Heb je de jacht goed kunnen parkeren gisteren?Pierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Ach wil best 199 euro aftikken pp maar niet bij een sushi tent.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Post race show. 
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

En zie hier de reden waarom Bottas uitgevallen is.
heel de weelmoer afgedraaid.....djeeezzzDoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zo zeg, dat is de eerste keer proberen al helemaal fout gegaan dan.DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Perez heeft vandaag zijn gezicht gered, is goed vooruit gegaan deze race. Vooral de berichten van Hamilton hierover waren goud waard 👍Help!!!! schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:10:
[...]
[Afbeelding]
Als je dan PER bent dan moet je toch ook denken: hoe kan dat, ik heb dezelfde auto.
Moet toch pijn doen qua ego.
Testing, one, two ...
Haha Max relativeert half juichend NL even
Heerlijk nuchter interview, precies zoals we Max kennen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja veel succes ermee om die los te krijgenDoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
Gaat met velg en as de prullenbak in
Max komt eigenlijk niet eens zo blij over met deze historische prestatie en overwinning op voor FFS Monaco!!!! Hij is echt al bezig met de rest van het seizoen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wat heeft ie voor klokkie om? Lijkt een tag Heuer Monaco? Maar special edition ofzo?
De wheel gun er al draaiend erop gezet. 😳DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
Die wist al vanaf de start dat het goed kwam.Help!!!! schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:16:
Max komt eigenlijk niet eens zo blij over met deze historische prestatie en overwinning op voor FFS Monaco!!!! Hij is echt al bezig met de rest van het seizoen.
Max zou mij ook eens een appje moeten sturen en me gerust stellen.
Ik zou het doen!
Ik meen te hebben gezien dat de linker pit man van Max de wheel gun er al op had voordat ie stil stond.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Sowieso Tag Heuer. Vond m niet mooi overigens.MikeyMan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:16:
Wat heeft ie voor klokkie om? Lijkt een tag Heuer Monaco? Maar special edition ofzo?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tis ook niet echt een gevecht geweest.Help!!!! schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:16:
Kan me voorstellen dat rondenlang een flinke strijd veel meer voldoening geeft.
Bizar want zelfs dan zou het er niet zo uit mogen zien.
Jup, Perez heeft vandaag geleverd. Met tactiek naar voren gebracht
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Klopt, de pitcrew van Red Bull heeft de wheelgun al in het wiel voordat hij goed en wel stil staat. Daar winnen ze ook de tijd mee. Hetzelfde doen ze als het wiel er weer op gaat. Het zijn die kleine dingen waardoor ze zo verschrikkelijk snel zijn.PjotrStroganov schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:18:
[...]
Ik meen te hebben gezien dat de linker pit man van Max de wheel gun er al op had voordat ie stil stond.
"When you grow up your heart dies"
Idem.poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:09:
Ik wil ook zo'n juichcape en schreeuwen! Best zin in het EK.. wel weer toe aan zoiets! Hopelijk weer in de kroeg, na de versoepelingen![]()
Ik geef weinig om voetbal maar ben best wel chauvinistisch.
En ik houd van openbaar drinken met veel mensen om mij heen

Heerlijk tussen de mensenmassa meespringen en namen roepen waar ik op dit moment nog nooit van gehoord heb
Leclerc issue 'completely unrelated to the accident' Juist.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Misschien op standje vast ipv standje los gezet?DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken, maar dat zullen ze toch wel beveiligd hebben? Het moet "kunnen".PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Misschien op standje vast ipv standje los gezet?
Maar ik wacht nog even op een streamable van de pitstop.
Waiting on the world to change
Ik zie het resultaat van Hamilton dit weekend toch ook wel een beetje als compensatie voor zijn geluk in Imola. Heb nu het idee dat de standings meer in overeenstemming zijn met de geleverde prestaties van team+coureurs, al denk ik nog steeds dat de Mercedes de betere auto van de twee is. Het seizoen blijft zo in elk geval iets langer het kijken waard.
