[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 49 Laatste
Acties:
  • 154.777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CousinBoneless schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:39:
[...]

Ik heb geen idee; dit moment tijdens de race totaal niet gezien. Behalve dat Bottas opeens ~13e of 14e lag...

EDIT: de Alfa die hem hier als laatste inhaalt rijdt in ieder geval ook nog op de harde (witte) band, dus die heeft niet net een stop gemaakt...
Gio had 2 sets nieuwe hard.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

werphengel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:19:
Wie heeft nou die punt voor de snelste ronde. In de F1 app staat Max maar die geld toch alleen voor de top 10?
Max behoudt de fastest lap maar krijgt er geen punt voor omdat hij buiten de top 10 is geëindigd door zijn DNF..

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:43

Edd

DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:22:
[...]

Zelfs Gasly en Albon op hun slechts bij RBR, waren niet zo hopeloos...
Ik begin me inmiddels ook echt af te vragen wat er aan de hand is. We weten dat Bottas niet de beste verdediger van positie is, maar dit is veel te erg. Alsof hij totaal geen vertrouwen erin heeft.
Of de geruchten zijn waar en hij heeft zijn zitje voor volgend jaar al verloren. Dacht nog een goede beurt te maken door in Monaco te scoren, maar dat werd hem dus niet en kreeg nog een kleine trap na van Toto.
Dus had hij zoiets van, bekijk het maar even...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:22:
[...]

Zelfs Gasly en Albon op hun slechts bij RBR, waren niet zo hopeloos...
Ik begin me inmiddels ook echt af te vragen wat er aan de hand is. We weten dat Bottas niet de beste verdediger van positie is, maar dit is veel te erg. Alsof hij totaal geen vertrouwen erin heeft.
In het postrace interview filmpje zegt hij wat over dat de merc lastig de banden op temp krijgt. Maar dan is dit alsnog erg zwak.

Ik ben bijna verbaasd dat hij de auto van Stroll wel heeft ingehaald.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:28:
[...]

In het postrace interview filmpje zegt hij wat over dat de merc lastig de banden op temp krijgt. Maar dan is dit alsnog erg zwak.

Dat met de banden is nu wel duidelijk. Zowel temperatuur als slijtage is er gewoon niet. Op zachtere banden gaan ze echt niet. Maar dit ware C3's en het hele weekend was gewoon drama. Een paar races geleden scoorde Bottas nog pole en in Monaco lukte het hem ook nog. Hier was puur drama.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-06-2021 23:35 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Gelijk wat speculaas: *

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3Om6FLXwAMJY3A?format=jpg&name=small

Als antwoord op:

:P

*Warning sarcasm alert. o.i.d. :P ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-06-2021 23:41 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:40
Edd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:25:
[...]

Of de geruchten zijn waar en hij heeft zijn zitje voor volgend jaar al verloren. Dacht nog een goede beurt te maken door in Monaco te scoren, maar dat werd hem dus niet en kreeg nog een kleine trap na van Toto.
Dus had hij zoiets van, bekijk het maar even...
Als dat zo was zou hij natuurlijk ook kunnen proberen om zoveel mogelijk punten te halen, desnoods/liefst ten koste van Hamilton. Daarmee zou zijn waarde voor een volgend team stijgen.

Maar misschien is hij door het altijd opgeofferd worden voor Hamilton murw geslagen en heeft hij weinig plezier meer in het racen.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Allard schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:40:
[...]

Als dat zo was zou hij natuurlijk ook kunnen proberen om zoveel mogelijk punten te halen, desnoods/liefst ten koste van Hamilton. Daarmee zou zijn waarde voor een volgend team stijgen.

Maar misschien is hij door het altijd opgeofferd worden voor Hamilton murw geslagen en heeft hij weinig plezier meer in het racen.
Denk dat Bottas (in mijn ogen) er terecht klaar mee is. De schuld krijgen van Toto, van iets waar hij niets aan kon doen.

Verder lijkt het nogal te rommelen bij Mercedes, nu het niet meer op een presenteerblaadje ligt en ze ervoor moeten racen, plus als Bottas niet vooraan zit, zakt ie door het ijs.

Maar je mag ze nooit uitvlakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:59

pro_6or

amateur_60r

Bottas had ook de high Downforce vleugel. Dan kún je dus, zelfs in een mercedes, niemand inhalen op het rechte stuk. Ik denk dat ze hem gewoon hebben opgeofferd alleen om met deze vleugel een groter gat te slaan in de lucht bij de qualy voor Hamilton. Die daarmee ook daadwerkelijk op de 1e startrij kwam, samen met Leclerc die weer de tow van Hamilton pakte.

Voor Max was dat niet mogelijk omdat de andere mercedes B wagen (in handen van Vettel) hem er ruw voor knalde toen hij uit de box kwam.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:46

Amphiebietje

In de blubber

Vuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:28:
[...]

Ja, nadat die crashte zeker... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Denken jullie nu echt dat Bottas als een huilend kindje rondrijdt omdat hij ergens de schuld van heeft gekregen en eigenlijk altijd de 2e rijder is geweest?

Het zijn topsporters mensen, die laten het echt niet zomaar gaan. Al is het maar dat hij vooral zichzelf ermee heeft.

Hij heeft vermoedelijk niet genoeg vertrouwen in de stabiliteit van de auto die dit jaar een stuk minder is dan andere jaren. Daardoor is het overal wat minder en met zo'n competitief veld zoals dit jaar betekent dat al snel enkele plaatsen naar achteren. Een inhaalrace moet dan alweer volgen en dat is nu juist niet de kracht van Bottas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 18:55
Nu ik nog eens over de race nadenk dan heeft Red Bull met Perez dus precies de juiste 2e man die ze nodig hebben.

Eerst goed tussen HAM en VER in gezeten en toen de 1e man pech kreeg heeft hij de punten binnengesleept voor RB (met wat geluk).

Volgens mij hebben zowel GAS als ALB nooit zo goed gefunctioneerd…

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Grappig om te lezen dat nu iedereen ineens PER de perfecte 2e rijder vind terwijl het de voorgaande 4 races volledig anders was. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 7 juni 2021 @ 07:09:
Grappig om te lezen dat nu iedereen ineens PER de perfecte 2e rijder vind terwijl het de voorgaande 4 races volledig anders was. :+
Het opportunisme heerst hier :)

Perez had nota bene vooraf al gezegd dat hij wat tijd nodig zou hebben om de auto goed te leren kennen. Je zag ook wel steeds meer progressie. Ben wel echt blij dat het er nu uitkomt, en zoals hij gisteren ook zelf zei, dit geeft natuurlijk erg veel vertrouwen. En dat is voor topsporters altijd een belangrijke mindset.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/p843x403/196220045_4034220066613135_2124411799136730495_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=y_XN-dlpA3AAX-50BrT&tn=5AMM-sb2bCc_hf6b&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&tp=6&oh=2382ef6858686d02598f3a1114a50347&oe=60E523E8
Max heeft nog iets gewonnen :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 11-09 11:46
Hij heeft ook gewoon de fastest lap, krijgt er alleen geen punt voor omdat niet in top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 23:46
Bottas zit ook te harken in dat filmpje, heel veel stuurbewegingen, je ziet niet dat hij de high downforce vleugel heeft qua rijgedrag. Maar zijn prestaties tov vorig weekend in Monaco zijn natuurlijk wel opvallend, toen reed hij gewoon goed. Dus er zit waarschijnlijk iets mis in zijn afstelling deze race, al dan niet om Lewis aan een goede tow te helpen in de kwalificatie.

