Maar wel een zeer solide verdediging! 11 doelpunten minder tegen gekregen dan Feyenoord.toolkist schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:16:
[...]
En nu al zoveel verliespunten, met zo'n selectie...
Ajax moet gewoon naar 80 minuten wedstrijden gaan
Stand in de Eredivisie tot de 80e minuut:
1. Ajax - 39 punten
2. Feyenoord - 29
3. SC Cambuur - 29
4. N.E.C. - 28
5. Vitesse - 28
6. PSV - 27
1. Ajax - 39 punten
2. Feyenoord - 29
3. SC Cambuur - 29
4. N.E.C. - 28
5. Vitesse - 28
6. PSV - 27
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-12-2021 19:54 ]
Wie dit bijhoudt heeft tijd over lijkt mij.Vos schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:54:
Ajax moet gewoon naar 80 minuten wedstrijden gaan![]()
1. Ajax - 39 punten
2. Feyenoord - 29
3. SC Cambuur - 29
4. N.E.C. - 28
5. Vitesse - 28
6. PSV - 27
Maar misschien dat Groningen ergens na 23 minuten spelen in de top 5 staat?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-12-2021 09:33 ]
Emmen uitgeschakeld, Utrecht diep in de problemen en niemand kijkt?
alles kan off-topic
Ik kijk nu en zie dat Tom Haye van Nac nu als een wereldspeler wordt neergezet door de analisten ...
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 14-12-2021 23:01 ]
Dat haye ze goed gezienHarribo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:01:
Ik kijk nu en zie dat Tom Haye van Nac nu als een wereldspeler wordt neergezet door de analisten ...
Helaas keek ik wel, wat een niveau. Om te janken.Ankona schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:39:
Emmen uitgeschakeld, Utrecht diep in de problemen en niemand kijkt?
Respect, ik vond het niet om aan te gluren. Was wel verrast over het spel van NAC, die hebben toch gewoon voetballend Utrecht eruit geknikkerd.Vos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:05:
[...]
Helaas keek ik wel, wat een niveau. Om te janken.
alles kan off-topic
Ziek dat PSV!Vos schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:54:
Ajax moet gewoon naar 80 minuten wedstrijden gaan![]()
1. Ajax - 39 punten
2. Feyenoord - 29
3. SC Cambuur - 29
4. N.E.C. - 28
5. Vitesse - 28
6. PSV - 27
Feyenoord toch met wat wisselingen tegen Twente: Geertruida, Jahanbaksh en Dessers in plaats van Pedersen, Toornstra en Linssen. Op zich geen heel gekke wijzigingen, hopelijk is het voetbal wat beter dan gisteren.
Bij Ajax alleen Martinez basis.
Voor de rest mensen zoals Jensen, Daramy, Neres, Danilo, Klaassen, Rensch en Schuurs
Voor de rest mensen zoals Jensen, Daramy, Neres, Danilo, Klaassen, Rensch en Schuurs
Oef, als dat maar goed gaat tegen BarendrechtDeadsy schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:48:
Bij Ajax alleen Martinez basis.
Hopelijk laten deze spelers aan de basis elf zien hoe je wel 100% geeft tegen een mindere tegenstander ipv het op 70% wel denkt te kunnen redden. Ik erger mij nog steeds aan dat interview van Gravenberch na de wedstrijd van zondag en hoe hij een beetje schaapachtig weglachte dat de focus niet 100% was. Dat kwam natuurlijk deels doordat hij nog jong is en zich geen houding wist te geven maar alsnog ergerlijk voor iemand die al een jaar in de basis bij Ajax staat en geeft imo wel het probleem van Ajax aan.
[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 15-12-2021 18:11 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Daar ligt voor Ten Hag ook een taak. Als je als prof je werk niet goed uitvoert mag je m.i. best even op het matje komen. Hang er maar consequenties aan, misschien werpt dat vruchten af.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gravenberch zou ik gewoon lekker verkopen nu het nog kan want met zijn zaakwaarnemer gaat ie anders tzt een Mazraouitje doen.
Zet je desnoods Eriksen daar.