Hopelijk worden de resultaten de komende races geen serie van P1 HAM P2 VER, want dan is die hoop ook weer van korte duur.
Hopelijk worden de resultaten de komende races geen serie van P1 HAM P2 VER, want dan is die hoop ook weer van korte duur.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Lijkt me toch ook sterk. Teveel slijtage misschien in de wheelgun.PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Wat ik zo gaaf vond bij de stop van Max is dat het er helemaal niet snel uit ziet. Het lijkt heerlijk relaxed en soepel te gaan. en dan zie je opeens die 2.0 in beeldsjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:22:
[...]
Klopt, de pitcrew van Red Bull heeft de wheelgun al in het wiel voordat hij goed en wel stil staat. Daar winnen ze ook de tijd mee. Hetzelfde doen ze als het wiel er weer op gaat. Het zijn die kleine dingen waardoor ze zo verschrikkelijk snel zijn.
Ik zou wel eens willen weten hoevaak die lui daar nou precies op oefenen want dit is echt zo een verschrikkelijk automatische piloot actie dat ik me afvraag of een robot installatie RB echt zou kunnen verslaan. (wel die tweede van Checo natuurlijk, bagger 2.8
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zou het logischer vinden dat de wielmoer van harder materiaal zou zijn dan de binnenkant van de wheelgun zodat bij slijtage je snel de reserve gun pakt en je dus nog grip op de wielmoer kan hebben.PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:23:
[...]
hahah precies hetzelfdestreamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Idem.
En ik houd van openbaar drinken met veel mensen om mij heen![]()
![]()
Heerlijk tussen de mensenmassa meespringen en namen roepen waar ik op dit moment nog nooit van gehoord heb
Clubvoetbal boeit me niet, maar bij EK en WK ben ik echt de grootste supporter

Hamilton: "Baku is een RB track". Jahoor!
Langste rechtste stuk van de kalender. Die S3 wordt huilen voor RBR vrees ik

PSN: xMaurice93
Scherpe vragen van Rick aan Lewis. Hij had geen antwoorden klaar.
Winkelman, fantastisch!!!!
lekkere teamplayer idd, maar alleen als alles op rolletjes gaat.renegrunn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Foi HAM geeft z'n team even een trap na
Ind erg vreemd, denk dat de moer er al verkeerd op heeft gezeten waardoor het schroefdraad vastgevreten heeft gezeten en door de kracht van de wheel gun de boel kapot is gedraaid.DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Dammit, gemist!wowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Winkelman, fantastisch!!!!
Als mensen zich nog afvragen waarom men een hekel krijgt aan Lewis is dit wel een aardig interview... Gadverdamme
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Linkje straks naar dat interview? Heb het gemistBM schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:28:
Als mensen zich nog afvragen waarom men een hemel krijgt aan Lewis is dit wel een aardig interview... Gadverdamme
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
USA 2012, het laatste (tot vandaag) podium dat gedeeld werd door Red Bull, Ferrari en McLaren:

[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 23-05-2021 17:30 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Toch een sneertje van Lewis naar het team, wel sterk van Winkelman.
Hmm, hou niet zo van de sfeer die instant ontstaat wanneer er een verkeerd doelpunt valt.streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Idem.
En ik houd van openbaar drinken met veel mensen om mij heen![]()
![]()
(Ook geen voetbalfan dus dat werkt niet mee)
Vond de sfeer tijdens een race altijd wel leuk, iedereen door mekaar en geen gefrustreerd gedoe, maar ga dan ook niet op een oranje tribune staan
Ferrari fans naast Mercedes fans op een tribune en toch allemaal een leuke race gehad hebben ondanks dat er maar eentje kan winnen.
Bij F1 heb (had?) je toch wat minder een "wij tegen hun" sfeertje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoor dat Hamilton het team onder de bus gooit zodra het eens een keertje niet perfect loopt?
Ik ben echt verbaast...
