Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:19

Dennis1812

Amateur prutser

Zou iemand die dansjurk vertellen dat die man niet gevaccineerd is 😅.
En dood neer... hij praat inmiddels weer hoor.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan iemand die dansjurk naar Pieter Baan sturen?
Lekker vergeten die mafklapper... :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
De bezuinigingen op de GGZ doen veel mensen geen goed. Dat langharig werkschuw tuig is net zo gestoord als zijn vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
AW_Bos schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:59:
Kan iemand die dansjurk naar Pieter Baan sturen?
Lekker vergeten die mafklapper... :)
wat ik nog enger/gevaarlijker vind, is dat deze sekte-leider (ja, dat is wat hij is) nog duizenden volgelingen heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

_Bailey_ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 02:54:
[...]

wat ik nog enger/gevaarlijker vind, is dat deze sekte-leider (ja, dat is wat hij is) nog duizenden volgelingen heeft.
Ja, en Engel vind zichzelf ook nog eens een soort van God, dus het is ook nog eens een sekte (want ja, Viruswaanzin is een sekte) met een persoonlijkheidscultus. Veel van zijn aanhang aanbid hem ook als een God.

Vroeger werden dit soort sekteleiders (met óf zonder God-complex) in een psychiatrische instelling behandeld. Maarja, dat schijnt allemaal wegbezuinigd te zijn ofzo. Zie hier het resultaat :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

wildhagen schreef op zondag 13 juni 2021 @ 06:49:
[...]

Vroeger werden dit soort sekteleiders (met óf zonder God-complex) in een psychiatrische instelling behandeld. Maarja, dat schijnt allemaal wegbezuinigd te zijn ofzo. Zie hier het resultaat :X
We hebben toch vrijheid van godsdienst ? Er zijn een hoop sektes opgedoekt over de jaren omdat het altijd weer uitdraait op misbruik van vrouwen en/of kinderen maar jezelf tot opperwezen uitroepen mag gewoon. En wat Engel beweest is walgelijk maar hij houdt het altijd net binnen wat mag.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

IJzerlijm schreef op zondag 13 juni 2021 @ 07:34:
[...]

We hebben toch vrijheid van godsdienst ? Er zijn een hoop sektes opgedoekt over de jaren omdat het altijd weer uitdraait op misbruik van vrouwen en/of kinderen maar jezelf tot opperwezen uitroepen mag gewoon. En wat Engel beweest is walgelijk maar hij houdt het altijd net binnen wat mag.
Nepnieuws verspreiden zou strafbaar moeten worden.
En wat hij doet is toch laster richting diverse personen/organisaties/vaccins. Dat zou ook strafbaar moeten zijn.
En hoevaak die mafklapper de covid regels overtreedt. Die boetes mogen best per begrijp x5 gedaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:26
1993 mag vanaf vandaag de afspraak maken. Ik had veel geluk. Ik kan morgen al. :D
(De andere twee opties waren wel over een week of 3, begin juli.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:26
Ik zat er helemaal klaar voor maar onverwachte teleurstelling: je eerste (en enige) afspraak mag pas 8 weken na een positieve test. Ze plannen ook maar 2-3 weken vooruit dus kreeg het advies om begin juli terug te bellen ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik (1970) heb zojuist mijn eerste prik gehad (Pfizer). Strakke organisatie in de sporthallen in Eindhoven, mijn complimenten aan de GGD. Het kwartiertje wachten na afloop duurde langer dan de route tussen binnenkomst en prik, ondanks dat er toch een hoop mensen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Knopsje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:27:
Ik zat er helemaal klaar voor maar onverwachte teleurstelling: je eerste (en enige) afspraak mag pas 8 weken na een positieve test. Ze plannen ook maar 2-3 weken vooruit dus kreeg het advies om begin juli terug te bellen ;w
Ik snap je ' ;w ' niet helemaal zo. Balen voor jou als je zat te wachten op een coronapaspoort, maar als je onlangs al corona gehad hebt, zit je voorlopig in elk geval safe en daar gaat het toch uiteindelijk om? Bovendien hebben ze die regels niet ingesteld om jou te pesten, schat ik zomaar in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:37
Net aangemeld voor een prik, alleen keijg ik geen bevestigingsmail. Heb wel een screenshot dat de vaccinatie is ingepland, maar geen e-mail. Zal in mijn enthousiasme toch geen tikfout hebben gemaakt? :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorizzz
Maarten_E schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:34:
Net aangemeld voor een prik, alleen keijg ik geen bevestigingsmail. Heb wel een screenshot dat de vaccinatie is ingepland, maar geen e-mail. Zal in mijn enthousiasme toch geen tikfout hebben gemaakt? :D
Dat kan best een paar uur duren, dus rustig aan. Komt goed! Ik had precies dezelfde stress, maar dat was niet nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorizzz op 13-06-2021 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
Bij mij duurde het 45 minuten voor de mail en een uur voor de sms bevestigingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is het flauw om een persoonlijke hotspot met de naam “5g” aan te maken in de wachtkamer op de vaccinatielocatie? :+

* Falcon moet nog 5min

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Jorizzz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Dat kan best een paar uur duren, dus rustig aan. Komt goed! Ik had precies dezelfde stress, maar dat was niet nodig.
Dank je voor de geruststelling. Zou wel fijn zijn als men er een regel bij zou zetten: "Het kan even duren tot je de bevestigingsmail ontvangt."

