Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 06-06-2021 14:58 ]
"When you grow up your heart dies"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Flickr PSN ID= cheironnl
Red Bull
En boem....
Cogitationis poenam nemo patitur
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat kunnen ze toch gewoon proberen, dat is hun goed recht. Als het bij RBR gewoon aan de regels voldoet maakt dat protest natuurlijk helemaal niets uit.Bart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56:
[...]
Omdat die knuppels al zaten te zeuren om nieuwe regels, en daarmee hun zin kregen maar ze vinden dat het te laat wordt ingevoerd en daarom willen ze dus alsnog een protest doen.
Wat minder emotie in je post zou overigens helpen, Mercedes knuppels & laffe honden noemen voegt bijzonder weinig toe
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Ik zit te smullen, vooral met alle strategie mogelijkheden die nog open zijn.
Vergeet de SC kans niet!
Told ya, SC
En nu wel graag stoppen hiermee.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-06-2021 15:15 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I served in a company of heroes.
Bedankt heAmphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:58:
Misschien had ik niet moeten zeggen dat het saai was
Voorsprong VER kwijt. Maar pit entry is dicht, dus dat scheelt.
Niets, PIT is dichtGeronimous schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:58:
Nou daar is de Safety, wat gaat iedereen doen met de banden....
Niet afgeklopt zeker?Martinspire schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:58:
Het feit dat Stroll nog rondrijd, geeft aan dat een 1-stop waarschijnlijk gewoon genoeg is. De vraag is nog wel of ie naar de geel of de rood gaat. Hoe eerder ie binnen komt, hoe groter de kans op een einde met veel veranderingen.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
[ Voor 4% gewijzigd door Skidmarks op 06-06-2021 14:59 ]
Natuurlijk is dit positief voor HAM
PSN: xMaurice93
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En ik zou zeggen buiten blijven want dit wordt geheid een code rood
[ Voor 61% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2021 14:59 ]
Ik schaar mijzelf onder de “liefhebbers “ want ook als zou je dat niet zeggen met mijn icoon, ik vind het helemaal prima als HAM zou winnen.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56:
[...]
Verschil tussen sensatiekijkers en liefhebbers….
Als het maar spannend is.
En dat was het (voordat de crash kwam) niet echt.
CODE SC!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als ze door de pitstraat moeten gaan rijden, dan pit max ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zou ik ook zeggen, er ligt zoveel rommel op de baan.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:59:
Did wordt toch rood?
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Piece together what could never be.
- DaniëlWW2
- Niet online
Jep.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:59:
Did wordt toch rood?
Zou ik ook verwachten
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Collectors item... Meteen achterover zien te drukken...Gh0stw4lk3r schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
zit je daar lekker op je balkon, ligt er ineens een stuk voorvleugel voor je neus
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kan voordeel Ham zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 06-06-2021 15:02 ]
Bottas & The WheelnutMaarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
Stroll en klapbanden, name a more famous duo.
Als je start met volle tank. Max zal het wel halen, helemaal nu met 10? rondes SCZorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
De harde band gaat dus zo'n 30 rondes mee. Bedankt voor de test Lance!
I served in a company of heroes.
Vliegt er toch ff €100.000 je balkonnetje op:pGh0stw4lk3r schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
zit je daar lekker op je balkon, ligt er ineens een stuk voorvleugel voor je neus
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit helpt Hamilton ook niet...Justevo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
Wat een toeval weer. Een Mercedes motor..
Als dat zo is moet ik even rekenen maar dan kon het nog wel eens circus worden uit mijn hoofd.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
29 ronden is te lang voor harde banden...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mazepin en spinningMaarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
Stroll en klapbanden, name a more famous duo.
Die kans is ook redelijk groot met behoorlijk wat teams die zo'n motor gebruiken.Justevo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:01:
Wat een toeval weer. Een Mercedes motor..
maze en spin
Piece together what could never be.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Niet? 9 sec achterstand in een klap weggevaagd.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De race er dan mee uitrijden met de huidge temperaturen is dan ook wat veel gevraagd.

Achterblijvers mogen vaak langs de safety car hun ronde goedrijden zodra ze allemaal bij elkaar rijden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.