[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 211 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.111 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:16

Agent47

I always close my contracts.

carpebios schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Wil je nu zeggen dat je het beter weet?
Dat zal ik nooit hardop zeggen ;)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:28

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit net de samenvatting te kijken....
GO Ahead hoort helemaal niet aan te vallen, die moeten gewoon met z'n allen achterin de boel dichthouden en spelen om de schade te beperken. Gaan ze aanvallen dan krijg je dus dit; een hele fraaie van richting veranderde 1-0 en een van richting veranderd schot die de aanleiding is voor een eveneens fraaie 2-0. En als je er dan zelf maar één maakt veies je dus.

Oproep aan GO Ahead: hou het volgende aub gewoon bij verdedigen. Alvast bedankt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:36

snmght

imho dan he

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=400806

Tsja, als de mannen van Go Ahead al vinden dat je Schuurs aan de bal mag laten is toch ook pijnlijk.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kom aan zeg, gewoon wat minder lange tenen hebben. En om dit topic nu weg te zetten als een VI achtige omgeving gaat mij te ver. Ken maar weinig fora waar het zo gemoedelijk is als hier. Gewoon niet op elke slak direct een pak zout strooien en aan cherry-picking doen. Het gaat soms over en weer, maar wel binnen de grenzen van fatsoen imho. Natuurlijk geniet je wanneer de aartsrivaal van jouw club een misstap maakt, niks mis mee. En dat gebeurt ook andersom, daar hoef je niet direct voor in de barricades te springen, dat hoort er bij in mijn ogen. Ik genoot ook dat Feyenoord vanmiddag verloor van AZ, want; Feyenoord. En hoe groot is het karma dat je eigen club het vervolgens kansloos laat afweten in Deventer. Natuurlijk balen, maar weet ook dat datgene wat ik eerder op de middag post minimaal als een boemerang terugslaat en mogelijk zelfs dubbel. Lekker boeien, het is voetbal. Kijk naar het journaal, er zijn ergere dingen in de wereld als verliezen met voetbal….

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:34:
Ik zit net de samenvatting te kijken....
GO Ahead hoort helemaal niet aan te vallen, die moeten gewoon met z'n allen achterin de boel dichthouden en spelen om de schade te beperken. Gaan ze aanvallen dan krijg je dus dit; een hele fraaie van richting veranderde 1-0 en een van richting veranderd schot die de aanleiding is voor een eveneens fraaie 2-0. En als je er dan zelf maar één maakt veies je dus.

Oproep aan GO Ahead: hou het volgende aub gewoon bij verdedigen. Alvast bedankt.
Die gaan tegen PSV vol op de aanval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:39
Ik ben ook absoluut niet gecharmeerd van Rensch. Hij werd vorig jaar helemaal de hemel in geprezen, maar zakt dit jaar heel vaak door het ijs. Moet het nog zien of hij het ver gaat schoppen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:31
ParaDroid2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:52:
Ik ben ook absoluut niet gecharmeerd van Rensch. Hij werd vorig jaar helemaal de hemel in geprezen, maar zakt dit jaar heel vaak door het ijs. Moet het nog zien of hij het ver gaat schoppen.
Dat komt omdat Ten Hag amper rouleert, dus Rensch moet het doen met 1 wedstrijd per maand. Vorig jaar had hij wedstrijden op rij en toen ging het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
AcidBurn schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:02:
[...]

De enige reden die ik kan bedenken waarom Blind nog speelt, is ivm CL record enzo.
Blind heeft bij velen, zowel coaches als supporters, een soort heilige status vanwege zijn reputatie op het gebied van opbouwen. Ook De Boer en van Gaal durven of durfden hem nooit te laten banken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:47:
Vanwaar de haat tegen Ten Hag? Niemand had het beter gedaan
Ik vraag me ook altijd af wie ze dan willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:11:
[...]