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Kies op https://coronatest.nl/ voor "Mijn vaccinatiegegevens inzien". Daar stonden mijn afspraken gelijk. De e-mails kwamen na drie kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:51

Rzaan

Altijd zoekende

Maarten_E schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Dank je voor de geruststelling. Zou wel fijn zijn als men er een regel bij zou zetten: "Het kan even duren tot je de bevestigingsmail ontvangt."
Mijn vrouw heeft nooit een bevestigings-mail of sms gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij duurde het een uur of 2 tot ik zowel beide SMS-en als beide mails kreeg.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
DutchCommando schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Kies op https://coronatest.nl/ voor "Mijn vaccinatiegegevens inzien". Daar stonden mijn afspraken gelijk. De e-mails kwamen na drie kwartier.
Die had ik al gezien inderdaad, daar heb ik meteen een screenshot van genomen. De mails zijn 5 minuten geleden binnengekomen, was weer eens aan het panikeren. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maarten_E schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:08:
[...]

Die had ik al gezien inderdaad, daar heb ik meteen een screenshot van genomen. De mails zijn 5 minuten geleden binnengekomen, was weer eens aan het panikeren. ;)
En voor de volledigheid, ná je vaccinatie kan je op https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login zien welke vaccinaties (tegen Corona dan, niet algemeen) je hebt gehad :)

Ziet er (in mijn geval) dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvQLAaSCn9MAjLKsa_-wMzmKQSc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/80YImgkrd3uFyhrhiYVfJP52.png?f=user_large

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:02
wildhagen schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:11:
En voor de volledigheid, ná je vaccinatie kan je op https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login zien welke vaccinaties (tegen Corona dan, niet algemeen) je hebt gehad :)
In theorie dan, bij mij staat er, zestien dagen na vaccinatie, nog steeds niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hcQd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:22:
[...]

In theorie dan, bij mij staat er, zestien dagen na vaccinatie, nog steeds niets.
Heb je wel toestemming gegeven (bij het maken van de afspraak) om je data met het RIVM te delen (één van de laatste vrage geloof ik)? Anders kom het er sowieso niet in te staan nee ;)

Tevens staat er bij RIVM ook op de site dat het een paar dagen kan duren voor het in het systeem staat, niet alle GGD's leveren deze info erg snel aan blijkbaar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:02
wildhagen schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:23:
Heb je wel toestemming gegeven (bij het maken van de afspraak) om je data met het RIVM te delen (één van de laatste vrage geloof ik)? Anders kom het er sowieso niet in te staan nee ;)
D's leveren deze info erg snel aan blijkbaar.
Ik heb al twee keer aan de lijn gehangen met de ggd, en ze hebben ook geverifieerd dat alle data correct bij hun in systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
hcQd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:25:
[...]

Ik heb al twee keer aan de lijn gehangen met de ggd, en ze hebben ook geverifieerd dat alle data correct bij hun in systeem staat.
Ik heb hetzelfde, 2/6 eerste prik gehad, staat nog niks op Mijn RIVM. Ook GGD gebeld: nee meneer, komt allemaal goed, alle vinkjes staan goed, kan vier weken duren. Begreep ook dat zelfs als je je gegevens niet met het RIVM wil delen, je toch een coronapaspoort kunt krijgen omdat die gegevens ook bij de GGD vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hcQd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:22:
[...]

idem hier, nu 14 dagen geleden dat ik mijn Janssen heb gekregen. Staat nog steeds niet erin. En heb gewoon toestemming tot delen gegeven, wanneer dat werd gevraagd (online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:31:
[...]

idem hier, nu 14 dagen geleden dat ik mijn Janssen heb gekregen. Staat nog steeds niet erin. En heb gewoon toestemming tot delen gegeven, wanneer dat werd gevraagd (online)
Hier ook , 2/6 Janssen gehad. Nog niks.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:51

Rzaan

Altijd zoekende

wildhagen schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:23:
[...]

Mocht je (per ongeluk) 'nee' bij het delen hebben ingevuld, kun je dit dan later nog alsnog omzetten naar 'ja' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
vickypollard schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:50:
Als je dacht dat het niet triester kon...
Het vervelende is dat dit hypothetisch niet eens onmogelijk is (zie link Pfizer myocarditis)... maar dat is nog steeds geen enkele reden om dan maar te stoppen met prikken, dat scenario zou gewoon betekenen dat Eriksen helaas een statistisch ongeval is.

Wat dat betreft echt fantastisch dat hij niet gevaccineerd schijnt te zijn, dan hoef je deze bullshit discussie überhaupt niet te voeren. :+

Mooie gok van Willem, gelukkig helemaal naast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
Rzaan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:05:
[...]

