Aangenomen dat er niks anders kapot is gegaan, het was geen harde klap maar toch...AlxRoelofs schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Die rod hebben ze eerder vervangen in 20 minuten, dus ik 2 uur moet makkelijk lukken.
6 tenths door die tow? Zei ie dat?
Iets meer gok ik..Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
Zonder slipstream zit ie dus gewoon 8 tienden achter gasly
Ze hebben het tegen Bottas ook over een voordeel van 0.6s
-
Monster tow? Het is een red bull, geen monster energie drank
Wie?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:31:
En zet de onboard van Verstappen aan. Ze zijn aan het prutsen.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat zegt helaas helemaal niks met al die carbon onderdelen tegenwoordig.Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
[...]
Aangenomen dat er niks anders kapot is gegaan, het was geen harde klap maar toch...
Net een tikje vanuit een verkeerde hoek en het is gedaan
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zolang hij in de Q P1 haalt en pas daarna crasht en code rood veroorzaakt waardoor HAM niet verder komt dan P10 toch geen probleem?Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
[...]
Aangenomen dat er niks anders kapot is gegaan, het was geen harde klap maar toch...
Zo, Gasly komt de pitbox binnenrijden, stopt ruim 30cm te vroeg (ruim buiten de markeringen) en de monteurs wisselen de banden zonder wielmoeren te slopen! Wauw!
Dat wordt straks tijdens de Q dus allemaal weer proppen om maar niet als eerste over de lijn te hoeven komen
PSN: xMaurice93
Identiek aan lec gisteren. Alleen max heeft de stuurstang kapot volgens mij.Jackson6 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:00:
Schakel net in, hoe en waar is Max gecrashed?
Hahaha wat een held die Gasly met zijn P1!!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Genoeg gebeurd weer in de VT’s.
Quali blijft een gissen zo, ben benieuwd vanmiddag!
https://streamable.com/nlrc39Jackson6 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:00:
Schakel net in, hoe en waar is Max gecrashed?
Hoe vaak code Rood in quali, gokken we?
Hmm, ik wist niet dat de teams hun pitplek (box?) zelf zo schuin mochten aanbrengen.
Poeh, bocht 15 zal veel worden geknuffeld.
Die marshals gaan eerst even lunchen en brengen daarna de rbr terug naar de box?
Ik denk eerder dat ze de auto terug moeten brengen via het circuit. Buiten het circuit om door de stad is misschien iets wat ze niet willen hebben.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:04:
Die marshals gaan eerst even lunchen en brengen daarna de rbr terug naar de box?
Ik snap dat ook niet helemaal. Wellicht is er geen mogelijkheid de auto tijdens een sessie naar de box te brengen? Viel mij ook op.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:04:
Efficienter via circuit denk ik dan via sluip door weggetjes daar.Justevo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:04:
Nog steeds niet binnen? Mijn hemel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mogelijk moeten ze ergens het circuit oversteken om de auto terug te kunnen brengen. Dus het niet heel gek dat dit pas na FP3 gebeurt.
Ze hebben kleine twee uur om die auto te fixen, makkie!Exocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:05:
Zo gaat ie de kwalificatie niet halen toch?
Makkelijk... Ze hebben 2 teams monteurs die ze erop zetten als het moet. Red Bull heeft dit vaker bij de poot gehad.Exocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:05:
"When you grow up your heart dies"
Tuurlijk wel, RB heeft dit in Budapest op de grid gerepareerd. Nu hebben ze nog net geen 2 uur.Exocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:05:
I served in a company of heroes.
Honda 1-2-3 in quali. You heard it here first
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat RBR met een verklaring komt want dit was natuurlijk niet Max z'n fout maar iets wat verkeerd was afgesteld aan de auto. Sorry daarvoor Max.
Gaan we nu ook weer zo'n Q3 krijgen waarbij niemand elkaar een tow wil geven en uiteindelijk niemand op tijd over start/finish komt?
Gaan we nu ook weer zo'n Q3 krijgen waarbij niemand elkaar een tow wil geven en uiteindelijk niemand op tijd over start/finish komt?
Exocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:05:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik hoop dat Max het hoofd koel houdt en ook tevreden is met P2 of P3 daalijk in de Q, wetende dat Mercedes helemaal kut gaat.
Ik ga hem missen, heb aangesproken met een maat van me die ik al 1 jaar niet heb gezien om 14:00. Dus dat gaat vandaag voor hahaNovarion schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:02:
Genoeg gebeurd weer in de VT’s.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En Ham P1 met de Bottas Monster Tow ©Jackson6 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:10:
Ik hoop dat Max het hoofd koel houdt en ook tevreden is met P2 of P3 daalijk in de Q, wetende dat Mercedes helemaal kut gaat.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik denk dat Perez Pole gaat pakken ... Als max 2de mag starten is alles goed. Kan die morgen mooi safe wat extra punten pakken op hamilton.
https://f1manager.info/ranking/4605
Jammer! Maar meer dan terecht dat die afspraak voorgaat. Live stats misschien zo nu en dan checken? Of gewoon lekker erna terugkijken. Veel plezier!G_Dragon schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:10:
[...]
Ik ga hem missen, heb aangesproken met een maat van me die ik al 1 jaar niet heb gezien om 14:00. Dus dat gaat vandaag voor haha
Je weet dat de punten op het eind worden uitgedeeld?powah33 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:14:
Ik denk dat Perez Pole gaat pakken ... Als max 2de mag starten is alles goed. Kan die morgen mooi safe wat extra punten pakken op hamilton.
Ik heb dit filmpje laten zien bij een team meeting over het communiceren onder hoge druk. Vind het geweldig hoe strak ze dit regelen zonder overtollige informatie en tegelijkertijd exact te weten komen wat ze moeten weten.
*knip*Justevo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:27:
[...]
Ik heb dit filmpje laten zien bij een team meeting over het communiceren onder hoge druk. Vind het geweldig hoe strak ze dit regelen zonder overtollige informatie en tegelijkertijd exact te weten komen wat ze moeten weten.
Seksistische grappen laten we achterwege aub.
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 05-06-2021 14:48 ]
*knip*
Zie hierboven.
Zie hierboven.
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 05-06-2021 14:49 ]
Ja, prachtig om te zien dit. En vooral max die niet begint te schreeuwen terwijl hij weet dat het zijn fout is. Alleen de melding doet en verder niks.Justevo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:27:
[...]
Zo zal het nu ook wel gaan. Zand erover en doe je best Max.
Voor mensen zonder twitter, waar gaat het over?
@werphengel Waarom zou ie schreeuwen dan?
Ik gok even snel dat onderhand elke rijder hier gepast even z'n mond houdt zodat de rest jouw fout kan herstellen.
Ik gok even snel dat onderhand elke rijder hier gepast even z'n mond houdt zodat de rest jouw fout kan herstellen.
Vrije training is om zaken uit te zoeken maar kan me geen vrije trainingen op een droog circuit herinneren waar zoveel "fouten" worden gemaakt. Natuurlijk valt het meer op door het specifieke circuit maar toch
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Arjantje72 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:47:
[...]
Voor mensen zonder twitter, waar gaat het over?
:strip_exif()/f/image/pUQFwCQyRtWaWMLXVN0iKdyk.jpg?f=fotoalbum_large)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Benieuwd naar de schade bij Max..
Is de auto al terug?G_Dragon schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:56:
Benieuwd naar de schade bij Max..
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, toch een beetje aard van het beestjeWaarom zou ie schreeuwen dan?
...[b]Waarom zou ie schreeuwen dan?
[ Voor 27% gewijzigd door werphengel op 05-06-2021 13:01 . Reden: een keer is genoeg ]
Allang toch of ben ik gek
https://www.motorsport.co...u-tyre-challenge/6536185/Pirelli has upped its minimum rear tyre pressures in Azerbaijan overnight, giving Formula 1 teams an extra challenge ahead of qualifying.
Deze had ik nog niet langs zien komen, maar heb ik ongetwijfeld gewoon gemist
[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 05-06-2021 13:05 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pirelli, this is Toto /sYakuzA schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:05:
[...]
https://www.motorsport.co...u-tyre-challenge/6536185/
Deze had ik nog niet langs zien komen, maar heb ik ongetwijfeld gewoon gemist
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik moest de tweede helft missen, dus ik moest weg net nadat Max in de muur eindigde.
Net de rest gezien. Tja Mercedes lijkt echt dramatisch te zijn. Ferrari blijft sneller dan ik had verwacht en Norris zit daar ook bij. Ricciardo is weer nergens. RBR zit er zeker bij voor pole, maar de vraag is hoe Max zijn auto nu afgesteld is.
En het gaat ook geweldig met Williams zeg. Beide nieuwe PU en problemen ermee. Of Russel de kwalificatie gaat halen is maar de vraag.
Net de rest gezien. Tja Mercedes lijkt echt dramatisch te zijn. Ferrari blijft sneller dan ik had verwacht en Norris zit daar ook bij. Ricciardo is weer nergens. RBR zit er zeker bij voor pole, maar de vraag is hoe Max zijn auto nu afgesteld is.
