Mag ik zeggen dat ik 95% van de statistieken zwaar irritant en weinig zeggend vind? 
Niet dus
Niet dus
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 20-10-2021 14:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 20-10-2021 14:07 ]
NeeHarribo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:05:
Mag ik zeggen dat ik 95% van de statistieken zwaar irritant en weinig zeggend vind?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De laatste jaren hebben de Ajax supporters de ArenA toch wel als verreweg meest sfeervolle voetbal ambiance van Nederland neergezet. Prachtige beelden
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 20-10-2021 12:38 ]
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als de amusementswaarde kan worden gekoppeld aan resultaat prima. 4x een super lelijke overwinning vind ik ook goedOPSLAGHOND schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:03:
Kunnen ze vanavond en morgenavond niet gewoon Ajax vs Dortmund herhalen?![]()
Of zullen we maar gewoon hopen dat de rest van de Nederlandse clubs in Europa het qua amusementswaarde kunnen evenaren?
Inderdaad liever eerst de punten en dan mooi voetbal. Ajax met 1 been in overwintering CL en dus ook bonuspunten. Zou mooi zijn voor NL voetbal als we die 6e plek op de ranglijst en dus 2 directe CL deelnemers (+1 rechtstreeks EL) kunnen binnenslepen.ElPaco schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Als de amusementswaarde kan worden gekoppeld aan resultaat prima. 4x een super lelijke overwinning vind ik ook goed
Verwijderd
Het valt me nu ineens op dat de reclame op de boarding zeer passend isDoeEensGek schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:44:
[...]
[Streamable]https://streamable.com/0vc0ew
Dortmund wint echt wel van Sporting, en als Ajax dat thuis ook zou doen gaat Dortmund 'gewoon' doorFleximex schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:45:
Wel jammer dat de twee Portugese clubs gewonnen hebben. Even een verzoek aan Ajax om de uitwedstrijd tegen Dortmund te laten lopen zodat Sporting niet door gaat
Ik wilde nooit van 'm af. Er was natuurlijk wel wat op 'm aan te merken, maar dat is op iedere coach wel. Ik zie ook niet alternatieven die het beter zullen doen.LZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Maar willen de Ajacieden nu nog steeds van Ten Hag af? Of heeft ie weer wat tijd gewonnen
Eerlijk is eerlijk, hij doet het dit seizoen goed en maakt duidelijke keuzes. Daarmee wint hij bij mij wat krediet. Enige punt van kritiek mijn inziens is Pasveer, die deed het gisteren goed maar hij heeft ook al vijf punten gekost.LZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Maar willen de Ajacieden nu nog steeds van Ten Hag af? Of heeft ie weer wat tijd gewonnen
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 20-10-2021 14:46 ]
XXXVI
Gelukkig heeft ie Pasveer (goeie partij gisteren, maar toch) gehaald dus heb ik nog wat te zeiken... Maar anders? Zelfs op Ten Hag zeiken gaat niet meerLZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Hij is zo koppig als wat maar lijkt wel (langzaam) te leren van zijn fouten.LZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Met Arne Slot heb je niets meer te klagenLZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:53:
Mooi om te zien hoe het tij kan keren
jammer dat jullie toen niet wilden ingaan op het ruilbod van mij. Stam had prima bij jullie gepast
XXXVI
Nee, dat gaat boven verwachting goed inderdaad. Maar we blijven een beperkte selectie hebben, dus mijn verwachtingen liggen niet te hoog. Slot haalt er wel het maximale uit denk ik (behalve tegen Vitesseephymerous schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:01:
[...]
Met Arne Slot heb je niets meer te klagen
Die vraag werd alleen niet gesteld na Ajax - Utrecht (0-1, red).LZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Niet zo makkelijk als met een elftal als Ajax tegen rechterrijtje clubsTyphone schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Die vraag werd alleen niet gesteld na Ajax - Utrecht (0-1, red).