Mocht je (per ongeluk) 'nee' bij het delen hebben ingevuld, kun je dit dan later nog alsnog omzetten naar 'ja' ?
Ik je het nog kunt veranderen weet ik niet, maar voor je coronapaspoort maakt dit in elk geval niet uit. Ook als je niet met het RIVM deelt, heeft de GGD nog steeds jouw gegevens en dat is ook een bron voor het paspoort. Zie ook het onderste blokje van deze pagina.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorizzz op 13-06-2021 12:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

_Bailey_ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 02:54:
[...]

Hopelijk heeft hij een aantal voetbalfans die hem verlaten hebben.
Ach, die Engel graaft nog eens figuurlijk zijn eigen graf. Doet hij al, maar dat ziet hij nog niet.
Karma komt nog wel.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:24
LongBowNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:23:
1993 mag vanaf vandaag de afspraak maken. Ik had veel geluk. Ik kan morgen al. :D
(De andere twee opties waren wel over een week of 3, begin juli.)
Mijn vrouw kon vanmiddag al, maar wilde niet eerder dan volgende week zaterdag in verband met deadlines. Nu kan ze pas over zestien dagen terecht. Ik (7 jaartjes ouder) heb gisteren m'n eerste prik gehad.

Mocht ze eerder dan eind augustus op vakantie willen gaan, dan moet ze de pcr-test maar voor lief nemen. :P Met een beetje geluk hoeft ze overigens niet op de tweede prik te wachten voor het groene vinkje, want we zijn allebei vorig jaar in oktober positief getest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:05
330.000 vaccinaties vandaag :p dat had ik mij 3 maanden geleden niet voor kunnen stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Jorizzz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:30:
[...]

Ik heb hetzelfde, 2/6 eerste prik gehad, staat nog niks op Mijn RIVM. Ook GGD gebeld: nee meneer, komt allemaal goed, alle vinkjes staan goed, kan vier weken duren. Begreep ook dat zelfs als je je gegevens niet met het RIVM wil delen, je toch een coronapaspoort kunt krijgen omdat die gegevens ook bij de GGD vandaan komen.
AZ via een huisarts gedaan. Ik keek op de avond van de prikdag en de vaccinatie stond al vermeld op Mijn RIVM.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:57
wildhagen schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:11:
[...]

Ziet er (in mijn geval) dus zo uit:

[Afbeelding]
En als je die site eerst op Engels instelt (met een knopje op de site zelf) dan kun je dat overzicht zelfs in het Engels printen of als pdf opslaan. Dan staat er ook in leesbaar Engels dat het geen officieel vaccinatie-bewijs is. 8)7

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
roffeltjes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Het vervelende is dat dit hypothetisch niet eens onmogelijk is (zie link Pfizer myocarditis)... maar dat is nog steeds geen enkele reden om dan maar te stoppen met prikken, dat scenario zou gewoon betekenen dat Eriksen helaas een statistisch ongeval is.

Wat dat betreft echt fantastisch dat hij niet gevaccineerd schijnt te zijn, dan hoef je deze bullshit discussie überhaupt niet te voeren. :+

Ik schrik hier anders toch wel van. Blijkbaar zorgt niet gevaccineerd worden er voor dat je hart problemen kunt krijgen. Waarom heeft de MSM het hier niet over, als mensen dit zouden weten zouden ze wel twee keer nadenken om zich niet te laten vaccineren :(

:P

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:50
roffeltjes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal geen gok is. Zijn volgelingen nemen dit aan voor zoete koek aan en zullen de “zogenaamde MSM” die aangeeft dat de bewuste voetballer niet ingeënt is als fake news af doen. Het is met dat betreft een zeer kwalijke zaak, je ziet in in zijn Twitter tijdlijn al wappies voorbij komen die al twijfel zaaien. Met dat betreft is zijn doel al geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Falcon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:41:
Is het flauw om een persoonlijke hotspot met de naam “5g” aan te maken in de wachtkamer op de vaccinatielocatie? :+

* Falcon moet nog 5min
Ik denk dat het merendeel je "grap" niet eens snapt :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Zou er strafrechtelijk nu echt niks mogelijk zijn om die knakker monddood te krijgen? Bij z'n vadertje is het ook gelukt uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Falcon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:41:

* Falcon moet nog 5min
Heb die grappen allang langs zien komen hier :)

WiFi AZ chip #xxx etc

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 13-06-2021 20:33 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Dennis1812 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:27:
Zou er strafrechtelijk nu echt niks mogelijk zijn om die knakker monddood te krijgen? Bij z'n vadertje is het ook gelukt uiteindelijk.
Opsluiten voor opruiing of haatzaaierij?

Eerlijk gezegd vind ik dit zo'n walgelijk mens, dat ik er geen nacht over wakker zou liggen als hij van de aardbodem zou verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

codex schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:44:
[...]

Opsluiten voor opruiing of haatzaaierij?

Eerlijk gezegd vind ik dit zo'n walgelijk mens, dat ik er geen nacht over wakker zou liggen als hij van de aardbodem zou verdwijnen.
Er was een reisje naar de ruimte toch samen met Jeff Bezos?
Doneer die hem en perongeluk gaat t schip kapot.

