Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
waar was Max?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Pff wat een dooddoener.toolkist schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:08:
[...]
Als je van zo dichtbij je werk al niet goed kan doen moet je iets anders zoeken.
Jij maakt nooit een foutje op je werk?
Maar als de grensrechter om wat voor reden dan ook geen twijfal had moet hij gewoon vlaggen. Blijkbaar was die twijfel er niet bij hem en kom je dus op deze situatie uit. Hij kan iets anders zien dan jij en ik constateren, ook dat is menselijk en blij toe.Terranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:10:
[...]
Bij twijfel gevallen moeten ze het door laten gaan toch? Sinds de VAR dan. Ik kan met niet voorstellen dat iemand met 2 werkende ogen geen enkel moment van twijfel had bij deze actie.
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 24-10-2021 18:12 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jawel joh, topaankoop! Net als Vinicius (huur).Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:12:
drommel houdt niet veel tegen hé
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar heb je gelijk in hoor, maar dan lijkt het erop dat de grensrechter blijkbaar niet zo goed is, dan mag er toch ook wel kritiek komen?Napo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:12:
[...]
Maar als de grensrechter om wat voor reden dan ook geen twijfal had moet hij gewoon vlaggen. Blijkbaar was die twijfel er niet bij hem en kom je dus op deze situatie uit. Hij kan iets anders zien dan jij en ik constateren, ook dat is menselijk en blij toe.
Hier zie je er 1 minder, hoeveel is dat dan? Huh 5. NEE 6! tja 6! FOCUS!
Oke, hier zie je er 5, jij wandelt er door een scoort oke? OKE!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kritiek mag altijdTerranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:13:
[...]
Daar heb je gelijk in hoor, maar dan lijkt het erop dat de grensrechter blijkbaar niet zo goed is, dan mag er toch ook wel kritiek komen?
Er zal na de wedstrijd vast wel een analyse komen over dit moment, dan weten we het zeker
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ha, you wishcarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:15:
Vinicius rood! Wegwezen, matennaaier en acteur.
Niet alsof de vervanger zo goed isOPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:16:
Shit Vinicius eruit ...
Zou ik ook hopen en dan een lange schorsing ook. Mag toch hopen dat PSV wel een jeugdspeler heeft van ongeveer 't zelfde niveaucarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:15:
Vinicius rood! Wegwezen, matennaaier en acteur.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aan vertrouwen ontbreekt het niet volgens mij, weer een doelpunt erbij vandaag.Hupske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:15:
Nja. Berghuis speelt weer dik prima. Maar kan ten hag niet een keer Gravenberch er dan af halen? Puur voor vertrouwen voor Berghuis dat die keer 90 minuten kan spelen ipv altijd maar 70 min.
Het is een standaard wissel om Klaassen ook op 10 te zetten, de rol van Gravenberch zal hij toch anders invullen.
Blijkbaar niet!?Terranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:17:
[...]
Zou ik ook hopen en dan een lange schorsing ook. Mag toch hopen dat PSV wel een jeugdspeler heeft van ongeveer 't zelfde niveau
VertessenTerranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:17:
[...]
Zou ik ook hopen en dan een lange schorsing ook. Mag toch hopen dat PSV wel een jeugdspeler heeft van ongeveer 't zelfde niveau
Mag hopen voor PSV dat er iets beters in de jeugd rondloopt ...Terranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:17:
[...]Mag toch hopen dat PSV wel een jeugdspeler heeft van ongeveer 't zelfde niveau
Ik denk echt dat PSV dacht dat dit die van Real Madrid wascarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:17:
Dag Vinicius, je vliegtuig staat al klaar. Houdoe en bedankt!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Misschien is Koeman iets voor ze, is denk ik gratis op te halenMaarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:19:
Nou, Van Bommel is net ontslagen..
Spuit 11Maarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:19:
Nou, Van Bommel is net ontslagen..