Dat is altijd makkelijk scoren. Ten Hag heeft lange tijd onlogische keuzes gemaakt, kwam er later op terug en gaf nooit goed aan waarom keuzes tot stand kwamen. De laatste tijd kiest hij veel rechtlijniger en heeft ook bij mij inmiddels behoorlijk wat krediet opgebouwd.
Alleen het vragen hoe het met Ten Hag gaat na zo'n wedstrijd is altijd wel erg makkelijk scoren nietwaar?
Feyenoord komt van ver, geef die man de tijd, ook als het wat langer niet goed gaat. Hopelijk gaat de rest van de organisatie ook wat beleidsmatiger te werk en dan kan Feyenoord zo maar eens structureel voor plek 2/3 spelenLZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
Nee, dat gaat boven verwachting goed inderdaad. Maar we blijven een beperkte selectie hebben, dus mijn verwachtingen liggen niet te hoog. Slot haalt er wel het maximale uit denk ik (behalve tegen Vitesse)
XXXVI
Tegen zowel Heerenveen danwel Dortmund keepte Pasveer goedephymerous schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Eerlijk is eerlijk, hij doet het dit seizoen goed en maakt duidelijke keuzes. Daarmee wint hij bij mij wat krediet. Enige punt van kritiek mijn inziens is Pasveer, die deed het gisteren goed maar hij heeft ook al vijf punten gekost.
Dit seizoen niet 4 maanden nodig om tot een goede opstelling te komen, geen Martinez op de bank (extra onbegrijpelijk als je ziet hoe goed hij is) of een speler als Promes met een eeuwig krediet
Ajax UtrechtTyphone schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Die vraag werd alleen niet gesteld na Ajax - Utrecht (0-1, red).
Dat is altijd makkelijk scoren. Ten Hag heeft lange tijd onlogische keuzes gemaakt, kwam er later op terug en gaf nooit goed aan waarom keuzes tot stand kwamen. De laatste tijd kiest hij veel rechtlijniger en heeft ook bij mij inmiddels behoorlijk wat krediet opgebouwd.
Alleen het vragen hoe het met Ten Hag gaat na zo'n wedstrijd is altijd wel erg makkelijk scoren nietwaar?
Bij Slot heb ik voor het eerst in tijden het gevoel van: deze man moet je lang zien te binden, ook al loopt het even niet omdat Feyenoord nu eenmaal financiele shit had en geen goede spelersgroep heeft. Met dat stadion wat er echt nog lijkt te komen ook komt er budget vrij, met budget meer mogelijkheden qua spelers en daarmee prestaties waardoor je weer meer inkomen krijgt etc etc. Als het zo doorzet is Feyenoord straks de gedoodvefde nr 2 met af en toe een kampioensschaal als Ajax een minder jaar heeft. Daar zou ik na jaren malaise voor tekenen.ephymerous schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Feyenoord komt van ver, geef die man de tijd, ook als het wat langer niet goed gaat. Hopelijk gaat de rest van de organisatie ook wat beleidsmatiger te werk en dan kan Feyenoord zo maar eens structureel voor plek 2/3 spelen
Geen idee, daar stond toch echt 0-1 + verlies voor Ajax.Mark31 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Ajax Utrecht
xG Ajax 3,0 xG Utrecht 1,33
Schoten Ajax 20 schoten Utrecht 8
Schoten tussen de palen Ajax 6 FC Utrecht 4.
Iets met scorebordjiurnalistiek?
Scorebordjournalistiek dus, want het meeste van de tijd wint de team met de meeste schoten tussen de palenTyphone schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Geen idee, daar stond toch echt 0-1 + verlies voor Ajax.
Maar daar krijg je ook de punten voor, xG levert niks op. Zo goed als Ajax gisteren was, dan mag je thuis gewoon niet van Utrecht verliezen.Mark31 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:54:
[...]
