Rare beslissing dit.
Ja zoiets ja, dat was bizar maar ook uniek.psy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:05:
[...]
Die wedstrijd was echt een farce. Zes auto's ofzo he
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Waiting on the world to change
Take one for the team Sergio...
Voorspelling. HAM 1, VET 2 en GAS 3
Dus gewoon nog 1 rondje Q setup, gelukkig is PER daar wel goed in maar dit is vragen om nog een crash in de laatste ronde (die dan niet direct aan Pirelli ligt)
Ik zou bij de keuze voor een herstart toch overwegen in hoeverre het resterende deel dan nog een goede reflectie kan geven van het eerdere (veruit grootste) gedeelte van de race. Lijkt me nu dat er een groot risico is dat dit volledig uit balans raakt.
Rode vlag is toch standaard staande herstart? Zo herinner ik het me van de afgelopen keren.
Mja en we weten hoe Hamilton met de 2e red bull omgaat, dus dat kan nog een overwinning voor Vettel wordenNotSoSteady schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Het kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken, vooral wanneer er mensen zijn die weinig geven om het kampioenschap maar wel om een podium.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup.Maurice079 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Ik denk dat @DaniëlWW2 het slotje al in z'n hand heeft
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UjujJM1ErYwsa5n0FXQ7NCmq.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sterker nog, het was de andere achterband die iets te warm is geweest. Geen relatie met klapband dus.Bullet NL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:04:
[...]
wat gewoon opvallend is, twee keer exact het zelfde probleem met de zelfde band onder de auto,
Ik snap dat je het wil downplayen, maar alle pijlen wijzen richting de linkerachterband.
Bij zowel Strol als bij Verstappen....
Hamilton heeft weer geluk.....
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vettel gaat van P3 voor de verrassing zorgen om eens niet op Hamilton te letten
Staande start. Mooi, dan zijn die laatste 3 rondes in ieder geval nog wat waard! Met een rollende start was het echt volledig zinloos geweest. Misschien dat een paar nog wat brandstof hebben gespaard en nu de mix wat rijker kunnen instellen. DRS mag van mij wel uitblijven, maar gaat vast open in de laatste ronde?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dan verschillen we gewoon van mening, prima. banden wisselen is mijns inziens de regels veranderen tijdens de race maar in F1 mag dat dus prima.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:06:
[...]
<>
Reden om te herstarten is om een volledige race te hebben. Er staan 51 ronden op de planning en er zijn er maar 48 gereden. En voor veiligheid? Iedereen heeft nu banden kunnen wisselen. De gevaren die er overblijven zijn inherent aan de sport.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Snap niet dat ze door racen na zo'n lange break..
...
Race niet uitgereden, zie je wel vaker gebeuren, dan gaan ze vlak voor het einde naar binnen om staffeloos onderdelen te gaan vervangenTransportman schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:05:
Als Stroll en Verstappen bij deze crash hun versnellingsbak en andere onderdelen moeten vervangen, krijgen ze daar dan nog een penalty voor? Of mogen ze die straffeloos vervangen?
Dit gaat hoe dan ook nog even 5 heul erg spannende minuten worden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Race Director bepaald wat er gebeurd. Kan zowel een staande als een rollende start zijn, afhankelijk van wat de RD het veiligste acht.RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:07:
Rode vlag is toch standaard staande herstart? Zo herinner ik het me van de afgelopen keren.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zo'n staande start is wel heeeel erg in het voordeel van Hamilton. Rollende start had HAM niet verder gebracht, staande..... hhmmmmm mazzelpik
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Daarom verbazen me de verraste reacties ook zo. Dan heb je echt niet opgelet.RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:07:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Vettel alsjeblieft verrem je en veeg hem in de zijkant van Hamilton
Ik doelde meer op een rondje achter de SC MercedesAmphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Het ging toch om de roze Force India's? Dat is nu Aston Martin, en die zijn groen.
Perez raakt Hamilton -> Max #1 in wk stand
Perez en Hamilton er samen af?
Vettel weet wel hoe hij in de achterkant van Lewis moet rijden
Ik weet nog niet welke boardcam ik wil gaan kijken voor die rondes!
Waiting on the world to change
niet waar.. P1 heeft hier altijd de 1e ronde geleidwowly schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:08:
Zo'n staande start is wel heeeel egr in het voordeel van Hamilton. Rollende start had HAM niet verder gebracht, staande..... hhmmmmm mazzelpik
I served in a company of heroes.
Miss kan Vettel Ham weer ff aantikken alleen iets harder, zoals paar jaar terug op Baku achter de SC
Gaslytik Lewis er ff af.
Let even op de TW, geen naam verbasteringen aub.
Let even op de TW, geen naam verbasteringen aub.
[ Voor 61% gewijzigd door tweakduke op 06-06-2021 19:54 ]
Mazepin doet vast een rondje
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Die krijgt nog een penalty.dglavimans schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:09:
Latifi voor Bottas :’)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kansloos die herstart, rare acties.
Wat zonde voor Max dit.. ongelofelijk…
Wat zonde voor Max dit.. ongelofelijk…
Sinds wanneer mogen in de F1 geen banden meer gewisseld worden? Opnieuw, je bent de regels die al heel lang bestaan aan het herschrijven omdat je het er niet mee eens bent. Het wisselen van banden, herstellen van defecten onder rode vlag en dergelijke zijn al jaren toegestaan.franssie schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:08:
[...]