De race pace van Red Bull was wel echt goed, ben benieuwd hoe ze dit de komende circuits hebben want dan heb je toch minder van die langzame bochten. Vooral in de middensector waren ze heer en meester, de Red Bull lag daar echt op rails. Ook de bandenslijtage leken ze hier goed onder controle te hebben.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

TSja Bottas, een maatje beter dan een slechte Massa en dat is het dan ook. Beetje als Webber, niet te verslaan op zijn dag, kan goed meekomen, maar that's it. Baku is dan overigens wel erg uniek. Stratencircuit, maar met gigalang recht stuk. Géén Tilke circuit. 90 graden bochten, kun je gewoon lekker de auto aan de binnenkant zetten en de ander kan geen kant op, tenzij die de voorvleugel wilt riskeren.\

Het was sowieso absurd om Bottas nog te houden. 2018 was al een drame en afgelopen seizoen was ook al niet veel soeps. Máár, hij doet wat hij moet doen. Althans, deed. Gewoon 2e rijder zijn en genoeg puntjes meesprokkelen. Merc had allang een Russel of iemand anders erin kunnen zetten, maar die willen gewoon geen gezeur tussen de rijders. En dat kan ze dit seizoen duur komen te staan. Maar ze kunnen altijd achteraf gaan klagen dat de regels zijn veranderd om hun tegen te houden. ;(

Ik kan me niet voorstellen dat Bottas nog verder wil racen, want wat zou hij bij Williams willen doen? Zijn salaris vangen?

Perez, leuk voor hem, maar ik betwijfel of het iets uit zal maken voor de rest van het seizoen. Op een enkel momentje na, zoals deze race, zit hij ver van Verstappen. En in de race is het een marathon renner, geen sprinter. Zeker met de Ferrari's die nu in de kwalificatie er wat vaker voor gaan staan, zie ik weinig verandering. Ik hoop het van harte, maar ik denk dat de achteruitgang van Bottas meer zal helpen dan enige vooruitgang van Perez. Ik zie Red Bull nog steeds niet Perez 'gebruiken' zoals ze Bottas al jaren opofferen voor Hamilton. En dat is ook gewoon stom.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 7 juni 2021 @ 07:09:
Gisteren was hij de perfecte 2e rijder , daarvoor niet en wellicht een van de komende races ook niet. Hij is in ieder geval beter dan Albon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
Weet iemand waarom Verstappen geclassificeerd staat op P16? Ik had een DNF verwacht.
Nu mag hij bepaalde onderdelen niet "gratis" vervangen toch?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Bastie-88 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:03:
Weet iemand waarom Verstappen geclassificeerd staat op P16? Ik had een DNF verwacht.
Als een coureur 90% van de race (of van het aantal ronden van de winnaar) heeft gereden, wordt diegene niet op DNF gezet.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Klopt het overigens dat ze tijdens de uitzending geen helicoptershots hebben gebruikt of heb ik dat gewoon gemist?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:45

jgj82

Ja, maar = nee

Bastie-88 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:03:
Omdat hij 90% van de raceafstand van de winnaar afgelegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
LAD93 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:06:
[...]

Als een coureur 90% van de race (of van het aantal ronden van de winnaar) heeft gereden, wordt diegene niet op DNF gezet.
Ja maar dan had het toch een +5 Lap geweest ipv 6?
Of ronden ze 5.1 af naar boven :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Wat was dat dingetje van MAZ op MSC nou op het einde? Wilde MAZ niet dat hij nog even ingehaald werd ofzo?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Jasphur schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:20:
Wat was dat dingetje van MAZ op MSC nou op het einde? Wilde MAZ niet dat hij nog even ingehaald werd ofzo?
Ja precies dat, dat zei hij zelfs in de interviews nadien. Gewoon enorm leipe actie, strafpunten zouden daar op zijn plaats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.nu.nl/formule...eroorzaakt-door-puin.html

Misschien al gepost, sorry.

Is het niet vroeg om nu al een mogelijke conclusie te trekken? Sommige zeggen dat ze dit doen voor mogelijke claims/bang zijn
voor imagoschade, maar is dit statement niet wat zwak?

Buiten Pirelli, zijn er nog andere goede banden leveranciers? Heb er geen verstand van, schijnt dat Michelin ook grote problemen heeft gehad. Hoe is Bridgestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:27
Jasphur schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:20:
Dit heb ik gemist. What happened?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Slavy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
Klopt het overigens dat ze tijdens de uitzending geen helicoptershots hebben gebruikt of heb ik dat gewoon gemist?
Dacht het wel, de start (replay) was toch uit een helicopter?

Gebruiken ze ook niet meer drones tegenwoordig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:25
CousinBoneless schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:22:
[...]

Dit heb ik gemist. What happened?
YouTube: Mazepin ALMOST CRASHED into SCHUMACHER on the LAST LAP + Angry teamr...

Mazepin stuurt plotseling naar rechts terwijl Schumacher hem probeert in te halen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:21:
[...]

Ja precies dat, dat zei hij zelfs in de interviews nadien. Gewoon enorm leipe actie, strafpunten zouden daar op zijn plaats zijn.
Hoop dat ze hem in het leger even goed aanpakken, beetje leren normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:47
YouTube: Every Driver's Radio At The End Of Their Race | 2021 Azerbaijan Gran...
Mazapin zei na de race op de radio ook "that one hurts", hij wou écht niet ingehaald worden door SCH. Zal wel pijnlijk voor em zijn dat ie week na week eraf wordt gereden door z'n teammaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Suicyder schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:21:
[...]

Team reageerde ook gelijk met "It's observed" zie ik op de herhaling. Dus daar zal vast nog even over gesproken worden. Ik vind het helemaal niet erg om een coureur te hebben die wat kleur toevoegt, maar bij Mazepin heb ik het gevoel dat als hij kleur toevoegt het een keer bloed op de muur is. Hij rijdt regelmatig gevaarlijk, vorig jaar in de F2 natuurlijk ook al in, ik geloof, Bahrein waar hij een mede coureur gewoon het zand op duwde. Echt een coureur met zo nu en dan kortsluiting in zijn hoofd (net als Dan Ticktum).

Overigens deed Verstappen dit soort acties natuurlijk ook weleens, maar daar deed hij het nét iets eerder waardoor de andere coureur nog prima actie kon ondernemen maar ook echt even vertraagd werd.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Arjan90 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:29:
[...]
Overigens deed Verstappen dit soort acties natuurlijk ook weleens, maar daar deed hij het nét iets eerder waardoor de andere coureur nog prima actie kon ondernemen maar ook echt even vertraagd werd.
Ik heb Max dit soort dingen nooit zien doen hoor. Ik heb hem wel eens van lijn zien veranderen onder het remmen. Dat is toch heel iets anders dan even snel een tikje aan het stuur geven om je achterligger te laten schrikken. Dat is van een heel andere categorie en levensgevaarlijk.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 23:49

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:31:
[...]

