Dat zal de bedoeling geweest zijn, liep niet echt lekker nu.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:53:
Dit voelt echt opgezet voor Hamilton en werkt echt voor geen meter met Verstappen.
Na de finale van Roland Garros maar even Max uitnodigen voor een interviewtje naast de winnaar
Doet me denken aan die film, met die grote packman enzo. Ben even de naam kwijt.Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:55:
[...]
Misschien binnenkort een trio met nikkie en Serena![]()
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Spot onDaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:53:
Dit voelt echt opgezet voor Hamilton en werkt echt voor geen meter met Verstappen.
Sowieso schrijf je zo!
Jammer bij die dames de smartwatch om de pols
Pits poezen missen we nog steeds ☹
Gare woke shit
Compleet andere generatie. Het is niet alsof hij Kraijcek Wimbledon heeft zien winnen, laat staan dat daar zijn interesses liggen. Sowieso raar dat ze iemand van een andere sport in F1 laten 'showen'. Only F1 wat dat betreft. Maja, misschien dat Ronald Garros om de hoek kijkt en ze was toch in de buurt én Amerikaans.SideSwipe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:53:
[...]
Max kennen boeit het hem niet zo veel nee… Boeiend
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Adrian Newey inderdaad mee naar het podium...
"When you grow up your heart dies"
Volgend jaar Sylvana IJsselmuidenDaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:53:
Eh.. ik denk niet helemaal dat je doorhebt wat voorn altleten, op wat voorn niveau, en met name WIlliams, tennissers zijnVerwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:54:
Sta je in de spotlight als winnaar van het befaamde Monaco. En dan moet je je interview delen... met een tennisster??
Sneu...

Man, wel gaaf, 1e in monaco, en eerste inhet wdc, en eerste in het wcc
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Waar is ons volkslied??
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij de podiumceremonie op Roland Garros ga je ook geen Alain Prost vinden.poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Eh.. ik denk niet helemaal dat je doorhebt wat voorn althleten, op wat voorn niveau, en met name WIlliams, tennissers zijn
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
CD track 14Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:57:
Waar is ons volkslied??
Ze moeten het bandje even opzoekenJasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:57:
Waar is ons volkslied??
Waar is de koningin/prinses van Monaco?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Nou en? Zoals hierboven al gezegd, zou het ook normaal zijn als Max langskomt bij de winnaarsspeech op Roland Garros of zo?poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Eh.. ik denk niet helemaal dat je doorhebt wat voorn althleten, op wat voorn niveau, en met name WIlliams, tennissers zijn
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Live hoor
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Niet track 31?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max moet ook nog het zwembad in .
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik ben weer benieuwd naar Lando met zijn fles. Gaat hij hem op de grond tikken?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Volgens mij ontgaat de clue je een beetje...poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Tuurlijk zijn dat ook superatleten. Maar wat moet ze daar? 0 toegevoegde waarde.
Live toeters, het is wat
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Jammer dat Jos er niet is... zou hem nu wel willen zien.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die arme kippen in Monaco....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Even meebléren!!!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wel leuk dat ze het Wilhelmus live spelen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het gaat niet om het niveau van de topsport, het is gewoon raar dat iemand uit een totaal andere sport tips moet gaan geven aan Verstappen.poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Het afvlaggen is wellicht nog goede PR en een sponsordeal, maar dit interview sloeg gewoon nergens op.
Ja normaal een bandje en nu …. Een bandjeg0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
Wel leuk dat ze het Wilhelmus live spelen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zo te horen hadden ze meer geoefend op het Engelse volkslied.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zit te janken op de bank thuis waarschijnlijk.PatrickC schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
Jammer dat Jos er niet is... zou hem nu wel willen zien.
Wie heeft er gewonnen?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton, zoals altijd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu al beter dan het hele songfestival gisteren
Serena Williams
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik denk dat ik ook in Monaco ga wonen, ziet er best leuk uit.
F8cking briljant!simons schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:00:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
En Max ook nog de snelste van alle Monaco races.
Bensimpel
Positieve meneer
Al een leuk bootje gespot?Zorro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:00:
😆 - Denk ook eens om ;)
hahaha Norris met z'n champagne
[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 23-05-2021 17:01 ]
Sowieso schrijf je zo!
- DaniëlWW2
- Niet online
Newey kreeg de volle laag.

Op zo'n manier ja. (Hoewel bij tennis er altijd een heleboel celebreties en andere sporters zijn uitgenodigd etc)Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Volgens mij ontgaat de clue je een beetje...
Tuurlijk zijn dat ook superatleten. Maar wat moet ze daar? 0 toegevoegde waarde.
Maar het kwam even over alsof je een tennisster afdeed als een niemand, thats all
Ja zeg, ik ga niet op een boot wonen. Het is Monaco, geen Amsterdam.
Jazeker!!SideSwipe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
Ik ben weer benieuwd naar Lando met zijn fles. Gaat hij hem op de grond tikken?
- DaniëlWW2
- Niet online
En Norris heeft geoefend zo te zien.
En toch was dit voor Monaco begrippen een leuke race...
Dit was echt zo slecht.DoeEensGek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:01:
[Video: Max Verstappen post-race interview (feat. Serena Williams)] https://streamable.com/nxr6cf
Interview Max en Serena Williams.
Lager dan 23e was ook lastig geweest.simons schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:00:
De prinses was er ook niet. Maarja, die kon niet met Vettel flirten
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
NOR P3 in WDC

Overigens, een haas zet je toch in om voor de anderen uit te gaan om snelheid te maken?
Of was nou het idee dat ze 3 keer drs geven?
Of was nou het idee dat ze 3 keer drs geven?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ook wel een beetje een blunder van Coulthard imo, door haar er bij te pakken.. goed bedoeld waarschijnlijk maar totaal onnodig en voegt 0,0 toe..dutchgio schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Het gaat niet om het niveau van de topsport, het is gewoon raar dat iemand uit een totaal andere sport tips moet gaan geven aan Verstappen.
Het afvlaggen is wellicht nog goede PR en een sponsordeal, maar dit interview sloeg gewoon nergens op.
Het schijnt dat zij tennis speelster is.PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:02:
Waarom geen Serena op het podium ?
...
Meh... geen safetycar.sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:02:
En toch was dit voor Monaco begrippen een leuke race...
Norris boven Bottas in het WDC vind ik ook wel mooi (wel sneu voor Bottas met hoeveel pech hij heeft weer).
Niet grappig bedoeld, maar het lijkt me echt een grote poppenkast daar. Bedoel die prijs uitpakken uit een koffer, allemaal mooie vrouwen/mensen, shows/parties.. zonder geld/vermogen heb je echt gewoon niets te zoeken.Zorro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:00:
Nee, dan ben ik toch gelukkiger hier in mijn appartement in de normale wereld.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeg, ik zat net effe te kijken naar dat racen hier maarreehh ... ze gaan best wel hard, is dat niet hartstikke gevaarlijk?
Als PER nou door weet te pakken is die derde plek in de stand ook best haalbaar.
En nu kunnen de boyz lekker met het vliegtuig naar huis. Gewoon omdat het kan.
Die deugpunten kwamen nogal hard terug vandaag
Zonder Lewis op het podium heerlijke cringe
Saint-Tropez kan ook als alternatief.HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:04:
[...]
Niet grappig bedoeld, maar het lijkt me echt een grote poppenkast daar. Bedoel die prijs uitpakken uit een koffer, allemaal mooie vrouwen/mensen, shows/parties.. zonder geld/vermogen heb je echt gewoon niets te zoeken.
Nee, dan ben ik toch gelukkiger hier in mijn appartement in de normale wereld.
...
met de fiets 2 straten verderop zul je bedoelenwerphengel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:05:
En nu kunnen de boyz lekker met het vliegtuig naar huis. Gewoon omdat het kan.
Jammer dat Perez niet voor snelste ronde ging, is toch een puntje minder voor Hammer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verhip, ik ben door de spanning helemaal mijn snacks vergeten 
(Nee, ik had geen trek x'D).
(Nee, ik had geen trek x'D).
Is er al een tweet van Honda?
Kom je nu mee!!!! Had je dat niet eerder kunnen zeggen?zetje01 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:04:
Zeg, ik zat net effe te kijken naar dat racen hier maarreehh ... ze gaan best wel hard, is dat niet hartstikke gevaarlijk?

Waiting on the world to change
Pokkeherrie-ET- schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:07:
Van links....naar rechts.....
Das natuurlijk veel te gewoontjes.Gekkenhuis schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:06:
[...]
met de fiets 2 straten verderop zul je bedoelen
Max die weer veel te dronken thuiskomt en in slaap valt zodra hij het bed raakt?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bakje zwarte koffie drinken bij Williams
(De mevrouw, niet het team)
-ET- schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:07:
Van links....naar rechts.....
:fill(white):strip_exif()/f/image/tBdDhGoPjHvBGfKx0hEyEYhM.png?f=user_large)
.... en dan is daar toch weer de duisternis na de euforie, de wetenschap dat er deze zomer weer Oranje is met de snollebollekes.... waar is de temazepam?
Die is er:sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:07:
Is er al een tweet van Honda?
Your new championship leader 🚀🤩 @Max33Verstappen 💪 #PoweredByHonda pic.twitter.com/bVV7POMirr
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 23 mei 2021
PSN: xMaurice93
Ik wil ook zo'n juichcape en schreeuwen! Best zin in het EK.. wel weer toe aan zoiets! Hopelijk weer in de kroeg, na de versoepelingen

[Afbeelding]
Als je dan PER bent dan moet je toch ook denken: hoe kan dat, ik heb dezelfde auto.
Moet toch pijn doen qua ego.
[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 23-05-2021 17:11 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zo, die is alvast binnen/ Nu ook nog even de overige incl de GP van NL winnen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ach ik wil best 199 euro aftikken pp maar niet bij een sushi tent.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.