Bingo!
JA, jullie kunnen de BINGO kaart afvinken voor Mazepin
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
met welk systeem worden eigenlijk die tracklimits bepaald? mijn gps is niet zo precies, hebben ze daar wat anders?
Ik zou het doen!
Ah de inmiddels klassieke Mazepin...
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-06-2021 14:57 ]
The one, who’s name we don’t speak aloudpoor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:47:
HE DID THE THING!!
Tijd voor een SC om even weer wat spanning terug te winnen
Zelfs als die er niet komt heeft ie het voordeel van een uitgerekt veld aan het einde van de race met pitten. Verliest ie veel minder posities en met een nieuwe soft maak je misschien ook nog wel 1 a 2 plekken goed als je voorgangers in de buurt zijn. Gewoon een hele slimme keuze van Aston, moet gezegd worden.Martinspire schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:46:
[...]
Die wacht gewoon op een safety car. Wat op zich gewoon een prima strategie is. Hij rijd ook op de witte band dus die kan nog wel even
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Soms sensoren, soms beelden, soms gewoon niet.rammes schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:48:
met welk systeem worden eigenlijk die tracklimits bepaald? mijn gps is niet zo precies, hebben ze daar wat anders?
Hoog technische sport dit hé?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat is precies de reden dat je dan toch een DRS krijgt? Erg eerlijk lijkt het mij niet.
MAZ deed al zo voorzichtig (24sec achterop) en dan toch nog een foutje.
Blijft spannend als ze Mazepin in moeten halen haha
Mooie Tow van Mazepin! En bedankt
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Het is gewoon zoals Monaco geen reet aan, als de inhaal van Sainz op Gio het spannendste van de wedstrijd is, zegt dat wel genoeg.
Ik had me deze race toch iets spannender voorgesteld.
Dat publiek net
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dit was een fijne DRS. Gratis paar tienden voor VER
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rick moet harder praten… verder doet hij het prima in de pits!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mja klopt. Ik vond het ook raar niet meer mensen op hard te zien. Zeker in een race als deze is dat gewoon heel handig. SC of rode vlag en je hebt goedkoop je bandjes gewisselt..ScorpionSquad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:49:
[...]
Zelfs als die er niet komt heeft ie het voordeel van een uitgerekt veld aan het einde van de race met pitten. Verliest ie veel minder posities en met een nieuwe soft maak je misschien ook nog wel 1 a 2 plekken goed als je voorgangers in de buurt zijn. Gewoon een hele slimme keuze van Aston, moet gezegd worden.
Misschien kan hij even een vodka shotje doen en een duo spin met ham.
Die kan wel een shotje gebruiken
Die kan wel een shotje gebruiken
[ Voor 19% gewijzigd door computerjunky op 06-06-2021 14:50 ]
Red Bull gaat heel goede zaken doen: 25+18 tegen 15+1
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
dat vat het wel goed samen eigenlijk
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
GAS moet binnen pitwindow HAM blijven.. dan kan hij niet nog even snel banden wisselen op einde..
wait for the fat ladyhoevenpe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:50:
Ik zou het doen!
Binnen 1 sec. van je voorganger krijg je DRS op de aangegeven stukken.HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:49:
Wat is precies de reden dat je dan toch een DRS krijgt? Erg eerlijk lijkt het mij niet.
Is bewust om ook de achterliggers snel voorbij te kunnen.
We zijn net over de helft van de race.... VER rijdt fastest lap na fastest lap...
"When you grow up your heart dies"
Zolang er geen brokken worden gemaakt.hoevenpe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:50:
Mijn boefje is liev!
Hamilton komt weer dichterbij
No matter the age, never lose the Kramer inside
ik snap je punt maar er staat in de regelementen binnen 1 sec van een auto niet een voor liggende auto dus ja dan krijg je hemHollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:49:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Hamilton potentieel zijn tweede set harde banden gaat pakken.
En Max kan wel eens naar een nieuwe set mediums gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-06-2021 14:52 ]
Kan hier veel gebeuren, zeker als later het veld nog samenkomt door een SC.FabianGTI schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:49:
[...]
Ik had me deze race toch iets spannender voorgesteld.
Heeft Max die ook nog?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:51:
Mag hopen, hard uitlopen....MC_Sparkles schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:51:
Max loop hard nu. 7sec naar HAM al.
Maar in dit geval gaat hij posities verliezen omdat de rest nog enigszins bij blijft. En je kan het ook moeilijk aan het einde van de race doen. Ik zie dit niet gebeuren...DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:51:
hij is weer aan het aanzetten dus het zou kunnen maar is het niet te vroeg voor mediums?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:51:
Ik vind het veld nog dicht bij elkaar zitten eigenlijk. Ja er is een gaatje bij stroll en sainz, maar de top kan nog geen gratis pitstop doen bijvoorbeeld. En als ze een 2-stop doen, komt verstappen als P6 en Hamilton als p9 terug
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2021 14:53 ]
Dat is eigenlijk wel een goed punt, je komt dan sneller voorbij je achterliggers. Maar opzicht heb je er ook weer een flink voordeel van.FunFair schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:50:
[...]
Binnen 1 sec. van je voorganger krijg je DRS op de aangegeven stukken.
Is bewust om ook de achterliggers snel voorbij te kunnen.
Sowieso is het zonde dat er auto's op een ronde worden gezet. Snap ook niet dat die teams nog meedoen?
Maar het wordt dus een 2-stopper? En dan Hamilton die dan doorrijd en wel P1 haalt?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik mis de slowmotion beelden van de banden. 🤔
Een veld met 10 auto’s is ook saai heHollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Dat is eigenlijk wel een goed punt, je komt dan sneller voorbij je achterliggers. Maar opzicht heb je er ook weer een flink voordeel van.
Sowieso is het zonde dat er auto's op een ronde worden gezet. Snap ook niet dat die teams nog meedoen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat is Mazepin eigenlijk aan het doen? Lijkt iedere ronde 10 seconden te verliezen. Rijdt hij iedere ronde even rechtdoor ofzo?
- DaniëlWW2
- Niet online
:strip_exif()/f/image/tFMhn4t3oVipflsG7QoK5EEr.jpg?f=fotoalbum_large)
Stroll moet nog stoppen en daarna is er al een gat. Zodra Hamilton gaat kan je gratis stoppen.RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Maar in dit geval gaat hij posities verliezen omdat de rest nog enigszins bij blijft. En je kan het ook moeilijk aan het einde van de race doen. Ik zie dit niet gebeuren...
Tot nu toe krijgt degene die stelde dat het oersaai zou zijn zonder incidenten gelijk.