Ik zie Horner en Marko hier wel iets van gaan maken. Ze moeten ook wel omdat hun coureur het nu eigenlijk al publiekelijk heeft afgedwongen.
Welke kant gaat zoiets op? Ik probeer te snappen waar een eventuele oplossing zit? Ik denk dan te makkelijk denk ik (mede door het missen van technische know-how" maar betekent dat hardere banden == weer voordelig(er) voor Mercedes?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik hoorde gisteren op Sky F1 dat Pirelli de druk op de achterbanden in het weekend heeft verhoogd van PSI 19 naar PSI 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:50
Ik zie er een complot in tussen Pirelli en Red Bull, om Mercedes te benadelen, dat nu beetje mislukt is. Op vraag van Pirelli zijn er aanpassingen gebeurt aan de vloer die de low rake auto's benadelen. En nu rijden ze altijd met banden die eigenlijk te zacht zijn omdat Mercedes beter is op hardere banden.
Nu is Pirelli een stapje te ver gegaan met ploffende banden als gevolg.

Het zal opeens aan het licht komen dat Horner aandelen heeft in Pirelli en zo

:+

voor alle duidelijkheid: bemerk de :+ na mijn post ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Melkaz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:29:
Is het niet echt al gigantisch lang geleden dat Lewis buiten de punten is gebleven?
Oostenrijk 2018 met een uitvalbeurt. Als je uitvalbeurten niet meerekent is het Spanje 2013.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:08
FabianGTI schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:49:
[...]

Het is gewoon zoals Monaco geen reet aan, als de inhaal van Sainz op Gio het spannendste van de wedstrijd is, zegt dat wel genoeg. :')

Ik had me deze race toch iets spannender voorgesteld.
Ik had deze reactie eerder moeten plaatsen, daarna werd het weer even een beetje spannend.
De reacties na het crashen van VER waren hier niet al te mals, misschien handig als sommige hun emotie elders bot vieren, want dat gescheld sloeg echt nergens op.
Uiteraard was het zonde, want hij reedt weer echt een dijk van een wedstrijd zonder fouten.

De reacties op HAM snap ik ook niet zo goed, dit is racen, dan neem je geen genoegen met een P2, je gaat altijd voor de winst, gegokt en verloren.
Bij het standaard treintje rijden zaten we ook met zijn allen weer te zeiken, jullie weten echt niet wat jullie willen hea. :P

BOT doet gewoon hetzelfde als VET vorig jaar deed bij Ferrari, contract wordt/werd niet verlengd dus krijg maar de rambam met elkaar, minimale punten scoren.

Uiteindelijk toch nog een mooie race door het slot (vond het begin nogal saai), met een leuk podium, vooral van VET en GAS. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:53
Maasluip schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:59:
[...]

Oostenrijk 2018 met een uitvalbeurt. Als je uitvalbeurten niet meerekent is het Spanje 2013.
Spanje 2016*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Zijn er al beelden van Stroll en Max van de camera die naar de achterbanden filmt op het moment van lek rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Spanje 2016 is Hamilton gefinisht? :+ Volgens mij stond hij daar in L1T4 in de grindbak. En Oostenrijk is hij sowieso dan nog in 2018 uitgevallen dus is recenter. Of Spanje 2013 zijn laatste finish buiten de punten was weet ik niet. Op Sky hadden ze het wel over een streak van 54 race finishes binnen de punten nu geëindigd is. Maar dan lijkt 2013 mij erg ver terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:53
RobertMe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Spanje 2016 is Hamilton gefinisht? :+ Volgens mij stond hij daar in L1T4 in de grindbak. En Oostenrijk is hij sowieso dan nog in 2018 uitgevallen dus is recenter. Of Spanje 2013 zijn laatste finish buiten de punten was weet ik niet. Op Sky hadden ze het wel over een streak van 54 race finishes binnen de punten nu geëindigd is. Maar dan lijkt 2013 mij erg ver terug?
Oh, specifiek de hele race en dan geen punten?

Excuses, dat was mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
sjaool schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:35:
[...]

Ik hoorde gisteren op Sky F1 dat Pirelli de druk op de achterbanden in het weekend heeft verhoogd van PSI 19 naar PSI 20.
Dit circuit is voor Pirelli best lastig. Het kan bloedheet worden en dan is de zachtste band echt niet goed, het kan meevallen qua temperatuur en dan zou de harde band écht heel de race kunnen volhouden. Er ligt altijd wel vuil op de straat, dan wel van de stad zelf, dan wel van ongelukken uit andere races, trainingen, kwalificaties of andere race-klasses.

En het moeilijkste voor Pirelli en de teams is dat je een heel groot stuk langzaam rijden hebt door haakse bochten en dan weer medium speed bochten (dat stuk bij het kasteel) en dan op het einde nog eens full speed met full speed bochten... Kijkend naar andere jaren Baku waar ook klapbanden voor kwamen, dan wel door stukjes carbon op de web dan wel door productiefouten, lijkt het er gewoon op dat je in Baku gewoon vrijwel nooit goed kan zitten met banden.

Overigens ben ik wel van mening dat Pirelli heel erg goed moet uitzoeken of dit een productiefout was ja of nee om zo alle banden uit die batch uit de roulatie te halen indien van toepassing.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Van wat ik had begrepen had Pirelli de minimale bandenspanning opgevoerd van vrijdag naar zaterdag. Het is nog steeds Pirelli want die gaven aan dat die banden zo 40 ronden mee moesten gaan, terwijl het eerder 30 was voordat ze gewoon ontplofte zonder waarschuwing. Zonder die SC voor Stroll, hadden er wel eens meer zo kunnen ontploffen op het rechte stuk.
JB schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:34:
[...]

Welke kant gaat zoiets op? Ik probeer te snappen waar een eventuele oplossing zit? Ik denk dan te makkelijk denk ik (mede door het missen van technische know-how" maar betekent dat hardere banden == weer voordelig(er) voor Mercedes?
Ze zullen het eerst eens goed moeten uitzoeken. Want dit kan niet. Daarna kan altijd de druk worden verhoogd als het nodig is.

