Hij hoeft ook niet te pushen. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze nog even willen checken of de afstelling goed is, daar heb je nu nog mooi de kans voor. Maar RBR zal het zelf het beste wetennachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:26:
[...]
je wil niet nog in Q1 een "monaco" doen en de wagen afschrijven in B15
Ik denk ook echt als Perez en Max zijnde dat je je nu moet realiseren dat je in de beste auto rijdt dit weekend. Geen brokken maken dus want je kan hier gewoon inhalen op zondag.
Je mist het rolbed waar ze op ligtPalingDrone schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:26:
[...]
Een foto van een ongeluk na weigerende remmen vind ik niet zo gepast...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
3 tiende op LEC, en daarna versprong het naar 1 tiende op SAI. VER zat 6 tiende voor op LEC.Vos schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:27:
[...]
Ik zag 1 tiende sneller in beeld staan, maar dat was dan op Lec misschien.
Je mag gewoon in de pit blijven en vanaf daar besluiten om toch nog naar buiten te gaan?basvn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:26:
[...]
Hij heeft een prima tijd staan, zou het risico niet nemen nu
Of is het beter om gewoon op de baan te zitten?
Tenzij zowel Stroll als Giovinazzi vanuit de pitstraat starten.
Was iets te laat voor de start van de kwalificatie, maar zo mis ik niet veel. Toch een nadeel als je nu geen tijd hebt staan.
* nachtnet kijkt met half oog naar de livetiming. wachtend op een geel balkje.
wie is de volgende?
wie is de volgende?
Dus wie gaat de volgende worden die kennis maakt met bocht 15? 😂
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
er zitten er toch 5 voor..TrekDr0p schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:28:
...
Ga er maar vanuit dat ze nu als eerste de pits uit gaan om te zorgen dat ze voor alle chaos gaan uit rijden..
Gaat Q1 alleen al nu bijna 1 uur duren? (Toch minstens 45 mins).
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max gaat lekker out of sync of gebruikte banden. Die heeft gewoon echt geen zin in die file. Perez er achteraan op afstand.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
NOR krijgt een UI, voor rode vlag procedure niet volgen
Misschien nog wel langer.Sir_Lion schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:31:
Gaat Q1 alleen al nu bijna 1 uur duren? (Toch minstens 45 mins).
Ik gok Mazepin.DutchCrownNL schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:30:
Dus wie gaat de volgende worden die kennis maakt met bocht 15? 😂
Geen naamsverbasteringen aub, zie TW.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 05-06-2021 14:47 ]
UI?nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:32:
NOR krijgt een UI, voor rode vlag procedure niet volgen
bij die 107% wordt toch ook de FP meegenomen in de beslissing?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vaak wel ja.ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:32:
Nou niet veel haha, 4 tiende boven max in de 1e sectorKenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:32:
Nou eens kijken wat onze fin kan
Ja, dat is sowieso geen probleem.ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:32:
Ja het wordt huilen. Under Investigation
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
HAM paars in S3, maar lijkt me dat hij daar een tow had?
Aan de tijd van Bottas te zien wel.RoD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:33:
Het is filerijden op het rechte stuk, dus lijkt me welRoD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:33:
Een dikke tow ja, net als eind FP3 ... die Merc gaat daar echt niet ineens loeihard in zn eentje.RoD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:33:
Meerdere autos op t rechte stuk is een megatow iddJeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:34:
[...]
Het is filerijden op het rechte stuk, dus lijkt me wel
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Verstappen met de huidige ronde (niet de snelste ronde) en oude banden sneller dan HAM met tow en nieuwe banden
Max gaat de pit in. Ze denken dat ze save zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 05-06-2021 14:35 ]
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En paars in S2, 0,3s laten liggen in S1 op Perez. Zit nog veel meer in.StefanVerkerk schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:35:
Verstappen met de huidige ronde (niet de snelste ronde) en oude banden sneller dan HAM met tow en nieuwe banden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou kom op HAM, bekijk bocht 15 ook even van dichtbij.
