[F1 2021] Race 5 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 39 Laatste
Acties:
  • 139.380 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
i-dj schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:52:
[...]

Laten we een petitie starten om Rick te houden. Vragen zijn veel inhoudelijker dan de vragen van Jack. Voegt veel meer toe aan de uitzending. Jack lekker de interviews laten regelen vanuit Nederland.
Rick en Allard Kalff :)
Meer inhoud en minder geneuzel.

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 23-05-2021 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

[...]

Laten we een petitie starten om Rick te houden. Vragen zijn veel inhoudelijker dan de vragen van Jack. Voegt veel meer toe aan de uitzending. Jack lekker de interviews laten regelen vanuit Nederland.
Ik heb wel het idee dat de coureurs meer moeite hebben om Rick te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
[...]

Weet het niet. Ook hij maakt een statement, in plaats van iets te gaan vragen. Als je tegenover zo iemand staat, zul je toch denken? Oh? Echt? Oke, dus?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:52:
[...]

Schroefdraad kan ook gewoon smerig zijn geweest, vergeten schoon te maken.
Wanneer je hem in eerste instantie vastzet met remstof ertussen of met een al beschadigde moer dan gaat het ook mis bij het loshalen.
True, maar is het dan niet juist dat je eerder de bestaande schroefdraad gewoon kapot draait, of de schroefdraad van de moer, of beiden? Die pneumatische wheel guns hebben genoeg kracht, als die schroefdraad kapot had gedraaid hadden ze het moer (en dus het wiel) er wel zeker af kunnen halen, maar niet meer het nieuwe wiel vast kunnen maken. Lijkt me?

Hopelijk krijgen we daar nog antwoord van Merc op. Bijzonder foutje dit. Nog nooit eerder gezien

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/8qs92gsr6w071.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=4592541e84d46b76c09da0eb3da96d38c7877b23

Nog 1x dan.. ;)

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Hoezo nog 1x? Gewoon na elke race hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

g0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Monaco heeft altijd haar eigen TV-regisseur in tegenstelling tot alle andere races. Een of andere neef van de prins ofzo heb ik een keer gelezen.
Nee Joh, Hier doen de Fransen het, net als als de Franse GP, maar goed..... Ook regie is een kunst :9

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08
Up
Down
Up
Down
Up
Down
Up
Down
Up
Down

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Lando very happy op Sky
LOL Max haha dubbelinterview

btw die Tag Heuer van Max is echt te groot voor mooi.

[ Voor 34% gewijzigd door PalingDrone op 23-05-2021 18:01 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

HAM post-race radio

spoiler:
Na 20 seconden kun je wegklikken, want het blijft stil..

-

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQRc8Kjp7Gy2QPsWUkKfIJLEC0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXMQqHssIpS8vJ5I5ovvZKFA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Kenny_026 op 23-05-2021 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blijf me erover verbazen dat ik met f1tv pro de hele tijd van youtube naar ftv switch. Youtube heeft de pre-pre race show, dan is er een apart sky pre race show op f1tv en na de race gaat het weer naar youtube..... Why.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02

rammes

koekebakker 1e klas

we hebben echt niet 1 shot gezien vanuit de pitbox bij Mercedes jammer weer. Zo'n hamerende Toto ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door rammes op 23-05-2021 18:04 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:57:
[...]

True, maar is het dan niet juist dat je eerder de bestaande schroefdraad gewoon kapot draait, of de schroefdraad van de moer, of beiden? Die pneumatische wheel guns hebben genoeg kracht, als die schroefdraad kapot had gedraaid hadden ze het moer (en dus het wiel) er wel zeker af kunnen halen, maar niet meer het nieuwe wiel vast kunnen maken. Lijkt me?