Je hebt toch wat ervaren spelers nodig en Blind gaat langzaam richting pensioen en ook onze Servische god heeft het eeuwige voetballeven niet.
Zet je desnoods Eriksen daar.
Je hebt toch wat ervaren spelers nodig en Blind gaat langzaam richting pensioen en ook onze Servische god heeft het eeuwige voetballeven niet.
[ Voor 31% gewijzigd door snmght op 15-12-2021 18:57 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Normaal zeg ik het echt niet, want de beker kan best leuk zijn. Maar waar Feyenoord nu staat in de competitie en conference league, zou ik zeggen: Winnen is niet erg, maar verliezen vanavond ook niet.
Waarom rent Bijlow achter die bal aan?

Wat is Feyenoord weer slordig, wat krijgen ze ze onnodig tegen. Dit begint op een structureel probleem te lijken.
Volgens mij dacht hij dat die bal achter zou gaan.
[ Voor 48% gewijzigd door ph4ge op 15-12-2021 19:46 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat zei de commentator ook al maar dan vraag je de ballenjongen achter het doel toch om een bal?ph4ge schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:45:
Volgens mij dacht hij dat die bal achter zou gaan.
Vreemde actie.
Ah ja, in elk geval verlengen. Maak elkaar maar flink moe
Ik neem aan dat verlenging dan het laatste is waar je op zit te wachten...PWM schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:09:
Normaal zeg ik het echt niet, want de beker kan best leuk zijn. Maar waar Feyenoord nu staat in de competitie en conference league, zou ik zeggen: Winnen is niet erg, maar verliezen vanavond ook niet.
Wat een werelddoelpunt van Baden Frederiksen!
Man man man. Unuvar sloopt de KKD de afgelopen maanden en z'n grote beloning is op de bank mogen zitten tegen amateurs en kijken hoe Jensen wel een basisplek krijgt
Beker is wel directe EL plaatsing toch?PWM schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:09:
Ja tegenwoordig wel.
Haha blinde scheids, Linssen met de overtreding...maar krijgt hem mee.
Hopen op goaltje Feyenoord, penals zijn altijd leuk
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 15-12-2021 20:31 ]
Vitesse had hem ook op het oog meen ik, maar besloot voor Schubert te gaanT-MOB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:33:
Die Unnerstal staat wel lekker te keepen. Is misschien wel wat voor PSV.
Tweede keer in korte tijd dat Feyenoord zich op hem stuk bijt. Speelt een geweldige wedstrijd, samen met de slordigheden aan de kant van Feyenoord beslist hij hem.T-MOB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:33:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
€10 miljoenT-MOB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:33:
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Genoeg werk voor de terreinknechten zie ik, veld is er slecht aan toe.
WOOOOOAHHH dat scheelde niks
[ Voor 47% gewijzigd door jaapstobbe op 15-12-2021 20:37 ]
Was wel een overtreding imo van Dessers bij de eerste actie.
Gelukkig zat ie niet, want de scheids liet te lang doorspelen.
Was buitenspel van iemand, vandaar geen corner.D-e-n schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:38:
Heeft Unnerstal magneten in zijn handschoenen?
Ps.
Bannis had wel een corner verdiend even daarvoor
Voor PSV supporters was het ook een frustrerende wedstrijd
Te lang? Blessuretijd is een minimale verlenging, niet een maximale.jaapstobbe schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:39:
Gelukkig zat ie niet, want de scheids liet te lang doorspelen.
Tering hoe onterecht is dit verlies. Wij waren zelf slecht, maar hadden veel meer kansen. Onder andere 2x paal. Twente ging van te voren al voor de penalties. Krijg je zo'n knollenveld en heb je spelers als Geertruida en Malacia die niet met druk om kunnen gaan. Justin is na zijn coronabesmetting ook niet wat hij was. Ging verschrikkelijk in de fout.
Die keeper stond letterlijk altijd goed. Dom dat PSV die heeft weggedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Agent47 op 15-12-2021 20:40 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoe kan dat als de bal gelijk op doel gaat?Vos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:39:
[...]
Was buitenspel van iemand, vandaar geen corner.
