Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
omg. +3 als het kon.PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Ik ook 40+ maar met mijn ogen is nog niks mis...
/edit/
Wacht, ik bedoel thumbs uppjes die ik kan geven, niet de leeftijd....

[ Voor 17% gewijzigd door siggy op 23-05-2021 16:03 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Een winst in Monaco is veel meer waard dan een 2e plek... zeker als het ook nog eens je eerste GP overwinning zou betekenen.Runner15 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:56:
[...]
Die plek is teveel waard voor SAI en FER om dat te proberen...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Met 2 rookies ga je niet voor punten rijden. Het zou mij niets verbazen als het juist bedoelt is om het team opnieuw op te kunnen bouwen.Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:02:
Haas had nooit helemaal met 2 totaal nieuwe coureurs moeten beginnen. Wat een aanfluiting is Haas geworden. F1 onwaardig bijna zelfs.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Een vrouw van 39 een 'gilf'PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
Zijn er ook geen fotomodellen meer in Monaco?
Wat is dit voor gilflovin' regisseur zeg, manmanman....
Ik vond het ook meevallen. Maar in deze woke tijden moet je iedere woord die je zegt op de weegschaal leggen.poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Nouja ik vind dat niet denigrerend, maar goed.. Vooral omdat ie daarna vertelde van degene die een ronde te vroeg had gevlagd
Anders had het team niet meer bestaan. Weinig keus dus.Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:02:
Haas had nooit helemaal met 2 totaal nieuwe coureurs moeten beginnen. Wat een aanfluiting is Haas geworden. F1 onwaardig bijna zelfs.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Denk PanisPatrickC schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Een winst in Monaco is veel meer waard dan een 2e plek... zeker als het ook nog eens je eerste GP overwinning zou betekenen.
Alsof dat iets zou uitmakenBensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:02:
Geld is op ze ontwikkelen niet maakt nu echt niet uit welke coureur je erin zet
Bensimpel
Positieve meneer
Had er 1 gehouden voor de benchmark. Nu weet je niks.Gropah schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Met 2 rookies ga je niet voor punten rijden. Het zou mij niets verbazen als het juist bedoelt is om het team opnieuw op te kunnen bouwen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mogen ze van mij wel afvlaggen nu. Mooie uitslag.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Geniale race was dat #ligier
Ik vind daar sowieso een heleboel dingen vanJeroenTheStig schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Ik vond het ook meevallen. Maar in deze woke tijden moet je iedere woord die je zegt op de weegschaal leggen.
zou kunnen... moeder worden op je 18e en op je 36e dan vervolgens granny
Gilf? G = Girl??PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
Zijn er ook geen fotomodellen meer in Monaco?
Wat is dit voor gilflovin' regisseur zeg, manmanman....
/opa
mwah Mazespin voor t geld en MSC voor het talent ik vind t wel slim gedaanBensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Had er 1 gehouden voor de benchmark. Nu weet je niks.
*knip*
Die opmerking is nergens voor nodig en off-topic.
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 16:10 ]
Maar ik zat ook een beetje te dutten, dus kan het mis hebben 🙃
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Schumacher was ook voor het geld. Er komt alleen een coureur met enige potentie bij.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:04:
[...]
mwah Mazespin voor t geld en MSC voor het talent ik vind t wel slim gedaan
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En het is niet zo dat als Max en Ham in die auto hadden gezeten dat ze dan opeens wel punten scoren.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Aan die data zou je toch niets hebben volgend jaar.Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Had er 1 gehouden voor de benchmark. Nu weet je niks.
I am the great Cornholio!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ja dan is het slim van MSC en niet voor haasLockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verwijderd
Precies, en de Haas heeft nul updates dus ook met een Verstappen in de auto haal je geen punten.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Die figuren kiezen er toch ook zelf voor om in de schijnwerpers te staan? Kan dat nog herinneren met Christina Aguilera.. pff, ze moeten gewoon bekende personen uit de sport houden puur voor PR, ook al zou ik het een sympathieke persoon vinden.Polycom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:01:
Als “doe maar lekker zwaaien met die vlag meid” ook al niet meer mag kunnen we beter stoppen met ademhalen.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 16:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
het team of de tennister ;-)DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:06:
[modbreak] Mag het weer ophouden met het gezeur over Williams? [/]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik zou het doen!
Dat was Pele (ja die van het voetballen) in Brazilie toch?Luapper schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:05:
Volgens mij refereerde Olav enkel aan die keer dat er een model een rondje te vroeg afvlagde...
Maar ik zat ook een beetje te dutten, dus kan het mis hebben 🙃
Het team of de vrouw met tennisballen?DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:06:
Kom op, die RUS en LAT bakken er toch niks van?DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:06:
Wat is er met Russel en/of Latifi aan de hand dan?!?!DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:06:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dank je, wijsneus.
Vergeet haar zus niet, die is net zo erg.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:05:
[...]
Serena Williams zou ik geen vrouw willen noemen. Eeerder een klein zielig verwend meisje. Gewoon een lineswoman roepen dat je die wilt vermoorden is niet echt sportwaardig.
Edit: modbreak niet gezien, sorry. Back to racing!
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 23-05-2021 16:09 ]
well that escalated quickly...
Bl44t
Die keek net achterom en vergat te vlaggen toen Schumi over de streep kwam. Was ook vrij hilarisch.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:06:
[...]
Dat was Pele (ja die van het voetballen) in Brazilie toch?
Bensimpel
Positieve meneer
Zou ze uberhaupt iets nog met haar oude team doen? Of is dat echt een gesloten boek?
😆 - Denk ook eens om ;)
En weer meerWoudloper schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
VER <-> SAI inmiddels > 3 sec
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
- DaniëlWW2
- Niet online
En moet ik werkelijk nog gaan herhalen wat daar de bedoeling van is?Gunner schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
Volgens mij is het ‘gezeur’ meer over Olav mol.
Ooooowhja, die was te laat.JeroenTheStig schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Die keek net achterom en vergat te vlaggen toen Schumi over de streep kwam. Was ook vrij hilarisch.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
En meteen zijn eerste podium.Dentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Overigens d'r gebeurt hier wel iets bijzonders: voor het 1st een NL aan de leiding voor het WK, voor het 1st een overwinning in Monaco...
Ik denk dat er kans is dat iemand anders uit de top 10 er voor gaat mocht dat mogelijk zijnnadroJ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
Zal Max op deze banden nog voor de FL kunnen gaan?
Ze rijden nog héDentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Overigens d'r gebeurt hier wel iets bijzonders: voor het 1st een NL aan de leiding voor het WK, voor het 1st een overwinning in Monaco...
DONT JINX IT!!!Dentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Nu snel eens je gebedjes zeggen!
En voor het allereerste een nlder met punten in wk bovenaanDentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Oh dat zeg je al
Gaat zo snel hier met berichten
Lijkt wel F1 zo snel
[ Voor 11% gewijzigd door Mel33 op 23-05-2021 16:10 ]
Ja. Niet best… 73 seconden-ET- schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Oef Riccardo

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ja, in de box van Mercedes en in die van Ferrari, tussen de leiding en de coureur.OcGuru schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
Zal wel toch een crash gaan gebeuren deze race..
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Vervelend voor hemStijnb_ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:07:
Hamilton niet echt tevreden met de pace van gasly

It ain’t over until the fat lady flags.Dentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
Z'n banden zullen nu wel goed blijven gok ikBensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:09:
Heb lewis al een tijdje niet gehoord, leeft die nog?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Gemuted ivm te veel scheldenBensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:09:
Heb lewis al een tijdje niet gehoord, leeft die nog?
- DaniëlWW2
- Niet online
Hop, we hebben het over Max. Die heeft AL zijn kansen nog gemaximeerd en zal dat vandaag ook doen.Geronimous schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:10:
Precies, op dit circuit NOOIT de vlag te vroeg uithangen, een foutje is hier zo gemaakt en desastreus.
Het glas is 3-kwart vol
Goed gedaan want Ja met black erin krijgen we geziek
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Sowieso schrijf je zo!
Mercedes heeft zijn radio gewoon gemutewowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:11:
Hamilton is erg stil op de radio. Heb zijn onboard aan staan maar het is al even stil. Had gedacht dat ie flink zou mekkeren, maar nee hoor
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En Tsu en Stroll moeten nog pitten.
E2EE wss zodat wij hem niet horen zeikenwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:11:
Hamilton is erg stil op de radio. Heb zijn onboard aan staan maar het is al even stil. Had gedacht dat ie flink zou mekkeren, maar nee hoor
Oh dat zeker, maar het illustreert mooi hoe veel deze auto's wel niet met de luchtstroom doen.Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Ik verwacht dat die spandoeken ook straks met de nieuwe aero regels zo wapperen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Euh ja want in het topic lees ik nergens gezeur over Williams?DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:08:
[...]
En moet ik werkelijk nog gaan herhalen wat daar de bedoeling van is?
never mind
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 23-05-2021 16:14 ]
Elect a clown, expect a circus.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Deze livery moeten ze echt houden inderdaadwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:13:
Wat zijn die Gulf kleuren toch gaaf....
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.