Hopelijk krijgen we daar nog antwoord van Merc op. Bijzonder foutje dit. Nog nooit eerder gezien
Ik denk dat de wheelgun de eerste keer niet goed op de wielmoer zat en de nokken van de wielmoer werden vernield. Daarna te weinig over om hem nog los te draaien.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:03:
Blijf me erover verbazen dat ik met f1tv pro de hele tijd van youtube naar ftv switch. Youtube heeft de pre-pre race show, dan is er een apart sky pre race show op f1tv en na de race gaat het weer naar youtube..... Why.....
Nee hoor, hoeft niet. Je kan ook in de app of op de website de homepage refreshen :)

Wat daar de gedachte achter is en het niet gewoon allemaal vloeiend in elkaar overloopt ontbreekt bij mij. Zal wel te maken hebben met het streamem van blokken

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:52

pinda powerrr

Slow down...

Gelukkig is er altijd nog het internet :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

hansvk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat de wheelgun de eerste keer niet goed op de wielmoer zat en de nokken van de wielmoer werden vernield. Daarna te weinig over om hem nog los te draaien.
Ahzo, jaa dat zou ook kunnen ja. Boh, wel hele domme fout dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Nee hoor, hoeft niet. Je kan ook in de app of op de website de homepage refreshen :)

Wat daar de gedachte achter is en het niet gewoon allemaal vloeiend in elkaar overloopt ontbreekt bij mij. Zal wel te maken hebben met het streamem van blokken
Nou lukt mij toch niet, ik krijg geen post race show te zien op f1tv.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ah, die grootste boot in de haven was van papa Stroll. (volgens notebook Ted)
Wel mooi ding, hopelijk in NL gebouwd dan hebben wij er ook nog wat lol van gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 23-05-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:11:
[...]

Nou lukt mij toch niet, ik krijg geen post race show te zien op f1tv.
Weird. Ik ook niet terwijl die wel in het uitzendtijden overzicht staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orob
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-06-2021
PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:12:
Ah, die grootste boot in de haven was van papa Stroll. (volgens notebook Ted)
Wel mooi ding, hopelijk in NL gebouwd dan hebben wij er ook nog wat lol van gehad.
Lol en beetje problemen

https://www.quotenet.nl/n...erug-in-nederland-204404/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Bottas zegt het wel normaal en die had echt reden om woedend te zijn.
"Its a big mistake by us, as a team".

[YouTube: Valtteri Bottas Post-Race Interview | 2021 F1 Monaco GP]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:13:
[...]

Weird. Ik ook niet terwijl die wel in het uitzendtijden overzicht staat :S
Op youtube krijg ik ook gewoon dat Formula 1 tv ding te zien, wat je ook krijgt op f1 tv pro. Dus het is wel hún tv crew, maar blijkbaar willen ze meer klanten proberen te trekken. Sowieso als je de pre race show wel op f1 tv hebt, dan moet je weer naar het hoofdscherm gaan om de race te gaan bekijken. Omslachtig en onnodig. Maar goed. Dankzij Bernie moet de F1 20 jaar internet inhalen.

Acties:
  • +20 Henk 'm!
Afgelopen races ging het nog wel eens over de slechte strategie van Red Bull en zaten er hier een berg thuis strategisten die het wel even beter zouden doen. Dat ondanks dat 9/10 keer Mercedes de strategie kon dicteren (doordat Perez niet thuis gaf). Maar what the hell was Mercedes denkende? "Doe maar een pitstopje"? Die beide pitstops sloegen echt nergens op. Dat de overcut hier ontzettend krachtig is was al lang bekend (zie 2017 bv met Vettel die Raikonnen inhaalt om de leiding door een overcut). En ook vrijwel elk team leek dat te begrijpen. Perez die P9 => P4 doet. Vettel P8 => P5. Stroll die P13 => P8 doet (wel met 2 uitvallers voor zijn neus, maar dan nog 3 plekken gewonnen). En Mercedes gaat dan als (een van de?) eerste teams naar binnen, met hoop op een undercut? Dat is echt wel heel naïef. Dus of Mercedes moet hun software eens laten nakijken (want die reilen en zeilen 9/10 keer op hun software), of die auto's vraten gewoon banden.