De commentator zei dat meen ik. Een actie er voor dan? De keeper nam namelijk een vrije trap.D-e-n schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:40:
[...]
Hoe kan dat als de bal gelijk op doel gaat?
Dessers stond in de lijn van het SchotD-e-n schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:40:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Van alles prima, naar alles poep? Nee toch. Ik denk dat Feyenoord een goede kans heeft om te titel te pakken, meer dan PSV.Agent47 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:40:
Tering hoe onterecht is dit verlies. Wij waren zelf slecht, maar hadden veel meer kansen. Onder andere 2x paal. Twente ging van te voren al voor de penalties. Krijg je zo'n knollenveld en heb je spelers als Geertruida en Malacia die niet met druk om kunnen gaan. Justin is na zijn coronabesmetting ook niet wat hij was. Ging verschrikkelijk in de fout.
Twente is een stugge ploeg, staan niet voor niets slechts 8 punten achter Feyenoord. Best knap dat ze dit zonder publiek hebben kunnen winnen. Balletje moet soms goed vallen, maar strijdlust helpt altijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 15-12-2021 20:44 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Feyenoord houdt dit nooit zo lang vol. Daar hebben ze al (te) veel wedstrijden voor gespeeld. Ajax heeft een bredere selectie. Je zou maar Klaassen als invaller kunnen brengen. Die hoort eigenlijk basis maar door het systeem van ajax is die wissel.Mooody schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:43:
[...]
Van alles prima, naar alles poep? Nee toch. Ik denk dat Feyenoord een goede kans heeft om te titel te pakken.
Twente is een stugge ploeg, staan niet voor niets slechts 8 punten achter Feyenoord. Best knap dat ze dit zonder publiek hebben kunnen winnen.
Er waren een paar Feyenoorders erg zwak (Bijlow, Dessers) maar Gözübüyük ondertrof werkelijk weer iedereen en presteert het keer op keer weer om door zijn eigen ondergrens te zakken. Die zag werkelijk niets van wat er gebeurde maar wel overal buitenspel.D-e-n schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:40:
[...]
alles kan off-topic
Die floot de hele wedstrijd dood manAnkona schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:45:
[...]
Er waren een paar Feyenoorders erg zwak (Bijlow, Dessers) maar Gözübüyük ondertrof werkelijk weer iedereen en presteert het keer op keer weer om door zijn eigen ondergrens te zakken. Die zag werkelijk niets van wat er gebeurde maar wel overal buitenspel.
Bij Twente ook enkele spelers erg zwak, waaronder Rots, Bosch en Oosterwolde.Ankona schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:45:
[...]
Er waren een paar Feyenoorders erg zwak (Bijlow, Dessers) maar Gözübüyük ondertrof werkelijk weer iedereen en presteert het keer op keer weer om door zijn eigen ondergrens te zakken. Die zag werkelijk niets van wat er gebeurde maar wel overal buitenspel.
Wordt tijd dat Cerny weer wedstrijdfit wordt, dat scheelt een boel.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat vond ik niet zo erg, daar mochten er wel meer zwak spelen.Mooody schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:47:
[...]
Bij Twente ook enkele spelers erg zwak, waaronder Rots, Bosch en Oosterwolde.
Wordt tijd dat Cerny weer wedstrijdfit wordt, dat scheelt een boel.
alles kan off-topic
Zie net de 2-1 van Vitesse, mooie goal hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat is dit dan voor intro. Heeft de beker opeens een tune gekregen?
Elk zichzelf respecterend bekertoernooi heeft een tune nodig. De CL, EL, ECL en zeer zeker ook de KNVB. Menig BVO doet zijn best om zich te kunnen classificeren voor deze potentiele prijs!Terranova schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:59:
Wat is dit dan voor intro. Heeft de beker opeens een tune gekregen?
Wat een grootheidswaanzin zeg.Napo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:02:
[...]
Elk zichzelf respecterend bekertoernooi heeft een tune nodig. De CL, EL, ECL en zeer zeker ook de KNVB. Menig BVO doet zijn best om zich te kunnen classificeren voor deze potentiele prijs!

