PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Elect a clown, expect a circus.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je gaat nu toch wel elke keer bij bocht 15 met geknepen billen kijken. Dat momentje overstuur van VER was me ook wel wat

poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:20:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! GEEN ALFAAAAA!!!!!!![]()

-
Het is echt niet jouw F1 weekend, he?poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:20:

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
je hebt ze gejinxedZorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:07:
Even extreem: Stel dat er steeds dit soort dingen gebeuren voor er iemand een tijd zet (behalve Leclerc). Of realistischer, een paar keer zodat er meer dan 5 coureurs geen tijd hebben.
Wie gaat er dan naar Q2? Op basis van WK stand? Of worden de vrije trainingen erbij gepakt?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Staat er weer zo'n Alfist langs de kant van de weg te sleutelenpoor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:20:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jawel, in principe tijd genoeg met een klok die stilstaat.plizz schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
Kan HAM en BOT nog wel hun tijd zetten?
15, zelfde als Max vanochtend en Lec gisteren.
Sorry
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoeveel coureurs hebben nu al deze bocht een kusje gegeven.
Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schijnt het leukste te zijn aan Alfa "rijden"poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
[...]
Achja.. mooi excuus om weer te mogen sleutelen aan een Alfa![]()
Jezuswatslecht.nlJeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
[Afbeelding]
Ze heeft het er maar druk mee vandaag
I served in a company of heroes.
En Stroll 15 min geleden.MC_Sparkles schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
[...]
15, zelfde als Max vanochtend en Lec gisteren.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Formula one schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:19:
Heeft redbull ook nieuwe motoren vandaag erin gelegd?
En nummer 2 in de muur, Gio ditmaal, weer bocht 15.
Ze doen het erom
Vermoed als die deze niet kon zien, die van Stroll ook niet kon zien
[ Voor 3% gewijzigd door AlxRoelofs op 05-06-2021 14:27 ]
Baku's chaos generatorKenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
Die bocht verdient inmiddels een naam 😊
Crash Corner
Corner of Champions
Vul maar aan 😊
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
[ Voor 19% gewijzigd door Exocet op 05-06-2021 14:24 ]
Zul je zien dat dit gebeurd en Bottas dan OUT is...Amphiebietje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:23:
Hopelijk straks nog eentje, en Mercedes geen tijd in Q1 (of in de muur)
Een goeie windvlaag en je bent je neerwaartse druk kwijt, en dus je grip en dan ga je gewoon rechtdoor.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:23:
Tailwind en off camber is dus het probleem in bocht 15 volgens Stroll...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Leek er wel op. Ze hebben ook een flinke hoop camera's in die bocht geplaatst...Justevo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
Uhm zag ik de stewards nou juichen?
Wall done BakuKenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:21:
Die bocht verdient inmiddels een naam 😊
Crash Corner
Corner of Champions
Vul maar aan 😊
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Deze post begint wel wat rijper te wordenJasphur schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:27:
Maar dit is dus al de tweede die er daar uit vliegt. Benieuwd of we daar met de Q nog meer glijders gaan zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan heeft Ham geen slipstream meer van BOT.Sir_Lion schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Zul je zien dat dit gebeurd en Bottas dan OUT is...
I served in a company of heroes.
Leek me eerder mm werk toen daarnet.Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
Nou met de druk om een tijd neer te zetten voor alle pechvogels in de laatste 9 minuten, gaat er nog iemand de muur in daar? Overigens zat Max ook weer akelig onstabiel dichtbij die muur daar, echt centimeter werk..
Bij die bocht een reclamebord van Focwa Schadeherstel?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:22:
Bocht 15 ligt inmiddels helemaal vol met puin, meerdere indrukken van auto's etc.
Misschien nog even naar buiten om te kijken hoe de auto aanvoelt? Ivm missen van groot deel van Q3.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
Ik denk dat VER de rest van Q1 binnen blijft. Straks in Q2 een stuk minder wagens op de baan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nouja, het sleutelen is niet áltijd een straf hoorPalingDrone schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:22:
[...]
Schijnt het leukste te zijn aan Alfa "rijden"

Juist niet, gewoon rondjes blijven rijden om chaos te creëren. Het liefste voor Mercedes gaan rijden.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
Ik denk dat VER de rest van Q1 binnen blijft. Straks in Q2 een stuk minder wagens op de baan.
Ik meen dat hij in S2 al achter VER lag.Vos schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
Had Perez een slechte s3? Lag in s2 nog voor op Max meen ik. Heb timing niet bij de hand.
Eerder opofferen met monstertow.Bart-Willem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
Gaan we er al geld op inzetten dat Bottas in Q3 die taxi van 'm in de muur @ bocht 15 parkeert (al dan niet ten faveure van Hamilton)?
Tuurlijk wel... beetje strategisch net-niet in de weg rijdenExocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
Lijkt me dat Max en Perez niet meer naar buiten gaan, waarom het risico nemen
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Nee. Perez had s3 in 25.281 terwijl Max hem deed in 25.310Vos schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
Had Perez een slechte s3? Lag in s2 nog voor op Max meen ik. Heb timing niet bij de hand.
Hij heeft een prima tijd staan, zou het risico niet nemen nunachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:24:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Een foto van een ongeluk na weigerende remmen vind ik niet zo gepast...poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
[...]
Nouja, het sleutelen is niet áltijd een straf hoor
[Afbeelding]
je wil niet nog in Q1 een "monaco" doen en de wagen afschrijven in B15RoD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
[...]
Misschien nog even naar buiten om te kijken hoe de auto aanvoelt? Ivm missen van groot deel van Q3.
moet wel, want hij had paars in 1 en 3
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En dan riskeren er zelf eraf te gaan.Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:26:
[...]
Juist niet, gewoon rondjes blijven rijden om chaos te creëren. Het liefste voor Mercedes gaan rijden.
PalingDrone schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:26:
[...]
Een foto van een ongeluk na weigerende remmen vind ik niet zo gepast...

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Heeft ze wel het juiste gereedschap in dat tasje zitten?poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
[...]
[Afbeelding]
Hey, die Alfra vreet een mens op...poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:25:
[...]
[Afbeelding]
Ga er maar vanuit dat ze nu als eerste de pits uit gaan om te zorgen dat ze voor alle chaos gaan uit rijden..
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.