Gelukkig loopt de tijd door en kan niemand rijden (kuch HAM
)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Geweldig, ze hebben de auto achter de hekken gekregen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ach ach domme actie waarom pushen op een witte band, ik snap er van. Prutswerk maar ja wat weet ik er van.
Denk dat VER hoopte nog achteruit te gaan en zelfstandig de pits te behalen. Helaas mocht dit niet van de wedstrijdleiding.
Die harde banden geven gewoon niet thuis. Exact hetzelfde als bij Leclerc het geval was.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was meer dat hij niet in zijn achteruit kwam en hij ook wel zag dat de ophanging kapot was.Woudloper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
Denk dat VER hoopte nog achteruit te gaan en zelfstandig de pits te behalen. Helaas mocht dit niet van de wedstrijdleiding.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of van z’n rechter voorband, die de andere kant op bleef staan?😄Woudloper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
Nog effe goed trekken...
[ Voor 46% gewijzigd door AlxRoelofs op 05-06-2021 11:36 ]
Ach, stuk is stukBlazeMuis schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:35:
Ja trek nog meer aan die banden -.-
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Onder het mom van “het is toch al stuk”BlazeMuis schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:35:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Goed, ze kunnen dus alle ophangingselementen voor alle banden gaan checken.BlazeMuis schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:35:
Marshalls proberen het chassis weer recht te trekken?

I served in a company of heroes.
Die is ook gecrashed en wil niet meer van zijn plek?Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:29:
Ik denk dat Jos vanmiddag snel op zoek moet naar een nieuwe TV.
Niks... Dan weet je dat alvast...Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
ach ach domme actie waarom pushen op een witte band, ik snap er van. Prutswerk maar ja wat weet ik er van.
Net als ik trouwens. Maar of het nu een domme fout was? Daar valt over te twisten. Ik weet wel dat LEC en VER weer gespreksstof hebben...
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee wacht, dat was gewoon RBR hun super geheime flexibele ophanging die werd gedemonstreerd.
Met afgebroken ophanging rechtsvoor lijkt me dat ook niet echt een strak plan.Woudloper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hahaha absoluut ik denk dat niemand hier kan pretenderen te weten wat er strategisch/tactisch bepaald wordt bij RBR aan de pitwall. "next level tactisch rode vlag tijdens FP3 zodat niemand tracktime heeft en iedereen blind Quali in moetsjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Niks... Dan weet je dat alvast...
Net als ik trouwens. Maar of het nu een domme fout was? Daar valt over te twisten. Ik weet wel dat LEC en VER weer gespreksstof hebben...
waarom zetten ze die auto niet zo dat ie gewoon terug naar de pit kan rijden?
Als je alles op geel of rood doet zit je op een ander moment met een uitdaging dat je alleen nog wit hebt....Chefbierrr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Woudloper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:34:
https://streamable.com/dcg5mr
Hij is er niet blij mee in iedergeval.
Liever nu in de muur dan straks bij de kwalificatie of wedstrijd morgen
Verwijderd
Voorwielen stonden niet dezelfde kant op. Lijkt me niet handig.Shva schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:39:
En ze moeten de setup in 1x goed hebben, of niet? Want zodra hij de baan op rijdt in Q1 mag er niet meer aan gesleuteld worden dacht ik...
Ik voorspel geen 1 Mercedes in de top 10 qually.
Nee uiteraard maar het lijkt me dat je op de band met de minste grip niet gaat proberen zo laat mogelijk te remmen bij een bocht waar er al een paar (en Leclerc helemaal) bijna in de muur zaten of rechtdoor gingen. En bovendien wil je je quali sim toch op rood doen en niet op wit? Who cares wat voor tijd je rijdt op die witte als je er hoogstens met high fuel alleen long runs op gaat doen in de race. Nogmaals ik weet niks he.asing schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:40:
[...]
Als je alles op geel of rood doet zit je op een ander moment met een uitdaging dat je alleen nog wit hebt....