Ik ben echt verbaast...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Winkelman pakte hem even in omdat hamilton wat terughoudend was, en plofte als laatste vraag erin wat er is geleerd van deze race waarop hamilton zegt: ik niets, het team (tenminste, dat is mijn interpretatie)
Mogen de niet Ziggo kijkers ook weten wat er zo goed aan was?sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Er zal zo wel een video van komen.pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:30:
[...]
Mogen de niet Ziggo kijkers ook weten wat er zo goed aan was?
pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:30:
[...]
Mogen de niet Ziggo kijkers ook weten wat er zo goed aan was?
https://streamable.com/dzbzst
-
Nog eens de BOT pitstop vanuit zijn onboard:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Draaide de wielgun bij bottas nu in de verkeerde richting?????
Ik zag net de herhaling op Ziggo, maar dacht te zien dat ze die moer rechtsom wilde draaien?
Ik zag net de herhaling op Ziggo, maar dacht te zien dat ze die moer rechtsom wilde draaien?
Vette shit!
Misschien dat de wheelgun niet locked en door het hardere materiaal fungeert als een frees. Met als gevolg dat de toeren en koppel het zachtere materiaal wegfrezen.Hippocampus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:26:
[...]
Ik zou het logischer vinden dat de wielmoer van harder materiaal zou zijn dan de binnenkant van de wheelgun zodat bij slijtage je snel de reserve gun pakt en je dus nog grip op de wielmoer kan hebben.

Hamilton was onder de indruk dat de strategie was om lang met de banden te doen en vervolgens halen ze hem vroeg binnen... tja, dan gaat er iets niet goed toch? Hij zal daar terecht pissig om zijn. (of hij had beter op moeten letten tijdens de briefingDaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:30:
Ik hoor dat Hamilton het team onder de bus gooit zodra het eens een keertje niet perfect loopt?
Ik ben echt verbaast...
Ik vind het niet echt raar wat Lewis zegt. Op dat moment naar binnen moeten komen leek gewoon niet verstandig. En dat bleek vervolgens ook. Mercedes maakt vaak goede beslissingen, maar vandaag niet.
Volgens mij zegt hij juist "no it's not a Red Bull track".Maurice079 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Hamilton: "Baku is een RB track". Jahoor!Langste rechtste stuk van de kalender. Die S3 wordt huilen voor RBR vrees ik
Precies, het liep niet lekker daar dit weekend. Lewis kan hard genoeg rijden om altijd pole te pakken. Alhoewel, Bottas had na zijn aanpassing in fp3 wel een erg goede quali
Vind het interview van HAM totaal niet gek.. Mercedes heeft het nou eenmaal "verpest" qua tactiek..
Ben benieuwd of Merc nog een filmpje maakt over hoe en waarom ze die keuzes hebben gemaakt, ik heb geen idee.
Ben benieuwd of Merc nog een filmpje maakt over hoe en waarom ze die keuzes hebben gemaakt, ik heb geen idee.
I served in a company of heroes.
Nee, er is juist 'nieuw' schroefdraad gemaakt door het de verkeerde kant op forceren van de wheelgun/bout. Anders kan die nooit vastzitten. Kapotdraaien van de schroefdraad krijg je de band er wel af, maar geen nieuwe erop. Gewoon een ultiem dom foutje.PjotrStroganov schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Misschien dat de wheelgun niet locked en door het hardere materiaal fungeert als een frees. Met als gevolg dat de toeren en koppel het zachtere materiaal wegfrezen.
Verwijderd
"No, it's another RedBull track"..g0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Volgens mij zegt hij juist "no it's not a Red Bull track".
Hoorde ik
Nog even een keer geluisterd en het klinkt als ‘no, it’s another Red Bull track’g0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:34:
[...]
per aspera ad astra
Ach, het is maar wat je wil horen vanuit dit interview met Hamilton. Wel aangenaam dat Winkelman daar staat. Leuk voor NL dat Verstappen heeft gewonnen maar het blijft jammer dat Leclerc niet kon starten. Monaco blijft m.i. een circuit wat eigenlijk alleen maar op de kalender staat vanwege oudere tradities etc. Van mij mag het snel vervangen worden door een ander circuit.
