[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 241 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:33:
[...]

Toivonen en Van Bommel konden ook prima incasseren. Dat is wat mij betreft een heel groot verschil met Antony.

Maar je laatste 5 zinnen zeggen toch eigenlijk alles? Het slaat regelmatig helemaal nergens op wat hij doet als toneelspel. Daar zijn we het allemaal over eens. Dat jij als Ajax-fan dat makkelijker door de vingers kan zien en daar doorheen kan kijken dan fans van andere clubs is ergens wel logisch natuurlijk, maar dat is wel precies het gedrag waar in ieder geval ik mij zo aan stoor bij hem.
Toivonen en kunnen incasseren? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:13:
[...]

Dat "rollebollen" over de grond kwam gewoon door een gestrekt been van Malacia, daar wordt alleen totaal geen aandacht aan besteed.
Vorige keer waren hier al geen overtuigende beelden van, is hier nieuw bewijs voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:16:
[...]

Zo slecht spelen en toch beslissend zijn. Dan ben je een echte topper! ;)
Het is een aardige rechtsbuiten, hooguit voor de subtop in Europa. 20 miljoen mag Ajax de vlag uithangen.
Hij heeft echt niets speciaals, in Engeland wordt ie doormidden gezaagd. Misschien een spaanse club, maar ja, welke dan.
Of toch maar gewoon veilig in de Eredivisie blijven, tegen Bram van Poolen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:33:
[...]

Toivonen en Van Bommel konden ook prima incasseren. Dat is wat mij betreft een heel groot verschil met Antony.
Sorry maar dat is gewoonweg een rooskleurig beeld van hoe beide voetbalde. Als ik denk aan Nederland - Portugal hoe Van Bommel uitdeelde en schwalbes maakte dan zat er weinig incasseren bij hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 20:19
Okee okee misschien vertroebelt mijn afkeer van Antony mijn beeld een beetje 😅
Maar het feit dat een speler die al tien jaar gestopt is en een andere die al 7 jaar weg is er bij moeten gehaald worden om te laten zien dat er “vaker” dusdanig toneel gespeeld wordt geeft ook wel iets aan over Antony.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik kan me de topper van Ajax tegen PSV nog herinneren waar Poulsen van Ajax binnen 10 minuten beide heren aan het zagen had bij de scheidsrechter.
Die kunnen/konden beide 0 incasseren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 16:31
donleone83 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:16:
Okee okee misschien vertroebelt mijn afkeer van Antony mijn beeld een beetje 😅
Maar het feit dat een speler die al tien jaar gestopt is en een andere die al 7 jaar weg is er bij moeten gehaald worden om te laten zien dat er “vaker” dusdanig toneel gespeeld wordt geeft ook wel iets aan over Antony.
Kan mij ook nog een fopduik herinneren van ene John Dahl Tomasson :p ;) maar heden ten dage zijn er helaas ook genoeg schwalbes en aanstellers.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tegenwoordig zie je regelmatig keepers blessures faken om even de coach een moment te geven om te coachen.
Daar hoor je bijna niemand over, terwijl dit natuurlijk ook zeer onsportief is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 18:05:
[...]

Het is een aardige rechtsbuiten, hooguit voor de subtop in Europa. 20 miljoen mag Ajax de vlag uithangen.
Hij heeft echt niets speciaals, in Engeland wordt ie doormidden gezaagd. Misschien een spaanse club, maar ja, welke dan.
Of toch maar gewoon veilig in de Eredivisie blijven, tegen Bram van Poolen ;)
Gaan het zien, ik denk dat het meer wordt ;). Maar voor Ajax is het nu gewoon een prima buitenspeler met potentie en momenteel Braziliaans international. Zijn trekjes mag hij wel afleren, maar daar zijn we het allemaal wel over eens.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 05-04-2022 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:50:
Tegenwoordig zie je regelmatig keepers blessures faken om even de coach een moment te geven om te coachen.
Daar hoor je bijna niemand over, terwijl dit natuurlijk ook zeer onsportief is.
Dat doet alleen Onana toch? ;)

Ownee dat was tijdrekken :D (wat ook iedere keeper doet als ze voor staan of underdog zijn)

/s

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 05-04-2022 20:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 13:41
Vos schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:01:
[...]