Maar inderdaad, nep nieuws, opruiing, haatzaaien, negeren maatregelen.
Zou toch moeten lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Geen aandacht geven helpt het beste, oftewel het tegenovergestelde van wat jullie nu doen..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:57
PEBKAC schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:10:
330.000 vaccinaties vandaag :p dat had ik mij 3 maanden geleden niet voor kunnen stellen...
En daar was ik er 1 van 😁

Op de locatie waar ik was, was een goede toestroom van mensen maar zeker niet te druk.

Van de prik vooralsnog nul bijwerkingen. Het prikken ging zo snel dat ik me bijna afvroeg of de vloeistof er wel in is een gegaan.....

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
PalingDrone schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 04:41:
[...]

Je kan altijd nog afzeggen, zou 'm voorlopig lekker laten staan.
Na je eerste prik heb je nog 5 a 6 weken om te beslissen wat je doet, je kan het ook laten afhangen van hoe jij je voelt na die eerste vaccinatie, eventueel in samenspraak met je huisarts of GGD over de noodzakelijkheid van de 2e.
Waarom twijfel je?
Zaterdag samen met mijn vriendin meegegaan. Ik was eigenlijk pas dinsdag aan de beurt maar daar ter plekke werd de afspraak aangepast (behoudens iemand bij de ingang die moeilijk deed, had beter mijn mond gehouden).
Vaccinatie viel me mee, maar vanochtend toch met koorts wakker geworden. Tevens veel spierpijn, rillingen en algehele malaise.. Eigenlijk lijken de verschijnselen erg op wat ik had toen ik Corona had. Je hoort vaker dat de 2e Pfizer prik tot meer bijwerkingen kan leiden. Ik kan me voorstellen dat dat ook geldt voor de 1e na een infectie. Ik heb eerlijk gezegd nu geen trek meer in de 2e prik en aangezien het ook niet hoeft ga ik de afspraak maar cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Dennis1812 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:27:
Nadat gemeente Rotterdam eerst "de krottenkoning" voor miljoenen heeft mogen uitkopen, volgens mij mikt hij daar ook op.
Net zo lang rellen tot ze hem een smak geld geven en een gebod tot "pan houden nu!" met een dwangsom.
De familiejurist kent de wegen wel, zonder hem had la familia Engel een heel aantal miljoentjes minder gehad. Bluffen als overheid werkt niet bij die gasten en gepast geweld levert geheid claims op (en martelaarstatus).
Er hopen velen dat dit probleem zichzelf oplost, vermoed dat hem ook geen strobreed in de weg gelegd wordt wanneer hij (al is het maar tijdelijk) opzout naar een Canarisch eiland.
Persoonlijk zie ik dat soort figuren liever op Sint-Helena maar van mij mag hij ook die richting op gaan zwemmen c.q. loopt ie daar naartoe over het water ;)

Begin 2020 hebben vrijwel alle omroepen die mafklapper behoorlijk hoog in het zadel gehesen, dat heeft hem geen windeieren gelegd. Wanneer je de geschiedenis van die complete familie een beetje kent weet je wat je in huis haalt maar kijkcijfers zijn nou eenmaal ook erg belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
maxtrash schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:34:
[...]

Zaterdag samen met mijn vriendin meegegaan. Ik was eigenlijk pas dinsdag aan de beurt maar daar ter plekke werd de afspraak aangepast (behoudens iemand bij de ingang die moeilijk deed, had beter mijn mond gehouden).
Vaccinatie viel me mee, maar vanochtend toch met koorts wakker geworden. Tevens veel spierpijn, rillingen en algehele malaise.. Eigenlijk lijken de verschijnselen erg op wat ik had toen ik Corona had. Je hoort vaker dat de 2e Pfizer prik tot meer bijwerkingen kan leiden. Ik kan me voorstellen dat dat ook geldt voor de 1e na een infectie. Ik heb eerlijk gezegd nu geen trek meer in de 2e prik en aangezien het ook niet hoeft ga ik de afspraak maar cancellen.
Balen man, hoop dat je snel weer een beetje opknapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Rzaan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:05:
[...]

Ja, dat kan, moet je contact opnemen met de GGD in jouw regio.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Zo, vanmorgen de tweede vaccinatie gehad.

Ik zou in eerste instantie AstraZeneca krijgen via de huisarts, maar dat werd een week voor de geplande datum niet meer toegekend aan 60 minners. Toen dus contact opgenomen met de GGD via een aparte code die door de huisarts is aangegeven en toen kwam in in de BioNTech/Pfizer groep. Begin mei de eerste prik gehad en vandaag de tweede.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, ik heb eindelijk een afspraak! Duurt nog wel even, de laatste prik gaat er pas op 31 juli in. I.v.m. nog op vakantie willen gaan gaan ik en mijn vriendin waarschijnlijk op 21 juni bellen voor Janssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zo.. de 1e spuit zit erin. Nu nog wachten tot 13:40 uur tot ik weg mag :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 19:05
Vergeet niet bij thuiskomst te verbinden met je koelkast en koffiezetapparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:28

NMH

Moderator General Chat
Mijn Pfizer chip zit er ook in, maar ik weet niet of hij wel werkt, want ik ben nog niet magnetisch. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vickypollard
Duurt ongeveer een dag. De magnetische deeltjes moeten nog uitlijnen met de baan van Saturnus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
PalingDrone schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:38:
[...]