En ook wat @DaniëlWW2 al aangaf m.b.t. Hamilton. Hij moet nu niet op het team afgeven, vaak genoeg dat hij roept "ik blijf buiten, banden zijn goed". Dat had hij nu dus ook kunnen doen (beter nog: moeten zorgen dat die bij de briefing al duidelijk maakte dat hij voor een overcut wou gaan). Nu zeggen dat de fout bij het team ligt is gewoon onterecht, zeker met zijn sterke mening die die normaal wel altijd heeft en het team overruled. Dan niet nu zeggen "fout van het team". En IMO geeft dit ook een lege betekenis aan al die andere keren "team did an amazing job". Leuk statement voor de bühne als je gewonnen hebt, maar in de mindere momenten blijkt pas echt hoe hij er over denkt. En dan is het ineens team Sir Lewis en team Mercedes, en team Sir Lewis was natuurlijk perfect, die P7 in de kwalificatie was zijn beste kwalificatie ooit. Maar team Mercedes was shit dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
hansvk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Precies. Als je thuis bij het klussen het bitje niet goed in de schroefkop drukt verniel je gewoon de schroefkop en krijg je hem niet meer los, dan is het over.

Daarom zag je de monteur ook zo hopeloos kijken zelfs toen hij een andere wheelgun in z'n handen kreeg gedrukt, want dat maakt dan ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:16
ArthurMorgan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Ik denk dat Lewis dat rijkelijk heeft terugbetaald met al zijn overwinningen. En als het goed gaat is hij ook royaal met zijn team bedanken. Dus laat hem nu een keer gefrustreerd zijn.

/edit: mijn frustratie is dat er echt elke race wel weer iets bedacht moet worden om Hamilton af te kraken. Dan is het weer zijn 'nep' bedanken van de fans, dan weer zijn geluk, dan weer zijn mening over BLM, nu dus weer dit. Echt...
Met zijn overwinningen heeft hij het terugbetaald, maar met het royaal bedanken van het team, klinkt het bijna iedere keer alsof ik een herhaling hoor.

En hij mag zeker gefrustreerd zijn, vandaag was niet goed, maar dan was het voor het team als geheel niet goed, en hij is net zo goed onderdeel van dat team, alleen leek hij dat in het interview te zijn vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
[...]

Tuurlijk zijn dat ook superatleten. Maar wat moet ze daar? 0 toegevoegde waarde.
Ik lees dit zonder leesbril op wat afstand en dan staat er toch echt: superatieten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Hamilton heeft het gewoon zelf verprutst dit keer. Als Bottas vanaf P3 (P2) kan starten dan mag hij eerst even naar zichzelf kijken in plaats van het team. Hij weet dat de race op zaterdag wordt gereden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:15:
Afgelopen races ging het nog wel eens over de slechte strategie van Red Bull en zaten er hier een berg thuis strategisten die het wel even beter zouden doen. Dat ondanks dat 9/10 keer Mercedes de strategie kon dicteren (doordat Perez niet thuis gaf). Maar what the hell was Mercedes denkende? "Doe maar een pitstopje"? Die beide pitstops sloegen echt nergens op. Dat de overcut hier ontzettend krachtig is was al lang bekend (zie 2017 bv met Vettel die Raikonnen inhaalt om de leiding door een overcut). En ook vrijwel elk team leek dat te begrijpen. Perez die P9 => P4 doet. Vettel P8 => P5. Stroll die P13 => P8 doet (wel met 2 uitvallers voor zijn neus, maar dan nog 3 plekken gewonnen). En Mercedes gaat dan als (een van de?) eerste teams naar binnen, met hoop op een undercut? Dat is echt wel heel naïef. Dus of Mercedes moet hun software eens laten nakijken (want die reilen en zeilen 9/10 keer op hun software), of die auto's vraten gewoon banden.
Merc is koning op de hardere bandjes dit seizoen. En ze moesten iets.
En ook wat @DaniëlWW2 al aangaf m.b.t. Hamilton. Hij moet nu niet op het team afgeven, vaak genoeg dat hij roept "ik blijf buiten, banden zijn goed". Dat had hij nu dus ook kunnen doen (beter nog: moeten zorgen dat die bij de briefing al duidelijk maakte dat hij voor een overcut wou gaan). Nu zeggen dat de fout bij het team ligt is gewoon onterecht, zeker met zijn sterke mening die die normaal wel altijd heeft en het team overruled. Dan niet nu zeggen "fout van het team". En IMO geeft dit ook een lege betekenis aan al die andere keren "team did an amazing job". Leuk statement voor de bühne als je gewonnen hebt, maar in de mindere momenten blijkt pas echt hoe hij er over denkt. En dan is het ineens team Sir Lewis en team Mercedes, en team Sir Lewis was natuurlijk perfect, die P7 in de kwalificatie was zijn beste kwalificatie ooit. Maar team Mercedes was shit dit weekend.
Dat is Hamilton. Narcist. Niet bepaald een team player. Hij heeft geen problemen om zijn team onder de bus te gooien, heeft ie vaak genoeg gedaan, ook in Mclaren periode. Dat de journalisten daar geen kritische dingen over willen vragen.... tsja.... meer glamour dan substantie....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
NoahAmber schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:20:
[...]