Dit jaar niet met de flexiwingsMaurice079 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Hamilton: "Baku is een RB track". Jahoor!Langste rechtste stuk van de kalender. Die S3 wordt huilen voor RBR vrees ik
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik meen dat er ook nog een close-up was.
[Streamable: Valterri Bottas' right front won't come off during the pitstop - he is out of the race]
[Streamable: Valterri Bottas' right front won't come off during the pitstop - he is out of the race]
Bottas deed gewoon vooraan mee. Dus Lewis, nee lag niet alleen aan het team.renegrunn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
Foi HAM geeft z'n team even een trap na
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Er zit echt wel een torque/koppel limiter op die gun hoor, er gaat zelfs een lampje branden. Dus te lang of verkeerde kant is echt niet de oorzaak.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Nee, er is juist 'nieuw' schroefdraad gemaakt door het de verkeerde kant op forceren van de wheelgun/bout. Anders kan die nooit vastzitten. Kapotdraaien van de schroefdraad krijg je de band er wel af, maar geen nieuwe erop. Gewoon een ultiem dom foutje.
Nee hij zegt "It's another RedBull-track"g0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Je zou denken dat die wheel-gun's wel gelimiteerd zijn op een bepaald aandraaimoment toch? Dan zou je niet zomaar het schroefdraad kapot moeten kunnen draaien. Of het was gewoon een maandagochtend-model.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Nee, er is juist 'nieuw' schroefdraad gemaakt door het de verkeerde kant op forceren van de wheelgun/bout. Anders kan die nooit vastzitten. Kapotdraaien van de schroefdraad krijg je de band er wel af, maar geen nieuwe erop. Gewoon een ultiem dom foutje.
Deze?Edd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:34:
[Afbeelding]
Als iemand een knappe van de andere kant van vinden, hou ik mij aanbevolen...
https://twitter.com/redbu.../1396479505041170433?s=21
- DaniëlWW2
- Niet online
Mercedes probeert altijd een no blame cultuur te behouden en ze geven hem al jaren een belachelijk goede auto, betalen hem vorstelijk, stellen hem vrij van zaken zoals simulatorwerk waar het team de echte ontwikkelingen mee doet. En als het dan eens niet gaat, meteen het team onder de bus gooien. Dat vind ik dus niet eerlijk en het verbaast me helaas ook niet.Hippocampus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:33:
[...]
Hamilton was onder de indruk dat de strategie was om lang met de banden te doen en vervolgens halen ze hem vroeg binnen... tja, dan gaat er iets niet goed toch? Hij zal daar terecht pissig om zijn. (of hij had beter op moeten letten tijdens de briefing)
edit: Helemaal vergeten dan Bottas de auto wel op P3 zette en ook bezig was met een snelle ronde toen het gisteren misging. Verder heeft Bottas ook meer te klagen want zijn race is helemaal weggegooid.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 17:39 ]
'Another Red Bull track'. Euh ja, juist ja. Weet niet of ie nou die interviewer in de zeik probeerd te nemen, maar zichzelf elke keer in de underdog positie proberen te duwen is wel erg triest.DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:32:
[Streamable]https://streamable.com/dzbzst
Lewis interview. Hij is niet blij met zijn team vandaag.
Het meest iconische stukje regie vandaag....

[ Voor 12% gewijzigd door pinda powerrr op 23-05-2021 17:39 ]
Functie elders SVPpinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
Het meest iconische stukje regie vandaag....![]()
[Streamable: Vettel overcuts Hamilton and Gasly as Stroll hits the swimming pool wall]

Dat is toch de operatus morandi van Hamilton. Textbook narcisme. Werkt goed als je de beste bent, maar als het misgaat, moet je wel een Toto hebben die richting het team het eea communiceert. Als ik werknemer zou zijn, zou ik hier niet zo blij mee zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Mercedes probeert altijd een no blame cultuur te behouden en ze geven hem al jaren een belachelijk goede auto, betalen hem vorstelijk, stellen hem vrij van zaken zoals simulatorwerk waar het team de echte ontwikkelingen mee doet. En als het dan eens niet gaat, meteen het team onder de bus gooien. Dat vind ik dus niet eerlijk en het verbaast me helaas ook niet.