Balen man, hoop dat je snel weer een beetje opknapt!
dank je. Vandaag is het al weer een stuk beter, dus dat valt weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
NMH schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:55:
Mijn Pfizer chip zit er ook in, maar ik weet niet of hij wel werkt, want ik ben nog niet magnetisch. :+
Scoor nog ff snel ergens een oude CRT monitor, met een beetje geluk zit er een "degauss" knopje op.
Vaak demagnetiseert zo'n ding automagisch wanneer je hem aanzet, da's die "kloeng" die je hoort tijdens het inschakelen.
Je kan je chip-schouder tegen de beeldbuis houden en wanneer je de monitor of tv dan inschakelt en je hoort "kloeng" of je drukt op "degauss" (vaak op de achterkant of achter een klepje) wordt je gedemagnetiseerd. :+

YouTube: I forgot to degauss, prepare for pure satisfaction

Bij mij stoorde de chip op mijn radiokies, mag ik weer naar de tandarts voor een andere frequentie in m'n kroon ... :X

[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 14-06-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44
Ik heb nog geen enkele opdracht gekregen van George Soros. Vraag me af of dat vaccin wel goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E31tGEXWUAMNo-J?format=png&name=900x900

Ook wel handig voor de vaccinatie toeristen onder ons. Als je even in de auto wilt zitten, dan kom je in Urk snel aan de beurt. 8)

Dit was wel van vanochtend, dus morgen weer een andere stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:28

NMH

Moderator General Chat
LongBowNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:51:
[Twitter]
[Afbeelding]

Ook wel handig voor de vaccinatie toeristen onder ons. Als je even in de auto wilt zitten, dan kom je in Urk snel aan de beurt. 8)

"ergens in zeeland"? Mooie locatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

NMH schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:55:
Toen ik dit artikel naar mijn moeder stuurde kwam ze er achter dat zij ook een magnetisch effect op peultjes heeft :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

NMH schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:07:
[...]
"ergens in zeeland"? Mooie locatie :)
_/-\o_

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Over eventuele bijwerkingen van vaccinaties: Gisterochtend mijn eerste Pfizer-prik gehad. Gisteren overdag was ik wat vermoeid, maar ik had ook een paar te korte nachten gehad. Vandaag (vrije dag) de halve dag liggen slapen, heel erg moe en een licht hoofdpijntje.
N=1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:16
LongBowNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:51:
[Twitter]
[Afbeelding]

Hoe kom je hieraan? :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
@Z-Dragon Ik heb alleen het plaatje van YorickB van Twitter gejat. Hij zal morgen vast wel weer een nieuw plaatje plakken. https://twitter.com/Yoric...85955?ref_src=twsrc%5Etfw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
LongBowNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:13:
@Z-Dragon Ik heb alleen het plaatje van YorickB van Twitter gejat. Hij zal morgen vast wel weer een nieuw plaatje plakken. https://twitter.com/Yoric...85955?ref_src=twsrc%5Etfw
Ah, was wel benieuwd hoe de gegevens verzameld zijn omdat ik zelf overwoog wat aan de website vast te programmeren. Prioriteit lag echter bij snel een afspraak maken, en sindsdien kan ik niet meer bij de pagina met de postcodecheck.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ben dit weekend naar Ouddorp geweest met de familie en daar genoten van de zon, de zee en de strandtenten.

Corona bestond ook daar (net zoals in de stad waar ik woon) gewoon niet meer. Mondkapjes waren er sporadisch en de horeca zat gewoon vol.

Dit zien we toch overal al de hele tijd gebeuren en met de dag toenemen? Geven mensen écht nog om de regels? Ik heb het gevoel van niet. Het leven is weer opgepakt.

In Den Haag lijkt een clubje mensen zich er nog druk over te maken, maar in de rest van het land lijkt het van niet.

Ik ben écht blij dat zo te zien gebeuren. Of het nu het seizoen, de vaccinatie of iets anders is, het is prima zo. Weg met de basisregels en wel heel snel wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik bedenk me net eigenlijk pas hoe rustig het was op de priklocatie… in Eindhoven ter verduidelijking…

Ik kon overal doorlopen. Geen wachtrijen ofzo. Sterker nog.. circa 1/3e van de plekken waar geprikt kon worden was in gebruik. Er kon met gemak 2-3 keer zoveel komen.

Nu weet ik niet hoeveel vaccins ze op voorraad hebben maar wat ruimte en beschikbaar personeel betreft was er veel meer mogelijk…

Of komt niemand opdagen/gaat het nu hard omdat we in de leeftijdscategorie zitten waarbij mensen geen noodzaak zien om te vaccineren??

Wellicht beeld ik mij dingen in die er niet zijn…. Maar het was gevoelsmatig erg rustig dus..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z-Dragon
Zelfde indruk in Assen vandaag, maar goed, daar was dan ook uitzonderlijk snel plek.