Ik lees dit zonder leesbril op wat afstand en dan staat er toch echt: superatieten
Die zie ik ook graag, superAtieten ;)
Geen leesbril voor nodig, dat kan gewoon op de tast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:03:
Answer: Race Control app
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
[...]

Volgens mij ontgaat de clue je een beetje...

Tuurlijk zijn dat ook superatleten. Maar wat moet ze daar? 0 toegevoegde waarde.
Marketing, show, de sport een gezicht geven bij mensen die graag tennis volgen, verbinden dus eigenlijk. Ik denk dat dit een stukje typisch Amerikaans is, plus dat Hamilton normaal gesproken op het podium zou staan. Dan kun je wel raden hoezo dat ook in het beeld past...

[ Voor 42% gewijzigd door Luxicon op 23-05-2021 18:39 ]

...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FafAZWYAwLPPN?format=jpg&name=large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Sir_Lion schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Up
Down
Up
Down
Up
Down
Up
Down
Up
Down

:D
Als je hem 90° draait dan is het Naaaaaaaaar Linksssssss naaaar rechtsssssss tatatatatdta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
TrekDr0p schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Als je hem 90° draait dan is het Naaaaaaaaar Linksssssss naaaar rechtsssssss tatatatatdta
Ik zat al te wachten tot iemand die grap ging maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ik ben daar niet zo van. Er zijn belangrijkere dingen om petities voor op te starten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Luxicon schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:32:
[...]

Answer: Race Control app
[/quote]

Op Windows? Ik heb wel een niet officiele gevonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Sir_Lion schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:42:
[...]

Ik zat al te wachten tot iemand die grap ging maken :')
Ben blij dat ik je niet heb teleurgesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Overigens 1e punt Alfa Romeo!!! Ze krijgen de reiskosten vergoed! (Toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

We’re forced to retire Valtteri’s car from the race. The wheel nut machined onto the axle as we attempted the pit stop, meaning the wheel couldn’t be removed.
Dit lees ik dus dat de wielmoer zich vast heeft gedraait op de as. En dat bij het eraf draaien van de moer. Lol.

Reactie van Merc zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door siggy op 23-05-2021 18:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RobertMe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:15:

Nu je het zegt gaan er bij mij ook wat radertjes in mijn hoofd draaien. :)
Want zien we niet wel heel vaak dat als Mercedes niet dominant voorligt, ze grijpen naar de undercut? Het lijkt bijna een reflex te zijn dat ze dit maar doen, ook al is het volstrekt idioot zoals vandaag.

Zeker omdat meerdere teams zo sterk waren op de softs en RBR al helemaal. Die gingen ook overduidelijk voor een overcut voor Verstappen en Perez ook. Die zag ik minder aankomen, maar had ik eigenlijk wel kunnen voorzien. Die waren ook echt niet te stoppen op die softs en Verstappen lijkt zelfs nog relatief vroeg binnengeroepen te zijn. Want een paar ronden ervoor had hij het er nog over dat ze pas gingen pitten als er een duidelijke drop off te merken was. Die zag ik zo snel niet. Op de harde band was hij wat minder tevreden, maar alsnog ruim snel genoeg.