nee juist nietGeronimous schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Maar het wordt dus een 2-stopper? En dan Hamilton die dan doorrijd en wel P1 haalt?
Ik neem aan dat ze pas pitten als hamilton naar binnen gaat.Geronimous schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zie die Knip van Mercedes nog gerust een protest aantekenen.

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 06-06-2021 15:12 . Reden: Netjes blijven aub ]
Ik zou het niet als oersaai omschrijven.Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Tot nu toe krijgt degene die stelde dat het oersaai zou zijn zonder incidenten gelijk.
"Valtteri, It's James"
WTF are you doing…?
WTF are you doing…?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik vind het wel prima zo!Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Zolang Max P1 rijdt is het spannend voor mij.Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Maar GAS, LEC en VET wordt dan nog krap, toch? Goed, wellicht zometeen als hij nog een groter gat trekt, maar vooralsnog komt hij er achter, lijkt me.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
[...]
![]()
[Afbeelding]
[...]
Stroll moet nog stoppen en daarna is er al een gat. Zodra Hamilton gaat kan je gratis stoppen.
Zou wel willen dat ze het verschil on compound veeel groter maken zodat een 2 of 3 stop een optie word zoals in de Ferrari hoog rijden met een 4 stop op soft soft soft soft.
Want?Bart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:54:
Ik zie die laffe honden van Mercedes nog gerust een protest aantekenen.
Nog 22 ronden, er kan nog van alles gebeuren...Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Dit topic maakt veel goed.Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
Kunnen ze doen, maar er gaat niks veranderen. Red Bull kan vasthouden aan het feit dat ze voldoen aan de regels. Op zijn minst worden ze voor de volgende race veranderd maar ze kunnen ze niet ineens disqualificeren.Bart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:54:
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig rijdt RBR een low downforce vleugel die minder doorbuigt.Bart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:54:
Dat is waar, maar voor mij mogen de teams wel korter bij elkaar komen.
Jammer dat NOR niet echt voorbij komt.
Heeft STR daar de witte streep van zijn linkervoorband gesleten? Langs de muur gegaan 😅
Die Bottas rij je met een Mercedes op plek 10.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als HAM gaat pitten dan zal Max toch gewoon makkelijk coveren? En waarschijnlijk gaat PER dan door.
GP Lambiase praat al de hele tijd tegen Max dat hij op banden moet letten omdat ze op deze banden naar het eind gaan.
Ik denk niet dat HAM gaat pitten. Dat levert ze niks op. HAM moet hopen op een hele gelukkige SC.
GP Lambiase praat al de hele tijd tegen Max dat hij op banden moet letten omdat ze op deze banden naar het eind gaan.
Ik denk niet dat HAM gaat pitten. Dat levert ze niks op. HAM moet hopen op een hele gelukkige SC.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Verschil tussen sensatiekijkers en liefhebbers….Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
En dan die radio, "als je niet inhaalt worden we 10e"... ja, goh. PijnlijkPierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:55:
Die Bottas rij je met een Mercedes op plek 10.

Per rondje ongeveer een 0.5 sec op HAM. Dat gat wordt dus groter.
Waiting on the world to change
Omdat die knuppels al zaten te zeuren om nieuwe regels, en daarmee hun zin kregen maar ze vinden dat het te laat wordt ingevoerd en daarom willen ze dus alsnog een protest doen.

Denk wel dat het langzaamaan duidelijk wordt dat het BOTTAS Exit zou zijn. Wel jammer.
Zolang er een nieuwe WDC/WCC zou kunnen komen is het na 7 jaar wel weer eens spannend.pietr schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:55:
Saai is het nieuwe spannend. 😁
Het is niet saai het is super veilig. Dat dat hetzelfde is ach...pietr schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:55:
Saai is het nieuwe spannend. 😁
Als er een SC komt zal het zo rond ronde 45 zijn denk ik...
Heerlijk deze beelden van VER
Max krijgt elke keer straf van GP Lambiase als hij een paarse sector rijdt...
Max moet straks nog strafregels gaan schrijven ;-)
Max moet straks nog strafregels gaan schrijven ;-)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Alsof ie onderweg is naar de supermarkt, op het gemakje
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Op deze manier gaan we Albon wel snel vergeten.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Sorry, maar een optochtje dat nog het meeste lijkt op Schumacher eind jaren 90 is niet leuk.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56:
[...]
Verschil tussen sensatiekijkers en liefhebbers….
Wie?psy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:57:
Op deze manier gaan we Albon wel snel vergeten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
het enige dat ik nog zie gebeuren is dat STR zo pit en dat HAM naar mediums gaat en een poging doet hij kan dan gratis pittenvliegnerd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:55:
Als HAM gaat pitten dan zal Max toch gewoon makkelijk coveren? En waarschijnlijk gaat PER dan door.
Naar de Jumbo.DutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:57:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar ik heb het idee dat Max (ook) aan het stampen is nu... dan forceer je jezelf alsnog naar een pitstop.Wognummer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:53:
[...]
nee juist nietHAM als ie wat wil moet wisselen omdat ie zn bandjes aan het oproken is achter PER
We gaan het zien

Hopen dat Max zo lang door kan rijden dat hij evt kan uitrijden op Geel?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
HAM kan ook geen extra pitstop maken om de fastest lap op zijn naam te zetten. Dat extra puntje is dan wel weer lekker als VER die weet te houden...
Snacks halen voor @PalingDroneDutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:57:
[...]
Geef mij maar een saaie race. Sorry.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Komt dat ook niet omdat ze allemaal waarschuwingen hebben gekregen voor de race? Tenminste zoiets werd er in de studie gezegd.computerjunky schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56:
[...]
Het is niet saai het is super veilig. Dat dat hetzelfde is ach...
Is er eindelijk een Red Bull 1-2'tje, dan is het weer te saai. Het is ook nooit goed
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.