Max, let Sainz pass. NOOOOOOOOO
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 23-05-2021 16:14 ]
Sowieso schrijf je zo!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 23-05-2021 16:14 ]
Sowieso schrijf je zo!
Zo oerend jammerShva schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
Maar voor 1 race de gulf livery?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat heb je eraan...Razr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:13:
SAI gaat gasgeven, ben benieuwd!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is toch historisch op de Porsche? Snap even niet de connectie met mclaren. Moooie livery, maar wat het met mclaren te maken heeft?wowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:13:
Wat zijn die Gulf kleuren toch gaaf....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Hebben ze al gefikst.Bullet NL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
Max klaagt op de radio over de motor
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
CarlosnadroJ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
Max, let Sainz pass. NOOOOOOOOO
Be careful what you wish for. Straks heb je opeens een Coronel.DeBaroN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:15:
Sorry, maar als Olav er volgend jaar niet meer bij is, ga ik hem echt niet missen.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Volgens mij heeft @Dentist nog niet zijn gebedjes gezegd.
Ik snap de nostalgie en hij is zeker wel mooi, maar vind de 2021 livery qua kleuren toch wel iets mooier. Vooral de kleur blauw vind ik (persoonlijk) het net niet met deze livery. Ik zou trouwens helemaal goed gaan op oranje zwart. Maar goed, ik kijk nog maar een paar jaar dus heb de nostalgiefactor niet.
Bedoel je de Louis Vuitton trophy case?Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
De eerste prijs is echt serieus een Vilton tas? Wtf haha
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bensimpel
Positieve meneer
Ölæv Möl is er volgend jaar bij.DeBaroN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:15:
Sorry, maar als Olav er volgend jaar niet meer bij is, ga ik hem echt niet missen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Een beker in een Louis Vuitton koffer ... spuuglelijk ding. Die koffer ging direct de haven in bij mijBensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
De eerste prijs is echt serieus een Vilton tas? Wtf haha
vooral een mooie kofferg0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Bedoel je de Louis Vuitton trophy case?
[Afbeelding]
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
Is toch historisch op de Porsche? Snap even niet de connectie met mclaren. Moooie livery, maar wat het met mclaren te maken heeft?
En gelijk lopen we wegwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
Max krijgt net te horen datie zijn banden mag gaan gebruiken, hoeft niet meer te sparen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, GP informeerde hem dat Sainz zijn banden mag gebruiken en dat Max gewoon op z'n achterbanden moet letten.wowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
Max krijgt net te horen datie zijn banden mag gaan gebruiken, hoeft niet meer te sparen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
F1TV pro nemen.DeBaroN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:15:
[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 23-05-2021 16:18 ]
Toch lijkt me dat raar om te doen, gewoon lekker blijven rijden zoals je rijdt tot Sainz te dichtbij lijkt te komen.wowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
In zijn cockpit.hansvk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:17:
Waar blijft die druk van SAI?
Maar waar wil je iets proberen met deze wagens? Als kampioen weet je ook dat elk punt telt en een kamikaze stunt die je mogelijks je vleugel of erger kost is gewoon dom. Dit circuit staat met deze wagens amper inhalen toe, al zeker als je de risicos wenst te beperken. Voorbeelden genoeg van veel snellere wagens die nooit voorbij een andere geraken op dit circuit.uchiha tijntje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
Benieuwd of Hamilton nog een poging waagt bij Gasly. Als je als WK dat niet eens probeert en alleen zit te klagen over een foute strategie ben je gewoon in mijn optiek weinig waard.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Niet doen..siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:17:
[...]
F1TV pro nemen.
Persoonlijk kijk ik al sinds jaar en dag niet meer naar Mol. Is exact dezelfde mol als in de 90s. En dan rep ik met geen woord over zijn 'pitreporters'.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
g0tanks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Bedoel je de Louis Vuitton trophy case?
[Afbeelding]
En waar zou hij een poging moeten wagen? Er kan op deze baan zonder groot snelheidsverschil niet ingehaald worden, het risico op een ongeluk is te groot en daarmee 0 punten. Dan beter P7 veilig stellen.uchiha tijntje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
Benieuwd of Hamilton nog een poging waagt bij Gasly. Als je als WK dat niet eens probeert en alleen zit te klagen over een foute strategie ben je gewoon in mijn optiek weinig waard.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ja die neemt dat niet meer. Pakt punten en weet wel dat merc straks wintQuad schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:17:
Hamilton neemt weinig risico's zo te zien.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kwam hij binnen met een sprongetje?
Gulf is 1 van de sponsoren dit jaar van McLarensiggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:14:
[...]
Is toch historisch op de Porsche? Snap even niet de connectie met mclaren. Moooie livery, maar wat het met mclaren te maken heeft?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 23-05-2021 16:19 ]
Klopt. Is ook bijna onmogelijk. Maar wie niet waagt.. Alleen maar het hele weekend zeiken op je engineers en teamgenoten en gewoon zelf niets laten zien is niet WK waardig.Blokker_1999 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Maar waar wil je iets proberen met deze wagens? Als kampioen weet je ook dat elk punt telt en een kamikaze stunt die je mogelijks je vleugel of erger kost is gewoon dom. Dit circuit staat met deze wagens amper inhalen toe, al zeker als je de risicos wenst te beperken. Voorbeelden genoeg van veel snellere wagens die nooit voorbij een andere geraken op dit circuit.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2021 16:20 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Who cares....cheiron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
Hoorde ik Olav Mol nou een sigaretje aansteken en een haal nemen?