Mijn gevoel zegt dat dat elke wedstrijd van hem is, Feyenoord Ajax AZ Cambuur of PEC, maar niet uit wie ie fluit.
Die vent kan gewoon helemaal niks. Vandaag is dat heel zuur voor Feyenoord, volgende week is een andere club weer aan de beurt. En de KNVB laat het maar gebeuren helaas.
Dan hoop ik maar dat hij zijn onkunde ook eens eindelijk in het voordeel van Feyenoord gaat gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig als Ajax eens een off-day heeft, dan kunnen ze er helemaal niks meer van.
Blind moet stoppen, Ten Hag kan niet wisselen, enz. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Zondag winnen ze met 5-0 en is alles weer vergeten. :)
Het is in ieder geval geen saaie competitie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:22:
Grappig als Ajax eens een off-day heeft, dan kunnen ze er helemaal niks meer van.
Blind moet stoppen, Ten Hag kan niet wisselen, enz. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Dat Blind moet stoppen roept het merendeel van de Ajax fans hier volgens mij al minimaal heel dit seizoen ;)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Lekker KNVB beker deze week. Ondanks dat Feyenoord er al uit ligt, ga ik lekker relaxed op het bankje kijken. Ik hou er wel van, doordeweekse wedstrijden erbij af en toe. Europees en beker. Breekt de week een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je schrijft 'donderdag' verkeerd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:10
Superkiwi schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:29:
[...]

Je schrijft 'donderdag' verkeerd ;)
Hij bedoeld natuurlijk dat de beker een 'troostprijs' is, en dat ze die donderdag laten lopen. Focus op CL en het kampioenschap natuurlijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit komt al veel langer terug hier en niet alleen als Ajax een keer prut speelt.
Soms tot een niveau dat niet-Ajax supporters zich afvragen waarom er zoveel commentaar is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:10
Heb net de samenvatting nog eens gekeken (had de hele wedstrijd gezien) en mij vallen een paar dingen op kijkend naar de kansen van GA Eagles:
- Goal 1: Eerst is het 4-tegen-4, daar sluit een Eagles speler aan. Berghuis loopt eerst mee, maar gaat vervolgens Blind helpen (met zijn 2-en naar de speler met de bal). Daardoor staat men ook 3 verdedigers op 4 aanvallers. Hier klopt de organisatie duidelijk niet.
- Minuut 44 (schot op Onana): Alvarez loopt op afstand van de speler die de voorzet geeft (geen druk op de bal). Schuurs loopt in niemandsland, net als Klaassen. Blind sprint niet terug (hij jogt meer), maar moet hebben gezien dat er 2 van GA Eagles tegen 1 van Ajax stonden. Hierdoor krijg je een 2 tegen 1 situatie midden voor de goal.
- Goal 2: Slap verdedigd bij de voorzet. Klaassen beweegt blind terug naar de goal en let niet op zijn man die iets inhoudt in zijn rug. Blind denkt in te moeten stappen, maar doet dit maar halfbakken (geen overtuiging). Klaassen die eerst doorliep naar de goal staat dan ook lucht te dekken.

Wat ik hiermee vooral duidelijk wil maken zijn de volgende punten:
1. Ik denk dat Schuurs niet goed genoeg is, maar dat heeft vooral met het aansturen te maken, ik denk dat hij met een ervaren kracht die hem aanstuurt een prima stand-in is, maar we moeten niet verwachten dat hij degene is die de boel 'neerzet';
1.a. Waarom Timber het beter doet is enerzijds omdat dat meer een bijtertje is dan Schuurs, maar vooral beter het spelletje ziet/ leest en daarop inspeelt (al dan niet door zelf een keuze te maken, of spelers aan te sturen;
2. Centraal achterin vangt men de problemen voor Blind vaak op, maar als het door bovenstaande niet klopt worden de tekortkomingen van hem heel pijnlijk zichtbaar.