Scorebordjournalistiek dus, want het meeste van de tijd wint de team met de meeste schoten tussen de palen
Ik lees dat het team wat 4-0 van Dortmund won schijnbaar met 2 wisselingen niet in staat is om van Utrecht te winnen. Gisteren wonnen we met 4-0 van Dortmund maar normaliter was 9-0 niet gek geweest denk ik? Of werkt scorebordjournalistiek altijd alleen maar één kant op?Mark31 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:54:
[...]
Scorebordjournalistiek dus, want het meeste van de tijd wint de team met de meeste schoten tussen de palen
Ik ben nooit een voorstander geweest van Ten Hag, vind het nog steeds meer een trainer voor FC Utrecht, sc Heerenveen od. Zie hem ook echt niet slagen bij Europese club, waar soms wel sprake van is.LZ86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Meen je dit serieus? Misschien komt het omdat ik voornamelijk Europese wedstrijden van Ajax kijk. Maar tactisch gezien vind ik Ten Hag echt een uitmuntende coach. Er zit altijd een goed uitgedacht plan achter en de spelers stralen doorgaans uit vertrouwen in dat plan te hebben. De stijl is ook klassiek Ajax: attractief aanvallend combinatiespel wat vol zelfvertrouwen balbezit opeist om vanuit de eigen kracht te voetballen. Ik vind het in elk geval een stuk meer des Ajax dan wat de vorige succesvolle coach - echte Ajaxied en Cruijff-protegé - Frank de Boer liet zien.Hackus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Ik ben nooit een voorstander geweest van Ten Hag, vind het nog steeds meer een trainer voor FC Utrecht, sc Heerenveen od. Zie hem ook echt niet slagen bij Europese club, waar soms wel sprake van is.
Regeren is vooruitschuiven
Europees gaat het ook maar een enkele keer mis onder Ten Hag, vaak volgt dan de uitschakeling.T-MOB schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:30:
[...]Meen je dit serieus? Misschien komt het omdat ik voornamelijk Europese wedstrijden van Ajax kijk. Maar tactisch gezien vind ik Ten Hag echt een uitmuntende coach. Er zit altijd een goed uitgedacht plan achter en de spelers stralen doorgaans uit vertrouwen in dat plan te hebben.
Het spel onder Frank de Boer was slecht, maar de rest van de Eredivisie was op dat moment nog slechter en deze periode werd gezien als de afsluiting van een heel erg slechte periode.De stijl is ook klassiek Ajax: attractief aanvallend combinatiespel wat vol zelfvertrouwen balbezit opeist om vanuit de eigen kracht te voetballen. Ik vind het in elk geval een stuk meer des Ajax dan wat de vorige succesvolle coach - echte Ajaxied en Cruijff-protegé - Frank de Boer liet zien.
Als plan A niet werkt gaat het veelal mis, de tactische ingrepen zijn gelukkig steeds minder vaak nodig.Natuurlijk is niet alles hosanna. Als plan A niet lijkt te werken wordt plan A wat bijgesteld waar je als supporter liever een plan B had gezien.
Labyad heeft te lang een contract bij Ajax.Labyad heeft misschien te lang vertrouwen gehad.
Concurrent verzwakken? In geval van Feyenoord was dat niet nodig op dat moment en zowel Feyenoord als Ajax lijken winnaars te zijn van deze transfer.Aan de andere kant: hier in het topic werd gesteld dat Berghuis halen vooral leuk was om de bank warm te houden (en om een concurrent te verzwakken).
Mooi man, je scoort 4x in 1 wedstrijd en laat 3 andere wedstrijden nauwelijks iets zien.Haller zou nuttig zijn voor de breedte, en in de eredivisie zou het net goed genoeg zijn (look at him now). Het "brandhout" wordt toch maar mooi in zijn kracht gezet.
