XXXVI
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zijn reet steekt een beetje uit.Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:15:
Maar buitenspel, lijkt me.
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Float like a butterfly, sting like a bee.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat een waanzinnig aanval. 1-2-3-4-5-6 jeephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:15:
Zo’n lekkere goal mag je niet afkeuren op 2 cm
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Was wel een hele mooie aanval.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Prachtige aanval dat dan weer wel
100% dit. Voelt echt alsof het gewoon het FIFA fragmentjes zijn.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:16:
Als Ten Napel nu nog niet doorheeft dat de VAR aan het kijken is is het maar goed dat ie met pensioen gaat
LOLDoeEensGek schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
Nou die fluit ook voor de laatste keer een wedstrijd!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nope ze zijn juist super bij met die lijntjes werd na afgelopen seizoen gemeld.Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:16:
Ze hebben toch de regel dat nat vingerwerk niet meer doorslaggevend is?
Jammer maar helaas, als het zo doorgaat komt de gelijkmaker nog wel.
Oh wacht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voor de wedstrijd is het weer wel goed
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja die is zo slecht, verlies zo ontzettend veel de bal met die slechte trappen naar vorenTyphone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
Wat een kutkeeper is die Pasveer zeg. Waarom speelt die bij Ajax?
Omdat ie gratis wasTyphone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
Hm, Bas Nijhuis had er een heel verhaal over telkens bij de Oranje Zomer.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
[...]
Nope ze zijn juist super bij met die lijntjes werd na afgelopen seizoen gemeld.
Jammer maar helaas, als het zo doorgaat komt de gelijkmaker nog wel.
⏩ PVOutput☀️
Tomorrow is not today!
Vanwege zijn groeipotentieel en restwaarde? Of wachtTyphone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:

XXXVI
Dacht dat Nathan Rutjes op doel stond, met z'n knotje.Typhone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
Ik las ergens dat tijdens een var moment eigenlijk de klok stil gezet moet worden. Geen idee wie dat idee opperde maar geen slecht idee!Erapaz schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:18:
Blijft toch een ruk uitvinding die VAR. Weer 5 minuten van een mooie wedstrijd weggegooid.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sowieso zuivere speeltijd. Dat maakt voetbal zoveel leuker.DoeEensGek schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:19:
[...]
Ik las ergens dat tijdens een var moment eigenlijk de klok stil gezet moet worden. Geen idee wie dat idee opperde maar geen slecht idee!
Net als bij hockey
[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 07-08-2021 20:20 ]
Jammerdebammer.hoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:18:
Wat voor bam is een geannuleerd doelpunt? Jammer-bam?
En daarom kan werkelijke speeltijd prima bij dit soort momenten. Iedereen kan toch ff dat klokkie dan stilzetten? In elk andere sport wordt de tijd stilgezet behalve bij voetbal.Erapaz schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:18:
Blijft toch een ruk uitvinding die VAR. Weer 5 minuten van een mooie wedstrijd weggegooid.
⏩ PVOutput☀️

Vertel het maar niet aan mijn kinderen, worden ze ter plekke Ajax-fan.Matis schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:19:
Dacht dat Nathan Rutjes op doel stond, met z'n knotje.
Ja ik twijfelde ook flink over die lijn die je net zag.DoeEensGek schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:20:
Die var ze de lijn bij zijn voet ipv achterwerk?
Ja dat dacht ik ook al. Z'n komt leek over die lijn te hangenDoeEensGek schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:20:
Die var ze de lijn bij zijn voet ipv achterwerk?
[ Voor 59% gewijzigd door carpebios op 07-08-2021 20:22 ]
Bam-terspel?hoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:18:
Wat voor bam is een geannuleerd doelpunt? Jammer-bam?
Leek wel of ze de lijn bij zijn heup tekendenTerranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:21:
[...]
Ja ik twijfelde ook flink over die lijn die je net zag.
Evenals video-ref beslissing aanvragen, ideale uitvinding. Wordt het afgewezen dan raak je het recht verder in de wedstrijd kwijt.Matis schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:20:
Net als bij hockey
lijkt mij ook niet meer dan logischDoeEensGek schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:19:
[...]