En Perez tot en met Tsunoda verdiende eigenlijk allemaal een tijdstraf. Gewoon met volle snelheid door blijven gaan. En Leclerc zijn engineer probeerde ook nog even te testen of Leclerc op zat te letten door even te suggereren dat hij toch maar naar rechts moest. :F

https://streamable.com/zdvk2h

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee, 2013. Spanje 2016 was ook uitval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

DaniëlWW2 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:37:

En Perez tot en met Tsunoda verdiende eigenlijk allemaal een tijdstraf. Gewoon met volle snelheid door blijven gaan. En Leclerc zijn engineer probeerde ook nog even te testen of Leclerc op zat te letten door even te suggereren dat hij toch maar naar rechts moest. :F
[Embed: Drivers during Verstappen's incident]
Perez en Hamilton laten hun gas wel iets los. De rest inderdaad niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-09 16:18
Wat me gisteren opviel en nu ook weer door het filmpje met die onboards, waarom duurde het zo lang voordat het sein kwam voor een safetycar? Als je die crash van Verstappen zag dan druk je toch gelijk op de knop voor de safetycar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Wat ik ook wel vreemd vond dat er geen gele vlaggen zichtbaar waren. Binnen 30sec moet dat toch wel mogelijk zijn?! Groene lamp achter de auto van Max geeft normaal SC weer oid. :F

Whatever.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
HollowGamer schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:22:
https://www.nu.nl/formule...eroorzaakt-door-puin.html

Misschien al gepost, sorry.

Is het niet vroeg om nu al een mogelijke conclusie te trekken? Sommige zeggen dat ze dit doen voor mogelijke claims/bang zijn

Buiten Pirelli, zijn er nog andere goede banden leveranciers? Heb er geen verstand van, schijnt dat Michelin ook grote problemen heeft gehad. Hoe is Bridgestone?
Michelin en Bridgestone konden onbeperkt testen, en hebben daarom zelden problemen gehad op de grote verrassing van de USA na waar het nieuwe asfalt veel anders werkte dan gedacht. Bridgestone had daar precies dezelfde problemen, maar ze hadden het "geluk" dat ze het ontdekten in een Amerikaanse race-klasse die gebruikt maakt van hun submerk Firestone.

Het is erg makkelijk om in deze zaak nu naar Pirelli te wijzen, maar laten we niet vergeten dat ze best een ondankbare taak hebben. Ze moeten een balans zoeken tussen boeiende sport (meerdere stops, en snelle banden voor de coureurs) en veiligheid (hardere banden, die langzamer zijn en waarbij elke race een 1-stopper wordt). Die balans moet Pirelli zoeken zonder fatsoenlijk te testen, want er wordt nauwelijks getest in de F1.

Dan past de FIA op aanraden van Pirelli de regels aan om minder downforce te hebben, en zoals altijd wordt de ontwikkelkracht van de teams onderschat en vinden ze meer downforce terug dan iedereen verwacht. Een F1 auto tijdens de wintertest lijkt in vrij weinig opzichten op de F1 auto waarmee de laatste race van het seizoen gereden wordt. Toch krijgt Pirelli echt minimaal mogelijkheden om te testen, en moeten ze vrij lang van tevoren de bandenselectie voor circuits al bevestigen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:50
[...]

Ik dacht het pas vanaf Tsunoda was dat de borden oplichtten. Ik kan het verkeerd gezien hebben maar op het moment dat Leclerc voorbij komt, zie ik nog geen vlaggen of lichten. Normaal zou die stofwolk al genoeg moeten zeggen maar kan me voorstellen dat een piloot denkt dat iemand zich verremd heeft.

Bij het zicht van Tsunoda zie ik precies wel het "onderschrift" oplichten waar volgens mij Safety Car staat.

Was een terechte opmerking van de Race Director dat iedereen eigenlijk een tijdstraf verdient maar is dat wel af te dwingen als er bij de eerste wagens nog geen double yellow was

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:50
HollowGamer schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:22:

Pirelli krijgt uiteraard na de race van iedereen de banden terug. Carbonfiber deeltjes zijn ontzettend scherp en als ze in meerdere banden sneden aantreffen dan is dat wel een logische verklaring. Lewis scheen ook een snee van 6 cm in zijn band te hebben. Alleen had hij het geluk dat zijn band heel bleef.

Het is ook typisch iets van een smal stratencircuit. Al die crashende auto's zorgen voor bergen carbonfiber rommel. Dat weegt niks, en er staat een forse wind. Dan kan je na een crash een veegwagen over de plek sturen maar dan nog heb je niet alles.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:17
[...]

Van wat ik had begrepen had Pirelli de minimale bandenspanning opgevoerd van vrijdag naar zaterdag. Het is nog steeds Pirelli want die gaven aan dat die banden zo 40 ronden mee moesten gaan, terwijl het eerder 30 was voordat ze gewoon ontplofte zonder waarschuwing. Zonder die SC voor Stroll, hadden er wel eens meer zo kunnen ontploffen op het rechte stuk.

[...]

Ze zullen het eerst eens goed moeten uitzoeken. Want dit kan niet. Daarna kan altijd de druk worden verhoogd als het nodig is.

Moeilijk te beoordelen. Vanaf Leclerc / Gasly komt het bericht pas over de boordradio binnen dat er een crash is, en van daaruit komen Norris en Sainz en die zie je gelijk op tijd remmen...

Heb vervolgens zelf al lopen zoeken naar die gele vlaggen, maar ik zie ze ook steeds over het hoofd..

Kimi overigens (is dat Kimi) dan zie ik al wel duidelijk geel, en hij heeft het bericht ook...maar die ramt inderdaad vol gas door...

Dus ik snap niet waarom jij denkt dat die hele sloot een tijdstraf verdient, een aantal rijders zit vlak na elkaar te rijden dan is er nog geen geel en nog geen bericht over de boordradio, en vanaf Norris/Sainz komen de boordradios binnen en remmen ze...en rond Kimi zie je ook duidelijk dat geel van te voren al... en op Kimi na word er wel flink afgeremd..

toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Devian op 07-06-2021 10:15 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:40
Sebastiaannn schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:29:
YouTube: Every Driver's Radio At The End Of Their Race | 2021 Azerbaijan Gran...
Mazapin zei na de race op de radio ook "that one hurts", hij wou écht niet ingehaald worden door SCH. Zal wel pijnlijk voor em zijn dat ie week na week eraf wordt gereden door z'n teammaat.
Als hij al vindt dat 'that one hurts' moet hij nodig zijn eigen prestaties eens na gaan kijken.

In de regel is hij zo'n seconde langzamer dan Schumacher (die weer flink langzamer is dan de rest) en rijdt hij halverwege de race meestal op zo'n 30 seconden achterstand. Enkel door Safety Cars (en gisteren de herstart) wordt hem nog een totale ramp bespaard.

Zijn 'palmares' tot nu toe:
Bahrain - Uitgevallen na spin in de 3e bocht.
Imola - Gefinished op 68 seconden van de man voor hem (MSC), terwijl er ook nog een Safety Car was. Zijn 'snelste' ronde was 1,2s langzamer dan die van z'n teamgenoot.
Spanje - Gefinished op 50 seconden van de man voor hem (MSC). Er was ook een SC. Snelste ronde 1,3s langzamer dan MSC.
Monaco - Z'n één-na-grootste succes tot nu toe, 1,5s voor MSC (die technische problemen kende). Maar 2 ronden achter de man voor hem (TSU).
Azerbaijan - Z'n grootste succes tot nu toe. Geëindigd voor Hamilton (remfout), Latifi (10s straf), Russel (uitgevallen) en Verstappen (uitgevallen).

