Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens de radio zou HAM hebben aangegeven dat hij nog wel even door kon..dutchgio schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Zeldzame misser bij Mercedes. Of een call van Hamilton zelf uit onvrede.
Bottas zijn banden gingen er aan maar lieten ze ook langer doorgaan.
PSN: xMaurice93
Ging net even iets anders 🤭gambieter schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Als VER eerst pit, dan komt hij achter de vertragende HAM, maar als BOT eerst pit, dan is hij voor PER.
PER is nutteloos op deze manier.
Geen probleem, inhalen kan toch niet.rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:52:
Sai komt wel snel dichtbij
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max moet brandstof sparen nu. En afstand maakt helemaal niks uit, je kunt toch niet inhalen.AMARONE schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:53:
Waarom laat die Sai zo dichtbij komen?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Maak je geen zorgen. Het verschil in snelheid moet echt gigantisch zijn om op de track in te halen. Zelfs met 25% minder power kon RIC een paar jaar terug nog winnen.PatrickC schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:52:
SAI komt snel dichterbij...
Zekers 😊🥳Mel33 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Eerste nederlander ever die bovenaan in het klassement staat toch?
Wint nu 0.5MikeyMan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:53:
Waarom verliest max 1,5s per ronde?
Monaco is een stadsstaat en maakt geen deel uit van Frankrijk.Jelmer93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:49:
[...]
Regie word hier door de fransen gedaan ipv de vaste mensen van F1
Neepoor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Moet Norris nu eigenlijk nog pitten??
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Why? te weinig sprit?vliegnerd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:54:
Jongens rustig. Max moet lift-and-coasten om brandstof te sparen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Behalve als SAI een ‘do or die’ actie doet en ze beide crashen...Runner15 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Maak je geen zorgen. Het verschil in snelheid moet echt gigantisch zijn om op de track in te halen. Zelfs met 25% minder power kon RIC een paar jaar terug nog winnen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Neepoor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Moet Norris nu eigenlijk nog pitten??
Sowieso schrijf je zo!
dat, en verkeer.dutchgio schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Sainz gaat hard, Max aan het sparen om hem naar zich toe laten pushen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij RBR doen ze het met nieuwe banden altijd eerst rustig aan. Na een x aantal ronden kan de pace dan omhoog.Maurice079 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:53:
Sainz is aardig aan het stampen zeg, sodeju
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Doet die ook ff rustig met de bandenJelmer93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:52:
Waar sainz aan het stampen is, kan het zijn dat VER aan het cruisen is.
FTFYDaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Monaco win je door zo langzaam mogelijk als eerste de finish te halen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar er zat een gat tussen HAM en VET van 5 sec ofzo, die kon niet volgen nl...
En na de pitstop ligt VET er opeens voOR
[ Voor 8% gewijzigd door Brik op 23-05-2021 15:56 ]
Die plek is teveel waard voor SAI en FER om dat te proberen...PatrickC schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Behalve als SAI een ‘do or die’ actie doet en ze beide crashen...
Albers in 2005, 2006 en 2007 al. Voor de eerste raceMel33 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Eerste nederlander ever die bovenaan in het klassement staat toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Witte bandMikeyMan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:53:
Waarom verliest max 1,5s per ronde?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
- DaniëlWW2
- Niet online
Als eerste.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Monaco win je door zo langzaam mogelijk de finish te halen.
The secret,” said Niki Lauda, “is to win going as slowly as possible."
Ric had gewoon bij RBR moeten blijven. PannenkoekPierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:56:
Wat zal RIC nu wel niet denken. Die gaat van geen meter.
Sowieso schrijf je zo!
moet Max dan stoppen of juist niet ?
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
Ik verwacht dat die spandoeken ook straks met de nieuwe aero regels zo wapperen..ScorpionSquad schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Aardig detail: kijk eens naar het Aramco spandoek net voor de tunnel. Kan je mooi de effecten van de outwash van deze auto's in zien op de lucht eromheen en erachter. Vandaar dus nieuwe regels.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog beter als je had vermeld dat beide uitvallers nog voor HAM stonden... En hij startte P7 op de grid. (Max P2 op de grid).
Nee hoor. Er rijden ook gele rond.
Tja, en Max had er weg moeten gaan omdat hij nooit WK kan worden..nadroJ schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Ric had gewoon bij RBR moeten blijven. Pannenkoek
JP is streng: "Target 1.17, Max".
Nog steeds brandstof sparen dus.
RIC lijkt het inderdaad wel een beetje kwijt te zijn...Pierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:56:
Nooit stoppen. Inhalen kan je hier toch niet.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:57:
Als er een SC komt
Je hebt het idee dat ze toch liever een andere coureur op P1 ziet rijdensjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:57:
Pfff... is die chagrijn van een Serena Williams er ook weer bij...