Signature
Hamilton zandzakken eruit dus
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Haha jahoor 🤣
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Et. voila. Alstublieft. Daar is Mercedes.
PSN: xMaurice93
Man man die lui van Mercedes pff.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kortom, niks aan de hand dus bij Mercedes.
Hier word je toch schijtziek van met die Mercedessen...

Wel met tow, he!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Stomme vraag, maar waarom kreeg HAM een DRS?
Ik moet echt die regels eens opzoeken, snap er helemaal niets van.
Grr... maar nog niets aan de hand.
Nou de zandzakken zijn eruit hoor
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gewoon zoals verwacht ... Lewis zonder "extra" tow
https://f1manager.info/ranking/4605
Nou nou, hij heeft wel weer een mega tow en vergeet track evolution niet. Max zou zomaar een seconde harder kunnen met tow
Was in s1 en 2 ook snel.vliegnerd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Wel met tow, he!
Maar gaan het zien in s3.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 05-06-2021 14:38 ]
Lekker zo even dat rondje met Hamilton. Toch wel vlot weer die Mercedes.
Ik heb nog wat zandzakken over, wie wil ze kopen?
Afhalen bij Mercedes.
Afhalen bij Mercedes.
Vrij gebruik in qualy.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Iedereen heeft altijd DRS in de kwalificatie.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
in qualy heeft iedereen DRS, ongeacht de afstand tot je voorgangerHollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
DRS is vrij te gebruiken in FP en Q. Bij Race enkel als je binnen 1s van je voorligger bent.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Geen paars in S1 en S2 en een tow in S3, op een baan die sneller wordt (VER is binnen). Dit zegt nog weinig, maar het gat is natuurlijk veel kleiner dan dat het was.
Het is wel weer duidelijk dat die taxi's gisteren gigantisch hebben lopen sandbaggen.
Waarschijnlijk om een "zogenaamd nadeel" wegens die vermeende flexibele achtervleugels te faken.

Kopen? Die dingen zijn geen zak waard, die hebben elke race bergen van die dingenArthurMorgan schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Ik heb nog wat zandzakken over, wie wil ze kopen?
Afhalen bij Mercedes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kreeg sleepje van een Honda motor....MikeyMan schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Hier word je toch schijtziek van met die Mercedessen...
In Qualifying mag je overal DRS gebruiken, ongeacht of er iemand voor je zit, waar je dat normaal in de race ook mag als je binnen 1s achter iemand rijdt.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Goh wat een verrassing.. En al weer 2 weken jammeren dat het allemaal zo zwaar is en iedereen tegen hun en dat het noooooit goed komt...Hippocampus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Lekker zo even dat rondje met Hamilton. Toch wel vlot weer die Mercedes.

Ik kan ze gek genoeg nergens vinden bij de mercedes merchandiseSinergyX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:39:
[...]
Kopen? Die dingen zijn geen zak waard, die hebben elke race bergen van die dingen
Oei Norris gaat dat nog een straf opleveren.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alles wat Mercedes of die tossers zeggen moet je gewoon standaard muten.
Niets wat ze zeggen is nog geloofwaardig.
Goed, dus Mercedes zijn een stel heikneuters met polemisch gelul over hoe slecht ze wel zijn

Klopt...ze zitten allemaal in de auto'sArthurMorgan schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:40:
[...]
Ik kan ze gek genoeg nergens vinden bij de mercedes merchandise
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Die UI van NOR gaat hem denk ik geen straf opleveren. Ik denk dat ze hem die niet gaan aansmeren in ieder geval. Op het moment dat hij te horen kreeg de pits in te mogen was hij de ingang net te ver voorbij.
Er zat een Alpha tauri voor dus weldegelijk een tow.powah33 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:38:
Gewoon zoals verwacht ... Lewis zonder "extra" tow
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zouden ze bij Mercedes nu nooit eens moe worden van zichzelf met dat geklaag altijd.
joh.. het is pas q1computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:41:
Alles wat Mercedes of die tossers zeggen moet je gewoon standaard muten.
