I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PER of VET
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik denk dat hij continue aan het wisselen is tussen de schietgaten, maar de regie dit keer iets te vroeg schakelde hahawontcachme schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:17:
Staat die cameraman nu al de hele race in dat kasteel voor deze ene shot
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij kan het puntje wel afsnoepen, maar krijgt de punt dan niet zelf.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mja het is de vraag en of jouw auto langer met de band om kan gaan. Maar die auto stond juist bekend om de bandenslijtage, dus ik hoop maar dat alles goed gaat. Het is echt een lastige keus. Ik denk dat Hamilton nog wel wat gaat proberen.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:17:
[...]
Door die lange SC denk ik niet meer.
De vraag is ook of Stroll iets raakte of de band zomaar ging.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ja, Bottas zit er inQuad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
Er moet toch iets aan de auto van Bottas zijn?
Waiting on the world to change
Met deze pace is ie er volgende week nog niet.Pierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:18:
Denk dat Bottas vast door rijdt naar Frankrijk.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, zit een foutje achter het stuur.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
Ja, de persoon die hem bestuurt….Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hoorde daar straks zijn motor op het rechte stuk en dat klonk echt niet lekker.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
Er zit niet zo’n goede coureur inQuad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
BOT rijdt de hele tijd in verkeer. Die Mercedes heeft echt banden problemen met deze relatief zachte banden. (In Spanje twee compounds harder).Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
BOTs banden zijn gewoon op.
Laat ook wel zien hoe goed HAM is.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Jep. De coureur.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Vast wel, maar Mercedes is groot genoeg om dat probleem zelf uit te kunnen zoeken. Het feit dat het ze niet lukt, heb ik weinig medelijden mee. Sterker, als het ervoor zorgt dat Russell in die auto gaat zitten, juich ik het alleen maar toe.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2021 15:20 ]
"When you grow up your heart dies"
PEBWAE ?
(Problem exists between wheel and engine).
Soort Pim-Pam-Pet maar dan andersVuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:15:
Ver Per Vet lijkt me wel een heel gaaf podium!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
PEBKACQuad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:19:
Ja, en waren natuurlijk wel lichter toen ze op de harde band gingen. Gelukkig wel oudere ook nog dan de top 3. Dus mochten er meer klappen hebben die in theorie nog tijd.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:20:
Zijn toch nog een aantal met oude witte banden… gaan ze het risico nemen?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus kom op Seb.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zou het doen!
Volg je bankbiljetten
De dreiging alleen al is al leuk genoeg, maar inhalen is de spreekwoordelijke kers op de taart voor de fans om het kampioenschap leuk te houden.albino71 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:20:
Vet gaat Ham pakken
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
2,6 erachter ik zie het niet gebeuren nu helaasalbino71 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:20:
Vet gaat Ham pakken
Lijkt me stug dat het aan Bottas ligt dat Raikonen en Giovinazzi hem inhalen omdat 't Bottas is. Die auto hoort gewoon vooraan te rijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zou geweldig zijn!
Cogitationis poenam nemo patitur
PSN: xMaurice93
Pas als hamilton uit de slipstream is van perez zal Vettel snel kunnen naderen.
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2021 15:23 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
3 Red Bull coureurs...
En dat hij dus Hamilton ronde na ronde net achter hem kan houden...
PEBSAS?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
neeMikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
Noob vraag; maar kan iemand buiten de top 10 nu wel het puntje van max afpakken? Ja toch?
Ik zou het doen!
Elke keer tikt Ham Albon weg als podium binnen bereik is.hoevenpe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:22:
Albon had nooit kunnen doen met Hamilton wat Perez doet, Red Bull heeft eindelijk een goed team.
Ja, die krijgt de punten dan niet. Niemand krijgt dan dat punt.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
Noob vraag; maar kan iemand buiten de top 10 nu wel het puntje van max afpakken? Ja toch?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Gaat sinds bij er voor zit al de hele race prima, tijd pakken in S2 en uit de DRS houden. Is tot nu toe elke keer genoeg gebleken.siggy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:21:
Perez doet wel helemaal niks om de tow te breken met Hamilton....
MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jep, maar krijgt dan niet zelf het puntje.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
JaMikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
- DaniëlWW2
- Niet online
We hebben twee DoTDs.Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:22:
Tja, Vettel van 11 naar 4 is erg mooi maar Perez 7 naar 2 is ook niet misselijk.
Iemand buiten de top 10 kan de fastest lap afpakken, maar krijgt dan geen punt.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
laat Ham maar mooi achter Per blijven.... Vet op eigen kracht voorbij aan Ham zou leuk zijn....Maurice079 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:22:
HAM dadelijk een mislukte inhaalactie op PER en VET op P3. Ik teken ervoor
Bot is ook lekker bezig

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
wel toch dan heeft max de snelste ronde niet meer en als die buiten de T10 rijd dus geen extra punt en ook niet voor max
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, dan krijgt niemand dat punt.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
volgens mij kan je hem niet afpakken, wel wegnemen.. buiten de top 10 krijg je hem gewoon niet. dus dan pak je hem weg van iemand binnen de top 10MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:23:
Jawel.
Als iemand buiten de top 10 de snelste ronde rijdt, vervalt het punt
Volg je bankbiljetten
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja, als HAM PER gaat proberen krijgt VET wel extra ruimte.Maurice079 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:22:
HAM dadelijk een mislukte inhaalactie op PER en VET op P3. Ik teken ervoor
VET - PER - VER
I approve.
Wat mij betreft wel!franssie schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:24:
DOTD - VET?
Eervolle vermelding van Tsunoda op P7. Als ie deze uitrijdt op deze positie is dat ook herstel van de deuk gisteren.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
I have no special talent. I am only passionately curious.
Onzin. VER krijgt dan dat punt niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Van de afgelopen races, want hij begon goed en zakte daarna wat weg. Nu weer een goede prestatie..ScorpionSquad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:24:
[...]
Eervolle vermelding van Tsunoda op P7. Als ie deze uitrijdt op deze positie is dat ook herstel van de deuk gisteren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vorig seizoen.uchiha tijntje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:25:
Wanneer is de laatste dubbel voor Red Bull geweest?
Maleisië 2016 (1-2 althans)uchiha tijntje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:25:
[ Voor 3% gewijzigd door Maurice079 op 06-06-2021 15:28 ]
PSN: xMaurice93
Ze moeten gewoon het publiek ook een top 3 laten bepalen. Nu is het maar één, maar opzicht heb je er altijd wel twee die het ontzettend goed deden.
88 races geleden volgens Olavuchiha tijntje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:25:
Ben elke race weer aan het zoek waar die ook alweer staat in de app.
Voelt langer geleden
Perez P6>P2 (straf Norris)Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:22:
Tja, Vettel van 11 naar 4 is erg mooi maar Perez 7 naar 2 is ook niet misselijk.
Hoop dat Vettel, Hamilton op zijn nummer gaat zetten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
RB 44
AT 16
Merc 15
/en nu weer achter Mercedes, stomme fl
[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-06-2021 15:28 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.