Feyenoord?
Hadden het er vandaag nog over. Ja, Koeman deed het goed bij Feyenoord, maar kreeg ook wel per ongeluk een spits die er opeens 40 inschoot.remco112 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:20:
[...]
Koeman was geweldig bij Feyenoord. Die andere twee hoef ik nooit te zien in een Feyenoord-shirt, alhoewel Depay wel helemaal gek is van Rotterdam. (Kan ik snappen)
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Moooi!!
nggyu nglyd
Dat roepen wij altijd, als de tegenstander op zijn knietjes ligt. Feyenoord is pas 25 minuten onderweg.
[ Voor 82% gewijzigd door mavaros op 30-09-2021 21:27 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 30-09-2021 21:26 ]
Twee woorden in een zin die een paar jaar geleden niet voor te stellen waren.PWM schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:24:
Vind Feyenoord erg spelbepalend.
Hier nog één. Z’n voorzetten worden echt steeds beterGrudgie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:29:
Ik begin echt enorm fan van Pederson te worden.
per aspera ad astra
Hier nog iemand, vastgelegd tot en met 2026 voor 1 miljoen euroGrudgie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:29:
Mooiste is nog dat hij op het lijstje van AZ stond
Zat ik de vorige keer mis?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
Gaat gewoon 2 - 3 worden! Precies volgens plan!!
Snel die derde scoren!
Vergeet Aursnes niet!remco112 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:31:
[...]
Hier nog iemand, vastgelegd tot en met 2026 voor 1 miljoen euro![]()
Mooiste is nog dat hij op het lijstje van AZ stond
Het is geen Noor hoor...Grudgie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:29:
Hij groeit in zn nieuwe rol, mooi om te zien.Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:41:
Kokcu speelt echt goed. Mag ook gezegd worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind ze alle 11 tot nu toe zeer goed spelen!Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:41:
Bizar goed zelfsAgent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:41:
Afgelopen zaterdag ook de beste aan Feyenoords kant. Heeft echt stappen gemaakt!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022