Ownee dat was tijdrekken :D (wat ook iedere keeper doet als ze voor staan of underdog zijn)

/s
Maar Onana spant wel de kroon, gewoon een heel jaar gerekt voor zichzelf :o

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik zou wel eens willen weten waarom de scheidsrechters niet ingrijpen bij dat onsportieve gedrag. Dat zijn ook (semi) professionals, die kennen die spelers ook wel een beetje inclusief hun gedrag.
Rollebollen om niets? Gewoon doorspelen.
Een tegenstander een kaart aan proberen te naaien door acteerwerk? Zelf een kaart
Tijdrekken door keepers? Die bal moet binnen 8 seconde weg anders indirecte vrije trap
Irritant doen bij vrijetrappen (bal wegtikken, over de tegenstander gooien etc) direct geel

En dit zijn ook typisch zaken waar een var perfect bij kan helpen. Gewoon even een paar extra ogen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 6 april 2022 @ 07:53:
Ik zou wel eens willen weten waarom de scheidsrechters niet ingrijpen bij dat onsportieve gedrag. Dat zijn ook (semi) professionals, die kennen die spelers ook wel een beetje inclusief hun gedrag.
Rollebollen om niets? Gewoon doorspelen.
Een tegenstander een kaart aan proberen te naaien door acteerwerk? Zelf een kaart
Tijdrekken door keepers? Die bal moet binnen 8 seconde weg anders indirecte vrije trap
Irritant doen bij vrijetrappen (bal wegtikken, over de tegenstander gooien etc) direct geel
De spelregels spreken over 6 seconden de bal met zijn hand of arm in bezit houdt, niet 8 seconden maar dat is lood om oud ijzer. Het is bijzonder makelijk om daar op te acteren maar het gebeurt helaas niet. De keepers die bij een veredelde terugspeelbal op de bal blijven liggen, rustig opstaan en dan te lang bezig zijn met het uittrappen mag je wat dat betreft gewoon aanpakken.

Wat je wellicht niet moet willen is dat scheidsrechters vooringenomen zijn bij spelers, dat gebeurt per definitie omdat ze de speler op den duur kennen maar dat zou de keuzes niet dermate moeten beinvloeden dat meer wordt weggewuift bij speler A in vergelijking met speler B. Grotendeels is de speler daar zelf debet aan maar zelfs dan moet je idealiter als scheidsrechter objectief blijven.

Het spel bewust vertragen kan al bestraft worden maar ook dat gebeurt niet. Het is een keuze van de KNVB en wellicht de UEFA/FIFA om daar neit actief naar te acteren want de spelregels geven de middelen al. Soms vraag ik mij af wat de KNVB ziet als ideale plaatje bij Voetbal, is dat enkel competitief zijn of ook een sport nastreven waar enige normen en waarden van belang zijn.

Rugby, hockey en menig andere sport doet het significant beter en dat zal deels door de arbitrage komen, geef je de spelers geen ruimte om zich onfatsoenlijk te gedragen (waarschuwing indien het wel gebeurt en bij herhaling verwijdering) dan zal dat naar verloop van tijd ook normaliseren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
Wat een gezeur hier zeg. Alsof Antony de eerste speler in de Eredivisie is die theatraal gedrag vertoont. Helaas zie je dit op alle niveaus bij iedere club terug. Het enige wat daaraan gedaan kan worden is strenger optreden bij dit gedrag. Maar het is helemaal hip om lekker Antony las voorbeeld te stellen en stiekem wel een beetje blij zijn dat hij geblesseerd is geraakt. Iets over hoge bomen en wind. Blah blah blah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
JP_Frost schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:21:
Wat een gezeur hier zeg. Alsof Antony de eerste speler in de Eredivisie is die theatraal gedrag vertoont.
Het is niet alsof dit enkel bij Antony of spelers van Ajax naar voren komt. Er zijn afdoende discussies hier geweest met effectief dezelfde conclusie over spelers van PSV en Feyenoord. Het gedrag komt vaker voor, het gedrag wordt afgekeurd en we zouden hopen dat het niet meer plaatstvindt maar dat de KNVB met hun arbitrage wat moet gaan doen om het te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Vos schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:01:
[...]

/s
Welke wedstrijd was dat ook al weer? Tegen een Engelse club in de 93e minuut ofzo.. Manchester Unt.?

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
donleone83 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:04:
[...]

Tegen Feyenoord raakte hij toch ook geblesseerd en kwam hij met krukken naar de persco? Was drie minuten later weer over dus ik zou het vooralsnog niet al te serieus nemen 🤮
Het was wachten totdat anderen dezelfde grap zouden maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uS7SILMVnIlovKj-Btcfwx9qTC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oP3QDLv7zfvUGx5PRq4JOlqv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik snap ook niet dat Ajax dit gedrag tolereert. De club heeft dat ook niet nodig en is meer gebaat bij buiten dergelijke discussies te blijven.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Gravenberch persoonlijk akkoord met Bayern volgens Voetbalzone. Foto met het shirtje staat al op de socials.

Ik vind het onverstandig maar ben er verder niet rouwig om. Ook niet voor tien miljoen (werkelijke som nog onbekend).

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:04:
Gravenberch persoonlijk akkoord met Bayern volgens Voetbalzone. Foto met het shirtje staat al op de socials.

Ik vind het onverstandig maar ben er verder niet rouwig om. Ook niet voor tien miljoen (werkelijke som nog onbekend).
10 miljoen is wel echt weinig, mag toch hopen dat Ajax er minimaal 20 van weet te maken.