Leg uit, waarom?wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:19:
Ik mag toch hopen dat de KNVB nu een keer gaat optreden tegen Ajax? Man man man
Bam!
Zie je wel, loop gewoon door en scoor, oke!DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:20:
Jaaaaaa Klaassen!
Oh en BAM
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 24-10-2021 18:21 ]
En 4-0, zonder een rode kaart, top
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:09
Ik vraag mij toch echt af of dat niet aan Schmidt ligt en zijn trainingen met de samenwerking met de staf.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ach, ze zijn gelijkwaardig aan Dortmund als het hierbij blijft.dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:21:
Ga ik dit nog een kwartier kijken.. Bedoel ik ben niet super fan van zelf pijniging
Ik heb m'n toto wel goed, dat is een pluspuntje, de rest was redelijk voorspelbaar.dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:21:
Ga ik dit nog een kwartier kijken.. Bedoel ik ben niet super fan van zelf pijniging
Maar weet je, het doet mij weinig meer gelukkig vergeleken met vroeger. Dat publiek ken ik nu wel al met de arrogante teksten, maar wat mij het meest stoort, dat dit soort signalen niet aankomen bij de top bij PSV.
Niemand erkent de problemen.
2 rustdagen minder en een - deels door blessures - minder brede selectie breekt je uiteindelijk op. Al oogt PSV al tijden (sinds uitschakeling CL) niet heel fit.tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:21:
Die was mooi uitgespeeld, dat was een pijnlijke voor PSV. Ze kunnen de wedstrijd simpelweg niet zo goed volhouden als Ajax.
Ik vraag mij toch echt af of dat niet aan Schmidt ligt en zijn trainingen met de samenwerking met de staf.
Die uitleg werkt niet meer inmiddels van Schmidt. Wat een verschil in energie ook met de JC schaal terwijl PSV beter voetbalt dan Dortmund afgelopen dinsdag.tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:21:
Die was mooi uitgespeeld, dat was een pijnlijke voor PSV. Ze kunnen de wedstrijd simpelweg niet zo goed volhouden als Ajax.
Denk dat Ajax niet mag klagen dat een Gakpo er niet is.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:09
Zeker dat hakt erin, maar vooral spierblessures meen ik dat is vaak overbelasting of niet goed gedoseerd voor een speler.Napo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:22:
[...]
2 rustdagen minder en een - deels door blessures - minder brede selectie breekt je uiteindelijk op. Al oogt PSV al tijden (sinds uitschakeling CL) niet heel fit.
Nu heeft Ajax vooral dit seizoen een overbezetting waar je u tegen zegt en kan veel makkelijker wisselen, maar het zakt te vroeg te ver in bij PSV.
In ieder geval de sterkste tegenstander uit Amsterdamdglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:24:
Schmidt: dit was onze sterkste Nederlandse tegenstander tot nu toe
Bij die wissels moet ik echt denken aan de uitspraak van een Duitse generaal in de film "A Bridge To Far"Hupske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:23:
Heerlijk. Nog even Neres, Tagliafico en kudus inbrengen. Wat een wissels.
iets in de richting van dat hij ooit ook graag over dat soort materiaal zou willen beschikken
Wat zeg je?carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:26:
Wat een onverstaanbare herrie weer zeg, iedereen loopt daar te schreeuwen als kip zonder kop in dat stadion.
He wat?!!!!!
Het uitvak is vrij stil kan ik je verklappencarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:26:
Wat een onverstaanbare herrie weer zeg, iedereen loopt daar te schreeuwen als kip zonder kop in dat stadion.
#generaliseren 😘
Eens. Klaassen, Kudus, Neres en Tagliafico in kunnen brengen is bizar. Ook bij Ajax niet gebruikelijk dat de bank zo goed is. Zou schitterend zijn als we dat ook uit kunnen bouwen.tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:24:
[...]
Zeker dat hakt erin, maar vooral spierblessures meen ik dat is vaak overbelasting of niet goed gedoseerd voor een speler.