Over de gehele wedstrijd (ook kijkend naar de aanvallen van Ajax) lijkt ook communicatie een issue te zijn. Ballen worden de verkeerde kant op gekaatst, of te lang vastgehouden. Ballen diep die men in de voet wilde en vise versa, eigenlijk een zooitje. Alsof ze allemaal dachten, lekker potje ballen beetje buitenspelen, klooien met vrienden en weer naar huis ofzo.
Dit valt mij overigens vaker op tegen clubs die het heel slecht doen een periode, natuurlijk zullen die extra gebrand zijn, maar vooral Ajax gaat dan mentaal iets compleet mis. Het is al een aantal keren goed afgelopen (hakken over de sloot), doordat ze pas in de laatste paar minuten lijken te beseffen dat ze écht willen winnen en daarvoor erbij lopen met een mentaliteit van 'we winnen wel'. Laat ze eens voluit beginnen ,dan sta je wellicht na 15 minuten 2-0 voor en kan je een wedstrijd daarna wat relaxter uitvoetballen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:29:
Laat ze eens voluit beginnen ,dan sta je wellicht na 15 minuten 2-0 voor en kan je een wedstrijd daarna wat relaxter uitvoetballen.
Hier vragen we al zo enorm lang om, maar blijkbaar kan niemand dat voor elkaar krijgen.
Als Ajax tegen die 'kleintjes' het 1e half uur volle bak gaat zoals ze in de CL ineens wel kunnen, dan sta je het merendeel van de wedstrijden 2-0 of 3-0 voor en kun je dan rustig aan gaan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nog even wat zure reacties op elkaar opgeruimd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:52:
Hier vragen we al zo enorm lang om, maar blijkbaar kan niemand dat voor elkaar krijgen.
Als Ajax tegen die 'kleintjes' het 1e half uur volle bak gaat zoals ze in de CL ineens wel kunnen, dan sta je het merendeel van de wedstrijden 2-0 of 3-0 voor en kun je dan rustig aan gaan doen.
Wat ik niet begrijp is dat Ajax niet kiest voor lange ballen en/of voorzetten vanaf de flanken richting de 16. Daar loopt tegenwoordig een spits met de naam Haller die wel raad weet met hoge ballen. Dan kan je je vervolgens richten op de afvallende ballen wanneer de voorzetten worden uitverdedigd en zodoende volop druk blijven behouden. No way dat een tegenstander als een GAE dan nog onder de druk uit kan voetballen. Helemaal kriebelig word ik van dat eeuwige gebrei rond de 16 en het continue over de grond de drukte in spelen, gewoon kansloos.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:55
Huh, ik kijk even op tweakers, 2 meldingen. Een mod heeft uw bericht verwijderd. Ik denk wat heb ik nu weer voor strafbaars gedaan. Lees ik dat er zure reacties zijn verwijderd.... Kan iemand mij vertellen wat we nu weer gedaan hebben, want ik kan mij geen zure reactie herinneren van mijzelf, en ik leer graag van mijn fouten. Maar deze manier van censuur maakt dat niet echt mogelijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:45:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat Ajax niet kiest voor lange ballen en/of voorzetten vanaf de flanken richting de 16.
Het blijft inderdaad verbazend dat een team als Ajax niet meerdere manieren heeft om door de muur te komen. Als het één niet werkt kan je prima - al dan niet tijdelijk - schakelen naar een wat directere speelstijd. Dat ze bijvoorbeeld Brobbey nu niet kunnen inzetten zal daarbij niet bij helpen maar je hebt alsnog afdoende mogelijkheden om wel wat anders te acteren.

Eén factor daarin is natuurlijk de trainer maar ook de ervaren/leidende spelers - zoals Tadic en Blind - moeten op een gegeven moment aanvoelen dat er iets anders nodigs is om tot een doelpunt te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
carpebios schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:59:
Huh, ik kijk even op tweakers, 2 meldingen. Een mod heeft uw bericht verwijderd. Ik denk wat heb ik nu weer voor strafbaars gedaan. Lees ik dat er zure reacties zijn verwijderd.... Kan iemand mij vertellen wat we nu weer gedaan hebben, want ik kan mij geen zure reactie herinneren van mijzelf, en ik leer graag van mijn fouten. Maar deze manier van censuur maakt dat niet echt mogelijk.
Als jij reageert op een zure reactie dan hoeft die van jou niet per se zuur te zijn, maar als die hele thread verwijdert wordt gaat jouw reactie natuurlijk gewoon mee ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ah vandaar, wat is wel een hele rigoreuze manier van schoonvegen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ging over die Feyenoord speler die een bal richting een gehandicapte supporter (die een bal op het veld gooide) schoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Wat ik niet begrijp is dat Ajax niet kiest voor lange ballen en/of voorzetten vanaf de flanken richting de 16. Daar loopt tegenwoordig een spits met de naam Haller die wel raad weet met hoge ballen. Dan kan je je vervolgens richten op de afvallende ballen wanneer de voorzetten worden uitverdedigd en zodoende volop druk blijven behouden. No way dat een tegenstander als een GAE dan nog onder de druk uit kan voetballen. Helemaal kriebelig word ik van dat eeuwige gebrei rond de 16 en het continue over de grond de drukte in spelen, gewoon kansloos.
Tja dat snap ik dan weer wel, die speelstijl heeft Ajax nog nooit beheerst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