Ik las ergens dat tijdens een var moment eigenlijk de klok stil gezet moet worden. Geen idee wie dat idee opperde maar geen slecht idee!
Krijg je Semafoor erbij
Dat kan ook nog, hawkeye principe.hoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:22:
Evenals video-ref beslissing aanvragen, ideale uitvinding. Wordt het afgewezen dan raak je het recht verder in de wedstrijd kwijt.
dan krijgen jullie LabyadsNielz123 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:22:
Jullie klagen wel over Pasveer, maar willen jullie hem ruilen tegen Drommel?
Krijg je Semafoor erbij
Tis ook heel simpel mogelijk te maken met de techniek.
Dat vind ik ook eigenlijk, ik dacht dat het aan m'n clubbril lag omdat mensen hier zo positief waren. Maar voorlopig is het de individuele klasse van Madueke tegen een beter AjaxSnowdog schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:23:
Pff Ajax speelt/combineert zoveel makkelijker dan PSV, da's niet best om te zien.
Om de biodynamische amandelmelk op te schuimen voor de cappuccino’sTyphone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
En het veld is een ijsbaan.Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:24:
Conclusie tot nu toe, Ajax voetbalt beter, PSV heeft Madueke
Inderdaad, dat zou het zo veel beter maken.hoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:22:
[...]
Evenals video-ref beslissing aanvragen, ideale uitvinding. Wordt het afgewezen dan raak je het recht verder in de wedstrijd kwijt.
Zeker 50% Madueke en 50% twee slapende verdedigers.Terranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:24:
[...]
Dat vind ik ook eigenlijk, ik dacht dat het aan m'n clubbril lag omdat mensen hier zo positief waren. Maar voorlopig is het de individuele klasse van Madueke tegen een beter Ajax
Voorlopig nog niet, nog 65 min hecarpebios schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:25:
Moraal van het verhaal, geloof de media niet met hun gehype.
Jawel, daarom staat het nu 0-1.sNielz123 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:26:
Die ruimte die Ajax weggeeft achter is niet best, maar PSV doet er niks mee
Dat zou voor de verandering wel eens fijn zijn, i.p.v. elke wedstrijd met geknepen billen PSV te kijken, omdat ze het weer weggeven op het eind etc.ElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:26:
Eindelijk weer eens wat van PSV. Het niveau/tempo ligt wel lekker hoog, als beide ploegen dit het seizoen vol kunnen houden dan heeft de rest van de eredivisie niet veel te halen tegen deze ploegen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als Ajax de turbo er even opgooit, weet PSV niet wat het overkomt.
Voor mijn gevoel is er ook veel meer Ajax publiek. Maar dat kan ik niet hard makenOuterspace schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:27:
Wat mij opvalt is dat Ajax aardig fel de duels ingaat. Dat ben ik eigenlijk niet van ze gewend. Niet dat ik het erg vind, ik houd er wel van.
Het Berghuis effect he, die houd wel van een felle tackleOuterspace schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:27:
Wat mij opvalt is dat Ajax aardig fel de duels ingaat. Dat ben ik eigenlijk niet van ze gewend. Niet dat ik het erg vind, ik houd er wel van.
Ofniet dan! Wtf gast!toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:28:
Mooie aanname Haller...
Is er ook. Alleen PSV supporters in het uitvak.Matis schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:28:
[...]
Voor mijn gevoel is er ook veel meer Ajax publiek. Maar dat kan ik niet hard maken
Die valt zo ontzettend uit de toon. Komt voetballend ontzettend te kort.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:28:
Mooie aanname Haller...
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2021 20:31 ]
XXXVI
En als Madueke/Ajax er even de turbo op gooit weet Ajax niet wat ze moeten.mavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:28:
Ajax is tot nu toe veel beter dan PSV, ontdanks de tussenstand.
Als Ajax de turbo er even opgooit, weet PSV niet wat het overkomt.
De vraag is of Ajax dit hoge tempo heel de wedstrijd weet vol te houden.
En Madueke weer!
[ Voor 63% gewijzigd door carpebios op 07-08-2021 20:31 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022