[ Voor 7% gewijzigd door Z-Dragon op 14-06-2021 22:58 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Thalaron schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:39:
Ik bedenk me net eigenlijk pas hoe rustig het was op de priklocatie… in Eindhoven ter verduidelijking…

Ik kon overal doorlopen. Geen wachtrijen ofzo. Sterker nog.. circa 1/3e van de plekken waar geprikt kon worden was in gebruik. Er kon met gemak 2-3 keer zoveel komen.

Nu weet ik niet hoeveel vaccins ze op voorraad hebben maar wat ruimte en beschikbaar personeel betreft was er veel meer mogelijk…

Of komt niemand opdagen/gaat het nu hard omdat we in de leeftijdscategorie zitten waarbij mensen geen noodzaak zien om te vaccineren??

Wellicht beeld ik mij dingen in die er niet zijn…. Maar het was gevoelsmatig erg rustig dus..
Het was vorige week in Appingedam druk en rustig. Er stond wel een rijtje voor de Pfizers, maar niemand voor Moderna.

Kan ook nog best wel eens tijdsafhankelijk zijn. Dat het bijv. 's middags drukker is dan 's morgens. En de dagen van de week kan ook nog wel eens schelen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 15:53
Zojuist ook gevraagd in een ander topic, maar dit topic lijkt mij beter. Mag je de gezondheidsverklaring ook digitaal meenemen naar het vaccineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Wkrooshof schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:15:
Zojuist ook gevraagd in een ander topic, maar dit topic lijkt mij beter. Mag je de gezondheidsverklaring ook digitaal meenemen naar het vaccineren?
Ik dacht dat ze de verklaringen ook op papier op de locatie hebben liggen, kan je deze ter plekke invullen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vickypollard
OzzieMann schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Ik dacht dat ze de verklaringen ook op papier op de locatie hebben liggen, kan je deze ter plekke invullen.
Maar wel zelf een pen meenemen, begreep ik aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
OzzieMann schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Heb ik mensen gisteren inderdaad zien staan doen.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wat ik me afvraag, ik ga over ongeveer 2 weken naar Oostenrijk. Op veel plekken lees ik dat ze het gele boekje accepteren als geldig bewijs. Weet iemand of dit ook al na 1 prik wordt geaccepteerd?

Ik heb gister mijn eerste prik gehad, als ik naar Oostenrijk ga heb ik dus ruim 2 weken mijn eerste prik. Moet ik me dan alsnog om de haverklap gaan laten testen, of is het voldoende?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
miicker schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:02:
Wat ik me afvraag, ik ga over ongeveer 2 weken naar Oostenrijk. Op veel plekken lees ik dat ze het gele boekje accepteren als geldig bewijs. Weet iemand of dit ook al na 1 prik wordt geaccepteerd?

Ik heb gister mijn eerste prik gehad, als ik naar Oostenrijk ga heb ik dus ruim 2 weken mijn eerste prik. Moet ik me dan alsnog om de haverklap gaan laten testen, of is het voldoende?
Bij GGD Hollands Midden houden ze aan dat ze alleen een stempel geven bij de tweede prik. Heb jij wel al een vermelding in het gele boekje?

Anyway, een snelle Google geeft mij meteen antwoord: https://www.austria.org/current-travel-information
Any person who claims one of the above mentioned exceptions must present upon entry into Austria a

CERTIFICATE OF VACCINATION against COVID-19 (e.g. “CDC COVID-19 Vaccination Card” or a Medical Certificate). The vaccination must meet the following requirements:

Inoculation with BioNtech/Pfizer, Moderna, Johnson&Johnson/Janssen, AstraZeneca, Sinopharm, or Sinovac COVID-19 vaccines

Start of validity: 22 days after the first inoculation

End of validity:

3 months after the first inoculation if partially vaccinated (received 1 of 2 prescribed doses)

9 months after the first/only inoculation if fully vaccinated (received all prescribed doses)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Net gehoord dat een collega na 5 weken IC aan de gevolgen van Corona is overleden. 60 jaar, maar dus in het zicht van de haven. Had niet heel veel met de collega te maken, maar het raakt me harder dan ik verwacht heb. Ondanks het werk in de zorg komt het dan opeens heel dichtbij.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
Ja, het is een heel nare ziekte... het is bij ons echt een lange, lange rij mensen die ouders verloren. Allemaal in de categorie bejaard, maar het is toch treurig.

De + krijg je van me als schouderklopje, niet omdat ik het leuk vind.

[ Voor 18% gewijzigd door roffeltjes op 15-06-2021 18:57 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:53
wErudite schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:31:
Ik twijfel nog steeds behoorlijk over het nemen van het vaccin, ben geen wappie, geen complotdenker o.i.d. maar uuuuuugh, vind het nog best een lastige keuze. Ben zelf 22 jaar maar heb zooooveel twijfels, heel irritant. Hopelijk krijg ik ook binnen een aantal maanden de uitnodiging zodat ik de trekker maar over kan halen, denk teveel na nu 8)7 |:(
De afspraak komt eraan binnen 2 dagen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

LongBowNL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:10:
[...]