Nou, omdat de voorwielen/as ongeveer zo stondenShva schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:39:
Latifi staat 7e op het momentTakeAway schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:42:
Hebben we het over dezelfde dominante regerend wereldkampioen van de afgelopen 7 jaar?TakeAway schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:42:
PSN: xMaurice93
Dat komt wel goed. Die setup hebben ze al wel helemaal op orde. En Perez rijdt ook nog maar die rijdt vast weer op de setup van Max.rik86 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:41:
En ze moeten de setup in 1x goed hebben, of niet? Want zodra hij de baan op rijdt in Q1 mag er niet meer aan gesleuteld worden dacht ik...
Sainz doet ff voor hoe je het wel moet doen.
Gaat nog wat worden bocht 15. Leclerc gisteren in de muur, nu Verstappen net bijna Sainz
Morgen Hamilton in de muur
Dat heeft Max de eerste keer ook gedaan. Bij de tweede keer gaat het fout...
Onder het motto je kunt het maar vast gehad hebben? 😂d-vine schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:40:
Liever nu in de muur dan straks bij de kwalificatie of wedstrijd morgen
Bottas redelijk wanhopig... 'i don't know really...'
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Teken ik voor.d-vine schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:46:
Gaat nog wat worden bocht 15. Leclerc gisteren in de muur, nu Verstappen net bijna Sainz
Zou wel zo prettig zijn voor het kampioenschap.d-vine schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:46:
Ik had gister nog goeie hoop dat Mercedes er wel weer bij zou zitten maar ga ik nu toch sterk aan twijfelen, ze staan niet voor hun lol 13e en 17e..
Mazepin net ook tegen de muur aan in bocht 15
we zijn in elk geval van het gezeik op Mazepin af dit weekend, die heeft hem nog steeds niet op die manier in de muur gezet.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
@BBTM Gewoon aan het sandbaggen.
Dit wordt toch wel een heel interessante kwali, hoge potentieel voor gele vlaggen dan wel rode waardoor alles in de war kan raken. Ook heel lange outlaps dus je kan niet zomaar ff 2 runs doen zonder enkel probleem.
Welke manier?Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:48:
we zijn in elk geval van het gezeik op Mazepin af dit weekend, die heeft hem nog steeds niet op die manier in de muur gezet.

Hij probeert het wel gelijkZorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:48:
Verwijderd
Mercedes lijkt alleen maar achteruit te gaan..
P7 en P10
P11 en P16
Op het moment P13 en P17
Morgen dubbel DNF??
P7 en P10
P11 en P16
Op het moment P13 en P17
Morgen dubbel DNF??
Zoals de leider in de stand van het WK.
En zelfs als ie dat wel doet doet ie het dus niet slechter
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Absoluut en zijn "wingman", die haalt de top 10 ook niet.Maurice079 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:44:
[...]
Hebben we het over dezelfde dominante regerend wereldkampioen van de afgelopen 7 jaar?
Zijn de daar vergeten de nieuwe motor open te schroeven ofzo?Verwijderd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:49:
P7 en P10
P11 en P16
Op het moment P13 en P17
Morgen dubbel DNF??
Mercedes overgestapt naar beton blokken in de auto ?inplaats van zandzakken.
Grappig Mercedes aan het knuffelen met Haas op p17 t/m 20.
Een mens mag dromenVerwijderd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:49:
P7 en P10
P11 en P16
Op het moment P13 en P17
Morgen dubbel DNF??
Gele vlag 'all sectors'. Het gaat lekker jongens
Net als Mercedes wat wil proberen een VSC.
Russell
Edit: Russell natuurlijk
Russell
Edit: Russell natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door Zorro op 05-06-2021 11:54 ]
Wat is er in godsnaam aan de hand met mercedes? Dit heeft niets met sandbaggen te maken.
Goed om te zien dat Perez er zo goed bij zit in elk geval.
Goed om te zien dat Perez er zo goed bij zit in elk geval.
Die Merc motoren bij Williams geven ook niet thuis...
Mercedes 17 en 18?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bah, dus niet dat woord dat we van de mods niet met Mazepin in verband mogen brengen en dat met "pinnen" eindigt...Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:50:
[...]
Zoals de leider in de stand van het WK.
En zelfs als ie dat wel doet doet ie het dus niet slechter
Ik had het over de constructeur, maargoed: we gaan het zien over een kleine 3 uurtjesTakeAway schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:50:
[...]
Absoluut en zijn "wingman", die haalt de top 10 ook niet.
Hadden LAT & RUS de nieuwe mercedes motor al in de wagen zitten?
Je kunt veel zeggen, maar die aanmatigende uitspraken van Hamilton over het feit dat dit een RBR circuit is kloppen vooralsnog wel
Alle Mercedes teams volgens mijnachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:54:
Heeft RBR de jongens overgenomen die die motoren elke week op de fabriek in elkaar schroeven? Mijn god wat gaan de mercs slecht
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Jup, alle Merc-motoren zijn gewisseld.nachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:54:
-
Mercedes heeft de nieuwe PU nog niet open geschoefd.
Ze rijden op mediums en niet softs.
En nu lijkt het verschil met doorbuigen van de flexwings veel extremer op de beelden van de FIA.
In de Q zie ik de mercs gewoon top 6 rijden.
Ze rijden op mediums en niet softs.
En nu lijkt het verschil met doorbuigen van de flexwings veel extremer op de beelden van de FIA.
In de Q zie ik de mercs gewoon top 6 rijden.
https://f1manager.info/ranking/4605
Het is gewoon aanstellerij om ervoor te zorgen dat RbR relaxen en de Q verliezen.doomtech schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:54:
Je kunt veel zeggen, maar die aanmatigende uitspraken van Hamilton over het feit dat dit een RBR circuit is kloppen vooralsnog wel
Lekker dan, die lijken het niet zo goed te doen..
Wat 3 heerlijke vrije trainingen waren dit zeg, ik ben benieuwd naar de kwalificatie en racen. Want dit beloofd wat
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Russell boven beide Mercs, moet hij nog wel willen overstappen?
Maandagochtend-modelletjenachtnet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:55:
[...]
Lekker dan, die lijken het niet zo goed te doen..
-
Lekker oliespoortje uit de auto van Russell ook
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
heb niet op de topsnelheden gelet van de Merc, daaruit zou je moeten zien of het aan de aero ligt of aan de motor
Vind het met de huidige motoren eerlijk gezegd helemaal niks...TakeAway schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:56:
Audio up is ook wel lekker hoor!
Meer gefluit dan wat anders.
Wow gasly gaat goed
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Zou Max de kwali gaan missen? Dan kan ik hem nu nog snel uit me f1 fantasy halen namelijk maar kan niet kijken hahah
Ham P3
Toch nog een "RB" 1-2
I served in a company of heroes.
Die oude Red Bull is zo slecht nog niet... Lekkere ronde van GAS.
Zandzakken eruit, HAM P3
Absoluut niet. Lossen ze vrij snel op.dglavimans schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
Zou Max de kwali gaan missen? Dan kan ik hem nu nog snel uit me f1 fantasy halen namelijk maar kan niet kijken hahah
die 2020 RB met de 2019 versnellingbak was toch niet zo een slechte auto?
Ham al naar p3 doen straks dus gewoon weer mee voor p1.
[ Voor 59% gewijzigd door xNikobellicx op 05-06-2021 11:58 ]
Zei toch dat het aanstellerij was.
Ongeveer niveau kleuter.

Kijk, een paarse sector 3 voor HAM. De Merc warpdrive is al een klein beetje open geschroefd
Ook een perfecte slipstream dushoevenpe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
Zandzakken eruit, HAM P3
Nou inderdaad... Naar dit..hoevenpe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
Zandzakken eruit, HAM P3
Net als je denkt dat het kat in het bakkie is.
Slipstream van PER...hoevenpe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
Zandzakken eruit, HAM P3
Ham had een mooie slipstream
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die rod hebben ze eerder vervangen in 20 minuten, dus ik 2 uur moet makkelijk lukken.dglavimans schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
Ah. met extreme slipstream voor HAM dus.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Maurice079 op 05-06-2021 11:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.