Goede keeper die Unnerstal, PSV heeft zich daar toch echt op verkeken denk ik.
Denk, ga eens lekker zitten voor PSV, net pas thuis. TV aan, kanaal 150. En niks. Stilstaand beeld. Decoder van de stroom af en weer er op. Zelfde.. WTF. Alle andere kanalen werken gewoon.
Gelukkig is het ook op Fox (kanaal 16). Hoe kan 1 kanaal stuk zijn?
Net deed hij het ineens 30 seconden, toen weer op pauze.
Gelukkig is het ook op Fox (kanaal 16). Hoe kan 1 kanaal stuk zijn?
Net deed hij het ineens 30 seconden, toen weer op pauze.
Jinx.PWM schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:09:
Wisselen die Neres!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik heb hem op ESPN1 staan, PSV - FOR staat er, echter zie ik volgens mij het 1ste elftal uit ons dorp voetballen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In het verleden kregen spelers basisplaatsen als ze redelijk speelden tegen amateurs (Siem de Jong). Zal Neres geroyeerd worden?OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:15:
Wisselen die Neres!!
XXXVI
Is het commentaar ook Duits of nog niet?ElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:22:
Hier ook T-mobile @Quad. Aangezien hij dus ook op Fox wordt uitgezonden kijk ik het daar wel. Is volgens mij verder zelfde commentaar etc.
Mooi zo.ElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:22:
Hier ook T-mobile @Quad. Aangezien hij dus ook op Fox wordt uitgezonden kijk ik het daar wel. Is volgens mij verder zelfde commentaar etc.
Ik heb de wedstrijden beide erbij naast, het WK darts is begonnen dus staat dat de komende weken primair op TV.
⏩ PVOutput☀️
Gedurfd van die verdediger.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad, dat was niet zonder risico.carpebios schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
Gedurfd van die verdediger.
PSV speelt tot dusver redelijk, maar niet echt hele duidelijke kansen.
Ah het is toch PSV?! Ik dacht dat ze een wedstrijd uit het dorp uitzonden. PSV blijft maar geen idee hebben, balletje wat naar elkaar trappen en dan random ergens heen passen en op hoop van zegen dat hij bij een spits komt die durft te schieten.Zingo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
[...]
Inderdaad, dat was niet zonder risico.
PSV speelt tot dusver redelijk, maar niet echt hele duidelijke kansen.
Ja, dat durven schieten wordt met het jaar minder. Iets sneller beslissen en schieten maar!carpebios schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:27:
[...]
Ah het is toch PSV?! Ik dacht dat ze een wedstrijd uit het dorp uitzonden. PSV blijft maar geen idee hebben, balletje wat naar elkaar trappen en dan random ergens heen passen en op hoop van zegen dat hij bij een spits komt die durft te schieten.
Ow en BAM!
Hij zal zeker ook nog wel invallen.Terranova schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:03:
[...]
Man man man. Unuvar sloopt de KKD de afgelopen maanden en z'n grote beloning is op de bank mogen zitten tegen amateurs en kijken hoe Jensen wel een basisplek krijgt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik woon praktisch op de grens, signaal van de Duitse Fox zal wel beter zijnOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:24:
[...]
Is het commentaar ook Duits of nog niet?
De vraag is: 65e minuut of later?
AJA-BAR is ook wel een affiche hoor. En dan met een B-elftal binnen een halfuur op 2-0. Weelde.Napo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:02:
[...]
Elk zichzelf respecterend bekertoernooi heeft een tune nodig. De CL, EL, ECL en zeer zeker ook de KNVB. Menig BVO doet zijn best om zich te kunnen classificeren voor deze potentiele prijs!
Regeren is vooruitschuiven
Ik denk dat Barendrecht momenteel de beste club met BAR is hoorT-MOB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:32:
[...]
AJA-BAR is ook wel een affiche hoor. En dan met een B-elftal binnen een halfuur op 2-0. Weelde.
Ik snap ook wel dat je als BAR tegen Ajax niet je A-elftal opstelt, blij toe dat ze niet met hun memorabele jeugdlichting op komen draven.T-MOB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:32:
[...]