Als je zo vaak kampioen bent zeker. Onnodig.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:37:
[...]
'Another Red Bull track'. Euh ja, juist ja. Weet niet of ie nou die interviewer in de zeik probeerd te nemen, maar zichzelf elke keer in de underdog positie proberen te duwen is wel erg triest.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Misschien als je een nieuwe moer erop draait. Het lijkt me sterk dat je met een al vastzittende moer een nieuw schroefdraad tapt. En die ratel zorgt er toch voor dat een draad bij het vastdraaien niet word doorgedraaid?siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:35:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door PjotrStroganov op 23-05-2021 17:41 ]
Monaco heeft altijd haar eigen TV-regisseur in tegenstelling tot alle andere races. Een of andere neef van de prins ofzo heb ik een keer gelezen.pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
Het meest iconische stukje regie vandaag....![]()
[Streamable: Vettel overcuts Hamilton and Gasly as Stroll hits the swimming pool wall]
[Streamable]
Ik denk dat Lewis dat rijkelijk heeft terugbetaald met al zijn overwinningen. En als het goed gaat is hij ook royaal met zijn team bedanken. Dus laat hem nu een keer gefrustreerd zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Mercedes probeert altijd een no blame cultuur te behouden en ze geven hem al jaren een belachelijk goede auto, betalen hem vorstelijk, stellen hem vrij van zaken zoals simulatorwerk waar het team de echte ontwikkelingen mee doet. En als het dan eens niet gaat, meteen het team onder de bus gooien. Dat vind ik dus niet eerlijk en het verbaast me helaas ook niet.
edit: Helemaal vergeten dan Bottas de auto wel op P3 zette en ook bezig was met een snelle ronde toen het gisteren misging. Verder heeft Bottas ook meer te klagen want zijn race is helemaal weggegooid.
/edit: mijn frustratie is dat er echt elke race wel weer iets bedacht moet worden om Hamilton af te kraken. Dan is het weer zijn 'nep' bedanken van de fans, dan weer zijn geluk, dan weer zijn mening over BLM, nu dus weer dit. Echt...
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-05-2021 17:44 ]
Lijkt gewoon de goeie kant op te gaan.pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:36:
Ik meen dat er ook nog een close-up was.
Misschien is het dan al mis gegaan bij het er op schroeven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het probleem is dat Bottas wel presteerde en veel harder is getroffen door fouten van het team.ArthurMorgan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Ik denk dat Lewis dat rijkelijk heeft terugbetaald met al zijn overwinningen. En als het goed gaat is hij ook royaal met zijn team bedanken. Dus laat hem nu een keer gefrustreerd zijn.
Ik had de anti hamilton bril na een race als dit toch wat minder sterk verwacht.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Is het echt zo gek dat Hamilton zegt dat vooral het team van deze race moet leren? Wat heeft Ham fout gedaan in de race vs. wat heeft het team fout gedaan? Als Max eerlijk een vraag beantwoord vinden we het hier fantastisch.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze race wordt bepaald bij kwalificatie en dat weet iedereen. Hamilton zijn kwalificatie was gewoon slecht en toen was het al voorbij.Vuvuzela schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:45:
[...]
Ik had de anti hamilton bril na een race als dit toch wat minder sterk verwacht.![]()
Is het echt zo gek dat Hamilton zegt dat vooral het team van deze race moet leren? Wat heeft Ham fout gedaan in de race vs. wat heeft het team fout gedaan? Als Max eerlijk een vraag beantwoord vinden we het hier fantastisch.
Ondertussen deed Bottas wel wat van hem verwacht mag worden op zaterdag en hij is veel harder getroffen door het team. Alweer, want Bottas is ook vrijwel altijd degene waar de problemen bij Mercedes vallen.