Haller heeft gescoord in elke CL-wedstrijd, en gisteren speelde hij ook heel goed in dienst van het team. Maar misschien is dit wel gewoon het verschil hoor. Ik vind Haaland een hele goede voetballer, ook al heeft ie gisteren niets anders gedaan dan drie keer op doel schieten en een niet-afgemaakte voorzet geven. Ik vond Hummels gisteren een goede pot spelen, ook al was de aanval van Ajax gewoon beter. Het stadion in mijn stad heet de Grolsch Veste en hier worden punten gevierd als overwinningen, het is niet dat ons iets wordt afgenomen bij puntverlies. Real Madrid kan verliezen van Sherrif-bal-op-het-dak. Als de lat ligt bij nooit mogen verliezen is geen enkele coach (of speler) goed genoeg voor Ajax.OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:54:
[...]
Mooi man, je scoort 4x in 1 wedstrijd en laat 3 andere wedstrijden nauwelijks iets zien.
Ik zeg zeker niet dat hij slecht is integendeel zelfs, maar ik zie persoonlijk een speler liever 4 wedstrijden 1x scoren.
Win je 1 wedstrijd dik, verlies je tegen Utrecht mede dankzij een verschrikkelijk slecht spelende Haller.
1x minder in Europa en 1x meer tegen Utrecht zou al een punt schelen in de Eredivisie en totaal niets in Europa.
Verwijderd
2011/12: Vier clubs die wisten te overwinteren in Europa en er werden 29 Europese wedstrijden gewonnen. Als ik mij niet vergis en het beste coëfficiëntenseizoen en het meeste aantal gewonnen Europese wedstrijden door Nederlandse clubs in één seizoen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:54:
Het spel onder Frank de Boer was slecht, maar de rest van de Eredivisie was op dat moment nog slechter en deze periode werd gezien als de afsluiting van een heel erg slechte periode.
Verwijderd
Het kan, maar we zitten nu halverwege speelronde 3 van de groepsfase. Jij hebt het over de eindstand van 2022/23 en dan heb je het over de verdeling voor het seizoen 2024/25 uit de nieuwe cyclus.Barfman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 06:34:
We gaan als het allemaal een beetje mee zit ..
Dus als we net even beter presteren dan Frankrijk en Portugal dan zijn we die voorbij volgend seizoen en staan we 5e.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2021 07:06 ]
Klopt allemaal maar Ajax onder Ten Hag is gewoon succesvol. Niet alle wedstrijden zijn even mooi maar er zijn wel een hoop hele mooie wedstrijden gespeeld Je kan Utrecht voor de interland break als voorbeeld nemen maar je kan ook kijken naar Utrecht thuis 2 seizoenen geleden toen Utrecht volledig werd weggetikt in een voetballes (men vergeet dat soort eredivisie wedstrijden nog wel eens). Ajax heeft met Bosz in de Europa League indruk gemaakt maar een aantal Europese wedstrijden onder Ten Hag, Real uit, Dortmund thuis om er twee te noemen, blijven denk ik wel in het collectieve Europees voetbal geheugen gegrift.OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:54:
[...]
Europees gaat het ook maar een enkele keer mis onder Ten Hag, vaak volgt dan de uitschakeling.
[ Voor 3% gewijzigd door PolarBear op 21-10-2021 07:55 ]
Elke trainer maakt wel eens rare keuzes, ook van Gaal, Klopp of Guardiola. Nu is Ten Hag nog geen van Gaal (logisch want hij moet nog even in zijn carrière) maar wat hij net als van Gaal laat zien is dat hij een team zodanig tactisch neer kan zetten dat je echt naar een team kijkt dat is ingesteld op de tegenstander. De kwaliteiten van de spelers worden op zo'n moment dan ook optimaal benut. Europees heeft hij ook al meerdere malen een trainer van de tegenpartij afgetroefd. Dat is een wereld van verschil met twee van zijn drie voorgangers (Keizer, De Boer).Typhone schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Dat is altijd makkelijk scoren. Ten Hag heeft lange tijd onlogische keuzes gemaakt, kwam er later op terug en gaf nooit goed aan waarom keuzes tot stand kwamen.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 21-10-2021 08:06 ]
Voor een groot deel met je eens maar sommige zaken waren wel hardnekkig of erg vreemd hoor. Frenkie de Jong centraal op Luuk de Jong, Promes is een seizoenshelft uit vorm geweest en waarom Siem de Jong ineens op tien speelde weet nog steeds niemand. En ik kan nog wel een aantal voorbeelden opnoemen.D-e-n schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
Elke trainer maakt wel eens rare keuzes, ook van Gaal, Klopp of Guardiola. Nu is Ten Hag nog geen van Gaal (logisch want hij moet nog even in zijn carrière) maar wat hij net als van Gaal laat zien is dat hij een team zodanig tactisch neer kan zetten dat je echt naar een team kijkt dat is ingesteld op de tegenstander. De kwaliteiten van de spelers worden op zo'n moment dan ook optimaal benut. Europees heeft hij ook al meerdere malen een trainer van de tegenpartij afgetroefd. Dat is een wereld van verschil met twee van zijn drie voorgangers (Keizer, De Boer).