Nu heeft Ajax vooral dit seizoen een overbezetting waar je u tegen zegt en kan veel makkelijker wisselen, maar het zakt te vroeg te ver in bij PSV.
Mooi spandoek wel, ze kunnen wel schilderen iigwErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Maar, even… Zijn er mensen die dit een mooi spandoek vonden? Ben benieuwd naar andermans mening!
De boodschap een beetje kinderachtig
Het zit ook niet mee, in deze wedstrijd heeft PSV wat spaarzame kansjes gehad maar weet ze niet op te waarderen tot doelpunt en dat in meerdere "betere" fases. Dat zal er op een gegeven moment ook wel inhakken zeker als de tegenstander relatief gemakkelijk er doorheen weet te komen en wel weet te scoren.tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:24:
[...]
Zeker dat hakt erin, maar vooral spierblessures meen ik dat is vaak overbelasting of niet goed gedoseerd voor een speler.
Gelijkwaardige wissels heeft PSV amper en dan kan je als trainer bijzonder weinig, iets waar hij niet volledig vrijuit in gaat.
Ja, behalve dat Aidshoven, toen had iemand even te veel gesnoven. Voor de rest was het wel humor.wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Maar, even… Zijn er mensen die dit een mooi spandoek vonden? Ben benieuwd naar andermans mening!
XXXVI
Ik vond het verschrikkelijk, echt tokkieniveau. Nooit meer binnenlaten zulke dwazen.wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Dat brainfart spandoek?wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik hou wel van spandoeken die scherp zijn enzo eigenlijk.. Creatief zijn. Dit was echt basisschool tekstwErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Nee, Brainfart is nog discutabel maar Aidshoven en het pochen met CL geld gaat nergens over, is wel een hele slechte uitvoering van zo'n groot doek.wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Moet je als Ajax zijnde toch ook niet willen, er zal toch wel enige controle op zo'n actie zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 24-10-2021 18:30 ]
Mwoah niet echt bijzonder. Jammer van aidshoven. De verwijzing naar het geld en eierdopje is dan wel weer leuk maar niet echt een top spandoek.wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Ow de mannen met bivakmuts lopen weer op de f side, dat wordt weer vuurwerk zo.
Zo staat Eindhoven al lang bekend onder veel Ajacieden rondom Ehv. Maar goed dat valt onder bekende informatie en nu moet er weer een politiek correct sausje overheen. Alsof Feyenoorders met een Palestina vlag opeens anti-semitisch zijn. (Nee dat zijn ze niet maar scoort makkelijk voor de media).carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Ja, behalve dat Aidshoven, toen had iemand even te veel gesnoven. Voor de rest was het wel humor.
En de lange reis die ze moesten maken voor beide wedstrijdenephymerous schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:29:
Niet te euforisch mensen, Schmidt heeft maar twee dagen gehad om zich voor te bereiden
Die teksten erop waren zeer kinderachtig, verder prima spandoek.wErudite schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoezo, krijgen zoveel Amsterdammers dan Aids in Eindhoven? Ik zit niet in die scene zeg maar, dus lees ik het zo goed?Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:30:
[...]
Zo staat Eindhoven al lang bekend onder veel Ajacieden rondom Ehv. Maar goed dat valt onder bekende informatie en nu moet er weer een politiek correct sausje overheen. Alsof Feyenoorders met een Palestina vlag opeens anti-semitisch zijn. (Nee dat zijn ze niet maar scoort makkelijk voor de media).
Ik hoor nu een lont op tv afgaan, wat is dit!DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
Jaaahoor vuurwerk, wat zei ik.
Dat is de cameraman die wilt ook meegenietencarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Ik hoor nu een lont op tv afgaan, wat is dit!
BAMSTERDAM
Het nieuwe geluid van Q-Music?carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Ik hoor nu een lont op tv afgaan, wat is dit!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/YkwRRIrerenFuPOrxPUGDTBC.jpg?f=fotoalbum_large)