Ik begin mij ook af te vragen of RBR niet simpelweg veel beter is op zachtere banden. Dat droeg ik een week geleden al aan, maar nu begin ik het met echt af te vragen of dit een fluke was, of we dit vaker gaan zien. Want voor een groot deel van de rest van het seizoen, zijn de banden zachter dan in Portugal of Spanje.
DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2021"

Strategisch word het dan ook interessanter als RBR meer opties met banden heeft en ook overcuts kan doen naast de undercuts. Iets om in de gaten te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

FOM dus klikkie

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:05
PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:54:
[...]

Rick en Allard Kalff :)
Meer inhoud en minder geneuzel.
Allard Kalff...

Weet

je

dat

echt

heel

erg

zeker?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
asing schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:58:
[...]

Allard Kalff...

Weet

je

dat

echt

heel

erg

zeker?
Jup :)
Goede ervaringen mee tijdens F1 vroegah en tijdens de 24h van Le Mans ging hij ook niet vervelen (en viel ik niet in slaap ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:43:
[...]

[/quote]

Op Windows? Ik heb wel een niet officiele gevonden?
Klopt, vanuit de MS store, maar via Github (ik denk dat je die hebt gevonden) is ook prima. Werkt geweldig.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

asing schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:58:
[...]

Allard Kalff...

Weet

je

dat

echt

heel

erg

zeker?
Mol & Bert Devies zou het ultieme koppel zijn. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:54:
Verstappen lijkt zelfs nog relatief vroeg binnengeroepen te zijn. Want een paar ronden ervoor had hij het er nog over dat ze pas gingen pitten als er een duidelijke drop off te merken was. Die zag ik zo snel niet.
Volgens mij hadden ze nu een gratis pitstop? Iedereen achter Verstappen was gepit en Bottas dan weggevallen. Hij kwam dan alleen achter Perez, maarja, teamgenoot die of aan de kant wordt geroepen of zoals nu ronde later pit. Lijkt mij dus een gevalletje: strategie doet er niet meer echt toe, lekker pitten en uitrijden die hap. Blijven ze doorrijden met een klapband als gevolg of werkt de undercut ineens wel zijn ze in een keer de loser van het weekend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:05
Het nadeel van Allard vind ik dat hij zijn zinnen woord voor woord uitspreekt. Ik kan er niet naar luisteren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:03:
[...]

Mol & Bert Devies zou het ultieme koppel zijn. 8)7
De good old Eurosport-commentator. Zo slecht was die toch niet? :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Bart-Willem schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:08:
[...]

De good old Eurosport-commentator. Zo slecht was die toch niet? :P
Hij zat in ieder geval vol van enthousiasme :+ Terugkoppen! :+ :+ :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FcK8eWYAEjT7i?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FcK8cX0AI10rr?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FcK83WQAAUFbW?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FcK9KXsAA0KsH?format=jpg&name=large

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06
asing schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:06:
Het nadeel van Allard vind ik dat hij zijn zinnen woord voor woord uitspreekt. Ik kan er niet naar luisteren.
Iedereen spreekt zijn zinnen woord voor woord uit toch? :P

Maar bij hem zitten er op veel momenten wel irritante pauzes tussen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Jasphur
Happy VET
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FOrIlWYAcLmzu?format=jpg&name=large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jasphur
En Mercedes flext ook lekker :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FfzaIXoAM0qsa?format=jpg&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2FfzaEXEAkAmPd?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RobertMe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Volgens mij hadden ze nu een gratis pitstop? Iedereen achter Verstappen was gepit en Bottas dan weggevallen. Hij kwam dan alleen achter Perez, maarja, teamgenoot die of aan de kant wordt geroepen of zoals nu ronde later pit. Lijkt mij dus een gevalletje: strategie doet er niet meer echt toe, lekker pitten en uitrijden die hap. Blijven ze doorrijden met een klapband als gevolg of werkt de undercut ineens wel zijn ze in een keer de loser van het weekend.
Dat is een overcut. ;)
Mijn punt is alleen dat ze het zo makkelijk deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

RobertMe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Gewoon Sainz coveren. Je weet dat je dan goed zit. Straks gebeurt er iets geks en/of onvoorspelbaars. Je wilt gewoon banden waarmee je de race kunt uitrijden en zeker weten dat je weer voor Sainz op de baan komt. Dus lekker de pits in. En alleen Perez reed er inderdaad voor, dus dat is verder prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:18:
[...]