Niet bedoeld als commentaar verder..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat is zijn blikje cola (doet hij iedere race ergens openmaken)cheiron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
Hoorde ik Olav Mol nou een sigaretje aansteken en een haal nemen?
Waiting on the world to change
Hail to the king baby!
Ik vind het prima. Jij vast ook.pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:20:
Zou het? Een Monaco zonder SC?
Redbullnachtnet schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Dat is zijn blikje cola (doet hij iedere race ergens openmaken)
Sttttttt.....pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:20:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De hele top 10 stond op Softs. SAI hoeft niet meer te stoppen.Runner15 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
Sainz moest nog stoppen ja. Was gestart op de harde band.
I have no special talent. I am only passionately curious.
In b4 Lucky Lewis moment...pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:20:
Idiocracy: it is real!
FTFY. Goed gereden trouwens, van P13 naar P8 met twee uitvallers. Aston Martin doet het wat dat betreft prima deze race. Verstappen rijdt solide, Sainz en Norris ook. Ik kan wel leven met dit podium, wel heel sneu voor Bottas (en Leclerc) nog.Runner15 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
SainzStroll moest nog stoppen ja. Was gestart op de harde band.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ow serieus. Dan snap ik niet dat ze niet het hele jaar met die livery rijden.Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Gulf is 1 van de sponsoren dit jaar van McLaren
Als hij het risico neemt en voorbij Gasley geraakt is hij de eerste plaats in het kampioenschap nog altijd kwijt, ongeacht of hij er voorbij geraakt of niet kan hij die eerste plaats volgende keer terugwinnen met een overwinning. Als hij het risico neemt en het verknald en geen punten scoort dan wordt het gat ineens groter en kan het zijn dat hij ook in de toekomst meer risico moet nemen om terug vooraan in het kampioenschap te komen. Kampioen worden doe je niet door domme acties uit te halen, dat doe je door consistent punten te scoren.uchiha tijntje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Klopt. Is ook bijna onmogelijk. Maar wie niet waagt.. Alleen maar het hele weekend zeiken op je engineers en teamgenoten en gewoon zelf niets laten zien is niet WK waardig.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Haha, die is wel leuk nog even!Razr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
[...]
HAM in de muur zou voor de WK stand wel lekker zijn
Waiting on the world to change
Zou wel goed zijn voor het zelfvertrouwen van Perez.ricardo246 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
PER gaat NOR nog wel pakken...
Sainz moest volgens Max zijn radio lossen omdat zijn banden het niet trokken.dutchgio schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
Inmiddels +5 seconden op Sainz, tot zover de druk.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lang doorgegaan en uitstekend bandenmanagement. Heeft een hele hoop overcut.Pyr0_ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:22:
Ik heb even gemist hoe Perez op plek 4 komt. Even ingedut aan het begin van de race![]()
Werd net wakker toen Bot z'n stop maakte, m'n hele dag was meteen goed.
"When you grow up your heart dies"
3 geweldige inhaalacties in de pitstraat!Pyr0_ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:22:
Ik heb even gemist hoe Perez op plek 4 komt. Even ingedut aan het begin van de race![]()
Werd net wakker toen Bot z'n stop maakte, m'n hele dag was meteen goed.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
ty. Die bedoelde ik ja.Arjan90 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
[...]
FTFY. Goed gereden trouwens, van P13 naar P8 met twee uitvallers. Aston Martin doet het wat dat betreft prima deze race. Verstappen rijdt solide, Sainz en Norris ook. Ik kan wel leven met dit podium, wel heel sneu voor Bottas (en Leclerc) nog.
Hoop niet dat PER te aggresief inhaalt en crasht waardoor HAM plekken wint.ricardo246 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
PER gaat NOR nog wel pakken...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ze zijn geen hoofdsponsor.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Ow serieus. Dan snap ik niet dat ze niet het hele jaar met die livery rijden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik begrijp het dondersgoed dat je WK wordt door punten te halen.Blokker_1999 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Als hij het risico neemt en voorbij Gasley geraakt is hij de eerste plaats in het kampioenschap nog altijd kwijt, ongeacht of hij er voorbij geraakt of niet kan hij die eerste plaats volgende keer terugwinnen met een overwinning. Als hij het risico neemt en het verknald en geen punten scoort dan wordt het gat ineens groter en kan het zijn dat hij ook in de toekomst meer risico moet nemen om terug vooraan in het kampioenschap te komen. Kampioen worden doe je niet door domme acties uit te halen, dat doe je door consistent punten te scoren.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2021 16:25 ]
Nee, inhalen hier lukt gewoon niet.DoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:23:
Opzich wel jammer dat er hier weinig (geen) inhaal mogelijkheden zijn, anders was het een hele andere race zijn geweest.
Perez gaat hard, maar komt hij dan langs Lando?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat zou echt ultiem vernederend zijn.vliegnerd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:23:
Kan Max HAM nog gaan lappen??
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mclaren en Gulf waren in de 60's al samen.warp schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:16:
[...]
[Afbeelding]
McLaren F1 GTR heeft sowieso wel eens met Gulf als sponsor gereden.
+ met een one-off kleurtje kun je meer teamkleding, modelwagens, posters en andere toebehoren verkopen.Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Ze zijn geen hoofdsponsor.
Denk dat McLaren wel wat meer geld wil zien als ze het hele jaar met deze livery gaan rijde. Haha
Maar met je eens. Genot om naar te kijken
Ik zou het doen!
Eerder 80%.Bullet NL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:24:
Max trekt nu lekker weg bij SAI.... heeft hij dan toch op 95% gereden naar zijn stop?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq