Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I served in a company of heroes.
https://f1manager.info/ranking/4605
Het is geen KNMI hier.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
What hast hath happened! we needeth to knoweth who is't is going to cometh out in front. As we seeth Sir Lancelot hitting the barri'r and going ov'r the k'rb one m're timeth
Juist ja :'D
Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar de F1 app abo. - hebben ze ook een trial periode?
Yep.hoevenpe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:05:
Leclerc heeft als enige een tijd neergezet?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ja misschien moeten ze daar wat aan doen.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:05:
Bocht 15 is wel een dingetje hier... Misschien wat schermen voor die weg vanaf zee zetten.
Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Niet online
Kijk nog eens goed.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
pff, ga je ff schijten, zet Vettel hem in de muur
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stroll bedoel je.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
dan moet je nog even wachten met schijten.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
Stroll.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:

erutangiS
Wat zeggen ze af en toe... stront in je ogen 🙈🙈🙈JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Wie gaat er dan naar Q2? Op basis van WK stand? Of worden de vrije trainingen erbij gepakt?
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Is dit wel een leuk circuit? Het lijkt me een beetje zoals Monaco, erg krap allemaal.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:05:
Voor Russel is dit wel nice.
Tja,in het verleden behaalde resultaten....Bart-Willem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Voorheen was die bocht 15 toch niet zo'n lastige? In het verleden was het de kerbstone die daar wel eens lastig was, maar zoals dit jaar was voorheen toch niet?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
iemand iets leuks?
Nee, maar je kunt een maand voor €7,99 proberen.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
Red flag: we gaan even naar de reclame.
Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar de F1 app abo. - hebben ze ook een trial periode?
Volgens mij word fp3 dan gebruikt, maar kan ook zijn dat dit alleen is als qually niet mogelijk was.Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Even extreem: Stel dat er steeds dit soort dingen gebeuren voor er iemand een tijd zet (behalve Leclerc). Of realistischer, een paar keer zodat er meer dan 5 coureurs geen tijd hebben.
Wie gaat er dan naar Q2? Op basis van WK stand? Of worden de vrije trainingen erbij gepakt?
Bensimpel
Positieve meneer
Tijd van de vorige vrije training.Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Even extreem: Stel dat er steeds dit soort dingen gebeuren voor er iemand een tijd zet (behalve Leclerc). Of realistischer, een paar keer zodat er meer dan 5 coureurs geen tijd hebben.
😆 - Denk ook eens om ;)
Er zitten nog wat spetters in je ogen.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:06:
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-06-2021 14:09 ]
Dan wordt het lootjes trekken, zoals met Sinterklaas.Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Beetje als Monaco, maar dan wel met inhaalmogelijkhedenHollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:08:
Is dit wel een leuk circuit? Het lijkt me een beetje zoals Monaco, erg krap allemaal.
Monaco is minder omdat je niet kan inhalen, dat in hier wel en daarom is deze we leuk, omdat je hier we echt foutloos moet zijnHollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:08:
[...]
Is dit wel een leuk circuit? Het lijkt me een beetje zoals Monaco, erg krap allemaal.
Dit zag ik ook, zou dat t zijn?thealterego1 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:08:
Zag ik nou op het minikaartje dat Perez een flinke tow gaf aan Verstappen bij het begin van zijn rondje, en daarna min of meer zijn eigen ronde stopte?
Ik denk dat het vooral met de windrichting van doen heeft in deze bocht. Tenminste dat is wat ik iedere keer hoor zeggen.Bart-Willem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Voorheen was die bocht 15 toch niet zo'n lastige? In het verleden was het de kerbstone die daar wel eens lastig was, maar zoals dit jaar was voorheen toch niet?
Ik zag tzelfde... Iemand onboard gekeken?thealterego1 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:08:
Zag ik nou op het minikaartje dat Perez een flinke tow gaf aan Verstappen bij het begin van zijn rondje, en daarna min of meer zijn eigen ronde stopte?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zat dacht ik nog een aardige afstand tussen...
Rob op Ziggo ooknoo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:10:
Russell is ready to go zegt Ted op Sky
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De wind is wel een dingetje daar iddsjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:05:
Bocht 15 is wel een dingetje hier... Misschien wat schermen voor die weg vanaf zee zetten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mocht er volgend jaar geen wind staan dan stel ik voor dat we daar wat monster blowers neerzetten.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:10:
[...]
Ik denk dat het vooral met de windrichting van doen heeft in deze bocht. Tenminste dat is wat ik iedere keer hoor zeggen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Perez reed gewoon paarse tijden en zat voor verstappen, dus lijkt me niet.
Tja, zo te zien kan je niet echt een takelwagen naast de baan parkeren, al zit je zo te zien heel kort bij de exit daar.basvn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:10:
Hoop dat ze tijdens de race wel wat sneller zijn als een auto hem in de muur zet.. zit niet heel veel tempo in bij ze
Die volgorde van die balk links met alle namen is niet helemaal random. Da's (volgens mij) de ranking op het moment dat er nog geen tijden zijn gezet en die zou volgens mij ook gelden als niemand een tijd zet.Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is volgens mij de FP3 snelste tijden lijst.naitsoezn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Die volgorde van die balk links met alle namen is niet helemaal random. Da's (volgens mij) de ranking op het moment dat er nog geen tijden zijn gezet en die zou volgens mij ook gelden als niemand een tijd zet.
Dat zeg ikDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:14:
[...]
Het is volgens mij de FP3 snelste tijden lijst.
[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 05-06-2021 14:14 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik zeg meer fonteinen naast iedere track!
Nooit echt op gelet, maar nou je het zegt... Handig om te wetennaitsoezn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Die volgorde van die balk links met alle namen is niet helemaal random. Da's (volgens mij) de ranking op het moment dat er nog geen tijden zijn gezet en die zou volgens mij ook gelden als niemand een tijd zet.
Ben geen F1 kenner (kijk pas sinds 2 jaar), maar wordt dit allemaal weer afgebroken als de race voorbij is?
Uiteraard.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:17:
Het is wel erg mooi daar!
Ben geen F1 kenner (kijk pas sinds 2 jaar), maar wordt dit allemaal weer afgebroken als de race voorbij is?
Jup, die hele stad is decorHollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:17:
Ja, dit is een stratencircuit. Die wordt een paar maanden voor de tijd opgebouwd en na de grand prix weer afgebroken. Er zitten zelfs stukken bij die iedere keer opnieuw geasfalteerd worden omdat er normaal kinderkopjes liggen (wat ik begrepen heb tenminste).HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:17:
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 05-06-2021 14:19 ]
Ik had het ook over het circuit.
Maar serieus lijkt me wel cool om te zien hoe ze het opbouwen en weer afbreken.
Nope...Formula one schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:19:
Heeft redbull ook nieuwe motoren vandaag erin gelegd?
- DaniëlWW2
- Niet online
YupFormula one schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:19:
Heeft redbull ook nieuwe motoren vandaag erin gelegd?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.