Ja lekker!Heijmenberg99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:56:
Iemand nog bitterballen?
Misschien dat ze denken dat die met een heat cycle er doorheen beter werkt, en het is onwaarschijnlijk dat ze de set nodig hebben, maar als er morgen een rode vlag is met 10 ronden te gaan, zal dat de set zijn die erop gaat.M.Pantoffel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:55:
Waarom ging VER nog een keer naar buiten op nieuwe Mediums? Hij ging sowieso al door naar Q3 toch? Nu heeft ie nóg een nieuwe set Mediums al gebruikt
Gáán we weerHeijmenberg99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:56:
Iemand nog bitterballen?

Heeft iemand nig een clipje van die reactie van een teleurgestelde Toto?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wel vreemd dat hij pas afbrak bij het opkomen van start-finish. Je zou zeggen dat je ruim voor die tijd al voldoende data hebt en zodoende onnodig rubber aan het verbranden bent.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Positie verdedigen en kijken hoeveel sneller hij kon. En dat was sneller totdat hij afbrak.
Nu gaan we zien of dit nog steeds een Mercedes track is...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gaan de voetballers nu het F1 topic kapen?Heijmenberg99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:56:
Iemand nog bitterballen?
Hongarije voor tegen Frankrijk, grappig...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Afgezien van de andere redenen; een opgewarmd setje is vaak sneller in de outlap dan een nieuw setje. Kan in de race van pas komen.M.Pantoffel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:55:
Waarom ging VER nog een keer naar buiten op nieuwe Mediums? Hij ging sowieso al door naar Q3 toch? Nu heeft ie nóg een nieuwe set Mediums al gebruikt
Komen ze bij jou ondertussen al goed uit de oven?
Helaas, die worden niet geleverd vanmiddag, had er zo mijn zinnen op gezet. 👏Heijmenberg99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:56:
Iemand nog bitterballen?
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan heb je alle bochten gehad en weet je ook alles.KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Wel vreemd dat hij pas afbrak bij het opkomen van start-finish. Je zou zeggen dat je ruim voor die tijd al voldoende data hebt en zodoende onnodig rubber aan het verbranden bent.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SPOILER!hoevenpe schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Gaan de voetballers nu het F1 topic kapen?
Kunnen topics nooit gescheiden gehouden worden?
Nee de F1 had het voetbaltopic gekaapt haha. En ook al eens het Eurovisiesongfestivaltopic.hoevenpe schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Gaan de voetballers nu het F1 topic kapen?
Ik zal me trouwens weer even gedragen
[ Voor 6% gewijzigd door Heijmenberg99 op 19-06-2021 16:00 ]
Ja maar met zijn eerste tijd was er een grote kans dat hij uit Q2 gevallen zou zijn. Alternatief (bij gebrek aan extra gele banden) is een ronde op rood, en dan start 'ie op een compound zachter. Lijkt mij ook een nadeel.hoevenpe schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Lewis start morgen op gele banden die twee ronden ouder zijn dan die van Max, lijkt me toch een nadeel.
Die statistieken... starts HAM beter dan VER. Lachwekkend.
[ Voor 14% gewijzigd door d0s op 19-06-2021 16:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Denkt aan Baku.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cCw2RMDV5XP2k6oXjkfZ60fr.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier heb ik geen actieve herinnering aan.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Nee de F1 had het voetbaltopic gekaapt haha. En ook al eens het Eurovisiesongfestivaltopic.
Ik zal me trouwens weer even gedragen
4 tiende lijkt safe, maar je weet het maar nooit. Perez er mooi tussen
Ahh Perez nog ff 0,2 harder svp. Verstappen maar ff een tow geven dan
PSN: xMaurice93
Wat is Paul Ricard plotseling toch een geweldige baan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
PER kan vast nog wel harder.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was weer en regen van paarse subsectoren. 
En Max zit alsnog te klagen over grip van de banden.
En Max zit alsnog te klagen over grip van de banden.
Wat een gat trekt VER daar. Vraag me af of dat met de tweede poging nog veel beter kan. Je zou toch denken van niet...
Mijn frietföhn is nog vies van gisteren, dus vandaag geen bitterballen voor mij
Beste baan van het seizoen!wontcachme schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:04:
Wat is Paul Ricard plotseling toch een geweldige baan
Kan me niet voorstellen dat Hamilton nog 0.4 ergens kan vinden
Volgens mij ligt enkel in turn 6 tracklimits.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:02:
MAX track limits turn 2 ??
Nee, kijk, HAM was in Baku veel sneller weg bij de herstart dan Max. En zijn racepace was zo fantastisch dat hij de bocht gewoon totaal niet meer kon houden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als het zo blijft, dan was het de oog schade waard.
Vier keer track limits?Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:05:
Nu Gasly graag op vier!
Deze graphs slaan echt als een lul op een drumstel. Welke joker bedenkt dit?
UhuDoeEensGek schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:04:
[...]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan.
Vanochtend met de F3 was P3 een betere startplek dan P2.Maurice079 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:04:
Ahh Perez nog ff 0,2 harder svp. Verstappen maar ff een tow geven dan
- DaniëlWW2
- Niet online
Amazon AWS.JeroenTheStig schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:05:
[...]
Deze graphs slaan echt als een lul op een drumstel. Welke joker bedenkt dit?