Bij GGD Hollands Midden houden ze aan dat ze alleen een stempel geven bij de tweede prik. Heb jij wel al een vermelding in het gele boekje?
Ik heb hem gekregen bij de eerste prik (GGD priklocatie Appingedam).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 02-09 16:13
Hier de eerste prik aanstaande vrijdag ( gisteren pas aangemeld). Heb er maar eentje nodig omdat ik al corona heb gehad.

Nu is er dus een discussie op het werk onstaan omdat mijn baas enorm anti vaccinatie / corona is.
In korte lijnen als wij ons laten vaccineren krijgen we een enorm probleem met hem... en we gaan allemaal dood door bloedproppen / zijn magnetisch etc.

What to do with this ? van binnen kook ik momenteel dus probeer het even van mij af te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 12-09 14:21
schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:29:
Hier de eerste prik aanstaande vrijdag ( gisteren pas aangemeld). Heb er maar eentje nodig omdat ik al corona heb gehad.

Nu is er dus een discussie op het werk onstaan omdat mijn baas enorm anti vaccinatie / corona is.
In korte lijnen als wij ons laten vaccineren krijgen we een enorm probleem met hem... en we gaan allemaal dood door bloedproppen / zijn magnetisch etc.

What to do with this ? van binnen kook ik momenteel dus probeer het even van mij af te typen.
In principe hoef je niet alles te vertellen aan je werkgever, op medisch gebied.
Je zou dus ook kunnen zeggen dat je niet hebt laten vaccineren en het toch gewoon doen. Ben je van het gezeik af.

Kwam deze tegen op google (over wat je werkgever mag vragen over gezondheid)
https://www.rijksoverheid...s-een-sollicitatiegesprek
https://autoriteitpersoon...ring/mijn-zieke-werknemer
https://www.arag.nl/zakel...t-vragen-naar-gezondheid/
https://www.heijmansverme...g-u-als-werkgever-stellen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
JustC schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:29:

Je hoeft je werkgever helemaal niet te vertellen dat je gevaccineerd bent. Dat valt onder medische gegevens waar de werkgever helemaal niet om mag vragen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JustC
Duidelijk , heb het inderdaad niet door laten schemeren en snel mijn agenda afspraak veranderd.

Maar buiten het feit om van het niet vertellen vind ik het wel echt schandalig als werkgever zijnde zo te reageren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Standeman
  • Laatst online: 18:55

Standeman

Prutser 1e klasse

@JustC Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een andere werkgever. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 16-06-2021 10:03 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
JustC schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:45:
Duidelijk , heb het inderdaad niet door laten schemeren en snel mijn agenda afspraak veranderd.

Maar buiten het feit om van het niet vertellen vind ik het wel echt schandalig als werkgever zijnde zo te reageren.
En ik zou je nickname hier veranderen.. als hij meeleest weet hij alsnog je standpunt..

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
Meteen even gedaan @LordSinclair goed punt.

Dat zoeken naar een andere werkgever is iets wat wel door je hoofd heen gaat ondertussen maar goed heb het even van mezelf kunnen aftypen dankjewel daar voor :)

Ben benieuwd of ik nog last ga krijgen van het vaccin hopelijk valt het mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Standeman
  • Laatst online: 18:55

Standeman

Prutser 1e klasse

JustC schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:01:
...
Ben benieuwd of ik nog last ga krijgen van het vaccin hopelijk valt het mee.
Daar hebben we Ervaringen met betrekking tot de coronavaccinaties voor.

TL;DR;
De volgende dag pijnlijke bovenarm en wat vermoeidheid lijkt de trend te zijn.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 12-09 14:21
LordSinclair schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:48:
[...]

En ik zou je nickname hier veranderen.. als hij meeleest weet hij alsnog je standpunt..
@JustC ik zag dit bericht en heb dus voor jou ook even de quote in mijn vorige bericht aangepast, want daar stond nog je oude nickname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Weet iemand toevallig waar je de criteria voor het wisselen van kleurcode kan terugvinden van landen? Ik kan het met diverse google-acties helaas niet terugvinden.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:53
JustC schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:45:

Schandalig en waarschijnlijk ook in direct conflict met wetgeving op het gebied van goed werkgeverschap. Dus mocht je je een keer verspreken en hij zou er consequenties aan verbinden denk ik eerder dat hij een probleem zal hebben dan jij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ander dingetje
https://www.ad.nl/geld/du...oodschappentrip~a3146b06/ (premium)
Duitsland verlaagt voor de tweede keer de BTW
BTW hoog van 19 naar 16%
BTW laag van 7 naar 5%