Gewoon Sainz coveren. Je weet dat je dan goed zit. Straks gebeurt er iets geks en/of onvoorspelbaars. Je wilt gewoon banden waarmee je de race kunt uitrijden en zeker weten dat je weer voor Sainz op de baan komt. Dus lekker de pits in. En alleen Perez reed er inderdaad voor, dus dat is verder prima.
Dat is toch wat ik schreef :p @DaniëlWW2 vond het gek dat Verstappen alsnog zo vroeg stopte, terwijl GP had gemeld dat ze op een drop zouden wachten. Alleen had het dus geen zin meer om op een drop te wachten want strategisch hadden ze vrij spel. Gewoon de rest volgen en niks afwijkends doen is dan in zoverre ook de meest logische keuze wat ik probeerde te beargumenteren.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:55
https://www.instagram.com/p/CPOP0HfodXM/

Toto zijn reactie!
Terwijl Max het volkslied hoort :o

[ Voor 14% gewijzigd door RiCk op 23-05-2021 19:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Ze zijn leuk met zijn drieën aan het plaagstoten uitdelen. :P
[YouTube: F1 2021 Monaco GP - Post-Race Press Conference (VER, SAI, NOR)]

Trouwens de nieuwelingen in de teams deden het echt uitstekend vandaag.
-Vettel staat nu boven Stroll met 10 om 9.
-Sainz is naar 38 waar Leclerc op 40 staat.
-Perez had ook eindelijk eens een goed aantal punten. 44 punten waar Bottas er 47 heeft.

Ricciardo valt alleen flink tegen. Die had ook al tijd nodig met Renault, maar hier is het echt erg aan het worden. Die past zich niet goed aan. Sainz doet het erg goed bij Ferrari, beter dan ik had gedacht. Vettel lijkt ook weer eens te presteren.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:36
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:36:
[YouTube: Max Verstappen Wins In Monaco! | 2021 Monaco Grand Prix]
[YouTube: F1 2021 Monaco GP - Post-Race Press Conference (VER, SAI, NOR)]

Trouwens de nieuwelingen in de teams deden het echt uitstekend vandaag.
-Vettel staat nu boven Stroll met 10 om 9.
-Sainz is naar 38 waar Leclerc op 40 staat.
-Perez had ook eindelijk eens een goed aantal punten. 44 punten waar Bottas er 47 heeft.

Ricciardo valt alleen flink tegen. Die had ook al tijd nodig met Renault, maar hier is het echt erg aan het worden. Die past zich niet goed aan. Sainz doet het erg goed bij Ferrari, beter dan ik had gedacht. Vettel lijkt ook weer eens te presteren.
Ricciardo was vorige race prima toch? Monaco een slechte race kan gebeuren (zie Hamilton 8) ).

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Pas nou op, anders gaan we zo weer 100 pagina's over scheldwoorden vol maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:16
MrOleo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:40:
[...]

Ricciardo was vorige race prima toch? Monaco een slechte race kan gebeuren (zie Hamilton 8) ).
Bij Hamilton lag het toch aan het team dat het minder ging (aldus Hamilton)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
Zie Mercedes bedoel je,ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet aan Lewis lag >:)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Transportman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:44:
[...]

Bij Hamilton lag het toch aan het team dat het minder ging (aldus Hamilton)?
Hij heeft het zelf verknalt met die kwalificatie. Deze GP draait om een goede kwalificatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Leuke korte video in de tweet ook

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:52

pinda powerrr

Slow down...

pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:52:

Grote gok van Ferrari, met hun geluk ploft die bak nog wel ergens in de race.
Ik quote mijzelf nog even :P
Ploffen gebeurde dus al vóór de race _O-

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:52:
[...]