Hopelijk kan hij daar op de trainingen veel leren, veel spelen zal ie niet gezien de concurrentie daar op het middenveld. Of gaan er veel middenvelders daar weg deze zomer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Exocet schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:37:
[...]

10 miljoen is wel echt weinig, mag toch hopen dat Ajax er minimaal 20 van weet te maken.

Hopelijk kan hij daar op de trainingen veel leren, veel spelen zal ie niet gezien de concurrentie daar op het middenveld. Of gaan er veel middenvelders daar weg deze zomer?
Tolisso gaat wel volgens mij. Maar de concurrentie is moordend met zat gevestigde namen (Gnabry, Kimmich, Goretzka) en dan ook nog talenten als Davies, Wanner en Musiala. Ik denk dat hij niet meteen veel zal spelen.

Edit: nu lijkt Gravenberch mij een hele verstandige jongen die zijn geduld zal weten te bewaren en niet dwars gaat lopen liggen. Van Persie deed er ook een tijdje over om bij Arsenal in de basis te komen. Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee.

[ Voor 17% gewijzigd door donleone83 op 06-04-2022 13:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

GS88 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:58:
[...]

Welke wedstrijd was dat ook al weer? Tegen een Engelse club in de 93e minuut ofzo.. Manchester Unt.?
Je post nog net geen Moura foto, heerlijke reacties altijd :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

donleone83 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:50:
[...]

Tolisso gaat wel volgens mij. Maar de concurrentie is moordend met zat gevestigde namen (Gnabry, Kimmich, Goretzka) en dan ook nog talenten als Davies, Wanner en Musiala. Ik denk dat hij niet meteen veel zal spelen.

Edit: nu lijkt Gravenberch mij een hele verstandige jongen die zijn geduld zal weten te bewaren en niet dwars gaat lopen liggen. Van Persie deed er ook een tijdje over om bij Arsenal in de basis te komen. Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee.
Een Gnabry en Davies staan op hele andere posities? We gaan het zien, zou voor NL mooi zijn als hij zich goed kan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ankona schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:01:
Ik snap ook niet dat Ajax dit gedrag tolereert. De club heeft dat ook niet nodig en is meer gebaat bij buiten dergelijke discussies te blijven.
Tolereren ze het dan? Ik weet het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
snmght schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:04:

Die foto is volgens mij gewoon in photoshop gemaakt.
Dat Gravenberch er uit zo komen met Bayern was ook wel duidelijk.

Bayern zou naar verluid tot maximaal 25 miljoen willen gaan, waar Ajax 35 wil hebben.
Die zullen er ergens in het midden wel uit komen, Ajax moet hem toch deze zomer verkopen door zijn kortlopende contract.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:10
Ook Ajax lijkt zijn trainer kwijt te raken
Ten Hag en Man United zetten puntjes op de i

Erik ten Hag gaat de nieuwe coach van Manchester United worden, melden bronnen aan ESPN Nederland en ESPN Engeland. De 52-jarige trainer en de Engelse recordkampioen zijn het met elkaar eens. Ten Hag, die vorige maand door United werd gesproken, stond op een shortlist van vier man naast Mauricio Pochettino van Paris Saint-Germain, Spanje-coach Luis Enrique en Julen Lopetegui van Sevilla.

United ziet in de trainer van Ajax een opvolger van Ole Gunnar Solskjær voor de lange termijn van de club. Sinds het vertrek van de Noorse clublegende in november 2021 fungeert Ralf Rangnick als tussenpaus bij The Red Devils, iets wat de Duitser zal doen tot het einde van het seizoen. Ten Hag begint deze zomer bij de huidige nummer zeven van de Premier League. De trainer lag nog tot 2023 vast in Amsterdam, maar de Engelsen besluiten om niet langer te wachten en het contract voor 2 miljoen euro af te kopen.
Bron: https://www.espn.nl/voetb...ed-zetten-puntjes-op-de-i

Wat mij betreft toch zonde, ondanks dat hij af en toe kritiek krijgt is dit by far de beste coach die Ajax de laatste jaren deze eeuw heeft gehad. Elke andere coach die er gaat komen gaat minder zijn qua kwaliteiten dan Ten Hag.

Benieuwd ook direct wie de opvolger gaat worden, in Rotterdam zal er ook met spanning gekeken worden gezien Slot toch ook vaak genoemd wordt..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:02:

[...]

Wat mij betreft toch zonde, ondanks dat hij af en toe kritiek krijgt is dit by far de beste coach die Ajax de laatste jaren heeft gehad. Elke andere coach die er gaat komen gaat minder zijn qua kwaliteiten dan Ten Hag.
Ik ben ook niet ontevreden met Ten Hag, zeker niet als hij nog een keer de dubbel binnensleept dit seizoen.

Het wordt wel een drukke zomer:
  • Overmars is al weg (KJH is geen volwaardig vervanger)
  • Ten Hag gaat weg (+/- 2 miljoen)
  • Onana gaat weg (gratis)
  • Gravenberch vrijwel zeker weg (max 30 miljoen)
  • Mazraoui gaat weg (gratis)
  • Labyad gaat weg (gratis)
  • Danilo gaat weg (gratis)
  • Tagliafico gaat vrijwel zeker weg (max 5 miljoen?)
Dan nog geruchten/mogelijkheden
  • Timber (wordt genoemd richting Man United met Ten Hag)
  • Antony (idem, maar zal meer belangstelling hebben
  • Haller (waarschijnlijk ED topscoorder, hoog in het lijstje topscoorders in CL, zal ongetwijfeld op lijstjes staan)
Verder gaat Brobbey terug naar RB Leipzig.

Aan de plus kant zit Ihattaren (neem aan dat hij volgend seizoen aansluit bij het eerste).

Dat wordt een hectische transferperiode.
Benieuwd ook direct wie de opvolger gaat worden, in Rotterdam zal er ook met spanning gekeken worden gezien Slot toch ook vaak genoemd wordt..
Laat Slot maar lekker bij Feyenoord zitten imho.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:15:
[...]

Ik ben ook niet ontevreden met Ten Hag, zeker niet als hij nog een keer de dubbel binnensleept dit seizoen.

• Haller (waarschijnlijk ED topscoorder, hoog in het lijstje topscoorders in CL, zal ongetwijfeld op lijstjes staan)

Aan de plus kant zit Ihattaren (neem aan dat hij volgend seizoen aansluit bij het eerste).

[...]

Lijkt dus het perfecte jaar voor PSV en Feyenoord te worden om Ajax van de troon te stoten.
Als PSV dit seizoen de titel pakt, heeft Ajax helemaal een probleem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:40:
[...]

Lijkt dus het perfecte jaar voor PSV en Feyenoord te worden om Ajax van de troon te stoten.
Inderdaad. Het door de media geroeptoeterde 'Bayern van Nederland' kan prima de prullenbak in ja. De stabiliteit en groei die er was verdwijnt weer als sneeuw voor de zon.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Behalve dat PSV volgend seizoen ook een nieuwe (onervaren) trainer heeft en daar de toppers waarschijnlijk ook zullen vertrekken..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 09:48
Gynnad schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:02:

[...]

Wat mij betreft toch zonde, ondanks dat hij af en toe kritiek krijgt is dit by far de beste coach die Ajax de laatste jaren deze eeuw heeft gehad. Elke andere coach die er gaat komen gaat minder zijn qua kwaliteiten dan Ten Hag.

Qua timing niet het mooiste moment om dit bekend te maken. Met nog twee prijzen in het vizier en een maandenlange slechte vorm…

Inhoudelijk ben ik tot een ieders verrassing hier (:+) niet rouwig. Het is tijd voor nieuwe energie bij Ajax. Wat ik vooral jammer vind is dat Overmars zich niet kon gedragen, die acht ik capabeler dan Veldmate en Huntelaar.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:50:
[...]

Behalve dat PSV volgend seizoen ook een nieuwe (onervaren) trainer heeft en daar de toppers waarschijnlijk ook zullen vertrekken..
En bij Feyenoord klotst het geld ook niet tegen de plinten en moeten ze ook maar alle sterkhouders binnen zien te houden.

Ik ben pas negatief over de kansen van Ajax na het sluiten van de transferwindow, daarvoor is er niets over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:00:
[...]

Ik ben pas negatief over de kansen van Ajax na het sluiten van de transferwindow, daarvoor is er niets over te zeggen.
Ondanks dat er veel weg lijkt te gaan bij Ajax blijft het wel de club met de meeste middelen en met de grootste aantrekkingskracht voor spelers. Dat maakt het natuurlijk al een stuk betere propositie die ze kunnen bieden.

Feyenoord en PSV zullen beiden dezelfde uitdagingen hebben, een aantal sterkhouders kwijt voor de benodigde financiele injectie waarna ze goede aankopen dienen te doen om hopelijk te versterken maar waarschijnlijk voornamelijk om niet te verzwakken (al kan het in het doel bij PSV bijna niet slechter).

Een redelijk gelijkwaardige top 4 (Ajax, PSV, Feyenoord, & AZ) zou wel een mooie uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
[...]

Zolang ze dan nog wel de CL voorrondes door komen is er niet direct een probleem, dan krijgen ze nog meer geld dan PSV.

Liggen we nog op koers voor 2 CL plekken tegen die tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Jammer als hij gaat, maar een frisse wind op zijn tijd is ook helemaal niet verkeerd. Chemie wordt op termijn toch altijd minder, zie ook het Tadic-effect wat afneemt.
Het punt is meer, wie zet je er dan neer? We gaan Overmars al flink missen ben ik bang en als Ten Hag ook gaat moeten we maar hopen dat Van der Sar ons verrast en daadwerkelijk iets kan en het beleid door zet.
Hoe dan ook gun ik het Ten Hag wel, die moet gewoon bij een mooie club werken.

Slot hoef ik niet. Die is goed in het aanpassen op een sterke tegenstander, verder is het een omhoog gevallen pannenkoek.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Napo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:06:
[...]

Ondanks dat er veel weg lijkt te gaan bij Ajax blijft het wel de club met de meeste middelen en met de grootste aantrekkingskracht voor spelers. Dat maakt het natuurlijk al een stuk betere propositie die ze kunnen bieden.

Feyenoord en PSV zullen beiden dezelfde uitdagingen hebben, een aantal sterkhouders kwijt voor de benodigde financiele injectie waarna ze goede aankopen dienen te doen om hopelijk te versterken maar waarschijnlijk voornamelijk om niet te verzwakken (al kan het in het doel bij PSV bijna niet slechter).

Een redelijk gelijkwaardige top 4 (Ajax, PSV, Feyenoord, & AZ) zou wel een mooie uitkomst zijn.
Tel daarbij op dat de bankrekening van Ajax het mogelijk maakt om een negatieve transfer balans te accepteren, bij andere clubs moet er juist via transfers geld binnenkomen om de begroting rond te krijgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 13:41
[...]

En hoe groot is de kans dat Blind en Tadic nog een seizoen spelen?

Mja, zolang PSV spelers als Drommel blijft aantrekken hoeft Ajax niet te vrezen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Dat laatste is vooral voor de financiële huishouding en daarmee de CL deelname voor Ajax. Verder is het afwachten wat de jeugd van Ajax opbrengt, transfers en dit geldt evengoed voor Feyenoord en PSV wie er blijft, gaat en wat ervoor terugkomt.

In ieder geval is het wel leuk dat de kaarten weer opnieuw geschud zijn voor volgend seizoen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:50:
[...]

Als je een 16 jarige A junior, wat vleugelspelers (Gnabry, Davies) en een aanvallende middenvelder/linksbuiten (Musiala) als concurrentie bestempelt heeft ie een stuk minder concurrentie dan je wil laten geloven ;)

Ik hoop maar dat Ajax een leuk doorverkoop percentage heeft weten te bedingen, want ik ben ervan overtuigd dat Gravenberch heel ver gaat komen op deze manier. Hij gaat naar een club en coach die niet bang zijn om jonge spelers op te stellen, hele verstandige keuze.
Bij Juve bv had ie geen kans gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

[...]

Bij PSV blijven alle Schmidt aankopen echt niet (zie Gotze) en Gakpo lijkt ook wel zin te hebben in een overstap. Zahavi lijkt ook te gaan, wat houdt PSV dan over op een (helaas) blessure gevoelige Madueke na?
Bij Feyenoord weet je het nooit en daar lijkt het me toch ook tijd worden om te gaan cashen op bv Senesi, Kokcu en Sinisterra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:50:
[...]

Tel daarbij op dat de bankrekening van Ajax het mogelijk maakt om een negatieve transfer balans te accepteren, bij andere clubs moet er juist via transfers geld binnenkomen om de begroting rond te krijgen.
Bij PSV toch niet dankzij die leningen e.d.? Die konden deels gebruikt worden voor aankopen begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:39:
[...]

Bij PSV blijven alle Schmidt aankopen echt niet (zie Gotze) en Gakpo lijkt ook wel zin te hebben in een overstap. Zahavi lijkt ook te gaan, wat houdt PSV dan over op een (helaas) blessure gevoelige Madueke na?
Bij Feyenoord weet je het nooit en daar lijkt het me toch ook tijd worden om te gaan cashen op bv Senesi, Kokcu en Sinisterra.
Feyenoord zal ook wel moeten cashen om de begroting rond te krijgen. Naast Senesi, Kokcu en Sinisterra staat ook Malacia nadrukkelijk in de belangstelling.
Stuk voor stuk spelers waarvoor dan wel nieuw gekocht moet worden. Daarnaast is wel duidelijk dat ze ook een nieuwe eerste keeper moeten halen, wat in de opleiding zit is het niet en Bijlow, hoe goed hij ook is, is veel te vaak geblesseerd. En dan is er nog steeds geen spit. (en spitsen zijn duur)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:47
V.w.b. Nederlandse trainers heb ik in de meeste namen weinig fiducie. Dan verwacht ik alleen iets van Slot, met name omdat mij dat ook een goede people manager lijkt (al is dat in vergelijking met zijn voorganger natuurlijk heel makkelijk :D). Toen Ten Hag kwam waren er ook een hoop mensen met weinig vertrouwen, en zie wat er van gekomen is: waarschijnlijk de beste Ajax jaren sinds midden jaren 90.

Bosz is een optie, maar dan zal hij toch ook wat meer aan de verdediging moeten denken. Het zal ongetwijfeld weer spektakel worden, maar hij is na Ajax nooit ergens echt geslaagd.

Een buitenlandse trainer: waarom niet? Ik heb geen idee waarom er nooit in die richting gedacht wordt (in ieder geval niet inde media).

Eén ding is zeker: nooit meer Frank de Boer :).

TD wordt lastiger, daar zou ik echt niet zo 1-2-3 een naam voor uit de hoge hoed kunnen toveren.

Jammer dat Ten Hag weggaat, ik had hem liever nog een jaar zien blijven na het vertrek van Overmars. Nu staat er ineens wel heel veel verandering voor de deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:39:
[...] wat houdt PSV dan over op een (helaas) blessure gevoelige Madueke na?
Drommel, Boscagli, Teze, Baumgartl, Ramalho, Obispo, Luckassen, Max, Mauro, Mwene, Sangaré, Veerman,Gutiérrez, Sadilek, van Ginkel, Ledezma, Bruma, Madueke, Doan, Vertessen, Romero

En dan wat aanwas vanuit Jong PSV natuurlijjk zoals Fofana en Bakayoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autje schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:22:
Het begint wel een voorspelbaar lijstje te worden.

Ronald Koeman nooit meer!
Louis van Gaal nooit meer!
Leo Beenhakker nooit meer!
Aad de Mos nooit meer!

Er blijft weinig van de prijzenkast over als je al die namen wegstreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:47
Verwijderd schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:22:
[...]

Het begint wel een voorspelbaar lijstje te worden.

Ronald Koeman nooit meer!
Louis van Gaal nooit meer!
Leo Beenhakker nooit meer!
Aad de Mos nooit meer!

Er blijft weinig van de prijzenkast over als je al die namen wegstreept.
Louis van Gaal en Leo Beenhakker doen het niet meer, dus daar hoef ik niet tegen te ageren :). Van Gaal in goede doen zou ik nog wel aandurven.

Koeman wordt de nieuwe bondscoach na het WK, dus dat heeft ook geen nut.

Aad de Mos: brrrr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Bosz is een optie, maar dan zal hij toch ook wat meer aan de verdediging moeten denken. Het zal ongetwijfeld weer spektakel worden, maar hij is na Ajax nooit ergens echt geslaagd.
Bosz is mijn inziens bij Ajax ook niet echt geslaagd. Ja Europa League finale halen was leuk maar geen enkele prijs gewonnen. Sterker nog de erelijst van Bosz al trainer is heel erg mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:26:
[...]

Drommel, Boscagli, Teze, Baumgartl, Ramalho, Obispo, Luckassen, Max, Mauro, Mwene, Sangaré, Veerman,Gutiérrez, Sadilek, van Ginkel, Ledezma, Bruma, Madueke, Doan, Vertessen, Romero

En dan wat aanwas vanuit Jong PSV natuurlijjk zoals Fofana en Bakayoko
Misschien moet je onder 11 ook nog noemen anders ben je niet volledig...
Veel succes volgend jaar met o.a. Drommel, Baumgartl, Luckassen, Sadilek en een aanval met Vertessen Doan en Bruma terwijl Romero geblesseerd toekijkt.

Oftewel, PSV gaat ook een interessante zomer tegemoet waarin ze waarschijnlijk een aantal belangrijke spelers gaan moeten vervangen met aankopen want met het rijtje wat jij noemt wordt het vechten om plek 3-4 niet om 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
V.w.b. Nederlandse trainers heb ik in de meeste namen weinig fiducie. Dan verwacht ik alleen iets van Slot, met name omdat mij dat ook een goede people manager lijkt (al is dat in vergelijking met zijn voorganger natuurlijk heel makkelijk :D). Toen Ten Hag kwam waren er ook een hoop mensen met weinig vertrouwen, en zie wat er van gekomen is: waarschijnlijk de beste Ajax jaren sinds midden jaren 90.

Een buitenlandse trainer: waarom niet? Ik heb geen idee waarom er nooit in die richting gedacht wordt (in ieder geval niet inde media).

TD wordt lastiger, daar zou ik echt niet zo 1-2-3 een naam voor uit de hoge hoed kunnen toveren.

Jammer dat Ten Hag weggaat, ik had hem liever nog een jaar zien blijven na het vertrek van Overmars. Nu staat er ineens wel heel veel verandering voor de deur.
het zou me niks verbazen als ze heitinga of reiziger neerzetten als trainer, eventueel met een ervaren assistent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:22
toolkist schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:51:
[...]

Veel succes volgend jaar met o.a. Drommel, Baumgartl, Luckassen, Sadilek en een aanval met Vertessen Doan en Bruma terwijl Romero geblesseerd toekijkt.
De kans dat Sadilek bij PSV speelt volgend seizoen acht ik klein. Twente kan de optie van 1.5 miljoen betalen en vziw ik weet heeft Sadilek het erg naar zijn zin in Enschede.

[ Voor 38% gewijzigd door T-MOB op 07-04-2022 10:58 . Reden: Quote toegevoegd want er piepte iemand tussendoor ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:51:
[...]

Je vraag welke spelers PSV volgend seizoen heeft, krijg je een lijst van reeele spelers is het alsnog niet afdoende :/

Oftewel, PSV gaat ook een interessante zomer tegemoet waarin ze waarschijnlijk een aantal belangrijke spelers gaan moeten vervangen met aankopen want met het rijtje wat jij noemt wordt het vechten om plek 3-4 niet om 1-2.
Er is ook helemaal niemand die stelt dat PSV of Feyenoord geen drukke transferzomer tegemoet gaat en dat ze daarin zeker spelers moeten aantrekken om op hetzelfde niveau te blijven als de spelers vertrekken die verwacht worden te vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het zijn meestal de spelers die het verschil maken die vertrekken. De bank en jeugd bij Ajax daar zit ook voldoende basismateriaal in om wel een redelijke selectie op te stellen. Echter om de landstitel te winnen, verder te komen in de CL heb je toch spelers nodig die het verschil maken, de kar trekken, etc.
En in dit geval een nieuwe coach waar de chemie ook goed mee moet zijn, maar goed het leuke is dat PSV voor dezelfde uitdaging staat.

Op papier wordt het goed uitgedacht, maar het is afwachten wat het gaat opleveren. Als Slot bij Feyenoord blijft, dan is daar wel de meeste stabiliteit terug te vinden denk ik.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:09:
[...]

Je vraag welke spelers PSV volgend seizoen heeft, krijg je een lijst van reeele spelers is het alsnog niet afdoende :/
Ik had kunnen weten dat alles weer letterlijk gelezen zou worden, hoewel het toch wel overduidelijk was dat ik het over de beste spelers van PSV had en niet de (met alle respect) waterdragers of Jong PSV etcetera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:57:
[...]

De kans dat Sadilek bij PSV speelt volgend seizoen acht ik klein. Twente kan de optie van 1.5 miljoen betalen en vziw ik weet heeft Sadilek het erg naar zijn zin in Enschede.
Maar heeft Twente 1,5m om uit te geven? ;)
Misschien als ze gegarandeerd Europees voetbal halen, maar anders moeten ze denk ik eerst verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:32:
[...]

Ik had kunnen weten dat alles weer letterlijk gelezen zou worden, hoewel het toch wel overduidelijk was dat ik het over de beste spelers van PSV had en niet de (met alle respect) waterdragers of Jong PSV etcetera...
Dan is het wellicht goed om niet specifiek zo er in te gaan. Het punt dat ik verwacht dat zowel PSV als Feyenoord voornamelijk zullen moeten focussen om op een zelfde kwaliteitsniveau te blijven was al gemaakt:
Napo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:06:
[...]
het is en zal een uitdaging blijven, een grotere uitdaging dan waar Ajax voor staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Schmidt gaat volgend seizoen aan de slag bij Benfica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:22
toolkist schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:34:
[...]

Maar heeft Twente 1,5m om uit te geven? ;)
Misschien als ze gegarandeerd Europees voetbal halen, maar anders moeten ze denk ik eerst verkopen?
Ik link notabene naar een artikel waar gesteld wordt dat ze het geld ervoor hebben. Waar het vandaan komt weet ik ook niet. MIsschien de nieuwe sponsordeal, of de bierverkoop van de wedstrijd tegen PSV (* T-MOB had in elk geval een zware zondag).

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:35:
[...]

Als je een 16 jarige A junior, wat vleugelspelers (Gnabry, Davies) en een aanvallende middenvelder/linksbuiten (Musiala) als concurrentie bestempelt heeft ie een stuk minder concurrentie dan je wil laten geloven ;)

Ik hoop maar dat Ajax een leuk doorverkoop percentage heeft weten te bedingen, want ik ben ervan overtuigd dat Gravenberch heel ver gaat komen op deze manier. Hij gaat naar een club en coach die niet bang zijn om jonge spelers op te stellen, hele verstandige keuze.
Bij Juve bv had ie geen kans gekregen.
Meer vanuit de gedachte dat er veel potentie op het middenveld rondloopt met al veel jong talent dat allemaal zijn minuten zal moeten maken. Dan moet je geduldig zijn dus en ik denk dat Gravenberch dat prima kan. Bayern is inderdaad een slimme keuze en de weg van de geleidelijkheid. Een club ook waar je na drie slechte wedstrijden niet meteen geen kans meer krijgt en met een duidelijke filosofie qua opleiden en inpassen van jonge spelers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:06:
Schmidt gaat volgend seizoen aan de slag bij Benfica.
Goed nieuws voor de coefficienten

Laat uw stem weer horen! :

Poll: Feyenoord - Slavia Praag
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Winst Slavia Praag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404409&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Leicester City - Psv
Winst Psv
Gelijkspel
Winst Leicester
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404410&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 81% gewijzigd door Harribo op 07-04-2022 18:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:38:
[...]

Goed nieuws voor de coefficienten
na de wedstrijd tegen PSV dachten ze "deze gast moeten we hebben"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:11:
[...]

na de wedstrijd tegen PSV dachten ze "deze gast moeten we hebben"
Toen waren ze al in gesprek

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
50 euro op psv en feyenoord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Winst of verlies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Feyenoord moeten we het als Nederlander van hebben geloof ik vanavond.

Psv wint nooit als het echt moet en ik vind ze wat te slap of zo. En als het dan eens draait komt die Schmidt weer met zijn wissels de boel om zeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 12:31

Agent47

I always close my contracts.

Wat een opkomst! Prachtig

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
winst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Goaaaaaallll!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Goed gedaan van sinisterra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hop 1-0, iedereen leek verbaasd dat ie zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Kut! Onderkant lat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
Ik ben er niet gerust op. Vind Feyenoord slordig en onzeker.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:25
ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:14:
Feyenoord speelt hartstikke leuk, gewoon vol erop. Open potje, heeft weinig met onzekerheid of slordigheid te maken. Traumer een keertje, maar dat zien we door de vingers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die scheidsrechter fluit ook niet echt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

Superkiwi

Hoi doei

ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:14:
Slavia bakt er anders ook niet veel van.

*ninja edit
Oh potje, zul je net zien...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Jezus weer genaaid in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
En weer geen var, dat was buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Superkiwi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:26:
[...]

Slavia bakt er anders ook niet veel van.

*ninja edit
Oh potje, zul je net zien...
100 procent buitenspel, ongelooflijk dat ze dat niet zien.

Ik was er al bang voor.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Die speler stond nog zelfs voor de keeper. Niet te geloven.

Vaste prik dat Feyenoord genaaid wordt in Europa.

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 07-04-2022 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Het is buitenspel als hij hem aanraakt toch? Want die gast in de goal stond buitenspel. Maar of hij hem raakte...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als hij hem niet aanraakt is het toch gewoon een goal?
Geen buitenspel in de aanloop en geen hinderlijk buitenspel want de keeper lag ergens anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:24:
Die scheidsrechter fluit ook niet echt mee
Die is gewoon slecht
Scheidsrechter nummero zoveel in de Conference League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wtf overduidelijk een fout bij die ingooi en dan geel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nederlandse ploegen worden weer genaaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:28:
Als hij hem niet aanraakt is het toch gewoon een goal?
Geen buitenspel in de aanloop en geen hinderlijk buitenspel want de keeper lag ergens anders.
Mi wel hinderlijk buitenspel want hij voorkomt dat iemand van Feyenoord die bal van de lijn kan halen.
Met een var was deze afgekeurd denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:07
Die knakker op de lijn raakt hem niet toch? Of moet ik morgen even langs de Pearl?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:07
Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:29:
[...]

Mi wel hinderlijk buitenspel want hij voorkomt dat iemand van Feyenoord die bal van de lijn kan halen.
Dan had er nog iemand achter moeten staan van Feyenoord, niet ervoor...

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 10:31
Wat loopt die commentator nou te piepen, tis gewoon een doelpunt waarbij feyenoord slecht verdedigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:28:
Nederlandse ploegen worden weer genaaid
Dan gewoon de mouwen opstropen en gewoon winnen!
Scheids heb je helaas niet in de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
DoeEensGek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:30:
Wat loopt die commentator nou te piepen, tis gewoon een doelpunt waarbij feyenoord slecht verdedigde.
Is gewoon 100 procent buitenspel, de man staat zelfs achter de keeper.

Sini had ook een penalty moeten krijgen, wordt gewoon geduwd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Mvogo weer op doel, wel lekker dat rouleren bij PSV, zal het vertrouwen van de keepers wel ten goede komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
JoteW schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:30:
[...]

Dan had er nog iemand achter moeten staan van Feyenoord, niet ervoor...
Hij blokt trauner die probeert de bal voor de lijn weg te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:29:
[...]

Ik weet niet of hinderlijk buitenspel alleen van toepassing is als je de keeper hindert of ook een verdediger.

Maakt ook niet uit verder, Feyenoord gaat dit in de tweede helft wel rechttrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wow geeft ie nou rood aan een speler?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Iedereen rood.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wat gebeurd hier joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:32
Pusic rood ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Nou, ze hebben de scheids wel mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:32:
Wow geeft ie nou rood aan een speler?
Nee die assistent trainer van Feyenoord, die zat aan die Slavia speler, niet heel hard of lomp fzo, maar moet ie ook gewoon niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 19:47
Waarom heb je op alle Europese toernooien eigenlijk geen VAR.. raar iets
Pagina: 1 ... 241 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022