Als ik wordt aangereden en blauwe plekken heb, en mijn buurvrouw wordt aangereden en breekt haar beide benen. Mag ik dan niet meer klagen dat ik blauwe plekken heb?DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:45:
[...]
Het probleem is dat Bottas wel presteerde en veel harder is getroffen door fouten van het team.
Het is echt elke race wel weer wat om te zeuren over hem.
Zijn team zat tactisch fout vandaag. Klaar, niks voor de bus gooien. Gewoon waar. Dat heeft hem punten gekost en zou hem uiteindelijk net de titel kunnnen kosten. Dat hij zelf gisteren niet maximaal heeft gepresteerd doet er niks aan af dat hij vandaag vierde of vijfde had kunnen worden met een betere tactiek.
Ja, de kwalificatie is erg belangrijk, maar lang doorrijden met je banden ook, kijk naar Perez, die had nooit voorbij Hamilton mogen komen.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:47:
[...]
Deze race wordt bepaald bij kwalificatie en dat weet iedereen. Hamilton zijn kwalificatie was gewoon slecht en toen was het al voorbij.
Ondertussen deed Bottas wel wat van hem verwacht mag worden op zaterdag en hij is veel harder getroffen door het team. Alweer, want Bottas is ook vrijwel altijd degene waar de problemen bij Mercedes vallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 23-05-2021 17:49 ]
Hoezo? Die dingen worden vast en zeker op een max koppel ingesteld lijkt me. Verkeerde kant en dan snijdt ie zich wel vast. Het zijn pneumatische wheel guns. Zoals gezegd, ik vermoed dat er wel eenmax koppel/torque op gezet kan worden, maar des te vager dat ie het erin weet te krijgen. Ze kregen het er gewoon niet af en dat kan echt alleen als de moer gewoon fysiek is vastgedraaid.PjotrStroganov schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Misschien als je een nieuwe moer erop draait. Het lijkt me sterk dat je met een al vastzittende moer een nieuw schroefdraad tapt. En die ratel zorgt er toch voor dat een draad bij het vastdraaien niet word doorgedraaid?
Schroefdraad kan ook gewoon smerig zijn geweest, vergeten schoon te maken.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Hoezo? Die dingen worden vast en zeker op een max koppel ingesteld lijkt me. Verkeerde kant en dan snijdt ie zich wel vast. Het zijn pneumatische wheel guns. Zoals gezegd, ik vermoed dat er wel eenmax koppel/torque op gezet kan worden, maar des te vager dat ie het erin weet te krijgen. Ze kregen het er gewoon niet af en dat kan echt alleen als de moer gewoon fysiek is vastgedraaid.
Wanneer je hem in eerste instantie vastzet met remstof ertussen of met een al beschadigde moer dan gaat het ook mis bij het loshalen.
Of wellicht niet 100% recht erop gedraaidsiggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Hoezo? Die dingen worden vast en zeker op een max koppel ingesteld lijkt me. Verkeerde kant en dan snijdt ie zich wel vast. Het zijn pneumatische wheel guns. Zoals gezegd, ik vermoed dat er wel eenmax koppel/torque op gezet kan worden, maar des te vager dat ie het erin weet te krijgen. Ze kregen het er gewoon niet af en dat kan echt alleen als de moer gewoon fysiek is vastgedraaid.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Laten we een petitie starten om Rick te houden. Vragen zijn veel inhoudelijker dan de vragen van Jack. Voegt veel meer toe aan de uitzending. Jack lekker de interviews laten regelen vanuit Nederland.sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
PSN: IS_DJ
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker, dat was een fout van het team. Maar dit kwam bovenop de slechte kwalificatie die hier zo cruciaal is. Verder weten we alle details niet waarom Mercedes besloot hem naar binnen te roepen. Verder is het ook bekend dat als Hamilton niet wil pitten, hij niet gaat pitten. Hebben we vaak genoeg gezien.Hippocampus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Ja, de kwalificatie is erg belangrijk, maar lang doorrijden met je banden ook, kijk naar Perez, die had nooit voorbij Hamilton mogen komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.