De man is een trainwreck van een coureur die er geen probleem mee heeft om in naam van zijn ego de veiligheid van anderen op het spel te zetten.

Passende kroon op zijn 'werk' zou zijn als hij het kampioenschap beïnvloedt door Hamilton of Verstappen er een keer af te rammen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14
alexbl69 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:06:
[...]

Als hij al vindt dat 'that one hurts' moet hij nodig zijn eigen prestaties eens na gaan kijken.

In de regel is hij zo'n seconde langzamer dan Schumacher (die weer flink langzamer is dan de rest) en rijdt hij halverwege de race meestal op zo'n 30 seconden achterstand. Enkel door Safety Cars (en gisteren de herstart) wordt hem nog een totale ramp bespaard.

Imola - Gefinished op 68 seconden van de man voor hem (MSC), terwijl er ook nog een Safety Car was. Zijn 'snelste' ronde was 1,2s langzamer dan die van z'n teamgenoot.
Spanje - Gefinished op 50 seconden van de man voor hem (MSC). Er was ook een SC. Snelste ronde 1,3s langzamer dan MSC.
Monaco - Z'n één-na-grootste succes tot nu toe, 1,5s voor MSC (die technische problemen kende). Maar 2 ronden achter de man voor hem (TSU).
Azerbaijan - Z'n grootste succes tot nu toe. Geëindigd voor Hamilton (remfout), Latifi (10s straf), Russel (uitgevallen) en Verstappen (uitgevallen).

De man is een trainwreck van een coureur die er geen probleem mee heeft om in naam van zijn ego de veiligheid van anderen op het spel te zetten.

Passende kroon op zijn 'werk' zou zijn als hij het kampioenschap beïnvloedt door Hamilton of Verstappen er een keer af te rammen.
Als je het lijstje zo ziet, dan kan je niet ontkennen dat er een stijgende lijn in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:50
alexbl69 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:06:
[...]

Logisch dat Mick beter is. Hij won het F2 kampioenschap en had 50 punten meer dan Nikita. De enige reden waarom Nikita naast hem in de Haas zit is omdat papa Mazekin een hele sloot dollars in Haas pompt. Deed hij dat niet, dan was Haas niet meer.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

asing schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:16:
[...]

Logisch dat Mick beter is. Hij won het F2 kampioenschap en had 50 punten meer dan Nikita. De enige reden waarom Nikita naast hem in de Haas zit is omdat papa Mazekin een hele sloot dollars in Haas pompt. Deed hij dat niet, dan was Haas niet meer.
hoewel mazepin er bizonder weinig van bakt, logisch zou je zeggen; laatste seizoen, mjah ik zie pappa de boel bij haas ook nog wel opkopen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37
[...]

Het is nog steeds Pirelli want die gaven aan dat die banden zo 40 ronden mee moesten gaan, terwijl het eerder 30 was voordat ze gewoon ontplofte zonder waarschuwing. Zonder die SC voor Stroll, hadden er wel eens meer zo kunnen ontploffen op het rechte stuk.

[...]
Vraag mij af waarom jij dit zo zeker denkt te weten? Je hebt de banden al grondig kunnen analyseren? Het is precies wat Ho Pin Tung zegt: het is een complex samenspel van factoren. Wat precies de oorzaak is moeten ze nog uitzoeken (als dat al te achterhalen valt) en daarom zou ik geen overhaaste conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:19:
[...]

hoewel mazepin er bizonder weinig van bakt, logisch zou je zeggen; laatste seizoen, mjah ik zie pappa de boel bij haas ook nog wel opkopen.
Dat moet haast wel. Ik denk dat Gene steeds harder baalt dat hij hier ingestapt is. Als hij nog wat van dat geld terug wil is een verkoop aan Mazepin wellicht de enige mogelijkheid nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90

Ik vond dubbel geel vooral laat komen, dat wordt volgens mij op deze beelden bevestigd. De SC had ook veel eerder afgeroepen kunnen worden inclusief sluiten van de pit lane. Gasly zegt het ook al heel snel: waar blijft de SC? Hele gevaarlijke situatie die daar ontstond door het debris wat over het asfalt lag. Ik zie zo op de beelden bij Leclerc ook nog geen dubbel geel als hij er voorbij komt, of kijk ik verkeerd? De monteur dirigeert hem al wel naar links (en vervolgens iets meer naar rechts ivm debris vermoed ik).

Verstappen heeft hoe dan ook heel veel mazzel gehad, dat zei hij zelf ook al geloof ik. Als hij iets eerder naar rechts was geklapt was het met Perez en Hamilton veel spannender geweest, als hij naar links was gegaan was het helemaal een ravage geworden omdat de hoek waarin hij crashte dan echt anders was geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14
ArthurMorgan schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:21:
[...]

Dat moet haast wel. Ik denk dat Gene steeds harder baalt dat hij hier ingestapt is. Als hij nog wat van dat geld terug wil is een verkoop aan Mazepin wellicht de enige mogelijkheid nog.
Ik kan me nog herinneren dat Gene Haas een bijzonder grote mond had ten tijde dat hij aan zijn formule1-avontuur begon. "Ik zal die europeanen eens even wat laten zien, binnen nu en een paar jaar zijn wij wereldkampioen". Nou, dat viel eventjes tegen. Die druipt aan het eind van het seizoen met de staart tussen de benen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:23:
[...]

Ik kan me nog herinneren dat Gene Haas een bijzonder grote mond had ten tijde dat hij aan zijn formule1-avontuur begon. "Ik zal die europeanen eens even wat laten zien, binnen nu en een paar jaar zijn wij wereldkampioen". Nou, dat viel eventjes tegen. Die druipt aan het eind van het seizoen met de staart tussen de benen af.
Ik heb heel vaak het idee dat sport in de VS alleen maar draait om de verkoop van kaartjes en reclame. En dat er in de rest van de wereld veel meer de nadruk op prestaties ligt. (Daarmee zeg ik niet dat de VS niet prestatiegericht is, dat is het absoluut wel. Maar alleen de winnaar telt. Maar qua opzet van teams en sporten is het meer gericht op omzet. Je ziet dit terug bij engelse voetbalcubs die opgekocht worden door amerikaanse eigenaren, maar ook voor tv rechten van sporten en net geleden die superleague bij voetbal. Uiteindelijk lopen ze vast op een andere cultuur.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Jorick schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:19:
[...]

Vraag mij af waarom jij dit zo zeker denkt te weten? Je hebt de banden al grondig kunnen analyseren? Het is precies wat Ho Pin Tung zegt: het is een complex samenspel van factoren. Wat precies de oorzaak is moeten ze nog uitzoeken (als dat al te achterhalen valt) en daarom zou ik geen overhaaste conclusies trekken.
Vertel dat Pirelli die binnen een uur al weten te vertellen dat het door debris komt......

[removed]

Acties:
  • +59 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Hallo

Just coming here with the usual race pace charts.

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/06/gp6_race_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/06/gp6_race_bottom_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/06/gp6_race_all.svg

Max was the fastest during the race, no need for a chart to show that though.