Ik quote mijzelf nog even :P
Ploffen gebeurde dus al vóór de race _O-
Het is maar wat je ploffen noemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
Leest Max hier mee?
Staat daar en zegt dat het lijkt alsof hij gaat zingen

Na gisteren ingebroken te hebben op het songfestival topic, en zij vandaag hier in ons topic waren.
Vond het plaatje van Lewis hier wel geniaal

Was gezellig vandaag iig.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04

SomerenV

It's something!

skreppiedoe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Zie Mercedes bedoel je,ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet aan Lewis lag >:)
Wat je ook vindt van Hamilton, hij is wel consistent. Als hij wint dan komt dat vooral ook door het harde werken van het team en had hij het niet zelf kunnen doen. Als hij faalt dan komt dat natuurlijk óók door het harde werken falen van het team :+

Hij laat zich in interviews overigens wel enorm kennen. Het team heeft niet gedaan wat het heeft moeten doen. Het team moet lering trekken uit wat er is gebeurd, hij zelf natuurlijk niet. En over twee weken terugslaan? Naah want Azerbeidzjan is een Red Bull-baan dus dat is maar lastig. Kut he, als je een keer in een andere positie zit dan numero uno. Nu ervaart hij ook 's wat praktisch ieder ander team heeft ervaren de afgelopen jaren en ik kan er alleen maar van genieten om heel eerlijk te zijn.

Voor het eerst in een jaar of 7 lijkt Mercedes een serieuze concurrent te hebben als het om de pole gaat in de vorm van Red Bull Racing en Verstappen. Daarna volgens ook nog Perez, Sainz, Leclerc en Norris die het Bottas mogelijk moeilijk kunnen maken. Dat is gewoon prachtig. Hopelijk is de standaard 1-2 van Mercedes vanaf nu verleden tijd en strijden er vaker meerdere teams om podiumplaatsen. Laat Hamilton maar daadwerkelijk vechten om z'n plekje, laat de teams maar hun koppen breken over strategische voordelen, laat Bottas maar zien dat ie een fatsoenlijke 2e rijder kan zijn en laat de rest hun maar het vuur aan de schenen leggen. Het hoeft niet eens Verstappen te zijn die nu steeds gaat winnen. Laat andere coureurs ook maar een paar keer die 25 punten pakken. Laat het kampioenschap maar lekker spannend zijn _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06
Aparte video, met die ingebouwde 'buffering'/ loading- puntjes die in de video zelf zitten.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jaap-Jan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Rare video, met die ingebouwde 'buffering'/ loading- puntjes die in de video zelf zitten.
De video komt dan ook niet van de FOM maar van een of andere persoon die het op YouTube gezet heeft. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jaap-Jan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Aparte video, met die ingebouwde 'buffering'/ loading- puntjes die in de video zelf zitten.
En ik maar denken dat het aan mijn laptop lag. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Weet iemand of die drift op het eind de bedoeling was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik denk een drift van geluk. Zag er lekker uit ieder geval!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 14:00

AvK

Ready Set Go

Chefbierrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:20:
Die was bedoeld om aan te geven dat hij oppermachtig was vandaag. En een extra tik naar Mercedes.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zeker weten! Als hij het mocht dan deed hij ook nog een donut op de finishlijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmmmmmmm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:22:
Ik denk een drift van geluk. Zag er lekker uit ieder geval!
AvK schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Die was bedoeld om aan te geven dat hij oppermachtig was vandaag. En een extra tik naar Mercedes.
Ben ik dan de enige bij wie het hart een slag mistte toen hij die drift maakte tegen het einde? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:36:
[YouTube: Max Verstappen Wins In Monaco! | 2021 Monaco Grand Prix]
Ik vind Ricciardo ook maar matig presteren, had veel meer van hem verwacht. Gewoon op een ronde worden gezet door je teamgenoot. Voorlopig heeft Norris hem lekker in de tas zitten :)

Sainz gaat inderdaad vrijwel gelijk op met Leclerc. Hij doet het veel beter dan ik had verwacht. En Vettel kon dit succesje wel gebruiken, zal best een lekkere 'morale boost' voor hem zijn lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk jongens .. :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13:55

Vuvuzela

My spire is forming

Is Binotto niet ongeveer de minst geloofwaardige persoon uit de paddock?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Er waren hier fans van de Gulf-livery van McLaren toch?