En het gaat ook geweldig met Williams zeg. Beide nieuwe PU en problemen ermee. Of Russel de kwalificatie gaat halen is maar de vraag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat wordt de setup van Perez kopiëren voor MaxDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:15:
Ik moest de tweede helft missen, dus ik moest weg net nadat Max in de muur eindigde.
De williamsen hebben idd de 2 minste exemplaren van de 8 nieuwe merc motoren gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 05-06-2021 13:19 ]
PSN
Yea, die lijkt wel lekker te gaan hier. Gok dat die hem ook op pole gaat zetten straks.YakuzA schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:18:
[...]
Dat wordt de setup van Perez kopiëren voor Max
Wees blij dat Max dit jaar een snelle teammaat heeft, je moet er niet aan denken dat Albon de setup had gedaan...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat was destijds de reden dat ze Max z'n auto niet meer op tijd voor de kwalificatie gerepareerd kon worden toen hij z'n auto platreed in Monaco? Dat was toch omdat ze een versnellingsbak niet in 2 uur konden verwisselen? Of had dat met z'n voorwielophanging te maken?
Eau bruneWom schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]
Goed dat we dit weekend niet in Spa zitten
Tijdens de Q van de 24h van de Nordschleife ging het ook aardig los met de regen maar Spa is meer voor watersporters en modderworstelaars momenteel.
[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 05-06-2021 13:23 ]
Tijd voor de WRXWom schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]
Goed dat we dit weekend niet in Spa zitten
PSN
Voorwielophanging is snel te wisselen (15-30 min afhankelijk van de druk), dat had meer met de kapotte achterkant te maken.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:21:
Wat was destijds de reden dat ze Max z'n auto niet meer op tijd voor de kwalificatie gerepareerd kon worden toen hij z'n auto platreed in Monaco? Dat was toch omdat ze een versnellingsbak niet in 2 uur konden verwisselen? Of had dat met z'n voorwielophanging te maken?
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Versnellingsbak bleek te lekken.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:21:
Het interessante is dat er toen blijkbaar ook schade was aan de aandrijfas aan de linkerkant. Dat heeft Verstappen kennelijk gezegd op de zaterdag van Monaco tegen wat Nederlandse media. Hij wist dus eigenlijk al dat Leclerc niet op pole zou starten. Dat Leclerc helemaal niet zou starten, tja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De versnellingsbak was geinspecteerd en oke. maar toen ze vlak voor de Q gingen starten bleek er toch een lekkage in te zitten ergens.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:21:
Vlak na de rode vlag had Hamilton een moment aan het eind van de outlap, waar in plaats van even een gat te laten vallen, hij het lange rechte stuk op reed vlak achter Stroll aan. Vervolgens met behulp van de tow reed hij voorbij Stroll en begon aan zijn lap, terwijl Stroll niet kon aanzetten, omdat die een auto vlak voor zijn neus had vanaf de eerste bocht. Stroll: "I got completely screwed".
Ik ben benieuwd of dit oefening was voor Q3 en hij dit wil proberen te flikken bij een concurrent, ofdat hij de tow wilde testen ofzo.
Ik ben benieuwd of dit oefening was voor Q3 en hij dit wil proberen te flikken bij een concurrent, ofdat hij de tow wilde testen ofzo.
erutangiS
Scheelt dat ik op visite was, mooi wat ergernis bespaard 
Desondanks komt er wel een spannende kwalificatie denk ik.
Desondanks komt er wel een spannende kwalificatie denk ik.
Zal wel gewoon de tow zijn, in de q levert dat soort dingen toch wel degelijk een gridstrafje op.MrOleo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:27:Ik ben benieuwd of dit oefening was voor Q3 en hij dit wil proberen te flikken bij een concurrent, ofdat hij de tow wilde testen ofzo.
heel benieuwd hoe de verdeling straks is
en of mercedes ergens nog een slipstream vandaan kan toveren voor een snelle ronde
en of mercedes ergens nog een slipstream vandaan kan toveren voor een snelle ronde
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Narrator: "... but what JeroenTheStig didn't know ..."JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:26:
@YakuzA @DaniëlWW2 @Vuvuzela Thanks, ik ben gerustgesteld
En of Bottas helemaal mee gaat werkenbasvn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:31:
heel benieuwd hoe de verdeling straks is
Al is het wel een circuit waar inhalen geen probleem is, dus Max of wie dan ook kan morgen ook vanaf p10 nog best winnen als hij de racepace en tactiek heeft.
Of een welverdiende crash voor HAM.DarkFire1985 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:29:
[...]
Zal wel gewoon de tow zijn, in de q levert dat soort dingen toch wel degelijk een gridstrafje op.
Nee je kan geen gridstraf krijgen voor volgas je ronde aangaan, dat is gewoon gevalletje pech voor de ander.DarkFire1985 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:29:
[...]