I served in a company of heroes.
Als Bottas nu niet meegaat in Q2, staat ie wederom weer voor lul.
Tja, wat doe je eraan ¯\_(ツ)_/¯Giem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:39:
[...]
Goh wat een verrassing.. En al weer 2 weken jammeren dat het allemaal zo zwaar is en iedereen tegen hun en dat het noooooit goed komt...
Ik zie ze toch echt max om p3-4 strijden met ferrari.Giem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:39:
[...]
Goh wat een verrassing.. En al weer 2 weken jammeren dat het allemaal zo zwaar is en iedereen tegen hun en dat het noooooit goed komt...
Ik ga mezelf niet quoten maar Just Mercedes things...
P1 zal afhangen van de tow.
P1 zal afhangen van de tow.
[ Voor 22% gewijzigd door Chefbierrr op 05-06-2021 14:43 ]
Verwacht ik ook niet. Entry is ook best tricky en je komt met 310km+ aanrijden. Moet wel optijd aanremmen etc.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:41:
Die UI van NOR gaat hem denk ik geen straf opleveren. Ik denk dat ze hem die niet gaan aansmeren in ieder geval. Op het moment dat hij te horen kreeg de pits in te mogen was hij de ingang net te ver voorbij.
Gooi maar 50 kilo beton in de Mercedessen. Dan kan Toto echt gaan klagen.
Ik weet niet hoor, maar Bottas -die doorgaans in de Q wel erg lekker gaat- gaat nog steeds niet lekker. Sandbag, of toch gewoon matige auto?
HAM heeft die tow gewoon goed uitgekiend. Dat is precies dat ze nodig hebben om zo ver mogelijk naar voren te kwalificeren. Alpha Tauri en Red Bull moeten er alleen voor zorgen dat ze HAM en BOT geen kans op een tow geven.
Non flexing rear wingLuapper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:43:
Ik weet niet hoor, maar Bottas -die doorgaans in de Q wel erg lekker gaat- gaat nog steeds niet lekker. Sandbag, of toch gewoon matige auto?
HAM had helemaal geen tow in zijn snelste ronde en sector 3.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:43:
HAM heeft die tow gewoon goed uitgekiend. Dat is precies dat ze nodig hebben om zo ver mogelijk naar voren te kwalificeren. Alpha Tauri en Red Bull moeten er alleen voor zorgen dat ze HAM en BOT geen kans op een tow geven.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
En daarom vind ik dat hele mercedes gebabbel altijd irritant. En behoort dat team ook niet echt tot mijn favo teams. Dit is namelijk altijd het spel dat ze spelen. Zelfs als ze met de motor op half vermogen rijden nog zeggen dat het moeilijk zal worden. En dan het uiteindelijke gelul bij de persco dat ze het allemaal weer net op tijd gefixt hebben.
wie zei er over de radio:"can i go to the toilet between?" (hoorde ik zojuist op de app)
Topsnelheid van de Mercedes is gewoon flink hoger als die van Red Bull als ik het zo zie trouwens. De motor is dus meer als snel genoeg nog.
Als RedBull maar genoeg snelheid heeft op het rechte stuk, anders kun je nu wel goede tijden rijden, maar dan wordt je morgen voorbij gereden.
Zodat HAM minder concurrentie heeft.
Van de andere kant, waarom zou Norris hier niet gewoon meteen naar binnengaan eigenlijk?
Omdat regels ... Wat ze bij Ziggo al zeiden, code rood is pit in. Had Lando ook zelf kunnen verzinnen natuurlijk.
Omdat het een domme vraag is.
"Rode vlag, moet ik naar binnen komen?"
Ja wat denk je zelf?
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Toch denk ik dat ze een probleem hebben bij Mclaren hij kon volgens mij de pit in.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.