Source: me

F1pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:40
himlims_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:19:
[...]

Ben daar ook bang voor.

Maar hier ligt ook een rol voor de FIA. Die moeten het veld beschermen tegen figuren als Mazepin.

Langzame pay drivers kennen een lange geschiedenis in de F1, en zolang ze hun plaats kennen, ruim aan de kant gaan en niemand tot last zijn kun je ze nog wel tolereren. Maar Mazepin is een gevaar op de baan en beïnvloedt de competitie (zie ook z'n stunt bij de Q in Bahrein).

Maar misschien loopt hij binnenkort met een bontmuts en een AK-47 in Siberië te patrouilleren, dus wie weet is er nog hoop :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 20:55
FabianGTI schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:02:
[...]

Ik had deze reactie eerder moeten plaatsen, daarna werd het weer even een beetje spannend.
De reacties na het crashen van VER waren hier niet al te mals, misschien handig als sommige hun emotie elders bot vieren, want dat gescheld sloeg echt nergens op.
Uiteraard was het zonde, want hij reedt weer echt een dijk van een wedstrijd zonder fouten.

De reacties op HAM snap ik ook niet zo goed, dit is racen, dan neem je geen genoegen met een P2, je gaat altijd voor de winst, gegokt en verloren.
Bij het standaard treintje rijden zaten we ook met zijn allen weer te zeiken, jullie weten echt niet wat jullie willen hea. :P

BOT doet gewoon hetzelfde als VET vorig jaar deed bij Ferrari, contract wordt/werd niet verlengd dus krijg maar de rambam met elkaar, minimale punten scoren.

Uiteindelijk toch nog een mooie race door het slot (vond het begin nogal saai), met een leuk podium, vooral van VET en GAS. d:)b
Mee eens, de blinde adoratie van de een en blinde haat voor een ander (zie ik bij meerdere sporten overigens terug), snap ik ook niet. Natuurlijk heb ik ook wel gevloekt en gebaald van verstappen, maar had ik bij ieder ander in die situatie ook gedaan. Je bent zo goed aan het racen en dan zonder dat je zelf een fout maakt, klap je er op deze manier uit.
Voor de spanning (in het kampioenschap) was ik dan ook wel blij dat Hamilton deze *(dure) fout maakte, ik snap ook wel dat hij niet genoegen wilde nemen met de P2, en het risico was niet zo enorm, maar hij maakte gewoon een enorm dure fout doordat zijn afstelling van de remmen nog verkeerd stond. Het lijkt er voor mij op dat Hamilton nu wat foutjes gaat maken, wat mogelijk veroorzaakt wordt door de druk die er nu op staat.

Het is vo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een knotsgekke race, die fout van Hamilton heeft de race toch een goed eind gegeven.
Ik ben alleen wel bang dat de hele straat me heeft gehoord toen dat gebeurde oeps.... :X
Scheelt dat mijn buren precies hetzelfde reageerde en direct erop we elkaar via whatsapp benaderen _O-

Ik hoop dat de FIA en Pirelli met een goede conclusie gaan komen waarom die band zo is geklapt, want als je dan achteraf ook hoort dat er bij de band van Hamilton ook een snee zat.. hoe dan...
Word even afwachten tot een officieel bericht :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 15:18
Weten we eigenlijk al wat de problemen nu waren bij Perez dat ie na de finish de auto aan de kant moest zetten? Ik ving ergens iets op over problemen met de hydrauliek maar elders hoorde ik iemand zeggen dat de brandstof zo goed als op was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

FastFred schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:46:
Weten we eigenlijk al wat de problemen nu waren bij Perez dat ie na de finish de auto aan de kant moest zetten? Ik ving ergens iets op over problemen met de hydrauliek maar elders hoorde ik iemand zeggen dat de brandstof zo goed als op was?
Ik las kort na de race dat het inderdaad zijn hydraulische systemen waren

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
FastFred schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:46:
Hydraulische problemen inderdaad:
https://www.autosport.com...ate-baku-victory/6541382/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
redwing schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:30:
[...]

Vertel dat Pirelli die binnen een uur al weten te vertellen dat het door debris komt......
Als dat hun conclusie is na het analyseren van de band dan zou je misschien ook mogen aannemen/accepteren dat dat de oorzaak is? Mijn vraag aan @DaniëlWW2 was waarom hij zo zeker denkt te weten dat het een fout van Pirelli was. Ik vind het bijzonder dat je als toeschouwer enkel op basis van videobeelden zeker denkt te weten waar het probleem zat. Misschien heeft hij andere bronnen en wil hij die met ons delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:40:
[...]

Ben daar ook bang voor.

Maar hier ligt ook een rol voor de FIA. Die moeten het veld beschermen tegen figuren als Mazepin.

Langzame pay drivers kennen een lange geschiedenis in de F1, en zolang ze hun plaats kennen, ruim aan de kant gaan en niemand tot last zijn kun je ze nog wel tolereren. Maar Mazepin is een gevaar op de baan en beïnvloedt de competitie (zie ook z'n stunt bij de Q in Bahrein).

Maar misschien loopt hij binnenkort met een bontmuts en een AK-47 in Siberië te patrouilleren, dus wie weet is er nog hoop :).
Ach misschien moeten we hem ook gewoon meer als een onervaren en doldrieste rookie zien die door z'n afkomst altijd al geleerd heeft dat hij meer mag / kan dan anderen en dat regels niet / minder voor hem gelden.

Stroll had dat toch ook en juist afgelopen seizoen heeft die de meeste progressie geboekt van het hele veld en is nu gewoon een behoorlijke rijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:39
FabianGTI schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:02:
[...]

...

...
Nah, niet echt... Kijk, hij had een bere-start en Perez een slechte, dan kom je ervoor ja en pak je die plek. Als hij niet per ongeluk dat knopje had aangeraakt was er ook niks aan de hand...

Dit had niks met risico nemen om P1 te pakken, dit was "gewoon" een domme/ongelukkige fout. Ben er 100% van overtuigd dat HAM ook prima had kunnen leven met P2 als zijn start minder of die van Perez beter was... Zo slim is hij ook wel hoor.

Een zeldzaam foutje, maar gelukkig gemaakt want als hij hier P1 had gepakt was het heel lastig geworden voor VER (gezien de stabiliteit normaal gesproken van MER en HAM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
Jorick schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Als dat hun conclusie is na het analyseren van de band dan zou je misschien ook mogen aannemen/accepteren dat dat de oorzaak is?
Zoiets kun je niet weten binnen zo'n korte tijd. Daar zijn wel wat meer onderzoeken voor nodig. Juist dat ze dit zo snel zeggen geeft wel aan dat ze geen objectieve check doen, de conclusie is bij voorbaat al duidelijk.
Mijn vraag aan @DaniëlWW2 was waarom hij zo zeker denkt te weten dat het een fout van Pirelli was. Ik vind het bijzonder dat je als toeschouwer enkel op basis van videobeelden zeker denkt te weten waar het probleem zat. Misschien heeft hij andere bronnen en wil hij die met ons delen...
Het gaat in dit geval om meerdere banden en dan is de kans dus heel groot dat er iets met de banden is. Zeker omdat ze ploffen ipv lek raken. Zeker weten dat het een fout van Pirelli is weten we dus niet, we zien wel dat Pirelli gelijk begint met afschuiven voordat ze maar enig fatsoenlijk onderzoek hebben gedaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
m0ridin schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:02:
[...]

Nah, niet echt... Kijk, hij had een bere-start en Perez een slechte, dan kom je ervoor ja en pak je die plek. Als hij niet per ongeluk dat knopje had aangeraakt was er ook niks aan de hand...

Dit had niks met risico nemen om P1 te pakken, dit was "gewoon" een domme/ongelukkige fout. Ben er 100% van overtuigd dat HAM ook prima had kunnen leven met P2 als zijn start minder of die van Perez beter was... Zo slim is hij ook wel hoor.

Een zeldzaam foutje, maar gelukkig gemaakt want als hij hier P1 had gepakt was het heel lastig geworden voor VER (gezien de stabiliteit normaal gesproken van MER en HAM)
Gezien zijn rokende remmen was de kans al groot dat er iets mis zou gaan in die bocht. Ik betwijfel of hij niet hetzelfde probleem had gehad als hij dat knopje niet aangezet had. Of had ie dat knopje al eerder omgezet en waren daardoor zijn remmen juist te warm? Maar dan zou ik verwachten dat ie zelf die rokende remmen ook wel ziet en door heeft dat er iets niet goed staat.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

""Ik ben heel, heel blij. Allereerst leef ik mee met Max, die geweldig reed. Hij had de zege verdiend en het zou voor het team geweldig zijn geweest om een 1-2 te behalen. Uiteindelijk is het alsnog een geweldige dag voor ons. We waren dicht bij het punt dat we de auto uit wilden laten vallen, maar wisten de finish toch te halen", aldus Perez na de race, zo lezen we op de site van RacingNews365.

Lange tijd was Perez de buffer tussen Verstappen en Hamilton nadat de Red Bulls de leiding in de race na goed pitsstops hadden gegrepen. "Lewis had een goede pace gedurende de race en wij passeerden hem met een overcut. Hij heeft me vanaf dat moment iedere ronde onder druk gezet", vertelt de Mexicaan."

meen eerder ook zo iets gelezen te hebben over gasly;

weet iemand hoe dat zit? als in; zonder die 'crash/saftey-car' hadden ze de race niet uit gereden? te weinig brandstof?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
redwing schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Het gaat in dit geval om meerdere banden en dan is de kans dus heel groot dat er iets met de banden is. Zeker omdat ze ploffen ipv lek raken. Zeker weten dat het een fout van Pirelli is weten we dus niet, we zien wel dat Pirelli gelijk begint met afschuiven voordat ze maar enig fatsoenlijk onderzoek hebben gedaan.
Dat was Verstappens conclusie toch gister ook al, ze zullen het wel op debris gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
himlims_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:06:
""Ik ben heel, heel blij. Allereerst leef ik mee met Max, die geweldig reed. Hij had de zege verdiend en het zou voor het team geweldig zijn geweest om een 1-2 te behalen. Uiteindelijk is het alsnog een geweldige dag voor ons. We waren dicht bij het punt dat we de auto uit wilden laten vallen, maar wisten de finish toch te halen", aldus Perez na de race, zo lezen we op de site van RacingNews365.

Lange tijd was Perez de buffer tussen Verstappen en Hamilton nadat de Red Bulls de leiding in de race na goed pitsstops hadden gegrepen. "Lewis had een goede pace gedurende de race en wij passeerden hem met een overcut. Hij heeft me vanaf dat moment iedere ronde onder druk gezet", vertelt de Mexicaan."

weet iemand hoe dat zit? als in; zonder die 'crash/saftey-car' hadden ze de race niet uit gereden? te weinig brandstof?
Extigo in "[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan"

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Werd volgens mij in de studio ook even benoemd, maar daar vrij snel afgeschoten. Vond het wel opvallend dat Perez direct na de finish bij pit-exit de wagen stil moest zetten. Moeten ze niet minimaal 1L brandstof in de tank hebben zitten na de race, ter controle? Zou kunnen dat ie inderdaad vrij leeg was.... Ok, iets hydraulisch dus :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:43

Edd

Zoals al eerder was aangegeven hadden ze een probleem met de hydrauliek van de auto.
Ik begreep daarnaast in een interview met Perez dat hij daardoor bij de staande herstart niet al te veel mocht weaven om temperatuur in zijn banden te brengen. Dit zou ook verklaren waarom hij een slechtere start had bij de herstart.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40
Edd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Zoals al eerder was aangegeven hadden ze een probleem met de hydrauliek van de auto.
Ik begreep daarnaast in een interview met Perez dat hij daardoor bij de staande herstart niet al te veel mocht weaven om temperatuur in zijn banden te brengen. Dit zou ook verklaren waarom hij een slechtere start had bij de herstart.
Lijkt me niet, weaven is voor de voorbanden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jorick schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Als dat hun conclusie is na het analyseren van de band dan zou je misschien ook mogen aannemen/accepteren dat dat de oorzaak is? Mijn vraag aan @DaniëlWW2 was waarom hij zo zeker denkt te weten dat het een fout van Pirelli was. Ik vind het bijzonder dat je als toeschouwer enkel op basis van videobeelden zeker denkt te weten waar het probleem zat. Misschien heeft hij andere bronnen en wil hij die met ons delen...
heb een kleine 10jr in de automotive branch gewerkt; banden in bizonder. (leuke tijd, veel gezien/geleerd). Zo'nj blowout wordt in de treure uitgezocht waarom/hoe dat gebeurden kon. Weet dat ze dat oa bij vliegtuigen doen; daar duurt zo'n onderzoek 2-3 weken. worden alle technische mogelijkheden benut, door meerdere specialisten onafhankelijk onderzocht, daarna de resultaten vergeleken. Zo'n 'officieel' statement zou er dan ook nooit binnen een week kunnen zijn. Maar goed, dat ging over vliegtuig banden (bridgestone dacht ik) zal bij auto banden niet veel anders zijn (afgezien afmeting). Verwacht dat bij pirelli niet veel anders werkt dan een bridgestone.

wallpapertje :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3Ro63rXIAgt9cx?format=jpg&name=large

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 07-06-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

meenkdrie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:20:
[...]

Lijkt me niet, weaven is voor de voorbanden.
Inderdaad om de banden op te warmen, maar er beweegt natuurlijk veel meer in de auto. Kan zeker dat er ergens een slangetje wat los aan het raken was en beweging meer kans gaf dat dit slangetje losraakte ofzo natuurlijk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
redwing schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Zoiets kun je niet weten binnen zo'n korte tijd. Daar zijn wel wat meer onderzoeken voor nodig. Juist dat ze dit zo snel zeggen geeft wel aan dat ze geen objectieve check doen, de conclusie is bij voorbaat al duidelijk.

[...]

Wat Pirelli zei na de wedstrijd is dat ze vermoeden dat het debris is maar dat ze er nog verder naar gaan kijken. Het is nog geen vaststaande conclusie want ze willen eerst alle informatie bekijken. Mede daarom vind ik het bijzonder dat er (voornamelijk op internet) toch zoveel mensen zijn die al zeker menen te weten dat het een fout van Pirelli is i.p.v. andere oorzaken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• redwing
Jorick schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:33:
[...]
Wat Pirelli zei na de wedstrijd is dat ze vermoeden dat het debris is maar dat ze er nog verder naar gaan kijken. Het is nog geen vaststaande conclusie want ze willen eerst alle informatie bekijken. Mede daarom vind ik het bijzonder dat er (voornamelijk op internet) toch zoveel mensen zijn die al zeker menen te weten dat het een fout van Pirelli is i.p.v. andere oorzaken.
Elk onderzoek waar je aan begint met een vooraf al bedachte 'vermoedelijke' conclusie is een slechte. Een onderzoek moet juist onafhankelijk uitgaan van alle mogelijke oorzaken. Simpelweg dat ze dus al gelijk zeggen dat het zeer waarschijnlijk debris is, zorgt ervoor dat ze duidelijk vooringenomen het onderzoek ingaan en dat het dus bij voorbaat al mis gaat.

Als je naar de feiten in de race kijkt verwacht je juist eerder dat de banden op zijn minst voor een gedeelte meespelen en dat het niet alleen om debris zal gaan. Het had Pirelli gesierd als ze dus niet met een 'vermoedelijke' conclusie waren gekomen. Zeker niet omdat bij voorbaat al bekend was dat ze het hier op gingen gooien en het ook vooral het resultaat is waar Pirelli op uit wil komen.

[removed]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het zou Pirelli sieren als ze die banden door een onafhankelijke club laten onderzoeken zonder het al te gooien op "het zal waarschijnlijk dat...". Dit is gewoon wij van wc eend :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:10
Hi-Ha-Hamilton!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Om nog even na te praten na de race. Ik lees bij Motorsport (Internationale media over GP Azerbeidzjan) in de analyse van de journalisten een bijzondere opmerkingen. De verslaggever van L'equippe stelt het volgende:
Teamgenoot Max Verstappen moest het doen met 12 van de 20 punten. De betreffende journalist sprak van een frustrerende race voor de Limburger, die met “kinderlijke eenvoud de snelste ronden neerzette, totdat hij in ronde 46 in de muur eindigde na een geklapte achterband. Had hij te hard gepusht? Verstappen had voorzichtiger met zijn banden kunnen omspringen. Hij verloor hierdoor 26 punten in het WK.
Hoe kijken jullie tegen deze stelling aan die hier wordt gezet? In dit geval: VER heeft teveel gepusht en had voorzichtiger met zijn banden moeten omspringen.

Overigens bijzonder om hem daardoor maar met een cijfer 6 te beoordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Woudloper schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:50:
Om nog even na te praten na de race. Ik lees bij Motorsport (Internationale media over GP Azerbeidzjan) in de analyse van de journalisten een bijzondere opmerkingen. De verslaggever van L'equippe stelt het volgende:

[...]

Hoe kijken jullie tegen deze stelling aan die hier wordt gezet? In dit geval: VER heeft teveel gepusht en had voorzichtiger met zijn banden moeten omspringen.

Dat werd gisteren door hem zelf en ook RBR toch al ontkracht? De boordradio naar de FIA geeft me nog kippenvel. Had heel anders af kunnen lopen...

30-31 laps erop hebben zitten net als alle anderen, geen trillingen, 0 issues merkbaar en dan ook nog de linkerband terwijl juist rechts op zijn flikker kreeg. Window Pirelli was 36-40...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Woudloper schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:50:

[...]

Volslagen onzin. Verstappen voelde helemaal niks aan de banden zei hij. Geen vibraties helemaal niks.

Ook was de band die knapte de band met de minste (of een na minste) slijtage als ik het goed begreep.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-06-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40
Bensimpel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:33:
[...]

Inderdaad om de banden op te warmen, maar er beweegt natuurlijk veel meer in de auto. Kan zeker dat er ergens een slangetje wat los aan het raken was en beweging meer kans gaf dat dit slangetje losraakte ofzo natuurlijk.
Zeker, ik doel op de start. Zijn achterbanden had hij gewoon op temperatuur, zijn problemen waardoor hij niet teveel mocht weaven verklaarde zijn matige start niet. De koppeling kan er wel minder door gewerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:52:
[...]
Dat werd gisteren door hem zelf en ook RBR toch al ontkracht? De boordradio naar de FIA geeft me nog kippenvel. Had heel anders af kunnen lopen...

30-31 laps erop hebben zitten net als alle anderen, geen trillingen, 0 issues merkbaar en dan ook nog de linkerband terwijl juist rechts op zijn flikker kreeg. Window Pirelli was 36-40...
Volgens mij was LEC ook al eerder naar de hards geswitched, die had er dus al 5 extra laps op zitten t.o.v. VER?

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar hadden de Honda's ook een nieuwe verbeterde olie welke meer performance heeft gegeven? Ik dacht dat dit met de freeze maar eenmaal per jaar mocht?

"Congratulations and a big thank you must also go to all our partners, especially Mobil 1 who provided us with an upgraded engine oil for this weekend"

https://www.redbull.com/i...EB&utm_campaign=BakuRace/

Benieuwd wanneer ze de engine switch gaan maken, misschien met verbeterde betrouwbaarheid fixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:56:
Blijkbaar hadden de Honda's ook een nieuwe verbeterde olie welke meer performance heeft gegeven? Ik dacht dat dit met de freeze maar eenmaal per jaar mocht?

"Congratulations and a big thank you must also go to all our partners, especially Mobil 1 who provided us with an upgraded engine oil for this weekend"

https://www.redbull.com/i...EB&utm_campaign=BakuRace/

Benieuwd wanneer ze de engine switch gaan maken, misschien met verbeterde betrouwbaarheid fixes :)
2e motor was er toch ook zaterdag in gegaan?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kan Max nu eigenlijk zaken "gratis vervangen" door zo'n crash?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ArthurMorgan schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:53:
[...]

Volslagen onzin. Verstappen voelde helemaal niks aan de banden zei hij. Geen vibraties helemaal niks.

Ook was de band die knapte de band met de minste (of een na minste) slijtage als ik het goed begreep.
Daarnaast zat hij toch nog gewoon binnen de door Pirelli opgegeven operating window qua aantal ronden van de Witte band.

Dus dan verwacht je geen klapband.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
JB schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:58:
Kan Max nu eigenlijk zaken "gratis vervangen" door zo'n crash?
In ieder geval zijn onderbroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is er trouwens nog ergens een filmpje van Latifi die niet door de pit ging tijdens die safety car?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Danielson schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:59:
[...]

In ieder geval zijn onderbroek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54XNZtqh0jvXJVfjujHU65HtXik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4JZiylOcw10wUZOH4kQJiNuP.gif?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 47 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.