Zal wel gewoon de tow zijn, in de q levert dat soort dingen toch wel degelijk een gridstrafje op.
erutangiS
Russell's car is undergoing an engine change following a water leak in FP3. That was a brand new engine fitted on Friday...#F1 // #AzerbaijanGP 🇦🇿
— Motorsport Week (@MotorsportWeek) 5 juni 2021
Ik lees dit als nog niet gefixed..
Ik zie dit straks nog echt een tacktisch steekspel worden tussen de teams, met tow's en het verdedigen tegen tows, zo laat mogelijk proberen te vertrekken..... chaos....
Welke race was dat waar meerdere rijders in Q3 nieteens op tijd de lijn over kwamen en dus geen quali rondje konden rijden, daar probeerde ook iedereen een tow te krijgen / te ontzeggen.
Edit: Italie 2019?
Welke race was dat waar meerdere rijders in Q3 nieteens op tijd de lijn over kwamen en dus geen quali rondje konden rijden, daar probeerde ook iedereen een tow te krijgen / te ontzeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door The_Butler op 05-06-2021 13:40 ]
at your service
Net in beeld nog niet, zo’n motorwissel/grondige check is best spannend met deze motoren om in 2 uur tijd te doen.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:37:
Is Russel al gefixed?
PSN
Monza 2019The_Butler schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:39:
Ik zie dit straks nog echt een tacktisch steekspel worden tussen de teams, met tow's en het verdedigen tegen tows, zo laat mogelijk proberen te vertrekken..... chaos....
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Waren er niet berichten dat RBR vandaag wel een nieuw motor gingen inzetten of is dat weer een gerucht en rijden ze nog met de oude vertrouwde motor.
Is Jack er nog steeds niet bij
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Russel zal nooit meer echt gefixed worden..nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:37:
Is Russel al gefixed?

Max wellicht maar 1 run in Q1, of redden ze het op tijd?
Die zijn gewoon op tijd klaar hoor.Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:45:
Max wellicht maar 1 run in Q1, of redden ze het op tijd?
Lijkt me sterk dat Max niet op tijd klaar is. Ze hebben voor hetere vuren gestaan.
Hopelijk komen er niet veel rode vlaggen, nurb 24h start om 1530 
Ben benieuwd naar de echte pace van de Mercs en of ze het echt kwijt zijn op deze baan of dat ze de zakken beton er weer afgehaald hebben.
Ook benieuwd of Perez pole kan pakken, kan hem wellicht goede boost geven voor de komende races dat die ook minimaal 2e startrij pakt elke keer.
Veel plezier allemaal alvast en kom op Max!
Ben benieuwd naar de echte pace van de Mercs en of ze het echt kwijt zijn op deze baan of dat ze de zakken beton er weer afgehaald hebben.
Ook benieuwd of Perez pole kan pakken, kan hem wellicht goede boost geven voor de komende races dat die ook minimaal 2e startrij pakt elke keer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zijn pit camera gaat net aan. Ophanging zit er gewoon op dus kunnen we nu stoppen met paniek?
Nee. Pas als ie rijdtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:53:
Max zijn pit camera gaat net aan. Ophanging zit er gewoon op dus kunnen we nu stoppen met paniek?
Groene hel gaat dan gewoon nog een paar uurtjes door dus dat zie je nog wel, finish loopt alleen een beetje spaak morgenMC_Sparkles schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:52:
Hopelijk komen er niet veel rode vlaggen, nurb 24h start om 1530

Goeie kwalificatie allen! Voor welk team of coureur je ook bent 
(en dit móet vanaf volgend jaar de theme worden
)

(en dit móet vanaf volgend jaar de theme worden
Straks heb je een Leclerc situatie.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:53:
Ja loopt idd nog wel ff door, maar start wil ik wel ff live zien. Dan rijden ze nog lekker bumper op bumper. Geweldige race. Finish morgen word t hem helaas niet, want dan is f1 idd.PalingDrone schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:56:
[...]
Groene hel gaat dan gewoon nog een paar uurtjes door dus dat zie je nog wel, finish loopt alleen een beetje spaak morgen
Have fun all.
P1 Perez
P2 Max met een krom chassis
P3 Sainz
P1 Perez
P2 Max met een krom chassis
P3 Sainz
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik geloof niet dat de mercs zo slecht zijn vandaag, als dat ze bij Sky willen doen geloven.
1. VER
2. BOT
3. HAM
1. VER
2. BOT
3. HAM
Lekker allemaal in de rij haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
word weer duwen en trekken op de baan, iedereen wil een ronde neerzetten voor er crashes komen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Let's go, veel plezier!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.