AJA-BAR is ook wel een affiche hoor. En dan met een B-elftal binnen een halfuur op 2-0. Weelde.
Hoeveel fouten mag een Keeper maken voor hij gewisseld wordt eigenlijjk? Hij gaat er nu al twee keer erg zwak in. Ik snap niet hoe hij soms zo geweldig kan keepen en dan ook zulke fouten maakt.
PSV is weer goed bezig, wat een geklungel in de verdediging, blinde paniek lijkt het soms. Maar dat snap ik ook wel als je je bedenkt wie de bal moet stoppen.
Moet je voorstellen dat we nu Unnerstall of Pasveer nog hadden gehad, dan stonden we nu waarschijnlijk iets van 10 punten los van de rest.Zingo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:36:
Hoeveel fouten mag een Keeper maken voor hij gewisseld wordt eigenlijjk? Hij gaat er nu al twee keer erg zwak in. Ik snap niet hoe hij soms zo geweldig kan keepen en dan ook zulke fouten maakt.
Ferati bij Fortuna Sittard, iedere keer als die naam wordt genoemd denk ik aan Marco Verratti. Klein niveauverschil zit daar tussen
Proest. Hoeveel punten heeft Drommel daadwerkelijk gekost?ElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:41:
[...]
Moet je voorstellen dat we nu Unnerstall of Pasveer nog hadden gehad, dan stonden we nu waarschijnlijk iets van 10 punten los van de rest.
Wat me zo te binnen schiet:Vos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:44:
[...]
Proest. Hoeveel punten heeft Drommel daadwerkelijk gekost?
2 tegen Heerenveen
1 of 3 tegen Willem II (sowieso 1,maar die andere bal was ook houdbaar)
De rest zou ik moeten opzoeken
De enige 2 die echt verloren hadden moeten gaan waren tegen Ajax en Feyenoord.
Ook deze wedstrijd is Ajax niet aan te gluren. Ik duik m’n bed wel in
XXXVI
Met die redenatie had Ajax ook maar 2 punten verlies moeten hebben ofzo. Als dit dan dat....ElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:47:
[...]
Wat me zo te binnen schiet:
2 tegen Heerenveen
1 of 3 tegen Willem II (sowieso 1,maar die andere bal was ook houdbaar)
De rest zou ik moeten opzoeken
De enige 2 die echt verloren hadden moeten gaan waren tegen Ajax en Feyenoord.
Ja dat is altijd met dit soort dingen. Ik zeg alleen maar dat Drommel echt veel slechter is dan een Unnerstall bijvoorbeeld.Vos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:50:
[...]
Met die redenatie had Ajax ook maar 2 punten verlies moeten hebben ofzo. Als dit dan dat....
Ja gaat je afvragen of je beter niet een 2e (of 3e) keeper kan opstellen.
Met Mvogo wordt het niet echt beter denk ik...maar een signaal afgeven kan wel natuurlijkElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:01:
[...]
Ja dat is altijd met dit soort dingen. Ik zeg alleen maar dat Drommel echt veel slechter is dan een Unnerstall bijvoorbeeld.
Ja gaat je afvragen of je beter niet een 2e (of 3e) keeper kan opstellen.
Delanghe klinkt als een goede generatie!ElPaco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:04:
We hebben ook nog 2 jeugdkeepers (Müller en Delanghe). Laat het die eens proberen.
Lengte 1.90, doet z'n naam eer aan.carpebios schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:05:
[...]
Delanghe klinkt als een goede generatie!
Wat een drama die Daramy, wie heeft hem gescout en tegen welke tegenstander speelde hij toen de scout ging kijken?
Bij PSV is het BAM, iemand die durft te schieten.
Nee Neres is lekker bezig vandaag. Jeetje wat is die een kansen aan het missen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Prima goal, maar Fortuna keeper had 'm wel kunnen houden.
⏩ PVOutput☀️
61e minuut wisselen, die Ten Hag gaat los!!!
Zozo Unuvar, 60 min te laat, maar toch
Haal alle basisspelers er maar uit, die nummer 8 is volgens mij uit op een blessure in het voordeel van zijn favoriete club.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022