How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ze staat nog in de keuken.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:40:
Waar is de hapjes en drankjes foto?
Komt eraan
Laat deze keer even weten wanneer je het in de oven gooit. Dan kunnen we helpen je er aan te herinnerenpoor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:41:
[...]
Zometeen Nespressootje, frikandelbroodje in de oven en een mango
Piece together what could never be.
Wat heeft @PalingDrone daaraan?Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:44:
[...]
Gisteren bij de Lidl een megaemmer popcorn in de aanbieding meegenomen, dus ik kan vooruit
Elect a clown, expect a circus.
Was dat het volkslied? Ik dacht ff naar een herhaling van het songfestival te kijken...Abracadaniel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:45:
Blijft vrij bijzonder, dat volkslied
Geen ene reet
Maar misschien is de Lidl daar ook wel open
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
zit er al paar min inSir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:45:
[...]
Laat deze keer even weten wanneer je het in de oven gooit. Dan kunnen we helpen je er aan te herinneren
Zelf hou ik ze er 5 a 6 minuten in.
Duuuuuuuus bijna tijd al
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Moet je ze er niet uit gaan halen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier eigenlijk ook een falend inkoopbeleid.PalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:38:
Heb niks te knabbelen deze race
Slechts 0,5l bier en 2l cola en voorzie nog wel wat rode vlaggen en safetycar pauzemomentjes.

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je wist nu pas dat er dadelijk een race is?PalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:38:
Heb niks te knabbelen deze race
Slechts 0,5l bier en 2l cola en voorzie nog wel wat rode vlaggen en safetycar pauzemomentjes.
Mango moet vrij lang in de oven denk ik.
- Mazepin (duh)
- Schumacher
- Ocon
- Bottas
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zit ietsje lager, maar dan nog net op het vaste land. Lekker weer opnieuw vandaagSpotmatic schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:46:
[Afbeelding]
Niks te klagen hier in de Texelse duinen... de campingwifi lijkt het allemaal goed bij te kunnen benen.
Vandaag mijn eerste F1TV race, en de racestart in normale snelheid, extra goed opletten dus.
Iedereen een goede en spannende race gewenst, en dat jullie favoriet als beste boven komt drijven.
Testing, one, two ...
Ik denk eigenlijk Hamilton en Verstappen iig. Dan is het kampioenschap echt op een kookpunt.Bart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:52:
Wie gaan er allemaal in de muur belanden? Mijn voorspelling:
- Mazepin (duh)
- Schumacher
- Ocon
- Bottas
Gasly op het podium zou leuk zijn!
Gisteren lekker aan het klussen geweest, niet online geweest, maar wel de Q helemaal gezien (op Ziggo, dat is best een ervaring als je F1TV Pro gewend bent
Let's go!
Waiting on the world to change
Die zijn lekker ja, net als de saucijzen- en kaasbroodjespoor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:51:
Dit zijn die van de AH, maar dan onafgebakken voor in de vriezer (nieuw tegenwoordig) dus moeten er wat langer in
Hou je wel het klokje van de oven in de gaten?poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:41:
[...]
Zometeen Nespressootje, frikandelbroodje in de oven en een mango
Hehehe, nee heb vannacht flink getukt ipv de 24h van de Ring te kijken die op pauze stond vanwege mist.
Vanmorgen uitgeslapen dus dat stuurde de inkoop een beetje in de war.
"When you grow up your heart dies"
Code rood bedoel jeZorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:54:
Vel plezier, ik ben naar de Live Timing, tijdens de rode vlaggen (zie je wat ik hier typ? Geen weeralarm!) is er genoeg tijd om hier te klagen over alels wat er gebeurt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Race Time
Veel plezier allemaal

Wacht maar hoe Giovinazzi zometeen het plan uitrolt, en ff laat zien hoe je vanuit achteren start, en dan van alle andere auto's voor hem de slipstream gebruikt voor een megasuper tow, waarbij de smalle straten als een grote windtunnel fungeert.. en zo voorbij iedereen raast
May het klavertje 4 be with you

Hoeveel SC’s gaan we zien vandaag?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Spotmatic schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:46:
[Afbeelding]
Niks te klagen hier in de Texelse duinen... de campingwifi lijkt het allemaal goed bij te kunnen benen.
:strip_exif()/f/image/HCQTPZwknpnjzRH3WNcYCmvG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik de controle kamer van een niet nader te noemen installatie... En ik heb veel te klagen ;P
at your service
En iedereen schrikt zich te pletter, en rijdt spontaan de muur in zodat ze GIO direct kunnen afvlaggen?poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:56:
Fijne race allemaal!!
Wacht maar hoe Giovinazzi zometeen het plan uitrolt, en ff laat zien hoe je vanuit achteren start, en dan van alle andere auto's voor hem de slipstream gebruikt voor een megasuper tow, waarbij de smalle straten als een grote windtunnel fungeert.. en zo voorbij iedereen raast![]()
May het klavertje 4 be with you![]()
[Afbeelding]
Verkeerde topic...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tFMhn4t3oVipflsG7QoK5EEr.jpg?f=user_large)
Wie het ook is, HAM heeft er vast weer voordeel vanBart-Willem schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:52:
Wie gaan er allemaal in de muur belanden? Mijn voorspelling:
- Mazepin (duh)
- Schumacher
- Ocon
- Bottas
Piece together what could never be.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ja ik heb gehoord dat de punten van de overige 18 races niet tellen.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:58:
Als Max kans wilt maken op de kampioenschap dan dient hij deze te winnen.
Dat meen je niet...Koning-Admiraal schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:58:
En de volgende... en die daarna, en daarna en repeat..
Beter houdt ie 'm de hele race uit de muurJackson6 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:59:
Hou m uit de muur in lap 1 Max..voor de rest genieten.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Race 1 GP van Bahrein
Race 2 GP van Emilia-Romagna
Race 3 GP van Portugal
Race 4 GP van Spanje
Race 5 GP van Monaco
Plek van de race: Azerbaijan.
Ze had gelukkig weer tijd (en zin) om iets "lokaal" te maken.
U ziet:
Qutab
Dolmaas
Zoete aardappelsoep
En wat gezonde groente met dip
En als drank, zwarte thee. Voor de vorm drink ik 1 kopje mee maar ik pak zo toch een Hertog Jan
Ik wens iedereen wederom een spannende race toe!
:strip_exif()/f/image/Cmoo4O5uddFBLoib2LX2hl1j.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow, dus bij een p2 maakt hij geen kans meer?Koning-Admiraal schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:58:
Abracadaniel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:58:
[...]
Wie het ook is, HAM heeft er vast weer voordeel van

Waiting on the world to change
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Blini's, wijn en wodka, daarmee cover je de complete oude USSRstreamnl schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:59:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Race 2 GP van Emilia-Romagna
Race 3 GP van Portugal
Race 4 GP van Spanje
Race 5 GP van Monaco
Plek van de race: Azerbaijan.
Ze had gelukkig weer tijd (en zin) om iets "lokaal" te maken.
U ziet:
Qutab
Dolmaas
Zoete aardappelsoep
En wat gezonde groente met dip
En als drank, zwarte thee. Voor de vorm drink ik 1 kopje mee maar ik pak zo toch een Hertog Jan)
Ik wens iedereen wederom een spannende race toe!
[Afbeelding]
Goh, je zou bijna denken dat Mercedes niet 7 keer achter elkaar kampioen is geworden. Het is van een hoogmoed om te denken dat Max een grote foutmarge kan hebben tegen Lewis. Dan kom je bedrogen uit.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:59:
[...]
Ja ik heb gehoord dat de punten van de overige 18 races niet tellen.
Zullen we dit gesprek gewoon over een half jaar voeren?Koning-Admiraal schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:01:
[...]
Goh, je zou bijna denken dat Mercedes niet 7 keer achter elkaar kampioen is geworden. Het is van een hoogmoed om te denken dat Max een grote foutmarge heeft tegen Louis. Dan kom je bedrogen uit.
Louis? Is dat zn franse neef die ook mee rijdt?
[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 06-06-2021 14:03 ]
Toch leuk dat Verstappen Tsunoda helpt
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee, ik heb wel weer zin in een tombola raceJeroenTheStig schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:02:
Veel plezier allemaal, dat de beste mag winnen
Bookmarked.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Zullen we dit gesprek gewoon over een half jaar voeren?
Hoe dan... Dezelfde gedachte.JeroenTheStig schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:02:
Veel plezier allemaal, dat de beste mag winnen
nou ja ik ben iig blij met mn broodje. En mango.nachtnet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:01:
@poor Leno Na de post van @streamnl stelt zo'n broodje helemaal niets voor.
Eet smakelijk allen, en don't forget to hydrate.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zandvoort zal wel weer de vlaggetjes van cocktailprikkers besteld hebben
en Lights out!
[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 06-06-2021 14:04 ]
Dus niet verkoolt!poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:03:
[...]
nou ja ik ben iig blij met mn broodje. En mango.![]()
FIJNE RACE ALLEN!!!
Louis? Echt?Koning-Admiraal schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:01:
[...]
Goh, je zou bijna denken dat Mercedes niet 7 keer achter elkaar kampioen is geworden. Het is van een hoogmoed om te denken dat Max een grote foutmarge kan hebben tegen Louis. Dan kom je bedrogen uit.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Float like a butterfly, sting like a bee.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online

Ooit gehoord van een telefoon en autocorrectie
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.