Wat hebben wij?
De huidige IT-ondersteuning kan maximaal drie tarieven bevatten: de geldende tariefcombinatie en de twee voorafgaande tariefcombinaties. Een tariefcombinatie moet tot 10 jaar na zijn geldigheid beschikbaar blijven in het systeem. Als gevolg hiervan is het op korte termijn niet mogelijk het algemene of het verlaagde tarief voor de omzetbelasting aan te passen.’
en
Een tariefverlaging voor groente en fruit zou niet mogelijk zijn vanwege "Europese regels". Dat laatste is vreemd, omdat in Duitsland en België de tarieven vanwege de coronacrisis wel zijn teruggeschroefd. Zo ging bij de oosterburen de btw voor groente en fruit omlaag van 7 naar 5 procent. Maar volgens premier Rutte is ook in Duitsland inmiddels discussie of dit wel de juiste maatregel is om de economie te helpen.
Mijn bullshitdetector schiet wel hard in het rood zo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@Señor Sjon De link werkt niet. Maar als ik de URL mag geloven gaan we met z'n allen de grens over binnenkort om daar boodschappen te doen? Ik denk het niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik denk dat iemand bij het AD een jaartal in de war is en snel dat bericht heeft teruggetrokken. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Señor Sjon schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:33:
Ander dingetje
https://www.ad.nl/geld/du...oodschappentrip~a3146b06/ (premium)
Duitsland verlaagt voor de tweede keer de BTW
BTW hoog van 19 naar 16%
BTW laag van 7 naar 5%

Wat hebben wij?

[...]

en

[...]

Mijn bullshitdetector schiet wel hard in het rood zo.
Tja, VVD zit er niet voor het volk maar voor de bedrijven he....

Anyway, aanstaande zaterdag mn 2e (pfizer) prik. Wat een opluchting gaat dat geven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:12
Nu 1998 aan de beurt is, heb ik ook mijn vaccinatieafspraken gemaakt. *O*
7 juli en 11 augustus krijg ik mijn vaccinaties, nog geen 10 minuten van mijn huis vandaan. Ik heb wel gebeld omdat ik alleen op woensdag kan.
Nu nog wachten op de bevestiging via de email en SMS maar de telefoniste zei dat het een uur kan duren voordat ik deze krijg. De afspraken staan er wel in als ik inlog bij coronatest.nl dus dat zal wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Het eerste grote festival wat (theoretisch) door had kunnen gaan is geannuleerd, de Zwarte Cross :'( Helaas blijken er toch teveel haken en ogen te zitten aan de vergunningaanvraag, en is het lastig om personeel te krijgen (ondanks dat het festival voor een heel groot gedeelte op vrijwilligers draait).
De organisatie is wel van plan om het weekend rond 25, 26 en 27 september een alternatief 3-daags festival te organiseren, namelijk de 'Mega Immuun Party' 8) Zonder camping/overnachtingen. Voor mij persoonlijk een prima alternatief (als ik kaarten kan bemachtigen). Ik woon op 20 minuten fietsen van de festivallocatie (normaal gesproken zou ik mee rijden in 1 van de raceklassen, gelukkig blijven de kaarten geldig tot volgend jaar).

Bron:
https://www.gelderlander....ternatief-feest~ae2fbe47/

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Na dik een week nog niks zichtbaar in Mijn RIVM. Met welke toko moet ik contact opnemen om dat gefixed te krijgen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
Willybubba schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:25:
Na dik een week nog niks zichtbaar in Mijn RIVM. Met welke toko moet ik contact opnemen om dat gefixed te krijgen?
Zie de veel gestelde vragen:

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Willybubba schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:25:
Net even gecheckt, maar mijn vaccinatie van afgelopen maandag staat er gewoon op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSewLGzUOEdhBUjLkXaxMG0uRQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytRxobexWvtJ2bG7NgW9d3VV.jpg?f=fotoalbum_large

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
ThunderNet schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:54:
Weet iemand toevallig waar je de criteria voor het wisselen van kleurcode kan terugvinden van landen? Ik kan het met diverse google-acties helaas niet terugvinden.
Vandaag bijgewerkt: https://www.consilium.eur...ee-movement-restrictions/
  • groen: het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen is minder dan 50 en het percentage positieve tests ligt onder 4%, of het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen is minder dan 75 en het percentage positieve tests ligt onder 1%
  • oranje: het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen is minder dan 50 en het percentage positieve tests bedraagt 4% of meer; het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen ligt tussen 50 en 75 en het percentage positieve tests bedraagt 1% of meer; of het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen ligt tussen 75 en 200 en het percentage positieve tests ligt onder 4%
  • rood: het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen ligt tussen 75 en 200 en het percentage positieve tests is 4% of meer; of het totale aantal meldingen in de afgelopen 14 dagen ligt tussen 200 en 500
  • donkerrood: de drempelwaarde voor deze kleur blijft een totaal aantal meldingen van meer dan 500

[ Voor 32% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 16-06-2021 15:49 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Pagina: 1 ... 6 ... 85 Laatste

Let op:
De persoonlijke afweging om je te vaccineren kun je hier bespreken. Echter we gaan hier geen medische discussies voeren over de werking van het vaccin of eventuele bijwerkingen. Daar zijn de overige topics voor en voor persoonlijke medische kwesties: bespreek dit met je eigen specialist.
Wetenschappelijke ontwikkelingen rond het Coronavirus
Ontwikkeling, werking ed van de Coronavaccins
Het Coronavirus in Nederland en België - deel 13

Let op: het themaforum gaat sluiten: ZieMaar! in "Themaforum: Coronavirus - Feedbacktopic"