PSN: xMaurice93
Nee joh.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:57:
Als er een SC komt
A disaster for Valtteri. 💔 The wheel nut machined onto the axle as we attempted the pit stop, meaning the wheel cannot be changed.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 23 mei 2021
Was deze al gepost? Flinke blunder wel.
Wat zei hij? Ik kijk niet met NL commentaarrammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
lekker denigerend Olav.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat voor zender kijken jullie? Op f1tv gelukkig niet.sjaool schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:57:
Pfff... is die chagrijn van een Serena Williams er ook weer bij...
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, maar nu weten we het precies.
Over Serena Williams? Viel me ook op ja.rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
lekker denigerend Olav.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze kwam net langs op F1TV hoor.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Wat voor zender kijken jullie? Op f1tv gelukkig niet.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zou het volgens Hamilton vandaag ook de 'best crowd ever' zijn?
ze doet de vlag.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Wat voor zender kijken jullie? Op f1tv gelukkig niet.
Kan je bij F1 TV ook zienHarmen schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
https://live.planetf1.com/liverace
Ook handig, kan je aantal pits ook zien.
Heeft ie een keer topcommentaar is het weer niet goed.rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:58:
lekker denigerend Olav.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Wat betekend dit precies? Dat je hem niet juist op de schroef zet? Noob hier.
Die had nooit bij RBR weg moeten gaan.Pierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:56:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Woah, dus juist andersom, hebben ze dat ding nog vaster weten erin te draaien? Alsin, praktisch nieuw draad gedraait? Begrijp ik dat goed? Zou wel ultiem dom zijn.
Iets van "En dan hopen we dat ze op het juiste moment de vlag in haar hand gedrukt krijgt en ze dan zeggen "Vlag maar af meid!"
Iets over dat ze de finish flag mocht zwaaien zei hij “lekker zwaaien Meid”
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Neee zeg.
Wat is dit voor gilflovin' regisseur zeg, manmanman....
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben de schroef letterlijk in de as gedraaid en krijgen die er niet meer uit.HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Wat betekend dit precies? Dat je hem niet juist op de schroef zet? Noob hier.
botte pech dus.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
[...]
Ze hebben de schroef letterlijk in de as gedraaid en krijgen die er niet meer uit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat hij wil winnen.hoevenpe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:59:
Waarom is Max niet naar geel gegaan trouwens?
Vond haar juist er goed uitzien met los haar. Maar ben dan ook 40+PalingDrone schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
Zijn er ook geen fotomodellen meer in Monaco?
Wat is dit voor gilflovin' regisseur zeg, manmanman....
"Better ask questions before you shoot"
Ik denk dat de finish zelf ook nog wel een hoogtepunt kan zijnDoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
De twee meest spannende punten van de race zijn geweest, de start en de pitstop.
Of kan Mazepin nog wat spanning brengen.
Ik neem er nog een. [Afbeelding]
Bottas pech. Badum tchhhhh.
"Better ask questions before you shoot"
Ik vermoed iets van een koud las of iets dergelijks van de moer op de as.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Woah, dus juist andersom, hebben ze dat ding nog vaster weten erin te draaien? Alsin, praktisch nieuw draad gedraait? Begrijp ik dat goed? Zou wel ultiem dom zijn.
Of de moer gewoon 'rond' gedraaid met het geweld van die moersleutel.
Mooi Karmeliet glasDoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
De twee meest spannende punten van de race zijn geweest, de start en de pitstop.
Nouja ik vind dat niet denigrerend, maar goed.. Vooral omdat ie daarna vertelde van degene die een ronde te vroeg had gevlagdJeroenTheStig schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Iets van "En dan hopen we dat ze op het juiste moment de vlag in haar hand gedrukt krijgt en ze dan zeggen "Vlag maar af meid!"

Ik ook 40+ maar met mijn ogen is nog niks mis...Chocovla schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Vond haar juist er goed uitzien met los haar. Maar ben dan ook 40+
- DaniëlWW2
- Niet online
Nogal ja en ik kan me niet herinneren dit ooit te hebben gezien.
Ook echt weer Bottas waar het gebeurd. De man is soms ook echt vervloekt.
Duh...
Maar geel doet makkelijk die 40 rondjes en is toch gewoon sneller?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De schroef moest eraf en ze draaien het erin. Dat is niet pech, dat is een hele domme fout. Wel erg basic fout.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Echt heel ergs over vrouwen.. we moeten Olaf cancellen. Laten we direct een hashtag opzetten op Twitter!
Maar serieus, hij zij niet echt iets schokkend, over dat model die iets te vroeg deed afvlaggen ooit ofzo. Geen idee hoe mensen het voor elkaar krijgen om alles uit context te halen, tevens mag Olaf echt wel iets vinden over iemand in mijn ogen.
Proost! Trek net een Brouwersnös Willemken open.DoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:00:
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.