En als Ajax de bal een keer vanaf de flanken voorzet mislukt de voorzet (Mitea) en valt iemand (van der Vaart) met mazzel tegen de bal aan. Dan maar beter over de grond uitspelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
[...]

Ik heb blind gisteren volgens mij 5 keer een poging zien doen een voorzet te geven. Maar die kwamen telkens aan bij de cornervlag of haalden de 16 niet eens.
Mazraoui probeerde het begin 2e helfto ok nog, maar ook die kwam niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Ging over die Feyenoord speler die een bal richting een gehandicapte supporter (die een bal op het veld gooide) schoot
Ik zit in de Caraïben, ik heb dat niet gezien en niet op gereageerd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Er is nog wel meer (terecht) weg hoor en ik snap wel dat er dan ook wel andere berichten meesneuvelen

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2022 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:49
8 weken geen Pasveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zit er niet mee, hij was allang niet meer zo in vorm als eerder in het seizoen.
Weekje of 3 met Onana spelen en dan zou Gorter ook weer fit moeten zijn, ga die dan maar eens wat Eredivisie wedstrijden gunnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Onana blijkbaar ook geblesseerd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:24
Terranova schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:11:
Onana blijkbaar ook geblesseerd...
:o Dan zonder keeper spelen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Hoe erg het is is niet duidelijk. Maarja dan krijg je Setford oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:23
Vooralsnog onduidelijk en enkel op basis van een foto van Onana zelf:

https://www.voetbalprimeu...eer-keepersleed-ajax.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
dutchgio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:14:

I see what you did there :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het was een reeks zure reacties naar elkaar en op een troll post, vandaar dat de reeks is weggegaan. Je mag gerust per DM even vragen welke posts het zijn.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56

Vos

AFCA

dutchgio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:14:

Dat zou knap zijn, de eerste 4 keepers geblesseerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:25:
[...]

Dat zou knap zijn, de eerste 4 keepers geblesseerd.
Als Ajax zijn niveau weet te halen, heeft de keeper weinig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:34:
[...]

Tja dat snap ik dan weer wel, die speelstijl heeft Ajax nog nooit beheerst
Gewoon een lange peer naar voren kan iedereen toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Brrr ik hoop toch maar dat de geruchten over Jordi Cruijff niet kloppen. Als Ajax ergens geen behoefte aan heeft is het een nitwit die nog nooit iets zelf gepresteerd heeft en alleen maar leunt op de naam van z'n pa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:41:
Brrr ik hoop toch maar dat de geruchten over Jordi Cruijff niet kloppen. Als Ajax ergens geen behoefte aan heeft is het een nitwit die nog nooit iets zelf gepresteerd heeft en alleen maar leunt op de naam van z'n pa.
Valt wel mee toch? Weliswaar niet bij grote clubs gewerkt, maar in Israël waren ze wel blij met hem. En z'n naam opent natuurlijk wel deuren, kan jullie juist ook helpen. Overmars had voor Ajax alleen bij GAE wat gepresteerd op technisch directeur-vlak, dan heeft Cruijff het al bij een grotere club laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Van der Sar gauw contracteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bombvis schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Valt wel mee toch? Weliswaar niet bij grote clubs gewerkt, maar in Israël waren ze wel blij met hem. En z'n naam opent natuurlijk wel deuren, kan jullie juist ook helpen. Overmars had voor Ajax alleen bij GAE wat gepresteerd op technisch directeur-vlak, dan heeft Cruijff het al bij een grotere club laten zien.
Totdat ie vond dat ie zelf maar trainer moest worden. Nee de naam is leuk om bij Ajax te zien, maar verder zie ik het echt totaal niet zitten. Vergeet niet dat ie nu met een 20-30voud aan transfersommen aan de slag moet vergeleken met bv z'n tijd in Israel.
Zijn visie, geen idee. Zijn standpunt mbt jeugd, geen idee. Bij Barcelona is ie "adviseur", nou als hij de afgelopen jaren ook maar iets geadviseerd heeft waar ze naar geluisterd hebben is dat al een reden om hem links te laten liggen want dan is hij mede verantwoordelijk voor die bende daar.
Nee je hebt gewoon een topper nodig op die plek die er ook meteen staat, niet iemand met toevallig een leuke achternaam zonder noemenswaardige ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Totdat ie vond dat ie zelf maar trainer moest worden. Nee de naam is leuk om bij Ajax te zien, maar verder zie ik het echt totaal niet zitten. Vergeet niet dat ie nu met een 20-30voud aan transfersommen aan de slag moet vergeleken met bv z'n tijd in Israel.
Zijn visie, geen idee. Zijn standpunt mbt jeugd, geen idee. Bij Barcelona is ie "adviseur", nou als hij de afgelopen jaren ook maar iets geadviseerd heeft waar ze naar geluisterd hebben is dat al een reden om hem links te laten liggen want dan is hij mede verantwoordelijk voor die bende daar.
Nee je hebt gewoon een topper nodig op die plek die er ook meteen staat, niet iemand met toevallig een leuke achternaam zonder noemenswaardige ervaring.
Jordi is technisch adviseur bij Barcelona sinds afgelopen zomer met een contract tot het einde van het seizoen. Aan welke topper zat je te denken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heb ik al eerder genoemd, Paul Mitchell van Monaco of Luis Campos. Of ga eens op zoek in Portugal, daar weten ze elke keer weer grote talenten tevoorschijn te toveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:07:
Heb ik al eerder genoemd, Paul Mitchell van Monaco of Luis Campos. Of ga eens op zoek in Portugal, daar weten ze elke keer weer grote talenten tevoorschijn te toveren.
Luis Campos die zich laat inhuren via zijn eigen bedrijf en vervolgens fors wil meedelen in de transfers. Ik kan niet voorstellen dat Ajax met zo'n TD in zee gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Jordi heeft niet minder ervaring dan Overmars toen hij startte. In die zin zou het kunnen.

Een gelijkwaardige vervangers (Overmars anno 2022) ga je niet binnenhengelen bij Ajax. Dan vervang je één op één een absolute topper en dat kunnen wij gewoon niet, geldt voor spelers maar ook voor staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:57
toolkist schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:07:
Portugal heeft - qua voetballers dan - het voordeel dat het Brazilië als ex-kolonie heeft. Voor Braziliaans talent is het een handige springplank on je bij de Europese top in de kijker te spelen. Qua bestuur van voetbalclubs is Portugal toch niet echt lichtend voorbeeld, imho. De talenten worden veelal extern gefinancierd, en met het binnenhalen van die financiers krijg je ook gelijk externe invloed op je technisch beleid. Maar misschien zie ik dat wat te negatief door hoe het "mijn" club is vergaan toen de Doyen-groep werd omarmd.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:24:
[...]

Portugal heeft - qua voetballers dan - het voordeel dat het Brazilië als ex-kolonie heeft. Voor Braziliaans talent is het een handige springplank on je bij de Europese top in de kijker te spelen. Qua bestuur van voetbalclubs is Portugal toch niet echt lichtend voorbeeld, imho. De talenten worden veelal extern gefinancierd, en met het binnenhalen van die financiers krijg je ook gelijk externe invloed op je technisch beleid. Maar misschien zie ik dat wat te negatief door hoe het "mijn" club is vergaan toen de Doyen-groep werd omarmd.
Vergis je niet, er zijn echt veel Portugese talenten die voor bakken met geld verkocht worden en dat zijn lang niet allemaal spelers die vanuit Zuid Amerika over zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Omdat ik het morgen waarschijnlijk ga vergeten is de poll wat aan de vroege kant ;)
"Hé maar Kiwi, een gelijkspel kan toch helemaal niet?" Dat klopt, er moet een ploeg winnen.
Daarom wil ik van jullie weten:

wat is de stand na de reguliere 90 minuten?

Poll: Go Ahead Eagles - PSV
Winst Go Ahead Eagles
Winst PSV
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404294&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ha, als Marc het niet doet, doet Erik het wel. Even een speler van de tegenstander uitlichten, Wijndal is aan de beurt:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=400923

Overigens is elke linksback uit de eredivisie een vooruitgang ten opzichte van Blind in zijn huidige vorm. Maar Wijndal toch zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjiIvBk5VNhmrrfNVrGHysytcTo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mVTSdHIqgh4vQ9vCo09V3hfo.png?f=user_large

BAM!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 22:34
Boink

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFD7_BylOT3TaxV-F5wlIsW445g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooi gekopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Prima doelpunt weer van GAE. Ze zitten er goed scherp op weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar kon je rood geven, lastig in te schatten in hoeverre die middelste man er nog bij kan komen.

Doe voor de wedstrijd maar geen rood ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 02-03-2022 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:15
Rood incoming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kak... Weer een oh zo domme rode kaart mee voor PSV.

Waarom kopt die vent hem niet gewoon?

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 02-03-2022 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:47:
Daar kon je rood geven, lastig in te schatten in hoeverre die middelste man er nog bij kan komen.

Doe voor de wedstrijd maar geen rood ;)
De middelste? De linker ;)

Voor de wedstijd zeker niet goed (was tot nu toe een prima wedstrijd voor de toeschowuer), de overtreding is licht maar volgens de regels wel rood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:48:
[...]

De middelste? De linker ;)

Voor de wedstijd zeker niet goed (was tot nu toe een prima wedstrijd voor de toeschowuer), de overtreding is licht maar volgens de regels wel rood.
Ik doelde op de man in het midden van het veld :p. Die was aardig op snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Het blijven zulke domme overtredingen rond de middenlijn. Zelfs al zou het 1-2 worden is het geen gelopen race. Nu maakt GAE het zichzelf wel bijzonder lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Heel jammer, wedstrijd nu wel gespeeld.
Benieuwd of het morgen spannender wordt of dat AZ er over heen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Napo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:50:
Het blijven zulke domme overtredingen rond de middenlijn. Zelfs al zou het 1-2 worden is het geen gelopen race. Nu maakt GAE het zichzelf wel bijzonder lastig.
Omdat hij in eerste instantie die bal niet gewoon weg roste moest hij daarna die kaart wel pakken. Zo jammer, ze spelen leuk maar maken te veel dodelijke fouten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Mauro jr. Wat een seizoen heeft hij toch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nou, al snel gespeeld :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Buitenspel

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lijkt me buitenspel indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 16:22

ST10©DE

Dus.............

Maar ontneemt hij het zicht?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:10:
[...]

Ja, in rechte lijn voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
En de penalty niet geven.. top VAR!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
ST10©DE schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:10:
[...]

En hij kam de bal spelen, keeper moet daar rekening mee houden dus hij neemt deel aan het spel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Vos schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:10:
[...]

Ja, in rechte lijn voor de keeper.
Er is altijd een rechte lijn van een speler naar de keeper… Maar volgens mij was er geen rechte lijn van Mauro jr. naar Zahavi naar de keeper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Montaner schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:10:
En de penalty niet geven.. top VAR!
Die van dichtbij op bovenarm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:12:
[...]