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/r20UCmdZTd1rOHr8eugQ0kV5Rsz67zGZULNiFce8w38.jpg?auto=webp&s=8bf2cfa2bf53eba3f279699188fa1c37be4c6a4a

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Edd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:31:
Er waren hier fans van de Gulf-livery van McLaren toch?

[Afbeelding]
Jammer van die mondkapjes. Voor de lulz wou ik Ricciardo wel eens zien lachen als een boer met kiespijn :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max heeft Lewis dus gewoon op + 1:08.231 gereden! Een totale vernedering! :D

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:33:
Max heeft Lewis dus gewoon op + 1:08.231 gereden! Een totale vernedering! :D

:+
Lewis had een extra stop he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Tuurlijk :z

Dat is net zo kansloos als het geklaag over flex in vleugel net na de race.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:37:
[...]

Lewis had een extra stop he ;)
Je hebt de :+ gemist? ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik verschil hier behoorlijk met een aantal mensen hier mbt de kijk op Hamilton. Maar wat ik wel hoop is dat deze wedstrijd goed onder zijn huid gaat kruipen en barsten gaat veroorzaken in het team van Mercedes. Het is nog een lang seizoen, en volgens mij heeft Merc toch de net wat betere auto. Dus hopen dat ze last krijgen van de druk van Max.
Gelukkig wel meer wat zachtere compounds, dat kan absoluut een voordeel zijn. Ook Perez kan uit deze wedstrijd goed wat zelfvertrouwen tanken zodat hij meer in de tactieken van RB gebruikt kan worden.

Beste seizoen in jaren vooralsnog.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:28
De rechterkant van de bak zit dan ook niet verbonden met de linkerkant van de bak :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
SomerenV schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:02:
[...]
Voor het eerst in een jaar of 7 lijkt Mercedes een serieuze concurrent te hebben als het om de pole gaat in de vorm van Red Bull Racing en Verstappen. Daarna volgens ook nog Perez, Sainz, Leclerc en Norris die het Bottas mogelijk moeilijk kunnen maken. Dat is gewoon prachtig. Hopelijk is de standaard 1-2 van Mercedes vanaf nu verleden tijd en strijden er vaker meerdere teams om podiumplaatsen.
En volgend jaar is alles weer anders doordat alles overhoop gaat :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:08

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Die wheelgun guy bij Mercedes zal wel even een slechte nacht hebben zeg.. Wat moet je je dan kut voelen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tristan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:42:
[...]

En volgend jaar is alles weer anders doordat alles overhoop gaat :(
Volgend jaar keert het groundeffect terug wat zou betekenen dat de wagens elkaar weer in de versnellingsbak kunnen volgen (tenminste dat is de bedoeling). Laat Adrian Newey nu een expert op het gebied van ground effect zijn. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat Red Bull het te kloppen team gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pendaco schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:45:
Die wheelgun guy bij Mercedes zal wel even een slechte nacht hebben zeg.. Wat moet je je dan kut voelen :'(
Dat is de pest aan mechanische en elektronische dingen, je kunt het nog zo goed geregeld hebbem het kan zomaar de geest geven of doen wat jij niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 14:00

AvK

Ready Set Go

Pendaco schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:45:
Het was een mechanisch probleem. Je zag de aluminium splinters er vanaf springen. In het begin zag je al dat die wheel gunner na twee pogingen een beweging met zijn hand maakte dat het niet zou gaan lukken.
Het lag niet bij hem. Die slaapt prima.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Mercedes gaf weer geen moer om Bottas, ze zijn er klaar mee.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 34 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.