Dat hij in het begin of bij een veranderde groep wat dingen probeert is ook niet zo gek. Juist goede coaches willen in hun streven naar een optimaal concept van alles proberen.
XXXVI
Maakt dat nog veel uit? De volgende ronde is wel binnen lijkt me? En voor plek één is het doelsaldo ook wel in orde. Als ik dan zie dat Man City en PSG in één groep zitten vraag ik me af of het qua loting straks veel uitmaakt.ephymerous schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:24:
[...]
en een puntje gehaald worden in Dortmund
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 21-10-2021 08:40 ]
Die wedstrijden vergeet je omdat het de norm zou moeten zijn voor een club als Ajax (statuur, budget) versus een club als - met alle respect - FC Utrecht. Het wordt pas kwalijk als je punten laat liggen tegen een FC Utrecht.PolarBear schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:54:
[...]
Je kan Utrecht voor de interland break als voorbeeld nemen maar je kan ook kijken naar Utrecht thuis 2 seizoenen geleden toen Utrecht volledig werd weggetikt in een voetballes (men vergeet dat soort eredivisie wedstrijden nog wel eens).
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Haaland had twee grote kansen, maar dat was het ook wel, 1 schot op goal in de eerste helft volgens mij. Zet daar maar alle gemiste kansen van Ajax tegenover. Kan me zo bij de 4-0 twee mega kansen binnen de minuut herinneren.snmght schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Die wedstrijden vergeet je omdat het de norm zou moeten zijn voor een club als Ajax (statuur, budget) versus een club als - met alle respect - FC Utrecht. Het wordt pas kwalijk als je punten laat liggen tegen een FC Utrecht.
Gisteren nog eens de samenvatting gekeken en het was (afgezien van de scheidsrechter!) wel een wedstrijd waarin heel veel mee zat. Dat het 7-0 had kunnen zijn vind ik wel heel opportunistisch. Haaland heeft twee keer een vrij grote kans (xG adepten help eens?) gehad op de 2-1 en dan speel je gewoon een heel andere wedstrijd. Nou mag het ook wel een keer wel mee zitten maar de euforie is zoals dat gaat schromelijk overdreven.
Hattrick: Thorgal Eagles
Weet ik niet, ik zal het eens aan Dries Mertens vragen.D-e-n schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:38:
[...]
Maakt dat nog veel uit? De volgende ronde is wel binnen lijkt me?
In de laatste 34 wedstrijden tegen Utrecht heeft Ajax 17 keer gewonnen, 8 keer gelijk gespeeld en 9 keer verloren. De helft van de wedstrijden dus puntverlies. Ik denk dat jouw norm gewoon niet zo realistisch is.snmght schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Die wedstrijden vergeet je omdat het de norm zou moeten zijn voor een club als Ajax (statuur, budget) versus een club als - met alle respect - FC Utrecht. Het wordt pas kwalijk als je punten laat liggen tegen een FC Utrecht.