Dan verschillen we gewoon van mening, prima. banden wisselen is mijns inziens de regels veranderen tijdens de race maar in F1 mag dat dus prima.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
BOT P1
don't mistake lack of talent for genius.
HAM gaat mis op koude banden (zonder DAS gnagnagna) VET, PER en TSU gaan shinen
Het is omdat ik een onsportieve bevooroordeelde hond ben, maar als ik in de auto van Perez zou zitten zou die auto naast mij never nooit de eerste bocht halen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Lekkere boordradio tov Bottas over een snelste ronde
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
#ExperienceAzerbaijan

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Fijne race allemaal! 🤡
Goed, BOT out, samen met een aantal anderen, omdat hij moet proberen zowel de snelste ronde te halen als onder P11 te zitten
Als ik Latifi was zou ik meteen de box weer inrijden en DNF doen. Weet je wel zeker dat je zonder gridstraf spul mag vervangen.
Hamilton heeft veel te verliezen dus zal wel op safe spelen. Voor Sergio zal het wel Send it! 2000 zijn
Ham weet ook dat Per niet zo veel te verliezen heeft.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Origineel iedereen op rood.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zie je, MERC rijdt al vooraan
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hamilton gaat hem pakken, gouden pik confirmed.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ze krijgen gewoon"tijd voor tijd"NotSoSteady schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:10:
Rolex krijgt wel waar voor hun geld.
Ik ga even focussen op mn tv. Tot zo
Zo van: dat punt loopt hij in ieder geval ook niet uit als jij P14 blijft.DutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:10:
Lekkere boordradio tov Bottas over een snelste ronde
Per en ham knallen elkaar er af en Vettel wint
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Naar aaneliding van falende witte omdat niemand het meer aandurft? Dat is volgens mij redelijk nieuw en uniek - maar zoals ik al zei ... we verschillen van mening en inzicht , prima toch?Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:09:
[...]
Sinds wanneer mogen in de F1 geen banden meer gewisseld worden? Opnieuw, je bent de regels die al heel lang bestaan aan het herschrijven omdat je het er niet mee eens bent. Het wisselen van banden, herstellen van defecten onder rode vlag en dergelijke zijn al jaren toegestaan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat gaat een flinke plof worden.werphengel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:09:
Gaslek tik Lewis er ff af.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kunnen we de Torpedo niet ff inhuren voor 2 rondjes?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja, ik had van Bottas wel een tegenovergestelde tactiek verwacht
- DaniëlWW2
- Niet online
@poor Leno Graag weer even weglopen.
Ik zie alleen maar softs...
"When you grow up your heart dies"
Hopen op Perez op 1, en Vettel op 2 gevolgd door Hamilton. Dan blijft de schade nog enigszins beperkt 😅.
Maargoed ben benieuwd hoe komende races er uit gaan zien. Bij Mercedes rommelt het, en Red Bull ziet er serieus sterk uit. Gelukkig komen er nog wat races dit jaar
Maargoed ben benieuwd hoe komende races er uit gaan zien. Bij Mercedes rommelt het, en Red Bull ziet er serieus sterk uit. Gelukkig komen er nog wat races dit jaar

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Als Ham nog wint ga ik echt zonder eten naar bed.
Mol heeft de straf van Latifi weer gemist
"Scjneiper die ist Marko, excecute order 66"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
wie zou er dotd worden? is echt spannend
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Met Pirelli alsnog een risico...
- DaniëlWW2
- Niet online
Formation lap, weg dus.
Dat heeft hij niet gemist?Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:12:
Mol heeft de straf van Latifi weer gemist
VET en HAM hebben hier al eens botsautootje gespeeld. Dat kan zomaar weer natuurlijk...
"When you grow up your heart dies"
Ronde richting startopstelling + 2 rondjes racen + formatieronde. Gaan die rode bandjes dat wel houden?
Dit. Als VER de komende twee races wint staat hij weer bovenaan (even afgezien van bonuspuntjes).Bastie-88 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:12:
Als Perez echt ballen heeft is het hij of eraf. Niks daar tussenin.
Denk dat de race nog een paar bochten gaat duren.
Ik hoop dat de FIA official met de finish vlag ook scherp is en niet een ronde te vroeg vlagt...
per aspera ad astra
Wel veel op gebruikte softs.Robkazoe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:13:
[...]
Ronde richting startopstelling + 2 rondjes racen + formatieronde. Gaan die rode bandjes dat wel houden?
Nu lap 50, dus we gaan maar 1 rondje rijden?!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lol, ik had de tv uitgezet want geen zin in 3 ronden safetycar door de pits kijken.
Zie ik ze nu opeens weer verder gaan waar ik gebleven was, wtf is dit FIA...
2 rondes botsauto's?
Zie ik ze nu opeens weer verder gaan waar ik gebleven was, wtf is dit FIA...
2 rondes botsauto's?
erutangiS
Russel doet er niet aan mee
Flickr PSN ID= cheironnl
Eindelijk iemand die Mercedes/Hamilton kan bedreigen, krijgt ie een klapband op het moment dat ie de race gaat winnen
2DutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:13:
Nu lap 50, dus we gaan maar 1 rondje rijden?!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Benieuwd hoe Perez op podium staat mocht hij winnen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.