Er is ook niet genoeg tijd om een extra outlap te rijden waar hij in Q1 wel sneller mee was. Veel teams moeite met de rode banden in de juiste window te krijgen.Justevo schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:05:
Kan me niet voorstellen dat Hamilton nog 0.4 ergens kan vinden
Elke keer dat iemand "BOEM" post, denk ik dat er een crash is gebeurd.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:03:
BOOEEEEEMMM
Verwijderd
Ik herhaalde wat ze zeiden op SkyMartin0 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:05:
[...]
Volgens mij ligt enkel in turn 6 tracklimits.
Maar gelukkig niks aan het handje dus..
What happens in the Eurovisie songfestival topic, stays in the Eurovisie songfestival topic.DoeEensGek schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:04:
[...]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan.
(First rule of the Eurovisie songfestival topic, is..
Of motor plofAmphiebietje schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Elke keer dat iemand "BOEM" post, denk ik dat er een crash is gebeurd.
Maar nu moet ik nog naar de supermarkt voor de weekboodschappen

Wat een gat trok Verstappen zeg, je zou toch bijna zeggen dat ze dit niet goed kunnen maken maar ik heb het rondje van Hamilton niet gezien.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
lol die kende ik nog niet.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik ook niet, totdat @Wokschotel er mee kwam in het EK-draadje
Verstappen gaat iedereen terugpakken en nu zelf een code rood veroorzaken door de wagen uit te zetten op een mooie plek.
Pirelli enters the chat.lochpatje schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:07:
Verstappen gaat iedereen terugpakken en nu zelf een code rood veroorzaken door de wagen uit te zetten op een mooie plek.
Graag een RBR front row lockout, dank u...
Doe eens niet!!lochpatje schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:07:
Geen gekke dingen zeggen
Kan het ook boven de 100% komen zonder dat ze crashen?
Hoe Sky ook meegaat met die bijzondere statistieken en alles daarover uitlicht. Hebben ze daar soms geen zout meer sinds de Brexit?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat heel snel.
Verstappen gaat voor een sub 1.30 
Edit: wauw, gelukt! Wat een ongelofelijke tijd!
Edit: wauw, gelukt! Wat een ongelofelijke tijd!
[ Voor 40% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 16:11 ]
BOEM!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hoppa! Helaas Perez niet plekkie hoger. Maar gelukkig wel dichtbij.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 19-06-2021 16:12 ]
Beste baan, altijd al gezegd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haha yes mooi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lekker PER!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Niks tow nodig.

Sooo close
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oh, gelukkig niet zo'n BOEM, maar de andere BOEM.
Heerlijke kwalificatie aan het einde zo, mooi van Red Bull en wat een gat van Verstappen nog. Allebei nog flink van hun tijd afgesnoept, nice!
En perez weer achter de merc....zoals te verwachten was. Gewoon weer niet goed genoeg om nuttig te zijn bij de start.
Perez toch geklopt door beide Mercedessen, maar Max erg snel die ene ronde.
VER
HAM
BOT
Maar wel lekker pole!!!
Perez zit er goed bij en dus per definitie bedreiging voor Mercedes.
HAM
BOT
Maar wel lekker pole!!!

Perez zit er goed bij en dus per definitie bedreiging voor Mercedes.
Waiting on the world to change
Perez kan 'm er morgen mooi tussen prakken bij de Mercs bij de start...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PER morgen bij de start meteen voorbij BOT en druk op HAM terwijl VER bij de rest wegrijdt.
Ik was niet snel genoeg
Dat nieuwe torretje doet het prima achterin die RBR. Nu mag Merc een nieuw dingetje verzinnen want die vleugel was het toch niet zo blijkt
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lekka lekka, allemaal stukbijten op Max' tijd.
Of gewoon de 2 mercs als pinball flippers gebruikenStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:13:
Perez kan 'm er morgen mooi tussen prakken bij de Mercs bij de start...
En wel dus. Maar het maakt niets uitRoD schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:04:
Wat een gat trekt VER daar. Vraag me af of dat met de tweede poging nog veel beter kan. Je zou toch denken van niet...
Ik zou een dmca takedown indienen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je gaat nog een trendsetter worden. Ik zie het nog wel gebruikt worden bij de Olympische spelen en/of de tour
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.