0.44 expected goals voor Haaland. Totaal 0.77 voor Dortmund, tegen 2.39 van Ajax. Dat het meezat ben ik niet met je eens. Op de eerste vijf minuten na was Ajax de hele wedstrijd dominant (dat je centrale verdediger (gedeeld) derde staat in onderscheppingen op de helft van de tegenstander is illustratief). En de missers van Gravenberg waren een stuk grotere kansen dan die van Haaland.Gisteren nog eens de samenvatting gekeken en het was (afgezien van de scheidsrechter!) wel een wedstrijd waarin heel veel mee zat. Dat het 7-0 had kunnen zijn vind ik wel heel opportunistisch. Haaland heeft twee keer een vrij grote kans (xG adepten help eens?) gehad
Ajax had het welgeteld (!) 6 of 7 minuten moeilijk tegen Dortmund en is daarna souverein heer en meester geweest. Absolute masterclass en met afstand de beste wedstrijd die ik ooit in de JC-Arena heb gezien. Heel erg jammer dat die aanval met dat hakje niet tot een doelpunt leidde, dan was de dagscore voor Ajax een 10+.T-MOB schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:45:
[...]
Dat het meezat ben ik niet met je eens. Op de eerste vijf minuten na was Ajax de hele wedstrijd dominant (dat je centrale verdediger (gedeeld) derde staat in onderscheppingen op de helft van de tegenstander is illustratief). En de missers van Gravenberg waren een stuk grotere kansen dan die van Haaland.
Winst voor PSV en Feyenoord, gelijkspel AZ, verlies Vitesse.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:09:
Vanavond toch een paar pittige wedstrijden voor Nederland.
Wat zijn jullie verwachtingen
Ik hoop het, maar Monaco hebben ze niet zomaar van gewonnenExocet schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
Winst voor PSV en Feyenoord, gelijkspel AZ, verlies Vitesse.
Ik ben Feyenoorder maar ik denk dat we vanavond keihard nat gaan.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:09:
Vanavond toch een paar pittige wedstrijden voor Nederland.
Wat zijn jullie verwachtingen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We zijn al nat gegaan, een groep zwakbegaafden heeft in naam van de club bestuursleden van de tegenstander aangevallen in een restaurant.Agent47 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Ik ben Feyenoorder maar ik denk dat we vanavond keihard nat gaan.
alles kan off-topic
EensExocet schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben je buiten geweest?Agent47 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Ik ben Feyenoorder maar ik denk dat we vanavond keihard nat gaan.
Ik hoop vooral dat PSV vol voor de winst gaat en de wedstrijd van zondag niet al in de koppies zit. Europese punten liggen voor het oprapenMark31 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:09:
[...]
Ik hoop het, maar Monaco hebben ze niet zomaar van gewonnen
XXXVI
Vanavond alles geven inderdaad en dan twee weken rustig bijkomen voor PSV!ephymerous schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:10:
[...]Ik hoop vooral dat PSV vol voor de winst gaat en de wedstrijd van zondag niet al in de koppies zit. Europese punten liggen voor het oprapen
[ Voor 15% gewijzigd door ST10©DE op 21-10-2021 13:43 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat soort mensen heeft niets in de maatschappij te zoeken.Ankona schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:53:
[...]
We zijn al nat gegaan, een groep zwakbegaafden heeft in naam van de club bestuursleden van de tegenstander aangevallen in een restaurant.
Het is mijn cluppie ook maar wat mij betreft trekken ze zich terug. Dit is gewoon om je voor te schamen.
Ik maak me ook niet zozeer druk om zondag, dat is een nieuwe pot. Ik maak me druk om de Europese punten vanavond en het helpt een team vaak niet mee als er binnen een paar dagen een misschien wel belangrijkere wedstrijd te spelen is.ST10©DE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:42:
Waar maken jullie je druk om, als Ajax speelt zoals dinsdag kan PSV met 15 spelers op het veld staan en hun beste dag van het seizoen hebben, ze zijn dan alsnog kansloos.
Moet Ajax wel zo spelen als afgelopen dinsdag.
