2016 Malaysian Grand Prix 88 races geleden.uchiha tijntje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:25:
Wanneer is de laatste dubbel voor Red Bull geweest?
Ga denk ik voor PER als de stand zo blijft. Perfecte start met positie winst en heeft teambelang top verdedigd door HAM achter zich te houden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
2020 was een zeer lang jaar.
Maar Max en Albon hebben samen op het podium gestaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het 'goed gaan' hetzelfde stellen als 'niet ingehaald worden'. Hij kan makkelijk 1-2 tiende besparen als ie de Petrov-manoeuvre doet. Hij geeft hem gewoon de perfecte mogelijkheid om easy slipstream te krijgen. Onnodig.dutchgio schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
[...]
Gaat sinds bij er voor zit al de hele race prima, tijd pakken in S2 en uit de DRS houden. Is tot nu toe elke keer genoeg gebleken.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wikipedia: 2016 Malaysian Grand Prixuchiha tijntje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:25:
Wanneer is de laatste dubbel voor Red Bull geweest?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Lol, jammer joh Lewis, da mag nie meer...KlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:27:
HAM: "I need more power ......."
"When you grow up your heart dies"
Ik denk steeds dat het tegen etenstijd is. 😂
Het is pas half 4..
Het is pas half 4..
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 06-06-2021 15:28 ]
Niet helemaal waar, ze hebben nog steeds iets ruimte aan engine modes en overtake button usage.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Mercedes gaat straks Bottas pitten om in de laatste ronde FL bij RB weg te halen
Check, ik zag het net ja. Maargoed mijn stem gaat naar Perez als ie dit zo vol kan houden.
Nou vooruit, Hamilton dat ene puntje deze keer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas 4.0.exe stopped working.Jimster schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
Was het dit jaar nou Bottas 3.0 of -3.0?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou best slim zijn.SunriseBGN schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
Mercedes gaat straks Bottas pitten om in de laatste ronde FL bij RB weg te halen
AbandonwareJimster schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
Was het dit jaar nou Bottas 3.0 of -3.0?
Misschien dat er een klein slipstream effect gaat ontstaan met MAZ voor VER.
Ik had trouwens verwacht dat LEC nog wel op z'n donder zou krijgen ivm die flat spot, maar hij lijkt het te houden.
Dat kan niet. Tenzij er nog 4 uit de top 10 crashenSunriseBGN schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Bottas is dusdanig traag dat dat waarschijnlijk niet eens lukt. Of Bottas of de auto, maar er klopt iets niet.SunriseBGN schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
Dat zal dan toch binnen gekozen engine modes moeten vallen.Osxy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
[...]
Niet helemaal waar, ze hebben nog steeds iets ruimte aan engine modes en overtake button usage.
Helaas loopt HAM alleen maar uit op VET, ruim +3,5s nu.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zou mij niet verbazen dat er iets heel zwaar stuk is gegaan bij die Russell/Bottas crash in Imola, en dit nog niet gevonden is.dutchgio schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Bottas is dusdanig traag dat dat waarschijnlijk niet eens lukt. Of Bottas of de auto, maar er klopt iets niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Klopt maar soms moeten ze met lagere mode rijden om brandstof te sparen etc.sjaool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Dat zal dan toch binnen gekozen engine modes moeten vallen.
Je kunt van deze race in ieder geval zeggen dat Perez echt doet waarvoor hij gehaald is.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Misschien toch iets in de topic rules opnemen voor Bottas? Die arme jongen..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kan wel he, dan krijgt niemand het extra punt.Rene schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Dat kan niet. Tenzij er nog 4 uit de top 10 crashen
Na, Vettel. By FarMartinspire schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
Voor driver of the day vind ik perez ook wel een deelnemer. Zo lang Hamilton achter je houden, het is niet makkelijk.
Hij krijgt het punt dan niet, maar RB ook niet. Alleen de snelste kàn het punt krijgen.Rene schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat gaat hem toch niet lukken, die motivatie is er niet meer bij BOT heb ik zo'n idee...SunriseBGN schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:28:
Vettel gaat er niet bij komen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar een klapband van Ham zou nu wel leuk zijn.
Wel weghalen, hij kan er alleen zelf geen punt aan overhouden.Rene schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Het Mercedes contract voor 2022 van Bottas is niet meer te reparerenMaarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Zou mij niet verbazen dat er iets heel zwaar stuk is gegaan bij die Russell/Bottas crash in Imola, en dit nog niet gevonden is.
I served in a company of heroes.
Puntje is dan wel weg bij VERRene schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Stroll iets geraakt heeft want het halve veld is al over de 30 ronde op harde banden.
Die crash was ook niet positief voor Russel zijn contract hoor.Vuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:30:
[...]
Het Mercedes contract voor 2022 van Bottas is niet meer te repareren
Daar hebben we het waardeloze bandenstaatje van AWS weer....
Zoiets inderdaad, zou wel heel slordig zijn dat ze het dan nog steeds niet hebben gevonden.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Zou mij niet verbazen dat er iets heel zwaar stuk is gegaan bij die Russell/Bottas crash in Imola, en dit nog niet gevonden is.
Zo zie je maar. Hoop gezeur van ham maat ondertussen nog steeds dezelfde banden en bijna weer in drs range. Heeft gewoon lopen sparen.
Inclusief SC natuurlijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:31:
Ik denk dat Stroll iets geraakt heeft want het halve veld is al over de 30 ronde op harde banden.
Bottas komt toch dichterbij GIO. Jee!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
En ego's kan je niet repareren, die moeten helen.Vuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:30:
[...]
Het Mercedes contract voor 2022 van Bottas is niet meer te repareren
fastest lap != point for fastest lapRene schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Neeeeeeeeeeeee
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
GODVER!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
VER klapband...
Wtf wtf fuck sake.
Godverdomme!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Over en uit
Pirelli zei tijdens de race nog dat 30+ ronden geen probleem is voor hard.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:31:
GODVER
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Fair enough. Het is denk ik een combinatie van de auto die echt dramatisch is en Bottas die ook niks bereikt.PatrickC schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Misschien toch iets in de topic rules opnemen voor Bottas? Die arme jongen..
Fuck fuck fuck fuck
Ai. Klapband nummer 2 van de dag...
PSN: xMaurice93
%#*@^#*&(@^#*&%$@*&^%@#$ *&@%#*^&@%$*&^#$#$#$%#*@^#*&(@^#*&%$@*&^%@#$ *&@%#*^&@%$*&^#$#$#$%#*@^#*&(@^#*&%$@*&^%@#$ *&@%#*^&@%$*&^#$#$#$%#*@^#*&(@^#*&%$@*&^%@#$ *&@%#*^&@%$*&^#$#$#$%#*
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 06-06-2021 15:32 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
wow
God verdomme
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wilde net schrijven, hopelijk gaan die banden lang genoeg mee.. .
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
wfghergojwoehgowuehgouwehgowaehgoawhegouawehgouhwaeoughawoeughawoehgoawuegh
Fucking hell. Dit is een dure zeg. Maar was eigelijk wel wachten. @DaniëlWW2 voortaan ff afkloppen he
NEEEEEEE
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat heeft Hamilton weer een strontgeluk. BIZAR
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.