Er is altijd een rechte lijn van een speler naar de keeper… Maar volgens mij was er geen rechte lijn van Mauro jr. naar Zahavi naar de keeper.
Niet loodrecht, maar wel recht genoeg ;) En je begreep me heus wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Dat is ook rood

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Zahavi helpt GAE bijzonder goed in de verdeding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gae kan dit nooit volhouden joh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:18:
Het is inderdaad alleen nog spannend of het 1-4 of 1-5 wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Agent47 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:18:
Blijft beker, daar gebeuren rare dingen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
ST10©DE schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:20:
[...]

Blijft beker, daar gebeuren rare dingen!
Zoals met Jodan Boys?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zo, en nu klaar! Super slecht van die keeper zeg.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Wa mooi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
Ik ben het heel erg niet met je eens

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nou, de kansen worden steeds groter. Paal en lat binnen 1 minuut.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Oeps Drommel... was dat geen hands?

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Uhm, kan iemand uitleggen waarom die goal werd afgekeurd? Die gast gaat zelf liggen volgens mij.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Bijzonder hoe erg het dan toch nog billenknijpen is. Maar goed, Kuip here we come! Morgen eens rustig kijken tegen wie we moeten.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:27
ElPaco schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:57:
Bijzonder hoe erg het dan toch nog billenknijpen is. Maar goed, Kuip here we come! Morgen eens rustig kijken tegen wie we moeten.
Heel klunsig in de aanval. En een scheidsrechter die vrij matig floot. Dit had al voor het uur klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Fleximex schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:59:
[...]

Heel klunsig in de aanval. En een scheidsrechter die vrij matig floot. Dit had al voor het uur klaar moeten zijn.
Ik zag vooral een PSV wat gewoon amper uitgespeelde kansen had. Ik schakelde wel pas in de 70e minuut in ofzo.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
Jammer, geen stunt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
PSV die de finale van de beker haalt is een behoorlijke stunt hoor, was alweer een jaartje of 10 geleden ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een belachelijke beslissing van, je raadt het al, Higler (@D-e-n daar issie weer) om de scheids hiervoor naar de kant te roepen.
Zowat een hele helft om over te steken, Zahavi is absoluut niet snel, 2 Go Ahead spelers aan de zijkanten... Geel was echt een prima beslissing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Lekker, hebben een paar gasten besloten de bus op te wachten. Heel gezellig natuurlijk, veel politie erbij. Maar precies daar heeft mijn zoon dus zijn fiets staan en hij kan dus nog niet naar huis.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:13:
Lekker, hebben een paar gasten besloten de bus op te wachten. Heel gezellig natuurlijk, veel politie erbij. Maar precies daar heeft mijn zoon dus zijn fiets staan en hij kan dus nog niet naar huis.
ff ophalen en morgen naar z'n fiets brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:37:
[...]

ff ophalen en morgen naar z'n fiets brengen?
Als hij lopend het stadion al niet uit komt, dan kom ik met de auto al helemaal niet in de buurt. (Was best veel politie, ik stond dus ca 1 km verderop en heb heel wat busjes langs zien komen)

Maar, 1,5 uur later was de bus vertrokken en kon hij met de fiets naar het huis van zijn vrienden waar ik hem met de auto op heb kunnen pikken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vos schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Ik doelde op de man in het midden van het veld :p. Die was aardig op snelheid.
Ik vind het geen rood, omdat de man op links zeker op snelheid lag. Maar vreesde al een VAR-ingreep. Dit had de wedstrijd niet nodig.

Verder ook geen al te beste beurt van de arbitrage.

Niet dramatisch, maar wel discutabel:

De 2-1 afkeuren terwijl Zahavi echt behoorlijk ver van de keeper stond. Je kunt het als buitenspel zien, maar echt een randgeval. Dan moet je het wel erg graag willen.

De 3-1 afkeuren om … helemaal niets.

Bij zo’n absurde, rare beslissing mag je dan ook de scheids wel even attenderen op de absurditeit.

Verder een paar keer ‘geel’ niet gegeven, aan beide kanten.
ElPaco schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:39:
Uhm, kan iemand uitleggen waarom die goal werd afgekeurd? Die gast gaat zelf liggen volgens mij.
Dat was echt he-le-maal niets. Kolder. Zie boven.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 03-03-2022 00:16 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 211 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022