Ik hoop dat ze allevier winnen, een stunt van Vitesse zou helemaal mooi zijn!
XXXVI
AZ gaat natuurlijk gewoon winnenExocet schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
Gelukkig doet de UEFA hier niks aan aangezien het buiten het stadion is, anders had Feyenoord echt een groot probleem gehad.Ankona schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:53:
[...]
We zijn al nat gegaan, een groep zwakbegaafden heeft in naam van de club bestuursleden van de tegenstander aangevallen in een restaurant.
Het is mijn cluppie ook maar wat mij betreft trekken ze zich terug. Dit is gewoon om je voor te schamen.
Kans dat er in het stadion iets gebeurd waar ze wel een boete voor krijgen.toolkist schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Gelukkig doet de UEFA hier niks aan aangezien het buiten het stadion is, anders had Feyenoord echt een groot probleem gehad.
Tja een boete van 40k ofzo is vervelend, wedstrijden zonder publiek (of erger) zou een veel groter probleem zijnDeadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:50:
[...]
Kans dat er in het stadion iets gebeurd waar ze wel een boete voor krijgen.
Hoop gewoon dat die gasten opgepakt worden.
Soortgenoten van dit soort organismen gaan vanavond wel weer vuurwerk afsteken, de trappen bezet houden en aanstekers op het veld gooien. Maak je dus maar geen zorgen over de financiën van de UEFA.toolkist schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Gelukkig doet de UEFA hier niks aan aangezien het buiten het stadion is, anders had Feyenoord echt een groot probleem gehad.
alles kan off-topic
Dit seizoen al € 124.125,- aan boeten gekregen. Hoe naai je je eigen club een oor aan? De Conference League is al geen vetpot, helemaal niet door dit soort ongein. Ongelofelijk dat de eigen suppoosten niet in staat zijn te voorkomen dat eencelligen de trappen blokkeren. Blijkbaar zijn bepaalde supporters de baas in de Kuip en kan/durft men vanuit de club er niet keihard tegen op te treden. Elke Europese wedstrijd weer geld weggegooid, als of de club het al zo breed heeft. Echt fantastisch volk daar.Ankona schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:32:
Soortgenoten van dit soort organismen gaan vanavond wel weer vuurwerk afsteken, de trappen bezet houden en aanstekers op het veld gooien. Maak je dus maar geen zorgen over de financiën van de UEFA.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij Ajax heb je natuurlijk ook dergelijke 'supporters'. Denk alleen al aan het vuurwerk gooien in de bekerfinale tegen PEC Zwolle vanuit het Ajax vak..Han schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:15:
[...]
Dit seizoen al € 124.125,- aan boeten gekregen. Hoe naai je je eigen club een oor aan? De Conference League is al geen vetpot, helemaal niet door dit soort ongein. Ongelofelijk dat de eigen suppoosten niet in staat zijn te voorkomen dat eencelligen de trappen blokkeren. Blijkbaar zijn bepaalde supporters de baas in de Kuip en kan/durft men vanuit de club er niet keihard tegen op te treden. Elke Europese wedstrijd weer geld weggegooid, als of de club het al zo breed heeft. Echt fantastisch volk daar.
[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 21-10-2021 17:22 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helemaal eens, ik hoop eigenlijk stiekem dat we vanavond keihard verliezen. Ik ga ook niet kijken. Ik schaam me ervoor Feyenoorder te zijn op deze manier.Ankona schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:53:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 21-10-2021 17:29 ]
Zodat het tuig nog een reden heeft om te gaan rellen?LZ86 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:29:
[...]
Helemaal eens, ik hoop eigenlijk stiekem dat we vanavond keihard verliezen. Ik ga ook niet kijken. Ik schaam me ervoor Feyenoorder te zijn op deze manier.
Probleem is dat er alsnog eentje overblijftDeadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Zodat het tuig nog een reden heeft om te gaan rellen?
Gewoon soort van squid game houden in het Olympisch stadion, nodigen we het tuig van alle grote clubs uit.
John de Mol doet de productie.
Hoezo dat dan? Liefde voor een club laat je toch niet verpesten door een paar imbecielen? En laat Feyenoord lekker winnen vanavond, al is het alleen maar voor de coëfficiëntenlijst tbv de Nederlandse clubs in Europa.LZ86 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:29:
Helemaal eens, ik hoop eigenlijk stiekem dat we vanavond keihard verliezen. Ik ga ook niet kijken. Ik schaam me ervoor Feyenoorder te zijn op deze manier.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
probleem is dan wel flink kleiner, en misschien leert hij er iets van.LZ86 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:42:
[...]
Probleem is dat er alsnog eentje overblijft
Omdat die figuren voor mij een flink stuk van de trots en de beleving weghalen. Feyenoord (en niet alleen wij, maar ook een Ajax, PSV, NEC, Twente, Vitesse etc) laten die supportersgroepen veel te machtig worden. Dit soort shit zou gewoon niet mogelijk mogen zijnHan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:43:
[...]
Hoezo dat dan? Liefde voor een club laat je toch niet verpesten door een paar imbecielen? En laat Feyenoord lekker winnen vanavond, al is het alleen maar voor de coëfficiëntenlijst tbv de Nederlandse clubs in Europa.
Maar goed, die boetes voor het blokkeren van trappen heeft Feyenoord blijkbaar ook aan zichzelf te danken aangezien je heel makkelijk ergens anders kan gaan zitten waardoor bepaalde vakken overbevolkt zijn. Al met al zonde van het geld in mijn ogen.
Je gaat het nooit helemaal tegen. Het voorval van gisteravond bijvoorbeeld, zoiets kan je niet voorkomen. Ik heb jarenlang analyses gedaan over rellen, ook die van buiten het voetbal, zoals die van uit de hand gelopen demonstraties. En bij heel veel ongeregeldheden kwamen telkens de zelfde bepaalde figuren/groepen naar voren, ongeacht de aanleiding/platform.LZ86 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:49:
Omdat die figuren voor mij een flink stuk van de trots en de beleving weghalen. Feyenoord (en niet alleen wij, maar ook een Ajax, PSV, NEC, Twente, Vitesse etc) laten die supportersgroepen veel te machtig worden. Dit soort shit zou gewoon niet mogelijk mogen zijn
Zeg, wel gescoord he tegen de nummer 18!Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:44:
Baumgartl speelt, dus we hoeven geeneens te kijken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het overgrote deel van deze zogenaamde supporters zijn meelopers, dus de kans is groot dat deze eenling zich gaat aansluiten bij minder asociale personen.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:43:
[...]probleem is dan wel flink kleiner, en misschien leert hij er iets van.
De Feyenoord-directie neemt afstand van de hooligans van de club: 'Ver genoeg om niet door een stoel geraakt te worden' #feyuni
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 21 oktober 2021
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 21-10-2021 19:02 ]
De Spurs verloren die eerste wedstrijd ook met 1-0 die ze moesten. Kwamen toen met een derde elftal aan. Gewoon keihard afstraffen idd.Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:01:
Spurs gewoon een veredeld elftal opgesteld?
Irritant, hoop dat Vitesse dat soort arrogantie kan afstraffen
Ik zie dat Union Baumgartle in de gelederen heeft, wat een meevaller
Dan nog lopen er in het elftal van Spurs spelers rond die meer gekost hebben dan de hele begroting van Vitesse.Agent47 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:04:
[...]
De Spurs verloren die eerste wedstrijd ook met 1-0 die ze moesten. Kwamen toen met een derde elftal aan. Gewoon keihard afstraffen idd.
[ Voor 52% gewijzigd door Hompu op 21-10-2021 19:14 ]
Heeft voor en nadelen. Doelpunt is doelpunt nu als de grensrechter ook niet vlagt. Kan in je nadeel zijn.Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:15:
Met var had je grote kans gehad dat deze goal werd afgekeurd maar gelukkig telt hij nu
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq