Wolff over Baku City Circuit: "Niet echt geschikt voor de W12"
ik heb nog een mooi verhaaltje voor Mercedes en Toto
Wolff.
In de buurt van een dorp is een wolf gesignaleerd. Omdat de dorpelingen veel schapen hebben willen ze die goed beschermen. Ze spreken af dat ze een jongen op de kerktoren zetten die de buurt in de gaten moet houden. Als hij de wolf ziet moet hij heel hard roepen.
De jongen kijkt en kijkt, maar is bang dat als hij straks de wolf ziet ze hem niet zullen horen. Dus hij roept heel hard "de wolf, de wolf". De dorpelingen rennen naar de jongen toe, "waar waar?" De jongen zegt "sorry, ik zag hem niet maar wilde weten of jullie me wel echt zouden horen. De dorpelingen zijn niet blij, maar ze begrijpen het wel. Alleen moet de jongen beloven dat hij het niet weer zal doen.
Een poosje later ziet de jongen dat de dorpelingen weer aan het werk zijn en eigenlijk best ver van hem af staan. Zouden ze hem nog steeds horen? Hij vergeet de belofte en roept weer hard "wolf, wolf, daar is de wolf." De dorpelingen komen zo snel als ze kunnen om te vragen waar de wolf is. Goed boos zeggen ze hem dat hij nu echt alleen mag roepen als hij de wolf ziet. Ze zijn het echt zat.
Dan Ziet de jongen het en roept hard "Dit circuit is niks voor Mercedes, het is een echt RB circuit."
Maar de dorpelingen zijn het zat en geloven er geen moer meer van en negeren het geschreeuw.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.